همه چی درباره کریسمس و خرید درخت کریسمس سال 2022
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

همه چی درباره کریسمس و خرید درخت کریسمس سال 2022

همه چی درباره کریسمس و خرید درخت کریسمس سال 2022

تاریخ دقیق کریسمس به تاریخ ایرانی چه روزی هست

روز کریسمس در ایران تاریخ 4 دی میباشد.

کریسمس چیست ؟

روز های دوازده روزه کریسمس با سالروز تولد حضرت مسیح )ع( در ۲۵ دسامبر آغاز میشود و تا جشن خاج شویان در روز ۶ ژانویه ادامه دارد این جشن. همانطور که میدانید مهم ترین و بزرگترین روز مسیحیت روز تولد مسیح هستش. بسیاری به خصوص در کشورهای ایاالت متحده و کانادا، کریسمس را مهم ترین رویداد ساالنه مسیحی محسوب میدارند.

اگرچه این روز های فوق العاده نهم در تقویم مسیحیت به شمار میاد ولی خیلی از مردم این روز هارو بهترین فرصت برای دور هم جمع شدن و به دیدار نزدیکان رفتن می دانند و جشن های بسیار زیادی می گیرند همانند عید نوروز ایرانیان. کریسمس آیین های خیلی زیادی دارد. مردم در این روزها به فروشگاه می روند تا خرید های مخصوص کریسمس رو انجام دهند انواع تزئینات کریسمس و.... خیلی خرید درخت کریسمس، خرید عروسک بابانوئل مانند چیز های دیگه ای که تو عکس های کریسمس میتونید ببینید.

آیین جشن کریسمس

کریسمس هم همانند عید نوروز ایرانیان که رسم و رسومات خاصی دارند مثل سفره هفت سین و قرآن و آینه کریسمس هم رسومات خودش رو داره. یکی از مهم ترین رسم هایشان تزئین . درخت هایی کاجی هست که به درخت کریسمس معروف هستن مردمدر این روز ها با ذوق وشوق فراوان به تزئین درخت های کریسمس میپردازند و در روز 26 دسامبرکارمند ها و کارگران از کارفرمایان های خود هدایایی دریافت می کنند

 بابانوئل و نقش ان در کریسمس

بابانوئل یکی از سمبل های بسیار بسیار مهم در کریسمس هست که تقریبا در خانه تمام مسیحیان حداقل یک عروسک بابانوئل وجود دارد. عروسک های بابا نوئل با قیافه جالب و رنگارنگی که دارند فوق العاده جشن کریسمس رو جذاب تر می کنند البته عروسک های بابانوئل در ایرانهم خیلی طرفدار داره و تقریبا یکی تز عروسک های معروف در کل جهان هست کریسمس در کشور های مختلف چگونه است مردم کشورهای مختلف هرکدام برای خودشون آداب و رسوم خاصی دارند و .جشن کریسمس در همه جای دنیا یکسان نیست در هر کشوری از جهان مردم با اداب و رسوم خودشون از گذشتشگانشان به جای مانده جشن کریسمس رو برگذار میکنند.

 آفریقای جنوبی

طبق رسم و رسوم مردم آفریقا مردم در این روز کرم ابریشم سرخ شده میخوردند و جشن میگیرن نروژ نروژی ها بر خالف سایر کشورها که روز قبل عید خانه خود را تمیز می کنند و گرد و خاک را از خانه دور می کنند چنین نمی کنند. آنها هر چه خاک و غبار در خانه هست در جایی جمع می کنند و می گویند جادوگران و ارواح این خاک ها را با خود خواهند برد.

آمریکا

مردم در این روز لباس بابانوئل میپوشندو به مردم تو خیابون و خانه های شکوالت میدهند جشن. میگیرند و میرقصند

انگلیس

در انگلیس بچه ها شب ها قبل خواب جوراب های خودرو آویزون میکنند و میروند بخوابند به امید اینکه تا صب جوراب هاشون کلی کادو توش باشه ولی بچه های بازیگوش دیگه تو جوراب های زغال میزارند.

 فنالند

در روزهای کریسمس دراین کشور به گورستان ها میروند و کنار رفتگانشان کلی شمع روشن میکنند به همین ترتیب در گورستان هالی شمع روشن میشه و ظاهر خیلی زیبا در عین حال غم انگیزی میگرد.

در ایران از کجا میشه درخت کریسمس و تزئیناتش رو خرید؟

بزرگترین فروشگاه فروش ملزومات کریسمس در ایزی خرید فروشگاه آنالین ایران میباشد و وارد کننده اصلی تمامی اکسسوری های کریسمس از دبی میباشد

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.