همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

مدیریت پیج اینستاگرام این عنصر اعتیاد آور برای من!

مدیریت پیج اینستاگرام این عنصر اعتیاد آور برای من!

وقتی 17 ساله بودم و اینترنت پرسرعت یا همان ADSL تازه به ایران آمده بود شرکت های معدودی ارایه دهنده ی آن بودند و من چون سرم درد میکرد برای تکنولوژی ، اینترنت 1 ساله خریدم و در دنیایی به نام دیجیتال غرق شدم. به همین خاطر به ندرت کامپیوتر رو خاموش میکردم و بین جمع خانواده ظاهر میشدم.همین موضوع باعث شده بود تا پدرم بشدت عصبانی و اینترنت منزل را جمع آوری کند.در سالهای بعد شرکت های مخابراتی از غافله عقب نیافتادند و اینترنت ضعیفی را بر روی تلفن همراه پدید آوردند. اما کار همه ی ما را راه می انداخت و برای ارسال تصاویر کم حجم عالی به نظر می رسید که البته باز هم پدرم به دلیل استفاده ی بیش از حد و هزینه های بالای این امکان بار ها و بار ها اقدام به جمع آوری تلفن همراه من کرد با گسترش بستر اینترنت و رقابت شرکت های مخابراتی در پیشی گرفتن از هم، نسل 3 و 4 اینترنت تلفن همراه نیز ارائه شد. اوضاع روز به روز بهتر شد. طولی نکشید تا شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر در دل کاربران جا باز کردند.

 

مدیریت پیج اینستاگرام من از کجا شروع شد؟

تقریبا در هر محفلی که پا میگذاشتیم صحبت از یکی از شبکه های اجتماعی بود. اما عمر فیس بوک در کشور ها بسیار کوتاه بود و جای خود را به برادر خود یعنی اینستاگرام داد. از ابتدای کار تصورم از اینستاگرام یک app بود که فقط فیلتر تصاویرش برایم خیلی جالب بود.با گذشت زمان متوجه شدم که مدیریت پیج اینستاگرام چندان هم کار ساده ای نیست.زیرا باید علاوه بر صرف وقت از الگوریتم های اینستاگرام هم برای بهتر دیده شدن استفاده کرد. باید اضافه کنم که دیگر پدرم شمشیر خود را در مقابل فضای مجازی غلاف کرد. علاقه ی من به اینستاگرام آنقدر زیاد شد که با درک بالای الگوریتم های آن و همچنین استفاده از فضای بصری توانستم اولین کار مدیریت پیچ اینستاگرام خود را در حدود 6 سال پیش بگیرم. امروز تیم بازاریابان برتر بیش از پیش و با تمام توان در این زمینه فعالیت میکند تا بتواند گره ای از کار هموطنان عزیزمان بگشاید.

 

 

کلمه کلیدی: مدیریت پیج اینستاگرام

آدرس: tazarv66.blogfa.com

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید پیانوهای Julius Feurich از نواپیانو

خرید پیانوهای Julius Feurich از نواپیانو

ژولیوس فویریخ اولین کسی که در سال ۱۸۵۱ کارخانه فویریخ را در وین تاسیس کرد . پدر و پدربزرگ او قبل از تاسیس کارخانه ، هارپ سیکورد تولید میکردند . سنت ساخت پیانو در اروپا به قرن ۱۸ برمیگردد و Juluis Feurich  در آن دوران از نفرات اولی بود که پیانوهای دیواری در اروپا با بالاترین استانداردها تولید میکرد . امروزه کمپانی فویریخ پیانوهایی را با برند Julius Feurich ، به یاد موسس و بنیان گذار برند فویریخ در اروپا ، با بالاترین استانداردهای موجود و با بهترین کیفیت تولید میکند . خوشبختانه این امکان فراهم شده تا عرضه این پیانو ها نیز در کشور ایران با عاملیت گالری پیانو نوا انجام شود . گالری پیانو نوا تنها نماینده انحصاری پیانو های Feurich  و Julius Feurich در ایران با ۳۰ سال تجربه تخصصی فروش و خدمات پس از فروش پیانو در ایران میباشد .

این پیانو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته بالاترین امتیاز را هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر قیمت در بین رقبای خود به دست بیاورد . پیانو Julius Feurich با ارتفاع ۱۲۲ سانتی متر و در دو مدل پایه صاف و پایه آهویی موجود و در بازار عرضه میشود .همانطور که گفته شد اولین فاکتور مثبت این پیانو دارا بودن ارتفاع بالای ۱۲۰ سانتی مترمیباشد که توانسته بهترین داینامیک صدایی را برای نوازندگان عزیز تولید کند . لازم به ذکر است که تمامی قطعاتی که در ساخت این پیانو استفاده شده است تماما از چوب بوده و هیچ قطعه غیر چوبی مخصوصا در قسمت اکشن این پیانو ، استفاده نشده است . همانطور که میدانید مهمترین بخش یک پیانو قسمت اکشن یا مکانیزم پیانو میباشد . اگر در ساخت اکشن پیانو از متریال چوبی خوب استفاده شود و همچنین اگر اکشن پیانو دست ساز باشد آنگاه میتوان گفت که بهترین کیفیت اکشن را در اختیار دارید . خوشبختانه تمامی این استانداردها در ساخت این پیانو نیز رعایت شده است.

چکش های پیانو Julius Feurich یکی از بهترین چکش های دنیا یعنی Abel German میباشد که در بهترین پیانو های دنیا از آن استفاده میشود.

 

 

یکی از مهمترین فاکتورهای مثبتی که این پیانو از بقیه پیانو های دیواری دیگر جدا میکند و در رتبه بالاتر قرار میدهد ، استفاده از سیستم agraffe در داخل این پیانو میباشد . سیستم agraffe تنها در پیانو های گرند یا رویال استفاده میشود اما همین سیستم را کمپانی فویریخ توانسته به صورت فول و کامل در تمامی سیم های استفاده شده در این پیانو ، به کار ببرد . استفاده از سیستم agraffe باعث شده تا افت کوک این پیانو به حداقل ممکن برسد .

 

سیستم پدال این پیانو نیز  کاملا از چوب استفاده شده و پدال را روان تر میکند و نوازندگی را بهتر . در پیانوهایی که سیستم پدال ها غیر چوبی است میتواند هنگام نوازندگی تولید صدای گز ، از بدنه و نوازنده  را هنگام نوازندگی اذیت کند . پیانو Julius Feurich با ارتفاع ۱۲۲ سانتی متر و متریال تماما چوب ، توسط گالری پیانو نوا تنها نماینده انحصاری پیانو های Feurich در ایران ، عرضه میشود .

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

پیانو نوا

۰۲۱-۲۲۰۱۸۸۰۵

۰۹۱۲۸۴۴۹۲۳۹

www.navapiano.com

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

آشنایی با انواع پله های داخل خانه

آشنایی با انواع پله های داخل خانه

پله اسپیرال

پله اسپیرال به پله هایی گفته می شود به شکل حلزون بوده و امروزه مورد انتخاب و توجه بسیاری از مخاطبان واقع می باشد در حالت کلی پله گرد که دارای چرخش 360 درجه می باشد به پله حلزونی یا پله اسپیرال شناخته می شود. کیفیت طراحی و زیبایی ظاهری بی نظیر این نوع پله ها سبب جذب افرادی که به دکوراسیون روز دنیا علاقه مند هستند، شده است.

به گونه ای که می توان گفت یکی از مهمترین دلایلی که سبب استفاده از این نوع راه پله ها در روزهای اخیر شده است تاثیر شگفت انگیز آن در طراحی داخلی خانه می باشد و در حال حاضر می توان در بسیاری از ساخت و ساز ها و پروژه های عمرانی شاهد پیاده سازی این نوع راه پله ها باشیم و هم چنین در اغلب قصرها و عمارت های معروف تاریخی از این نوع پله ها استفاده شده و به وضوح تاثیر بی نظیر آن در معماری داخلی لوکس عمارت ها را مشاهده می کنیم. کاربرد بسیار پله های اسپیرال سبب استفاده از آن در زمینه های مختلفی می باشیم.

پله استیل

پله استیل یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع راه پله هایی می باشد که با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بسیار در اولویت انتخاب بسیاری کاربران و مشتریان واقع می شود. در دنیای امروزه با در نظر گرفتن تحول عظیمی که در صنعت ساخت و ساز و ساختمان سازی به وجود آمده است شاهد ارائه و اجرای انواع راه پله ها با بهره مندی از متریال ها و مصالح مختلف می باشیم که با توجه به رشد شهرنشینی آپارتمان ها و ساختمان های دوبلکس افزایش یافته که این موضوع سبب افزایش تعداد تقاضای اجرای راه پله ها در فضای داخلی خانه شده است.

پله استیل به انواع پله هایی اطلاق می شود که به منظور ارتباط بین دو سطوح مختلف به شکل تمام استیل طراحی می شود البته برای جنس کف پله ها می توان از متریال های مختلفی از جمله شیشه، چوب، پلکسی و  بهره مند باشیم.

پله دوبلکس

پله دوبلکس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع راه پله های اجرایی در خانه ها و محیط کاری به شمار می رود. از دیرباز اجرای راه پله نقش بسیار مهمی را بین دو فضا در طبقات مختلف دارا بوده و هم چنین تاثیر اجرای راه پله ها در معماری داخلی قابل انکار نمی باشد. در حال حاضر در بسیاری از خانه ها از راه پله های دوبلکس استفاده می کنند که این موضوع بر زیبایی معماری داخلی بسیار تاثیر می گذارد. برای اجرای این مسئله در ساختمان ها بایستی یک سری نکات را در نظر داشته باشید تا بدون هیچ گونه مشکلی به راحتی و با جذابیت بسیار آن را پیاده کنید.

خانه های دوبلکس در حالت کلی از شیک ترین و مدرن ترین سازه هایی می باشد که در سال های اخیر بر تعداد این نوع سازه ها افزوده شده و در این میان اجرای راه پله های دوبلکس از مهمترین عناصر اجرایی در این ساختمان ها می باشد .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی شرکت رادوین آکام البرز

معرفی شرکت رادوین آکام البرز

شرکت رادوین آکام البرز با نام اختصاری رادکو با ارائه خدمات جدید و داشتن تجهیزاتی نظیر انواع دستگاه پرس ضربه ای با تناژ مختلف و انواع دستگاه سری تراشی و دریل کاری و همچنین دستگاه سی ان سی و خط کامل رنگ پودری ، الکترواستاتیک در زمینه تولید انواع مهره ها ، بوش های آهنی در سایز های مختلف ، قطعات پرس ، انواع خارمهره ، مهره پرچی ،پرس کاری انواع ورق و رنگ کاری کوره ای الکترواستاتیک قطغات فلزی و با جنس های مختلف نظیر برنجی ، آلومینیوم ، آهنی ، فولاد خوش تراش و غیره میباشد

این روز ها تمامی خدمات آنلاین شده و این ویژگی باعث شده رقبا در دنیای شبکه های اینترنتی با بالا بردن کیفیت و همچنین با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی با ارائه خدمات با قیمت مناسب در بازار در صدر جدول بمانند ، رادوین آکام البرز تمامی خدمات پرس کاری ، خدمات سری تراشی با تراپ و مونتاژ قطعات و رنگ پودری در بهترین کیفیت و اقتصادی ترین قیمت ممکن آماده ارئه خدمات میباشد

با خیال راحت پرس کاری - رنگ پودری - قطعه سازی را با تماس تلفنی در هر جای کشور به رادوین آکام البرز سفارش دهید

همچنین برای دیدن دستگاه ها و نمونه کار و یا تماس با شرکت و مشاوران برای ثبت سفارش از طریق وبسایت

www.radcoalborz.ir

در تماس باشید

دیدن نمونه کار ها :

http://radcoalborz.ir/#portfolio

تماس با رادوین آکام البرز :

http://radcoalborz.ir/#contact

تولید و مجموعه سازی هر نوع قطعه فلزی با توجه به تجهیزات این شرکت با توجه به سفارش مشتری با دستگاه های سی ان سی، سری تراشی ، پرس ضربه ای و رنگ پودری ، پوشش انواع قطعات فلزی به وسیله خط رنگ پودری کوره ای الکترو استاتیک به سفارش مشتری.

شرکت قصد دارد تا مشتری های خود را به صورت دائمی نگه دارد و با اصول و قوانین وضع شده شرکت همه چی به نفع مشتریان است

ما کل ایران مشتری داریم

از هر نقطه ای از کشور میتوانید سفارش خود را با ما در میان بگذارید ، دوری مسیر هیچ وقت جلوی همکاری مارا نمیگیرد ، ما منتظرتان هستین

خدمات بیشتر رادوین آکام البرز :

تولید انواع اینسرت های m6 و m8 ، بوش های رینگی ، خارمهره و مهره پرچی m6 برای سینی فن خودرو های پژو ، سمند و 206

تولید انواع بوش های آهنی در سایزهای مختلف و جنس های مختلف کمربند خودرو های مختلف پژو ، سمند ،206 و انواع پراید

تولید انواع اینسرت های برنجی برای صنایع برق ، تابلو برق ، مخازن آب و فاضلاب .


تهران - شهر قدس - 45 متری انقلاب - کوچه مسجد - پلاک 1
02146803104 - 09123541639
Radco.alborz@yahoo.com

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

توضیحاتی در مورد خدمات سئو وبسایت

توضیحاتی در مورد خدمات سئو وبسایت

خدمات سئو وب سایت به همراه اموزش سئو مبتدی یکی از بهترین خدماتی به شمار می رود که معمولا شرکت های طراحی وب سایت وردپرس علاوه بر راه اندازی و طراحی سایت، به مشتریان خود ارائه می دهند. خدمات سئو وبسایت دارای ارزش بسیار زیادی بوده زیرا این خدمات کمک می کنند تا سایت های اینترنتی بتوانند روزانه امتیاز خود را نزد گوگل افزایش داده و این افزایش امتیاز پس از گذشت مدت زمانی منجر به فتح جایگاه های نخست گوگل می شود. در واقع انتظار هر کسب و کار آنلاین از سئو سازی وبسایت، این است که بهترین و بالاترین جایگاه را در بین رقیبان خود داشته باشد.

بهینه سازی وبسایت یا سئو سازی به همراه طراحی وب سایت وردپرس سایت تنها به گرفتن جایگاه ختم نمی شود، بلکه پس از فتح جایگاه های نخست، تازه سئو وبسایت معنا و مفهوم پیدا می کند. زیرا باید با سئو سازی مناسب جایگاه هایی که فتح شده اند، حفظ شوند. حفظ جایگاه در موتور های جستجو به مراتب سخت تر از فتح جایگاه می باشد. بدین ترتیب شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو وبسایت معمولا با توجه به متخصصین سئو که در اختیار دارند، می توانند در حفظ جایگاه های نخست به کسب و کار های اینترنتی کمک کرده و حتی در صورت نیاز آموزش های لازم را به مدیران سایت های کسب و کار های اینترنتی بدهند.

معرفی مهمترین خدمات سئو وبسایت

رفع مشکلات احتمالی وبسایت

یکی از مشکلاتی که باعث می شود سایت های اینترنتی به خوبی بهینه سازی نشوند و جایگاه های نخست گوگل را دریافت نکنند، مشکلات زیر ساختی بوده که برای وبسایت به وجود می آید. از این رو قبل از هر گونه اقدام برای سئو وبسایت می بایست خطا ها و مشکلات احتمالی سایت را بررسی نموده و در صورت وجود هر گونه مشکل نسبت به رفع آنها اقدام نمود. بدین ترتیب یکی از نخستین خدمات سئو وبسایت که می توان به آن اشاره کرد، رفع مشکلات وبسایت می باشد.

تولید و مدیریت محتوا

یکی از رایج ترین خدمات سئو وبسایت که همه سایت های اینترنتی به آن نیاز داشته و از طریق این محتوا معمولا سایت ها به روز نگه داشته می شوند تا موتورهای جستجو روزانه آنها را ایندکس کنند، تولید محتوا می باشد. محتوا می تواند متن، عکس، صوت و یا فیلم باشد. تولید محتوای سئو شده نیاز به آشنایی با یک سری اصول و قواعد داشته از این رو متخصصین سئو می توانند بهترین محتوا را برای سایت های اینترنتی تهیه کنند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از موضوعاتی که در سئو وبسایت تاثیر زیادی داشته، فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد. معمولا برای اینکه بتوان در کلمات خاصی به صفحه نخست گوگل رسید، نیاز است تا از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی کمک کرد تا این امر سریع تر اتفاق بیفتد. شبکه های اجتماعی معمولا با ایجاد ترافیک برای سایت های اینترنتی، کمک می کنند تا گوگل امتیاز بیشتری را برای وبسایت مورد نظر لحاظ کند.

ایجاد بک لینک

ایجاد بک لینک یکی از خدمات سئو وبسایت بوده که زیر مجموعه سئو بیرون صفحه یا سئو خارجی می باشد. بک لینک ها باید واقعی و با ارزش باشند تا تاثیر مناسبی بر روی سئو سایت داشته باشند. معمولا بک لینک ها باید از سایت های معتبر ایجاد شوند. زیرا گوگل تاکید زیادی بر روی سایت های انتخاب شده جهت گرفتن بک لینک دارد.

آموزش سئو وبسایت

سئو وبسایت یکی از کارهایی بوده که می تواند در کنار طراحی سایت برای بسیاری از کسب و کار های اینترنتی مفید و کاربردی باشد. این موضوع باعث شده تا برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو سایت، آموزش سئو وبسایت را نیز در دستور کار خود قرار داده و به افرادی که علاقه مند به یادگیری سئو می باشند، این خدمات را ارائه می دهند.

 

قیمت سئو وبسایت چگونه تعیین می شود؟

معمولا برای گرفتن جایگاه جهت کلمات کلیدی مختلف، قیمت های مختلفی دارد. زیرا رقابت برای برخی از کلمات بسیار زیاد بوده و بعضی از کلمات نیز نیاز به رقابت بسیار کمتری دارند. بدین ترتیب بر اساس میزان درخواست برای گرفتن جایگاه در کلمه کلیدی مورد نظر، قیمت سئو وبسایت نیز متغیر می باشد. Google Planner از جمله ابزاری بوده که می تواند میزان درخواست برای گرفتن جایگاه جهت هر کلمه کلیدی در ماه را نشان بدهد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی محصولات مدیران خودرو (چری و ام وی ام )

معرفی محصولات مدیران خودرو (چری و ام وی ام )

مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو از بدو تاسیس تلاش داشته اند تا دو برند خودروی چری و MVM ام وی ام را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کنند. این دو برند با بهره گیری از دانش روز دنیا و بهترین مواد اولیه به سرعت توانستند جایگاه ویژه ای در میان علاقه مندان به صنعت خودرو از یک سو و منتقدان این حوزه از سوی دیگر بیابند.

 

تیگو tiggo 7

خودروی تیگو 7 یکی از محبوب ترین مدل های ارائه شده در بازار خودروهای عرضه شده توسط مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو است. این خودرو مانند بسیاری دیگر از محصولات ارائه شده در مجموعه های بهتیرن نمایندگی مدیان خودرو از بدنه هیدرودینامیکی HDS زیبایی بهره می برد که به فرآیند شتاب گیری آن در فاصله زمانی کوتاهی کمک می کند. جلو پنجره تیگو 7 با شکل موج مانند خود ظاهر ویژه ای به آن داده است که رودخانه های خروشان را تداعی می کند. چراغ های جلو از صورت کوسه الهام گرفته شده اند و علاوه بر عملکرد عالی به زیبایی این خودروی محبوب در میان لیست فروش خودروهای مدیران خودرو افزوده است. نمای جانبی تیگو 7 بسیار زیبا است. طراحی چراغ های عقب ظاهر ان خودرو را به طرز زیبایی اسپرت کرده است. موتور این اتومبیل دارای حجمی برابر با 1.5 لیتر است و می تواند 176 اسب بخار و 201 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

 

mvm x22  

یکی از بهترین خودروهایی که در بازارهای داخلی از استقبال چشمگیری در میان علاقه مندان به محصولات مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو تهران برخوردار شد، ام وی ام MVM ایکس 33 اس X33Sبوده است. ایکس 33 اس نامی است که مدیران خودرو برای این محصول در ایران برگزیده است اما این محصول ممتاز در کشورهای مختلف با نام های دیگری شناخته می شود. برای مثال مصری های به این خودرو نام اسپرانزا داده اند. X33S در اندونزی نیز SMK نامیده شده است. نسل اول ایکس 33 با داشتن قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر خودروهای شاسی بلند در ایران توانست به سرعت در قلب علاقه مندان به خودرو جای باز کرده و فروش خوبی را تجربه کند. نسل دوم ایکس 33 X33 از ظاهر جدیدتری برخودار است. در واقع در نسل اول این خودرو الهام گرفتن از خودروهای پیشین به مراتب بیشتر مشاهده می شد. اما تولید کنندگان و طراحان چری به سرعت متوجه شدند که آنچه باعث جلب نظر مشتریان می شود، ارائه مدل هایی است که کمتر دیده شده اند و در طراحی آنها از خلاقیت زیادی بهره گرفته شده است. نمای جلوی این اتوموبیل شاهد تغییرات بسیار گسترده ای بود. تغییر در فرم سپر و چراغ های جلو را می توان یکی از این تغییرات دانست. با این حال موتور این خودرو نسبت به مدل قدیمی چندان تغییر نکرد و علی رغم تغییرات اندک در امکانات ارائه شده توسط این خودرو، این تحولات نسبت مدل سوم چندان نیز چشمگیر نبودند. نسل سوم ایکس 33، با نام ایکس 33 اس X33S با فاصله بسیار اندکی نسبت به مدل دوم توسط مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو به بازار عرضه شد

 

mvm x33

تجربه مدیران خودرو نشان داده است که ایکس 33 به دلیل بهره گیری از طراحی زیبای ظاهری داخلی تا این حد مورد توجه توجه قرار گرفته است. صندلی های عقب ایکس 33 بسیار راحت طراحی شده اند و با داشتن نوار قرمزی که در تمامی طراحی ظاهری الهام بخش بوده است، جلوه و زیبایی دو چندان به این خودرو بخشیده است. علاوه بر موارد ذکر شده وجود یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی قرار گرفته در داشبرد است که از وجه تمایزهای آشکار این مدل با نمونه های قبلی و سایر نمونه های موجود در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو به شمار می آید. این گزینه به امکانات چنین خودروهایی با این طیف قیمتی افزوده است. موتور ام وی ام ایکس 33، موتور چهار سیلندر دو لیتری تنفس طبیعی است و در این چند سال گذشته از عرضه‌ اش به بازار تغییر چندانی نکرده است. اما در نسل آخر این خودرو بهینه تر شده و توان تولید 136 اسب بخار و 182 نیوتن متر گشتاور را دارد. فروش بالای این خودرو در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو را می توان با توجه به مشخصات فنی قابل اعتماد، توجیه پذیر دانست. این خودرو مانند بسیاری دیگر از محصولات مدیران خودرو در حالت دستی هفت دنده در اختیار صاحبان خود می گذارد. ترکیب این موتور 4 سیلندری و گریبکس سی وی تی cvt باعث عملکرد مناسب خودرو در زمینه میزان شتاب می شود. در رانندگی با این خودرو شما قادر خواهید بود نوع رانندگی را بین دو حالت eco و sport تغییر دهید تا موتور خودرو در حالت اسپرت بتواند در تعویض دنده دور موتور را افزایش دهد و در حالت eco مصرف سوخت را کاهش دهد.

آریزو 5

یکی از مدل های محبوب موجود در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو معتبر آریزو 5 است آریزو 5 دارای ظاهری بسیار زیبا و مدرن است. این اتومبیل دارای چراغ هایی با طراحی منحصر به فرد و زیبا می باشد. طراحی T شکل کنسول و پره های کولر باعث شده است که این خودرو در داخل کابین نیز هر راننده ای را مسحور خود کند. دوخت مرغوب صندلی های آریزو 5 و مهندسی بسیار دقیق برای تنظیم دقیق آنها توانسته است راحتی و ایمنی را برای سرنشینان به ارمغان بیاورد. آریزو 5 از شاسی آلمانی بهره می برد و به دلیل داشتن کیسه های هوای با سیستم سوئدی ایمنی سرنشینان را به بهترین نحو تامین می کند. آریزو 5 با ارائه امکاناتی مانند نمایشگر فشار باد، سیستم تهویه هوا، استارت بی سوئیچ و صندوق عقب 430 لیتری، اتومبیل بسیار مناسبی برای خانواده ها به شمار می آید. موتور آریزو 5 1.5 لیتری بوده و مجهز به تکنولوژی DVVT و گریبکس 7 سرعته CVT است.

 

چری تیگو 5

یکی از اتومبیل هایی که در تمامی مجموعه های بهترین نمایندگی مدیران خودرو از جمله پر طرفدارها به حساب می آیند، تیگو 5 Tiggo 5 است که با قیمت مناسب و عرضه شرایط فروش بی نظیر مدیران خودرو نظیر امکان پرداخت با اقساط طولانی مدت و پیش پرداخت های اندک به خودرویی محبوب در میان اهالی صنعت خودرو و همچنین در میان کارشناسان فنی مدیران خودرو تبدیل شده است. این خودرو اولین نمونه ای است که در سال 94 با برند چری وارد کشورمان شد. طراحی سپر و چراغ های جلو در نسخه های فعلی تیگو 5 نسبت به مدل اولیه زیباتر است.

Tiggo 5 در کامل ترین مدل خود، دارای چهار کیسه هوا است که می تواند به خوبی امنیت خریداران را تضمین کند. تیگو 5 با داشتن مرکز ثقل بالاتر از سطح زمین و ارتفاع زیادتری نسبت به رقیبان خود، دید بسیار خوبی از جاده و محیط اطراف به رانندگان خود می دهد. ترمزهای این خودرو بسیار قابل اعتماد طراحی شده اند و به خریداران اجازه می دهد تا با بیشترین امنیت خاطر از رانندگی خود لذت ببرند. بد نیست بدانید مصرف سوخت تیگو 5، 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر ارزیابی شده است که رقم قابل قبولی به شمار می آید.

mvm x55

چری تیگو 4 با کد 5X در بازارهای خارج از چین فروخته می‌شود. این محصول از نظر اندازه‌ی بدنه، اندکی بزرگ‌تر از ام‌وی‌ام ایکس 33 (تیگو 3) و البته کوچک‌تر از چری تیگو 5 است. ابعاد خودرو شامل طول ۴,۳۳۸ میلی‌متر با عرض ۱,۸۳۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱,۶۴۵ میلی‌متر است که فاصله محورهای ۲,۶۳۰ میلی‌متر فراهم می‌کند. چری تیگو 4 در ایران با کد ام‌وی‌ام ایکس 55 فروخته خواهد شد.

برخلاف ابعاد، مشخصات فنی ام‌ وی‌ ام ایکس 55 مشابه ایکس 33 نیست و اشتراکاتی با تیگو 7 دارد.جدیدترین محصول مدیران خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند. این مدل، در زمانی حدود ۱۱ تا ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. تیگو 4 مجهز به موتور ۱.۵ لیتری، همراه‌با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته دبل‌کلاچ (DCT) میانگین مصرف سوخت ۸.۵ تا ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

معرفی نمایندگی 777 مدیران خودرو :

نمایندگی 777 مدیران خودرو در سال 96 با اسم ثبت شده ایرانیان صنعت خودرو ورنا ( 777 ) توانست مجوز اخذ نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو را کسب کند. نمایندگی 777 مدیران خودرو  ابتدا تاسیس خود یک شعبه در تهران و در سال 97 در کرج استان البرز شعبه  دوم خود را افتتاح کرد .

شعبه تهران نمایندگی 777 مدیران خودرو به مساحت 450 متر مربع ساختمان  و  بر 25 متری یک از لوکس ترین و به روز ترین نمایندگی های مدیران خودرو در تهران می باشد.

آدرس نمایندگی های 777 مدیران خودرو :

شعبه تهران :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا  است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های 213 ، 214 ، 215 در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  02148000781 است که داخلی های 301 ، 302 ، 303 و 304  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

محصولات مدیران خودرو  :

شما با مراجعه به سایت نمایندگی 777 مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

تفاوت نمایندگی 777 با دیگر نمایندگی های مدیران خودرو در کادر فروش ماهر ، امکان تست درایو تمامی محصولات مدیران خودرو در تمامی شعبات و ارسال رایگان خودرو درب منزل مشتریان و رفت و برگشت مشتریان با اسنپ و امکان تسهیلات ارزانتر و بی دردسرتر برای مشتریان و پیگیری لحظه به لحظه پرونده های مشتریان در لیزینگ و ارسال هدایا و تخفیف ویژه و برگزاری مسابقات برای مشتریان وفادار است .

همچنین شما با مراجعه به شعبات 777 می توانید محصولات قدیمی مدیران خودرو را به محصولات به روزتر این کمپانی تعویض و به صورت اقساط 60 ماهه خریداری کنید.

محصولات مدیران خودرو در 4 محصول 315 نسل جدید و ایکس 22 دنده و اتومات و ایکس 33 اسپرت و ایکس 55  برای برند mvm است و برای برند چری  4 محصول آریزو  5 توربو ، آریزو 6 جدید و تیگو 5 نیو و تیگو 7 اکسلنت است.  همچنین شما می توانید کاتالوگ محصولات چری و mvm  و تور 360 درجه را در سایت 777 مشاهده کنید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

آشنایی با نمایندگی اشنایدر در ایران فروشگاه صنعت روز

آشنایی با نمایندگی اشنایدر در ایران فروشگاه صنعت روز

اشنایدر الکتریک، (Schneider Electric)  شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.

نمایندگی اشنایدر لاله زار تهران با برخورداری از مراکز متعدد تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می شود.

برادران اشنایدر در اوایل قرن ۱۹ با تشکیل شرکت اشنایدر در زمینه صنایع فولاد، آهن و ماشین آلات سنگین و کشتی سازی فعالیت خود را آغاز کردند. پس از آن در سال ۱۹۱۹ با تأسیس شرکت اشنایدر در آلمان و همکاری با شرکت وستینگهاوس در زمینه تولید موتورهای الکتریکی و سایر تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه‌ها و لوکوموتیوهای برقی فعالیت خود را توسعه دادند. در اواخر قرن بیستم این شرکت با تأکید بیشتر بر صنعت برق، خرید کارخانجات تله مکانیک، اسکوئردی و مرلن ژرن گروه اشنایدر الکتریک را ابداع کرده و همچنین با مالکیت کارخانه Lexal – دومین توزیع کننده صنعت برق در اروپا – فعالیت خود را در زمینه محصولات بازار ساختمان گسترش داده است. این شرکت در طی سالیان متوالی با تأسیس شعب مختلف در بسیاری از کشورهای جهان، از پیشگامان صنعت برق است.

 نمایندگی اشنایدر الکتریک  با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوآوری در صنعت برق و با برخورداری از مراکز متعدد

تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می‌شود 

 

نمایندگی رسمی اشنایدر الکتریک

این شرکت، از سال ۱۳۵۴ با تأسیس دفتر تله مکانیک ایران حضور خود را رسماً در ایران اعلام کرده است. کارخانه اشنایدر الکتریک (تله مکانیک ایران) در سال ۱۳۷۹ جهت گسترش فعالیت و افزایش سرمایه‌گذاری در ایران اقدام به احداث کارخانه‌ای در شهرستان کرج به منظور تولید و مونتاژ کلیدهای مینیاتوری تیپ C60N از ۲ تا ۶۳ آمپر کرده است. که از طریق مراکز فروش مختلفی در سراسر ایران به دست مصرف‌کننده می‌رسد. لازم به ذکر است که محصولات برند اشنایدر الکتریک قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود که تولید آسیای شرقی است دارد.

کلید هوایی اشنایدر الکتریک 

اشنایدر الکتریک ساخت کجاست؟

 

نمایندگی اشنایدر الکتریک ، (Schneider Electric) شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. این شرکت برای پیش برد اهداف بلند مدت و پایدار و همچنین بالا بردن بهروری خود کارخانجاتی در قاره‌های مختلف جهان تأسیس کرده که محصولاتی تحت لیسانس و با نظارت شرکت اصلی تولید می‌کند. این کارخانجات به گروه اشنایدر الکتریک شهرت یافته است و همگی تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه هستند و محصولات با کیفیت اول جهانی تولید می‌کنند.

برای مثال کنتاکتورها بیشتر در فرانسه تولید می‌شوند، کنتاکتورهای خازنی و کنتاکتورهای خاص در جمهوری چک، کلید حرارتی در فرانسه، کلید اتوماتیک در لهستان و کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم در تایلند، رله شانت و آندر ولتاز کلید اتوماتیک در لهستان، کنتاکت کمکی کلید حرارتی در فرانسه، شاسی استارت استوپ و سلکتور سوئیچ های فلزی در فرانسه و نوع باکالیت و چراغ سیگنال در اندونزی، تایمر و کنترل فار در اندونزی، بیمتال در فرانسه، اینورتر یا کنترل دور موتور همچنین راه انداز نرم موتور در چین، حفاظت جان در هند و اسپانیا و کلید مینیاتوری در ایران تولید می‌شوند.

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات اشنایدرالکتریک نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب سایت  www.sanatrooz.com اقدام کنند

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

برق و صنعت مارولین

برق و صنعت مارولین

برق و صنعت مارولین   تولید کننده بست کمربندی پلاستیکی و پخش کلیه لوازم تابلوهای برق صنعتی در ایران این کارخانه در سال ۱۳۷۷تاسیس گردید و تجربه کافی در زمینه ی اتصالات برق صنعتی دارد در ضمن این کارخانه دارای ۴۱۰ پرسنل مجرب  و آموزش دیده و فنی می باشد. مارولین در زمینه ی تولید کابل شوهای مسی، برنجی، آلمینیوم و بی متال طبق استاندارد آلمان فعالیت می نماید  این شرکت وارد کننده و پخش کننده محصولاتی از قبیل گلند،فنر سیم کشی، سر سیم، شماره سیم، ابزارآلات، بست کمربندی، لوله خرطومی، روکش حرارتی و نوار

بست پلاستیکی (کمربندی) 

بست های پلاستیکی (کمربندی) مخصوص جمع کردن و کنار هم قرار دادن بسیاری از چیز ها مانند کابل،مفتول و...

بست های پلاستیکی (کمربندی)از آنگونه از اجناسی است که در تمام جعبه های ابزار موجود است و بسیار کاربردی است.

محصولات وارداتی در انواع برند ها و در سایز های مختلف به همراه اطلاعات و قیمت.

بست های کمربندی پلاستیکی نیز بنا به کاربرد، خود به دو گروه تقسیم می شوند:

  • بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۶ (پلی آمید ۶۶): این نوع بست کمربندی پلاستیکی برای استفاده در مصارف عمومی، اما محیطهای بسته و به دور از آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بست ها در مقابل اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم نبوده و در اثر تابش طولانی مدت اشعه خورشید دچار پوسیدگی می شوند. بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۶، عمدتا دارای رنگ طبیعی پلی آمید ۶۶ (متمایل به رنگ سفید) می باشد، اما رنگ های دیگر نیز بنا به درخواست قابل ارائه است.
    • بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۴ (پلی آمید ۴۶): این نوع بست کمربندی پلاستیکی در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است و می تواند مدت زمان طولانی در معرض اشعه خورشید قرار گرفته و مقاومت داشته باشد. از این رو، استفاده از این بست کمرنبدی در محیط های باز توصیه می گردد. این نوع بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۴ و دارای رنگ مشکی می باشد

بست های کمربندی پلاستیکی، همانند دیگر محصولاتی که از پلی آمید ساخته شده اند، نسبت به شرایط محیطی حساس و تاثیر پذیر هستند. بنابر این باید در محیط خشک و خنک انبارش شوند. این محصولات در کیسه های خاء شده بسته بندی شده و ضروری است تا قبل از زمان استفاده در این نوع بسته بندی نگهداری شوند. بهترین زمان مصرف بست کمربندی پلاستیکی بعد از باز کردن بسته بندی خاء، ۳۰ روز می باشد.

برق صنعت مارولین را به ادرس وب سایت  :

www.marrolin.ir

بازدید نمایید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی برند خودروسازی چری

معرفی برند خودروسازی چری

چری اتومبیل، (به انگلیسی: Chery Automobile)  شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین می‌باشد.

شرکت چری (Chery) یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود.

از اولین محصولات این شرکت می‌توان به نمونه‌هایی مانند فنگ یون (Fengyun) اشاره کرد که با استفاده از شاسی سیات (Seat) ساخته شده بود.

 این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه و چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد.

 این شرکت در سال ۲۰۰۵ اولین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه (که نظام سیاسی مشابه با چین دارد) افتتاح نمود.

چری در سال ۲۰۰۳ و همراه با هجوم اجناس چینی راهی ایران شد ،نام مدیران خودرو با نام اختصاری ام وی ام (Modiran Vehicle Manufacturing) مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده گرفت. این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو (Daewoo) کره را عهده‌دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونه‌هایی دیگر گردید.

فهرست محصولات چری

خودروهای سدان با نام آریزو (Arrizo)

سدان‌های این شرکت در حال حاضر با کد و نام آریزو به فروش رسیده که چری آریزو ۶ جدید معرفی شده در ایران نیز متعلق به این بخش است. این خودروها شامل مدل‌های آریزو ۳، آریزو ۵، آریزو ۷ و آریزو GX (که با نامگذاری ابتدایی نمونه مفهومی و عنوان چری آریزو ۶ در ایران معرفی شده) هستند. این خودروها از طراحی داخلی و خارجی قابل قبولی نسبت به قیمت سود برده ولی پیشرانه‌هایی ضعیف‌تر از رقبای غیر چینی خود دارند.

شما می توانید محصولات چری را که با نام های آریزو 5 دنده و آریزو 5 توربو و  آریزو6 است را از نمایندگی 777 مدیران خودرو واقع در تهران و کرج تهیه و درخواست خرید کنید .

 

 

خودروهای کراس اوور با نام تیگو (Tiggo)

شرکت چری اولین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی از خودروی کراس اوور و ارزانقیمت خود به نام تیگو رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۰ میلادی و پس از یک فیس لیفت به چری تیگو ۳ تغییر نام داد.

 

کراس اوورهای تیگو که پس از سال ۲۰۱۰ با زبان طراحی جدیدی ساخته شده و کیفیت بسیار مناسب تری نسبت به نسل‌های قبلی که در ایران با نام ام وی ام X33 به فروش می‌رسید،  دارند.

شما می توانید محصولات شاسی بلند  چری را که با نام های تیگو 5 و تیگو 7 و تیگو 8  است را از نمایندگی 777 مدیران خودرو واقع در تهران و کرج تهیه و درخواست خرید کنید .

 

چری در ایران

همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شد، محصولات چری از سال ۲۰۰۶ وارد ایران شده و مسئولیت دشوار مونتاژ آن به شرکت کرمان موتور و زیر مجموعه مدیران خودرو واگذار گردید. محصولاتی مانند ام وی ام ۱۱۰، ام وی ام ۵۵۰ و ۵۳۰ و نمونه‌هایی از نسل‌های پیش از همکاری‌های خارجی این شرکت بوده که در نمایندگی چری عرضه شد و با ظاهر خود، زیبایی خیابان‌های ایران را بیش از پیش نمودند.

اما پس از تغییر رویه که در بخش همکاری‌های خارجی تاریخچه شرکت چری به آن اشاره شد، محصولات نسل جدید آن نیز وارد ایران شدند. در حال حاضر مدل‌های ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک و ام وی ام ۱۱۰ و ام وی ام X33 نسل قدیم در کنار نسل‌های جدیدتری مانند چری تیگو ۵ و چری تیگو ۷ و آریزو ۵ به فروش رسیده که چری آریزو ۶ را نیز باید به آنها اضافه نمود.

آدرس نمایندگی های 777 مدیران خودرو :

شعبه تهران :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های 213 ، 214 ، 215 در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج :

آدرس نمایندگی 777 چری برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  02148000781 است که داخلی های 301 ، 302 ، 303 و 304  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شما با مراجعه به سایت نمایندگی 777 مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی شعبه 777 :

معرفی شعبه 777 :

خرید و فروش خودرو امری سخت و بسیار پیچیده شده است و اکثر افراد سعی دارند که خرید و فروش خود را خود به تنهایی انجام دهند ، در این مقاله قصد داریم بهترین و مطمئن ترین روش خرید خودرو و فروش خودرو را توسط نمایندگی 777 مدیران خودرو معرفی کنیم .

خرید مطمئن و با تحویل فوری :

با توجه به افزایش تحریم ها و خارج شدن خودروسازان مطرح دنیا از ایران و کاهش قدرت خرید مردم برای خرید خودروی صفر ، شرکت خودروسازی مدیران خودرو به عنوان اولین خودروسازان خصوصی در صنعت کشور و باسابقه 15 ساله در صنعت خودروسازی ، هنوز هم با قدرت چرخ تولید خودرو را با تلاش  متخصصان ایرانی یک تنه به دوش کشیده است و به عنوان اولین خودروسازی در ایران است که هنوز هم تمام تولیداتش با همان کیفیت قبلی تولید و عرضه می شود.

معرفی کلی شرکت مدیران خودرو:

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی " حق با مشتری است" را مورد توجه قرار داده است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید.

دیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه  خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود  روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در  کسب و کار است را دنبال می کند.

 

مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می کند تا ماموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد.

شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع  و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد و در عمل شعار مدیران خودرو ایده ال را محقق نماید.

معرفی نمایندگی 777 مدیران خودرو :

نمایندگی 777 مدیران خودرو در سال 96 با اسم ثبت شده ایرانیان صنعت خودرو ورنا ( 777 ) توانست مجوز اخذ نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو را کسب کند. نمایندگی 777 مدیران خودرو  ابتدا تاسیس خود یک شعبه در تهران و در سال 97 در کرج استان البرز شعبه  دوم خود را افتتاح کرد .

شعبه تهران نمایندگی 777 مدیران خودرو به مساحت 450 متر مربع ساختمان  و  بر 25 متری یک از لوکس ترین و به روز ترین نمایندگی های مدیران خودرو در تهران می باشد.

آدرس نمایندگی های 777 مدیران خودرو :

شعبه تهران :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه تهران واقع در سمت غرب تهران منطقه سعادت آباد نرسیده به مسجد قدس بلوار دریا  است .  شماره تلفن شعبه تهران  02148000781 است که داخلی های 213 ، 214 ، 215 در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

شعبه کرج :

آدرس نمایندگی 777 مدیران خودرو برای شعبه استان البرز  واقع در کرج:  مهر شهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

است.  شماره تلفن شعبه کرج  02148000781 است که داخلی های 301 ، 302 ، 303 و 304  در ساعات اداری پاسخگوی شما مشتریان هستند.

محصولات مدیران خودرو  :

شما با مراجعه به سایت نمایندگی 777 مدیران خودرو و یا مراجعه حضوری می توانید از آخرین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام و نحوه پرداخت تسهیلات باخبر شوید.

تفاوت نمایندگی 777 با دیگر نمایندگی های مدیران خودرو در کادر فروش ماهر ، امکان تست درایو تمامی محصولات مدیران خودرو در تمامی شعبات و ارسال رایگان خودرو درب منزل مشتریان و رفت و برگشت مشتریان با اسنپ و امکان تسهیلات ارزانتر و بی دردسرتر برای مشتریان و پیگیری لحظه به لحظه پرونده های مشتریان در لیزینگ و ارسال هدایا و تخفیف ویژه و برگزاری مسابقات برای مشتریان وفادار است .

همچنین شما با مراجعه به شعبات 777 می توانید محصولات قدیمی مدیران خودرو را به محصولات به روزتر این کمپانی تعویض و به صورت اقساط 60 ماهه خریداری کنید.

محصولات مدیران خودرو در 4 محصول 315 پلاس و ایکس 22 دنده و اتومات و ایکس 33 اسپرت و ایکس 55  برای برند mvm است و برای برند چری  4 محصول آریزو  5 توربو ، آریزو 6 جدید و تیگو 5 نیو و تیگو 7 اکسلنت است.  همچنین شما می توانید کاتالوگ محصولات چری و mvm  و تور 360 درجه را در سایت 777 مشاهده کنید .

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.