5 ایده برای زیبایی دکوراسیون خانه
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

5 ایده برای زیبایی دکوراسیون خانه

1 رنگ شاید یکی از سخت ترین تصمیمات هنگام تزئین اتاق باشد ، مخصوصاً وقتی که تزیینات باقیمانده بر اساس پالت رنگ باشد. با این حال ، اگر ظرافت همان چیزی است که شما دنبال آن هستید ، رنگ های خاصی وجود دارد که جذابیت فوری را به خانه شما اضافه می کنند. یکی از این دو گزینه رنگی را انتخاب کنید — رنگ های پررنگ و چشمگیر یا ملایم و کم رنگ. این رنگ ها به شما امکان می دهند ظرافت فوری را به خانه خود اضافه کنید. این به لحاظ انتخاب گزینه شما به شخصیت رنگی شما بستگی دارد. رنگ آمیزی سیاه و سفید درب های داخلی ایده عالی دیگری است. این به طور خودکار احساس گرانی ایجاد می کند ، بدون اینکه آسیب زیادی به کیف پول شما وارد کند. اگر این گزینه را انتخاب کردید ، حتماً لوازم جانبی مشکی را به فضا اضافه کنید تا طرح کلی را به هم گره بزنید.

2 بالش ها در سراسر خانه شما دو هدف دارند. یکی ، اگر به درستی انتخاب شوند ، می توانند عامل ظرافت را از بین ببرند. دو ، آنها مهمانان شما را با کمی راحتی روی کاناپه فراهم می کنند و یک احساس دنج و لایه ای را به اتاق های شما ارائه می دهند. جنبه راحتی به خودی خود صحبت می کند ، یعنی اگر بالشهایی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشند و نرم باشند. اگر صحبت از اندازه باشد ، شما می خواهید از بالش پرتابی استاندارد 12 تا 18 اینچی خودداری کنید. در عوض ، یک چیز بزرگتر مانند روکش بالش 22 اینچی که با درج های 24 اینچی پر شده باشد را انتخاب کنید. بالشهای بزرگ و پر از شکوه ، ظاهری بسیار زیبا و پرزرق و برق ایجاد می کنند – و از درج بالش کوتاهی نکنید .

3 بیشتر پیمانکاران وسایل روشنایی استاندارد را انتخاب می کنند ، که احتمالاً همان مواردی هستند که بارها و بارها در تمام خانه هایی که ساخته اند استفاده کرده اند. با این حال ، وسایل روشنایی طراح زیبایی بیشتری نسبت به لوستر استاندارد به خانه شما می بخشد. خوشبختانه چند ترفند وجود دارد که می توانید بدون گران قیمت جلوه ای عالی داشته باشید. با مراجعه به بازارهای دست دوم و فروشگاه های دست دوم شروع کنید. شما یک قطعه منحصر به فرد با قیمت مناسب بودجه دریافت خواهید کرد. یا این ترفند وبلاگ نویسان را امتحان کنید تا سایه طبل خود را به اطراف یک لوستر قدیمی اضافه کنید تا ظاهری سفارشی را که اکنون همه مشتاق آن هستند ، بدست آورید. بعضی از قطعات ممکن است به کمی باف کردن یا کار جدید رنگ نیاز داشته باشد اما فقط با چند دلار می تواند یک میلیون دلار به نظر برسد. علاوه بر این ، حتماً چندین منبع نور مختلف از جمله لامپ های میز و لامپ های کف در خانه داشته باشید تا احساس زیبا را افزایش دهید.

4 در بیشتر خانه های متوسط لوازم جانبی لازم برای واقعاً آراستن زیبایی به فضا وجود ندارد. گرچه ممکن است بسیاری از این بهانه استفاده کنند که لوازم جانبی بودجه خود را بیش از حد افزایش می دهد ، اما درست عکس این مسئله صادق است. روش های مقرون به صرفه زیادی برای تهیه لوازم خانگی در حالی که در بودجه خود باقی مانده اید وجود دارد ، به خصوص اگر فکر می کنید طلا هستید. طلا با ثروت و ثروت همراه است و می تواند بلافاصله احساس زیبایی ایجاد کند ، به شرطی که در یک فضا طلای زیادی وجود نداشته باشد.

5 در حالی که بسیاری از مردم احساس می کنند سرمایه گذاری در کاناپه های گران قیمت در بودجه آنها نیست ، در نهایت خرید مبلمان ارزان تر می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. آنها تمایل دارند ارزان به نظر برسند و در کنار هم قرار نگیرند ، به این معنی که زودتر از هم می پاشد. اگر می خواهید یک مبلمان ظریف در خانه خود داشته باشید ، از فروشگاه های دست دوم ، فروش املاک و فروشگاه های محموله برای تهیه قطعات با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه تر بازدید کنید. ممکن است بخواهید مبلمان را دوباره مطابق با دکوراسیون خود بپوشانید. پس انداز مبلمان هنوز به شما اجازه می دهد تا در بودجه فضای کافی برای تهیه مجدد وسایل را داشته باشید و با توجه به کسری از هزینه ، یک طراح سطح بالا را به شما می دهد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.