همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

کیفیت بالای کالاهای اداری را از ما بخواهید

کیفیت بالای کالاهای اداری را از ما بخواهید

ما در مجموعه آفیس کالا به عنوان فروشگاه آنلاین و معتبر کالاهای اداری، محصولات مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مهیا کرده ایم. علاوه بر ارائه محصول، مشاورین با تجربه آفیس کالا نیز در زمینه مشاوره کارآمد جهت تشخیص بهترین و مناسب ترین کالا به مشتریان محترم ارائه خدمات می نمایند.

در اینجا به تشریح و نقد و بررسی برخی از محصولات مجموعه آفیس کالا برای آشنایی بیشتر مصرف کنندگان با مشخصات فنی این کالاها می پردازیم.

تخته وایت برد و تابلو اعلانات

تخته وایت برد و تابلو اعلانات

تخته وایت برد و تابلو اعلانات از جمله اقلام ضروری هستند که در هر شرکت یا اداره ای با مقاصد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما بیشترین کاربرد آنها نصب در سالن شرکت یا اداره برای اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های مهم اداری جهت اطلاع کارمندان و کارکنان آن است. فروشگاه اینترنتی آفیس کالا انواع تخته وایت برد و تابلو اعلانات از جمله تابلو اعلانات های ساده و شیشه خور و تخته وایت برد های ساده و مغناطیسی را در سایزهای مختلف ارائه می کند؛ جهت سفارش و خرید این محصولات می توانید به وب سایت فروشگاه آنلاین آفیس کالا مراجعه نمایید.

تونر و کارتریج

تونر و کارتریج

امروزه استفاده از ماشین های اداری چون پرینتر نه تنها در ادارات بلکه در منازل شخصی افراد نیز از جمله کالاهای دیجیتال ضروری تلقی می شوند. پرینترها یا از جوهر و یا از تونر برای عملکرد خود به عنوان چاپگر استفاده می کنند. پرینترهایی که از جوهر استفاده می کنند پرینترهای جوهر افشان و پرینترهای به کار گیرنده تونر را پرینترهای لیزری می نامند. محفظه ای از دستگاه چاپ که جوهر یا تونر در داخل آن قرار می گیرد به اصطلاح علمی کارتریج نامیده می شود. جهت سفارش و خرید تونر و کارتریج می توانید از خدمات فروشگاه آفیس کالا ارائه دهنده مرغوب ترین انواع تونر و کارتریج استفاده نمایید.

برچسب کاغذی و پی وی سی

برچسب کاغذی و پی وی سی

محصولات دیگر مجموعه آفیس کالا شامل انواع برچسب های کاغذی و پی وی سی است. لیبل و برچسب کاغذی و پی وی سی موارد مصرف زیادی دارد و اغلب از آنها بر روی کالای بسته بندی شده استفاده می شود. برچسب های کاغذی فروشگاه آنلاین آفیس کالا شامل انواع برچسب های گلاسه و نیمه گلاسه، برچسب های مات و ... در مارک های مختلف است. همچنین از آنجایی که برچسب های کاغذی را می توان در هر رنگی تولید کرد، تنوع در رنگ آنها نیز بسیار زیاد و شامل رنگ های قرمز، آبی، بنفش و غیره است. از برچسب های کاغذی اغلب در محیط های خشک و به صورت کوتاه مدت استفاده می کنند در حالی که برچسب های پی وی سی را به دلیل مقاومت بالای آنها در محیط های با شرایط آب و هوایی سخت از جمله باد و باران و آفتاب شدید به کار می برند. برای تهیه انواع برچسب کاغذی و پی وی سی متناسب با نیاز خود می توانید از خدمات مجموعه آفیس کالا استفاده نمایید.

کاربن های وکس و رزین

کاربن های وکس و رزین

شرکت ها و اداراتی که از پرینتر چاپ برچسب استفاده می کنند کاربن های وکس و رزین را همراه با اعمال گرما بدین منظور مورد استفاده قرار می دهند. در حقیقت در این دستگاه ها گرمای هد پرینتر سبب ذوب شدن وکس و رزین شده و آن را بر روی کاغذ برچسب قرار می دهد.

کاربن وکس از نوعی جوهر با دمای ذوب پایین و بر پایه وکس تولید شده که متداول ترین نوع کاربن حرارتی است، دوام تصویر بالایی دارد و قیمت آن نیز مناسب است. کاربن های رزین از رزین خالص که در دماهای بالا ذوب می شود ساخته شده و دارای دوام بالایی هستند؛ در مورد اغلب قریب به اتفاق محصولات استفاده از انواع گران تر کیفیت مطلوب تری ارائه می دهد، در حالی که در مورد کاربن ها استفاده از کاربن های رزین که گران تر هستند در صورتی که به صورت اصولی و در جای مناسب خود انجام نشود می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات جدی گردد. مطمئنا شما نیز که نیاز به کاربن با دوام بالا نداشته باشید استفاده از سایر کاربن ها چون کاربن وکس را بر کاربن های رزینی ترجیح می دهید. البته نوعی از کاربن ها نیز تحت عنوان کاربن های وکس- رزین به وجود آمده اند که مزیت های کاربن های وکس و رزین را در یک جا تجمیع و معایب آنها را تعدیل نموده اند. استفاده از این رزین ها در مورد مدت مصرف نیز حد میانه ای از مدت مصرف کاربن های وکس که به صورت موقتی و کوتاه مدت استفاده می شوند و کاربن های رزین که کاربرد بلند مدت دارند را داراست و در میان مدت بازدهی خوبی از خود نشان می دهد. جهت تهیه انواع کاربن های وکس، وکس- رزین و رزین می توانید به وب سایت فروشگاه آنلاین کالاهای اداری آفیس کالا مراجعه نمایید.

کاغذ رول حرارتی

کاغذ رول حرارتی

رول کاغذ حرارتی محصولی است که هر شخص روزانه شاید چندین و چند ده بار با آن سروکار داشته باشد. رسید کاغذی دریافتی از عابر بانک و کارت خوان ها، لیست چاپی کالاهای خریداری شده از یک فروشگاه، دیتای چاپی ارائه شده توسط آزمایشگاه ها و غیره همه بخشی از کاغذهای رول هستند. همانطور که از نام رول کاغذ حرارتی پیداست این کاغذ تحت حرارت هد دستگاه قرار گرفته و اطلاعات مربوطه روی آن چاپ می شود. در واقع در این محصول بر خلاف پرینترهایی که از جوهر یا تونر جهت چاپ استفاده می کنند، عمل چاپ تنها با حرارت هد دستگاه انجام می شود. در مورد خرید رول کاغذ حرارتی دقت به سایز رول و تناسب آن با دستگاه مورد نظر لازم است تا سازگاری مطلوب بین آنها میسر شود. در میان انواع سایزهای رول کاغذ حرارتی سایزهای 8 و 5.2 سانتی متری بیشترین استفاده را دارند. جهت سفارش و خرید رول کاغذ حرارتی متناسب با نیاز خود می توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی آفیس کالا استفاده نمایید.

تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت فروشگاه آنلاین ماشین های اداری آفیس کالا همراه با تصویر کالا و مشخصات فنی و سایر ویژگی های آنها آورده شده اند علاوه بر این مشاورین مجرب این مجموعه نیز در انتخاب و خرید مناسب آماده ارائه خدمات مشاوره به مشتریان محترم می باشد. مزیت قابل توجه دیگر خرید و استفاده از خدمات گروه آفیس کالا تضمین محصول و خدمات پس از فروش معتبر آن است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

کنسانتره انار

کنسانتره انار

کنسانتره انار چه فواید و خاصیت هایی دارد، و آیا امکان خرید آنلاین کنسانتره انار از تولید کننده کنسانتره انار در ایران وجود دارد؟

ارائه کنسانتره انار، رب انار و رب گوجه

خواص بسیاری زیادی در کنسانتره انار وجود دارد از قبیل خون سازی و بهبود عملکرد خون رسانی و هم چنین کارکرد قلب. در واقع این فراورده با تنظیم فشار خون، غلظت خون را کاهش می دهد.

برخی اقسام انار مثل انار سیاه برای معالجه زردي، اسهال و سياه سرفه همواره به وسیله ی اطبا طب سنتی توصیه می شود.

مواد فنولیک که در انواع انار یافت می شود، سبب رفع مسمومیت های کبد می گردد.

انار های دانه سفید مقدار زیادتری امگا ۳ و امگا ۶ را دارا می باشند.

 

 

 

 

هم اکنون بهترین مارک کنسانتره انار در مرکز خرید و فروش اناز در بازار با مناسب ترین قیمت برای تمامی خریداران قابل تهیه است.

ایران کشوری است که سالانه بالغ بر هشتصد هزار تن انار مرغوب و درجه یک تولید می کند و از این رو قادر می باشد تا انواع کنسانتره انار را تولید کند، به گونه ای که کشورمان در حال حاضر تکنولوژی و دانش لازم برای تولید بهترین کنسانتره انار را در اختیار دارد و قادر است با بسته بندی این محصول فراورده انار به شکل استانداردی که در جهان مورد قبول است، آن را جهت صادرات به بسیاری کشور ها چون کره، روسیه، ایتالیا و… که خواستار و مشتری دائم کنسانتره انار درجه یک ایرانی به شمار می روند، عرضه کند.

تولید و فروش کنسانتره انار از برترین برند های بازار با بهترین بسته بندی برای صادرات شروع شده و آماده همکاری با سایر کشانی می باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.

برترین برندهای کنسانتره انار در بسته بندی بشکه ای به وزن خالص ۲۶۵ کیلو گرم و بریکس ۶۵ توسط تولید کنندگان تولید و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

انواع کنسانتره های انار طبق استاندارد داخلی و خارجی تایید شده تولید می شوند و آماده صادرات می باشد.

کنسانتره انار سیاب یکی از بهترین انواع این محصول می باشد که برای فروش کاملا بهداشتی و استریل تولید شده است.

دمای نگهداری کنسانتره انار منفی هجده درجه می باشد و در بشکه به صورت اسپتیک برای مدت طولانی حفظ میشود.

خط توليد کنسانتره و بسته بندي آسپتيک  LINE C: Concentration and Aseptic Line

 

 

 

 

 

 

 

 

آبميوه انار فيلتراسيون شده در اين مرحله به دستگاه تغليظ (اواپراتور) Evaporator براي عمليات کنسانتره گيري تا بريکس 65 فرستاده مي شود. پس از اين مرحله کنسانتره توليد شده به دستگاه استريلازيسيون جهت استريل شدن فرستاده مي شود.

در مرحله بعد کنسانتره استريل شده به دستگاه بسته بندي آسپتيک منتقل مي گردد اين دستگاه توانايي بسته بندي رنج وسيعي از محصولات را در سايز هاي مختلف دارد همچنين اين دستگاه داراي حداقل تعميرات و نگهداري و تغييرات عملکرد را در طولاني مدت دارد ، پيشنهاد سازنده بسته بندي در بشکه هاي 220 ليتري مي باشد. همچنين به منظور کاهش تغيير رنگ کنسانتره توليدي سازنده پيشنهاد مي نمايد محصول نهايي پس از بسته بندي در داخل سردخانه زير صفر نگهداري گردد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

راهنمای خرید کیسه بوکس

راهنمای خرید کیسه بوکس

ورزش بوکس یا مشت‌ زنی یکی از رشته‌ های ورزش رزمی است که در آن دو نفر با ضربات مشت در دو نوع آماتور و حرفه ای با هم مبارزه می کنند. بوکس به عنوان یک ورزش رزمی به آمادگی بدنی کمک کرده و باعث تقویت قدرت، سرعت، چابکی، هماهنگی دست و چشم و استقامت در بوکسور ها می شود. تجهیزات ورزش بوکس عبارتست از : دستکش بوکس ، محافظ لثه ، کفش بوکس، محافظ سر بوکس، خرید کیسه بوکس.

در این مطلب ما به معرفی کیسه بوکس ، انواع آن و کاربردهایش می پردازیم . کیسه های بوکس معمولاً بیشتر در ورزش های رزمی ، شمشیر بازی و آموزش های نظامی استفاده می شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد آماتور نیز میتوانند کیسه بوکس را به عنوان تجهیزات ورزشی خانگی استفاده کنند و از این طریق علاوه‌ بر کالری‌ سوزی، پایین‌تنه و بالاتنه‌ خود را خوش‌فرم و عضلانی کنند. در واقع کیسه بوکس انتخاب عالی برای باشگاه های خانگی است و می تواند در مقایسه با تردمیل ها، دوچرخه های ثابت و دستگاه های چند کاره سطح تناسبی به کاربر ارائه دهد. اما تمامی کیسه بوکسها یکسان نیستند بلکه بار هرکدام میتوانید تجریه متفاوتی از مشت زنی داشته باشید. . نوع واقعی تمرین و استفاده از کیسه های بوکس تأثیر عمده ای بر انتخاب کیسۀ مناسب خواهد داشت.

انواع کیسه های بوکس :

  • کیسه های سنگین (heavy bag) : این کیسه ها مناسب برای کسانی است که ورزشهای قدرتی انجام می دهند و به دنبال هماهنگی عضلاتشان هستند و با وجودی سختی و محکمی مناسب ، مقاوت بالایی در تمرینات قدرتی دارند. کیسه های بوکس سنگین از نظر مواد سازنده دو نوع آبی وشنی و از نظر کاربرد در دو نوع ایستاده و آویز هستند. کیسه های پرشده از آب حداقلترین آسیب را به دست می رسانند ولی کیسه های شنی دوام بیشتری دارند و مناسب تمرینات پا هستند.

  • کیسه آپرکات (Uppercut Bags) : این کیسه ها مناسب ضرباتی است که در سطح کمر شروع شده و به زیر چانه حرکت می کنند. آپرکات مدل کوچک شده کیسه سنگین است ، به راحتی قابل حمل نیست ونیاز به فضای اختصاصی دارد.
  • کیسه های سرعتی ( Speed Bags) : کیسه سرعتی همانطور که از نامش پیداست مناسب تمرینات سرعتی است و تمرین با آن به بهبود هماهنگی بین چشم و دست، ریتم و سرعت ورزشکاران کمک میکند. کیسه های سرعتی بر روی یک فنر نصب می شوند و با ضربه به سرعت باز میگردند و معمولا قابل حمل نیستند چرا که باید در جای ثابتی به سقف متصل شوند.
  • کیسه های دوطرفه ( Double-Ended Bags ) : کیسه دوطرفه یا کیسه زمین به هوا ، همانند کیسه های سرعتی هستند و همان کاربرد را دارند . تنها تفاوت آنها این است امکان تمرین مهارت های دفاعی را به ورزشکار می دهد. این کیسه ها باید درجای ثابتی وصل شوند و نیاز به فضای اختصاصی دارند.

راهنمای خرید دمبل

دمبل یکی از لوازم ورزشی پرکاربرد و ارزان قیمت است که حتی ورزشکاران تفریحی نیز میتوانند در هر محلی از آن استفاده کنند. دمبل برای تقویت، حجم دادن و ازدیاد دوام و تحمل ماهیچه های گوناگون بدن مورد استفاده قرار میگیرد. انتخاب دمبل مناسب و یادگیری استفاده صحیح از آن برای کاهش آسیب های جسمی همواره دغدغه ورزشکاران است . بطورکلی دمبل ها در سه مدل هستند :

  1. دمبل های ثابت
  2. دمبل قابل تنظیم
  3. دمبل ایروبیک

  • دمبل های ثابت : این دمبلها از وزنه های ثابتی در دو طرف خود برخوردار هستند و نمی توان به آن ها وزنه ای را اضافه و یا کم نمود. از این دمبلها را در سه مدل متفاوت در دسترس هستند.
  1. دمبل های لاستیکی ثابت ( Fixed Rubber Dumbbells ) : این دمبل ها به دلیل پوشش لاستیکی ،تولید صدای کم ، سهولت در استفاده ، کیفیت و دوام در مقابل تمرینات سخت روزانه پرکاربردترین در نوع خود برای باشگاه های خانگی و عمومی هستند.
  2. دمبل های یورتان ثابت ( Fixed Urethane Dumbbells) : دمبل پلی اورتان و لاستیکی تفاوت چندانی در ظاهر ندارند ولی در اصل لایه بیرونی آنها بسیار دشوار است و نسبت به خراشیدگی و تراشه و مواردی که موجب اثر گذاری بر دمبل های لاستیکی خواهد شد بسیار مقاوم می باشند. به همین دلایل محبوبیت بیشتری دارد.
  3. دمبل های هگزاگونالی ثابت ( Fixed Hex Dumbbells ) : ارزانترین نوع دمبل های ثابت این نوع است . یکی از فواید دمبل های هگزاگونالی این است که در هنگام کار با وزنه های گوناگون و تمرینات مختلف که به صورت مکرر دمبل ها را بر خواهید داشت و بر روی زمین خواهید گذاشت موثر است.
  • دمبل قابل تنظیم : مناسب ورزشکارانی است که قصد انجام حرکات ورزشی را در محیط های خانه و یا محل کار خود بصورت انفرادی دارند و می توانند با خرید یک جفت دمبل با قابلیت تنظیم وزن آن و همچنین خرید دیگر وزنه های جورواجور و نصب آن ها بر روی دسته مربوطه، با دمبلی مواجه شوند که از وزن مورد نظرشان برخوردار است.
  • دمبل های ایروبیک: این نوع از دمبل ها مخصوص انجام حرکات ایروبیک چه در محیط های خانگی و چه در باشگاه ها می باشند. از وزنی بین ۵۰۰ گرم تا ۱۰ کیلوگرم برخوردار هستند و به دلیل سبکی و داشتن روکشی منعطف بر روی خود، می توان از آنها برای انجام حرکات مختلف ورزشی بهره گرفت. ناگفته نماند این نوع از تجهیزات ورزشی مخصوصِ ایروبیک دارای وزن های مختلف با رنگ های مشخصی هستند که حرفه ای ها با دیدن رنگ آنان، خود متوجه سبک و یا سنگین بودن وزن آن ها می شوند.

 

راهنمای خرید تجهیزات کوهنوردی

ورزش کوهنوردی عمدتا به ورزشی می گویند که ورزشکاران در آن کوهپیمایی میکنند و از دل صخره ها و مسیرهای صعب العبور خود را به هدفی نهایی خود یعنی اوج قله می رسانند. در سالیان اخیر این ورزش سخت و جذاب طرفداران زیادی پیدا کرده است و هر انسان دوستدار طبیعتی سعی در کشف هیجانات آن دارد. همانطور که کوهنوردی هیجان انگیز است به همان اندازه یا حتی بیشتر خطرناک است. برای کاستن خطرات نیاز دارید با تجهیزات کامل به دل طبیعت بزنید . مهمترین تجهیزات کوهنوردی  که طبیعت گردان نیز میتوانند از آنها استفاده کنند عبارتست از : کاپشن پلار- کاپشن گورتکس- شلوار- کلاه- کوله‌پشتی - چادر چهار فصل - کیسه خواب- کفش کوهنوردی- کرامپون (یخ‌شکن)- تبر یخ‌ - اجاق کوهنوردی- چراغ قوه و....

در این راهنما سعی داریم موارد مهم رو به اختصار توضیح دهیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید:

  • کفش کوهنوردی : مهمترین آیتم در ورزش کوهنوردی خرید کفش اختصاصی آن است . كفش كوه نه آن‌قدر بايد تنگ باشد كه ايجاد ناراحتي كند و نه گشاد باشد كه باعث تاول شود. رويه آن مي‌تواند، هم از جنس طبيعي چرم باشد و هم از جنس مواد مصنوعي. براساس قابلیت کفشهای کوهنوردی به 4 دسته تقسیم می شوند :

1) کفش صعودهای هیمالیائی : کفش­های 3 پوش یا 2 پوش ازاین نوعند که مخصوص زمستان هستند.

2) کفش کوهنوردی سنگین : قابلیت نصب گرامپون را دارند بخاطر لایه های زیاد قوی و بادوامند و میتوان به راحتی در زمستان از آن استفاده نمود.

3) کفش کوهنوردی : این مدلها نیمه سنگین هستند و برای هر فصلی جز زمستان مناسب هستند.

4) کفش کوهپیمایی: این کفش مناسب کوهنوردی کوتاه یک یا نهایت دو روزه است و نمیتوان در شن یا محلهای سنگ لاخی از آن استفاده کرد.

5) کفش راهپیمایی: مناسب مسیرهای سبک

6) کفش سنگ نوردی: کتانی سنگ نام دیگر این کفشهاست که مناسب سالن یا همان صعودهای سالنی است.

  • کوله‌پشتی : کوله کوهپیمایی از جنس پارچه‌های ضدآب و مقاوم مانند برزنت و لایه لایلونی ساخته می‌شود. وزن کوله باید به گونه‌ای باشد که به کمر فشار نیاورد و خسته کننده نباشد. دقت کنید کوله مناسب خانمها و آقایان از لحاظ دوخت وراحتی و سایز متفاوت هستند. رنگ کوله باید مناسب باشد بطوری که چه در روز چه در شب و هر محیط طبیعی دیگری قابل دید باشد.عموما رنگ کوله ها زرد ، نارنجی یا قرمز انتخاب می شوند. حداکثر حجم کوله‌پشتی‌تان معادل۲۵ تا ۳۰ لیتر باشد.
  • کیسه خواب : یکی دیگر از تجهیزات ضروری کوهنوردی کیسه خواب است. یک کیسه خواب خوب باید مناسب هر 4 فصل ، عایق دار ، دارای الیاف مناسب و کلاه دار باشد و بتواند در ارتفاعات در مقابل سرما جان کوهنوردان را حفظ کند.
  • چادر چهار فصل : اگر صعودتان طولانیست یا قصد شب مانی دارید خرید یک چادر را فراموش نکنید. چادر مناسب کوه باید سبک باشد و مناسب حمل روی کوله ، جنس آنها باید از محکم و بادوام وضد آب (نایلونی ) باشد. جادار و فریم منعطف داشته باشد.

راهنمای خرید تجهیزات تناسب اندام

امروزه دغدغه اصلی هرفردی فارغ از سن و جنسیت داشتن اندامی متناسب است ولی این روزا با توجه مشغله کاری افراد اندکی هستند که فرصت رفتن به باشگاه ها را دارند و متاسفانه سایر افراد نیاز دارند تا تجهیزاتی در منزل برای ورزش داشته باشند اما برای تجهیز کردن باشگاه خانگیشان اطلاعات کافی ندارند. در این راهنما سعی داریم لوازم ورزشی مناسب تناسب اندام را جهت خرید آسان باشگاه ها و افراد علاقمند برای استفاده در منزل و محل کار معرفی کنیم .

تجهیزات سبک ورزشی : این تجهیزات شامل طناب ، دمبل، نیمکت، توپ ورزشی، استپ، بند ورزشی، مت ورزشی ، نوار کششی، گام شمار، توپ تعادل، توپ طبی، وزنه ، حلقه لاغری

 

وسیله ای کم هزینه که در عین سادگی کالری بالایی می سوزاند و مناسب ورزشهای هوازیست طناب
لوازمی ارزان قیمت برای تقویت، حجم دادن و ازدیاد دوام و تحمل ماهیچه های گوناگون بدن مورد استفاده قرار میگیرد. دمبل
حلقه لاغری یک کالری‌سوز حرفه‌ای است! تنها با ۱۰ دقیقه انجام حرکات موزون می‌توانید ۱۰۰ کالری بسوزانید. حلقه لاغری
برای انواع تمرینات هوازی خوابیده و نشسته، تمرین‌های مخصوص یوگا، ایروبیک و پیلاتس و هر نوع تمرینی که نیاز به سطح نرم، صاف و تمیز دارد، مناسب هستند و باعث افزایش کیفیت و ایمنی تمرینات شما خواهند شد. مت ورزشی
برای تقویت عضلات، رباط‌ها و لیگامنت‌هاست. کش ورزشی
اندازه و وزن قابل تحمل توپ. اندازه توپ را باید متناسب با قدتان انتخاب کنید. همچنین باید توپی را انتخاب کنید که محدوده تحمل وزن آن از وزن شما بیشتر باشد. توپ ورزشی
این وسیله ساده قیمت بالایی ندارد و فضای زیادی هم اشغال نمی‌کند و گزینه مناسبی برای فعالیتهای هوازی استپ

 

 

تجهیزات سنگین ورزشی :

استپر:

استپر هم یک دستگاه هوازی است که دو پدال دارد و دو دسته برای حفظ تعادل. با قرار دادن پاها روی پدال‌ها می‌توانید به طور ثابت آن‌ها را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. به این ترتیب بالا رفتن از پله یا راه رفتن در شیب و کوهنوردی شبیه‌سازی می‌شود و باعث می‌شود ضمن بالا رفتن ضربان قلب‌تان کالری بسوزانید. این دستگاه مدل‌های مختلف و متنوعی دارد

دوچرخه ثابت :

دوچرخه‌ای که هرمسافتی که بخواهید را برای شما طی می‌کند و برای‌تان کالری می‌سوزاند! مدل‌های مختلف دوچرخه، از دوچرخه‌های ساده تا دوچرخه‌های دیجیتال برنامه‌پذیر، امکانات و قیمت مختلفی دارند که می‌توانید متناسب با خواسته و نیازتان یکی را انتخاب کنید.

تردمیل :

یکی از گران‌ترین و جاگیر‌ترین وسیله تمرینات هوازی است! با این دستگاه می‌توانید با سرعت‌های مختلف در شیب‌های مختلف روی صفحه دستگاه راه بروید و بدوید. تردمیل هم انواع مختلفی دارد که هنگام خرید باید حتما در مورد مدل‌های مختلف آن مطالعه کنید تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید که بیشترین تناسب را با نیازتان داشته باشد.

میز پرس و نیمکت بدنسازی:

میزهای پرس چندکاره خانگی به شما این امکان را می‌دهند تا چندین وسیله بندسازی را در باشگاه خانگی خود داشته باشید و بتوانید با اضافه کردن صفحات وزنه، حرکات مختلف و تمرینات مختلف قدرتی را با همین یک دستگاه انجام دهید؛ تمریناتی نظیر پرس سینه، بالاسینه، زیرسینه، شکم، حرکات با دمبل و حتی حرکات سیم کش و جلوپا، پشت ران. انواع نیمکت با قیمتهای 100 هزار تومنی تا چند میلیونی برای حرکات مختلف بدنسازی وجود دارد که می‌توانید متناسب با برنامه تمرینی‌تان مدل موردنظرتان را انتخاب کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

گروه صنعتی سازه های جهان نما

گروه صنعتی سازه های جهان نما

گروه صنعتی سازه های جهان نما از معدود تولید کنندگانی است که به صورت تخصصی در ایران  ، طراحی وساخت دکل های خاص از جمله دکل های دوربین  ،  روشنایی و دکل های خاص را  بر عهده دارد. این شرکت با استعانت از خداوند متعال دانش و توان متخصصینی از صنایع مختلف   از جمله مهندسین مکانیک ، برق و عمران را به خدمت گرفته است تا بتواند خدمات خود را در عرصه صنایع الکترومکانیک  فراگیر  کند.

سوابق این شرکت را از بالاترین رده های مسئولین فنی وزارت نفت/ سازمان صنایع دفاع/ سازمان فرودگاه های کشور/سازمان کنترل ترافیک کلان شهر ها/ و ...جویا شوید. همچنین این شرکت تنها مشاور بسیاری از سازمان های دولتی در زمینه تولید تجهیزات الکترومکانیک و دکل های خاص می باشد.

 

((((((((((((محصولات)))))))))))))

 

1-  تولید تخصصی دکل دوربین و کنترل ترافیک  ،  پایه تابلوهای شهری و پایه های علائم ترافیکی و پایه چراغ راهنمایی و هماهنگ و هم قدم  با آخرین فناوریهای صنایع سیستمهای حفاظت الکترونیک در ایران

2- تولید انواع دکل دوربین تاشو مکانیکی و هیدرولیکی جهت سرویس سریع دوربین و تجهیزات الکتریکال

 

3-  دکل ها و پایه های روشنایی استادیومی ، خیابانی، تلسکوپی و برج نور

 

4-  طراحی واجرای انواع فونداسیون و تولید فونداسیون پیش ساخته به هر ابعاد

 

5-   تولید کننده انواع  باکس فلزی و رک OUT DOOR

www.dakalsazeh.ir

دفتر مرکزی تهران

تلفکس:22869623

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

آشنایی با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران فروشگاه صنعت روز

آشنایی با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران فروشگاه صنعت روز

اشنایدر الکتریک، (Schneider Electric)  شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.

نمایندگی اشنایدر الکتریک با برخورداری از مراکز متعدد تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می شود.

برادران اشنایدر در اوایل قرن ۱۹ با تشکیل شرکت اشنایدر در زمینه صنایع فولاد، آهن و ماشین آلات سنگین و کشتی سازی فعالیت خود را آغاز کردند. پس از آن در سال ۱۹۱۹ با تأسیس شرکت اشنایدر در آلمان و همکاری با شرکت وستینگهاوس در زمینه تولید موتورهای الکتریکی و سایر تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه‌ها و لوکوموتیوهای برقی فعالیت خود را توسعه دادند. در اواخر قرن بیستم این شرکت با تأکید بیشتر بر صنعت برق، خرید کارخانجات تله مکانیک، اسکوئردی و مرلن ژرن گروه اشنایدر الکتریک را ابداع کرده و همچنین با مالکیت کارخانه Lexal – دومین توزیع کننده صنعت برق در اروپا – فعالیت خود را در زمینه محصولات بازار ساختمان گسترش داده است. این شرکت در طی سالیان متوالی با تأسیس شعب مختلف در بسیاری از کشورهای جهان، از پیشگامان صنعت برق است.

 اشنایدر الکتریک با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوآوری در صنعت برق و با برخورداری از مراکز متعدد

تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می‌شود 

 

نمایندگی شرکت اشنایدر الکتریک در ایران

این شرکت، از سال ۱۳۵۴ با تأسیس دفتر تله مکانیک ایران حضور خود را رسماً در ایران اعلام کرده است. کارخانه اشنایدر الکتریک (تله مکانیک ایران) در سال ۱۳۷۹ جهت گسترش فعالیت و افزایش سرمایه‌گذاری در ایران اقدام به احداث کارخانه‌ای در شهرستان کرج به منظور تولید و مونتاژ کلیدهای مینیاتوری تیپ C60N از ۲ تا ۶۳ آمپر کرده است. که از طریق مراکز فروش مختلفی در سراسر ایران به دست مصرف‌کننده می‌رسد. لازم به ذکر است که محصولات برند اشنایدر الکتریک قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود که تولید آسیای شرقی است دارد.

 

 

 

اشنایدر الکتریک ساخت کجاست؟

 

نمایندگی اشنایدر الکتریک ، (Schneider Electric) شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. این شرکت برای پیش برد اهداف بلند مدت و پایدار و همچنین بالا بردن بهروری خود کارخانجاتی در قاره‌های مختلف جهان تأسیس کرده که محصولاتی تحت لیسانس و با نظارت شرکت اصلی تولید می‌کند. این کارخانجات به گروه اشنایدر الکتریک شهرت یافته است و همگی تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه هستند و محصولات با کیفیت اول جهانی تولید می‌کنند.

برای مثال کنتاکتورها بیشتر در فرانسه تولید می‌شوند، کنتاکتورهای خازنی و کنتاکتورهای خاص در جمهوری چک، کلید حرارتی در فرانسه، کلید اتوماتیک در لهستان و کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم در تایلند، رله شانت و آندر ولتاز کلید اتوماتیک در لهستان، کنتاکت کمکی کلید حرارتی در فرانسه، شاسی استارت استوپ و سلکتور سوئیچ های فلزی در فرانسه و نوع باکالیت و چراغ سیگنال در اندونزی، تایمر و کنترل فار در اندونزی، بیمتال در فرانسه، اینورتر یا کنترل دور موتور همچنین راه انداز نرم موتور در چین، حفاظت جان در هند و اسپانیا و کلید مینیاتوری در ایران تولید می‌شوند.

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات اشنایدرالکتریک نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب سایت  www.sanatrooz.com اقدام کنند

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

طراح داخلی کیست؟

طراح داخلی کیست؟

یا می‌دانید طراحی داخلی چیست؟ یا چه انواعی دارد؟ می‌دانید وظایف یک طراح داخلی چیست؟

اگر جواب این سوال‌ها را می‌خواهید بدانید،  با من همراه باشید در این پست.

تعریف طراحی داخلی

طراحی داخلی به هنر و علم تغییر فضای یک اتاق یا ساختمان، جهت ایجاد کردن محیطی سالم تر که از نظر زیبایی شناسی هم برای کابران اش بهتر باشد، می‌گویند.

طراح داخلی کیست ؟ طراح داخلی کسی هست که، این چنین پروژه‌هایی را می‌پذیرد، برایشان پژوهش می‌کند، برنامه ریزی و مدیریت می‌کند.

طراحی داخلی یه حرفه چند بعدی است به این معنی که شامل توسعه کانسپت، طرح ریزی فضا، بازرسی فضا، برنامه ریزی، پژوهش، ارتباط با سهامداران پروژه، مدیریت پروژه و در نهایت اجرای طراحی می‌باشد.

طراحی داخلی در مقایسه با آرایش دادن به فضا (دکور فضا) بیشتر بر روی برنامه ریزی، طراحی کاربردی و استفاده موثر از فضا تمرکز دارد.

فضای طراحی داخلی شده در حال لود شدن

یک طراح داخلی می‌تواند پروژه‌هایی را برعهده بگیرد که شامل سامان دادن پایه ای ترین لایه‌های فضایی درون ساختمان باشد، همچنین پروژه‌هایی که نیاز به فهم مسائل تکنیکال مثل روشنایی، صداگذاری و جایگذاری در و پنجره، دارد

اگر چه طراحان داخلی آرایش و طرح بندی فضا را مشخص می‌کنند اما نمی‌توانند بدون داشتن تایید مشورت با مهندس سازه در دیوار های باربر سازه تغییر ایجاد کنند.

طراحان داخلی اغلب اوقات در پروژه‌ها به طور مستقیم با معماران، مهندسان و پیمانکاران کار می‌کنند.

طراحان داخلی باید بتوانند در پروژه‌‌‌ها  محیط داخلی ای را طراحی بکنند که کاربردی، ایمن و پایبند قوانین ساختمانی و آئین نامه ها باشد. این قوانین فراتر از پالت‌های رنگی و مبلمان را دربر می‌گیرد و مدارک ساختمان، نرخ اشغال، قوانین مراقبت‌های بهداشتی و قوانین طراحی پایدار، علاوه بر مدیریت و هماهنگی سرویس‌های حرفه ای مثل مکانیکی، الکترونیکی، لوله کشی و ایمنی را شامل می‌شود- تا اطمینان یابد که افراد بتوانند در آنجا درس، کار و یا زندگی کنند و علاوه بر بی ضرر بودن، از نظر زیبایی شناسی هم خوشایند باشد.

هر فرد ممکن است بخواهد متخصص یک حوزه از طراحی داخلی شود مثل طراحی مسکونی، طراحی تجاری، طراحی اقامتی (مهمان نوازی) ، طراحی مراقبتی بهداشتی، طراحی بین‌المللی، طراحی نمایشگاهی، طراحی مبلمان و برندینگ محیطی.

طراحی داخلی یک رشته و حرفه خلاق است که نسبتا جدید، دائما در حال رشد و اغلب گیج کننده برای عموم مردم است. این رشته فقط شغلی هنری نیست و نیاز به پژوهش و تحقیق در خیلی حوزه‌ها دارد تا به درک کامل چگونگی تاثیر محیط‌ها بر افراد داخل آنها، برسند.

طراح داخلی در حال کار

وظایف طراح داخلی

دنبال پروژه‌های جدید می گردد و به مزایده می‌رود

نیاز‌های پروژه و اهداف کارفرما را مشخص می‌کند

چگونگی حرکت افراد در محیط و استفاده از فضا را درنظر می‌گیرد

طرح‌های اولیه از جمله نقشه برقکاری را طرح ریزی می‌کند

مشخص کردن مصالح و وسایل خانه مانند نورگذاری ها، مبلمان، کف، شیرالات

آماده کردن طرح‌های نهایی با استفاده از نرم‌افزار‌ضهای کامپیوتری

ایجاد کردن یک جدول زمانی برای پروژه طراحی داخلی و تخمین زدن هزینه‌های پروژه

سفارش دادن مصالح و نظارت داشتن بر کار گذاشتن المان‌های طراحیطراحان داخلی در حال مشورت با هم بر روی یک پروژه

انواع طراحی داخلی

طراحی پایدار

از استراتژی‌هایی برای بالا بردن بازدهی مصرف آب و انرژی و کیفیت هوای داخل فضا، استفاده می‌کند و محصولاتی که از نظر محیطی مطلوب‌تر هستند را معین می‌کند مثلا بامبو و چوب پنبه برای کف‌ها. متخصصان طراحی پایدار می‌توانند گواهی لید (LEED) را  برای پروژه شان بگیرند که نشان دهنده این است که یک ساختمان و فضا درونی آن با استفاده از مفاهیم پایداری ساخته شده است.

طراحی بین المللی

فضاها را بازسازی می‌کند تا قابل دسترس‌تر برای همه بشوند. هرچند اغلب این طراحان عادت دارند که فضا‌ها را برای افراد مسن و افراد با نیاز‌های خاص طراحی کنند اما این طراحی‌های بین المللی در نهایت برای همه مفید خواهد بود. برای مثال یک ورودی بدون پله ممکن است برای کسی که روی صندلی چرخ دار است ضروری باشد، اما برای کسی که کودکش را در کالسکه راه می‌برد هم مفید واقع می‌شود.

طراحی سرویس بهداشتی و آشپزخانه

تخصص افراد در این حوزه در آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی است که دانش وسیعی در مورد انواع کابینت‌ها، شیرالات، وسایل، لوله کشی، سیم کشی الکتریکی برای این اتاق‌ها را دارا می‌باشند.

طراحی نورپردازی

متمرکز بر تاثیر نور در خانه، محل کار و مکان‌های عمومی است. برای مثال طراحان نورپردازی ممکن است در موسسات درمانی، موزه‌ها و گالری‌ها و تولیدات نمایشی (تلویزیون و تئاتر و …) کار کنند و وسایل مناسب برای نورپردازی موردنظر برای هر فضا را، پیدا و جایگذاری کنند.

مجله اینترنتی آرکدلی مرجع طراحی داخلی در ایران و اولین مجله هدفمند رشته معماری که مراجع دانشی بزرگ دنیا رو ترجمه و دانش روز را در کشور انتشار میدهد.




ن : khashayars

خرید گوسفند قربانی از دام کالا

مقدمه

گوسفند امروزه شاید به کالای خاصی تبدیل شده و فروشگاه دام کالا بهترین محل برای خرید گوسفند است و فروش گوسفند با سفارشات انبوهی انجام می شود. هر چقدر که سفارشات شما انبوه باشد به همان اندازه در خرید خود تخفیف دریافت خواهید کرد. گوسفندان در وزن های مختلفی عرضه شده اند و خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را یافته و سفارش خود را ثبت کنند. ما در این مقاله مجموعه دامکالا را بررسی خواهیم کرد و دلایل این خرید را از هر جهت بررسی خواهیم کرد.

دام کالا عرضه کننده بهترین گوسفند قربانی است

خرید مطابق وزن دلخواه

وزن یکی از عواملی است که امروزه در قیمت گذاری مهم بوده و اکثر فروشندگان بر همین اساس، کالا را قیمت گذاری می کنند. خرید گوسفند قربانی برای مراسم عید قربان یکی از مهم ترین مواردی است که در برخی اوقات موجب دل نگرانی مردم می شود. شما می توانید محصول مورد علاقه خود را از هر جهت بررسی کرده و در نهایت آن را خریداری کنید. شما می توانید وزن محصولات را مشاهده کرده و بعد از بررسی دقیق، محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید. وزن هر محصول به همراه با سایر مشخصات در داخل کادری نوشته شده و به طور دقیق توضیح داده شده تا خریداران و مشتریان هیچ ابهامی نداشته باشند و بتوانند با خیال راحت خرید کنند.

وب سایت دامکالا، معتبرترین سایت خرید و فروش

در این وب سایت همه محصولات شماره بندی شده اند و شما می توانید هر محصولی را که پسندید سفارش بدهید و خرید محصول برای عید قربان می تواند به تعداد بیشتر در وب سایت ثبت شود. هر روزه در این وب سایت خریداران و مشتریان می توانند سفارشات انبوه خود را ثبت کنند. خریداران و مشتریان می توانند تصویر کالای درخواستی خود را در وب سایت مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

بهترین خرید گوسفند قربانی از وب سایت دام کالا

شما هیچ وب  سایتی را نمی یابید که مثل دام کالا برای خرید گوسفند معتبر باشد. فروش گوسفند در این وب سایت هر روزه ادامه دارد و خریداران می توانند هر چه تعداد را بخواهند ثبت کنند. ثبت سفارش باعث خواهد شد تا خیال خریداران و مشتریان نسبت به دریافت محصول راحت باشد. بعد از ثبت سفارش، محصول در زمان مقرر به خریدار تحویل خواهد شد و خریداران و مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز ، سفارش خود را با هر تعداد محصول ثبت کنند.

خرید گوسفند قربانی از وب سایت دامکالا به نفع شما است

خرید گوسفند پرگوشت از وب سایت دام کالا

در این وب سایت همه محصولاتی که به فروش می رسد پر گوشت بوده و خریداران از خرید خود تا به حال راضی هستند و این نوع رضایت همچنان ادامه دارد و خریداران و مشتریان همچنان دوست دارند که از این وب سایت گوسفند های پر گوشت و بزرگی را خریداری کنند. گوشت زیاد موجب می شود که محصول وزن زیادی داشته باشد و در نهایت خریداران و مشتریان از خرید خود راضی خواهند بود.

خرید گوسفندان ارگانیک از وب سایت دام کالا

امروزه هر کالایی مصنوعی و بی ویتامین و انرژی شده خرید محصول ارگانیک و بدون هورمون می تواند برای شما امتیازی خاص محسوب شود که فقط می توانید از وب سایت دام کالا این چنین مزیتی را بدست بیاورید. گوسفندان به صورت طبیعی بزرگ می شوند و مطمئن باشید که گوسفندان طبیعی را خریداری می کنید که نظیر آن را در جای دیگری نخواهید دید. هر روزه به محصولات غذای و علوفه تازه خورانده می شود تا بهترین وضعیت را داشته باشند.

شما می توانید از وب سایت دام کالا گوسفند قربانی به راحتی خریداری کنید

ذبح در محل مزیت دیگری از وب سایت دام کالا

اعزام قصاب به همراه با محصول یکی از مزیت هایی هستید که شما بدست می آورید و این کار کاملا شرعی و قانونی بوده و خریداران که نسبت به ذبح شرعی محصول حساسیت دارند، مطمئن باشند که خرید آن ها خوب بوده و در همان محلی که محصول تحویل می شود، ذبح آن هم انجام می شود. لازم نیست که شما به دنبال قصاب باشید تا گوسفند را در محل ذبح کند. بابت ارسال محصول به همراه با قصاب از شما هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. ذبح شرعی و قانونی باعث شده که خریداران و مشتریان نسبت به این مجموعه صد در صد اطمینان داشته باشند.

تغذیه مناسب

تمامی گوسفندان این وب سایت به غذاهای ارگانیک دسترسی دارند و شما خریداران و مشتریان مطمئن باشند که محصولی ارگانیک و سالمی را خریداری می کنید و هر روزه علوفه تازه ای به آن ها خورانده می شود. حتی در برخی مواقع مواد افزودنی هم به علوفه اضافه می شود تا پرگوشت شوند. تغذیه مناسب باعث شده که علاوه بر وزن زیاد محصول، همگی سالم باشند و انواع و اقسام نژادهای مختلفی در این مجموعه پرورش داده می شود.

 

نتیجه گیری

وب سایت دام کالا برای امور دامی بهترین بوده و همه مجوزهای لازم را دارد و خریداران و مشتریان می توانند با خیال راحت محصول مورد علاقه خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. در این مجموعه تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و به همین دلیل همه محصولات سالم و ارگانیک بوده و هر روزه محصولات از هر جهت بازرسی می شوند. بازرسی علوفه و سایر امکانات هم باعث شده که در مجموعه این وب سایت در زمینه امور دامی رتبه بهتری داشته باشد.  

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل با مشاور 137 پزشکی

عنوان : مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل با مشاور 137 پزشکی

رکورد 137 قبولی پزشکی توسط 1 مشاور کنکور تلفنی

 

از لیست 9 نفره مشاوران کنکور برتر کشور، یک مشاور تحصیلی در 8 سال اخیر با بیشترین رتبه 2 رقمی و 3 رقمی توانسته رکورد دار کشور شود.

 

 

چه کسی مشاور سیروان محمودی رتبه 24 کنکور تجربی 98 بود ؟

سیروان محمودی میگوید: «وقتی که با شماره تلفن این مشاور تحصیلی تماس گرفتم فکر نمی‌کردم مسیر زندگیم را همین یک تماس تغییر بدهد.»

او این مشاور تحصیلی را برترین مشاور کنکورکشور می داند و میگوید « تکنیک های مطالعاتی این مشاور تحصیلی بسیار ساده اما تیز بینانه هستند. او دقیقا می داند در مغز شما در حین یادگیری چه اتفاقی می افتد»

سیروان در ادامه گفت: « من و 3 نفر از دوستانم با هم با آقای حسین پور مشاوره داشتیم که آن سه نفر هم زیر 1000 شدند و یک نفر هم رتبه 53 آورد »

 

 این مشاور تحصیلی تلفنی برتر کشور کیست؟

آمار های جمع آوری شده توسط خبرگزاری مدارس تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد و اهواز نشان داده که اغلب رتبه های 2 رقمی کنکور مربوط به شاگردان مشاوره کنکور داود حسین پور بوده.

علت معروف شدن مشاوره کنکور تلفنی حسین پور در این مدارس به خاطر تعداد بالای رتبه های زیر 1000 او بوده است.

 

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی داود حسین پور

برای دیدن شرایط ثبت نام و شهریه مشاوره تلفنی این مشاور کنکور می توانید روی لینک مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل  یا روی تصویر زیر کلیک کنید.

شماره مشاوره کنکور تلفنی با موبایل

شماره تلفن دفتر این مشاور کنکور  91300917-071 است و شماره موبایل نوبت دهی مشاوره تحصیلی هم 09170300085 می باشد.

 

چرا مشاورتلفنی برای کنکور بگیریم

 

 

1-  دبیرستانی ها با چت و تلفن راحتترند

اغلب کنکوری ها ترجیح میدهند از داخل اتاقشان و در آرامش با مشاور کنکورشان صحبت کنند و یا چت کنند. اغلب کنکوری ها معتقدند با تلفن و چت راحتتر هستند تا صحبت حضوری.

 

 

2-  حضور ذهن بیشتر دانش آموزان در مشاوره تلفنی کنکور

در مشاوره کنکور حضوری ممکن است دانش آموزان خیلی از مشکلات و فکرهایی که به سراغشان می آید را در جلسات حضوری فراموش کنند اما در مشاوره کنکور تلفنی به راحتی برای مشاور ویس میفرستند و سوال خود را می‌پرسند.

روش های مطالعه و برنامه ها و صدای مشاور را میتوانند به صورت ضبط شده برای همیشه نگه بدارند و چند بار گوش کنند تا چیزی از قلم نیفتد.

 

 

3-  اتلاف وقت خیلی کم کنکوری‌ها در مشاوره تلفنی

در یک تحقیق نشان داده شده بود دانش آموزان در سال کنکور بیش از 140 ساعت را صرف مسیر رفت و برگشت و آماده شدن برای رفتن و ... می کنند. این تقریبا معادل 3 هفته مطالعه می شود.

مشاوره کنکور تلفنی در باعث می شود وقتتان را برای رفتن به دفتر مشاور صرف نکنید.

 

 

4-  ارتباط بیشتر با مشاور از طریق مشاوره با موبایل

برنامه ریزی درسی در عصر تکنولوژی به راحتی می تواند با تلفن و واتساپ به دست شما برسد و از طریق واتساپ مدام در ارتباط با مشاور باشید و راهنمایی بگیرید.

 

به طور خلاصه مشاوره کنکور تلفنی حس راحتی بیشتری دارد، در وقت و هزینه صرفه جویی میکند، امکان دسترسی مشاور به شما و بالعکس هم راحتتر است.

 

جلسه مشاوره تلفنی جهت تعیین سطح شروع برنامه

91300917-071

09170300085

جلسات حضوری در تهران، شیراز، اصفهان​، مشهد، تبریز، اهواز

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

پرستاری و مراقبت از سالمند و کودک در منزل

پرستاری و مراقبت از سالمند و کودک در منزل

 

در این مطلب مطالبی مرتبط با پرستاری از سالمند | پرستاری در منزل | مراقبت در منزل از سالمندان و پرستاری از کودک را برای شما گرداوری کرده ایم

پرستاری از سالمند

نوعی پرستاری است که به مراقبت از سالمندان و افراد مسن کمک می کند. آنها آموزش دیده اند تا بتوانند وظایف سنتی پرستاری را به بهترین شیوه و متد روز انجام دهند، اما آموزش های خاصی نیز دارند که به آنها کمک می کنند تا نیازهای ویژه سالمندان را در زمان پیری برآورده کنند.

با بیشتر شدن سن افراد، بدن آنها شروع به فرسودگی می کند و مشکلات سلامتی بیشتری نمایان می شود. به همین علت سالمندان بیشتر از قبل شکننده خواهند شد. از این رو افراد سالمند به مراقبت های پزشکی بیشتری نسبت به سایرین احتیاج دارند و نباید حتی یک مسئله جزیی مربوط به سلامتی آنها از کنترل خارج شود.

 

کار کردن به عنوان پرستار سالمندان اغلب کاری زیبا و پاداش دهنده است. با این وجود، مراقبت از سالمندان در این زمینه نیاز به آموزشهای خاص دارد. اگر به دنبال پرستاری در منزل هستید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که روند پیری اشخاص متفاوت است و این در حالی است که برخی از افراد سالخورده با یادآوری اینکه دیگر همانند گذشته توانایی انجام امور را ندارند ناراضی و افسرده اند و برخی دیگر با شرایط پیش آمده راحت تر کنار می آیند. پرستاران سالمندان باید عموما افراد خوش بین و شاد باشند. آنها همچنین باید با یک میل واقعی برای کار با بیماران سالخورده داشته باشند، صبور و دلسوز بوده  و در همه حال بتوانند پرستاری در منزل از افراد سالمند را به عهده بگیرند.

پرستاری از سالمند بر نیازهای اجتماعی و شخصی سالمندان تأکید می کند که برای فعالیت های روزانه و مراقبت های بهداشتی به کمک نیاز دارند. شکل مراقبت های ارائه شده برای افراد مسن در کشورها متفاوت است و به سرعت در حال تغییر می باشد. به همین علت مراقبت در منزل از افراد سالخورده امروزه یکی از نیازهای جامعه امروزی و کشور ایران است.

مراقبت در منزل

مراقبت در منزل از افراد سالخورده تنها منوط به دادن دارو و یا رعایت بهداشت آنها نیست. یک پرستار وظیفه دارد تا علاوه بر نیازهای بهداشتی، نیازهای عاطفی و روانی فرد سالخورده را برآورده کند. با افزایش سن افراد سالخورده کم طاقت شده و خیلی زود حوصله شان سر می رود. در چنین مواقعی پرستار سالمند باید او را به آرامش دعوت کند، با او هم صحبتی داشته باشد و به او عشق بورزد تا احساس تنهایی آزاردهنده ی او را از بین ببرد. اگرچه ممکن است پذیرش پرستار توسط افراد پیر کمی سخت باشد ولی غیر ممکن نیست.

 

طبیعی است که افراد پیر وقتی احساس کنند نمی توانند کارهایی را که انجام دهند که قبلاً قادر به انجام آنها بوده اند، احساس سردرگمی، آسیب پذیر بودن بکنند آنها ممکن است به سختی به توانند شخصی را به عنوان پرستار در منزل خود بپذیرند و این برای فرزندان افراد سالمند کمی ناراحت کننده است. نگران  نباشید با اعتماد به مجموعه ی ما می توانید راحتتر از این شرایط بحرانی عبور کنید.

 

 

مرکز امداد پرستاران طاهر مراقبت در پرستاری از کودک و مراقبت از سالمندان را با خدماتی دلسوزانه و شخصی متناسب با نیاز شما و درخواست های سالمندان عزیز ارائه می دهد. ما می دانیم که شما در مورد مراقبت از خانه سالمندان سؤالات زیادی دارید، تیم متخصصان ما در اینجا هستند تا برای هرگونه نگرانی که دارید پاسخ و پیشنهادات خود را ارائه دهند. علاوه بر دادن دارو و استحمام افراد سالمند مواردی شامل پرستاری در منزل می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. کمک به افراد سالخورده به گونه ای است که این افراد بهترین احساس را در داخل و خارج منزل داشته باشند. افتادن و زمین خوردن می تواند عواقب جسمی و عاطفی بزرگی برای سالمندان به همراه داشته باشد تیم متخصص ما با اتکا به آموزش ها در همه حال همراه افراد سالخورده هستند تا این مشکلات به حداقل برسد. انتقال و همراهی مناسب می تواند در کاهش خطرات موجود در بستر فرد سالخورده نقش بسزایی داشته باشد. این کار به کاهش آتروفی و شکستگی های استخوانی کمک بسیاری خواهد کرد. تکرر ادرار و کنترل نداشتن بر آن یکی دیگر از مشکلاتی است که افراد سالخورده را نگران و ناراحت می کند با انتخاب پرستار مناسب برای افراد مسن می توانید بر این نگرانی غلبه کنید. حفظ رژیم غذایی مغذی و سالم بر رفاه عمومی فرد سالخورده تاثیرگذار است. برخی افراد از رژیم خاصی پیروی می کنند که پرستار موظف است رژیم غذایی را رعایت کند. پرستار در منزل برای صرف وعده های غذایی به سالمندان می پیوندد و از محیط آرام برای ایجاد دوستی طبیعی استفاده می کند.

مطالعات نشان می دهد که سالمندانی که درگیر مشاغل اجتماعی هستند از کیفیت زندگی بهتر در مقایسه با همتایان انفرادی خود برخوردارند. آنها همچنین تمایل کمتری برای ایجاد افسردگی و کاهش شناختی عمومی دارند. پرستاران ما محیطی امن و دوستانه را ایجاد می کنند تا افراد پیر احساس تنهایی نکنند. هدف ما شادی نهایی افراد سالمند است. به طور کلی پرستاری در منزل از افراد سالخورده شامل موارد گوناگونی است که پرستار موظف است تمامی آنها را به بهترین شکل انجام دهد.

 

جهت پرستاری از سالمند خود در منزل با شماره تماس امداد پرستاران طاهر تماس حاصل فرمایید

 

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان آزادی، جنب ایستگاه مترو آزادی، نرسیده به شادمهر، پلاک ۳۹۹، طبقه اول، واحد ۶

تلفن های تماس: 

  • دفتر مرکزی 02166084168 الی 9
  • شمیرانات: 021۲۲۹۶۱۷۴۸
  • مرکز 021۸۸۷۰۸۹۰۰
  • غرب  021۴۴۴۶۲۵۸۱
  • شرق : 021۷۷۶۲۱۸۴۴

 

موبایل: ۰۹۱۲۴۳۳۱۲۷۳

پست الکترونیک:

info@emdadtaher.ir

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی صنایع غذایی ایشتوویگو

معرفی صنایع غذایی ایشتوویگو

 

ایمان داریم مهمترین حاصل تلاشمان رضایت و اعتماد شما مشتریان نازنین می باشد .

صنایع غذایی ایشتوویگو با لطف و عنایت پرورگار در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود در را در زمینه تولید و عرضه ساندویچ سرد و غذای اماده اغاز نموده .

در طی این مسیر ارائه محصول مرغوب و با کیفیت همواره خط مشی اصلی این مجموعه بوده و با این هدف عالی در مدت زمان کوتاهی با گسترش فعالیت خود گامی عظیم در کارافرینی و و اشتغال برداشته است .

نام این برند به سبب عرق ملی بنیانگذار مجموعه و علاقه ایشان به تاریخ و فرهنگ ایرانی برگرفته از نام ایشتوویگو اخرین پادشاه ماد می باشد .

ایشتوویگو اولین ارائه دهنده ساندویچ های سرد دوقلو بوده و با گسترش محصولات خود و تولید محصولاتی همچون کلاب و ساندویچ باگت، پیوسته سعی داشته تا رضایت و اعتماد شما مشتریان را بر ذائقه ای تامین نماید .

دارای پروانه بهره برداری از معاونت غذا و داروی دانشگاه تهران

تولید و عرضه انواع غذاهای اماده و ساندویچ سرد به سوپر مارکتها و همچنین اماده عقد قرار داد با ارگانها و شرکتها و پذیرایی از مهمانان شما توسط انواع غذای سرد و فینگر فود

کلیه محصولات در شرایط کاملا بهداشتی تولید و تحت سیستم map بسته بندی می شوند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.