همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

روش جابجایی درخت

انتقال و جابجایی درخت به جهت جلوگیری از قطع درختان انجام می‌شود که این شرکت با سال‌ها تجربه اولین شرکت در سطح کشور می‌باشد که در این زمینه اقدام نموده و هزاران اصله درخت همیشه سبز و خزان کننده را جابجا نموده و بیشتر با سازندگان محترم که از طرف شهرداری تهران و دیگر شهرستان‌ها معرفی شده‌اند همکاری داشته است.

منظور از درختان خزان کننده آن دسته از اشجار هستند که در زمستان و فصل سرما ریزش برگ پیدا کرده و به اصطلاح به خواب زمستانی رفته و جریان شیره گیاهی در آن ها متوقف می‌شود که اینگونه درختان بهترین زمان جهت انتقالشان از اول دی ماه تا پانزدهم اسفند ماه می‌باشد و چنانچه در این فصل جابجا گردند و پس از انتقال دستورالعمل دوران نقاهت به درستی انجام شود، بیش از نود درصد احتمال زنده و سبز ماندنشان وجود دارد. اما قضیه در مورد درختان همیشه‌سبز که خواب زمستانی ندارند فرق می‌کند و بهترین زمان انتقال درخت اینگونه درختان اوایل فصل پاییز و اوایل فصل بهار می‌باشد و احتمال زنده و سبز ماندن چنین درختانی نسبت به درختان خزان کننده کمتر بوده و با توجه به نوع گونه از چهل الی هشتاد درصد می‌باشد. به عنوان مثال درخت همیشه‌سبزی مانند سرو نقره‌ای حداکثر احتمال زنده ماندنش پس از جابجایی حدود چهل درصد می‌باشد. اما در مورد درخت همیشه سبزی مانند سدروس حدود هشتاد درصد می‌باشد.

البته چه در مورد درختان همیشه‌سبز و چه اشجار خزان کننده عواملی از جمله سلامت و شادابی درختان، نوع گونه، نوع خاک اطراف ریشه‌ها جهت روتبال نموندن، نوع ریشه( هر مقدار ریشه موئین بیشتر باشد احتمال زنده ماندن درخت بیشتر است. مثل درخت توت و نارون که ریشه موئین زیادی دارند و معمولا پس از انتقال و جابجایی زنده و سبز می‌مانند) و در نهایت چگونه سپری شدن دوران نقاهت پس از انتقال و جابجایی درختان تاثیرگذار می‌باشد.

       حال به چگونگی جابجایی درخت به روش روتبال (گونی پیچی و بسته بندی ریشه درخت به همراه خاک اطراف ریشه) با استفاده از ماشین آلات در فصل مناسب می پردازیم:

  • بازدید اولیه از درخت جهت بررسی سلامت آن:
  • برخی از درختان دچار آفت، بیماری، پوسیدگی و ... شده و شدت آنقدر زیاد است که اینگونه اشجار مطمئنا پس از انتقال از بین خواهند رفت. بنابراین درختی را جابجا می‌کنیم که از سلامت کافی برخوردار باشد.
  • بازدید از مکانی که قرار است درخت پس از انتقال به آنجا برود:
  • مکان جدید می‌بایست از نظر شرایط آب و هوایی و نوع خاک تقریبا به مکان قدیم شبیه باشد.

 

  • علامت‌گذاری بر روی تنه درخت که با همان جهت درخت در مکان جدید غرس گردد.
  • استفاده از محلول مخصوص و آبیاری درخت با این محلول قبل از انتقال

 

  • هرس و سربرداری در خصوص درختان خزان کننده:

باید توجه داشت درختان همیشه سبز نباید هرس و سربرداری گردند.

  • حفر کانال اطراف ریشه‌ها و نیز هرس ریشه‌ها با استفاده از ابزارآلات مخصوص.

 

  • روتبال و گونی پیچ نمودن ریشه‌ها به همراه خاک اطراف که البته انجام این مرحله بستگی به

نوع ریشه و خاک اطراف آن دارد به طوری که در خصوص درختانی که ریشه‌های موئین زیادی دارند و خاک اطرافشان رسی می‌باشد، عملیات روتبال بهتر انجام شده و توده خاک وسیع همراه با ریشه زیادی را می‌توان برداشت نمود. اما در خصوص اشجاری که ریشه موئین کمی دارند و خاک اطراف ریشه شنی می‌باشد توده خاک سیع همراه با ریشه نمی‌توان برداشت و به اصطلاح خاک می‌شکند.

  • تهیه خاک مخصوص جهت غرس درخت در محل جدید پس از جابجایی:

جهت کاشت درخت در محل جدید تهیه خاک غنی از واجبات است که این نوع خاک مخلوطی از رس سرندی، ماسه شسته شده، پرلیت، سبوس، ورمی کمپوست و... می‌باشد.

 

  • استفاده از جرثقیل سبک و سنگین بسته به وزن درخت جهت انتقال و جابجایی اشجار:

اگر انتقال درخت در همان محل صورت بگیرد بسته به وزن درخت از جرثقیل سبک یا سنگین استفاده می‌گردد. اما اگر نیاز به انتقال درخت به نقطه‌ای دورتر باشد، علاوه بر جرثقیل در مبدا نیاز به کامیونت، کامیون و تریلی بسته به حجم و وزن درخت و جرثقیل در مقصد می‌باشد.

  • غرس و کاشت درخت در محل جدید:

در این مرحله با استفاده از جرثقیل اقدام به کاشت درخت در محل جدید داخل چاله ای که بسته به ابعاد روتبال قبلا حفر شده با استفاده از خاک مخصوص می گردد.

باید توجه داشت که درخت می بایست با همان جهت علامتگذاری شده غرس و هنگام کاشت شاقول گردد.

  • آبیاری و استفاده از هورمون‌های ریشه زا، مواد میکرو و ماکرو و مواد ضد استرس که مختص این شرکت می‌باشند آبیاری می‌گردد که استفاده از این مواد تاثیر بسزایی در سبز و زنده ماندن اشجار دارد.

 

  • چگونگی طی نمودن دوران نقاهت گیاه پس از انتقال و جابجایی درخت به محل جدید:

در این مرحله می بایست درخت بسته به فصل و درجه حرارت هوا و نظریه کارشناس مربوطه آبیاری گردد و ضمنا صبح زود یا شب ها برگ درختان برگشویی شده و در فصول مختلف از کودهای شیمیایی و آلی مخصوص استفاده گردد. باید توجه داشت که این دوران بسته به نوع درخت از یک تا پنج سال طول خواهد کشید.

در مورد جابجایی درخت سوال دارید؟ جهت مشاوره جابجایی درخت و یا درخواست انجام جابجایی درخت، با شماره تلفن 09353366632 تماس بگیرید.  اگر درخت خشک شده‌ای دارید و می‌خواهید درختی دیگر با همان اندازه جایگزین کنید، از بخش خرید درخت یا لینک www.sabzevane.com/buy-a-tree اقدام به خرید درخت کنید. سبزوانه همان درخت با همان مشخصات را برای شما جایگزین می‌کند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

تیوب لیزر

یکی از قطعات مهم در دستگاه لیزر، تیوب موجود در آن است که معمولا در قسمت انتهایی دستگاه قرار می‌گیرد؛ این قطعه با ظاهری مشابه به یک لامپ استوانه‌ای شکل در توان‌ و ارتفاع متفاوت قرار دارد که پرتوی مورد نیاز دستگاه لیزر را تامین می‌کند.

تیوب لیزر از چه متریالی ساخته شده است؟

تیوب لیزر دارای دو جنس فلزی و شیشه‌ای است که مدل شیشه‌ای آن بیشترین استفاده را دارد که جنس شیشه‌ی تیوب از پیرکس است تا تحمل دمای بالا را داشته باشد.

مدل فلزی تیوب لیزر با نام RF که قیمت بسیار بالای دارد، در ایران به ندرت یافت می‌شود.

در خصوص تیوب لیزر میتوانید به لینک مربوطه مراجعه کنید:

 

برندهای مناسب برای خرید تیوب لیزری کدام‌اند؟

تیوب‌ لیزر دارای برند‌های معروفی ازجمله RECI و YANGLY هستند که معمولا توسط کشور چین تولید می‌شوند.

تیوب‌های این برندها از کیفیت بالایی برخوردارند و طول عمر زیادی دارند.

 

چه برندی از تیوب لیزر در بین افراد بیشترین استفاده را دارد؟

لیزر RECI محبوب‌ترین برند تیوب لیزر در جهان است که با ثبات بالا و طول عمر زیاد، بهترین انتخاب افراد در صنایع مختلف است.

 

انواع تیوب‌های لیزر کدام‌اند؟

T6، T4، T2 :T سری

سریW: W2،W4 ،W6

که تمام این موارد را میتوانید در سایت روتک مشاهده کنید.

تیوب لیزر از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

  • انواع گازهای مختلف در مرکز تیوب لیزر
  • متمرکز شدن اشعه لیزر توسط لنزی که در سر آن قرار دارد
  • قسمتی از تیوب آب را از چیلر گرفته و به انتهای تیوب منقل می‌کند تا زمانی که تیوب خنک شود و به دمای مناسب برسد
  • لایه انتهایی وظیفه محافظت از تیوب را دارد

 

 

چه مواردی به تیوب لیزر آسیب می‌رساند؟

  • گاز درون تیوب کامل تخلیه نشود
  • رطوبت زیاد
  • تنظیم نبودن دما
  • تمیز نبودن آینه‌ها

 

دمای بالا چه تاثیری بر روی تیوب لیزر می‌گذارد؟

تیوب لیزر برای عملکرد خود به گرمای مشخصی نیاز دارد؛ این گرما باید کنترل شود زیرا گرمای بیش از حد خسارت‌های زیادی به دستگاه وارد می‌کند.

جاری شدن آب توسط لوله‌ی لیزر تا حد زیادی دما را کاهش می‌دهد.

 

چه مواردی در تنظیمات تیوب لیزر باید اعمال شود؟

تیوب لیزر با قرار گرفتن در پشت دستگاه پرتو لیزر را تولید کرده و آن را توسط آینه‌های اول تا سوم به عدسی دستگاه می‌رساند.

وظیفه‌ی عدسی در دستگاه لیزر، دریافت اشعه و متمرکز کردن آن در یک نقطه است.

دقت داشته‌ باشید تنظیم درست آینه‌ها و تیوب لیزر اهمیت زیادی دارد؛ زیرا تاثیر مستقیمی بر عمر تیوب لیزر می‌گذارد.

 

تیوب لیزرها به‌طور استاندارد چقدر عمر مفید داردند؟

انتخاب برند مناسب و کیفیت بالای تیوب، طول عمر آن را تضمین می‌کند؛ اما به طور کلی عمر تیوب‌ها به عوامل متعددی از جمله میزان کارکرد، تنظیم بودن دستگاه، شرایط محیطی، نگهداری و میزان کارکرد آن بستگی دارد.

رعایت تمامی این نکات به افزایش طول عمر تیوب کمک می‌کند.

لازم به ذکر است که تیوب‌ها بسیار شکننده هستند و باید در هنگام کار با دستگاه، دمای اتاق به طور دقیق تنظیم باشد که به آن‌ها آسیبی مانند ترک خوردن وارد نشود.

 

از تیوب لیزر چه مدت می‌توان استفاده کرد؟

طبق آمار گرفته‌شده عمر تیوب لیزر بین 1200 تا 2000 ساعت است؛ درواقع می‌توان گفت کارکرد یک تیوب لیزر حدود 8 ساعت در روز، 5 روز در هفته و 50 هفته در سال است.

 

 

تیوب لیزر چه زمانی نیاز به تعویض دارد؟

اگر هنگام استفاده از تیوب لیزر مشکلی ایجاد نشود، پس از گذشت حدود 2000 ساعت عمر استاندارد تیوب نیاز به تعویض دارد.

 

نحوه‌ی تنظیم تیوب لیزر چگونه است؟

تیوب لیزر در پشت دستگاه لیزر قرار می‌گیرد و پرتو لیزر را تولید می‌کند؛ سپس توسط آینه‌های اول، دوم و سوم اشعه را به عدسی دستگاه می‌رساند.

وظیفه‌ی عدسی در دستگاه لیزر، دریافت اشعه و متمرکز کردن آن در یک نقطه است.

دقت داشته‌باشید تنظیم درست آینه‌ها و تیوب لیزر اهمیت زیادی دارد؛ زیرا تاثیر بسیار زیادی در عمر تیوب لیزر دارد.

 

چه نکاتی برای نگهداری و حفاظت تیوب لیزری باید رعایت شود؟

تیوب اصلی‌ترین و همچنین گران قیمت‌ترین عضو دستگاه لیزر است؛ بنابراین در حفظ و نگهداری از آن دقت زیادی کنید.

برخی از نکات مهم برای حفظ تیوب عبارت‌اند از:

  • تا زمانی که آینه تیوب لیزر کاملا تمیز نیست، دستگاه را روشن نکنید.
  • سطح آینه تیوب لیزر را با یک محلول تمیزکننده و دستمال مخصوص پاک کنید.
  • برای تمیزکردن آینه تیوب لیزر از اسپری الکل استفاده کنید.
  • از روش‌های تخصصی برای تنظیم آینه‌ی لیزر استفاده کنید.

با رعایت این نکات به افزایش قدرت توان لیزر کمک کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

طراحی فضای سبز و اصول نگهداری از آن

داشتن یک فضای سبز زیبا در هر محیطی اعم از پارک، طراحی فضای سبز شهری، ویلا،باغ ،باغچه و حتی بالکن و پشت بام نیاز به علم و دانستن یک سری از نکات دارد تا بتوانیم  طراحی فضای سبز  را  به خوبی و بر روی اصول پیاده سازی کنیم

کاشتن چند گیاه و و درخت به همراه قرار دادن وسایل تزئینی در بین نمیتواند ایده مناسبی برای طراحی فضای سبز باشد و تنها موجب هزینه اضافی می شود

اگر قواعد و اصول اساسی را بدانید و یا از متخصص این حوزه بخواهید که اجرای فضای سبز و طراحی فضای سبز شما را انجام دهد به راحتی از بسیاری از هزینه های اضافی بعدی هم پیشگیری میکنید.

به صورت خلاصه باید اشاره کنیم که یکی از مهمترین موضوعات در طراحی فضای سبز و یا اجرای آن توجه به اقلیم آب و هوایی است که در نگهداری فضای سبز هم اهمیت دارد.

اگر تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید برای شما چند نکته مهم و اساسی را در طراحی فضای سبز و اجرای آن خواهیم گفت. تا بتوانید بهترین استفاده را از فضا و محیط خود ببرید.

شرکت گلپونه مهر نقش جهان مجری طراحی فضای سبز، نگهداری فضای سبز و آفت کشی گیاهان، به صورت تخصصی همراه با تیم قوی و کار آزموده آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است اگر به فکر طراحی باغچه و بالکن خود و تغییر آن برای نوروز و یا شب یلدا هستید بهتر از اکنون به فکر باشید و برای اجرای بهترین ایده ها با ما تماس بگیرید.

آنچه باید قبل از طراحی فضای سبز بدانیم

قبل از اینکه به طراحی فضای سبز خود فکر کنید خوب است به یک سری سوالات پاسخ دهید تا از انجام طراحی فضای سبز خود مطمئن شوید

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این استآیا من قصد دارم برای همیشه در این ملک بمانم؟ یا می خواهم بعد از مدتی آن را به فروش بگذارم؟

پاسخ به این سوال اولویت های شما را روشن کرده و به ایجاد ایده ای کلی برای پروژه های طراحی فضای سبزتان کمک می کند. اگر خود را به عنوان صاحب مادام العمر این ملک بدانید می توانید طراحی فضای سبز را با سلیقه خود انجام دهید. اما اگر می خواهید بعد از مدتی آن را به فروش بگذارید برای این که دوباره نخواهید هزینه کنید و تغییرات انجام دهید تا به چشم خریدار زیباتر به نظر برسد، بهتر است در مورد نوع طراحی بیشتر فکر کرده و مشورت بگیرید. شاید بهتر است آن را به سلیقه خریداران بالقوه طراحی کنید.

از اشتباهات پرهزینه طراحی فضای سبز خودداری کنید.

مانند سایر جنبه های زندگی، برخی از بهترین تصمیمات مربوط به طراحی فضای سبز منازل بر اساس یاد گرفتن کارهایی است که نباید انجام دهید. برای مثال، برخی از افرادی که می خواهند کار طراحی فضای سبز خانه خود را انجام دهند تصمیم می گیرند درخت بزرگی در منظره خود را حذف کنند تا به خواسته دلخواه خود در طراحی برسند. اما این ایده می تواند تاثیر منفی در کار شما داشته باشد.

در یکی از مطالعات آمده است که 83 درصد مشاوران معاملات املاک بر این باورند که درختان بالغ تاثیر قوی یا حداقل متوسطی را در دوام خانه دارند و این می تواند ارزش خانه را بالا ببرد

انواع ویژگی هایی که فضای سبز دارد

در اینجا انواع مختلفی از ویژگی هایی که فضای سبز دارد را بیان می کنیم. شما مجبور نیستید که از تک تک این ویژگی ها در طراحی فضای سبز خود بهره ببرید. فضاهای سبز بسیاری وجود دارند که نیمی از این ویژگی ها را ندارند ولی بسیار شگفت انگیزند. نمونه های زیر فقط چند نمونه ساده هستند کاشت بسترها

  • چمنزارها
  • درختچه ها
  • درختان گل دهنده
  • گیاهان پایه ای
  • مسیرعبور ماشین
  • پیاده روها
  • نرده ها
  • فواره ها
  • باغ های آبی

12 اصل در طراحی فضای سبز

در ادامه 12 اصل را به صورت خلاصه به شما ارائه می دهیم که این اصول جهانی است و  به مجموعه ابزاری تبدیل شده است که از آن‌ها برای طراحی فضای سبز استفاده می شود

می توان گفت که برای طراحی بهترین فضای سبز های دنیا این اصول به صورت کامل پیاده سازی شده است  که البته در هر مکانی با توجه به شرایط آب و هوایی،بودجه و دیگر نکات اجرا شده .

برای بسیاری از ما، طراحی در هر حالتی دلهره آور است. این نگرانی به خاطر ترس از اشتباه است. برای غلبه به این ترس باید مرحله به مرحله و قدم به قدم پیش رفت. 12 اصل طراحی فضای سبز را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد. 6 اصل ابتدایی بر ساخت قاب و چارچوب فضای سبز فوکوس دارد.

  • محوطه اصلی: یک محوطه اتاق مانند که با مواد مختلف مرزبندی می شود.

محوطه ها المان های حیاتی برای مشخص کردن فضاهای خاص درون فضای سبز هستند. محوطه مانند لنگری برای فضای سبز است و به خانه و باغ احساس دوام و زیبایی ماندگاری می بخشد.

  • شکل و فرم: ویژگی های کانتور و سه بعدی گیاهان یا گروه های مختلف گیاهان در فضای سبز و همچنین مرزهای بیرونی آن

 

  • در قاب آوردن منظره: جهت دادن توجه بیننده به یک المان یا منظره، با از بین بردن مواردی که باعث حواس پرتی می شوند، در حالی که یک ترکیب بصری متعادل و سازمان یافته را نیز ایجاد می کند.
  • ورودی: یک محل مشخص برای ورود به محوطه فضای سبز
  • نقطه کانونی: قراردادن یک المان برای جذب کردن نگاه و ایجاد یک نقطه توجه برای مخاطبان
  • سازه ها: انواع ویژگی هایی که در فضای سبز ساخته می شوند.
  • رنگ: هماهنگ‌سازی پالت رنگی در فضای سبز از طریق انتخاب و نحوه قراردهی المان ها و گیاهان
  • بافت، الگو و ریتم: استفاده از ویژگی های سطح، نقوش قابل تشخیص و آهنگی که المان های طراحی در فضا ایجاد می کنند.
  • فراوانی: استفاده از تعداد زیادی المان و گیاه
  • المان های مسخره: این المان ها می توانند نمادی از عناصر فانتزی در فضای سبز باشند.
  • رمز و راز: ایجاد حس کنجکاوی، هیجان و دلهره از طریق طراحی فضای سبز
  • زمان: سبک های مختلف طراحی فضای سبز زمان خاصی را نشان می دهند.

درباره این 12 اصل میتوان به صورت خیلی وسیع و کامل تر نیز صحبت کرد اما از آنجا که از حوصله مخاطب خارج است ما به اشاره به آن اکتفا کرده ایم اگر شما دوست دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید به سایت شرکت گلپونه مراجعه کنید و در بخش طراحی فضای سبز به صورت کامل این محتوا را مطالعه کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

برای خرید انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به چه نکاتی باید توجه نماییم؟

موضوع تجهیز مطب و آزمایشگاه برای افرادی که قصد تاسیس مطب یا آزمایشگاه را دارند بسیار مهم است. اگر قصد خرید انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی را دارید بهتر است این مقاله را به‌ دقت مطالعه کرده تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید این تجهیزات را کسب کنید.

مشخص کردن قطعات کامل تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برای خرید می تواند کار آسانی باشد. خرید انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی شباهت زیادی به خرید یک خودرو دارد. برندها و مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و همچنین فروشندگان مختلفی نیز در دسترس هستند. در ادامه 6 مورد را که هر مدیر آزمایشگاه یا مطب باید قبل از خرید تجهیزات به آنها توجه کند، گرد آورده ایم.

  1. مشخص کنید به چه تجهیزاتی نیاز دارید

وقتی برای خرید یک وسیله نقلیه جدید می روید، یکی از اولین چیزهایی که باید در نظر بگیرید این است که آیا به سواری، کامیون یا وانت نیاز دارید. به طور مشابه، هنگام شروع خرید انواع تجهیزات پزشکی بیمارستانی یا مطب و آزمایشگاهی، باید دقیقاً بدانید که به چه چیزی نیاز دارید. در نظر بگیرید که آیا مارک یا مدل خاصی وجود دارد که به آن نیاز دارید و همچنین ویژگی ‌هایی که برای مطب یا آزمایشگاه شما ضروری هستند. قبل از شروع خرید، بدانید دقیقا چه می خواهید.

  1. فروشندگان را مقایسه و ارزیابی کنید

فروشندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی شامل تولید کنندگان و تامین کنندگان تا سایت های حراج آنلاین را شامل می شود. خرید انواع تجهیزات پزشکی خانگی و آزمایشگاهی به طور مستقیم از سازنده اغلب به معنای خرید تجهیزات جدید است که باید شامل گارانتی و قرارداد خدمات باشد. مزیت بزرگ خرید مستقیم از تولید کننده این است که این شرکت در مورد ابزارهای خود آگاه است و می تواند بیشترین اطلاعات و پشتیبانی را ارائه دهد.

  1. در مورد خدمات پس از فروش محصول تحقیق کنید

هنگامی که ضمانت ها به پایان می رسد، هنوز این احتمال وجود دارد که مشکلی در تجهیزات شما به وجود بیاید. در صورت خرابی به جای پرداخت هزینه به تعمیرکاران از خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. در صورت بروز خرابی، این کار می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. بنابراین هنگام خرید انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی گرفتن قرارداد خدمات پس از فروش سودمندتر است.

  1. بررسی بازخوردهای سایر کاربران

هنگامی که آماده خرید انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی هستید، در مورد تجهیزات و فروشنده تحقیق کنید. کامنت ها را در صفحه محصول بخوانید تا ببینید آیا سایر کاربران با تجهیزات مشابه مشکلی داشته اند یا خیر. این کار می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد خرید کمک کند. همچنین باید ببینید که آیا مشتریان قبلی محصول را توصیه می کنند؟

همچنین می‌توانید از همکاران خود پرس و جو کنید. برخی از موسسات قراردادهایی با تامین کنندگان دارند که به آنها امکان می دهد تجهیزات و لوازم را با نرخ تخفیف دریافت کنند. قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید از اطراف تحقیق کنید.

  1. در مورد هزینه های تعمیر تحقیق کنید

شما می‌توانید درباره هزینه‌های تعویض برای برندها و مدل‌های خاص تحقیق کنید. این کار می تواند به شما کمک کند در صورت گذراندن زمان دشواری بین دو قطعه مختلف تصمیم درستی بگیرید. داشتن توانایی تعمیر ابزار خود با هزینه کمتر می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند ؛ حتی اگر هزینه آن در هنگام خرید انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی کمی بیشتر باشد.

  1. ببینید چه آموزشی ارائه می شود

با خرید انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، تیم مطب یا آزمایشگاه شما باید نحوه استفاده از آن را بیاموزد. برخی از شرکت ها ممکن است ابزارهای آموزشی آنلاین را ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است کتابچه های راهنما به شما بدهند. اگر خرید بزرگی انجام می‌دهید، گاهی اوقات تولیدکنندگان آموزش در محل دستگاه را ارائه می‌دهند تا بتوانید نحوه استفاده از آن را از کارشناسان بیاموزید. سطح تجربه کارکنان شما با نوع تجهیزات به شما کمک می کند تا نیاز خود را به برنامه های آموزشی تعیین کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مزایای درب ‌های اتوماتیک نسبت به درب ‌های سنتی

درب های سنتی متعلق به گذشته هستند. امروزه مراکز و کسب و کارها از درب های اتوماتیک بهره می برند. درب های اتوماتیک راهی را برای صاحبان مشاغل فراهم می نمایند تا بسیاری از مشکلات رایج درب های سنتی را حل کنند. مزایای درب ‌های اتوماتیک نسبت به درب‌های سنتی بسیار است. در این مقاله سعی می کنیم به پاره ای از آنها اشاره کنیم. با ما همراه شوید.

درب اتوماتیک چیست؟

قبل از هر چیز به تعریف کلی درب اتوماتیک می پردازیم. درب اتوماتیک در جامع‌ترین تعریف خود به درهایی گفته می‌شود که فرد یا شیء نزدیک‌ شده را تشخیص داده و با ورود و خروج فرد باز و بسته می‌گردد. سیستم های درب اتوماتیک اولین بار در سال 1954 اختراع شدند. در سال 1960، اولین تجارت درب اتوماتیک کشویی آغاز شد.

از آن زمان، به دلیل مزایای درب ‌های اتوماتیک این محصولات اغلب در مکان هایی مانند ورودی آپارتمان، ورودی ادارات دولتی، محل کار و ورودی مراکز خرید استفاده می شود. سیستم های درب اتوماتیک نام کلی درب هایی است که تقریبا در هر ساختمانی قابل استفاده بوده و به لطف سنسور درب اتوماتیک باز و بسته می شوند.

ایجاد راحتی در ورود و خروج

وقت آن است که در هر ورودی و خروجی، مشتریان خود را از زحمت فشار و کشیدن درب راحت کنید. اجازه دهید درب های اتوماتیک حضور مشتریان شما را در جلوی درب شما تشخیص دهند. بگذارید هر خروجی از درهای شما چشمگیر باشد. با نصب درب های اتوماتیک در محل کار خود یک رفتار لوکس را به مشتریان خود ارائه می دهید. در ادامه به برخی از مزایای درب ‌های اتوماتیک می پردازیم.

مزایای درب ‌های اتوماتیک

دسترسی آسان‌تر برای مشتریان شما  از مزایای درب ‌های اتوماتیک ایجاد سهولت در رفت و آمد کاربران است. نصب درب‌های اتوماتیک دسترسی به فروشگاه شما را برای مشتریان به خصوص سالمندان و معلولان بسیار آسان‌تر می‌کند. درب‌های سنتی دسترسی بدون کمک را برای کاربران ناتوان تقریباً غیرممکن می‌کنند، برای آسان‌تر کردن این کار، نصب درب‌های اتوماتیک را در نظر بگیرید.

صرفه جویی در مصرف انرژی  درباره مزایای جک درب  برقی می توان اذعان کرد که درهای اتوماتیک تنظیم دمای داخل ساختمان را برای واحد AC کسب و کار شما آسان می کند. درهای سنتی می توانند جریان هوا را نشت کنند و منجر به عملکرد ضعیف سرمایش/گرمایش شوند. نصب درب های اتوماتیک یک راه عالی برای حل این مشکل است.

مشتریان بیشتری به دست آورید  از مزایای درب ‌های اتوماتیک می توان به رونق کسب و کار و افزایش فروش اشاره کرد. درب های اتوماتیک یک ویژگی ایجاد می کنند، زیبایی ظاهری را بهبود می بخشند، کسب و کار شما را به راحتی قابل مشاهده کرده و کسب و کار شما را برای بازدید بسیار جذاب تر می کند.

عملکرد بدون سر و صدا   نصب درب های اتوماتیک از صدای جیرجیر هنگام باز و بسته شدن درها جلوگیری می کند.

مصرف فضای کمتر  از مزایای درب ‌های اتوماتیک نسبت به درب‌های سنتی اشغال کردن فضای کمتر است. درب های لولایی سنتی، فضای بیشتری را اشغال می کنند.

محیطی بهداشتی را فراهم می کند  نصب درب های اتوماتیک محیطی عاری از گرد و غبار را ایجاد می کند. از مزایای درب ‌های اتوماتیک در دوران کرونا عدم نیاز به تماس با درب برای داخل و خارج شدن و در نتیجه حفظ بهداشت و سلامت فرد و جامعه است.

مقاوم در برابر شرایط جوی- از مزایای درب ‌های اتوماتیک مقاومت آن در شرایط جوی، ضربه و خراش است. مواد مورد استفاده در مدل های درب اتوماتیک که در فضای باز قرار دارند در شرایط آب و هوایی مانند باران و برف به خوبی کار می کنند.

باکیفیت و بادوام- موادی که به عنوان رنگ در درب های اتوماتیک استفاده می شود، موادی با کیفیت و بادوام هستند که در قسمت بیرونی به کار می روند. بنابراین بدون رنگ پریدگی، ریختن و پوسته شدن استفاده می شوند.

تنوع رنگ- از مزایای درب ‌های اتوماتیک امکان سفارش رنگ مورد نظر است. جدا از رنگ های کلاسیک درب، رنگ های مورد نظر کاربر در سیستم درب اتوماتیک به کار برده می شود.

برای خرید انواع درب برقی، درب اتوماتیک برقی، سایبان اتوماتیک و... با زیبادور تماس حاصل فرمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بیشترین تنوع در چاپ تقویم رومیزی 1401 واژه گستر

بیشترین تنوع در چاپ تقویم رومیزی 1401 واژه گستر

با شروع سال جدید و آمدن فصل بهار که نشان دهنده تازه شدن می باشد، تمام مردم به ویژه افرادی که می خواهند از دیگران در کسب و کار خود پیشی بگیرند، در تلاش هستند تا از ابتدای سال شروعی پر قدرت داشته باشند؛ حال ممکن است در هر زمینه ای این فرآیند وجود داشته باشد.

رونق کسب و کار، ارتقاء زندگی و ... می تواند جزو فعالیت هایی باشد که شما می توانید در آن ها بیش از پیش پیشرفت کنید؛ لازمه این کار شروعی قدرتمند در زمانی که همگان ایستاده اند است.

چاپ تقویم رومیزی 1401 یکی از فعالیت هایی است که شما می توانید از طریق آن در سال جدید، کسب و کار خود را برای مخاطبان خود نمایش دهید. این امر سبب می شود تا شما از ابتدای سال شروعی قدرتمند داشته باشید و گامی مؤثر در عرصه تبلیغات برند خود بردارید. در ادامه این مبحث قصد داریم شما را با تقویم رومیزی بیشتر آشنا کنیم، بنابراین با ما همراه باشید.

 

انواع مدل های تقویم رومیزی

با توجه به گوناگونی سلیقه ها در هر زمینه ای، نیاز به وجود مدل های مختلفی است تا همگان از محصول شما لذت ببرند و توانایی استفاده از آن را داشته باشند. تقویم رومیزی نیز از این قاعده مستثنا نیست و در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که متناسب با هر سلیقه است.

  • تقویم رومیزی یادداشت دار
  • تقویم رومیزی مدیریتی
  • تقویم رومیزی اداری
  • تقویم رومیزی چوبی
  • تقویم رومیزی هفتگی
  • تقویم رومیزی فانتزی

 

مزایای تقویم رومیزی

تقویم های رومیزی، نه تنها می توانند ظاهر زیبایی به میز کار شما بدهند، بلکه ابزاری بسیار کاربردی محسوب می شوند و روزانه استفاده فراوانی از آن ها می شود. افراد به وسیله این ابزار کاربردی  می توانند از ایام سال به طور دقیق اطلاع داشته باشند و با رسم و رسومات اقشار مختلف آشنا شوند. وجود تقویم رومیزی واژه گستر بر روی میز کار، حس خوبی به شما انتقال می دهد و باعث می شود دید خوبی میز کار شما داشته باشد.

بر روی بعضی از مدل های تقویم رومیزی، ابزار کاربردی دیگری طراحی  و اجرا می شود که در کنار تقویم، می توانند جلوه زیباتری را بر روی میز کار به شما هدیه دهند. برگه های یادداشت، جای چسب، جا خودکاری، جای سوزن ته گرد و ... که می توانند کمک بسیاری به شما برسانند.

برگه های یادداشت یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزاری است که در کنار تقویم وجود دارد، چرا که شما می توانید  از برگه ها به عنوان دفتر یادداشت استفاده کنید. شما تمام قرارهای روزمره خود را در برگه های یادداشت تقویم که همیشه در روبروی دیدگان شما است یادداشت می کنید؛ از این طریق شما می توانید با برنامه ریزی دقیق روزانه به فعالیت های خود بپردازید.

در ضمن، تقویم رومیزی به علت اینکه همواره در معرض دید مخاطبان است، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نقش بسزایی در دیده شدن برند و محصول شما ایفا می کند و می توانید از آن به بهترین شکل برای معرفی برند و محصول خود به دیگران استفاده کنید.

اجزای تشکیل دهنده تقویم رومیزی

تقویم رومیزی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر یک به نوبه خود می تواند جلوه خاصی به تقویم بخشد. پایه تقویم، جلد پایه، صفحات تقویم، نوع صحافی و ... همه و همه در کنار هم یک تقویم رومیزی زیبا را برای شما به ارمغان می آورند.

 

سفارش تقویم رومیزی 1401 به صورت کاملا اختصاصی

همان گونه که در قسمت قبل به قسمت های مختلف تقویم رومیزی اشاره شد، به دلیل گوناگونی سلیقه های افراد در زمینه سفارش تقویم، این امکان برای مخاطبان عزیز فراهم شده است تا تقویم مورد نظر خود را سفارشی سازی کنند.

حتماً این سؤال برای مشتریان عزیز به وجود می آید که آیا می توانند تقویم رومیزی را با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهند؟!

پاسخ: بله

شما می توانید تمام جزئیات تقویم را از کوچک ترین قطعه تا بزرگ ترین آن، هر طوری که مایل هستید با هر طرح و رنگی که مد نظر شما است سفارش دهید. مجموعه واژه گستر یکی از فعالان عرصه تبلیغات می باشد که امکان چاپ اختصاصی تقویم رومیزی را برای مخاطبان عزیز فراهم کرده است تا مخاطبان از تقویم خود لذت ببرند.

قیمت و نحوه سفارش چاپ تقویم رومیزی 1401

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، بازار سفارش تقویم رومیزی داغ تر از گذشته می شود. در روزهای آخر سال حجم سفارشات بالا می باشد، بنابراین باید به فکر این باشید که سریع تر از سایر رقبا اقدام به سفارش تقویم رومیزی کنید. شما می توانید از طریق وب سایت، تماس تلفنی و یا حضور فیزیکی در مجموعه هایی ک اقدام به چاپ تقویم رومیزی می کنند، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

در خصوص قیمت چاپ تقویم رومیزی 1401، باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به نوسانات شدید بازار، نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت؛ اما شما می توانید با مجموعه مورد نظر خود که کار چاپ تقویم را به آن سپرده اید، تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل توجیه کنند.

 

 

 

حرف آخر:

تبلیغات سودمند، زیبایی، کاربردی بودن و ... همه جزو ویژگی های تقویم رومیزی، این ابزار فوق العاده محسوب می شوند که پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از یکی از مدل های تقویم رومیزی استفاده کنید تا از زیبایی و مزایایی که دارد بهره مند شوید.

 

منبع: واژه گستر

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

قیمت و سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال در تهران

آیا در مورد قیمت و سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال در تهران چیزی می دانید؟  شما می توانید به صورت آنلاین چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت و…. در کمترین زمان و با تعداد تیراژ دلخواه به دو صورت چاپ افست و یا چاپ دیجیتال انجام دهید.

چاپ افست از طریق کتاب‌ها، نشریات و دیگر محتواهای خواندنی گرفته تا صنعت بسته‌ بندی محصولات مصرفی و انواع ملزومات تبلیغاتی کسب و کارها بر زندگی ما تاثیر فراوانی دارد.

مهم ترین تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در استفاده نکردن از پلیت های چاپ است. چاپ دیجیتال از چاپگر های جوهر افشان و لیزری استفاده می کند.

دیجیتال نوعی چاپ حرفه‌ ای است که کیفیتی بالا نسبت به چاپ افست دارد. از این چاپ برای انجام سفارش‌های چاپی در تیراژ پایین استفاده می شود. به دلیل کم بودن تعداد مراحل و بالا بودن کیفیت میتوان به راحتی از هزینه بیشتر این چاپ چشم پوشی کرد.

هزینه چاپ افست و چاپ دیجیتال

هزینه چاپ دیجیتال در برابر با چاپ افست بسیار زیاد است اما استفاده از سیستم دیجیتال، در تیراژ پایین بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در این سیستم، هزینه چاپ هر صفحه ثابت بوده و با افزایش تعداد تغییر نمی‌کند. سرعت چاپ در سیستم دیجیتال بسیار زیاد است.در سیستم‌ افست امکان تغییر داده‌ها وجود نداشت اما در سیستم دیجیتال، شما می‌توانید به راحتی بخشی از داده‌ها را تغییر دهید.

قیمت چاپ دیجیتال به طور مستقیم با نوع محصول چاپی، تعداد سفارش، ابعاد آن، جنس کاغذ به کار رفته و مواردی از این قبیل در ارتباط است. با این حال می توان گفت که این روش برای سفارشات با تعداد محدود و در تیراژ پایین مناسب بوده و استفاده از آن برای سفارشات با تیراژ بالا مقرون به صرفه و اقتصادی نخواهد بود.

برخی از افراد مطالب مفیدی را جمع آوری کرده اند و می خواهند این مطالب را به صورت یک کتاب به چاپ برسانند و یا گاهی برخی از اساتید دانشگاهی جزوه کلاسی خود را در قالب یک کتاب کوچک گردآوری کرده اند و قصد انتشار دارند که می توانند این مطالب را به صورت چاپ کتاب دیجیتال به تعداد دلخواه و در تیراژ پایین انجام دهند.

چاپ افست ارزان ترین روش چاپ با کیفیت فوق العاده در تیراژ های بالا است که برای تیراژ های تجاری یا پرتیراژ بسیار به صرفه تر است. یکی از کاربرد های چاپ افست چاپ کتاب است که این چاپ با قیمت چاپ پایین و تولید گسترده ی خود توانسته کتاب را بسیار راحت در دسترس علاقه مندان قرار بدهد.

تبلیغات و بسته‌بندی که بیشترین حجم محصولات چاپی را به خود اختصاص می‌دهند متکی به افست هستند. کیفیت محصول نهایی در چاپ افست بستگی به هدایت ، تخصص و تجهیزات فرد چاپگر دارد. و اصلی ترین تفاوت چاپ افست و دیجیتال در این است که عوامل بیشتری در کیفیت محصول نهایی چاپ افست دخالت دارند.

موارد مصرفی، دستگاه ها و تجهیزات، نیروی انسانی و… در هزینه ی چاپ افست تاثیرگذار است. قیمت های روزانه ی مواد مصرفی مانند کاغذ، جوهر، رنگ، روکش و… به طور مستقیم بر قیمت های نهایی در چاپ افست تاثیر دارند.

برای پروژه های بزرگ بهتر است از چاپ افست استفاده کنید چون هم به صرفه تر است و هم در چاپ بالا بهترین کیفیت را برای شما دارد. یکی از ویژگی های چاپ افست سرعت کار و دقت بالای ماشین است. یعنی کارهای پر تیراژ با سرعت بالاتری به شما تحویل داده می شوند.

برای سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال به کجا باید مراجعه کرد؟

چاپ افست و چاپ دیجیتال یکی از کاربردی ترین چاپ ها هستند که بهتر است برای چاپ به مراکز با تجربه و با سابقه عالی در تهران بروید که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و دستگاه های چاپی همه ی خدمات چاپ دیجیتال را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. و همچنین با کمترین هزینه و در کمترین زمان کار را به شما ارائه می دهند.

چاپ سینا یکی از این مراکز با سابقه در تهران است که شما می توانید با مراجعه حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان مشاوره رایگان در مورد چاپ مورد نظرتان را دریافت کنید. و یا استعلام قیمت چاپ افست و یا دیجیتال را از آن ها بگیرید و به صورت آنلاین به آن ها سفارش چاپ بدهید. و مطمئن باشید که کار شما با بهترین کیفیت و در کمترین زمان به دست شما می رسد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مزایا و معایب پیانو آکوستیک و دیجیتال!

تفاوت‌های بین پیانو آکوستیک و دیجیتال فراتر از چیزی است که بتوانیم در یک مقاله در مورد آن صحبت کنیم.

شاید ساعت‌ها بحث تخصصی بتوان کرد و در مورد مزایا و معایب پیانو آکوستیک و دیجیتال مواردی را گفت که از نظر بسیاری واقعاً دلیلی برای انتخاب کردن و یا نکردن یک نوع خاص پیانو است.

ازاین‌رو وقتی در مورد پیانوهای آکوستیک صحبت می‌کنیم. اولین مسئله‌ای که به ذهنمان می‌رسد. ابعاد است.

پیانوهای آکوستیک بنا به مقاصد خاص‌تر و برای تولید صداهایی با طیف‌های وسیع‌تر و البته غیرالکترونیکی و اصطلاحاً آنپلاگد استفاده می‌شوند.

البته پیانوهای آکوستیک لوکس خروجی‌های صدای قدرتمند و تقویت شده دارند. اما در نهایت کلاویه‌ها با استفاده از سیم‌های متصل شده سیستم برد صدا را کنترل کرده و خروجی صدا در انتها کاملاً طبیعی خواهد بود.

در صورتی که در مورد پیانوهای دیجیتال چنین نیست. درست مانند یک کامپیوتر کوچک طراحی شده‌اند، دارای سیستم سخت‌افزار اتصال الکترونیکی بوده و همین‌طور به آن‌ها پلاگد می‌گویند. یعنی با نیروی الکتریسیته کار می‌کنند.

مزایای پیانوهای آکوستیک

ارتعاشات ایجاد شده، هارمونیک، ظاهر و البته جنس بده و کلاویه در پیانوهای آکوستیک معمولاً از مواد اولیه بسیار باکیفیت طراحی شده است. یعنی نمی‌توانید پیانوی آکوستیکی را در بازارهای استاندارد و جهانی بیابید که بدون هیچ دقتی سر هم شده باشد و در واقع نواختن با آن‌ها قابل‌مقایسه با پیانو دیجیتال باشد.

در مدل‌های آکوستیک اجزا مانند صفحه چدنی، ساند برد و فریم‌های چوب و کلاویه‌ها معمولاً از چوب ساخته می‌شوند. پس اولین امتیاز برای مدل‌های آکوستیک در نظر گرفته می‌شود.

برای کسانی که می‌خواهند اصول موسیقی را از پایه بیاموزند و در واقع تمامی نت‌های قابل تولید روی یک سیستم صوت پیانو را از خروجی و اسپیکر خارج سازند. هیچ انتخابی بهتر است پیانو آکوستیک نخواهد بود.

در مقابل ابعاد پیانوهای آکوستیک در مدل‌های معمولی و گرند همیشه بزرگ‌تر از نسخه‌های دیجیتالی است.

طول پیانو گرند معمولاً 145 تا 275 و در مدل دیواری این رقم به 110 تا 130 می‌رسد. در مدل‌های آکوستیک از سیم استفاده شده است. در نتیجه پیانو در نهایت بزرگ‌تر طراحی می‌شود.

در صورتی که در مدل‌های دیجیتال خبری از سیم و اتصالات جانبی نیست. یعنی می‌توانیم این‌طور مقایسه کنیم. مدل‌های آکوستیک شبیه به یک ساختمان لوکس و بسیار بزرگ هستند که دارای بخش‌های زیادی است. اما مدل دیجیتال شبیه به یک آپارتمان است.

عمر پیانوهای آکوستیک همیشه از مدل‌های دیجیتال به دلیل استفاده از شاسی‌های چوبی و سیم‌های مسی و مقاوم بالاتر است.

معایب پیانوهای آکوستیک

در مقابل پیانوهای آکوستیک به‌شدت جاگیر بوده و حمل و نقلشان سخت است. یعنی اگر قصد استفاده از یک پیانوی آکوستیک در واحدهای آپارتمانی را دارید. ممکن است به دلیل محدودیت شما قادر به بالابردن آن نباشید.

از یک‌سوی دیگر پیانوهای آکوستیک قیمت واقعاً بالایی نسبت به گران‌ترین مدل‌های دیجیتال دارند. یعنی اگر شما قصد خرید یک پیانوی دیواری و ایستاده مدل آکوستیک را دارید.

مسئله اصلی مقایسه‌ای است که با همان هزینه شما می‌توانید یکی از بهترین پیانوهای دیجیتال بازار از برندهای یاماها، کرگ و کاسیو را خریداری کنید.

مدل‌های آکوستیک به‌صورت دوره‌ای نیازمند کوک و رگلاژ هستند. چون تغییرات آب‌وهوایی، دمایی و محیطی و نحوه استفاده روی طول عمر آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

پیانوهای آکوستیک زنگ صدای تکی دارند در صورتی که در مدل‌های دیجیتال چنین نیست.

در ادامه موضوع مورد بررسی ما پیانوهای دیجیتال خواهد بود.

سعی می‌کنیم عمده‌ترین مزایا و معایب این پیانوها در مقایسه با مدل‌های دیگر را به شما شرح دهیم.

مزایای پیانوهای دیجیتال

در برابر تمامی نکاتی که به شما عرض کردیم. مدل‌های دیجیتال در دسترس هستند. این مدل‌ها درست مانند تجربه نواختن موسیقی به‌جای پیانوهای غول‌پیکر و بزرگ روی یک سری صفحات شبیه به کیبوردهای موسیقی هستند.

در واقع برای عده‌ای حس و حال واقعی نواختن موسیقی در این فضا وجود ندارد. اما این‌ها شاخصه مهمی نبوده و هیچ مبنای علمی ندارند. در واقع پیانوهای دیجیتال سبک هستند. شما می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را در هر فضایی که می‌خواهید راه‌اندازی کنید و خبری از تجهیزات بزرگ و جاگیر نیست.

پیانوهای دیجیتال زنگ صدای متعدد و گوناگونی دارند. یعنی آپشن‌هایی نظیر split ،duo و dual روی این پیانوها وجود دارد که سبب می‌شود شما بتوانید در گستره‌های صدایی مختلف بنوازید.

برای استفاده از دو نمونه خاص و رنج صدا به‌صورت هم‌زمان امکان تقسیم کلاویه‌ها وجود دارد.

یعنی زمانی که هنرآموز در کنار استاد می‌نشیند، آن‌ها می‌توانند دو تن صدای خاص را بنوازند و این کار هیچ اختلالی در عملکرد پیانوی دیجیتال ایجاد نمی‌کند.

از یک‌سوی دیگر پیانوهای دیجیتال بسیار ارزان‌تر از ساده‌ترین و معمولی‌ترین مدل‌های آکوستیک هستند.

در نتیجه فناوری‌های مختلفی روی مدل‌های الکترونیکی پیاده شده است، شما می‌توانید از افکت‌های صدای مختلف، قابلیت سایلنت و اتصال به هدفون در تمامی سری‌ها، پورت‌ها و درگاه‌های ورودی و خروجی جهت ارتباط با سیستم‌های پخش و اسپیکر داخلی و حتی اتصال به گوشی‌های هوشمند و رایانه‌ها و کارت صداها جهت ضبط استفاده فرمایید.

از طرفی پیانوهای دیجیتال معمولاً دارای قطعات جداشونده هستند.

معایب پیانوهای دیجیتال

در مقابل این‌همه مزایا قطعاً این پیانوها معایب منحصر به خود را نیز دارند و این مسئله سبب دو دل شدن مشتری می‌گردد. اما واقعیتش این است که خودتان بهترین تصمیم‌گیرنده هستید. باید نیازسنجی را انجام دهید.

این که قصد شما یادگرفتن موسیقی باشد و فکر می‌کنید که مدل‌های دیجیتال به شما علم موسیقی نوازی را نمی‌بخشند. باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

اما به‌طورکلی طول عمر مدل‌های دیجیتال نسبت به سری‌های آکوستیک پایین است.

وقتی قصد نواختن روی استیج را دارید خیلی کم پیش می‌آید که شما مدل‌های دیجیتال را انتخاب کنید. از طرفی تن صدایی که از مدل‌های آکوستیک خارج می‌شود قابل‌مقایسه با بهترین دیجیتال‌های بازار نیست.

در واقع پیانوهای آکوستیک نوعی اصالت هستند که مدل دیجیتال صرفاً برای ایجاد همان فضا روی یک بستر کم‌هزینه‌تر طراحی می‌شود.

جنس کلاویه‌ها معمولاً در مدل‌های دیجیتال آن حس جذاب را به شما نمی دد. یعنی اگر برای شما مسئله در کنار مسائلی مانند هزینه و فضا مهم نیست.

بهترین گزینه در این شرایط حتی مدل‌های دیواری و کوچک‌تر آکوستیک است. در مدل‌های دیجیتال گاهاً نقص‌های نرم‌افزاری به وجود می‌آید که نیاز به تعمیرات اساسی وجود خواهد داشت.

ارزش پیانوهای دیجیتال در فروش دست‌دوم به‌شدت نسبت به مدل‌های گرند و حتی دیواری و ایستاده کم تر است. پیانو دیجیتال وابسته به برق خواهد بود. درصورتی‌که امکان اتصال به نیروی الکتریسیته را نداشته باشد پس‌کار نمی‌کند.

جمع‌بندی

در مقابل برای کسانی که قصد خرید پیانوهای دیجیتال را دارند باید عرض کنیم که پیانوفورت، مرکز فروش و مشاوره آنلاین در زمینه خرید انواع تجهیزات موسیقی، پیانوهای دیجیتال، آکوستیک و مدل‌های گرند و بیبی گرند است.

شما می‌توانید پیش از خرید با متخصصان در این زمینه صحبت کنید و اطلاعات لازم را جمع‌آوری نمایید.

از یک‌سوی دیگر سیستم‌های مکانیکی و کلاویه‌های پیانو آکوستیک حساسیت زیادی به کنترل فشار دارند. یعنی شما خیلی دقیق‌تر و استادانه‌تر موسیقی را می‌آموزید.

از یک‌سوی دیگر اگر از مارک معتبری یک مدل پیانوی آکوستیک بخرید در واقع این یک سرمایه‌گذاری خواهد بود و در آینده حتی ممکن است قیمت آن پیانو چندبرابر شود.

در مقابل پیانوهای آکوستیک نیاز به نگه‌داری دارند و مسئله خدمات پس از فروش و پشتیبانی در آن‌ها مهم است. بهتر است که حتماً پیانوها چه دیجیتال و چه آکوستیک را با ضمانت تهیه کنید که در استفاده از آن‌ها دچار مشکل نشوید.

بهتر است پیش از انتخاب و خرید اگر آشنا به نت‌های موسیقی هستید با هر دو مدل بنوازید و ببینید آیا نسخه‌های دیجیتال نیازهای شما را برآورده خواهند کرد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مدیران قطعات تامین کننده لوازم یدکی لیفان و آریو

مدیران قطعات تامین کننده لوازم یدکی لیفان و آریو

 

با ورود لوازم یدکی با کیفیت‌های مختلف شاید این روزها خرید لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی آریو تبدیل به یک معضل شده باشد و مشتریان دوست داشته باشند مستقیما این لوازم را از واردکنندگان خریداری کنند. از این رو اگر بخواهیم به شما یکی از این واردکنندگان در این زمینه را معرفی کنیم می‌توانیم فروشگاه مدیران قطعات را پیشنهاد دهیم که با حذف واسطه‌ها این کار را انجام می‌دهد .

آشنایی مختصر با خودروسازی لیفان

خودروسازی لیفان یک شرکت چینی است که در سال 1992 آغاز به کار کرد و اولین محصول خود را در سال 2005 روانه بازار کرد. با گذشت زمان لیفان توانست علاوه بر خودروهای تجاری، خودروهای سواری، موتورسیکلت و دوچرخه را نیز تولید کند.

در سال 2009 شرکت لیفان توانست در بین خودروسازی‌های چین رتبه 88 را کسب کند و 43 هزار دستگاه به فروش برساند که این رقم از فروش، لیفان را به سومین صادرکننده خودرو تبدیل کرد.

همکاری لیفان در ایران

سال 1386 بین شرکت خودروسازی کرمان خودرو و لیفان یک قرارداد همکاری بسته شد و اولین خودروی لیفان یعنی لیفان520 در سال 1387 تولید و پس از آن لیفان i520 و سپس لیفان 620  و در آخر لیفان 820 وارد بازار شد.

لوازم یدکی لیفان

اگر بخواهیم به تفکیک هر یک از مدل‌های خودروهای لیفان را بررسی کنیم می‌توانیم آنها را به 5 دسته زیر تقسیم کنیم:

کمری چینی یا لوازم یدکی لیفان 820

یک سدان سایز متوسط که به دلیل تشابه زیادی که به خودروی تویوتا کمری دارد به کمری چینی مشهور شده است.

نقاط قوت لیفان 820 جادار بودن کابین آن، کیفیت ساخت بدنه و شاسی، نرم بودن آن و... است. در مقابل نقاط ضعف این خودرو ورود صدا به کابین و کیفیت پایین لوازم داخلی خودرو است.

لوازم یدکی لیفان 820

این لوازم شامل فیلتر روغن، مجموعه قفل و پمپ درب، پرژکتور، لاستیک تعادل، گلگیر، کشویی سپر، طبق، سیبک طبق، سیبک فرمان، دیاق سپر، جلو پنجره، توری سپر جلو و عقب، جک کاپوت، چراغ‌ها، مه شکن، دسته موتور و ... است که همگی در سایت مدیران قطعات قابل تهیه است.

لیفان X50

این خودرو تولید سال 2014 میلادی است که توانست با طراحی خوب، قیمت مناسب و مشخصات فنی که دارد وارد بازار خودروی ایران شود. لیفان X50 جز خودروهای شاسی بلند کوچک قرار دارد که دارای شتاب 50 یازده ثانیه است. از دیگر نقاط قوت این خودرو نیز مصرف سوخت پایین آن است.

البته این خودرو فاقد قابلیت آفرود است و سایز لاستیک‌های آن کوچک می‌باشد.

لوازم یدکی لیفان X50

اگر قصد خرید هر یک از لوازم یدکی لیفان X50 شامل ابرویی جا چراغی، ایربگ، پوش طبق، بلبرینگ، تیرک بغل، پیستون، توپی سر کمک، رابط تیرک، سرپولوس، واشر سرسیلندر کاغذی، واشر سرسیلندر فلزی، پلوس، سر پلوس، پایه سنسور عقب و ... را دارید سایت مدیران قطعات در خدمت مشتریان خود است.

لیفان X60

اولین شاسی بلند کوچک چینی این شرکت خودروسازی، لیفان X60 بود. در ابتدا گیربکس این خودرو به صورت دستی و سپس در سال 2015 میلادی با ایجاد تغییراتی در این خودرو گیربکس آن را نیز به اتوماتیک تغییر دادند.

اگر بخواهیم به نقاط قوت این خودرو اشاره کنیم می‌توانیم فضای مناسب، سانروف برقی، قیمت و... را نام ببریم.

نقاط ضعف لیفان X60 نیز پلاستیکی بودن قطعات کابین، بازار دست دوم آن و ورود صدا به کابین می‌باشد.

لوازم یدکی لیفان X60

رینگ و پیستون، واشر کامل، دسته موتور، مخزن شیشه شوی، سنسور ABS و... است.

لیفان 520

اولین خودروی تولیدی شرکت لیفان، لیفان 520 بود که در سال 2006 در نمایشگاه پکن رونمایی شد.

سال 1389کرمان موتور این خودرو را وارد بازار ایران کرد و در سال 1392 دچار توقف تولید شد.

لوازم یدکی لیفان 520

سیبک فرمان، تسمه تایم، ترموستات، واتر پمپ و... لوازم یدکی لیفان 520 است.

لیفان 620

در اوایل دهه 90 شمسی محصول جدید لیفان یعنی لیفان 620 در ایران توسط کرمان موتور رونمایی شد. این خودرو در ابتدا برای مشتریان خود قابل قبول بود اما در سال دوم استفاده از ان به یک باره برخی از مشکلات آن پدیدار می‌شد.

لوازم یدکی لیفان 620

پرژکتور جلو و عقب، پمپ روغن، پمپ کلاچ، دیسک چرخ، چراغ خطر و... تعدای از لوازم یدکی خودروی 620 است.

آشنایی مختصر با خودروسازی آریو

سال 93 بعد از نهایی شدن مذاکرات بین سایپا و زوتی (یا همان زوتای)، مدل Z300 ابتدا به S300 تغییر نام داد و در نهایت، نسخه مونتاژی‌اش با نام آریو به بازار آمد. آریو می‌توانست دستاورد مهمی برای سایپا به حساب بیاید اما به نظر می‌رسد با برخی از تصمیمات، این اتفاق نیفتاد. آریو در بازار خرید و فروش دست دوم خود اوضاع نابسامانی دارد؛ اما در میدان رقابت می‌تواند مقابل برلیانس H330‌ حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشد. به‌ویژه آنکه در مقابل برلیانس از چهره معقول‌تر و منطقی‌تری بهره می‌برد. غیر از تغییراتی اندک در فرم صندلی‌ها و روکش آن‌ها، تفاوت خاصی میان مدل‌های مونتاژی آریو دیده نمی‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین S300 و Z300 یعنی نمونه‌های ایرانی و چینی این زوتی، حذف بسیاری از آپشن‌های استانداردی است که روی ویرایش چینی دیده می‌شد از جمله نمایشگر بزرگ 7 اینچی و دکمه‌های کنترلی روی فرمان. البته ساختار پیشرانه و جعبه‌دنده نیز هم‌چنان از نسخه چینی، قرض گرفته شده است.

لوازم یدکی آریو

اگر به دنبال لوازم یدکی آریو یعنی شلگیر، سیم ترمز، شاتون، سوپاپ و سنسور سوپاپ، پولوس، کاسه نمد، فیلتر گیربکس، سیبک موجگیر، سیبک فرمان و ... هستید سایت مدیران قطعات را از دست ندهید.

 

خرید لوازم یدکی لیفان و آریو

اگر دسته موتور خودروی آریو شما و یا هر قطعه و لوازم دیگری از این خودرو و یا خودروی لیفان خراب شود بهترین راهکار این است که در صورت وارداتی بودن آن‌ها مستقیما از یک وارد کننده تهیه شود.

مدیران قطعات که یک وارد کننده لوازم یدکی است با حذف واسطه‌ها توانسته است انواع این لوازم را همراه با تضمین کیفیت وارد کشور کند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بهترین راهکار های سرویس و تعمیر پکیج در شروع فصل سرما

یکی از رایج ترین لوازمی که برای ایجاد گرما در منازل و محل کار استفاده می شود ، پکیج یا شوفاژ دیواری است. استفاده از پکیج یا شوفاژ دیواری به فضای زیادی نیاز ندارد. پکیج امنیت بالایی دارد و برای هر واحد مسکونی به صورت اختصاصی به کار می رود.

یکی از دلایلی که مشتریان را ترغیب به استفاده از این محصول می کند این است که پکیج یا شوفاژ دیواری دارای  راندمان انرژی مناسبی است و در نتیجه  در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی می کند.

از نکات مهمی  که در استفاده از انواع پکیج باید رعایت شود، توجه ویژه به شرایط  و استاندارد نصب انواع  پکیج می باشد. در نظر داشته باشید که پکیج های فن دار حتما باید در محیط بیرونی منزل مثل تراس نصب شوند و پکیج های بدون فن مناسب نصب در محیط داخلی مثل آشپزخانه می باشند، که رعایت استاندارد نصب طبق دستورالعمل و استانداردهای شرکت سازنده بسیار مهم و حیاتی است زیرا منوکسید کربن تولید شده توسط انواع پکیج بسیار خطرناک می باشد و باید به نحو استانداردی تخلیه شوند از آن گذشته نحوه نصب اصولی و استاندارد پکیج در کارکرد ،راندمان و طول عمر مفید آن نیز تاثیر بسزایی دارد.

پکیج دیواری می تواند با روشهای مختلفی سبب گرم شدن منزل یا محل کار شما شود ، روشهایی از جمله گرمایش از طریق رادیاتور ها، سیستم گرمایش از کف،استفاده از داکت اسپیلت،استفاده از فن کویل وغیره و همچنین می تواند آب گرم مصرفی را با سرعت زیاد در اختیار ساکنین قرار دهد.

حال با شروع فصل سرما خیلی ها نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج پیدا میکنند. می توان با دریافت راهنمایی به رفع برخی ایرادات جزئی پکیج مانند تنظیم فشار آب، نحوه هواگیری از مدار گرمایش و برخی ایرادات جزِیی دیگر پرداخت اما برای سایر سرویس ها حتما به یک متخصص و سرویسکار مجرب نیاز می باشد.

مراجعه به مرکز خدمات دکتر فنی با داشتن سال ها تجربه و نیروی متخصص در زمینه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی یکی از بهترین راهکارها جهت سرویس و تعمیر انواع پکیج می باشد.

تفاوت پکیج فن دار و بدون فن:

دو نوع پکیجی که اسم آنها در بازار زیاد شنیده می شود نوع فن دار و بدون فن می باشند که تفاوت هایی باهم دارند به عنوان مثال:

یکی از تفاوت های این دو مدل در قطر دود کش آنهاست ، قطر دودکش دستگاه بدون فن باید ۱۵ سانتی متر و ارتفاع آن حدود ۳ متر باشد، دودکش پکیج های دارای فن قطری در حدود ۶ سانتی متر دارد،

یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع  استاندارد نصب آنهاست،همان طور که گفته  شد پکیج بدون فن حتما باید در فضای ساختمان باشد و پکیج های فن دار که فن آنها توانایی شوت کردن منوکسید را تا حدود 9 متر را دارند حتما باید بیرون از فضای سکونت نصب گردند.

 

تعمیرو سرویس پکیج بوتان

در سال ۱۳۷۲ گروه بوتان به عنوان اولین تولید کننده در کشور ایران شروع به کار کردند که در سال ۱۳۸۰ برای مونتاژ قطعات پکیج بوتان با شرکت ایتالیایی قراردادی منعقد کردند.

به دلیل این که سرویس پکیج بوتان، سیستم جدیدی در ایران بود مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و توانست به خوبی مورد شناخت و معرفی قرار بگیرد و در حال حاضر توانسته است از جمله تولید کنندگان پیشرفته ترین انواع پکیج در ایران باشد

و طرفداران زیادی را نیز برای خود به دست بیاورد و بخش عمده ای از بازار تاسیسات را به خود اختصاص دهد ، این کمپانی پا به پای اروپا تغییراتی را در پکیج های خود ایجاد کرده است

که یکی از مزیت های آن داشتن مدل های متنوع برای شرایط گوناگون است ، این پکیج ها امروزه سیستمی فوق العاده برای گرمایش به حساب می آید.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

کمپانی ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۷ به عنوان یک واحد ریخته گری شروع به کار کرد و با تولید رادیاتورهای آلومینیومی توانست در بازار جایگاهی برای خود به دست بیاورد و بعد از گذشت زمانی در سال ۱۳۸۰ شروع به واردات و سپس تولید پکیج‌های دیواری کرد.

در حال حاضر میتوان گفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد بازار این صنعت در دست سرویس پکیج ایران رادیاتور و بوتان می باشد.

ایران رادیاتور توانسته است با تولید پیکیج‌های باکیفیت فروش عظیمی در ایران داشته باشد و در واقع میتوان گفت بعد از کمپانی بوتان، ایران رادیاتور دومین تولید کننده پکیج دیواری در ایران است.

راهنمای رفع ایرادات جزئی پکیج ایران رادیاتور و بوتان

  • در مرحله اول ، ابتدا کلید روشن و خاموش سیستم را چک کنید و سپس پکیج را در حالت روشن قرار دهید، در این مرحله ممکن است پکیج روشن نشود و در حالت خاموش باقی بماند که این ممکن است به دلیل خرابی محافظ برق باشد که شما باید محافظ برق را که دارای مشکل است از مدار جدا کنید و یک محافظ سالم را وصل کنید در غیر این صورت موارد تخصصی دیگری باید تست شوند.
  • در مرحله دوم باید از مناسب بودن فشارآب مطمئن شوید، ممکن است فشار بیش از حد کم باشد برای حل این مشکل شیر پرکن را باز کنید و صبر کنید تا فشار بالا برود، فشار مناسب و استاندارد برای پکیج بین ۱ الی ۱.۵ بار(bar) است.
  • در مرحله بعدی، ولوم شوفاژ را بالا ببرید و طرز کار شوفاژ در فعال نمودن شعله را بررسی کنید بعد از انجام این کار پمپ را بررسی کنید اگر پمپ دچار ایراد بود بهتر است سریعتر پمپ پکیج را سرویس کنید.
  • در مرحله بعدی فن و عملکرد آن را نیز بررسی کنید ، برای این که متوجه سالم بودن فن بشوید آن را به برق ۲۲۰ وصل کنید اگر فن پکیج با این جریان بدون مشکل کار کند، فن سالم است و مشکلی ندارد.

 

سخن پایانی

اهمیت دادن به سرویس های دوره ای پکیج شوفاژ دیواری موجب طول عمر بیشتر آنها می گردند.

اما مواردی که باید توسط سرویس کاران و مراکز ارائه دهنده خدمات تاسیسات سرمایشی و گرمایشی رعایت شود:

  1. سرویسکار مجرب و حرفه ای
  2. استفاده از قطعات اصلی
  3. استفده از تجهیزات مدرن و پیشرفته
  4. قیمت مناسب
  5. خدمات و گارانتی بعد از سرویس و یا تعمیرات پکیج

دپارتمان دکتر فنی ، اولین مرکز تخصصی خدمات و فروش قطعات آنلاین تاسیسات در تهران ، جدا از کسب امتیاز بسیار خوب در موارد بالا از کاربران خود توانسته با راه اندازی باشگاه مشتریان رضایت هرچه بیشتر مشتریانش را کسب نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت دکتر فنی مراجعه نمایید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.