همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

شرکت چاپ و تبلیغات نوروز گیفت

شرکت چاپ و تبلیغات نوروز گیفت ، دارای یک تیم حرفه ای متشکل از برنامه نویسان، طراحان و گرافیست های حرفه ای است. نوروز گیفت بیش از ۱۰ سال سابقه مفید در زمینه طراحی سایت ، تولید محتوا و سئو، طراحی و چاپ دیجیتال، چاپ سر رسید، تقویم، کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی دارد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ:

بهترین راه جهت گسترش کسب و کار استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی می باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی توسط صاحبان کسب و کارها بهترین روش برای توسعه کسب و کار می باشد. هدایای تبلیغاتی با هزینه کمتر نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی اثر بخش تر بوده به دلیل اینکه مخاطبان هدف رو با خود همراه کرده و در ذهن مخاطب ماندگار می شود؛ از جهت دیگر با ارائه هدایای تبلیغاتی باعث وفاداری مشتری نسبت به کسب و کار خود می شوید.

چاپ و یا حک شدن برند و لوگو بر روی هدایای تبلیغاتی باعث میشود مخاطبان با هر بار استفاده و یا نگاه کردن به آن هدیه تبلیغاتی کسب و کار شما را به یاد بیاورند و حتی کسب و کار شما را در بین دوستان و آشنایان خود تبلیغ کنند. و این کار باعث ماندگاری نام تجاری کسب و کار شما در ذهن مخاطبانتان می شود.

هدایای تبلیغاتی می تواند به مناسبت های مختلف در سمینارها و نمایشگاه ها جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت و کسب و کار شما و همچنین قدردانی از کارمندان و مشتریا در اختیار افراد مختلف قرار گیرد. هدایای تبلیغاتی باعث برندسازی و ماندگاری کسب و کار شما در ذهن مخاطبان می شود.

استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی همانند ست اداری ساعت دیواری ، کیف دستی ، خودکار ، لیوان تبلیغاتی ، سررسید ، تقویم ، فلش تبلیغاتی ، کاتالوگ ، بروشور و کارت ویزیت می تواند سالیان طولانی مورد استفاده قرار گیرد و با چاپ لوگو و برند کسب و کار شما بر روی آن در اذهان عموم ماندگار شود.

انتخاب هدایای تبلیغاتی:

تنوع هدایای تبلیغاتی شرکت نوروز گیفت بسیار بالا می باشد. مهمترین مسئله ای که در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید به آن دقت کنید، کیفیت و کاربردی بودن آن می باشد. انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب به نوع کسب و کار و سلیقه شما بستگی دارد. تیم نوروز گیفت تمام تلاش خود را خواهد کرد که این موضوع را برای شما راحت و خوشایند کرده و سفارش شما را به بهترین نحو در کوتاه تربن زمان ممکن و با بهترین قیمت انجام دهد.

انواع هدایای تبلیغاتی:

هدایای تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارند. و برای شرکت های مختلف دسته بندی متفاوتی دارد.

دسته های شرکت های مختلف اکثرا به این صورت می باشد:

1.هدایای تبلیغاتی ارزان

2.هدایای تبلیغاتی با قیمت متوسط

3.هدایای تبلیغاتی گران قیمت و لاکچری

برخی دیگر از شرکت ها هدایای تبلیغاتی را به دسته های: عمومی، کارشناسی، مدیریتی تقسیم می کنند.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی:

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به منظور ارائه در نمایشگاه ها به بازدیدکنندگان جهت شناختن برند و جذب مشتری اهدا می شود. هدایای نمایشگاهی اکثرا ارزان قیمت هستند و در تعداد بالا تولید می شوند.

هدایای تبلیغاتی کارشناسی:

این دسته از هدایا برای ارائه به گروهی خاص در نظر گرفته شده اند که اغلب شامل لوازم الکترونیکی مانند فلش و پاوربانک می باشند این نوع هدایا نسبتا گرانتر هستند اما کاربردی تر هستند و در نتیجه تاثیر و ماندگاری بیشتری در ذهن مشتریان دارند و با ارائه این نوع هدایای تبلیغاتی تاثیرات بیشتر در رونق کسب و کارتان خواهید داشت.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی:

این هدیه ها جزو هدایای تبلیغاتی لوکس می باشند که اغلب شامل ست های مدیریتی و هدایای نفیس می باشند و به تبع هزینه بالاتری دارند که شما می توانید آن را به مشتریان ویژه و وفادار خود هدیه دهید.

چرا هدایای تبلیغاتی نوروز گیفت:

شرکت چاپ و تبلیغات نوروز گیفت هدایای تبلیغاتی متعدد و با کیفیتی دارد که متعهد می شود تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل مشتریان خود دهد. مطمئن باشید که جلب رضایت مشتریان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

چرا مرکز تعمیر آنلاین را حرف اول را می زند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت ناگهانی بسیاری از وسایل منزلتان دچار آسیب و نفص فنی شوند، در چنین مواقعی سر در گم می شوید و نمی دانید دقیقا چه کاری باید انجام دهید، گاهی با تصمیمات عجولانه، بدون داشتن دانش خاصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، اقدام به تعمیر لوازم منزل می کنید

شاید در چنین مواقعی ندانید که بهترین راه چیست؟ و شاید نگران هزینه های بالای تعمیرات لوازم خانگی شوید

در صورت بروز آسیب برای هرکدام از لوازم منزلتان به خصوص لوازم برقی ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آرامش خود را حفظ کنید و قبل از هر اقدام خودسرانه ای با بهترین و نزدیک ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

مرکز تعمیر آنلاین با داشتن هزاران متخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی به یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز تعمیرات در زمینه تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک تبدیل شده است. این مرکز از سال ۱۳۸۵ تا کنون به تعمیرات انواع لوازم خانگی در برندهای مختلف پرداخته است

مرکز تعمیر آنلاین نیروهای مجرب و با مهارت را در زمینه تعمیر یخچال در محل لوازم خانگی جذب می کند. و با دادن آموزش های کافی، از ابتدا تا انتهای کار آن ها را آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می کند

تعمیر آنلاین با کادری مجرب

این مرکز با داشتن کادر مجرب و کار بلد، به تعمیر انواع، یخچال در مدل های دو قلو، ساید بای ساید و… می پردازد. علاوه بر این تعمیرات تخصصی انواع جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، کولر ، تعمیر لوازم خانگی دوو و… در این مرکز صورت می گیرد

از مزایای سپردن تعمیرات لوازم خانگی به مرکز تعمیر آنلاین، ضمانت پس از تعمیر، و تعمیر در منزل است، در صورتی که لوازم منزل شما به هر دلیلی دچار آسیب شدند، می توانید با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید، تا در اسرع وقت نیروهای متخصص تعمیر خود را به محل شما بفرستند

متخصصان تعمیر لوازم خانگی ما در مرکز تعمیر آنلاین، دارای تجربه بالا در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوش هستند. و هرکدام یک برند خاص را تعمیر می کنند.  تخصصی شدن تعمیرات باعث می شود که فرایند تعمیر با کیفیت تر صورت بگیرد. زیرا تعمیرکاری که مدت زیادی تعمیرات یک برند خاص را انجام دهد. به صورت تدربجی با تمام زیر و بم و پیچیدگی تعمیر آن وسیله آشنا می شو. و مطمئنا بهترین خدمات را ارائه خواهد داد.

اهداف مرکز تعمیر آنلاین

اگر بخواهیم از مهم ترین و اصلی ترین هدف مرکز تعمیر آنلاین صحبت کنیم، باید بگویم که هدف اصلی این مجموعه کسب رضایت صد درصدی مشتریان و توجه به کیفیت کار می باشد. مورد دیگری که مجموعه تعمیر آنلاین آن را به عنوان هدف قرار داده اند، به روز رسانی اطلاعات تعمیر است، یعنی با دریافت آموزش های به روز تلاش می کنند تا از آخرین روش های تعمیر لوازم خانگی آگاه شوند

بسیاری از مراکز هستند که با وجود دریافت هزینه های کلان، توانایی کسب رضایت مشتریان خود را ندارند و معمولا مراجعین این مراکز، در صورت خرابی مجدد وسایل خود با این مراکز تماس نمی گیرند. به همین دلیل است که می توانیم با افتخار بگوییم که مرکز تعمیر آنلاین  در حوزه تعمیرات انواع لوازم خانگی در شهر تهران حرف اول را می زند

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

هنگام خرید لوازم ورزشی و بازی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

خرید لوازم ورزشی و بازی مناسب به اندازه ورزش کردن مهم است. از آنجا که تجهیزات ورزشی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، استانداردهای محصولات نیز باید به یکدیگر نزدیک باشد. این که یکی از کیفیت خوبی برخوردار باشد و دیگری از هم پاشیده می شود بر عملکرد شما تأثیر منفی می گذارد. در این مقاله به نکات لازم در هنگام خرید لوازم ورزشی و بازی می پردازیم. با ما همراه شوید.

اگر به منظور کاهش بار هزینه های خود، میزان خرید لوازم ورزشی و بازی را کاهش دهید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. این امر حتی می تواند منجر به آسیب شود. به عنوان مثال انتخاب اشتباه در  خرید تردمیل می تواند به یک وسیله ناتوانی فوق العاده تبدیل شود، به ویژه برای زانو.

توجه به کیفیت محصول

در خرید لوازم ورزشی و بازی مانند خرید فوتبال دستی  یا میز پینگ پنگ جزئیات کوچکی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. اول از همه کیفیت است. تجهیزات ورزشی فاقد کیفیت می توانند باعث آسیب به زانو شوند. نحوه ی خرید لوازم ورزشی و بازی بسیار مهم است. مشورت با یک متخصص همیشه مفید خواهد بود.

سعی در خرید لوازم ورزشی و بازی ارزان قیمت نمی تواند نتایج مطلوبی را به بار بیاورد. با تأسف به اطلاع می رسانیم که بسیاری از خریداران دچار این خطا می شوند.

راحت باشید

یکی از عوامل مهمی که باید در مورد خرید لوازم ورزشی و بازی به آن توجه کنید، راحتی است. تجهیزات و لوازم جانبی مناسب به شما امکان می دهد تا از تمرینات لذت ببرید. رنگ ها و لوازم جانبی که انگیزه شما را افزایش می دهد، اشتیاق تان را نیز به بازی و ورزش بالا می برد. بنابراین هنگام جست و جوی تجهیزات ورزشی بر یافتن راحتی بیشتر تمرکز کنید

علت خرید اشتباه محصولات ورزشی چیست؟ 

استفاده از تجهیزات ورزشی اشتباه می تواند صدمات جدی به سلامتی وارد کند. به همین منظور باید کفش هایی با زیره نازک و ضد لغزش در باشگاه بدنسازی و روی پارکت استفاده شوند. از طرفی استفاده از این کفش های نازک روی کف های بتنی باعث تغییر شکل زیره و راحتی کفش در مدت زمان کوتاهی می شود. به این ترتیب، هنگام خرید لوازم ورزشی و بازی تمام مواد مورد استفاده برای ورزش اهمیت پیدا می کنند.

هنگام خرید لوازم ورزشی و بازی، که از نظر راحتی و عملکرد مهم است، تحقیقات خوبی باید انجام شود. هنگام انتخاب کفش، باید به کف و راحتی اهمیت دهید. کفش های نامناسب و ناراحت کننده می توانند در پایان روز باعث ایجاد قارچ پا و حتی کمردرد شود.

انتخاب کفش اشتباه که می تواند مشکلات جدی در مورد کمر ایجاد کند، مهمترین قسمت خرید لوازم ورزشی و بازی است. افرادی که ورزش می کنند باید در انتخاب لباس دقت کنند. انتخاب لباس هایی که در تابستان به دفع عرق از بدن کمک نمی کنند، می تواند باعث ایجاد سوزش در زیر بغل و نواحی بدن شود.

هنگام خرید لباس ورزشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ 

برای خرید لباس های ورزشی، اول از همه، باید به محیطی که در آن استفاده می شود و میزان حرفه ای بودن آن نگاه کرد. لباسی که باید در ماه های گرم استفاده شود متفاوت است. لباسی هم که باید در ورزش هایی که در ماه های سرد انجام می شود نیز تفاوت دارد.

هنگام خرید لوازم ورزشی و بازی، بررسی مواردی که باید هم از نظر شیک و هم از نظر بهداشتی مورد توجه قرار گیرند، مهم است. بهتر است لباس هایی که عرق را در هنگام ورزش جذب کرده و بدن را تحریک نمی کنند ترجیح داده شوند.

به ورزش و بازی مشغول شوید

فرض کنید شما خرید لوازم ورزشی و بازی را تکمیل کرده اید. کاری که باید از این به بعد انجام دهید این است که به بازی و ورزش بپردازید. شما هم برای سلامتی و هم برای ظاهر خود تصمیم درستی گرفته اید. آنها وسایلی هستند که شما را به حقیقت و سلامتی می رسانند.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

آشنایی با انواع فلنچ و کاربرد های آن

آشنایی با انواع فلنچ و کاربرد های آن

حتما وقتی کلمه فلنج را می‌شنوید با خودتان می‌گویید فلنج چیست؟ چه کاربردی دارد؟ چرا استفاده می‌شود؟ در این مقاله از سایت استیل کریمی قصد داریم تا به همه سوالات شما در این مورد پاسخ دهیم و شما را با این وسیله بیشتر آشنا کنیم.

فلنج چیست؟

فلنج، دستگاه مکانیکی برای اتصال لوله‌ها و قطعات به یکدیگر است. فلنج‎ها در استیل کریمی در شکل‌های متعددی قابل دسترس هستند مانند فلنج گلودار، فلنج دنده‌ای، فلنج ساکت جوشی، فلنج لپ جوینت و غیره. فلنج‌ها در انتهای لوله‌ها نصب می‌شوند و برای اتصال بین دو دستگاه استفاده می‌شوند.

فلنج‌های لوله‌ای همانطور که از اسم شان مشخص است برای اتصال لوله‌ها در خطوط لوله استفاده می‌شوند. فلنج‌ها دارای حفره‌هایی هستند و فلنج‌ها به‌صورت جفتی استفاده می‌شوند. ضخامت فلنج متفاوت است و در اندازه‌های مختلف استفاده می‌شوند.

قیمت انواع فلنج ملسی

آشنایی با انواع فلنج

در بالا در مورد انواع فلنج استیل کریمی صحبت کردیم که در ادامه قصد داریم به توضیح بیشتر در مورد انواع فلنج‌ها بپردازیم:

فلنج گلودار

فلنج گلودار به فلنجی گفته می‌شود که دارای یک گردن مخروطی شکل است که می‌تواند به یک لوله جوش داده شود. این نوع فلنج عمدتا در دماهای بالا / پایین با فشار زیاد استفاده می‌شود.

فلنج گلودار بلند

فلنج گلودار بلند مشابه با فلنج گلودار است با این استثناء که گردنه آن بسط یافته است. این فلنج‌ها به‌طور کلی در دریچه‌ها، ستون‌ها یا بشکه‌ ها استفاده می‌شوند.

فلنج اسلیپون

فلنج اسلیپون به‌وسیله دو جوش گوشه‌ای به لوله متصل می‌شود، یکی در داخل و دیگری در خارج از حفره فلنج. اندازه فلنج اسلیپون بزرگتر از قطر بیرونی لوله متصل است.

فلنج دنده‌ ای

فلنج‌های دنده‌ای به وسیله پیچ خوردن لوله به لوله‌ها متصل می‌شوند و در اندازه‌های بیشتر از ۴ اینچ قابل دسترس هستند.

فلنج ساکت جوشی

این نوع فلنج‌ها به‌وسیله جوش گوشه‌ای به سمت بیرونی فلنج به لوله‌ها متصل می‌شوند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بررسی تعرفه و قیمت قالیشویی در سال ۱۴۰۰

قیمت قالیشویی در سال ۱۴۰۰

فرش‌ ها از با ارزشترین و مهم ترین مسیله های منزل محسوب می شوند، به همین دلیل نگهداری صحیح از فرش ها دغدغه هر ایرانی است! بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای تمیز کردن و شستشوی اصولی فرش هایشان آن ها را به قالیشویی های معتبر بسپارند.

از این رو انتخاب بهترین قالیشویی تهران و آگاهی از تعرفه های قالیشویی برای بسیاری از افراد اهمیت پیدا می کند.

نرخ اتحادیه قالیشویی ۱۴۰۰

نرخ قالیشویی ها در سال 1400 مشخص شده و قالیشویی های معتبر نرخ هایشان را با نرخ اتحادیه تنظیم کرده اند. قیمت قالیشویی در تهران بر حسب متر مربع برای شستشوی فرش ماشینی حداقل ۵۰۰۰ تومان و برای شستشوی فرش دستباف حداقل ۷۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. اما عوامل زیادی موجب افزایش قیمت قالیشویی سال ۱۴۰۰ می شوند که به آن می پردازیم.

چه عواملی به قیمت قالیشویی در سال ۱۴۰۰ تاثیر می گذارند؟

  1. جنس فرش

فرش‌ها از نظر جنس انواع مختلفی دارند، قیمت شستشوی فرش ها و تعرفه قالیشویی نیز با توجه به جنس آنها تغییر می کند. اگر قصد دارید که شستشوی فرش‌هایتان را به قالیشویی بسپارید، اطمینان حاصل کنید که شرکت مورد نظر از دستگاه‌های مناسب جهت فرش به صورتی بهینه برخوردار است.

  1. اندازه و ابعاد فرش

شستشوی فرش ها بر اساس متر مربع قیمت گذاری می شوند. به عنوان مثال برای شستشوی فرش ۱۲ متری، قیمت قالیشویی سال ۱۴۰۰ برای هر متر ربع در عدد ۱۲ ضرب می شود. بنابر این هر چه فرش شما بزرگتر باشد، باید پول بیشتری بپردازید.

  1. نفیس بودن فرش

فرش های دستبافت و تابلوفرش ها که دارای کیفیت متفاوتی هستند و از فرش های گرانقیمت و نفیس محسوب می شوند باید تحت پروسه دقیق تری شستشو شوند، لذا تعرفه قالیشویی برای این فرش ها بیشتر است. بهترین قالیشویی در تهران شستشوی فرش دستباف را به صورت تخصصی انجام می دهد که از جمله این قالیشویی ها می توانیم قالیشویی آنلاین مهباف را به شما معرفی کنیم.

قالیشویی غرب تهران

یکی از معتبرترین و بهترین قالیشویی های غرب تهران قالیشویی مهباف می باشد. بهترین قالیشویی غرب تهران، قالیشویی ای است که مجوز رسمی از سوی اتحادیه قالیشویی تهران داشته باشد، در کوتاه ترین زمان کار را تحویل دهند. کار را با ضمانت تحویل بگیرد و به طور سالم به مشتری تحویل دهد. قالیشویی مهباف این ویژگی را دارا می باشد.

قالیشویی جنوب تهران

شاید برای شستشوی فرش های خود و انتخاب قالیشویی جنوب تهران لیستی از قالیشویی ها را در اختیار داشته باشید، اما پیشنهاد ما به شما قالیشویی آنلاین مهباف می باشد.

قالیشویی آنلاین مهباف دارای شعب زیادی در سراسر تهران است که در جدول زیر می توانید مشاهده کنید:

ردیف محدوده جغرافیایی شماره تماس
1 گیشا - شهرآرا 02188261090
2 دفتر مرکزی 02156715070
3 قیطریه - پاسداران 02122893222
4 آزادی - توحید 02166080030
5 تهرانپارس - حکیمیه 02177876545
6 تجریش - ولنجک 02122696267
7 نارمک - رسالت 02177201070
8 تهرانسر - اکباتان 02144516602
9 صادقیه - ستارخان 02144207969
10 کاشانی - فردوسی 02144008539
11 پونک - مرزداران 02144008593
12 شهرک غرب - سعادت آباد 02188680462

قالیشویی شرق تهران

مجموعه قالیشویی مهباف بهترین انتخاب برای قالیشویی شرق تهران است، چرا که تمامی ویژگی های یک قالیشویی خوب را دارا می باشد و می توانید با خیالی آسوده فرش هایتان را به این مجموعه بسپارید. زیرا:

  • فرش های شما را به صورت لول شده تحویل می گیرد و به صورت لول شده و در کاور تحویل می دهد.
  • دارای شعب متعددی در سطح تهران است که سهولت دسترسی را برای مشتریان فراهم می کند.
  • دارای مجوز است و بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می کند.
  • پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت می کند و نگران سلامت مشتریان خود است.
  • دارای سیستم آنلاین ثبت سفارش قالیشویی است.
  • دارای کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده است.

قالیشویی آنلاین

قالیشویی آنلاین و شستشوی فرش آنلاین یکی از انواع خدماتی است که امروزه مردم خیلی از آن استقبال می کنند، قالیشویی آنلاین به این صورت است که تنها وظیفه افراد رجوع به سایت قالیشویی ها جهت هماهنگی و ثبت درخواست خود بوده و دیگر تمام فرایند شستشو بر عهده متصدیان ارائه دهنده این خدمت می باشد.

قالیشویی آنلاین مهباف

قالیشویی آنلاین مهباف بزرگترین و معتبرترین قالیشویی آنلاین در تهران بزرگ می باشد. قالیشویی مهباف با چند کلیک همه فزش های شما را تحویل گرفته و در کوتاهترین زمان شسته و درب منزل به شما تحویل می دهد.

برای سفارش قالیشویی آنلاین مهباف به نشانی سایت mahbafcarpet.com  مراجعه کنید و یا با شماره 56715070-021 تماس بگیرید.

نرخ قالیشویی مهباف

  1. نرخ قالیشویی مهباف برابر با نرخ مصوبه اتحادیه قالیشویان تهران است.
  2. قالیشویی مهباف دارای مجوز از اتحادیه قالیشویان می باشد.
  3. از مواد شوینده مناسب برای شستشوی فرش ها استفاده  می شود.
  4. حمل و نقل فرش (مهباف اکسپرس) +30,000 هزار تومان
  5.  حمل نقل مبلمان (مهباف اکسپرس) +50,000 هزار تومان
  6. حمل نقل فرش و مبلمان (مهباف اکسپرس) +50,000 هزار تومان

تعرفه قالیشویی مهباف در سال 1400

شستشوی قطعه ای (کمتر از 4 متر)
دستباف
چله ابریشم
دستباف
گل ابریشم
دستباف
کرک
دستباف
معمولی
فانتزی – ابریشمی
1000-1200 شانه
ماشینی معمولی
500 – 700 شانه
متراژ
1.300.000 1.100.000 900.000 700.000 200.000 170.000 کمتر از 1 متر
1.800.000 1.400.000 1.200.000 1.000.000 400.000 360.000 از 1 تا کمتر از 2 متر
2.400.000 2.000.000 1.800.000 1.500.000 600.000 540.000 از 2 تا کمتر از 3 متر
2.800.000 2.600.000 2.200.000 2.000.000 800.000 700.000 از 3 تا کمتر از 4 متر
دایره ماشینی 500-700 شانه

 

 

دایره ماشینی

700.000 2 متری 500.000 1.5 متری 300.000 1 متری  
دایره ماشینی فانتزی 1000-1200 شانه  
750.000 2 متری 550.000 1.5 متری 350.000 1 متری  
کناره ماشینی 500-700 شانه کناره ماشینی
750.000 4 متری 600.000 3 متری 400.000 2 متری  
کناره ماشینی فانتزی 1000-1200 شانه  
850.000 4 متری 650.000 3 متری 450.000 2 متری  
چله ابریشم گل ابریشم کرک معمولی * دایره دستباف
1.500.000 1.350.000 1.100.000 750.000 1 متری
2.600.000 2.200.000 2.000.000 1.600.000 1.5 متری
3.000.000 2.800.000 2.400.000 2.200.000 2 متری
چله ابریشم گل ابریشم کرک معمولی * کناره دستباف
2.000.000 1.600.000 1.350.000 1.200.000 2 متری
2.600.000 2.200.000 2.000.000 1.600.000 3 متری
3.000.000 2.800.000 2.400.000 2.200.000 4 متری
               

 

شست و شوی متری (بیشتر از 4 متر)
دستباف
روشن
دستباف (پشم)
لاکی - سرمه
فانتزی – ابریشمی
1000-1200 شانه
ماشینی معمولی
500-700 شانه
متراژ (متر مربع)
450.000 390.000 198.000 178.000
650.000 تبریز 40رج – کاشان و اردکان کرک یا گل ابریشم-نائین 9لا- اصفهان معمولی-کرمان-ساروق-گبه-مود-بختیار-چینی
690.000 تبریز 50رج – بیجار- اصفهان-قم-کرک-گل ابریشم-تبریز طرح ماهی
  تبریز 50رج (چله ابریشم)-نائین 6لا-گل ابریشم-تبریز 60 رج و فرش های نفیس

شستشوی قالی های بزرگتر از 14 متر به نسبت شستشو 1.5 برابر اضافه می گردد.

قیمت قالی های کهنه و قدیمی توافقی می باشد.

 

 

شستشوی (پتو-موکت-روفرشی)
موکت شویی در محل (متری) پالاز موکت – پرزدار(متری) روفرشی و موکت (متری) پتو دو نفره (قطعه) پتو یک نفره (قطعه)
120.000 90.000 80.000 550.000 400.000

 

شستشوی مبلمان
صندلی ناهار خوری خوشخواب دو نفره خوشخواب یک نفره مبل 9 نفره مبل 7 نفره
140.000 1.800.000 1.400.000 3.900.000 3.600.000
در صورت شستشوی تشک دوبل 300.000 ریال به یک سرویس 7 نفره اضافه میشود.

 

ایاب و ذهاب
مبل شویی قالی شویی
500.000 300.000

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید اینترنتی بهترین غذای سگ و بهترین غذای گربه از پت شاپ انلاین

 

چه اندازه در مورد تغذیه حیوانات خانگی خود اطلاعات دارید؟ ما پشمالوی کوچولوی خودمان را به قدری دوست داریم که آن ها را عضوی از خانواده خود می دانیم.

حس قشنگی که این حیوانات مهربان به زندگی ما می دهند بسیار زیباست. مهربانی بی قید و شرط آن ها و اینکه هر موقع احساس ناراحتی می کنیم آن ها در پیش ما هستند و عاشقانه خودشان را در اختیار ما قرار می دهند، نشان دهنده ی مهم بودن آن ها در زندگی ما می باشد. پس غیر منطقی نیست که ما هم در قبال آن ها مسئولیت هایی داریم و باید غذاهای خوب و وسایل مورد نیاز آن ها را فراهم کنیم.

تغذیه حیوانات خانگی

سی نوع ماده ضروری سگ ها و گربه ها، پروتئین ها، اسید های چرب ضروری، مواد معدنی، آمینواسید ها و ویتامین ها می باشد. خرید بهترین غذای خشک سگ و یا خرید بهترین غذای خشک گربه یکی از نکاتی است که کمتر به آن توجه می شود. متأسفانه در بعضی پت شاپ ها انواع وسایل غیر ضروری پیدا می شود اما هنگامی که صحبت از بهترین غذاها می شود، گزینه های زیادی پیدا نخواهید کرد.

به عنوان مثال هنگامی که برای خرید بهترین غذای خشک سگ به انواع پت شاپ آنلاین مراجعه می کنید، متوجه می شوید بیشتر آن ها بر اساس مارک تجاری، شرکت های مشهور و ویژگی های گران و ارزان بودن آن ها انتخاب می شوند.

حیوانات خانگی نیازمند چه تغذیه ای هستند؟

حیوانات خانگی برای عمر طولانی و سلامتی، مانند انسان ها به یک سری مواد مغذی نیازمندند. پرهیز از استفاده غذاهای بی کیفیت و مقوی کردن تغذیه، از بهترین روش ها برای ابزار علاقه به آن ها می باشد.

سگ ها و گربه ها در صورت مصرف چربی های سالم، پروتئین، امگا 3 و پروبیوتیک ها بسیار سالم می مانند. پس در هنگام خرید بهترین غذای خشک سگ و یا خرید بهترین غذای خشک گربه حتماً توجه داشته باشید که غذای آن ها این مواد خوراکی را در بر داشته باشند.

انواع غذاهای خشک گربه و یا سگ در پت شاپ مشهد موجود می باشد. اگر قادر به حضور فیزیکی به پت شاپ مشهد را ندارید، می توانید به صورت اینترنتی به پت شاپ آنلاین مشهد مراجعه کرده و خرید بهترین غذای سگ و یا گربه را سفارش دهید.

به توصیه دامپزشکان برای خرید بهترین غذای خشک سگ باید از محتوای آن ها حتماً باخبر بود، زیرا غذای سگ ها باید حاوی 50% سبزیجات، 40% گوشت و 10% غلات باشد و به صورت کلی حیوانات به ترکیبی از چربی ها، کربوهیدرات و پروتئین نیاز دارند.

هنگام مراجعه به پت شاپ آنلاین به یاد داشته باشید قیمت بالا صرفاً به معنای کیفیت بالا نمی باشد. مهم این است که برای حیوان خانگی خود به عنوان مثال گربه ی خود، خرید بهترین غذای گربه و یا خرید بهترین غذای خشک گربه را به طریقی انجام دهید که غذای آن ها حاوی مواد مغذی باشد.

در هنگام خرید بهترین غذای سگ و یا خرید بهترین غذای سگ، به مواد غذایی تشکیل دهنده ی آن توجه کنید. اکثر مواد غذایی حیوانات از بره، خوراک ماکیان و ضایعات آن ها، گوشت و استخوان، سویا، چربی حیوانات، پی ماکیان و فیلر هایی مانند ذرت، گندم و یا خوراک ذرت باشد.

اگر تمایل به خرید بهترین غذای خشک سگ از پت شاپ آنلاین را دارید، سعی کنید با افزودن آب قلم و یا کلاژن به بهبود سلامت استخوان، پوست، کو و سیستم گوارش آن ها کمک کنید.

چنانچه حیوان خانگی شما مشکل تغذیه ای داشته باشد، می توانید در پت شاپ آنلاین مشهد از دامپزشکان مشورت بگیرید و با گرفتن رژیم غذایی مناسب او را تحت درمان قرار دهید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی

در دنیای ساخت و ساز، کاربران اغلب از اصطلاحات کانکس صنعتی و کانکس پیش ساخته ساختمانی به جای یکدیگر استفاده می کنند. این به این دلیل است که اکثر مردم از تفاوت های ساخت این دو سازه بی اطلاع هستند. در این مقاله قصد داریم این دو نوع ساخت و ساز را تعریف کنیم و فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی را مشخص کنیم تا بتوانیم یک انتخاب و خرید کانکس مناسب داشته باشیم.

به لحاظ ساختار هر دو کانکس به صورت پیش ساخته هستند. چون در کارخانه ساخته می شوند. با این حال تفاوت هایی بین آنها وجود دارد که در ادامه به فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی خواهیم پرداخت.

کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی چیست؟

فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی در شیوه ساخت آنهاست. ساخت کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی به ایجاد پانل ها و ماژول های پیش ساخته در یک محیط کنترل شده و مانند کارخانه اشاره دارد. سازه ها انواع مختلفی دارند که از طریق پیش ساخته ساخته می شوند و کانکس های ساختمانی یا ویلایی تنها یکی از آنهاست.

امروزه ساخت و سازهای پیش ساخته یکی از محبوب ترین اشکال ساخت و ساز است. این یک روش ساخت و ساز سازگار با محیط زیست محسوب می شود؛ زیرا زباله های تولید شده از این ماژول ها برای بازیافت در خود کارخانه می روند. هیچ اختلالی در سایت وجود ندارد؛ زیرا سازه ها در یک کارخانه تولید می شوند. زمان کمتری برای ساخت ساختمان های پیش ساخته نسبت به ساختمان های سنتی نیاز است. از این رو، ساخت و ساز مقرون به صرفه نیز است. ساخت سازه مدولار و ساخت پانلی انواع مختلف ساخت و ساز پیش ساخته هستند.

فرق بین کانکس صنعتی با ویلا و ساختمان پیش ساخته در این است که پس از ساخت کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی در کارخانه، ماژول ها حمل شده و در محل مونتاژ می شوند. این ماژول ها اساساً واحدهای ساختاری جعبه مانند هستند که پس از مونتاژ، کل ساختار را تشکیل می دهند.

GFGFDFSD

کانکس صنعتی چیست؟

همان طور که اشاره شده کاروان یا کانکس صنعتی هم به صورت پیش ساخته است. اما فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی این است که سازه صنعتی بر خلاف کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی به طور کامل در کارخانه تولید شده و سپس به صورت یکجا برای نصب در محل مورد نظر فرستاده می‌شود. کانکس ‌های صنعتی سازه ‌هایی یکپارچه هستند که برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد و متریال

فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی در جنس و متریال ساخت آن است. در ساخت نوع پیش ساخته از مواد مختلفی مانند پی وی سی، ورقه های فولادی، بتن و چوب استفاده می شود. اما کانکس صنعتی به طور معمول از فلزاتی مانند آهن و گالوانیزه ساخته می گردد.

مدت عمر

فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی در مدت زمان عمر آنهاست. کانکس صنعتی به خاطر متریال به کار رفته در آن عمر کمتری نسبت به سازه ساختمانی دارد. مقاومت پیش ساخته های ساختمانی بالاتر از نوع صنعتی است.

FRDSDF

نوع کاربرد

فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی در نوع کاربرد آنهاست. نوع صنعتی آن بیشتر برای کانکس نگهبانی، کانکس خدمات شهری، کانکس فروشگاهی و غرفه کسب و کار استفاده می شود. در حالی که نوع پیش ساخته ساختمانی برای موارد مسکونی کاربرد دارد.

امکان جابجایی

فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی در امکان جابجایی آنهاست. کانکس های صنعتی بعد از نصب هم به راحتی قابل حمل و نقل و جابجایی هستند. اما نوع پیش ساخته ساختمانی بعد از نصب و مونتاژ در محل امکان جابجایی ندارد.

حجم و وزن

فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی در حجم و وزن آنهاست. نوع پیش ساخته ساختمانی در پایان سازه سنگین تر از کانکس های صنعتی خواهد بود. این تفاوت وزن به علت جنس مواد به کار رفته در این دو نوع سازه است.

زمان نصب

فرق بین کانکس صنعتی با کانکس پیش ساخته ساختمانی یا ویلایی در مدت زمان مونتاژ و نصب آنهاست. از آنجایی که کانکس صنعتی به صورت آماده است زمان نصب آن کم خواهد بود. اما مدل پیش ساخته ساختمانی نیاز به مونتاژ قطعات و نصب دارد که این کار به زمان بیشتری نیاز دارد. برای اطلاع از قیمت کانکس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M62

asasasa

سامسونگ طی سال های گذشته توانسته است با معرفی و عرضه محصولات جذاب، زیبا و پرکاربرد خود، بیشتر بازار را در اختیار بگیرد و این بار با عرضه Samsung M62 بار دیگر توانایی های خود را به نمایش گذاشته است. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز با طراحی بسیار زیبا و جذاب در تاریخ 3 مارس 2021 عرضه شد. ترکیب طراحی مدرن و مشخصات فنی بسیار خوب، خرید سامسونگ M62 را بسیار مطلوب و عاقلانه کرده بود. اگر شما هم قصد خرید جدیدترین گوشی سامسونگ را دارید، برای اطلاع از مشخصات کامل آن با ما همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی M62

سامسونگ همیشه بهترین عملکرد را روی صفحه نمایش گوشی ارائه می‌دهد و صفحه نمایش 6.7 اینچی سامسونگ M62 با ظرفیت 256 با فناوری Super AMOLED Plus، قدرت بسیار بالای این سازنده را به شما یادآوری می‌کند. در حالی که اغلب در گوشی های میان رده شاهد صفحه نمایش موبابل با قدرت نسبی هستیم. اما کیفیت صفحه نمایش در این گوشی خودنمایی می‌کند و کیفیت بسیار خوب آن می‌تواند یکی از دلایل خرید Samsung M62 باشد.

aScDCD

این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2400 در 1080 و روشنایی 420 نیت است که عملکرد فوق العاده‌ای را حتی در نور فضای باز و نور خورشید ارائه می‌دهد و برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی و البته گیمرها بسیار مفید است و نسبت به قیمت آن منطقی و متناسب است.

تاچ و ال‌سی‌دی سامسونگ گلکسی M62

آیا تاچ و ال سی دی Samsung galaxy m62 شما آسیب دیده است؟ مشکلات تاچ ال سی دی گوشی از جمله مشکلاتی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند. اما نگران نباشید با تغییر تاچ و ال سی دی گوشی خود می‌توانید مانند قبل از گوشی خود استفاده کنید. اما از آنجایی که تاچ ال سی دی اورجینال جزء قطعات گران قیمت گوشی موبایل است، پس بهتر است تا حد امکان از آن مراقبت کنید. حتما از محافظ صفحه برای گوشی خود استفاده کنید. اگر به گوشی ضربه محکمی زدید مراقب تاچ و ال سی دی باشید. از یک قاب متناسب با گوشی خود استفاده کنید تا تاثیر آن بر LCD را کاهش دهید. اما ممکن است به هر دلیلی ال سی دی گوشی شما آسیب ببیند. اگر ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی m62 شما آسیب دیده است، حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

DDSDSD

تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی M62، Super AMOLED Plus  می‌باشد.

مشخصات صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M62:

  • ابعاد 6.7 اینچی
  • نسبت 86.7 درصدی صفحه نمایش به بدنه موبایل
  • رزولوشن 1080*2400 پیکسلی
  • تراکم پیکسلی 393 پیکسل در هر اینچ
  • روشنایی 420 نیتی صفحه نمایش

هر چه تراکم پیکسل و وضوح تصویر بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز بهتر خواهد بود. 393 پیکسل در هر اینچ در این گوشی، عدد نسبتا بالایی است و کیفیت فوق العاده ای ارائه می‌دهد. سامسونگ نمایشگر فوق العاده ای برای این گوشی در نظر گرفته است که یکی از نقاط قوت این گوشی است.

نوع تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی M62

همانطور که می‌دانید نوع LCD سامسونگ گلکسی M62 از نوع Super AMOLED Plus است. صفحه نمایش های Super AMOLED Plus کیفیت بهتری نسبت به Super AMOLED دارند. در فناوری پلاس، هر پیکسل به طور خودکار زیر پیکسل های سبز، قرمز و آبی را پردازش می‌کند. اما نمایشگرهای سوپر AMOLED از سیستم Pen Tile استفاده می‌کنند که ارزان‌تر است. در این فناوری، پیکسل ها مجبور به اشتراک گذاری زیر پیکسل‌ها هستند. به همین دلیل در گوشی هایی که فناوری پلاس ندارند، تراکم پیکسل‌های فرعی کمتر و وضوح تصاویر کمتر است. همچنین دقت ترجمه رنگی کمتر است.

علائم خرابی تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی M62

گاهی اوقات علائم مختلفی بر روی تلفن همراه دیده می‌شود که نشان دهنده خرابی تاچ و ال سی دی گوشی است. در ادامه برخی از این علائم را باهم بررسی می‌کنیم.

گاهی اوقات صفحه گوشی سوسو می‌زند که اگر با فلش گوشی این مشکل را حل نکردید باید تاچ و ال سی دی گوشی را تعویض کنید تا از شر آن خلاص شوید.

گوشی را خاموش کنید و آن را روشن نکنید که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از اصلی ترین آنها رایت ال سی دی گوشی است.

تیره شدن قسمتی از صفحه نمایش یکی دیگر از نشانه های خرابی ال سی دی گوشی است.

در صورت بروز هر یک از علائم بالا، برای رهایی از آنها بهتر است تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی M62 را تعویض کنید.

خرید تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی M62

امروزه با وجود قطعات تقلبی و بی کیفیت موجود در بازار، تشخیص تاچ ال سی دی اورجینال کمی مشکل است. اما مجموعه ما این کار را برای شما آسان کرده است. شما می توانید قطعات اصلی را با قیمت مناسب از مجموعه ما خریداری کنید. اگر قصد خرید ال سی دی سامسونگ گلکسی M62 را دارید. می‌توانید به صورت حضوری از مجموعه ما دیدن کرده و یا سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاع از قیمت صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی M62، می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

در نهایت باید بگوییم که خرید M62 ظرفیت 256 با وجود امکانات متنوعی که در اختیار کاربر قرار می دهد کاملا به صرفه و قابل قبول می‌باشد. فرقی نمی‌کند که یک کاربر حرفه ای تلفن همراه باشید یا فقط می‌خواهید به صورت روزانه از آن استفاده کنید، سامسونگ گلکسی M62 می‌تواند شما را راضی کند و لذت زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مجلات الکترونیکی و خبری و مزایای آنها

هدف از مجلات الکترونیکی و خبری در ایران

حتما شما هم وارد اینترنت که می شوید، با انواع مختلفی از سایت های خبری و رسانه ای و مجلات مختلف الکترونیکی مواجعه می شوید. مواردی که ممکن است ساعت ها شما را سرگرم کند. در این بخش می خواهیم کمی بیشتر درباره این رسانه ها خصوصا مجله مانا صحبت کنیم .

انواع مجلات الکترونیکی و خبری

ابتدا باید در قدم اول با انواع مختلف مجلات الکترونیکی و خبری آشنا شویم. دانستن انواع این مجلات نکات قوتی برای همه ما خواهد بود. تا بتوانیم هر کدام را به درستی تشخیص و بررسی کنیم

ما در این مقاله درباره سایت ها صحبت می کنیم. منظور مجلات الکترونیکی هستند که شما وقتی وارد اینترنت می شوید با انواع آن رو به رو می شوید، مقالات و محتوای مختلف در زمینه های مختلف منتشر می کنند. موضوع های گسترده و متنوعی نیز می تواند داشته باشد. نظیر :

  • مجلات الکترونیکی و خبری سیاسی
  • مجلات الکترونیکی و خبری اقتصادی
  • مجلات الکترونیکی و خبری خبری
  • مجلات الکترونیکی و خبری گردشگری
  • مجلات الکترونیکی و خبری دانشگاهی
  • مجلات الکترونیکی و خبری عمومی
  • مجلات الکترونیکی و خبری تخصصی
  • مجلات الکترونیکی و خبری علمی

هر کدام از مجلات فوق درزمینه خود محتواهای علمی و آموزشی و حتی خبری تولید می کنند. امروزه مجلات الکترونیکی بیشتر درآمد های خود را از تبلیغات مختلف در سایت بدست می آورند.

قبل از بررسی تخصصی هر یک از موارد بالا ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا می توان به محتواهای این مجلات اعتماد کرد؟ پاسخ بسیار روشن است.

باید توجه داشت که به هر مجله ای نمی توان و نمی شود اعتماد کرد.بسیاری از سایت ها برای خود حتی نویسندگان قهاری هم ندارد. اینکه نویسنده قهاری ندارند خود یکی از عوامل مهمی است که محتواهای کپی و حتی غیر واقعی منتشر کنند. لذا باید به این مسئله توجه کرد و مراقب بود.

مجلات الکترونیکی و نقش آن در جامعه:

یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنیم، نقش این مجلات در جامعه است. قطعا نمی توان منکر نقش سایت های قدرتمند در مباحث جریان سازی شد. مباحثی که باعث اثر گذاری مستقیم در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی، سیاسی و مواردی از این قبیل می شود.

برخی نشریات مثل مجله الکترونیکی مانا ،یا مثلا نصر نیوز و خبرگزاری هایی نظیر این، طرفداران خود را دارند و به راحتی می توانند جریان سازی کنند. همین امر باعث قدرت این رسانه ها و سایت ها نیز می شود.

لذا نباید منکر این تاثیر گذاری مجلات الکترونیکی شد. اما بیایید کمی درباره ارزش و اعتبار فنی و درآمدی این مجلات اطلاعات مفیدی بدهیم.

درآمد مجلات الکترونیکی از کجاست؟

قطعا این سوال برای شما مطرح است که درآمد این رسانه ها و مجلات الکترونیکی و سایت ها از کجاست باید بدانید همه مجلات درآمد خوبی ندارند. مجلاتی که از لحاظ فنی و اعتبار دامنه و صفحات پایین هستند، درآمد کمتری دارند. اما برخی رسانه ها هم درآمد بیشتری دارند و چه بسا سیستم های قوی نیز دارند. میزان درآمد مجلات به موارد زیر بستگی دارد:

  • مهم ترین نکته قدرت دامنه سایت ها می باشد
  • ارزش صفحات سایت نیز اثر گذار است
  • رتبه سایت خصوصا رتبه الکسای سایت
  • بروز رسانی مداوم و پیوسته سایت
  • ورودی های سایت
  • قدرت دامنه

قطعا موارد بالا هر چه قوی تر باشد، ارزش سایت بالا و می تواند از تبلیغات درآمد خوبی کسب کند. سایت هایی نظیر سایت مانا و سایت ایسنا و دیجی مگ و مواردی از این قبیل، از اعتبار بالایی نزد مخاطبان بهره مند هستند و خوانندگان خودشان را دارند.

و سخن آخر

اما فارغ از همه این موارد، مجلات الکترونیکی یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین سایت ها در فضای اینترنت هستند که کاربران را هم سرگرم نگه می دارند، هم اطلاعات مفیدی می دهند و هم موجب اشتغال می شوند.

حالا که اطلاعاتی درباره این مجلات بدست آوردیم، بد نیست کمی درباره مجله الکترونیکی مانا بگوییم. یکی از مجله های الکترونیکی و خبری که فعالیت خود را دو سالی است آغاز کرده است. مجله الکترونیکی که سال 1398 تاسیس شد و تاکنون تلاش کرده است محبوبیتی نزد قشر خاص دانشجویی کشور داشته باشد.

بخش های مختلفی دارند، نظیر بخش گردشگری، خبری، علمی، آموزشی و از اعتبار خوبی برخوردار است. همچنین تلاش می کند بهترین رسانه خبری دانشگاهی کشور شود. هر بخش این مجله، نویسنده خود را دارد که علاوه بر نظارت بر محتوا، خود نیز نویسندگی می کنند. نکته ای که شاید کمتر مجله خبری به آن توجه داشته باشد.

ممنون که تا این بخش از مقاله مجله های الکترونیکی و خبری همراه ما بودید. تلاش کردیم اطلاعات مفیدی که در این زمینه داریم را با شما به اشتراک بگذاریم.به امید اینکه برای همه مفید واقع شود.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

طراحی بنر و پوستر توسط سایت گراپیک

بنر و پوستر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصویر و متن است . امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است . ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری ، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند.

 

متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزانتر هستند. بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد.

 

کاربرد های بنر

امروزه بنر به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغات شناخته شده است . بنر به علت داشتن مزایایی همچون ارزان بودن نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی ، چاپ سریع ، دسترسی آسان و تنوع زیاد ، کاربردهای زیادی دارد

تفاوت های بنر و پوستر

پوستر و بنر را می توان هر جایی که افراد گردهم جمع می شوند و در محل هایی که عبور و مرور مردم زیاد است، مثلا در خیابان، مکان های ورزشی و آموزشگاه ها نصب کرد. به همین دلیل شرکت های تبلیغاتی از آنها برای بالابردن موفقیتشان استفاده می کنند و در واقع از پر مصرف ترین و پر بازده ترین ابزار تبلیغات محسوب می شود.

پوستر و بنر از نظر عملکرد و هدف هیچ تفاوتی باهم ندارند. در یک نگاه کلی شاید تفاوت آن ها تنها در فواید و مضرات شان باشد. پوستر روی کاغذ چاپ می شود ودر نتیجه گران تر است. پوستر ها به جز در موارد خاص (کاغذهای با دوام وخاص) با دوام و خاص نیستند، در حالی که بنر از نظر مورد استفاده قرار گرفتن در محیط های باز و وسیع، بادوام تر و ارزان تر است. همچنین می توان بنر را در سایزهای بزرگ هم چاپ کرد.

بنابراین در مواردی که نیازی به دوام و ماندگاری تبلیغات نباشد، پوستر گزینه بهتری است. ولی وقتی مخاطبان وسیع تر می باشند، مثلا در کنسرت ها، بنر گزینه بهتری است. در نتیجه اصلا لازم نیست بین پوستر و بنر یکی را انتخاب کرد و می توان از هر دوی آن ها استفاده نمود. در محیط های باز از بنر و در محیط های کوچک و بسته از پوستر استفاده شود، زیرا بهترین بازده را خواهد داشت.

بنر با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال ابتدایی به وجود می آید، اما برای چاپ پوستر از چندین کاغذ و معمولا از کاغذهای رول استفاده می کنند.

معمولا بنر عریض تر از پوستر است، ولی در مقابل پوستر طویل تر از بنر است.

طراحی پوستر ها را می توان یک نوع تابلوی اعلانات موثری برای دیدن شدن تبلیغات ، آگهی نامه ، ترغیب ، شناساندن ، اعلام حضور ، تخفیفات ، معرفی کمپین ها دانست . شناخت سبکه های طراحی پوسترهای تبلیغاتی تاثیر به سزایی در دیدن خدمات و محصولات  یک مجموعه ، شرکت و یا یک برند را دارند.قابل توجه می باشد که استفاده از طراحی کاراکتر تبلیغاتی یا همان پرسوناژ تبلیغاتی ، نقش بسیار زیادی در دیده شدن و به یاد ماندن تبلیغات شما خواهد داشت که در این زمینه سایت گراپیک ایده می تواند شما را یاری نماید.

سبک طراحی بنر و پوستر

سبک طراحی نکته قابل بحثی می باشد که در کاربرد اصلی آن تاثیر به سزایی می گذارد. طراحی این رسانه را می توان بر اساس موضوع کاری به دسته بندی های گوناگون تقسیم نمود که معمولا متد تبلیغی یکی از پر استفاده ترین متدهای طراحی می باشد . لازم به ذکر می باشد که جایگاه نصب پوستر نیز می توان کاربرد های این رسانه تبلیغاتی را بالاتر ببرد.

 

کاربردها

جلب‌نظر رهگذران

تفهيم واقعيت يا انديشه‌اى به آنها

ترغيب آنها براى پشتيبانى از يک انديشه

براى معرفى يا آغاز يک فعاليت سودمند هستند

تبلیغات یک محصول ، فعالیت ، خدمات

اطلاع رسانی موثر

مشاهده نمونه کارهای طراحی بیلبورد ، پوستر ، بنر ، تراکت و خدمات طراحی گرافیک سایت گراپیک می تواند دید بازتری نسبت به طراحی پوستر به شما ارائه دهد.

 

ما با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانیم پوستری خلاقانه برای برند ، محصول ، خدمات و یا فعالیت شرکت و مجموعه شما با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاوریم .

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.