چرا مردم کتاب می‌خرند؟
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

چرا مردم کتاب می‌خرند؟

چرا مردم کتاب می‌خرند؟

در بازاریابی و فروش، داشتن درک صحیح از رفتار مصرف کننده برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. این بدان معنی است که شما می‌توانید فرآیند فکری را که خریداران بالقوه قبل از خرید واقعی کالا یا خدمات طی می‌کنند، تفسیر کنید.  به عنوان یک نویسنده، شما همچنین باید درک کنید که چرا افراد برای خرید کتاب باید شما را انتخاب کنند. اگر می‌توانید این موضوع را درک کنید، بهتر می‌توانید به مشتریان بالقوه خود برسید و آنها را متقاعد کنید تا به کتاب شما فرصتی بدهند.

کتاب‌های قبلی نویسنده را مطالعه کرده اند

تحقیقات نشان داده است که 47 درصد از افرادی که یک کتاب را می‌خرند، کتاب‌های قبلی نویسنده را خوانده و از آن لذت برده‌اند. بنابریان داشتن بیش از یک کتاب برای نویسنده می‌تواند باعث افزایش شانس خرید کتاب های بعدی وی شود. و این مساله بازاریابی و فروش کتاب را برای انتشارات راحت تر خواهد کرد.

 

کتاب نویسنده را در کتابفروشی دیده اند

طبق اعلام انجمن ناشران آمریکایی، کتاب‌های چاپی در سال 2019، 22.6 میلیارد دلار فروش داشته اند، در حالی که کتاب‌های الکترونیکی تنها 2.04 میلیارد دلار فروش داشته اند. اگرچه ممکن است این امر به قیمت‌های بالاتر کتابهای چاپی نسبت داده شود، اما با این وجود ادامه تقاضا برای کتاب‌های چاپی واقعی که خوانندگان می‌توانند در دست خود داشته باشند را اثبات می‌کند. و این یعنی ورق زدن کتاب در کتاب فروشی‌ها می‌تواند باعث افزایش فروش کتاب شود.

 

خوانندگان نقدهای آنلاین را مطالعه کرده اند

به گفته بنیاد پیو، یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن کتاب‌های خود در برابر خوانندگان، نقدها و بررسی‌ها است. و تاثیر این نقدها و توصیه‌ها بسیار زیاد است. زیرا هر یک از افرادی که کتابی را نقد می‌کند معمولا دارای دنبال کنندگان زیادی است که به راحتی می‌تواند بر ذهن این افراد اثر بگذارد. بنابراین بعد از مطالعه این نقدها، بررسی‌ها و توصیه‌ها فروش کتاب افزایش می‌یابد.

 

کتاب برنده جایزه‌ای شده باشد

بپذیریم که افراد بیشتری علاقه مند به خرید کتابی هستند که برنده جایزه شده باشد نسبت به کتابی که موفق به کسب جایزه نشده است. این مساله توسط نظرسنجی‌ها هم تایید شده است. بنابراین کسب جایزه توسط نویسنده و یا ناشر می‌تواند به فروش بیشتر کتاب شما کمک کند.

 

قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ها

یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد کتاب بیشتری، یک عنوان کتاب را تهیه کنند، قرار گرفتن در قفسه پرفروش‌هاست! بلکه درست شنیدید چنانچه کتاب شما در این بخش قرار بگیرد احتمالا تعداد افرادی بیشتری آن را خواهد دید و در نتیجه شانس فروش آن کتاب نیز به طبع افزایش خواهد داشت.

 

در مجلات و روزنامهها معرفی می‌شوند

گرچه رسانه‌های چاپی ممکن است به همین راحتی در دسترس نباشند، 26٪ از پاسخ دهندگان احساس کردند که هنوز هم تأثیر متوسطی بر دلیل خرید کتاب توسط خوانندگان دارد. روزنامه ها و مجلات همچنان در زمینه تخصص خود به عنوان مرجع معتبر شناخته می‌شوند و بسیاری از خوانندگان توصیه‌های آنها را جدی می‌گیرند. دلیل مهمی که خوانندگان کتاب می‌خرند این است که نویسنده را می‌شناسند.

 

چرا از بنوبوک کتاب بخریم؟

با مطالعه كتاب، بی‌ آنكه از جهان خودتان بیرون بروید، به قلمرو دیگری قدم می‌گذارید. با اولین گام بر خاک ناآشنای این قلمرو، هر تصور محدود‌كننده‌ای از جهان داشته باشید کمابیش رنگ خواهد باخت. درك فكر و دیدگاه دیگری، به مثابه سپری ما را در برابر تعصب و ترس ایمن می‌دارد و كمك می‌كند جهان را از چشم دیگری ببینیم. به جای آن‌ها بخندیم، با آن‌ها گریه كنیم، بترسیم، خشمگین بشویم، از عمیق‌ترین احساسات‌شان باخبر شویم و مهم‌تر از این‌ها، قصه‌های‌شان را گوش دهیم.
اگر كتاب‌خوان بوده‌ای و هنوز «دیگری بودن» را كشف نكرده‌ای، یا اگر هنوز برای مطالعه در پی انگیزه‌های بیشتری هستی، جان کلام ما به تو این است: «حالا نوبت کتاب است». نوبت این که تو هم بخشی از روند همان همدردی باشی؛ این همدردی که جز از راه ارتباط با دیگری و درك و دریافت او حاصل نمی‌شود.
فروشگاه اینترنتی کتاب بنوبوک جایی است كه در آن خواندن برای‌مان یك وظیفه، تعهد، جبر یا ترس از جا ماندن از قافله كتابخوان‌ها نباشد. ما اینجا درباره كتاب‌ها حرف می‌زنیم، شما را با برگزیده‌های‌شان آشنا می‌كنیم و می‌کوشیم با رساندن کتاب‌ها به دست خواننده، آن‌ها را با جهان‌ها و آدم‌هایی نو پیوند دهیم و جزئی از جادوی قدرتمند کتاب‌ها باشیم.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.