محافظت از موها با کراتین مو و پروتئین تراپی مو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

محافظت از موها با کراتین مو و پروتئین تراپی مو

 

اگر برای لُخت و براق شدن موهای تان روش کراتین مو را انتخاب کردیدپیشنهاد میکنیم همه چیز را درباره کراتین مو بدانید. امروزه با وجود مواد و دستگاه هایی که در سالن های آرایش و زیبایی وجود دارد صاف شدن موها دیگر آرزویی دست نیافتنی نیست.

با پیشرفت دنیای مد و فشن و به کار بردن رنگ موهای مختلف ، همچنین انواع مواد حالت دهنده موها و همینطور استفاده مداوم از اتوهای مو و سشوارها میزان آسیب رسیدن به موها نیز به مراتب بسیار زیاد گشته است. در چنین شرایطی کراتین مو می تواند راه حلی مناسب جهت مشکلات بوجود آمده در ساختار موها باشد. اما وظیفه ی کراتین مو چیست؟ در واقع کراتین مو می تواند ساختار بهم ریخته ، آسیب دیده و خشک شده مو را بهبود بخشد و همینطور میزان رطوبت موجود در موهای شما را بالا ببرد.  کراتین اورجینال برزیلی پیشنهاد ما به شماست.

دلیل زیاد شدن استفاده از کراتین چیست؟

این روزها استفاده نکردن از رنگ موهای مختلف و همینطور اتوهای مو و بابلیس و سشوار اجتناب ناپذیر است پس باید هر از چند گاهی پس از استفاده مداوم از این محصولات مجددا حال موهای خود را به کمک کراتین مو خوب کنیم. کراتین مو ماده کراتین را به موهای شما تزریق می کند ، در واقع کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در موهای انسان ها و حیوانات نیز وجود دارد و هر چه میزان آن بیشتر باشد موها نرم تر و صاف تر و هر چه میزان آن کمتر باشد موها فر و مجعد می شوند. پس در نظر داشته باشید هر زمان که آسیب رسیده به موها به قدری شد که احساس کردید موها دیگر ساختار قبل را ندارد می توانید از روش درمانی کراتین مو استفاده نمایید. البته روش های دیگری نیز برای صاف کردن موها وجود دارد و هیچکدام از این روش ها خاصیت درمانی و احیای کراتین مو را ندارد و همه ی انها شیمیایی هستند. کراتین مو تنها روش موجود می باشد که نه تنها شیمیایی نیست بلکه خاصیت درمانی و احیای موها را نیز داراست.

کراتینه برزیلی، وز مو را از بین برده و موها را صاف مینماید در حالی که حجم موها را نیز حفظ می‌کند. کراتین پرایم بیوتانیکس برزیلی برای کسانی مناسب است که موهای خیلی فر دارند که به رطوبت نیز بسیار حساس است. روش کراتینه برزیلی به این صورت است که مواد کراتینه مو را روی مو می‌گذارند، سپس با یک برس گرد فلزی و سشوار موها را خشک می‌کنند. سپس توسط اتوی موی حرفه ای، موها را صاف می‌کنند. با توجه به حجم موها این پروسه حدود یک ساعت الی یک ساعت و نیم به طول می‌انجامد.

پروتئین تراپی مو با اعمال محصولات سرشار از پروتئین به موهایتان منجر به جذب بیشتر مواد کراتین و تقویت موهایتان می‌شود. البته برای پروتئین درمانی می‌توانید از محصولات شیمیایی موجود در بازار استفاده کنید و یا درمان‌های خانگی را برای موهایتان آغاز کنید. این شیوه در واقع با اتصال پروتئین‌های هیدرولیز شده به کوتیکول‌های مو، منجر به تقویت لایه‌های کوتیکول و ترمیم رشته‌های مو می‌شود. همچنین این درمان، تخلخل رشته‌های مو را از میان بر می‌دارد و مانند سدی در اطراف ساقه، از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. به این ترتیب منجر به تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده می‌شود.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.