چرا وردپرس ماشین بهترین گزینه برای هاست وردپرس است؟
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

چرا وردپرس ماشین بهترین گزینه برای هاست وردپرس است؟

چرا وردپرس ماشین بهترین گزینه برای هاست وردپرس است؟

 

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی کمی و کیفی هاست وردپرس بپردازیم و ببینیم که آیا استفاده از هاست لینوکس برای سایت وردپرسی منطقی خواهد بود یا اینکه با خرید هاست وردپرس انتخاب بهتری خواهیم داشت؟ شاید هم مثل برخی افراد فکر کنید استفاده از هاست مخصوص وردپرس برای این سیستم سایت ساز صرفا هزینه تراشی باشد و به امکانات اضافه هم دسترسی ندارید.

ارائه کنترل پنل پلسک

کنترل پنل پلسک برای سایت یکی از بهترین کنترل پنل‌های موجود است. ما در ماشین وردپرس از این کنترل پنل استفاده می‌کنیم که متناسب با هاست‌های خارجی و اروپایی بوده و ارتباط سریع و بهتری هم با ابزارهای گوناگون دارد.

شاید جالب باشد بدانید که فضاهای ابری نظیر گوگل کلود، آمازون و آزورو ماکروسافت از همین کنترل پنل برای سرویس‌های وردپرس خود استفاده می‌کنند.

نصب آسان و سریع وردپرس با چند کلیک

به لطف کنترا پنل پلسک که در اختیارتان قرار داده‌ایم، هوشمند سازی روی آن انجام گرفته است تا به محض دریافت هاست، بدون اینکه مراحل پیچیده وردپرس را برای نصب طی کنید، به راحتی و با چند کلیک ساده این کار را انجام دهید.

شما با مراجعه به بخش نصب سیستم‌های مدیریت محتوا در کنترل پنل هاست می‌توانید وردپرس را انتخاب کنید و خیلی ساده بدون اینکه نیازی هم به دانلود و آپلود وردپرس روی هاستتان داشته باشید، فرآیند نصب را صرفا با چند کلیک انجام داده و نهایی کنید.

پشتیبانی سریع و 24/7 وردپرس

یکی از مشکلاتی که سایت‌های وردپرسی دارند، در هنگام وقوع مشکلات است. شرکتی که از آن هاست تهیه می‌کند، مسئولیتی را در قبال موارد مربوط به وردپرس قبول نمی‌کند. اما ما در ماشین وردپرس که به صورت تخصصی روی ارائه هاست وردپرس فعالیت داریم، متخصصان پشتیبانی کاربلد را به عنوان پشتیبان سایت شما در نظر گرفته‌ایم.

هر زمان مشکلی در سایت وردپرسی شما رخ داده باشد بررسی‌ها روی ان انجام گرفته و سعی می‌کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کسب و کارتان را به مسیر موفقیت و فروش برگردانیم تا خللی بابت در دسترس نبودن سایت متوجه آن نباشد.

درگیر مشکلات بک آپ گرفتن از وردپرس نباشید

گرفتن نسخه پشتیبانی از سایت برای ما کاربران ایرانی یک مشکل بزرگ است. از یک سو با اینترنت با سرعت پایین مواجه هستیم و از سوی دیگر نگران این خواهیم بود که حجم اینترنت ADSL خانگی خود را به پایان ماه که نرسیده از دست داده و مجبور به خرید بسته‌های اینترنت با قیمت بالاتر باشیم.

از طرفی دیگر دادن دسترسی به دیگران برای بک آپ گرفتن یا حتی استفاده از ابزار مختلف که به‌صورت انلاین در دسترس هستند امنیت پایینی داشته و مثل این است که دو دستی یک نسخه از سایتمان را در اختیار دیگران قرار داده باشیم.

این مسئله می‌تواند از سمت رقبا ضربه سنگینی به سایت ما وارد کرده و موجب از دست دادن کلی امتیاز سئو وردپرس خواهد شد. پس چاره چیست؟

ما در ماشین وردپرس ابزاری را در اختیار شما قرار داده‌ایم که می‌توانید از آن به صورت دستی یا برنامه‌ریزی شده(اتوماتیک) امکان گرفتن بکاپ از سایت را فراهم کنید. این ابزار یک نسخه پشتیبان از سایت شما تهیه کرده و برای هاستی تا حجم ۵ گیگ قابل استفاده خواهد بود. نیازی هم به دانلود فایل بکاپ ندارید و می‌توانید آن را روی سرورهای مختلفی که در اختیار قرار داده‌ایم قرار دهید تا خیالتان بابت داشتن یک نسخه پشتیبان از سایت روی سرور دیگر راحت باشد.

امنیت در برابر حملات

وردپرس از سیستم های محبوب و البته رایگانی است که روزانه طی گزارشاتی که وجود دارد بیش از ۷۰ هزار سایت وردپرسی زیر حملات شدید قرار دارند. این حملات شامل انواع مختلفی از حملات همچون بروت فورس برای نفوذ به هسته سایت و حملات دیداس برای ایجاد خلل در کارکرد سایت می‌باشند.

راهکارهای متنوعی برای جلوگیری و به حداقل رساندن این حملات وجود دارد. به عنوان مثال در بیشترین حملات دیداس که صورت می گیرد سریعا شرکت‌های هاستینگ دسترسی آی‌پی خارج از ایران را محدود می‌کنند تا از حملات جلوگیری کنند. اما خود این موضوع باعث ایجاد مشکل می‌شود. شاید بپرسید چرا؟

دلیل آن از دو جهت اهمیت دارد؛ یکی اینکه ممکن است شما کاربران زیادی داشته باشید که خارج از کشور سایت شما را بازدید می‌کنند و به همین دلیل جز با ip ایران قادر به مشاهده سایت نخواهند بود. موضوع دیگر هم به مسائل موجود در اینترنت ایران برمی‌گردد که بسیاری از افراد به دلیل مشکلات فیلترینگ مدام از ابزارهای تغییر آی‌پی استفاده می‌کنند.

در چنین شرایطی باید حملات را به درستی برطرف کرد. سایت ماشین وردپرس از ابزارهای گوناگونی برای رفع این مشکلات استفاده می‌کند تا سایت شما به صورت جهانی در دسترس باشد. از جمله این ابزار می‌توان به تول کیت اشاره کرد.

وردپرس ماشین سئوکار سایت شما می‌شود

یکی از مزایای استفاده از کنترل پنل پلسک امکان استفاده از ابزار سئو تول کیت می‌باشد. در هیچ یک از شرکت‌های هاستینگ که از کنترل پنل‌هایی مثل دایرکت ادمین و سی پنل استفاده می‌کنند این ابزار وجود ندارد.

ما در ماشین وردپرس این ابزار را در اختیارتان قرار داده ایم تا با کمک آن بتوانید سئو وردپرس را افزایش داده و فروش بالاتری را به لطف قرار گیری در نتایج بالای موتورهای جستجو نظیر گوگل تجربه کنید.

این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا پیش از هر کاری یک آنالیز کلی روی سایتتان داشته باشید. با بررسی صفحات مختلف به شما اعلام خواهد کرد که باید روی چه مواردی تغییراتی را اعمال کرده یا آنها را به صورت کلی غیرفعال یا پیاده سازی کنید.

پس از انجام آنالیز، لیستی از این تغییرات اعلام می‌شوند و بر اساس آن نیز می‌توانید صفحاتی که به عنوان محتوای تکراری یا دارای لینک معیوب هستند را شناسایی کرده و بر اساس پیشنهاداتی که خود این ابزار می‌دهد آنها را ریدایرکت کرده یا تغییراتی روی آنها اعمال کنید.

در نهایت پس از اینکه مشکلات سئو وردپرس سایت خود را به کمک ابزار تحلیل سئو هاست ماشین وردپرس برطرف کردید نوبت به این می‌رسد تا مرتبا انلیزی از وضعیت کلمات کلیدی داشته باشید. این بررسی با نمودارهای مختلفی همراه بوده و query های مختلفی نیز برای هر یک از صفحات شما بررسی خواهد شد. می‌توانید مشخص کنید که هر بررسی در چه زمانی رخ داده و وضعیت صفحات را که در آن نتایج بهبود یافته یا افت رتبه دارند را مطلع شوید. سپس متناسب با مطالعه همین گزارش‌ها می‌توانید با تغییراتی بسیار ساده و کوچک مجددا رتبه خود را بهبود دهید.

ایمن سازی وردپرس در برابر ویروس و کدهای مخرب

یکی دیگر از مشکلاتی که در هاست وردپرس وجود دارد، امنیت آن است. شرکت‌های هاستینگ کاری که در حالت عادی انجام می‌دهند این است که هاست خود را ایمن می‌کنند و اگر وردپرس شما ویروسی شده باشد، کاری به آن نخواهند داشت.

اما ما در ماشین وردپرس ابزار مختلفی را روی تمامی هاست های وردپرس پیاده سازی کرده ایم. این ابزار به صورت مرتب افزونه‌ها، قالب وردپرس، دیتابیس و هسته وردپرس را بررسی و تحلیل می‌کنند و با توجه به آپدیت منظمی که در فواصل زمانی کوتاه دارند قادر به شناسایی جدیدترین روش‌های نفوذ در سایت‌های وردپرسی خواهند بود.

بسته به اینکه سایت شما از چه طریقی ویروسی شود آن را بررسی کرده و رفتار مناسب را خواهند داشت. اگر هم سایتتان ویروسی شده باشد با بررسی که انجام می‌گیرد کدها و فایل‌های مخرب حذف شده و ابزارهای گوناگونی برای رفع کامل ویروس در اختیارتان قرار می‌گیرد.

در کنار این هوشمند سازی که برای هاست وردپرس تخصصی در ماشین وردپرس ایجاد کرده‌ایم، همواره کارشناسان پشتیبانی و متخصصین امنیتی ما در هر ساعت از شبانه‌روز در کنارتان هستند تا مشکلات را برطرف نمایند.

سیستم عامل حرفه‌ای کلود لینوکس

معمولا شرکت‌های دیگر از سیستم عامل centos برای سرورهایی که در آنها هاست وردپرس دارند استفاده می کنند. این سیستم عامل گزینه مناسب، کم هزینه و چیز متوسطی می‌باشد.

اما ما برای اینکه افزایش سرعت، پردازش دقیق اطلاعات و در کنار ان امنیت بالاتر را فراهم کنیم از توزیع کلود لینوکس استفاده کرده‌ایم.

با لطف این سیستم عامل می‌توان ابزارهای زیر را روی هاست استفاده کرد که به سرعت و کارایی سایت شما کمک فراوانی می‌کنند.

  • بالا رفتن امنیت سیستم عامل بواسطه SecureLinks برای جلوگیری از Symlink
  • بالا رفتن امنیت اکانت ها بواسطه ابزار CageFS
  • امکان استفاده از چند ورژن PHP در سرور بواسطه ابزار PHP Selector در جهت هماهنگی با برنامه نویسی سایت شما
  • مصرف کم حافظه موقت RAM بواسطه ابزار Mod_lsapi و توزیع عادلانه در بین سایت‌های دیگر
  • امکان استفاده از ابزارهای Ruby Selector و Python Selector
  • امکان استفاده از ابزار کنترلی MySQL Governor
  • فراهم نمودن امکان استفاده از نسخه های منسوخ شده php بواسطه ابزار HardenedPHP جهت هماهنگی با نیاز شما

علاوه بر موارد فوق که برای هر سایتی اهمیت دارند، مواردی را هم به لطف این سیستم عامل روی سرور پیاده سازی کرده‌ایم که کمک می‌کند امنیت هر سایت متناسب با ورژن وردپرس و افزونه‌هایی که استفاده می‌کند تامین شده و روی کل سرور خللی ایجاد نکند.

افزونه‌های پولی وردپرس را رایگان دریافت کنید

یکی از کارهایی که پس از نصب وردپرس انجام می‌گیرد، نصب افزونه‌های ضروری برای سایت است که شامل افزونه‌های سئو، افزونه امنیتی وردپرس و افزونه‌های بهینه سازی و افزایش سرعت سایت هستند.

این افزونه‌ها در حالت عادی رایگان هستند که آنها را می‌توانید از مخزن وردپرس نصب کرده و از امکانات رایگانی که دارند استفاده کنید. اما تمامی افزونه‌های موجود دارای نسخه پولی نیز می‌باشند که ابزارهای اصلی و ضروری در همین نسخه‌ها قرار دارند.

برخلاف شرکت‌های هاستینگ دیگر، ماشین وردپرس این افزونه‌ها را متناسب با پلن هاستی که خریداری کرده‌اید به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد داد. شما می‌توانید به کلیه امکانات افزونه‌های پولی بدون اینکه آنها را بر اساس قیمت دلاری خریداری کرده باشید، روی سایت خود نصب کرده و نیازی هم به ثبت لایسنس ندارید.

این افزونه‌ها شامل افزونه پولی سئو وردپرس، افزونه پولی وردفنس، افزونه موشک وردپرس، افزونه اسماش وردپرس، افزونه آیتم سکیوریتی، گرویتی فرم و AMP وردپرس می‌باشند.

مبتنی بر هاردهای پرسرعت SSD

استفاده از هارد مناسب یکی از مهم‌ترین موارد در جهت داشتن سرعت بالا می‌باشد. امروزه با وجود اینکه انواع مختلفی از هارد SSD وجود دارند، اما همچنان می‌بینیم که برخی شرکت‌ها از هاردهای عادی SATA برای سرور و میزبانی استفاده می‌کنند.

تنها مزیت این هاردها ارائه فضای زیاد می‌باشد که قیمت تمام شده‌ی کمتری را برای شرکت هاستینگ دارند. اما ما در ماشین وردپرس از هاردهای SSD که در هر دو نوع معمولی و M.2 هستند این امکان را فراهم کردیم تا ضمن داشتن فضای مناسب بتوانید از سرعت بالاتری هم برخوردار شوید. این سرعت در مقایسه با همان هاست‌های معمولی تا ۴ برابر بیشتر است.

ارائه گواهینامه امنیتی SSL رایگان

به محض تحویل هاست و اتصال آن به دامنه می‌توانید به بخش SSL در مدیریت هاست مراجعه کرده و با چند کلیک ساده امکان استفاده از گواهینامه امنیتی SSL را روی سایت خود فراهم کنید. این ابزار این اجازه را به شما خواهد داد تا بتوانید از پروتکل امن HTTPS روی سایت خود استفاده کرده و داده‌ها را در محیط امنی رد و بدل کنید.

در حالت عادی برای استفاده از این ابزار ممکن است نیاز به خرید SSL داشته باشید که پس از آن هم باید توسط یک متخصص بر روی هاست نصب شود. این کار هزینه ای بین ۳۰۰ هزار تومان تا چند میلیون را برای شما خواهد داشت. اما ما در ماشین وردپرس کاملا رایگان امکان استفاده از SSL را برایتان فراهم کرده‌ایم.

جمع‌بندی نهایی

اینکه بخواهید در یک سایت وردپرسی از یک هاست معمولی لینوکس استفاده کنید یا هاست وردپرس را انتخاب کنید، شاید در ظاهر تفاوتی نداشته باشد و فکر کنید در هر صورت به سایت دسترسی دارید.

اما اگر همه ویژگی‌هایی که معرفی کردیم را در کنار هم قرار داده و ببینید که برای استفاده جدا از هر کدام چه هزینه‌ای را متقبل خواهید شد، استفاده از هاست ماشین وردپرس را انتخاب خواهید کرد.

شاید فکر کنید با هزینه‌ای که برای خرید یک هاست وردپرس برای چند ماه می‌کنید قادر هستید یک هاست لینوکس معمولی را برای یک سال و با حجم بالاتری خریداری کنید. اما آیا شما در این هاست لینوکس به پشتیبان برای رفع مشکلات نیاز دارید؟ یا اگر سایت شما ویروسی شده باشد، با توجه به نداشتن دانش و تخصص در زمینه ویروس یابی و پاک سازی ویروس از سایت، به ابزاری برای این کار دسترسی دارید؟

همه این موارد باعث می‌شوند تا برای یک سایت وردپرسی مجبور باشید از یک هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید؛ چرا که امنیت سایت شما در اولویت این هرم قرار دارد و اگر مشکلی برای امنیت سایت رخ دهد کل کسب و کار شما متضرر خواهد شد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.