بهترین هاست های ایران کدامند؟
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

بهترین هاست های ایران کدامند؟

اولین قدم برای شروع یک کار آنلاین خرید دامنه است. بسیاری از افراد در اولین قدم گیج می شوند و نمی دانند که بهترین میزبان در ایران کیست و به طور کلی هنگام خرید هاست چه نکاتی را باید در نظر داشت.

اگر شما نیز نگران انتخاب بهترین هاست ایران هستید و نمی دانید بهترین شرکت های میزبان در ایران کدامند ؛ پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برترین هاست ایرانی و مزایا و معایب آن آشنا شوید و در نهایت بهترین هاست ایرانی را برای تجارت خود انتخاب کنید.

برای راه اندازی وب سایت ، انتخاب بهترین هاست ایرانی یکی از مهمترین مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. بر این اساس ، در این مقاله قصد دارم بهترین شرکت های میزبان ایرانی را ارائه دهم و بهترین شرکت های میزبان ایرانی را با یکدیگر مقایسه کنم ، بنابراین با کمک این مقاله می توانید بهترین شرکت های میزبان ایرانی را برای خرید هاست مناسب و ارزان انتخاب کنید.

گام مهمی در راه اندازی مشاغل اینترنتی

اگر تصمیم دارید این مقاله را بخوانید ، در حال ایجاد وب سایتی برای تجارت اینترنتی خود هستید. در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که مهمترین مرحله برای شروع این کار انتخاب نام دامنه و خرید مناسب است. البته خرید یک هاست عالی حتی مهمتر و حیاتی تر از انتخاب نام دامنه برای سایت شما است.

اگر یک میزبان ضعیف و بدون تحقیق و دانش کافی انتخاب کنید ، کار شما از همان ابتدا دچار مشکل خواهد شد. بنابراین نتیجه می گیریم که اولین و مهمترین گام در راه اندازی یک تجارت اینترنتی انتخاب دامنه و میزبانی مناسب است.

در انتخاب میزبان اشتباه نکنید!

  • امکان قابل دسترس بودن سایت در هر زمان
  • تمام یا بخشی از اطلاعات را حذف کنید
  • هک سایت
  • سایت به دلایل مختلف ظاهر نمی شود

مزایای انتخاب میزبان مناسب

  • افزایش پیشرفت کار
  • بهتر از رقابت عمل کنید
  • جذب کاربران بیشتر به سایت
  • سرعت سایت را افزایش می دهد
  • تأثیر چشمگیر در بهبود SEO

نکاتی برای خرید بهترین هاست در ایران

  • پایداری بالا
  • سرعت شارژ خوب
  • کیفیت عالی خدمات
  • سرعت مناسب بر اساس سخت افزار مورد استفاده (سرعت هارد دیسک ssd) و موقعیت سرور
  • متوسط ​​در دسترس بودن (آپ تایم) سرور شرکت در یک زمان خاص
  • امنیت بالا در نگهداری سایت
  • قیمت مناسب بر اساس خدمات ارائه شده و اصالت شرکت (هزینه های بیشتر = سایت با ارزش تر)
  • پهنای باند میزبان ها نیز با توجه به نیاز کاربر مناسب است

 

در ابتدای خرید هاست از یک شرکت معتبر باید با ویژگی ها و ویژگی های آن آشنا باشیم تا با نگاهی آگاهانه انتظارات ما را از شرکت های میزبان مشخص کنیم. مهمترین خصوصیات میزبان عبارتند از:

1- فضای میزبانی مناسب (فضای میزبانی): این فضا دقیقاً به اندازه فضای سیستم شماست. بنابراین هرچه از فضای بیشتری استفاده کنید ، بهتر می توانید پرونده های خود را بارگذاری و استفاده کنید. بنابراین قبل از خرید برنامه ، این کار را با تحقیق دقیق انجام دهید تا بعد از مدت کوتاهی مجبور به تغییر آن نشوید.

2- مقدار RAM: RAM باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت و افزایش قدرت پردازش می شود.

3- پهنای باند مناسب: به میزان اطلاعاتی که توسط وب سایت و کاربران رد و بدل می شود ، پهنای باند گفته می شود. با افزایش این عامل ، هر ماه تعداد بارگیری و بارگذاری افزایش می یابد.

4- امنیت: یکی از وظایف امنیتی شرکت میزبان انتخاب شده جلوگیری از نفوذ شبکه و سرور و مقابله با حملات DDOS است.

5- زمان کاری بالا: هیچ کس دوست ندارد سایت وی حتی برای مدت کوتاهی کار کند ، زیرا SEO وی تأثیر منفی می گذارد. بنابراین ترکیب خوب داده ها 99٪ uptime دارد.

6- پشتیبان گیری منظم: حفظ امنیت داده ها و پشتیبان گیری منظم از اطلاعات میزبان از نکات مهم در اطمینان از میزبان خوب است.

7- محافظت از سرور: محافظت از میزبان یکی از مواردی است که باید توسط واحد نظارت در یک شرکت میزبان معتبر تضمین شود.

8- پنل اداری: از پانل های پرکاربرد در ایران می توان به CPanel و Direct Admin به دلیل سهولت استفاده ، با امکانات بیشتر و عملکردهای بالاتر اشاره کرد.

9- نوع سیستم عامل و صفحه کنترل: سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که همیشه از آخرین نسخه های مجاز سیستم عامل و کنترل پنل استفاده کند تا بعداً به مشکل برنخورید.

10- دامنه الحاقی: یک میزبان خوب به شما امکان می دهد بیش از یک سایت را راه اندازی کنید وقتی می خواهید مشکلی نداشته باشید.

11- گزینه پارک دامنه ها: این گزینه برای سایت هایی است که دارای دو یا سه و در بعضی موارد حتی بیشتر از این دامنه هستند و اگر هر یک از این دامنه ها را در مرورگر وارد کنیم به همان سایت می رسیم.

ایران سراور

شکی نیست که ایران سرور یکی از باتجربه ترین و سریع ترین میزبانی وب داخلی است. پشت صحنه موفق ترین سایت های ایرانی ، سرور ایران است.

ایران سرور یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده هاست و سرورهای تخصصی در مشهد با بیش از 18 سال تجربه با بیش از 80،000 مشتری است. ایران سرور در حال حاضر با بیش از 50 مرکز داده معتبر در سراسر جهان همکاری می کند. تنوع خدمات ارائه شده از مزایای خوب این شرکت است. علاوه بر میزبانی منظم و اختصاصی ، ایران سرور برای برخی سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جوملا و پرستاشاپ نیز هاست اختصاصی ارائه می دهد.

میزبان فا

فا هاست دومین میزبان ایرانی است که در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و در حال حاضر در ارائه جدیدترین سیستم های سرور در ایران پیشرو است. فا میزبان موفق ترین شرکت میزبانی کشور در تهیه سرور ابری (میزبانی ابری) است.

یکی از مزایای سرویس های میزبان ابری میزبان فا ، استفاده از هارد دیسک های مدرن و پرسرعت (سرعت خواندن و نوشتن 6000 مگابایت بر ثانیه) برای افزایش چشمگیر سرعت خدمات ، زیرساخت های مجهز به کابل های شبکه نوری فوق العاده سریع با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه ، استفاده از سرورهای حرفه ای نسل 9 HP ، استفاده از سرورهای سخت افزاری کاملاً جدید برای پروژه جدید ابر میزبان فا و استفاده از سرورهای قدرتمند کاملا متعلق به شرکت میزبان فا در بزرگترین و امن ترین مرکز داده ایران .

میزبانهای وب خانگی

میزبان وب میهن یکی از شرکت های بزرگی است که میزبان ، دامنه و سرور مجازی را ارائه می دهد. شرکت میهن وب هاست نماینده رسمی Ripe در ایران و همچنین کارگزار رسمی ایران نیک است. از مزایای ویژه میزبانی وب میهن ، ارائه میزبان های با کیفیت از ایران و آلمان با قیمت مناسب است. پشتیبانی عالی از میزبانی وب میهن از مزیت هایی است که باعث شده بیشترین مشتری را در بین شرکت های میزبان ایرانی داشته باشد. میهن وب هاست با بیش از 90 هزار مشتری در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های میزبان ایرانی است.

خوش اومدم

Sunhost با بیش از 10 سال تجربه در زمینه میزبانی و میزبانی وب ، یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت های میزبان ایرانی است. Sunhost یکی از بهترین شرکت های میزبان ایرانی است که خدمات میزبانی حرفه ای برای لینوکس در ایران و خارج از کشور ، میزبانی وردپرس ، میزبانی محبوب ، میزبانی قابل دانلود را ارائه می دهد و میزبان ایرانی و خارجی است.

ثبت کننده میزبان

هاست نگار البته در مقایسه با سایر رقبای خود یکی از جدیدترین شرکتهای میزبان ایرانی است که در چند سال اخیر توانسته است به یکی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات میزبانی وب تبدیل شود و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه دهد.

رمز عبور وب

وب رامز یکی از قدیمی ترین شرکت های میزبان ایرانی است که فعالیت خود را از سال 2006 آغاز کرده است. بهترین ویژگی که وب رمز با سایر شرکت های میزبان ایرانی مقایسه می کند ، پیشنهاد میزبان از کشورهای مختلف جهان با راحتی مورد نظر مشتریان است.

 

 

ثبت کننده میزبان

اگر می خواهید هاست با فضای نامحدود و پهنای باند (زیاد) بخرید ، هاست نگار یکی از بهترین فروشنده هاست در ایران است ، یکی از ویژگی های قابل توجه آن پشتیبان گیری 12 ساعته است که نگرانی شما در مورد تهیه نسخه پشتیبان را برطرف می کند.

خدمات این شرکت بر روی میزبانی لینوکس ، میزبانی ویندوز ، میزبانی وردپرس ، میزبانی ابری و سایر خدمات مانند گواهی امنیت SSL ، پنل پیام کوتاه ، مجوز نرم افزار و غیره متمرکز شده است.

اکثر سرویس های میزبانی از پهنای باند نامحدودی برخوردار هستند که می تواند انتخاب خوبی برای سایتی با تعداد بازدیدکننده باشد. در برخی از سرویس ها همچنین می توانید با استفاده از یک میزبان 4 سایت را میزبانی کنید. سرویس Antididas برای جلوگیری از حملات DDoS در این شرکت میزبان نوعی سخت افزار است که گزینه خوبی برای وب سایت های مهم است.

استخدام میزبان

Dial Web Hosting فقط برای سایت های پر بازدید که پر بازدید هستند و به عبارت دیگر یک وب سایت حرفه ای دارند مناسب است. این سرویس میزبانی قدرتمندترین میزبانی وب است که خدمات آن عمومی نیست و شما باید ابتدا آدرس دامنه خود را پس از ثبت نام در این سایت وارد کنید تا سایت شما تأیید شود و اینکه آیا شرایط میزبانی وب شما در این شبکه میزبانی امکان پذیر است یا خیر. اختصاص میزبان برای شما امکان پذیر بود.

این وب سایت میزبان وب سایت های بزرگی مانند Soft98 ، Namnak ، Download Land ، شبکه اجتماعی فیس بوک و سایر سایت ها است. هر یک از این سایت ها در ایران بازدید زیادی دارند. اگر به دنبال نوع پشتیبانی و خدماتی هستید که این سرویس میزبانی ارائه می دهد ، فقط کافی است نظرات ارسال شده توسط مشتریان آن را در صفحه نظرات مشتری بخوانید.

برتینا

Bertina به ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت های بالا مشهور است ، که مدت طولانی است که فعالیت می کند و یکی از اولین وب سایت های معرفی شده است.

علاوه بر خدمات میزبانی وب ، این شرکت خدمات دیگری مانند گواهی امنیت SSL ، تبلیغات Google را نیز ارائه می دهد

 

 

پارس‌پک

پارسوپک هاستینگ یکی از قدیمی ترین شرکت های میزبانی در ایران است که خدمات مختلفی را در زمینه میزبانی وب ارائه می دهد. خدمات ارائه شده توسط این شرکت شامل SSL ، CDN و میزبانی ابری است که اولین شرکت میزبانی وب در ایران است.

یکی از بهترین مزایای این میزبانی ، تهیه میزبانی ابری بر اساس نیاز مشتریان است. Cloud hosting نوعی میزبانی است که سایت بر روی چندین سرور میزبانی می شود و همین امر باعث می شود سایت دارای سرعت بالایی باشد و به تعداد زیادی بازدید پاسخ دهد ، که برای سایت های پر بازدید مناسب است.

سیستم مدیریتی این شرکت به گونه ای است که شما می توانید بدون نیاز به ارسال بلیط ، منابع مورد نیاز میزبان خریداری شده را به طور خودکار ارتقا یا خریداری کنید. پشتیبانی و پاسخ در این میزبانی نیز بسیار سریع است. وضعیت تعمیر و نگهداری این شرکت در اسرع وقت و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخ داده خواهد شد.

رادکام

شرکت رادکام یکی از قدیمی ترین شرکت های میزبان در ایران است که می توانید از آن هاستینگ خوب و مناسبی خریداری کنید. این شرکت در کنار سایر خدمات میزبانی از قبیل گواهینامه امنیت SSL ، مجوزهای نرم افزار ثبت دامنه و طراحی وب سایت کار می کند.

خدمات ارائه شده توسط رادکام از قیمت بالایی برخوردار است ، اما بر اساس نظرات ارسالی از سوی مشتریان این شرکت در تالارها و انجمن های مختلف ، از خدمات و پشتیبانی بالایی برخوردار است. استفاده از هاست این شرکت برای سایت های تازه ایجاد شده مناسب نیست و اگر سایتی تازه ایجاد شده دارید استفاده از آن را پیشنهاد نمی کنم.

Radcom نماینده رسمی کنترل پنل Plesk در ایران است و در صورت استفاده از هاست ویژه می توانید مجوز این نرم افزار را از این شرکت خریداری کنید. همین مشکل ضعفی را در شرکت ایجاد کرد که فقط این میز کنترل را در اختیار میزبانان خود قرار می دهد. اگر شما کاربری هستید که تاکنون از C Panel و Direct Admin استفاده کرده اید ، باید بدانید که در Radcom فقط می توانید از صفحه کنترل Plesk استفاده کنید.

از دیگر مزایای این شرکت این است که شما می توانید مانند پارس پک هنگام خرید هاست منابع مشخصی را تعریف کنید. این منابع شامل انتخاب میزبانی ، پهنای باند ، انتخاب پایگاه داده ، میزبانی php و موارد دیگر است. ممکن است به اشتباه فکر کنید که هنگام خرید ، انتخاب منابع کم است ، اما اینگونه نیست و پس از سفارش می توانید منابع خود را در صورت نیاز ارتقا دهید.

فراسو

Farasoo یکی دیگر از شرکت های میزبان خوبی است که به دلیل انعطاف پذیری بالا در ارائه خدمات مختلف می توانید از آن استفاده کنید. این شرکت در حال حاضر خدماتی مانند میزبانی وردپرس ، میزبانی با پهنای باند ، میزبانی لینوکس خارجی و شرکتی ، میزبانی دانلود ، سرور سخت افزاری اختصاصی و سایر خدمات مانند گواهی امنیت SSL را ارائه می دهد.

یکی از کارهایی که این شرکت انجام داده این است که کد تخفیف روزانه برای خرید انواع هاست وجود دارد که اگر می خواهید هاست ارزان بخرید می توانید از آنها استفاده کنید.

سرویس های ارائه شده توسط این شرکت معمولاً فضای کافی را دارند اما از نظر پهنای باند ضعیف بوده و سطح بالایی ندارند که در صورت استفاده از هاست وردپرس یا میزبانی منظم به دلیل پهنای باند مجبور به خرید سرویس حرفه ای خواهید شد. . اما به طور کلی برای استفاده عادی مناسب هستند.

نتیجه گیری نهایی

بررسی انجام شده در این مقاله در مورد بهترین میزبانی ایرانی و مقایسه بهترین شرکت های میزبان ایرانی براساس تجربه شخصی و بازخورد ارسال شده توسط دوستان است که می توانید استفاده کنید. به همین دلیل ، توصیه می کنم اگر قصد خرید از هر یک از شرکت های فوق را دارید ، نگاه دقیق تری بیندازید تا به انتخاب صحیح بهترین هاست در ایران برسید.

علاوه بر این ، اگر قصد استفاده از خدمات شرکت های مستقر را دارید ، اول از همه با واحد فروش این شرکت ها مکاتبه کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. این مقاله فقط یک بررسی شخصی از بهترین شرکت های میزبان در ایران است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.