همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

طراحی سایت فروشگاهی و ویژگیهای آن

طراحی سایت فروشگاهی و ویژگیهای آن

این روزها به خاطر شرایط کنونی جامعه و وجود بیماری کووید 19 بسیاری از کسب و کارها به سمت کسب و کار اینترنتی پیش رفته است و همه تلاش می کنند که در این بازار جایی داشته باشند.

همچنین امروزه دیگر نیازی نیست که مخاطبین را قانع کنید که در این محیط قدم نهند، چرا که همه به قدری به این حقیقت پی برده اند و می دانند که تنها با بازار سنتی امکان پیشرفت و حتی کسب درآمد عادی امکان پذیر نیست. از سوی دیگر مخاطبین فروشگاههای اینترنتی نیز به مزایای خرید اینترنتی پی برده و نسبت به گذشته اعتماد و اطمینان بیشتری می کنند.

دیجیتال مارکتینگ سها سعی دارد برای شما در این مقاله به صورت کامل درباره طراحی سایت فروشگاهی و ویژگیهای آن صحبت کند. با ما همراه باشید.

نکاتی که قبل از  طراحی سایت فروشگاهی باید دانست

اگر در اینترنت سرچ کنید و یا از دوستان و آشنایان خود بخواهید شرکتی را برای طراحی سایت فروشگاهی به شما معرفی کنند مطمئنا با لیستی از شرکت ها و افراد فعال در این زمینه آشنا خواهید شد و در قدم بعدی شما با قیمتهای مختلف و خدمات متفاوتی که ارائه می دهند روبه رو می شوید.

و همین موضوع ممکن است شما را بی اعتماد و سردرگم کند. بسیاری از افراد با این سردرگمی قید ساخت سایت را میزنند و شاید بسیاری از شما با ترس به انتخاب شرکت و شخص بپردازید ما قصد داریم نکات ریز و طلایی را برای شما بگوییم تا بهتر و آسوده تر انتخاب کنید.

قبل از هر چیز نیاز و خواسته خود را مشخص کنید

اینکه شرکتها و افراد چه خدماتی را ارائه می دهند، شاید در ابتدای کار مهم نباشد؛ منظور اینجاست که شاید ما برای شما لیستی بالا بلند از عبارات و اصطلاحات تخصصی در حیطه کاری خود فراهم کنیم ولی در عمل هیچکدام آنها برای شما لازم نباشد. پس بهتر است بدانید چه چیزی لازمه کار شماست و از شرکت خدمات دهنده بخواهید با توجه به خواسته شما خدماتش را ارائه دهد. اینکه شرکت خدمت دهنده به جزئیات کار شما به زبان ساده و قابل فهم اشاره کند، نشانه صداقت و حرفه ای بودن شرکت است.

اگر در کنار سایت فروشگاهی خود به اپلیکیشن فروشگاهی نیز نیاز دارید ما می توانیم با قیمتی مناسب همه را در یک پکیج ارائه دهیم.

اگر قیمت پایین تر از قیمت بازار را دیدید شک کنید

وقتی بازه قیمت در تمام شرکت ها در حول یک محور می چرخد، مطمئن باشید شرکتی که به شما قیمتی پایینتر از عرف بازار ارائه می دهد؛ مشکلی دارد. درست است که نمی توان با اطمینان کامل به این موضوع اشاره کرد ولی در بسیاری از موارد این موضوع صدق می کند.

در نهایت به نظر ما از همه شرکتها بخواهید ریز خدماتشان را ارائه دهند و ببینید آیا با توجه به فعالیتی که انجام می دهند، قیمت معقولی در نظر دارند؟ و اگر دو شرکت دو خدمت مساوی را با دو قیمت متفاوت ارائه می دهند از هر دو آنها بخواهید برای شما توضیح دهند این حق شماست که درست و با آگاهی انتخاب کنید.

حتما لیست خدمات و زمان تحویل را از شرکت بخواهید

برای آنکه با خیال آسوده بتوانید سایت خود را داشته باشید از شرکت های خدمات دهنده بخواهید که لیست خدماتشان را به شما ارائه دهند و همچنین درباره قرارداد، نحوه پرداخت و زمان تحویل به توافق برسید.

نمونه کارهای قبلی را ببینید

از شرکت بخواهید نمونه های قبلی خود را به شما نشان دهد. در این بین بیشتر تمرکزتان روی بررسی مسائل فنی سایت باشد و ببینید آیا شرکت توانسته از لحاظ فنی سایت خوبی را به مشتری تحویل دهد یا نه؟ در اولویت بعدی نیز ظاهر سایت را بررسی کنید.

یک سایت فروشگاهی چه ویژگیهایی باید داشته باشد

در بخش قبلی درباره خدمات و اینکه چه چیزهایی لازم است به نتیجه برسید گفته شد. شاید شما بگویید ما هنوز در این زمینه اطلاعاتی نداریم و چطور بدانیم که کدام خدمات برای ما لازم است؟ در این بخش برای شما لیستی از نیازهای اصلی که در سایت فروشگاهی لازم است را ارائه می دهیم.

  • خرید هاست با فضای مناسب حداقل 1 گیگ
  • دریافت ssl برای سایت
  • دریافت درگاه پرداخت
  • اجرای کد تخفیف
  • اجرای فیلترینگ
  • تعریف روش حمل و نقل
  • اجازه نظردهی مخاطب
  • عضویت
  • ارسال ایمیل
  • اجرای بخش علاقه مندی ها
  • توضیحات در بخش محصول
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • سرعت لود سایت

این موارد اصلی است که در سایت شما باید پیاده سازی شود.

 

پشتیبانی سایت جزو خدمات پایه و اصلی سایت نیست ولی اصولا افراد در کنار دغدغه‌ی داشتن یک سایت خوب، دغدغه محصول گذاری و پشتیبانی بعد از آن را دارند

دیجیتال مارکتینگ سها در کنار اینکه سایت را با تمامی موارد بالا و همچنین ویژگیهای دیگر مانند فیلم آموزشی، محصول گذاری اولیه، دریافت اینماد، دریافت کد ساماندهی و .... به شما ارائه می دهد. همچنین پشتیبانی سایت را جزو خدمات اصلی خود قرار داده است و تمام سعی خود را کرده تا سایتی کامل و بدون نقص را تا امروز به مشتریان خود ارائه دهد. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید میتوانید با کارشناس ما به شماره 09907768863 تماس بگیرید.

همچنین نظر مشتریان ما را میتوانید در سایتمان ببینید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی و ویترینی

هزینه طراحی سایت به المانهای زیادی باز می گردد که از فاکتورهای مهم آن می توان به نوع زبان برنامه نویسی، تعداد صفحات طراحی شده سایت، تکنولوژی که در سایت به کار می رود، نوع هاست و دامنه، میزان سفارشی سازی کردن سایت و .... اشاره کرد. این موضوع که شرکت با توجه به نوع کار خود و استانداردهای خود قیمتهای متفاوت ارائه می دهند، امری بدیهی است و صرفا قیمت و کیفیت با هم همخوانی ندارد، اما قیمتهای بسیار پایین در طراحی سایت نشانه حرفه ای نبودن سایت است.

حتما قبل از آنکه بخواهید ثبت سفارش دهید از مجری و شرکت مورد نظر بخواهید تا تمامی امکانات و مواردی که در سایت برای شما پیاده سازی می کنند را ذکر کنند و شما برای انتخاب شرکت، امکاناتی که در سایت خود دریافت می کنید را مقایسه کنید.

قیمت طراحی سایت در شرکت دیجیتال مارکتینگ سها در یک بازه معقول و متوسط قرار دارد. مطمئنا در تعرفه‌ها و قیمتهای ما  از قیمت های بسیار بالا که توسط برخی شرکت ها اعلام می گردد، خبری نیست ولی در مقابل، به دلیل تعهد ما به استفاده از افراد حرفه ای و خلاق و جدیدترین تکنولوژی‎‌ها، امکان طراحی وب سایت با قیمت های بسیار ارزان هم وجود ندارد.

 

تیم سها تمام سعی خود را می کند تا سایتی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

راه اندازی رسمی تنها نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران

راه اندازی رسمی تنها نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران

مرکز تعمیرات هواوی در تهران بعداً به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات هواوی که دارای مجوز رسمی برای فعالیت و ارائه خدمات تعمیر از هواوی بود ، فعالیت خود را آغاز کرد.

با نمایندگی هواوی آشنا شوید

مرکز تعمیرات هواوی با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع گوشی های هوشمند و تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی با سه شعبه فعال در تهران به مشتریان خود از سراسر کشور خدمات ارائه می دهد.

تعمیرکاران فوق تخصصی هواوی

نمایندگی تعمیرات هواوی با تیم مجرب و تخصصی خود که دوره های تخصصی خود را زیر نظر شرکت هواوی برای تعمیرات تخصصی گذرانده است ، امروز به بهترین مکان برای تعمیر دستگاه های هواوی در کشور تبدیل شد.

دستگاه های پیشرفته هواوی

علاوه بر همه موارد ، استفاده از تجهیزات بسیار مدرن در این مرکز نه تنها هزینه تعمیر هواوی را کاهش می دهد ، بلکه مشکل دستگاههایی را که نیاز به تعمیر با کیفیت و دقت بسیار بالایی دارند ، برطرف می کند.

خدمات تعمیر هواوی

به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات هواوی ، کلیه دستگاه های تولید شده توسط این شرکت در این مرکز در سریع ترین زمان و مناسب ترین قیمت با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می شوند.

تعمیر گوشی های هواوی

اگر گوشی هواوی شما به دلایلی دچار مشکل شده است ، اصلا نگران نباشید. با تماس با نمایندگی تعمیرات موبایل هواوی ، تلفن همراه شما حذف و تعمیر می شود. و با تعمیر در این دستگاه از مزایای زیر مطمئن خواهید شد:

  • تعمیر سریع
  • ضمانت بهترین قیمت
  • استفاده از اجزای اصلی هواوی
  • گارانتی معتبر تعمیر هواوی
  • به باشگاه مشتریان هوآوی بپیوندید

خدمات تعمیرات موبایل هواوی

تشخیص و ترمیم هرگونه نقص و آسیب در تلفن های همراه هواوی در مرکز تعمیرات هواوی انجام می شود.

  1. تعویض نمایشگر LCD گوشی هواوی
  2. باتری موبایل هواوی را تعویض کنید
  3. تعمیر در هواوی
  4. دوربین گوشی Huawei را تعمیر کنید
  5. تعمیر سوکت برای شارژ موبایل
  6. اسپیکر تلفن را تعمیر کنید
  7. کلیه تعمیرات سخت افزار موبایل هواوی
  8. کلیه تعمیرات نرم افزار موبایل هواوی

تعمیر تبلت هواوی

در صورت وجود هرگونه نقص ، می توانید رایانه لوحی خود را توسط بخش تعمیرات تبلت هواوی تعمیر کنید. حتی یک تبلت سوخته هواوی نیز قابل تعمیر است.

شعب نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران

هر کجا که در تهران هستید ، چه در شمال تهران ، چه در جنوب تهران ، چه در غرب و چه در شرق تهران ، نمایندگی هواوی شما تنها یک تماس با نمایندگی تعمیرات هواوی شماست.

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در شرق تهران:

تهران ، خیابان گلبرگ گاربی ، بعد از میدان هلال احمر ، نبش کوچه 91 شماره 3

 

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در غرب تهران:

میدان کای ، خیابان سرو شرقی ، نبش کوچه بهزاد ، مجتمع شهریار ، طبقه اول ، بلوک 2

 

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در مرکز شهر تهران:

تهران ، خیابان جمهوری ، بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250

سایر شعب هواوی:

نمایندگی هواوی در علاءالدین

  • نمایندگی هواوی در صادقیه
  • نماینده هواوی در تهرانپارس

نمایندگی هواوی در بازار

همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی نمایندگی تعمیرات Huawei به آدرس huawei-services.com یا ثبت درخواست آنلاین تعمیر Huawei خود ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منبع: https://bit.ly/3y4JMtD

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید گوشی موبایل

خرید گوشی موبایل

تلفن همراه یا گوشی همراه وسیله ‌ای برای ارسال و دریافت صدا و تصویر از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی است؛ در تلفن‌ های همراه به‌ طور معمول یک مجموعه نرم‌افزار یا سیستم‌عامل برای کنترل سخت‌افزار به کار می‌رود و برنامه‌های جانبی توسط سیستم‌عامل اجرا می‌شوند؛ در ادامه مقاله به خرید گوشی موبایل و انواع و تفاوت آن ها می پردازیم.

خرید گوشی موبایل شیائومی

شیائومی تنها پس از سامسونگ، هواوی و اپل چهارمین تولید کننده بزرگ تلفن همراه در جهان است؛ و در بسیاری از کشور های جهان رتبه های برتر یا دوم را دارند، اما در کشورهای غربی محبوبیت چندانی ندارند.

اگر تو فکر خرید گوشی موبایل مقرون به صرفه با مشخصات مشابه و پرچمدار اپل، هواوی و غیره بخواهید، شیائومی برای شما مارک تجاری است.

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021

Xiaomi Mi 11/ Xiaomi Poco X3 NFC/ Xiaomi Redmi Note 10 Pro/ Xiaomi Mi 10T Pro/ Xiaomi Poco F3/ Xiaomi Mi Note 10/ Xiaomi Mi 11 Ultra/ Xiaomi Black Shark 3/ Xiaomi Poco X3 Pro/ Xiaomi Poco F2 Pro

بهترین گوشی های قبلی شیائومی

تلفن های زیر قبلا در لیست بهترین گوشی های شیائومی قرار داشتند، تا زمانی که به یکی از دلایل مختلف حذف شدند:

  • Pocophone F1 در رتبه هشتم قرار داشت، سپس در رتبه نهم این لیست قرار داشت تا اینکه تلفن های جدیدتر جایگزین آن شدند.
  • Xiaomi Redmi Note 8T به طور خلاصه شماره 10 بود تا اینکه گوشی های جدیدتر آن را از لیست خارج کردند.
  • Xiaomi Mi 9T تا زمانی که Poco F2 Pro آن را راه اندازی کرد، شماره 10 بود.
  • 2021 شیائومی باعث شد Mi 11 Ultra ، Poco F3 ، Poco X3 Pro و Redmi Note 10 Pro در اواسط سال در این لیست قرار بگیرند.

خرید گوشی موبایل شیائومی

همه چیز در رابطه با گوشی موبایل سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 1938 در واقع  82 سال قبل توسط شخصی به نام” لی بیونگ چول” شروع به فعالیت کرد؛ گروه سامسونگ در یک دهه به یکی از 10 شرکت بزرگ کره تبدیل شد، سال 1969 تمرکز فعالیت شرکت سامسونگ با تاسیس سامسونگ الکترونیکس، شروع شد. سال 1970 سرمایه گذاری‌های بزرگی در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، کشتی سازی و بیمه انجام دادند؛ سپس در سال 1973 ساخت محصول نهایی هدف اصلی گروه سامسونگ بود. سال 1980 محصولات شرکت به بازار جهانی راه پیدا کرد.

چهار دلیل انتخاب برند سامسونگ

  1. قدمت برند: این برند شناخته شده است و باعث افزایش اعتماد در بین کاربران خود چه در ایران و چه در سایر کشور ها شده است.
  2. خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ باعث می شود تا با اطمینان خاطر خرید کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید.
  3. صحفه نمایش ‌های برتر سامسونگ: برند سامسونگ علاوه بر گوشی‌ های خود، صحفه نمایش برند های دیگر را هم تامین می‌کند.
  4. خرید و فروش گوشی ‌های دست دوم سامسونگ در بازار ایران: برای کاربرانی که مدام قصد عوض کردن گوشی خود را دارند، گوشی سامسونگ بهترین گزینه است، چون فروش محصولات بخصوص گوشی ‌های سامسونگ کارکرده از برند های دیگر آسان تر و افت قیمت نسبتاً کمتری دارد.


گوشی موبایل سامسونگ

همه چیز در رابطه با گوشی موبایل آیفون

iPhone یک تلفن هوشمند ساخته شده توسط اپل است؛ که دارای سیستم عامل iOS است و در سال 2020 که iPhone 12 معرفی شد، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی ارائه می داد.

آیفون اصلی در 9 ژانویه 2007 در کنوانسیون Macworld توسط استیو جابز، بنیانگذار اپل معرفی شد. در حالی که اولین تلفن هوشمند در نظر گرفته نمی شد.

مدل های آیفون

29 مدل مختلف آیفون تولید شده است؛ مدل های برجسته دستگاه هایی از آخرین نسل هستند:

دستگاه های فعلی

iPhone XR (2018–present)

iPhone 11 (2019–present)

iPhone SE (2nd) (2020–present)

iPhone 12 (2020–present)

iPhone 12 Mini (2020–present)

iPhone 12 Pro (2020–present)

iPhone 12 Pro Max (2020–present)

Past devices

iPhone (2007–2008)

iPhone 3G (2008–2010)

iPhone 3GS (2009–2012)

iPhone 4 (2010–2013)

iPhone 4S (2011–2014)

iPhone 5 (2012–2013)

iPhone 5C (2013–2015)

iPhone 5S (2013–2016)

iPhone 6 (2014–2016)

iPhone 6 Plus (2014–2016)

iPhone 6S (2015–2018)

iPhone 6S Plus (2015–2018)

iPhone SE (1st) (2016–2018)

iPhone 7 (2016–2019)

iPhone 7 Plus (2016–2019)

iPhone 8 (2017–2020)

iPhone 8 Plus (2017–2020)

iPhone X (2017–2018)

iPhone XS (2018–2019)

iPhone XS Max (2018–2019)

iPhone 11 Pro (2019–2020)

iPhone 11 Pro Max (2019–2020)
مدل های مختلف گوشی آیفون

لوازم جانبی موبایل

هنگام خرید لوازم جانبی به چه نکاتی توجه کنیم؟ قبل از خرید هرگونه لوازم جانبی، باید مطمئن شوید که سازنده معتبر و قابل اعتماد است؛ زیرا اکثر لوازم جانبی توسط تولیدکنندگان شخص ثالث تولید می شوند، بنابراین خرید آنها فقط از فروشندگان اصلی اهمیت مضاعفی پیدا می کند؛ همچنین باید توضیحات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا لوازم جانبی با تلفن هوشمند شما سازگار است یا خیر.

لوازم جانبی شخص اول همیشه سازگاری بهتری با تلفن هوشمند شما خواهند داشت؛ عمر لوازم جانبی شخص اول بسیار طولانی تر از لوازم جانبی شخص ثالث است.

پس از خرید گوشی موبایل به سراغ لوازم جانبی آن بروید مانند: شارژرهای قابل حمل، پایه های ماشین، چوب های سلفی، ضمیمه های لنز دوربین، گیمبال، درایوهای فلش USB OTG، هدفون، گوشواره بلوتوث، ساعت های هوشمند، کنترل کننده های بازی، قاب ها، محافظ صفحه، بلندگوهای بلوتوث قابل حمل، شارژر ماشین و...

 

جمع بندی

برای خرید لوازم جانبی و خرید گوشی موبایل، اکسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی پی سی موبایل است؛ زیرا موبایل پی سی به عنوان یکی از حرفه ای ترین و با امکانات ترین فروشگاه اینترنتی در ایران می باشد؛ در موبایل پی سی می توانید هرآنچه نیاز دارید را جستجو کنید و به دست آورید، همچنین می توانید بررسی، مقایسه و مشاهده جزئیات کامل کالای مورد نظر در موبایل پی سی انجام دهید. به محض ورود به موبایل پی سی با دنیای بزرگی از کالاهای متنوع بازار روبرو می شوید. هرآنچه تصور کنید در موبایل پی سی پیدا می کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

راهنمای استفاده از سرویسهای آزمون ساز آنلاین

راهنمای استفاده از سرویسهای آزمون ساز آنلاین

یکی از مواردی که امروزه و به خصوص بعد از قضیه کرونا مورد توجه قرار گرفت برگزاری آزمون آنلاین است که در این حالت با استفاده یک نرم افزار و سامانه تحت وب یک لینک به اشتراک گذاشته شده و آزمون دهندگان با استفاده از لینک وارد سامانه شده و در آزمون شرکت میکنند ولی انتخاب یک آزمونساز نامناسب میتواند تجربه بدی را برای آزمون گیرنده و آزمون دهنده به جای بگذارد به خصوص اگر تازه با مفاهیم IT آشنا شده و و یا اینکه به تازگی از امکانات برگزاری آزمون آنلاین استفاده می کند. به خصوص افرادی که برای برگزاری آزمون های حضوری و سنتی پافشاری بیشتری دارند بر روی این مسائل حساسیت بیشتری دارند و با ایجاد یک تجربه بد میتواند عواقب نامناسبی را در پی داشته باشد.

سامانه ای که برای  برگزاری آزمون آنلاین استفاده میشود باید با دقت انتخاب شده باشد و موارد زیر را باید با دقت در آن بررسی کرد:

  • امکانات: آیا امکانات این آزمون ساز آنلاین برای کاری که شما میخواهید انجام دهید مناسب است یا خیر؟ آیا می تواند این امکانات را با توجه به نیاز شما فراهم کند؟
  • کیفیت خدمات رسانی: آیا سرویس آنان همیشه برقرار است؟ یا گاها به خصوص در زمان اوج بار پاسخگوی نیاز شما نیست؟
  • پشتیبانی : آیا کسی پاسخ سوالات شما را نمی دهد؟ وقتی سوال دارید و یا در استفاده از سامانه به مشکل میخورید پاسخگوی شما هستند؟ آیا آموزش های لازم را در اختیار شما قرار داده اند؟
  • بودجه: آیا با توجه به نیاز شما بودجه مناسبی دارند؟ نسبت به امکاناتی که میخواهید قیمت مناسبی در اختیار شماست؟ از اوضاع فعلی سواستفاده میکنند یا خیر؟ قیمت مناسبی برای این کار دارند؟

آزمون آنلاین از چند جهت بر آزمون سنتی برتری دارد که از آن ها میتوان به صرفه جویی در مصرف کاغذ، صرفه جویی در هزینه رفت و آمد، عدم صرف هزینه برای محل آزمون، عدم طی مسیرهای طولانی(شهری و کشوری)  توسط آزمون دهنده و یا حتی آزمون گیرنده اشاره کرد. همچنین مواردی در آزمونساز آنلاین میتوان پیاده کرد که قابلیت پیاده سازی آن در آزمون های سنتی یا کاغذی امکانپذیر نیست. مانند انتخاب تصادفی سوالات و به هم ریختن ترتیب سوالات و یا گزینه های سوالات تستی که باعث میشود برای هر آزمون دهنده یک برگه متفاوت نمایش داده شود مانند این می ماند که شما برای هر شخص یک برگه سوال مختلف طرح نموده اید. همچنین امکان اصلاح سوالات تا زمان آزمون همیشه وجود دارد ولی در حالت سنتی بعد از چاپ امکان اصلاح سخت می شود. همچنین در حالت آنلاین میتوان به هر آزمون دهنده یک زمان برای پاسخ به هر سوال تعیین کرد در صورتی که در حالت سنتی همه سوالات در یک برگه بوده و زمان کل امتحان به همه سوالات اختصاص دارد.

از امکانات مختلفی که یک آزمونساز میتواند به اشتراک بگذارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات زمان آزمون:تعیین یک محدوده زمانی برای شرکت در آزمون، تعیین یک مدت زمان برای پاسخگویی به سوالات و تعیین زمان پاسخگویی برای هر سوال.
  • امکان به هم ریختن ترتیب سوالات
  • قابلیت انتخاب تصادفی تعدادی از سوالات
  • قابلیت به هم ریختن ترتیب گزینه ها در سوالات تستی
  • امکان انتخاب زبان آزمون به خصوص برای آزمون های بین المللی و یا خارجه
  • قابلیت تغییر محیط آزمون چه لحاظ ظاهری مانند تصویر و رنگ و لوگو و چه به صورت چپ به راست و یا راست به چپ بودن محیط آزمون برای آزمون های خارجه
  • قابلیت بارم گذاری سوالات و تصحیح خودکار و دستی در سیستم
  • قابلیت نمایش کارنامه و کلید آزمون
  • قابلیت تعریف دانش آموز و یا دانشجو با رمز ورود به آزمون

و...

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی در وب سایت لوکتو

اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی در وب سایت لوکتو

وبسایت لوکتو از آذر ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. لوکتو در زمینه‌های مختلفی نظیر بازی‌های ویدیویی، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی محتوا تولید می‌کند. طی چند سال فعالیت لوکتو، مدتی وب‌سایت لوکتو غیرفعال بود و فعالیت اعضای این وب‌سایت به شبکه‌های اجتماعی، تولید رادیو لوکتو و تولید ویدیو خلاصه شده بود. حالا وب‌سایت لوکتو مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است. در ادامه با بخش‌های مهم این وب‌سایت آشنا می‌شویم:

اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی، سینما و تلویزیون: لوکتو مهم‌ترین اخبار این حوزه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. با مراجعه به وب‌سایت لوکتو می‌توانید آخرین اخبار حوزه سرگرمی را مرور کنید.

 

نقد و بررسی بازی، فیلم و سریال: لوکتو مهم‌ترین آثار دنیای سرگرمی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. در لوکتو می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام آثار ارزش تجربه دارند تا وقت خود را صرف آثار ضعیف‌تر نکنید.

رادیو لوکتو: پادکست رادیو لوکتو یکی از تنها پادکست‌های صوتی فعال در حوزه سرگرمی است که همین حالا می‌توانید اپیزودهای جذاب آن را گوش کنید. در رادیو لوکتو، اخیار روز دنیای سرگرمی را گوش کنید. همچنین داستان‌های جذاب از دنیای بازی‌های ویدیویی، بحث و گفتگو در مورد موضوعات مختلف و موضوعات متعدد دیگری در رادیو لوکتو وجود دارند. رادیو لوکتو علاوه بر وب‌سایت لوکتو از طریق پادگیرهایی مثل کست باکس نیز قابل دسترس است.

ویدیوهای اختصاصی: تیم لوکتو مدت‌هاست که با تولید محتوای ویدیویی در مورد بازی، فیلم و سریال فعالیت می‌کند. شما می‌توانید ویدیوهای جذاب تولید شده توسط لوکتو را در وب‌سایت آن‌ها تماشا کنید. اعضای لوکتو بازی‌های مختلف را در مقابل دوربین تجربه و در مورد آن‌ها صحبت می‌کنند. آنباکس تجهیزات گیمینگ، نقد و بررسی‌های ویدیویی، پیشنهادهای خودمونی و ...، از جمله ویدیوهای مهم لوکتو هستند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

از کجا قرنیز بخریم؟

از کجا قرنیز بخریم؟

شرکت مای دکوری بر آن شد تا زمینه ی دکوراسیون منزل شما مهربانان بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. با مای دکوری همراه باشید.

قرنیز

درواقع قرنیز نواری از سنگ یا چوب یا پلاستیک یا بتن و سیمان است که به پایه دیوار و در امتداد آن متصل شده و از نفوذ مستقیم رطوبت و آب از کف به دیوار جلوگیری می کند.

قرنیز ها دارای کاربرد های فراوانی هستند؛ علاوه بر کاربردی که دارند باعث زیبایی منزل شما می شود. از جمله کاربرد های مهم قرنیز می توان به محافظ کردن دیوار از نم و رطوبت دانست. همچنین از برخی ضرباتی که دیوار ها را زخمی میکنند هم می تواند جلوگیری کند. این ها نکاتی هستند که می توانید با کمک قرنیز به کمک دیوار های خود بشتابید. از انواع قرنیز ها هم می توانیم به؛1_قرنیز چوبی2_  قرنیز PVC یا وینیل3 _  قرنیز پلاستیکی4_  قرنیز سنگی5_  قرنیز سرامیکی قرنیز MDF اشاره کنیم.

مای دکوری

مای دکوری شرکتی است که با وجود نیرویی مجرب و کاری توانسته است تاکنون بسیار کار های مهمی را برای هم میهنانمان اجری کنند؛ بنابراین در زمینه ی کار های مربوط به دیزاین خانه ی خود می توانید به این شرکت اعتماد داشته باشید و بهترین دیزاین را برای خانه ی خود به ارمغان ببرید، علاوه بر طراحی و دیزاین می توانید امنیت را به خانه ببرید. برای خرید انواع قرنیز ها می توانید در شرکت مای دکوری حضور بیابید همچنین تضمینی از نظر کیفیت و قیمت برای شما وجود خواهد داشت که می توانید با نگاهی اجمالی به آنچه که در این شرکت در اختیار شما قرار می گیرد و هزینه ایی که در نظر دارید هر آنچه را که می خواهید از آن خود سازید. با مای دکوری همراه باشید برای داشتن یک خانه ی ایمن و زیبا تا از آنچه که هست لذت ببرید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

حرفه ای ترین مرکز خرید پاراوان در ایران

حرفه ای ترین مرکز خرید پاراوان در ایران

با شرکت مای دکوری همراه باشید برای دادن تغییراتی ویژه برای خانه ی خود تا از داشتن بهترین ها لذت ببرید. برای خرید انواع پاراوان با توجه به سلیقه ی مصرف کنندگان عزیز می توانید با شرکت مای دکوری همراه باشید.

پاراوان

در واقع همانطور که می دانید پاراوان به دیوار متحرکی می گویند تا دویک فضا را به فضای مجزا تبدیل کند، مثلا در اداره جات می توان از پاراوان استفاده کرد که در اکثر مواقع جلوی دستشویی، آبدار خانه، نمازخانه گذاشته می شود، یا در رستوران ها هم جلوی آشپزخانه یا سرویس بهداشتی گذاشته می شود. هم باعث زیبایی می شود و هم کاربرد این چنینی دارد اگر در خانه ی شما هم سرویس بهداشتی وسط پذیرایی است می توانید از پاراوان استفاده کنید. که در شرکت مای دکوری از انواع طرح ها رنگ ها و جنس های مختلف را می توانید ببنید. از نظر تضمین کیفیت شرکت مای دکوری همیشه بهترین ها را برای مشتریان خود خواسته است تا در این شرایط بسیار بد اقتصادی کسی ضرری نداشته باشد، بنابراین برای خرید انواع پاراوان می توانید با شرکت مای دکوری همراه باشید.

جنس پاراوان

معمولا جنس این پاراوان ها از ام دی اف می باشد و یک لایه پی وی سی با روکش عکس با توجه به سلیقه ی شما روی آن قرار می دهند، از انواع پاراوان می توان پاراوان هایی را نام برد که می توان جلوی در اتاق کودکان نهاد. پاراوان ها طرح های متفاوتی دارند برخی ساده تر هستند و ارزان تر برخی دیگر با توجه به کاری که روی آن شده است کمی گران تر می باشند. بنابراین انواع پاراوان با رنگ ها طرح های متفاوت هرآن چیزی را که می خواهید را می توانید در شرکت مای دکوری سفارش دهید و با دلخوشی از آن در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

درمان سردردهای مختلف با استفاده از دمنوش‌های گیاهی

درمان سردردهای مختلف با استفاده از دمنوش‌های گیاهی

ممکن است در طول زندگی انواع زیادی از سردرد را تجربه کنید. سردردهای تنشی با عث ایجاد درد خفیف تا متوسط شده و هر دو طرف سر را درگیر می­کنند. سردردهای میگرنی باعث درد متوسط تا شدیدی شده و اغلب فقط در یک طرف سر تمایل به ایجاد درد دارند. اینها دو مورد از انواع مختلف سردردهایی است که می­توانید تجربه کنید.

صرف نظر از نوع سردردی که دارید، نوشیدن یک فنجان چای گرم می­تواند تا حدی از درد ضربان­دار در سر جلوگیری کند. برای درمان اساسی­تر انواع سردرد می­توانید از 6 دمنوش گیاهی که در ذیل آورده شده استفاده کنید و تاثیرات مفید آن را مشاهده کنید.

1.چای زنجبیل

زنجبیل یکی از رایج­ترین ادویه­های آشپزی است که طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می­دهد. این ماده گیاهی حاوی آنتی اکسیدان­های قوی است که به کاهش التهاب و در راستای آن کاهش سر درد کمک می­کند.

محققان دریافته­اند که مصرف پودر زنجبیل در درمان میگرن به اندازه داروی سوماتریپتان که درمان رایج سردردهای میگرنی است موثر عمل می­کند.

چای زنجبیل به طور کلی بی خطر است. اما اگر باردار هستید و یا در دوران شیردهی به سر می­برید، بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. همچنین در صورت ابتلا به بیماری کیسه صفرا یا مصرف داروهای رقیق کننده خون نیز نیاز است قبل از مصرف چای زنجبیل با پزشک خود صحبت کرده باشید.

2.چای نعنا

براساس نظریه موسسه ملی بهداشت استفاده موضعی از روغن نعنا بر روی پیشانی می­تواند سردردهای تنشی را کاهش دهد. روغن نعنا بسیار قوی­تر از چای نعنا است. اما استفاده از دم کرده نعنا به صورت دمنوش در هنگام دردهای میگرنی یا سردردهای تنشی می­تواند تسکین دهنده باشد.

چای نعنا به طور کلی برای اکثر مردم بی خطر است و هیچ عارضه جانبی ندارد.

3.چای پوست بید

هزاران سال است پوست بید برای درمان درد و التهاب مورد استفاده قرار می­گیرد. پوست بید همان پوست انواع درختان بید است که حاوی ماده فعال سالیسین است. سالیسین از نظر شیمیایی شبیه آسپرین است.

پوست بید آنقدر شبیه آسپرین است که اگر نمی­توانید آسپرین مصرف کنید، از استفاده پ.ست بید نیز باید اجتناب کنید. کودکان، زنان شیرده یا زنان باردار و افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می­کنند نیز باید از خوردن چای پوست بید خودداری کنند.

4.چای میخک

میخک یک ادویه ارزشمند است که بومی اندونزی است و در سراسر جهان هم رشد می­کند. قرن­هاست این گیاه برای درمان انواع مختلف درد از جمله سردرد استفاده می­شود. و این به علت مواد تشکیل دهنده گیاه میخک است که خواص ضد درد داشته و به مسدود کردن یا کاهش درد کمک می­کند.

یک قاشق چای­خوری میخک آسیاب شده را به مدت 10 دقیقه در آب جوش ریخته و سپس صاف کرده آن را برای درمان سردرد مصرف کنید.

میخک حاوی مواد شیمیایی است که ممکن است توانایی شما را در بهبود برخی بیماری­ها کاهش دهد. پس قبل از مصرف آن در صورت داشتن بیماری خاص حتما با پزشک معالج خود صحبت کنید.

5.چای ضد تب

Feverfew گیاهی است که سابقه دارویی طولانی در درمان تب دارد. مطالعات زیادی نشان داده که این گیاه در درمان سردرد میگرنی هم موثر است.

چای ضد تب گاهی می­تواند باعث تحریک دهان شود. در این صورت سعی کنید از آب بیش­تر و برگ­های کمتر برای تهیه دمنوش آن استفاده کنید. در دوران بارداری چای ضد تب ننوشید زیرا ممکن است باعث زایمان زودرس شود.

6.چای بابونه

چای بابونه برای درمان بی خوابی و اضطراب مفید است. در حالی که هیچ تحقیقی ارتباط مستقیم چای بابونه  با درمان سردرد را مشخص نکرده است، این اثرات آرامش بخش ممکن است به درمان سردردهای تنشی کمک کند.

مصرف بابونه می­تواند باعث کاهش آلرژی در صورت حساسیت نسبت به گیاهانی مانند گیاه خراطی، گل داودی، گل همیشه بهار یا گل مروارید شود.

اگر برای بیماری خود از داروی رقیق کننده خون یا در زمان پیوند عضو از داروهای ضد تخلیه استفاده می­کنید، قبل از نوشیدن چای بابونه باید با پزشک خود مشورت کنید.

جمع بندی

سردرد می­تواند یک درد واقعی و آزاردهنده باشد. دفعه بعد که احساس کردید یکی ازاین دردها دارد به سراغتان می­آید یکی از این گیاهان دارویی را برای تسکین درد خود دم کنید.اگر به طور مرتب چای یا دمنوش نمی­نوشید بیش­تر این گیاهان به صورت مکمل­های غذایی نیز در دسترس هستند که می­توانید به رژیم غذایی خود آنها را اضافه کنید.

 

منبع: https://giahchi.ir

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید آنلاین پوستر دیواری حرفه ای

خرید آنلاین پوستر دیواری حرفه ای

شرکت مای دکوری با وجود سال ها تجربه در زمینه ی دکوراسیون منزل و اداره جات و... توانسته است مشتریان زیادی را به کار خویش مطمئن سازد، با مای دکوری همراه باشید.

پوستر دیواری

برای داشتن خانه ایی زیبا و منحصر به فرد می توانید از انواع پوستر دیواری تصویری استفاده کنید که شرکت مای دکوری در اختیار شما قرار می دهد تا خانه ایی زیبا داشته باشید و از آن لذت ببرید. پوستر های دیواری با هر طرح و نقش و رنگی که بخواهید در اختیار شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب قرار می گیرد. شاید برایتان سوال باشد که کاغذ دیواری چه فرقی با پوستر دارد؟ این تفاوت در واقع از نظر جنس و طرح می باشد؛ کاغذ دیواری به صورت رول به فروش می رسد و تصاویرش تکراری است؛ اما پوستر ها بعد از این که نصبش کردید یک تصویر بزرگ ارائه می دهد که طرح های فانتزی دارد. برخی پوستر ها سه بعدی هستند و می توانید مثلا در اتاق خوابتان یا بخشی از پذیراییتان آن را نصب کنید و از داشتن یک تنوع در خانه ی خود لذت ببرید.

خرید پوسترهای دیواری را می توان در هر اتاقی استفاده کرد، تنوع تصاویر پوستر دیواری آنقدر زیاد است که می توانید برای هر مکان یک طرح مناسب را انتخاب کنید، به عنوان مثال برای محیط اداری، می توان از نمایی شهری و یا هر چیز دیگری استفاده می شود، انتخاب طرح البته به نوع استفاده از محیط بستگی دارد و سلیقه ای است، بهترین مکان برای قرار دادن پوستر دیواری روی دیوار اصلی است. در واقع بهتر است بزرگترین دیوار را ر نظر بگیرید تا این پوشتر به چشم بیاید. برای خرید انواع پوستر با ویژگی هایی که دارد می توانید به کادر مجرب مای دکوری اطمینان کنید و یکی از بهترین ها را برای خانه ی خود به ارمغان ببرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروشگاه تخصصی دیوارپوش

فروشگاه تخصصی دیوارپوش

شرکت مای دکوری یکی از بهترین شرکت ها می باشد که ارائه دهنده ی انواع دیوار پوش برای منزل یا اداره جات شما می باشد کافی است تنها با بررسی کردن آن ها از نظر کیفیت و قیمت با دیگر شرکت های ارائه دهنده این حجم از محبوبیت را برای شرکت مای دکوری  که بسیاری از افراد دارند؛ ببینید.

دیوار پوش

برای تغییرات دکوراسیون دیوار خیلی فضای بازی دارد که بتوان روی آن مانور هایی داد مثلا خیلی از افراد روی دیوار خود تابلو نصب می کنند و این خیلی نمود پیدا می کند. اگر واقعا این برای شما کافی نیست به پیشهاد مای دکوری می توانید از دیوار پوش استفاده کنید که انواع مختلفی دارد و بسیار می تواند تغییرات ایجاد کند، دیوار پوش ها با انواع جنس های مختلف، طرح و رنگ های مختلف می توانند بسیار در دکوراسیون شما باعث به وجود آمدن تغییراتی شوند. خرید دیوار پوش ها عمر دیوار شما را بالا می برند زیرا در مقابل انواع خم شدن و چروک یا پاره شدن مقاومت بالایی دارند، البته جنس با جنس فرق دارد برای اینکه دیوار پوشی مقاوم داشته باشید ی توانید از دیوار پوش پی وی سی استفاده کنید. از انواع دیوار پوش ها می توان به دیوار پوش ام دی اف و یو پی وی سی اشاره کرد. دیوار پوش های ام دی اف قابلیت شست وشو را ندارند زیرا داخل آن از چوب است اما روکش روی آن یو پی سی می باشد. این تنها در شرایطی می توان آن را تمیز کرد که از یک دستمال نمدار روی آن بکشید. دیوار پوش های پی وی سی وزن کم تری دارند و سبک تر هستند و قابلیت شست و شو هم دارند. اما چون تو خالی است باید مراقب باشید تا در برخورد شی سوراخ نشود. برای نصب انواع دیوار پوش ها در منزلتان از مای دکوری مشاوره دریافت کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.