همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

درمان اسکار و لیفت با اندولیفت

درمان اسکار و لیفت با اندولیفت

 

یکی از آرزوهای بشریت از دیرباز تا کنون برگشتن به سن جوانی و به عبارتی جوانسازی پوست بوده است. با پیشرفت دانش پزشکی در فیلد زیبایی، دستیابی به این هدف از راه‌های گوناگونی ممکن شده است که یکی از این راه‌ها اندولیفت است.

 

نتایج این روش درمانی نسبت به جراحی لیفت برای پوست و زیبایی بسیار رضایت‌بخش بوده و در عین حال دوره نقاهت کوتاه‌تری دارد. اندولیفت بدون نیاز به بی‌هوشی و بستری شدن و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

عملکرد دستگاه اندولیفت

اندولیفت مانند لیزر Co2 Fractional نوعی لیزر جوانساز است که با هدف لیفت و جوانسازی صورت و مناطقی از بدن توسط پزشک متخصص زیبایی انجام می‌شود.

در این دستگاه از لیزر دایود با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر بهره می‌گیریم و در عین حال محدودیتی که در لیزرهایی مانند Co2 Fractional دیده می‌شود در اندولیفت نداریم.

در اندولیفت، برخلاف لیزرهای جوانساز دیگر، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود. در این لیزر برای هدایت امواج لیزر به زیر پوست از فیبرهای بسیار ظریفی استفاده می‌شود. در لیزرهای جوانساز نسل قبل امواج لیزر از سطح پوست به عمق فرستاده می‌شد و همین امر باعث ایجاد محدودیت در بالا بردن انرژی برای نفوذ بیشتر به لایه‌های عمقی پوست می‌شد چرا که بالا بردن انرژی باعث سوختگی سطح پوست می‌شد و انرژی پایین نفوذ کافی را نداشت اما در تکنولوژی اندولیفت امواج مستقیماً به لایه‌های زیرین و عمقی پوست فرستاده می‌شود و درنتیجه آسیبی به سطح پوست وارد نمی‌شود.

این امواج لیزر در لایه‌های عمقی پوست باعث تحریک کلاژن‌سازی و کاهش حجم چربی زیر پوستی و در نتیجه جوانسازی و لیفت پوست می‌شود. در عین حال قوام پوست نیز به شکل چشم گیری افزایش می‌یابد که این امر به نوبه خود کمی باعث کانتورینگ صورت می‌گردد.

در مواردی که برای درمان اسکار آکنه از اندولیفت استفاده می‌کنیم این امواج باعث جدا کردن چسبندگی‌های زیر پوست می‌گردد که باعث می‌شود پوست صاف و هموار گردد.

 

 

موارد کاربرد اندولیفت

  1. لیفت صورت
  2. جوانسازی پوست
  3. سفت کردن پوست
  4. کاهش چین و چروک ریز صورت از جمله اطراف چشم، خط اخم و …
  5. درمان اسکارهای آتروفیک از جمله جای جوش و جای زخم
  6. کاهش حجم چربی زیر پوستی و در نتیجه کانتورینگ مختصر صورت

مناطق قابل انجام اندولیفت کدام است؟

اندولیفت برای اغلب نقاط صورت از جمله گونه، زیر گونه، چانه، زاویه فک، غبغب و حتی پلک‌های تحتانی و خط اخم قابل انجام است. در عین حال برای جوانسازی و لیفت گردن نیز کاربرد دارد. همچنین می‌توان از آن برای کاهش چربی‌های مناطقی از بدن از جمله دور ناف، داخل و خارج ران، زیر بازو، باسن و لگن هم استفاده کرد.

 

عوارض جانبی اندولیفت چیست؟

روش اندولیفت به دلیل کم‌تهاجمی بودن عوارض بسیار کم و قابل کنترل دارد از جمله این عوارض می‌توان به کبودی و تورم اشاره کرد که با کمپرس سرد برطرف می‌گردد. احساس درد مختصر و گزگز در موارد نادری اتفاق می‌افتد که با گذشت زمان خود به خود بهبود می‌یابد.

 

 

تعداد جلسات مورد نیاز چقدر است؟

تعداد جلسات برای جوانسازی معمولاً یک الی دو جلسه است که بر اساس هدف شما از انجام آن، توسط پزشک معالج مشخص می‌گردد.

 

مراقبت‌های قبل و بعد

۱- از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و نیز مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن، دیکلوفناک، ایندومتاسین و… یک هفته قبل از پروسیجر، خودداری نمایید.

۲- از مصرف دوز بالای ویتامین‌هایی مانند E، روغن ماهی، امگا سه، گارلیک، جنسینگ، سیر، جینکو بیلوبا و … روزهای قبل از پروسیجر خودداری نمایید.

۳- از مصرف الکل ۲۴ ساعت قبل و بعد پروسیجر خودداری نمایید.

۴- با مشورت پزشک معالج در صورت امکان داروهایی مانند وارفارین، هپارین و … را قطع نمایید.

۵- در صورت تورم و یا کبودی تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید.

۶- در صورت داشتن سابقه تب خال مکرر به کلینیک اطلاع دهید.

۷- هر گونه بیماری زمینه‌ای یا پروتز موجود در بدن را به کلینیک اطلاع دهید.

 

 

برای دریافت قیمت برای انجام اندولیفت با شماره ۰۹۳۰۳۸۳۹۹۱۹ یا ۰۲۱۲۶۲۰۳۰۱۵ تماس بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

انجام پروژه های معماری و طراحی لوگو خود را به پرشیا پروژه بسپارید

انجام پروژه های معماری و طراحی لوگو خود را به پرشیا پروژه بسپارید

در این روز ها نام موسسه های کار آنلاین و فریلنسری را زیاد می شنویم که سایت های زیادی در این باره در وب به وجود آمده است که کار اصلی آن ها انجام پروژه و کار آنلاین های شما به صورت دورکاری است یعنی به این گونه که شما پروژه خود را در سایت ثبت سفارش میکنید و بعد از بررسی فریلنسرهای  سایت (همان طراحان) قیمت پیشنهادی به شما داده میشود که در صورت موافقت شما انجام پروژه به صورت دورکاری انجام میشود.

انجام پروژه های معماری

پرشیا پروژه سایت کار آنلاین ,انجام پروژه, دورکاری و فریلنسری فعالیت خود را در سال 98 آغاز کرد همان طور که می دانیم انجام پروژه های معماری به دلیل ماهیتی که دارند نیاز به فرد متخصص و با تجربه برای انجام دادن آن ها دارد مانند پروژه های رندرگیری ,پروژه های تری دی مکس, پروژه های اسکچاپ, پروژه های فتوشاپ مربوط به معماری و ...از این رو پرشیا پروژه شروع به جمع آوری متخصصین خبره در رابطه با پروژه های معماری کرد و توانسته در این مدت متخصصان خوب و تراز اولی را جمع آوری کند که شما دوستان می توانید انجام پروژه های معماری خود را به آن ها بسپارید و از نتیجه ان مطمئن باشید برای این کار کافی است به بخش سفارش پروژه در سایت مراجعه کرده و پروژه خود را ثبت کنید بعد از بررسی کارشناسان و قیمت نهایی که به شما داده میشود انجام پروژه شما صورت میگیرد.

اساس کار پرشیا پروژه این گونه است که شما پروژه خود را به صورت رایگان ثبت سفارش میکنید (از طریق سایت واتساپ و تلگرام) و بعد از قیمت گذاری و اعلام به شما ( معمولا کم تر از 48 ساعت ) در صورت موافقت انجام پروژه صورت میگیرد و در صورت عدم صحت پروژه بعد از دریافت ( تا 48 ساعت) میتوانید به صورت رایگان با اعلام مشکلات به برطرف کردن آن اقدام کنید.

همکاری با پرشیا پروژه

موسسه پرشیا پروژه با دوستان متخصص در زمینه های گوناگون همکاری میکند شما هم اگر تخصصی در زمینه های

 مهندسی عمران  ,انجام پروژه های متلب معماری , برق , مکانیک و انواع رشته ها وتخصص های دیگر دارید میتوانید با پرشیا پروژه همکاری کنید و به صورت فریلنسر یا همان دور کاری برای خود درآمد کسب کنید و به صورت رایگان به متخصصان پرشیا پروژه بپیوندید. تنها شرط پیوستن داشتن تخصص و تعهد کاری است که امری مهم در این زمینه است.

طراحی لوگو

لوگو و آرم یک شرکت یا سایت بخش مهمی از برند آن را تشکیل میدهد بدون داشتن یک لوگو و آرم حرفه ای عملا شانس زیادی برای شناسایی و ایجاد اعتماد بر مشتریان وجود ندارد در نتیجه از اولین کار هایی که باید در برند سازی دقت شود طراحی برند حرفه ای است از این رو شما دوستان میتوانید به برنامه های ساخت لوگو آماده مراجعه کنید که لوگو خود را طراحی کنید ولی این لوگو ها از کیفیت لازم برای یک شرکت حرفه ای برخوردار نیستند و باعث موفقیت شما در جذب مشتریان نمیشوند از این جهت شما دوستان میتوانید به سایت پرشیا پروژه مراجعه کرده و طراحی لوگو خود را به آن بسپارید این شرکت با جمع آوری بهترین طراحان گرافیک آماده انجام دادن کار های گرافیکی شما می باشد

در زیر نمونه هایی از خدمات پرشیا پروژه را در زمینه انجام پروژه های معماری و همچنین طراحی لوگو و انواع زمینه  های دیگر را میبینیم

 

  • انجام پروژه عمران | انجام پروژه دانشجویی مهندسی عمران
  • انجام پروژه های معماری دانشجویی
  • انجام پروژه معماری نرم افزاری
  • انجام پروژه معماری درسی
  • طراحی خانه سالمندان .طراحی مجتمع تجاری.طراحی مهد کودک
  • انجام پروژه مهندسی مکانیک
  • انجام پروژه دانشجویی شیمی | انجام پروژه مهندسی شیمی
  • انجام پروژه های متلب
  • انجام پروژه مهندسی مدیریت
  • انجام پروژه معماری | انجام پروژه دانشجویی معماری
  • طراحی لوگو املاک
  • طراحی لوگو تایپ
  • تیزر تبلیغاتی
  • طراحی بنر
  • طراحی هدر سایت
  • طراحی لوگو اسم
  • انجام پروژه مهندسی الکترونیک
  • انجام پروژه مهندسی صنایع
  • انجام پروژه مهندسی برق
  • انجام پروژه مهندسی نفت
  • انجام پروژه بتن , انجام پروژه دانشجویی بتن آرمه
  • انجام پروژه های تری دی مکس
  • انجام پروژه فولاد , انجام پروژه دانشجویی سازه های فولادی
  • انجام پروژه فتوشاپ | انجام خدمات فتوشاپ ,
  • و...

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بررسی اسکوتر برقی و اسکوتر شارژی

بررسی اسکوتر برقی و اسکوتر شارژی

امروز قصد داریم راجع به خرید اسکوتر شارژی که در سرتاسر جهان توجه افراد بخصوص جوانان را به خود جلب کرده، صحبت کنیم. از آنجایی که با زیاد شدن بیش از حد وسایل نقلیه و ترافیک سنگین در سطح شهرها افراد زیادی خواهان روشی بهتر برای رفت و آمد روزانه خود در مسافت های نه چندان طولانی هستند. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان و متخصصان در صدد یافتن راه مناسبی برای به حد اکثر رساندن این مشکل بودند که خرید اسکوتر شارژی  یکی از این دستگاها است.

اسکوتر برقی در سال 2014 به بازار چین راه پیدا کرد و بدنبال استقبال زیادی که از این دستگاه شد به بازار آمریکا نیز راه یافت و امروز در بسیاری از کشورها این دستگاه هم به عنوان تفریح و هم برای عبور و مرور و خرید های روزانه سبک در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

اسکوتر برقی  چیست؟

نام دیگر این دستگاه هاوربورد یا اسکوتر هوشمند است،. اسکوتر برقی دستگاه پیچیده ای نیست و از وصل شدن یک محور به دو چرخ ساخته شده و داری باتری قابل شارژ است. این وسیله پدال، گاز و ترمز ندارد، دارای دو سنسور (سنسور جایرسکوپ بوده) که این سنسور جهت حرکت پا و فشار پا را تشخیص داده، پردازش کرده و تعادل روی 2 چرخ را برقرار می کند و تنها با حرکت و فشار پا کار می کند. سرعت دستگاه رابطه مستقیمی با فشار وارد شده از سوی پا دارد هرچه فشار بیشتر، سرعت دستگاه بیشتر خواهد بود و بالعکس.

مزیت اسکوتر شارژِی

  • تقویت مچ پا
  • مناسب برای افرادی که پای آنها صدمه دیده و نمی توانند خوب راه بروند.
  • استفاده در محیط های کاری که حرکت و جابه جایی افراد زیاد است مثل کارگاه ها، رستوران ها، پارکینگ ها، انبارها و …

 

قابلیت اسکوترشارژِی

این دستگاه دارای توان حرکتی 15 کیلومتر بر ساعت بوده و در صورت شارژ شدن کامل قادر به طی 20 کیلومتر مسافت خواهد بود. روی اسکوترها نمایشگرهایی وجود دارد که از روی آن می توان به میزان شارژ آن پی برد. جدا از برقراری تعادل، این دستگاه ها توانایی طی در هر نوع سطح اعم از سطح هموار و سطح دارای شیب را تا سرعت 15 کیلومتر بر ساعت را دارند. استفاده از اسکوترها برای افراد 12 سال به بالا بوده چون این دستگاه ها قادر به تحمل افرادی با وزن 20 تا 120 کیلوگرم  است، در غیر این صورت با مشکل حفظ تعادل مواجه خواهیم بود. این دستگاه ها در عرض 1 تا 2 ساعت شارژ می شوند. هیچ محدودیتی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد.

 

چند مورد از مشکلات اسکوتر برقی

  1. اسکوتر ضد ضربه نبوده و موقع حرکت باید مواظب بود.
  2. بیش از اندازه شارژ کردن اسکوتر موجب کاهش طول عمر باتری می شود. اگر بیشتر از 2 الی 3 ساعت در پریز برق بماند در این صورت باتری اکسید شده و از بین خواهد رفت.
  3. استفاده از اسکوتر برقی روی چمن و فرش اشتباه است و با انجام این کار موتور دستگاه متحمل فشار زیادی شده و امکان سوختن موتور وجود دارد.

کمی هم دربارهی اسکوتر برقی افرود استمارت :

اسکوتر برقی افرود اسمارت بالانس یکی از بهترین و فولترین دستگاهای هاوربرد میباشد. تحمل وزن 120 کیلوگرمی اسکوتر برقی افرود این امکان را فراهم میکند تا تمامی افراد خانواده امکان استفاده از دستگاه را داشته باشند. دو چراغ LED در قسمت جلوی دستگاه و دو چراغ خطر قرمز رنگ در قسمت پشت دستگاه زیبایی خاصی به اسکوتر برقی آفرود جیپ بخشیده. باطری سوپر لیتیوم 20سلولی،بلوتوث و اسپیکر و سه برد اصلی و 2 موتور 400 وات قدرتمند از مشخصات این هاوربرد استثنایی است.

 

شما میتوانید انواع اسکوتر های شیارژِ ، اسکوتر افرودی و .... را در سایت ایرانی تایگر با پایین ترین قیمت در بازار خریداری کنید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

گروه وب دیزاین

گروه وب دیزاین

طراحی انواع وب سایت با جدیدترین متدهای برنامه نویسی

فروشگاهی،شرکتی،پزشکی،استارت اپ و ....

طراحی اختصاصی front end و Back end

python(django)

php(laravel)

java

swift

javascript

node.js

vue.js

cms(wordpress)

طراحی سایت در شیراز

پیاده سازی انواع سیستم های هوش مصنوعی AI

سیستم های رزپری پای،مانیتور های هوشمند،دیتاماینینگ

طراحی انواع اپلیکیشن android , ios قابلیت انتشار در مارکت ها

طراحی برنامه های تحت ویندوز exe

پیاده سازی سئو (بهینه سازی) برای قرار گیری رتبه یک گوگل

طراحی سایت شیراز

درگاه پرداخت

تضمین امنیت

گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی

طراحی سایت

 

 

 

**جشنواره وب دیزاین**

 

پکیج فروشگاهی فول امکانات تمام سایت های به روز دنیا (دیجی کالا،آمازون و ...)+اپلیکیشن اندروید نیتیو+ ios قابل انتشار در مارکت های گوگل پلی،بازار،سیب اپ و ...

با قیمت استثنایی

 

جهت دریافت نمونه کار و مشاوره با ما در ارتباط باشید

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

نکات مهم برای خرید لباس بچه گانه در فصل های مختلف سال

نکات مهم برای خرید لباس بچه گانه در فصل های مختلف سال

غدد عرق نوزادان تا زمانی که به سن خاصی نرسند مانند ما رشد نکرده اند. بنابراین، وقتی داغ می شوند، بدن آنها نمی تواند با تعریق آرام شود. به همین دلیل انتخاب لباس بچه گانه فصلی بسیار مهم است. در این مقاله به نکات مهم درباره خرید لباس کودک با توجه به فصول سال می پردازیم.

خرید لباس بچه گانه بر اساس فصل

توصیه می شود در همه فصول سال لباس های ارگانیک برای کودک انتخاب کنید. در خرید لباس کودک از فروشگاه لباس کودک باید از لباس های نایلونی که باعث افزایش بثورات و واکنش های آلرژیک نوزاد شما می شود، به ویژه در فصل تابستان خودداری کنید.

در زمستان، از آنجا که محیط داخلی می تواند بسیار گرم باشد، به جای پوشیدن لباس های پشمی ضخیم، باید لباس های نازک با ضخامت متوسط ​​را انتخاب کنید که در مواقع ضروری بتوانید آنها را درآورده و به صورت لایه ای بپوشانید.

چطور لباس مناسب را در فروشگاه لباس کودک انتخاب کنیم؟

این یک واقعیت است که لباس کودک شیرین ترین چیز در جهان است، حتی برای کسانی که هنوز به بچه دار شدن فکر نکرده اند. هر بار که بدن های کوچک و کفش هایی به اندازه کف دست می بینیم، هیجان زده می شویم؛ به خصوص لباس دخترانه!

برای والدین، انتخاب لباس بچه گانه هنگام تکمیل آماده سازی سیسمونی دشوار است. از آنجا که حتی یک فروشگاه لباس کودک هزاران گزینه شیرین را ارائه می دهد، در مورد اینکه چگونه خرید کنید بسیار گیج می شوید.

لباس های سالم و مفید برای نوزاد خود بخرید

موضوع دیگری که به اندازه انتخاب لباس نوزاد اهمیت دارد نحوه انتخاب لباس کودک است. انواع لباس بچه گانه شکل دار، رنگارنگ و زیبا بی ضرر و جذاب به نظر می رسند. با این حال، فقط برخی از آنها با در نظر گرفتن سلامت نوزاد شما تولید می شوند. فریب ظاهر این لباس ها به خصوص انواع لباس دخترانه رنگارنگ را نخورید!

بنابراین بهترین لباس هایی که می توانید برای نوزاد خود خریداری کنید گزینه هایی هستند که از پنبه، پارچه های ارگانیک، بافته شده از نخ طبیعی و رنگ های بی ضرر ساخته شده اند. علاوه بر این، مفید بودن مواردی است که هنگام انتخاب لباس کودک باید در نظر بگیرید.

هنگام خرید در فروشگاه لباس کودک، لباسی که برای نوزاد انتخاب کنید که دارای زیپ یا بست محکم بوده و دارای ساختاری باشد که به راحتی باز و بسته شود. به این ترتیب، هنگام تعویض مداوم پوشک، مزاحم او نمی شوید، لازم نیست او را از خواب بیدار کنید. لباس هایی با توری، نخ آویزان، درزهای ناراحت کننده، کمربند یا دکمه راحت محسوب نمی شوند ؛ زیرا برای نوزاد شما خطرناک هستند.

بعد از تولد نوزاد بدون اندازه لباس نخرید

اگرچه لباس بچه گانه بر اساس استانداردهای اندازه گیری خاصی تولید می شود، اما هر نوزاد در ساختارهای متفاوتی متولد می گردد. وزن نوزاد شما ممکن است کمتر یا بیشتر از نوزادان تازه متولد شده باشد. جنسیت کودک هم مهم است. لباس دخترانه یک ویژگی دارد ؛ لباس پسرانه یک خصوصیت دیگر.

بنابراین هنگام خرید لباس بچه گانه در فروشگاه لباس کودک - به جای خرید لباس با توجه به ماه نوزاد در همه مارک ها - باید یک یا دو سایز کوچک تر و بزرگ تر را روی نوزاد خود امتحان کنید و سعی کنید بفهمید کودک شما با چند سایز راحت است. پس از مدتی خواهید فهمید که چه سایزی می پوشد.

هر لباس کودک مناسب یک فصل است

به طور معمول والدین برای نوزادان خود در 1 تا 2 ماهگی لباس زیادی می خرند. با توجه به زیبایی و تنوع لباس کودک، آنها اشتباه نمی کنند. با این حال، با هدایایی که اقوام آنها هنگام ملاقات با نوزاد به همراه می آورند، لباس های زیادی برای سنین مختلف دارند.

بنابراین، منطقی ترین حرکتی که می توانید انجام دهید این است که برخی از لباس های هدیه را با اندازه های بزرگتر، مهم نیست که چقدر زیبا هستند، جایگزین کنید و هنگام خرید لباس بچه گانه چند ماهه بخرید. در هنگام خرید از فروشگاه لباس کودک، فراموش نکنید که چند ماه دیگر در کدام فصل خواهید بود و لباس های مناسب آن فصل را بخرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی

امروزه خشک کردن انواع میوه و سبزی بسیار رایج شده است. برخی، آنها را در منازل خود با هوای طبیعی خشک می کنند. بعضی دیگر به صورت حرفه ای آنها را با استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی برای کسب درآمد خشک می نمایند. دستگاه های خشک کن به دو صورت صنعتی و خانگی در بازار وجود دارند که در این مقاله به نکات مهم در خرید دستگاه خشک کن صنعتی و هیتر برقی و دستگاه خشک کن خانگی می پردازیم. با ما همراه شوید.

در انتخاب دستگاه خشک کن بهتر است ابتدا موارد زیر را بررسی و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.

ظرفیت دستگاه

اولین فاکتور مهم در انتخاب دستگاه خشک کن صنعتی، دستگاه خشک کن خانگی و هیتر برقی ظرفیت آن است. شما بهتر است در هنگام خرید این محصول بسته به نیازتان ظرفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به طور مثال برای مصارف خانگی ظرفیت کمتری مورد نیاز است و یک دستگاه خشک کن خانگی با ظرفیت محدود می تواند مفید باشد. برای افرادی که به دنبال یک کسب و کار هستند دستگاه خشک کن صنعتی می تواند مناسب تر باشد.

جنس بدنه

برای مقاومت در برابر دما و رطوبت بهتر است محصولی را انتخاب کنید که جنس بدنه ی آن از استیل و گالوانیزه رنگ کوره ای باشد. عایق کاری می تواند موجب کاهش مصرف سوخت تان گردد.

برقی یا گازی

نوع سوخت دستگاه، فاکتور مهم دیگری است که هنگام خرید دستگاه خشک کن صنعتی یا خانگی باید به آن توجه کرد. کیفیت خشک کردن مدل های برقی و گازی یکسان است. اما برخی تصور می کنند تولید آنها از کیفیت متفاوتی برخوردار بوده که این یک تصور اشتباه است. فقط تفاوت آنها در ظرفیت شان است. به طور معمول دستگاه خشک کن صنعتی با ظرفیت بالا از سوخت گاز استفاده می کنند.

جنس سینی

فاکتور مهم دیگر در انتخاب دستگاه خشک کن صنعتی، دستگاه خشک کن خانگی و هیتر برقی جنس سینی است. به طور معمول جنس آنها از گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک است. برای تمیز کردن راحت بهتر است از رول های توری پلاستیک نسوز بر روی آن استفاده کنید. بدین ترتیب میوه ها و سایر محصولات به سینی دستگاه نمی چسبند.

خدمات پس از فروش

موضوع مهم در انتخاب هیتر برقی، دستگاه خشک کن صنعتی و دستگاه خشک کن خانگی خدمات پس از فروش آن است. محصول را از بین برندهایی انتخاب کنید که دارای خدمات پس از فروش معتبر هستند. این نکته موجب می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در محصول شرکت سازنده موظف به تعمیر و سرویس آن باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن صنعتی می توانید از محصولات ما بازدید کنید.

موارد استفاده از دستگاه خشک کن

از این محصول می توان به عنوان دستگاه خشک کردن میوه، دستگاه خشک کردن سبزیجات، دستگاه خشک کن غذا استفاده کرد. از آن می توان برای خشک کردن انواع میوه مانند سیب، زردآلو، انگور و انجیر به کار برد. همچنین برای خشک کردن سبزیجاتی مانند مانند فلفل، کدو سبز، بادمجان، قارچ، گوجه فرنگی و محصولات غذایی مانند تخم کدو، گوشت، سوسیس می توان از دستگاه خشک کن صنعتی و دستگاه خشک کن خانگی استفاده کرد.

مزایای دستگاه خشک کن

به خصوص برای میوه های دارای قند زیاد، وقتی اثرات چسبندگی با هم مقایسه می شود، بین خشک کن های میوه های مختلف مناسب ترین سیستم است. میوه ها و سبزیجات مختلف را می توان در یک سیستم خشک کرد.

هزینه نگهداری آن کم است. با سیستم سینی چرخان، خشک شدن برابر در قسمت های مختلف سینی صورت می گیرد. قیمت دستگاه خشک کن از نظر هزینه اولیه سرمایه گذاری نسبت به سایر سیستم ها ارزان تر است.

اصل کار دستگاه خشک کن

محصول با قرار گرفتن در معرض درجه حرارت و سرعت هوا برای مدت زمان مشخص با یک دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی روی سینی ها خشک می شود.

سخن پایانی

این محصول به دو صورت دستگاه خشک کن صنعتی و دستگاه خشک کن خانگی در بازار وجود دارد که برای انتخاب دستگاه مناسب باید مواردی مانند ظرفیت دستگاه، برقی یا گازی، جنس بدنه، جنس سینی و خدمات پس از فروش محصول را بررسی و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنیدتاوریس صنعت با ارائه بهترین محصولات صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

انواع دوربین مداربسته و مراحل نصب دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته و مراحل نصب دوربین مداربسته

قبل از این که نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید بهتر است انواع دوربین مداربسته را شناخته و با با مراحل نصب آن آشنا شوید. در این مقاله شما با انواع مختلف این محصول آشنا شده و ویژگی های آنها را خواهید شناخت.

انتخاب دوربین مداربسته بر اساس نیاز

هنگام تحقیق در مورد سیستم دوربین امنیتی مورد استفاده، تعیین نیازها بسیار مهم است. سپس، برای پیکربندی صحیح سیستم، لازم است به انتخاب دوربین توجه کنید. در این زمینه ؛ طیف گسترده ای از محصولات وجود دارد که از نظر قیمت، کارایی و کاربرد متفاوت است. در ابتدا لازم است با دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید.

سیستم دوربین مداربسته چیست؟

در ساده ترین تعریف، سیستم دوربین مداربسته شامل یک دوربین، یک مانیتور، یک دستگاه ضبط و یک کابل است که آنها را به هم متصل می کند. به چنین سیستم هایی سیستم های تلویزیونی مدار بسته(CCTV)  می گویند.

چگونه دوربین مداربسته انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین اجزای سیستم دوربین امنیتی بدون شک دوربین مداربسته هستند. در حین تعیین دوربین هایی که باید در سیستم گنجانده شوند، می توان جایگزین های مختلف را با توجه به تکنولوژی استفاده شده، محل استفاده و هدف استفاده ارزیابی کرد. در این مرحله، انواع دوربین ها را بررسی می کنیم. همچنین شما باید بدانید بهترین مکان نصب دوربین مداربسته در محیط مورد نظرتان کجاست و باتوجه به آن نیز می توانید بفهمید بهترین انتخاب برای شما چی هست.

الف) انواع دوربین مداربسته با توجه به تکنولوژی مورد استفاده

  • دوربین آنالوگ

دوربین های آنالوگ رایج ترین محصولات موجود در بازار دوربین مداربسته با فناوری قدیمی هستند. دوربین های آنالوگ که به دلیل نصب آسان و هزینه کم، قبل از سایر محصولات توجه را به خود جلب می کنند، از نظر وضوح نمی توانند به ارقام بسیار بالایی برسند.

بعد از نصب دوربین مداربسته آنالوگ به لطف فناوری در حال توسعه، دوربین های AHD و دوربین های HD-CVI  که می توانند با وضوح 1080p و 720p استفاده از زیرساخت های آنالوگ عکس بگیرند نیز تولید شده اند. این دوربین ها سیگنال های ویدئویی آنالوگ را از طریق کابل های کواکسیال معمولی منتقل کرده و اجازه می دهند تصاویر با وضوح بالا گرفته شوند.

  • دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه مستقیماً مانند یک کامپیوتر به یک شبکه متصل است. از آنجا که فیلم به طور مستقیم در رسانه های دیجیتال ضبط می شود، برای دیجیتالی کردن آن به DVR احتیاج ندارید. همچنین نیازی به اتصال دوربین به دستگاه ضبط ندارید، زیرا هر دستگاه به شبکه متصل است.

دوربین های تحت شبکه از کابل اینترنت نازک تر، انعطاف پذیرتر و راحت تر از کابل کواکسیال استفاده می کنند. برای نصب این دوربین مداربسته تحت شبکه را می توان از طریق کابل اینترنت تغذیه کرد و تک کابل بسیار راحت تر از کابل دوگانه درDVR  است.

ب) انواع دوربین مداربسته بر اساس نوع دوربین

 - دوربین های باکس یا صنعتی

دوربین های باکس قدیمی ترین نوع دوربین هستند. این یک دوربین غیر هوایی است و بدون لنز به فروش می رسد. ممکن است در نگاه اول یک دوربین با ظرفیت کوچک به نظر برسد، اما قاب صنعتی استاندارد آن بدان معنی است که می توانید برای هر تصویری که نیاز دارید، از زاویه فوق عریض تا زوم بالا، لنز مناسب را تهیه کنید.

  • دوربین های بولت

دوربین بولت رایج ترین نوع دوربین است. دوربین بولت با بدنه ضد آب و لنز مادون قرمز برای افزایش عملکرد دید در شب مناسب است. لنز می تواند فوکوس متغیر یا ثابت باشد. نصب این نوع دوربین ها ساده ترین راه است.

بعد از نصب این دوربین مداربسته، می توانید دوربین را آنقدر به راست به چپ و بالا به پایین بچرخانید تا تصویر دقیق مورد نظر خود را به دست آورید. البته شما نمی توانید دوربین را دوباره حرکت دهید ؛ مگر اینکه براکت را شل کرده و تنظیم کنید یا یک دوربین با براکت موتوردار خریداری کنید.

  • دوربین های دام Dome

دوربین های دام به ویژه برای زیبایی فضا ترجیح داده می شوند ؛ زیرا کمتر از دوربین های گلوله ای یا باکسی قابل توجه هستند. علاوه بر این، تشخیص این دوربین ها در یک نگاه در زندگی روزمره دشوارتر است.

دوربین های دام به شکل گنبد می توانند دارای لنزهای ثابت یا واریفوکال باشند. اکثر گنبدها به گونه ای طراحی شده اند که روی سقف نصب شوند. اما نصب برخی از این مدل دوربین مداربسته بر روی دیوار مناسب تر است.

  • دوربین لامپی

دوربین مداربسته لامپی جزو محصولات دوربین مدار بسته بی سیم محسوب می شود. دوربین لامپی با توجه به نصب آسان، اتصال وای فای، تصویر 360 درجه، انتقال تصویر آسان از پرطرفدارین دوربین های مدار بسته به شمار می آید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

اصول خرید کفش مردانه مناسب و با کیفیت

اصول خرید کفش مردانه مناسب و با کیفیت

امروزه مد به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل است. صنعت مد این قدرت را دارد که بر همه گروه های سنی ، از هفت تا هفتاد سال تأثیر بگذارد. یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت مد ، کفش است. شاید نقطه ضعف بسیاری از افراد ، انتخاب کفش باشد. بسیاری از آقایان وقتی تصمیم به خرید کفش مردانه می گیرند مطمئن نیستند که بتوانند کفش ایده آل خود را پیدا کنند. در این مقاله به اصول و قواعد خرید کفش مردانه می پردازیم. با ما همراه شوید.

اگرچه زنان به عنوان دوستداران کفش شناخته می شوند ، اما کفش برای مردان نیز بسیار مهم است. مردان به کفش هایی که می پوشند اهمیت زیادی داده و آنها را با دقت انتخاب می کنند. کفش های مردانه نیز بخش بزرگی از صنعت مد را تشکیل می دهند.

انواع کفش مردانه

مارک های زیادی وجود دارد و به موازات آن انواع مختلفی نیز در بازار به چشم می خورد که کار خرید کفش مردانه را سخت می کند. کفش های مردانه شامل کفش های تابستانی ، چکمه های زمستانی ، کفش های کتانی و کفش های کلاسیک است.

هر گروه در درون خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود. به همین دلیل ، هزاران مدل مختلف کفش مردانه وجود دارد. اگرچه مدل های کفش مردانه به تنوع کفش های زنانه نیست ، اما کفش مردانه نیز دارای طیف وسیعی از محصولات است.

نکات مهمی که هنگام خرید کفش مردانه باید رعایت کنید

کفش های مردانه از نظر تنوع و قیمت محصولات متنوعی دارند. مارکها و مدلهای مختلفی وجود دارد. بنابراین ، انتخاب کفش مردانه چندان آسان نیست. قبل از انتخاب و خرید کفش مردانه باید به نکات مهمی توجه کرد.

اول از همه ، انتخاب کفش باید با توجه به فصل انجام شود. پوشیدن کفش های نامناسب برای فصل ، پیامدهای منفی زیادی دارد. به عنوان مثال ، انتخاب کفش تابستانی در زمستان ممکن است باعث بیماری شما شود. بنابراین ، هنگام انتخاب کفش ، باید شرایط آب و هوایی و فصل را در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب مدل کفش مردانه ، توجه به اندازه کفش ضروری است. اگر اندازه کفش مناسب خود را پیدا نکردید ، کفش هایی که خریداری کرده اید به اندازه کافی راحت نخواهند بود و هنگام راه رفتن مشکلاتی را ایجاد خواهند کرد.

بنابراین باید اندازه کفش مناسب خودتان را پیدا کنید. هنگام خرید و انتخاب کفش مردانه، توجه به طرح و رنگ ضروری است. قبل از انتخاب کفش ، باید سبک لباس خود را در نظر بگیرید. اگر کت و شلوار و لباس های کلاسیک می پوشید ، خرید کفش ورزشی منطقی نیست. اگر لباس کلاسیک دارید ، باید خرید کفش تبریز را در دستور کار خود قرار دهید.

کفش مردانه تبریز ؛ بادوام و زیبا

ساخت کفش مردانه یکی از صنایع قدیمی در تبریز است. محبوبیت کفش مردانه تبریز به خاطر چرم درجه یک و نیز قالب ساخت زیبا و بادوام آن است. این ویژگی ها موجب شده تا خرید کفش مردانه تبریز اولویت آقایان خوش پوش باشد.

کفش مردانه تبریز از طراحی و دوخت منحصر به فردی برخوردار بوده و در عین حال ظرافت و کیفیت بالایی دارد و از چرم طبیعی مرغوب ساخته شده است که درافزایش طول عمر و ماندگاری کفش تاثیر بسزایی دارد.

خرید کفش تبریز موجب می شود تا پایتان درون کفش احساس نرمی و راحتی کند ؛ چرا که داخل کفش، آستر، از چرم و کفی موجود در کفش نیز از چرم طبیعی است. خرید کفش مردانه تبریز در رنگ های مختلف مانند مشکی ، عسلی و قهوه ای میسر بوده که متناسب با سلیقه ی افراد ساخته شده است.

قیمت کفش مردانه

کفش های مردانه دارای طیف گسترده ای از قیمت ها هستند. عوامل خاصی تعیین کننده قیمت کفش مردانه هستند. از جمله این عوامل می توان به نام برند کفش های مردانه اشاره کرد. نام تجاری یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر قیمت است.

کیفیت محصول گامی مهم در نامگذاری برندهاست. کفش مردانه ای که از دوام کافی برای استفاده طولانی مدت برخوردار باشد ، بر قیمت آن تأثیر می گذارد. نکته مهم دیگر این بوده که مواد مورد استفاده در کفش از جمله عوامل تعیین کننده قیمت است. به عنوان مثال ، اگر کفش از چرم طبیعی ساخته شده باشد ، قیمت آن بسیار بیشتر از محصول ساخته شده از چرم مصنوعی است. به همین دلیل سازندگان خرید کفش مردانه تبریز را توصیه می کنند.

فروشگاه کفش مادو میتواند یک انتخاب مناسب برای خرید کفش مردانه باشد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

سفره های یکبار مصرف بیشتر در کجا کاربرد دارند؟

سفره های یکبار مصرف بیشتر در کجا کاربرد دارند؟

بزرگترین مزیت سفره های یکبار مصرف این است که پس از استفاده به جای تمیز کردن آن مستقیماً داخل سطل زباله می روند و این مزیت در وقت کاربران و مشاغل صرفه جویی می کند. این ویژگی موجب گشته تا تولید سفره یکبار مصرف افزایش یافته و سفره های یکبار مصرف در بسیاری از اماکن کاربرد داشته باشند. در این مقاله به کاربردهای این محصول پرطرفدار در مکان ها و مواقع مختلف می پردازیم.

مناطق استفاده از سفره های یکبار مصرف

سفره پلاستیکی یکبار مصرف و سفره کاغذی یکبار مصرف در رنگ ها و اندازه های مختلف که امروزه میزها را پوشانده و فضا را پر و شیک تر می کند، از یک سو چشم و سلیقه مهمانان را به خود جلب کرده و از سوی دیگر ظاهر زیبایی را ارائه می دهد.

به لطف سفره های یکبار مصرف، میز و یا محل غذاخوری همیشه تمیز است. این قابلیت سبب شده تا سفره های یکبار مصرف به عنوان یک محصول کاربردی و مقرون به صرفه در پیک نیک ها، عروسی ها، غذاهای افطاری و سازمان ها به یک محصول به صرفه تبدیل شوند.

سفره های یکبار مصرف بیشتر در مهمانی های شام، رستوران ها، بیمارستان ها، شیرینی فروشی ها، سفره خانه ها، کارخانه ها، رستوران های زنجیره ای و هتل ها استفاده می شوند.

این محصول مناسب و ایده‌آل جهت پذیرایی و مهمانی های دسته جمعی و دورهمی ها با جمعیت زیاد، پیک نیک ها و میز ناهار خوری است.

بازار هدف تولید سفره یکبار مصرف بیمارستان های خصوصی، امکانات تولید غذا، کافه ها، شرکت های پذیرایی، رستوران ها، هتل ها، خوابگاه ها، امکانات اقامتی، بازارهای زنجیره ای، کارخانه ها و کلینیک ها محسوب می شود. شما برای خرید سفره یکبار مصرف باید به نکات مهمی توجه نمایید.

سفره های یکبار مصرف یک گزینه بهداشتی هستند

سفره های یکبار مصرف که به دلیل عدم استفاده مجدد شسته نمی شوند و بنابراین بدون تمیز کردن کافی خطر استفاده مجدد را ندارند، از این نظر گزینه های بهداشتی هستند. به ویژه در محیط هایی که بیش از یک نفر در آنجا حضور دارند، مانند محل کار، استفاده یکبار مصرف از نقض قوانین بهداشتی که ممکن است باعث مشکلات سلامتی شود، جلوگیری می کند.

سفره کاغذی یکبار مصرف از آنجایی که نیازی به شست و شو ندارد، پس از استفاده، وقت و تلاش زیادی برای تمیز کردن این محصول ایجاد نمی کند.

با استفاده از سفره های یکبار مصرف، که در مکان هایی مانند محل کار و کافه تریا و در خانه ها به ویژه هنگامی که مهمانی های شلوغ برگزار می شود، مورد نیاز است، دیگر ترسی از ایجاد لکه وجود ندارد.

در مواقعی که جمعیتی بر سر سفره حاضر است، احتمال ریختن غذا و نوشیدنی روی سفره بسیار زیاد است. از آنجا که سفره های یکبار مصرف پس از استفاده دور ریخته می شوند، می توان گفت که آنها استرس لکه دار شدن را از بین برده و آزادی حرکت را ایجاد می کنند.

سفره های یکبار مصرف ؛ مفید و شیک

در بازار انواع سفره های یکبار مصرف از نظر رنگ و طرح وجود دارد. همچنین ممکن است نام کسب و کار و نشان تجاری در هنگام تولید سفره یکبار مصرف روی محصول چاپ شود تا در محل کار استفاده گردد. این محصولات به طور کلی با استفاده از مواد سلولز و پلی اتیلن تولید می شوند.

در سفره های یکبار مصرف دو لایه، لایه زیرین از پلی اتیلن و لایه رویی آن از 100٪ کاغذ سلولز ساخته شده است. پلی اتیلن که نیمه تراوا و انعطاف پذیر است، در برابر رطوبت مقاوم بوده و از مواد بسیار کم هزینه ای است.

سفره های یکبار مصرف ؛ دوستدار محیط زیست

سفره های یکبار مصرف مقرون به صرفه هستند ؛ زیرا با مواد اولیه ارزان قیمت مانند پلی اتیلن و سلولز تولید می شوند. علاوه بر این، از آنجا که پلی اتیلن، که خاصیت پلاستیکی ندارد و سلولز، که یک ماده اولیه طبیعی است، می توانند به سرعت، به راحتی و به طور کامل در طبیعت حل شوند. سفره کاغذی یکبار مصرف، دوستدار محیط زیست است. گروه آموزشی چاپ آموز یکی از بهترین سایت های آموزشی محصولات چاپی می باشد که شما می توانید از آنها بازدید نمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

چجوری بهترین عکاسی رو داشته باشیم

اگر یک دوربین عکاسی دارید و میخواهید در صنعت عکاسی به یک حرفه ای تبدیل شوید، قطعا این مقاله برای شما استراتژی راه موفقیت خواهد بود. عکاسی نیز مانند هر شغل دیگری به اصطلاح فوت و فن ها خودش را دارد، از سوی دیگر افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند کم نیستند. پس چگونه میتوانید در این فضای هنری و به شدت رقابتی، نامی درخشان و خوش آوازه به جای بگذارید؟

شما باید تکنیک های طلایی عکاسی را که حاصل سال‌ ها تجربه‌ی عکاسان موفق بوده، بدانید تا بتوانید بهترین عکس ها را ثبت کنید. ثبت لحظاتی که در آن رویدادهای واقعی و پر از احساس درهم آمیخته شدند کار ساده ای نیست. اما غیر ممکن هم نیست! در مسیر به واقعیت پیوستن خواسته هایتان، موانع ریز و درشتی خواهید داشت که صبر و استقامت شما را به چالش خواهند کشید.

در این مقاله سعی کردیم تا با جستجو در دنیای خارق العاده عکاسی، توصیه ها و اطلاعات مفیدی را برای شما جمع آوری کنیم. تا شاید در مسیر کارتان کمک کننده باشند. همچنین در مورد نحوه خرید دوربین عکاسی برای مبتدی هایی که در ابتدای راه هستند (کسانی که هنوز نمیدانند چه دوربین عکاسی باید تهیه کنند) نکته های مهمی را افشا خواهیم کرد.

یک منبع حرفه ای و با تجربه پیدا کنید

منظور از یک منبع حرفه ای و با تجربه، یک شخص است. شما باید با یک استاد عکاسی یا یک فرد موفق در این حوزه در ارتباط باشید. این موضوع قطعا در مسیر حرفه ای شدن شما به شدت موثر خواهد بود. جدا از بحث آموزشی و گوش زد کردن اصول عکاسی، شما به کمک آن شخص متخصص، کاملا در فضای این کار قرار میگیرید و به طور مداوم و پیوسته حس و حال کاریتان همیشه در اوج خواهد بود. حتی ممکن است از این طریق به پروژه ها و پیشنهادات کاری بینظیری دست یابید.

اگر چنین دیدگاهی داشته باشید که، من به هیچ استادی برای یادگیری فنون و تکنیک های عکاسی نیاز ندارم! همچنین تصمیم گرفته اید به صورت خود آموز و با استفاده از دیگر منابع حاضر و در دسترس مانند گوگل و یوتیوب به درجه حرفه ای شدن برسید، با کمال احترام باید خدمتتان عرض کنم که آخر این راه، تنها وقت تلف کردن است.

استفاده از منابع جامع و گسترده ای مانند گوگل و یوتیوب قطعا توصیه میشود. شما میتوانید از این منابع برای ایده گرفتن و باز کردن دریچه خلاقیت ذهنتان استفاده کنید. اما برای یادگیری تکنیک ها و فوت و فن کار، مانند هر شغل دیگری نیاز به راهنمای قابل اعتماد دارید.

دلیل اصرار و پا فشاری من برای این موضوع این است، زمانی که شما وارد هر کار جدیدی میشوید، ناگهان خود را در دنیای ناشناخته ای میبینید که با حجم زیادی از اطلاعات محاصره شده. شما حتی از اولین قدم خود آگاه نیستید! اما داشتن یک استاد فرایند یادگیری و حرفه ای شدن را سریع تر میکند. در کنار او شما با اعتماد به نفس بیشتر گام به گام تا قله موفقیت خواهید رفت.

دوربین عکاسی را روی مود دستی قرار دهید

میخواهم این موضوع را با ذکر یک مثال برایتان توضیح دهم. تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا اتومبیل هایی که برای آزمون های رانندگی استفاده میشوند، اتوماتیک نیستند؟! در صورتی که امروزه درصد تولیدات ماشین های اتوماتیک بسیار زیاد شده است. افسر مربوطه از این کار خود هدفی دارد که به موضوع بحث ما بی ربط نیست!

کار کردن با دوربین عکاسی و یا اتومبیلی که دارای حالت اتوماتیک است کار بسیار راحتی است. شما رانندگی میکنید، اما تجربه ای که لازم است را، یاد نمیگیرید. در مورد عکاسی هم این موضوع صدق میکند. به عنوان یک مبتدی خودتان را مجاب به استفاده از حالت دستی کنید تا تمامی زیر و بم کار با دوربین را یاد بگیرید.

اینگونه از همان عکس های ابتدایی یاد خواهید گرفت که دوربین خود را چگونه در بهترین حالت تنظیم کنید. یادگیری مباحت مهمی مانند مثلت نوردهی با استفاده از این روش هم سریع تر و هم ماندگار تر خواهد بود. حتی اگر با حرفه ای ترین دوربین ها، مانند دوربین نیکون و یا دوربین کانن هم در حالت اتوماتیک عکس برداری کنید، چشمه خلاقیتتان خشک میشود.

البته این موضوع به این معنی نیست که شما هیچ گاه نباید از مود اتوماتیک دوربینتان استفاده کنید. حتی عکاسان حرفه ای نیز، هم از مود اتوماتیک و هم از مود های دیگر دوربین استفاده میکنند.

ابتدای راه اهمیت ویژه ای دارد، که گام نخست شما استوار باشد. بعدها برای سرعت بخشیدن به کار عکاسی خود میتوانید دوربین را در حالت اتوماتیک قرار دهید یا مود اولویت دیافراگم یا اولویت شاتر قرار دهید.

اولین گام را محکم اما ساده برداید!

اکثر عکاسان مبتدی اولین سوالی که میپرسند این است که، دوربین را از چه برندی خریداری کنیم؟ آیا دوربین کانن بهترین دوربین است یا دوربین نیکون ؟ دوربین فول فریم باید تهیه کنیم یا یک دوربین مبتدی؟ این بدیهی است که این سوالات در ذهنتان نقش ببندند، اما باید بدانید که در حرفه‌ی عکاسی چالش های زیادی بر سر راهتان خواهد بود و صدرصد داشتن یک دوربین حرفه ای باعث میشود که شما از این چالش ها سربلند و پیروز گذر کنید.

در ابتدای راه، بزرگ ترین چالش شما آموزش و اجرا کردن تکنیک هایی است که یاد میگیرید. با توجه به توصیه همه عکاسان باتجربه، شما باید یک دوربین ساده تهیه کنید تا گذر کردن از چالش را نه، بلکه پیدا کردن راه حل با توجه به دانسته هایتان را یاد بگیرید. دوربین های ساده امکانات کمتری دارند و شما را دچار سختی میکنند، همین سختی ها شما را آگاه تر، باتجربه تر و خلاق تر میکند.

در حرفه خود اولین باشید

برای این که در هر حرفه ای اولین باشید باید متفاوت باشید، برای متفاوت بودن باید خلاقیت داشته باشید، برای خلاقیت هم باید همیشه به روز باشید!

حرفه عکاسی یکسری اصول و مبانی ثابت دارد، که آنها را به راحتی میتوانید یاد بگیرید. آپدیت بودن یا نبودن، مسئله این است!

شما میتوانید یک عکاس باشید که سرگرم دوربین و اجرای همان روش‌ها و مبانی ثابت ابتدایی است. هم اینکه میتوانید عکاسی باشید که با جدید ترین تکنیک‌ها، جدید ترین اخبار و تجهیزات آشنا است و بازتاب دریچه خلاقیت و ایده هایش چشم همه را خیره کرده.

به عنوان یک مشتری خودتان به کدام یک از این عکاس ها سفارش پروژه میدهید؟! خوشحال هستم که با هم توافق نظر داریم.

خلاصه مطلب این است که اگر میخواهید در این حرفه بدرخشید، باید خودتان را مدام به روز نگه دارید و کارهای متفاوت تری نسبت به بقیه انجام دهید. برای این موضوع میتوانید از وب سایت های خارجی معتبر استفاده کنید. مقالات آن ها را دنبال کنید و از توصیه هایی که برای کاربرانش قرار میدهند استفاده کنید.

همیشه یک گام جلوتر باشید

هدف همه انسان ها از فعالیت هایی که انجام میدهند این است که، یک کاری که به آن علاقه دارند را انجام بدهند و به درآمد برسند. اما اشتباه رایجی که اکثر افراد گرفتار آن میشوند این است که فکر میکنند برای به درآمد رسیدن باید به اصطلاح خدای آن کار شوند. اما این درست نیست!

فردی را تصور کنید که در دانشکده پزشکی مشغول تحصیل است و میگوید، من تا مدرک فوق دکترای پزشکی ام را نگیرم نمیتوانم مراجعه کننده ویزیت کنم! اصلا چنین اتفاقی غیر ممکن است. تا حرفه ای شدن در زمینه عکاسی مسیر طولانی است. برای حرفه ای شدن لازم نیست که قله را فتح کنید، همین که یاد بگیرید چگونه در مسیر از رقبای خود جلو تر باشید یعنی شما محکوم به موفقیت هستید.

گر صبر کنی ز دوربین عکاسی به درآمد میرسی!

از گذشته های دور این ضرب المثل بوده، هست و خواهد بود. عکاسی مانند هر حرفه دیگری نیازمند صبور بودن شما است. برخی از افراد صرفا به خاطر لایف استایل جذابی که یک عکاس حرفه ای دارد این حرفه را دنبال میکنند.

بعد از مدتی که با سختی های آن دست و پنجه نرم کردند و در ابتدای مسیر درامد های چشم گیری نداشتند از این حرفه دلسرد میشوند و آن را رها میکنند. پس یاد بگیرید صبر کنید و استقامت داشته باشید، سخت کار کنید تا به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.