همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

تولید لوازم صنعتی حرفه ای در اندیشه سبز

تولید لوازم صنعتی حرفه ای در اندیشه سبز

اندیشه سبز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم صنعتی در سطح ایران میباشد که امروزه یه عنوان یکی از قطب ها در این زمینه محسوب میگردد. این کارخانه تولیدی توانسته با بیش از 25 سال سابقه فعالیت برترین محصولات صنعتی را با گارانتی معتبر تولید نماید. اندیشه سبز دارای وب سایت رسمی میباشد که شما میتوانید تمامی محصولات این کارخانه را از فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز به صورت آنلاین خریداری نمایید. این واحد صنعتی همچنین دارای بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران میباشد که توانسته برترین خدمات پس از فروش را تا به امروز ارائه نماید.

از جمله تولیدات این کارخانه میتوانیم به انواع دستگاه جوجه کشی در اندازه های خانگی ، صنعتی ، شترمرغی و فوق صنعتی اشاره نماییم ، تمامی دستگاه های جوجه کشی ارائه شده در این واحد صنعتی دارای استاندارد های روز ایران و اروپا میباشد ، همچنین محصولات به نوعی طراحی و تولید شده اند که استفاده بسیار آسانی را داشته باشند یعنی کاربر حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد جوجه کشی نداشته باشد نیز بتواند به راحتی این کار را انجام دهد و از پرندگان مختلف جوجه کشی نماید. دستگاه های جوجه کشی تولیدی اندیشه سبز به صورت کاملاً اتوماتیک بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی دستگاه های جوجه کشی ارائه شده توسط اندیشه سبز دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش نیز میباشد. توجه داشته باشید که امروزه دستگاه های خانگی پیشرفته اندیشه سبز توانایی رقابت با برترین دستگاه های جوجه کشی از جمله آرکام و برینسآ را نیز به راحتی دارند. راندمان محصولات اندیشه سبز در جوجه کشی از عموم پرندگان اهلی و زینتی مابین 85 تا 99 درصد میباشد.

اندیشه سبز در راستای تولید لوازم صنعتی یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات مرغداری نیز میباشد که با آزمون خطاهای بسیار توانسته امروز به لطف بخش تحقیق و توسعه فوق پیشرفته این کارخانه یکی از معدود کارخانه های تولید کننده لوازم مرغداری در سطح ایران گردد. از جمله لوازم مرغداری ارائه شده توسط کارخانه اندیشه سبز میتوانیم به سیستم های گرمایش مرغداری ، انواع آبخوری و دانخوری ، پرکن طیور ، سرمایش مرغداری ، انواع فن های مرغداری و قفس مرغداری اشاره نماییم. تمامی موارد ذکر شده با نهایت کیفیت توسط این واحد تولید شده و دارای گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش معتبری نیز میباشند که توسط بیش از 100 نمایندگی در سطح کشور قابل پیگیری میباشد.

تجهیزات سالن قارچ نیز از دیگر تولیدات کارخانه اندیشه سبز میباشد ، گروه صنعتی اندیشه سبز توانسته تمامی نیازات یک سالن پرورش قارچ را تامین نماید. از جمله موارد مورد نیاز برای راه اندازی یک سالن پرورش قارچ میتوانیم به انواع بذر قارچ دکمه ای ، انواع بذر قارچ صدفی ، خاک پوششی سالن قارچ ایرانی و خارجی ، انواع کمپوست قارچ خوراکی ، کتب آموزشی پرورش قارچ ، انواع کنترلر دما و رطوبت ، انواع دما سنج و رطوبت سنج سالن قارچ ، انواع سموم دفع آفات و... اشاره کنیم که تمامی این لوازم را میتوانید در سایت اینترنتی اندیشه سبز مشاهده فرمایید و در صورت لزوم خریداری نمایید.

تجهیزات گلخانه نیز از دیگر موارد تولیدی اندیشه سبز میباشد که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری نیز هستند. اگر توجه داشته باشید عموماً گلخانه ها محیط های حساسی هستند و نیاز به لوازم بسیار دقیق دارند تا میزان دما و رطوبت و دیگر موارد به طور دقیق تنظیم گردد. در این میان اندیشه سبز تمامی تجهیزات مورد نیاز گلخانه ها را نیز طراحی و تولید نموده است ، که از این دست میتوانیم به انواع سیستم های گرمایشی گلخانه همانند هیتر های آتش درون گلخانه ، انواع سیستم های سرمایشی گلخانه همانند فن های مورد استفاده در گلخانه ها ، انواع سیستم های رطوبت ساز همانند رطوبت ساز ها و مه پاش های پروانه ای ، مهساز های التراسونیک ، مهساز های نازلی و... اشاره نماییم که همه و همه توسط اندیشه سبز به نحو احسنت طراحی و تولید میگردد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تولیدی این کارخانه میتوانید به آدرس اینترنتی https://www.andisheh-sabz.com مراجعه فرمایید.

 

منبع: معرفی اندیشه سبز و فروشگاه اینترنتی این کارخانه تولیدی

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران می تواند دلایل گوناگون و زیادی داشته باشد . برای مثال شما ممکن است که برای انجام امور اداری ، انجام ماموریت های کاری ، فعالیت های تحصیلی و .. به تهران بیایید و برای اقامت خود نیاز به مکانی داشته باشید که یکی از راحت ترین و در دسترس ترین راه ها برای اقامت در تهران اجاره آپارتمان مبله است .

 

در سر تا سر استان تهران و از شمل تا جنوب شهر تهران واحد های زیادی وجود دارد که شما می توانید به حسب نیاز های خود این واحد ها را اجاره کنید . مواردی که شما در هنگام اجاره آپارتمان مبله در تهران باید به آن ها توجه داشته باشید شامل موارد گوناگونی می شود که ما در این جا به طور خلاصه به مواردی از آن ها اشاره می کنیم :

  • توجه به موقعیت جغرافیایی : در هنگام اجاره واحد در استان تهران شما باید توجه داشته باشید که برای انجام کار های خود بیشتر در کدام قسمت تهران رفت و آمد دارید در نتیجه اجاره واحدی که در نزدیکی محل مورد نیاز شما باشد می تواند سفری راحت تر را برای شما به وجود آورد .
  • توجه به دسترسی های اطراف واحد مبله : اینکه واحد مبله در کدام قسمت قرار دارد ، آیا در نزدیکی آن وسایل حمل و نقل شهری چون مترو ، بی آر تی و .. واقع شده است یا خیر ؟ در نزدیکی واحد اتوبون های اصلی شهر واقع شده است یا خیر ؟ و .. از جمله مواردی می باشد که در انخاب واحد مبله شما بسیار اهمیت دارد .
  • توجه به میزان بودجه شخصی : درهنگام اجاره اپارتمان مبله در تهران توجه به اینکه شما تا چه حد توانایی هزینه کردن برای اقامت خود را دارید می تواند یکی از راهنما های اصلی در جهت یافتن یک محل مناسب برای اقامت شما باشد .

 

  • توجه به امکانات داخل آپارتمان مبله : امکانات داخل آپارتمان مبله بسیار حائز اهمیت است ، اگر شما یک خانواده یا چند دوست هستید که برای تفریح و گردش به تهران سفر کرده اید منزلی با امکانات رفاهی بالا بسیار مناسب تر است برای شما تا منزلی با امکانات رفاهی ساده و کم . هم چنین اگر شما با ماشین شخصی خود به مسافرت در تهران پرداخته اید توجه به اینک واحد مبله دارای پارکینگ می باشد یا نه می تواند برای شما از جمله نکات کلیدی به حساب آید .
  • توجه به نیاز های خاص خود : اگر هدف شما از اجاره آپارتمان مبله در تهران داشتن محیطی آرام و دنج است ، شما باید در انتخاب نوع واحد خود در تهران دقت کنید . برای مثال واحدی که در یک ساختمان با میزان واحد های کم باشد و یا واحد مبله ای که به صورت یک خانه باشد برای شما بهترین انتخاب به شمار می آید .

اگر چه نکات ذکر شده در بالا جزو نکات کوچکی می باشند اما توجه به نکات بالا می تواند سفری راحت تر و آرام تر را برای شما رقم بزند .

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید ضایعات آهن

خرید ضایعات

خریدار ضایعات شرکت بنگاه خرید ضایعاتی علی عبدی یک شرکت تخصصی و حرفه ای برای خرید ضایعات در تهران و ایران می باشد که دارای تیم تخصصی و با تجربه در بازار خرید و فروش ضایعات می باشد که سابقه چندین سال و طولانی‌ مدت در بازار خرید و فروش ضایعات دارد و به تمامی شرکت ها و کارخانه ها و تولیدی ها کمک می کنند تا فروش ضایعات شان را با قیمت به روز و به صرفه انجام دهند.

خرید ضایعات در تهران

خرید ضایعات آهن

خریدار ضایعات آهن شرکت بنگاه خرید ضایعاتی علی عبدی یک شرکت تخصصی و حرفه ای برای خرید ضایعات آهن در تهران و ایران می باشد که دارای تیم تخصصی و با تجربه در بازار خرید و فروش ضایعات می باشد که سابقه چندین سال و طولانی‌ مدت در بازار خرید و فروش ضایعات دارد و به تمامی شرکت ها و کارخانه ها و تولید ها کمک می کنند تا فروش ضایعات آهن شان را با قیمت به روز و به صرفه انجام دهند.

خرید ضایعات فلزی

خرید ضایعات فلزی موادی بازیافت پذیر هستند . همه ی وسایلی که ما می شناسیم بخش های قابل بازیافت دارند مثل اتومبیل‌ها، صنایع ساختمانی و مواد دور ریخته شده همه و همه بخش‌هایی قابل بازیافت دارند . برخلاف زباله‌ها، ضایعات، ارزش پولی قابل توجهی دارند و میتوان به آن ها زباله های گران قیمت گفت . به ویژه ضایعات فلزی و خریدار ضایعات آهن که در باره ی آن ها میتوان گفت که بیشترین قیمت را دارند . ضایعات آهن و فلزی هم در نواحی صنعتی و هم در نواحی مسکونی یافت می شوند .

خریدار ضایعات

شرکت ضایعاتی علی عبدی خریدار ضایعات فلزی و غیر فلزی بازیافتی‌ها با اطلاعیه‌ ای که عنوان می‌کند که آن ها قصد جمع‌آوری آهن قراضه و به درد نخور را دارند ، دست به جمع‌آوری ضایعات آهن و فلزی چه در نواحی صنعتی و چه در نواحی مسکونی می ‌زنند .این ضایعات را در انبار هایی نگه داری میکنند که هم میتواند بسته به حجم کاری و گستره ی فعالیات بازیافتی خیلی بزرگ و یا کوچک و جمع و جور باشد که به این انبار ها در هر ابعادی که باشند انبار ضایعات گفته می شود . نکته ی دیگری که خوب است بدانید این است که فروش ضایعات آهن و غیر آهنی بر اساس کیلو (وزن) صورت می‌گیرد .

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی لینک شده است.




ن : khashayars

آموزشگاه زبان تهران

آموزشگاه زبان تهران

امروزه متقاضیان شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هر روز بیشتر و بیشتر می شوند. مهاجرت، تحصیل در خارج از کشور، ارتقاء شغلی و عواملی از این دست، از مهترین فاکتورهای افزایش تقاضا برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری زبان است. در آموزشگاه زبان تهران ما به برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب و در کلاس های مجهز می پردازیم. برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با کارشناسان ما در آموزشگاه زبان تهران تماس بگیرید تا از قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مزایای آن آگاه شوید.

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی در چند سال گذشته بسیار بیشتر شده است. افرادی که بیشتر درزمینهٔ تجارت فعالیت می‌کنند یا قصد ادامه تحصیل در آلمان یا مهاجرت به آلمان را دارند، به دنبال یادگیری این زبان هستند و اکثر آن‌ها بیشتر کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی را به کلاس‌های عمومی را ترجیح می‌دهند. برای همین، کلاس تدریس خصوصی زبان آلمانی بیشتر مورد تقاضای افراد است. در آموزشگاه زبان تهران، کلاس های گروهی و کلاس های آموزش خصوصی زبان آلمانی برگزار می شود.

در چند سال گذشته تعداد افرادی که به دنبال ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی هستند بسیار زیاد شده است. علت استقبال ایرانیان از کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی را در چند عامل می توان جست. افزایش سریع تعداد کسانی که قصد اقامت گرفتن از کشور ترکیه را دارند. آن ها به دلیل کمبود وقت نمی توانند وقت خود را در کلاس های عمومی زبان ترکی تلف کنند و از این رو به کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی روی می آورند.

مزایای تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

  • به راحتی و خیلی سریع می‌توان زبان ترکی را یاد گرفت.
  • ارتباط بین زبان آموز و مدرس به صورت رودررو و مستقیم است و زبان آموز استرس و ترس کلاس‌های عمومی را ندارد.
  • اشتباهات زبان آموز خیلی سریع و بهتر رفع خواهد شد.
  • برنامه ریزی کلاس‌ها به صورت انعطاف پذیر بوده و زبان آموز می‌تواند بر اساس ساعت دلخواه خود حتی روزهای تعطیل هم آموزش ببیند.
  • تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی نسبت به کلاس‌های عمومی از استقبال بیشتری برخوردار بوده است.
  • آموزش در دوره تدریس خصوصی زبان ترکی به صورت کامل تضمینی خواهد بود.
  • زبان آموزان خانم می‌توانند از دوره تدریس خصوصی زبان ترکی توسط مدرس خانم در منزل خود استفاده کنند.
  • دوره‌ تدریس خصوصی زبان ترکی براساس سطح و هدف زبان آموز تنظیم می‌شود.
  • مدرس تمام وقت خود را صرف زبان آموز می‌کند و هیچ اتلاف وقتی وجود نخواهد داشت.

ویژگی های دوره‌ های تدریس خصوصی زبان ترکی

دوره‌های خصوصی آموزش زبان ترکی براساس نیاز زبان آموز و براساس سطح او برگزار می‌شود. مدرس کلاس تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی با توجه به اینکه آیا متقاضی دانش اولیه دارد یا خیر، یک برنامه زمانی را تنظیم می‌کند و براساس آن فعالیت کلاسی را شروع خواهد کرد. در دوره تدریس خصوصی زبان ترکی، بر اساس کتاب‌های آموزشی که وجود دارد و همچنین منابع بیشتری که مدرس صلاح می‌داند، آموزش شروع خواهد شد و بسته سطح کلاس این آموزش‌ها ادامه خواهد داشت. هدف تمامی دوره‌های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی این است که اول از همه زبان آموز در آخر دوره بتواند با به این زبان به راحتی تکلم کند و دوم اینکه مدارک زبان سفارت را دریافت نماید.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

منبع تحت فشار

منبع تحت فشار

منبع تحت فشار پمپ آب که معمولا با رنگ های گوناگون عرضه میشود و با اسم هایی از جمله منبع دیافراگمی پمپ آب و مخزن تحت فشار و مخازن دیافراگمی پمپ آب و منابع دیافراگمی و مخزن تحت فشار بسته شناخته می شوند.  برای خرید منبع دیافراگمی  با ما تماس بگیرید.

منبع تحت فشار هاماک یکی از منابعی است که همانند بقیه وظیفه پمپاژ آب از داخل مخزن به لوله‌ها را در صورت نیاز به فشار آب دارد. منبع تحت فشار در حداقل 11 مدل عرضه می‌شود که توسط مهندسان ایران و ترکیه و تحت لیسانس آلمان تولید می‌شود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش مخزن تحت فشار ایرانی هاماک در تهران و شهرستان ها می باشد.

شرکت منبع تحت فشار زیلمت یک برند معروف ایتالیایی است که درزمینهٔ تولید انواع منبع تحت فشار فعالیت می‌کند. منبع تحت فشار زیلمت مانند بقیه منابع دیگر برندها وظیفه انتقال آب از منبع به لوله‌ها و هدایت و کنترل آن‌ها به منظور افزایش فشار آب در هنگام مصرف بالا دارد. منبع تحت فشار زیلمت در کنار دیگر برندها با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش مخزن تحت فشار زیلمت در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید منبع تحت فشار زیلمت ایتالیا با ما تماس بگیرید.

کارایی مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی به صورتی می باشد که با داشتن تیوپ منبع تحت فشار داخل منبع , باد پر فشاری که در آن است آب را با فشار به داخل لوله ها هدایت می کند , کارکرد منبع تحت فشار طوری عمل میکند که فلنج لبه بین مخزن تحت فشار و فلنج گیر می کند و باعث آب بندی آن میشود . آب که با فشار پمپ به داخل مخزن تحت فشار هدایت شده است به محض باز شدن شیر تخلیه میشود , اگر شما آبی بیش از حد مصرفی ذخیره در منبع تحت فشار را طلب کنید آنگاه پمپ روشن شده و خواسته شما را اجرا میکند , فشار باد درون منبع دیافراگمی بستگی به تعداد طبقات ساختمان و متراژ و تعداد واحد ها و … دارد ولی به طور نسبی ۲۰ تا ۴۵ پی اس آی قرار میگیرد. مزیت استفاده منبع دیافراگمی در پمپ های خانگی این است که اصطحلاک پمپ پایین آمده و مقدار فشار لازم برای خروجی آب مصرفی ایجاد میشود .مخزن تحت فشار پمپ آب از 5 تا 2000 لیتری جهت مصرف در پمپ های خانگی , بوستر پمپ های آبیاری ، بوستر پمپ آتشنشانی , پمپ های صنعتی ، جهت تصحیح در اتوماتیک کردن پمپ و جلوگیری از انبساط آب , دارای تیوپ ایتالیایی واقعی جهت دوام و مقاومت بالا در جهت افزایش طول عمر تیوپ و عدم تغییر طعم و مزه آب مصرفی. با پایه های بلند جهت نصب آسان لوله های ورودی با کانکتور استیل جهت عدم زنگ زدگی در پایان خرید منبع تحت فشار خوب شامل تیوپ و ورق استفاده شده برای منبع دیافراگمی می باشد.  شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی فروش منبع تحت فشار یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی برندهای مختلف در تهران و شهرستان ها می باشد.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

خدمات زیبایی در کرج

خدمات زیبایی در کرج

هر خانمی برای رسیدگی به امور زیباییش لازمه که حداقل ماهی یک بار هم که شده به آرایشگاه مراجعه کنه برای همین است که آرایشگری جزء پردرآمد ترین مشاغل کشور ماست. این مطلب مخصوص خانم های کرجی است که می خوان با مراجعه به بهترین آرایشگاه های زنانه کرج زیباییشون رو کامل کنند. در اینجا بهترین سالن های زیبایی در کرج و بهترین کاشت ناخن در کرج رو بهتون معرفی می کنم و خدماتی که به خانم ها ارائه میدن رو برات میگم تا بنا به نیازی که داری یک آرایشگاه خوب رو از بین این سالن های زیبایی که بهترین آرایشگاه های زنانه کرج هستند انتخاب کنید. .

ابروها یکی از مهم ترین بخش های صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، روش های زیادی برای تغییر دادن آنها وجود دارد، ما در اینجا به معرفی سالن های زیبایی که مشغول انجام خدمات میکروبلیدینگ ابرو در کرج هستند می پردازیم. میکروبلیدینگ یک روش تتوی دستی نسبتا جدید است. این روش در مقایسه با روش های قدیمی و سنتی که با استفاده از دستگاه انجام می شدند، روشی نیمه دائمی است. میکروبلیدینگ با استفاده از یک تیغه بسیار نازک انجام می شود و رنگدانه ها را به داخل پوست منتقل می کند. در امریکا فردی که میکروبلیدینگ انجام می دهد باید دارای مدرک تخصصی هنر روی بدن باشد.

بهترین سالن های کاشت ناخن در کرج: کاشت ناخن هم مانند خیلی چیزهای دیگر، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید. نوع پودری معروفترین نوع کاشت است که در 85 درصد ازآرایشگاه های زنانه انجام می شود.

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.مهم نیست به چه دلیل و با چه انگیزه‌ای کاشت ناخن را انتخاب می‌کنید ؛ مهم این است که با واقعیت‌ها و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید. در این شماره انواع کاشت، مزیت‌ها و عوارض آنها را  با متخصص پوست و مو، خلیل صداقت پیشه و کارشناس ناخن، فروزان رستمی مرور می‌کنیم.

 

کاشت قالب

 

در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک ‌شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند. در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین است. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند.

 

کاشت پودری

 

در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا  اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند. بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.  برای این نوع کاشت   زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان بودن ۱۰ انگشت نیاز است.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

ساخت سوئیچ و ریموت

ساخت سوئیچ و ریموت

در امداد کلید ما خدمات کامل برای ساخت سوئیچ و ریموت ماشین های مختلف خودروهای داخلی خارجی، سوئیچ فابریک، اصلی و اورجینال و ساخت سوییچ ریموت دار ماشین ها مانند ساخت سوئیچ و تعمیر ریموت ماشین پژو ، سوئیچ پراید، سوئیچ ریموت دار پراید ، سوئیچ  و ریموت سمند، سوئیچ ماشین هیوندا ، سوییچ کی لس استارتر پژو 207، سوئیچ رنو ساندرو، سوئیچ تیبا 2، سوئیچ ماشین بنز، سوییچ و ریموت بی ام و، ساخت ریموت پورشه، ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت هیوندا، ساخت ریموت لکسوس، ساخت سوئیچ کددار رنو کولئوس، ایموبلایزر کیا سراتو، ساخت سوييچ کیلس استارتر تویوتا کرولا ، ساخت سویچ مزدا 3 و ساخت کلید کددار دیگر محصولات شرکت های خودروسازی را در اسرع وقت و با بهترین قیمت ارائه می دهیم.

ریموت پژو مدل‌های مختلفی دارد. در واقع هر نوع پژو که شما می‌شناسید، دارای ریموت مخصوص به خود است. از این رو در هنگام ساخت و خرید حتماً باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشت. ما در فروشگاه خود در ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو فعالیت داریم. ساخت سوئیچ فابریک، اورجینال و همچنین سوئیچ‌های ریموت دارانواع پژو مانند ریموت پژو 206، ریموت پژو 405، سوئیچ پژو پارس، سوئیچ پژو 207 یا سوئیچ ریموت دار پژو 207 و همچنین سوئیچ پژو 407 توسط متخصصان ما در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت تولید و حتی تعمیر هم می‌شوند.

ریموت کیا شامل ریموت کیا اپتیما، سوئیچ کیا اسپورتیج، ریموت کیا اسپورتیج، سوییچ ریو، ریموت کیا سراتو، ریموت کیا پیکانتو، سوئیچ کیا سراتو، سوییچ کیا پیکانتو و سوییچ کیا اپتیما است. هرکدام در ظاهر شاید یکی باشد؛ اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر مدل خودرو کیا، کد مخصوص به خود را دارد. یکی از خدمات اصلی ما، ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت کیا در سریع‌ترین زمان و با استفاده از آخرین تکنولوژی به روز است. حتی خدمات تعمیر انواع سوئیچ ریموت کیا هم توسط کارشناسان ما در محل برای شما انجام می‌شود.

ساخت سوئیچ و ریموت کیا

ساخت سوییچ و ریموت کیا توسط کارشناسان ما در محل و در هر کجایی از ایران که باشید (تهران، مشهد، اهواز، سنندج، سمنان، بیرجند، گرگان، زاهدان، بندرعباس، کرمان، یزد، بجنورد، ارومیه، تبریز، اردبیل، رشت، ساری، همدان، کرج، قزوین، کرمانشاه، ایلام، بوشهر، یاسوج، شهرکرد، اصفهان، شیراز، اراک، قشم، کیش، بوشهر، قم، زنجان، خرم آباد) متخصصان شرکت سریعاً خود را به محل شما رسانده و پس از ساخت یا تعمیر سوییچ خودرو و دریافت مدارک، آن را تحویل شما خواهند داد.

 

در واقع، ساخت سوئیچ کیا در محل یک مزیت خیلی مهمی برای شرکت است. هدف شرکت از این کار، کاهش زمان انتظار صاحب خودرو در هنگام ساخت ریموت کیا است. ریموت ها ممکن است که بنا به دلایلی خراب یا گم شوند و این بدترین لحظه برای صاحب خودرو خواهد بود. ما این لحظه را همانند شما درک خواهیم کرد و از این رو کارشناسان خود را در سریع‌ترین زمان به محل گم شدن خودرو شما ارسال می‌کنیم. فقط شما باید تا رسیدن کارشناس صبر کرده و هیچ اقدامی را انجام ندهید.

 

از آنجا که هر ریموت کیا فقط برای یک مدل خودرو است و حتی در ریموت یکسان با توجه به این کد مختلفی دارند، نمی‌توانند برای یک مدل خودرو استفاده شوند، از این رو به هیچ وجه با ریموت دیگران اقدام برای باز یا بسته کردن درب خودروی خود نکنید. در واقع با این کار هم اعصاب خود را خرد و هم وقتتان را تلف خواهید کرد.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

کیفیت تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

کیفیت تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

شرکت اخوان جم که توسط محسن اخوان در سال 1348 به بهره برداری رسیده است. محصولات اخوان امروزه بسیار گسترده و هر محصول دارای تنوع بسیاری از شکل، سایز، آپشن و متعلقات و نوع کاربری کی باشد. تنوع نمایندگی فروش محصولات اخوان به بیش از 2000 مدل شامل انواع سینک های ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار، اجاق گاز و شیر آلات بهداشتی میرسد که برخی از محصولات و تولیدات در طی زمان از خط تولید خارج شده و با موارد مدرن تر با کارایی بیشتر جایگزین شده اند. کلکسیون افتخارات و تندیس های شرکت اخوان بسیار بلند و این شرکت در طی سالیان متمادی با بهبود کیفیت تولید توانسته است در جهت رضایت مشتری قدم بردارد.

تماس با شرکت اخوان جم

شرکت تولیدی تجهیزات آشپزخانه اخوان جم دارای بخش های مختلفی برای پاسخ به مشتریان می باشد. تماس با اخوان جم به منظور خرید، کسب اطلاعات فنی، درج شکایات تقدیر و یا انتقاد در بخش صدای مشتریان، دریافت اطلاعات نمایندگان فروش، اطلاعات نمایشگاهی و یا گرفتن خدمات حضوری از تکنسین های اخوان جم صورت می پذیرد. اطلاعات تماس نمایندگی مرکزی اخوان (فروشگاه احمدی) در وبسایت بصورت کامل درج شده است. تماس با اخوان جم از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر می باشد.

معرفی فر توکار اخوان جم

فر توکار اخوان جم با تنوعی بسیار گسترده نسبت به دیگر برند های تولید کننده فر توکار تولید می شود. فر توکار اخوان دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و بصورت گازی، برقی و تلفیقی گازی-برقی تولید و عرضه میشود. فر توکار اخوان بر حسب کد می تواند دارای موتور جوجه گردان، شیر ترموستات، تایمر دیجیتالی، قابلیت تنظیم و برنامه ریزی پخت، فن داکتی جهت یکنواختی پخت، شلف، ریل تلسکوپی، شلنگ استنلس استیل، حسگر پخت و برنامه یخ زدایی باشد. از نظر ظاهری فر توکار اخوان بسیار ظریف و زیبا بوده و بصورت شیشه ای سفید، مشکی، رفلکتیو و استیل تولید و عرضه می شود.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

تنوع هود آشپزخانه اخوان

تنوع هود آشپزخانه اخوان

هود آشپزخانه اخوان تلفیقی از ظرافت، زیبایی، کارایی و طول عمر می باشد. هود آشپزخانه اخوان که با بیش از 100 طرح مختلف تولید میشود در پنج دسته کلی از نظر نحوه نصب و کاربری شامل مورب، شومینه ای، جزیره، زیر کابینتی و مخفی تولید می شود. تنوع نام برده در تولید هود آشپزخانه اخوان تنها در نوع و جایگزینی بوده و از نظر ظاهر هود آشپزخانه اخوان بصورت شیشه ای، استیل و تلفیقی تولید می شود. بر حسب کدهای مختلف تولیدی هود آشپزخانه اخوان میتواند دارای آپشن های مختلفی شامل فیلتر آلومینیومی، فیلتر ذغالی، ریموت کنترل، صفحه نمایش، سنسور و لامپ باشد. هود آشپزخانه اخوان کم صدا بوده با قدرت مکش بالا بصورت تک موتوره و دو موتوره و دارای 20 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت می باشد. از نظر میزان مصرف برق هود آشپزخانه اخوان دارای گرید مناسبی بوده با برق 220 ولت و با فرکانس 50 هرتز کار می کند.

مشخصات اجاق گاز اخوان

اجاق گاز اخوان با بیش از 100 طرح مختلف تولید شده و حتی طرح های جدیدتری نیز در دست تولید می باشد. از نظر نمای ظاهری در بدنه اجاق گاز اخوان از شیشه، استیل و یا ترکیب شیشه و استیل استفاده شده است و نمای ظاهری آن در صورت شیشه ای بودن به رنگ سفید، مشکی و آینه ای و در صورت استیل بودن استیل ساده یا آجدار است. اجاق گاز اخوان بصورن دو شعله، سه شعله، چهار و پنج شعله مناسب با فضاهای مختلف تولید میشود و دارای 18 ماه گارانتی شرکت و خدمات پس از فروش می باشد. شرکت اخوان جم مفتخر است به عنوان بزرگترین تولید کننده اجاق گاز صفحه ای در خاور میانه محصولات خود را با راندمان حرارتی بیش از استاندارد تعریف شده عرضه کند. نوع سوخت اجاق گاز اخوان گاز طبیعی بوده و بسیاری از قطعات بکار رفته در ساختمان آن بصورت مستقیم از ایتالیا وارد می شوند.

مشخصات فنی سینک ظرفشویی اخوان

بدون تردید یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت اخوان جم سینک ظرفشویی تولیدی این شرکت می باشد. سینک ظرفشویی اخوان از جنس استنلس استیل ضد زنگ تولید شده و در سه دسته بندی اصلی از نظر نحوه قرارگیری شامل توکار، روکار و زیر کابینتی عرضه شده است. تنوع سینک ظرفشویی اخوان به نزدیک به 200 طرح مختلف می رسد که در دو نوع باکسی و فانتزی عرضه شده اند. سینک ظرفشویی اخوان با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی دنیا با ورق فوق کشش بصورت یک تکه تولید شده و معمولا با ده سال ضمانت پس از فروش عرضه می شود. بسته به نوع و کد محصول سینک ظرفشویی اخوان دارای متعلقات متعددی شامل تخت گوشت پلاستیکی، سبد پلاستیکی باکسی، لگن پلاستیکی باکسی، جا مایع، تخته گوشت شیشه ای و سیفون عرضه می شود. سینک ظرفشویی اخوان برای بالا بردن کاربری در فضاهای مختلف بصورت لگن چپ و لگن راست تولید شده است.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروشگاه اینترنتی خونه به خونه ایرانیان

فروشگاه اینترنتی خونه به خونه ایرانیان

 

فروشگاه خونه به خونه ایرانیان از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم خانگی آغاز کرده است. در طی این سالها با عنایت پروردگار مفتخر به عرضه بهترین محصولات و با بالاترین کیفیت بوده ایم.

علی رغم نوسانات شدید در لوازم خانگی همواره تلاش کرده ایم تا با بهترین کادر مجرب کمترین قیمت را در لوازم خانگی ارائه دهیم.یکی از مهمترین مسائل در زمینه لوازم خانگی گارانتی و ضمانت محصولات می باشد.در فروشگاه خونه به خونه ایرانیان کلیه کالاها توسط بهترین شرکت های بیمه و گارانتی مورد ضمانت قرار گرفته اند وکلیه محصولات به همراه خود کارت گارانتی دارند.

مهمترین ویژگی های ما :

  • عرضه کالا با پایینترین قیمت موجود در بازار
  • عرضه گارانتی معتبر به همراه محصولات
  • نماد الکترونیک
  • عرضه درگاه مستقیم جهت خرید آنلاین
  • همکاری با بهترین برندها روز ایران از جمله اسنوا،دوو،سامسونگ و ...
  • ایجاد تعامل با خریداران جهت اطمینان از دریافت و صحت عملکرد کالا
  • و ...

کلیه کالاهای موجود در سایت با قیمت روز بوده، اما جهت اطمینان بیشتر از قیمت ها حتما پیش از خرید کالای خانگی مورد نظر خود، با شماره تماس های مندرج در سایت و یا در همین صفحه تماس حاصل کنید تا علی رقم میل باطنی مجبور به افزایش یا کاهش قیمت ها نشویم .

تلفن تماس : 0113225318309337192871

آدرس : مازندران- بابل جاده قائمشهر بعد از پمپ بنزين انبار خونه به خونه ايرانيان

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.