همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات

میلیتاری نیوز: امارات در نمایشگاه IDEX از نفربر زرهی جدید خود رونمایی کرد . نفربر زرهی پیشرفته ای که بسیاری از مفاهیم ساخت خودروهای زرهی مدرن را در دل خود جای می داد و همگان را در زمینه پیشرفت صنایع دفاعی امارات به تحسین وا می داشت . نام این نفربر زرهی پیشرفته Enigma به معنی رمز آلود و چیستان گونه بودن است . این خودرو که بسیاری از ویژگی های یک خودروی رزمی پیاده نظام را در دل خود جای می دهد در زمینه امنیت و محافظت از خدمه خود، برخورداری از بدنه V شکل و کمان جلویی پلت فرم با آن خم کم نظیر ، مسایلی هستند که توجهات را به خود جلب خواهند کرد . 

معرفی نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات


امارات متحده عربی چند سالی هست که تلاش خود برای ساخت جنگ افزارهای بومی با همکاری طرف های خارجی را  به جای خرید مستقیم سلاح از دیگر کشور ها در دستور کار قرار داده است. 

شاهزاده محمد بن جبار آل السویدی مدیر مجموعه Emirates defense technology  در مورد انگیما توضیح می دهد : ما تمرکز اصلی خود را روی توسعه خودرویی قرار دادیم که مخصوصا در آب و هوای به شدت گرم منطقه ، توانایی حرکت در مناطق کویری را داشته باشد . کار روی توسعه Enigma ازحدود سه سال پیش با همکاری شرکای بین المللی از گوشه کنار دنیا آغاز شد و همین باز بودن درهای تجارت بود که به اماراتی ها اجازه داد صنایع دفاعی خود را در مدتی به این کوتاهی از صفر تا به اینجا بالا بکشانند .

معرفی نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات


بدنه زره  پوش 

Enigma یک پلتفرم زرهی مخصوص حمل پیاده نظام است . اماراتی ها در ساخت این زره پوش از بسیاری از مفاهیم مدرن در این بخش استفاده کرده اند که همگی در کنار هم توانایی دفاع آن از خدمه و سرنشینان را به گونه ای قابل توجه افزایش می دهد . 

انگیما در کمان پیشانی خود یک شاهکار به تمام معناست . خم فولادی عظیم به کار رفته در این بخش در نمونه های کمی از رقبا قابل مشاهده است . وجود زاویه زیاد در این بخش باعث شده تا علاوه بر مضاعف شدن زره ، توانایی آن برای منحرف کردن به گونه ای قابل توجه نیز افزایش یابد . نتیجه آن که در صورت استفاده از ماژول های اضافه این بخش می تواند حتی در برابر پرتابه های ضد زره شلیک شده از جنگ افزارهای 30 میلی متری هم مقاومت کند که برای یک (APC) armoured personnel carrier نفربر زرهی رقم قابل توجهی به شمار می آید . 

معرفی نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات


انیگما زره پوش بزرگی است و با طول برابر با 8.4 متر به وضوح بزرگتر از اکثر رقبای خود قرار می گیرد . چیدمان زره پوش مدرن است و پیشرانه ای برای افزایش امنیت کپسول سرنشینان به قسمت جلویی وسیله منتقل شده ، اقدامی که علاوه بر قرار دادن بلوک بزرگ پیشرانه در جلوی ناحیه سرنشینان با به وجود آوردن فضایی یک تکه در بخش عقب ، دست طراح را برای جای دادن برجک . فضای مورد نیاز سرنشینان باز می گذارد ، نتیجه آن که مردان انیگما حالا می توانند علاوه بر برجک بزرگ نفربرهای زرهی BMP-3 روسی فضای کافی برای جای دادن 8 سرباز تماما مسلح را در این بخش برای انیگما فراهم کنند . 

برای ورود و خروج به داخل وسیله یک رمپ مکانیزه بزرگ در بخش عقبی قرار گرفته که در کنار دریچه های سقفی برای خروج اضطراری تکمیل خواهد شد . 

پایدار در مقابل مین ها 

مین های ضد زره ، تله های انفجاری و بمب های کنار جاده ای یا همان IDE های معروف در سال های اخیر ثابت کرده اند که در نبردهای شهری عملکردی به مراتب قوی تر در مقابل آتش مستقیم و یا سلاح های ضد زره دوش پرتاب ضد یگان های زرهی دارند . در نتیجه طراحان قبل از هر چیز باید فکری برای این تهدیدات کنند . 

معرفی نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات


به این منظور در طراحی انیگما از مفهوم طراحی V  شکل برای بدنه ، استفاده شده که با منحرف کردن موج انفجار از بدنه بخش مهمی از توان ان برای وارد آوردن آسیب به وسیله را از میان خواهد برد . اما مردان انیگما به همین هم راضی نشده اند و برای به حداکثر رساندن توانایی وسیله در برابر شوک های انفجاری تمامی دریچه ها و پنجره های خارجی را از ساختار انیگما حذف کرده اند که با جلوگیری از ورود و بدتر از  آن به به دام افتادن موج انفجار در داخل بدنه ، مقاومت آن در برابر IED ها را به شکلی باورنکردنی ارتقاء می بخشد . 

از دیگر اقدامات صورت گرفته در این بخش می توان به صندلی های آویزان بدون اتصال مستقیم به شاسی و سیستم کنترل لحظه ای فشار داخلی کابین اشاره کرد که همگی احتمال آسیب به خدمه و سرنشینان را به گونه ای قابل توجه کاهش داده است . 

قدرت آتش 

خودروهای زرهی مخصوص پیاده نظام یا APC تنها به منظور انتقال واحد های پیاده به منطقه نبرد طراحی نشده اند بلکه باید بتوانند با فراهم آوردن اتش پشتیبانی مناسب برای آن ها از سربازان در خارج حفاظت زره هم حمایت کنند . 

برای این منظور تیم سازنده از برجک نفربرهای روسی BMP-3 در خدمت دارند و انیگما به عنوان جایگزینی برای آن پیشنهاد شده است . اگر از برخی انتقادها نسبت به ضعف این برجک در زمینه حفاظت در برابر جنگ افزارهای حمله کننده از بالا بگذریم باید اعتراف کرد که روس ها یکی از بالاترین توان های رزمی در این کلاس را روی برجک BMP-3 سوار کرده اند . 

معرفی نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات


جنگ افزار اصلی در اینجا یک توپ 100 میلی متری قدرتمند است که با استفاده از خرج گذار نیمه خودکار می تواند به نرخ نواخت قابل 10 شلیک در دقیقه نیز دست پیدا کند . از ویژگی های این توپ می توان به شلیک موشک های ضد زره هدایت لیزری 9M117 Bastion به وسیله آن اشاره کرد که بردی در حدود 4 کیلومتر و توانایی نفوذ در 750 میی متر زره را دارد . 

این موشک عملا تمامی زره پوش های امروزی به جز برخی تانک های اصلی میدان نبرد را می تواند از پای در آورد . در کنار توپ اصلی ، یک قبه توپ 30 میلی متری هم محور قرار گرفته که می تواند برای درگیری با اهداف نیمه سنگین ، سنگرها وحتی هلی کوپترهای ارتفاع پایین به کار گرفته شود . اما برجک BMP-3 به همین رضایت نمی دهد ، یک قبضه تیربار سبک 7.62 میلی متری برای درگیری با اهداف سبک در کنار 6 نارنجک دودزا از دیگر دارایی های آن هستند که آن را در میدان نبرد تبدیل به یک پشتیبان عالی می کنند .

پیشرانه و موتور  

انیگما از 8 چرخ بزرگ کاملا متحرک استفاده می کند . لاستیک های بزرگ آن برای عبور از مناطق کویری کاملا ایده آل هستند و با برخورداری از مواردی مانند سامانه تعلیق پیشرفته محصول Timoney و سامانه کنترل داخلی باد لاستیک ها عملا توانایی عبور از هر مسیری را خواهد داشت . برای در امان ماندن از تله های انفجاری نیز انیگما به فناوری حرکت با لاستیک های پنچر مجهز شده است . در حالتی که تمامی ماژول های زرهی روی آن قرار گرفته باشند در حدود 28 تن وزن دارد ، اما با این وجود در صورت نیاز می تواند به سرعت فوق العاده 130 کیلومتر روی جاده دست پیدا کند که برای وسیله ای با این سایز مقداری قابل توجه خواهد بود . 

معرفی نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات


برای رسیدن به این هدف تیم سازنده از یک پیشرانه ی توربودیزل 6 سیلندر خطی کاترپیلار C-13 استفاده کرده است که با برخورداری از برون دهی برابر با 711 اسب بخار تمامی نیازمندی های انیگما را در این بخش تحت پوشش قرار خواهد داد  و همچنین قادر خاهد بود تا مسافتی 1000 کیلومتری را طی نماید . انیگما علاوه بر این دارای دو جت آبی نیز می باشد که توانایی تحرک به صورت دوزیست را هم برای آن به ارمغان می آورد .



:: موضوعات مرتبط: اطلاعات خودرو ها، ،
:: برچسب‌ها: نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات, خودرو نفربر , خودرو زرهی , خودرو نفربر زرهی , نفربر زرهی Enigma , نفربر زرهی Enigma ساخت امارات , نفربر زرهی Enigma امارات , خودرو جنگی , اطلاعات خودرو جنگی , قیمت روز خودرو, قیمت خودرو, قیمت لحظه ای خودرو, قیمت خودرو, قیمت خودروها وارداتی, قیمت خودروهای داخلی, قیمت خودرو دست دوم, قیمت خودرو خارجی, قیمت خودروهای پلاک اروند, قیمت خودرو ایران خودرو, قیمت خودرو لیفان, قیمت خودرو در دبی, قیمت خودرو منطقه آزاد انزلی, قیمت خودرو جیلی, قیمت خودرو دنا, قیمت خودروی سابرینا, قیمت خودروی ریو, قیمت خودروهای وارداتی, قیمت خودروهای سایپا, قیمت خودروهای ایران خودرو, ,


ن : khashayars

پودر کاهش مصرف سوخت ( 30 درصد )

پودر کاهش مصرف سوخت ( 30 درصد )

قیمت: 15000 تومان

اين محصول حاصل چند سال تلاش پيگير گروه تحقيق موسسه در استفاده از انرژي خام موجود در گياهان و کاهش ENTROPY در اکو سيستم ها بوده . که منجر به توليد فرآوري شده از محصولات گياهي گرديده و اثرات آن بر کاهش مصرف سوخت در وسايل نقليه موتوري ، افزايش راندمان ، افزايش گشتاور نيرو و شتاب به تائيد رسيده است .
اين محصول در سه استان کشور نيز مورد آزمايش ميداني قرار گرفته و نتايج زير حاصل شده است :


1 _ 85 درصد از پاسخ دهندگان متوسط کاهش مصرف 27 درصد را تائيد کرده اند .
2 _ 90 درصد از پاسخ دهندگان شتاب ماشين را عالي و 10 درصد از پاسخ دهندگان شتاب ماشين را خوب و بهتر از گذشته اعلام نموده اند.
3 _ 90 درصد ماشين هاي بنزين سوز کاهش متوسط 20 درصد مصرف و 90 درصد ماشين هاي دوگانه سوز نيز کاهش متوسط 30 درصد مصرف را تائيد کرده اند .
4 _ 85 درصد ماشين هاي کاربراتوري بطور متوسط 27 درصد کاهش مصرف سوخت و 85 در صد ماشين هاي انژکتوري نيز بطور متوسط 30 درصد کاهش مصرف سوخت را تائيد کرده اند و در نهايت 90درصد پرسش شوندگان کارائي ( به سوزي ) موتور ، ميزان انطباق با انتظارات و رضايت کلي محصول را عالي گذارش کرده اند

داراي گواهي ثبت اختراع 390070456
داراي تائيديه رسمي از مراکز دانشگاهي و آزمايشگاهي کشور بر اساس استاندارد ISIRI 6653-ISO 4106 STANDARD


هر بسته مناسب براي 2500 کيلومتر
داراي برچسب هلوگرام
تحت پوشش پارک علم و فن آوري گيلان ( GSTP )
داراي کاتالوگ راهنماي فارسي


طريقه ارسال :
ارسال با پست به تمامي شهرهاي ايران .
پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد .

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: پودر کاهش مصرف سوخت, لوازم جانبی خودرو,


ن : khashayars

پمپ باد همراه اتومبيل ( مخصوص خودرو هاي شاسي بلند )

پمپ باد همراه اتومبيل ( مخصوص خودرو هاي شاسي بلند )

قیمت: 180000 تومان

هيچ وقت اتومبيل شما در جاده نمي ماند و آسوده خاطر به راه خود ادامه خواهيد داد . كمپرسور مخصوص اتومبيل سواري شاسي بلند و سنگين وزن داراي سيلندر و دينام مستقل مي باشد و لاستيك اتومبيل شما را در عرض چند دقيقه باد مي كند .
این محصول دارای یکسال گارانتی تعویض و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد
مشخصات محصول :
مخصوص خودرو هاي شاسي بلند و سنگين وزن
شامل چراغ قوه , درجه باد , کيف مخصوص
نشان تجاري : گالان :: GALAN
شرايط ارسال :
ارسال با پست به تمامي شهرهاي ايران
پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: پمپ باد همراه اتومبيل, پمپ باد مخصوص خودرو هاي شاسي بلند,


ن : khashayars

فيلتر تصفيه هواي کانسرو فرش conservfresh

قیمت: 10000 تومان

کانسرو فرش چیست ؟

کانسرو فرش فيبري غير بافتي است که از پلي استر با کربن اشباع شده فعال و نمک پرمنگنات پتاسيم در مقادير مختلف از 20 تا 50 درصد ساخته شده است.

کانسرو فرش چه کار می کند ؟

کانسروفِرِش کنترل کردن رايحه و هيدروکربن‌هاي اشباع نشده (اتيلن ها) را امکان پذير ساخته .
بعنوان يک ميکروب کش قوي عمل مي‌نمايد.


کانسرو فرش مناسب براي خودرو :

- از بین برنده بو های نامطبوع
- ار بین برنده بوی سیگار
- جذب ذرات غبار


محصول کشور نروژ

داراي استاندارد TUVNORD کشور آلمان

طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: فيلتر تصفيه هواي کانسرو فرش conservfresh,


ن : khashayars

اسپري پنچرگيري لاستيک

اسپري پنچرگيري لاستيک

قیمت: 16500 تومان

اگر در دور افتاده ترين جاده ها و روستاها و هنگام مسافرت با پنچري تاير خودرو مواجه شده ايد!
اگر در شرايطي هستيد که قادر به باز کردن پيچها براي تعويض لاستيک پنچر شده نيستيد!
اگر هنگام رساندن يک فرد بيمار به بيمارستان دچار اين مشکل شده ايد !
اگر در گرماي تابستان و يا زير باران شديد ماشينتان پنچر شده است !
اگر در برف و سرماي زمستان دچار اين مشکل شده ايد !
اگر فرصت کافي براي تعويض لاستيک پنچر شده نداريد !
اگر در جايي هستيد که دسترسي به آپاراتي نداريد !
اگر آشنايي به تعويض لاستيک نداريد !
اگر لاستيک زاپاس همراه نداريد !


ديگر نگران نباشيد ...

  
با اسپري بادکننده و پنچر گير مي توانيد در عرض  1 الی 2 دقيقه و بدون نياز به تعويض چرخ, پنچري تاير را رفع کرده ,تاير را باد کنيد و زمان 10-15 دقيقه اي تعويض لاستيک را به يکي دو دقيقه کاهش دهيد.

ديگر تعويض لاستيک در گرماي شديد تابستان و يا سرماي شديد زمستان و در مکانهاي نامناسب شما را اذيت نخواهد کرد چون پس از رفع پنچري موقتي با اين اسپري در زمان و مکاني مناسب مي توانيد تاير پنچر را تعويض نماييد.


تاريخچه اي در مورد ساخت اسپري پنچرگيري و باد کننده تاير:

عموما شرکت هاي توليد کننده پنچر گيرهاي اضطراري تاير موجود در بازارهاي جهاني از گاز بوتان که گازي با قابليت اشتعال و انفجار بالاست در محصولات خود استفاده مي کنند، اين در حالي است که کمپاني مذکور از گازي غير قابل اشتعال در فرمولاسيون خود استفاده کرده و همين امر اين شرکت را در نواوري و کيفيت پيشتاز و دست نيافتني نموده است. پنچر گيري و باد کننده اضطراري تايرحاوي مواد منحصر بفردي است که پس از اسپري شدن در تاير، سوراخ هاي ايجاد شده تا حداکثر به قطر 5 ميليمتر در تاير و تيوب را پر کرده و سپس از خود گازي خنثي و غير قابل اشتعال ازاد مي کند که موجب باد شدن تاير ظرف چند ثانيه مي شود


(قابل استفاده براي انواع تايرها، تيوب دار - بدون تيوب (تيوب لس) و براي انواع خودروها سواري سبک و موتورسيکلت)




نحوه استفاده از اسپري پنچرگيري و باد کننده تاير : 1

- حتي الامکان عامل ايجاد پنچري (شيشه - ميخ و ...) را از روي تاير برداريد، قبل از استفاده اسپري را 1 تا 2 دقيقه بخوبي تکان دهيد.
2 - اگر هوا سرد است اسپري را با مالش دست يا گرفتن مقابل بخاري خودرو گرم کنيد.
3 - شيلنگ سر محصول را به سر سوزن تاير ببنديد.
4 - درب محافظ سر محصول را برداريد و حتما آنرا واژگون کنيد.
5 - دکمه سر اسپري را فشار دهيد و تا باد شدن کامل تاير اينکار را انجام دهيد، پس از اينکار تاير در جا باد شده و شما قادر به حرکت هستيد اما براي پخش شدن کامل مواد داخل تاير6 الي 9 کيلومتر خودرو را به حرکت درآوريد تا اسپري، محل پنچر شده را ترميم کند، مواد وارد شده به داخل تاير بخاطر حرکت و فشار خودرو بطرف محل پنچر شده حرکت کرده و آنرا مسدود مي کند.

نکات مهم :

 1 - پس از رسيدن به اولين آپاراتي باد تاير را تا حد استاندارد تنظيم کنيد.
2 - هنگام تنظيم باد مقداري هوا را به داخل تاير تزريق کنيد تا بعلت چسبنده بودن مواد تزريق شده به داخل تاير، والو (سوزن) تاير بسته نشود. 3 - پس از عمل پنچرگيري با اين اسپري تقريبا 10- 15 روز فرصت داريد تا تاير پنچر شده را به روش معمول پنچرگيري نماييد، در اين فرصت زياد حتما به يک آبادي يا آپاراتي خواهيد رسيد!

طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد .

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: اسپري پنچرگيري لاستيک, لوازم جانبی خودرو, لوازم یدکی خودرو,


ن : khashayars

خمیر واکس بدنه خودرو Formula 1 ( محصول کشور آمریکا )

خمیر واکس بدنه خودرو Formula 1 ( محصول کشور آمریکا )

قیمت: 28000 تومان

خمیر واکس بدنه خودرو Formula 1 

بدلیل داشتن واکس کارنابای طبیعی (با استفاده از تکنولوژی نانو) نوعی فیلم محافظ بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند که سطح رنگ را از زیانهای ناشی از اشعه نور خورشید در امان قرار می دهد و به آن درخشش فوق العاده ای می دهد. به عبارت دیگر شما با استفاده از این محصول محفاظت رنگ و واکس خودرو را در یک حرکت انجام می دهید.

ماندگاری این محصول بر روی رنگ خودرو 12 ماه است. (ماندگاری یک ساله در شرایط استاندارد امکان پذیر است اما در ایران به دلیل استفاده شهرداریها از مواد ضد یخ غیر استاندارد، ماندگاری این واکس ها به نصف کاهش پیدا می کند. این زمان در شمال ایران نزدیک به یک سال و در شهرهای کویری و سردسیر به 6 ماه کاهش پیدا می کند.

Features - Made From #1 Grade Carnauba Wax. - Beads Water Up To 12 Months. - Restores Auto Paint Finishes To Look Like New. - Safe for all paint finishes, including clear coat. - Advanced micropolishers remove minor scratches and haze, bringing out the true, rich color of auto paint. - Leaves pure Carnauba Wax protection that lasts for up to 12 months. - Gives a high-gloss shine that lasts. - Goes on fast, wipes off easily.

محصول کشور :: آمریکا
نام تجاری محصول :: Formula 1 


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد .

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: خمیر واکس بدنه خودرو, لوازم جانبی خودرو,


ن : khashayars

محافظ كامپيوتر 206 صندوقدار

محافظ كامپيوتر 206 صندوقدار

قیمت: 35000 تومان

آيا مي دانيد قيمت كامپيوتر ماشين شما بين 1 ميليون تا 2 ميليون تومان مي باشد ؟




آيا مي دانيد يك اتومبيل فقط در يك سال سه بار مورد سرقت قرار گرفته است ؟





از آنجا كه كه كامپيوتر مانند قلب ماشين عمل مي كند و بدون كامپيوتر قادر به حركت نمي باشد .
گروه توليدي سه تن با اختراع اين محصول ضد سرقت سعي بر آن داشته تا خدمتي هر چند كوچك به شما مشتري ارجمند نموده و مانعي جدي بر سر راه سارقان حرفه اي لوازم اتومبيل ايجاد نمايد.

مخصوص خودرو 207 به همراه راهنماي نصب نوشتاري و تصويري


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: محافظ كامپيوتر 206 صندوقدار, محافظ كامپيوتر 206, لوازم یدکی, لوازم یدکی 206,


ن : khashayars

محافظ كامپيوتر 207

قیمت: 35000 تومان

آيا مي دانيد قيمت كامپيوتر ماشين شما بين 1 ميليون تا 2 ميليون تومان مي باشد ؟




آيا مي دانيد يك اتومبيل فقط در يك سال سه بار مورد سرقت قرار گرفته است ؟





از آنجا كه كه كامپيوتر مانند قلب ماشين عمل مي كند و بدون كامپيوتر قادر به حركت نمي باشد .
گروه توليدي سه تن با اختراع اين محصول ضد سرقت سعي بر آن داشته تا خدمتي هر چند كوچك به شما مشتري ارجمند نموده و مانعي جدي بر سر راه سارقان حرفه اي لوازم اتومبيل ايجاد نمايد.

مخصوص خودرو 207 به همراه راهنماي نصب نوشتاري و تصويري


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: محافظ كامپيوتر 207, لوازم یدکی 207, لوازم یدکی خودرو, لوازم جانبی 207,


ن : khashayars

محافظ كامپيوتر 206

محافظ كامپيوتر 206

قیمت: 35000 تومان

آيا مي دانيد قيمت كامپيوتر ماشين شما بين 1 ميليون تا 2 ميليون تومان مي باشد ؟




آيا مي دانيد يك اتومبيل فقط در يك سال سه بار مورد سرقت قرار گرفته است ؟





از آنجا كه كه كامپيوتر مانند قلب ماشين عمل مي كند و بدون كامپيوتر قادر به حركت نمي باشد .
گروه توليدي سه تن با اختراع اين محصول ضد سرقت سعي بر آن داشته تا خدمتي هر چند كوچك به شما مشتري ارجمند نموده و مانعي جدي بر سر راه سارقان حرفه اي لوازم اتومبيل ايجاد نمايد.

مخصوص خودرو 206 به همراه راهنماي نصب نوشتاري و تصويري


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: محافظ كامپيوتر 206, لوازم یدکی خودرو, لوازم یدکی 206,


ن : khashayars

قفل چرخ خودرو ( مخصوص پراید )

قفل چرخ خودرو ( مخصوص پراید )

قیمت: 35000 تومان

برای اولین بار در ایران

با خیالی آسوده خودرو خود را پارک نمائید !

سرقت شاید برای شما هم اتفاق بیفتد




با نصب قفل چرخ خودروی شما دیگر گزینه سارقان نیست
بهترین ابزار جهت ارتقا ایمنی لاستیک خودرو در برابر سارقان
یک بازدارنده مطمئن در برابر سرقت لاستیک خودرو
وسیله ای برای حذف عامل استرس
قابل نصب بر روی هر چهار چرخ خودرو نصب سریع و آسان
بهترین ابزار جهت جلوگیری از سرقت رینگ و لاستیک فقط یکبار برای همیشه قفل ها بر روی لاستیک خودرو ببندید دیگر فقط کسی می تواند لاستیک ها را باز کند که کلید آنرا داشته باشد

این محصول شامل 4 عدد قفل چرخ و دو عدد کلید قفل میباشد

توجه مهم : مخصوص خودرو پراید .



طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: قفل چرخ خودرو, قفل چرخ مخصوص پراید, قفل چرخ پراید, لوازم یدکی خودرو, لوازم جانبی خودرو, لوازم یدکی پراید, لوازم جانبی پراید,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.