همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

سرنگ چیست؟

همانطور که می دانید سرنگ ها وسیله ای برای تزریق مایعات و یا کشیدن مایعات از بدن می باشند که در انواع مختلفی تولید می شوند. شما با انتخاب سایز درست سرنگ می توانید درد ناشی از تزریق را کاهش داده و تزریق مناسب با دوز درستی را داشته باشید. مواد دارویی برای تزریق ابتدا به کمک عمل مکش سرنگ، وارد محفظه ی شیشه ای آن شده و سپس به وسیله تزریق وارد بدن افراد می شوند.

برای تزریق دارو در منزل می توانید از میان انواع سرنگ ها با برند های مختلف، سرنگ مناسب با داروی مصرفی را در سایز مناسب تهیه نموده و از آن برای تزریق خانگی استفاده نمایید. همچنین در هنگام خرید سرنگ توجه کنید که از یک مرکز فروش سرنگ معتبر استفاده نمایید تا کالای اصلی را به شما ارائه نماید و به این طریق از مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری نمایید.

سرنگ ها به لحاظ نوع نوک آن ها، نوع سرنگ، اجزا تشکیل دهنده و نیز حجم دسته بندی می شوند که بر اساس حجم سرنگ ها را می توان به انواع 5/. تا 50 سی سی دسته بندی کرد. همچنین سرنگ ها را بر اساس نوع نوک در 4 دسته تقسیم بندی می کنند که شامل سرنگ های اسلیپ، سرنگ های سر پیچ دار یا لوئرلاک، سرنگ های کانتری و سرنگ های خارج از مرکز می باشند و مهم ترین آن ها برای تزریقات انسانی، سرنگ های اسلیپ و سرنگ های سرپیچ دار هستند.

سرنگ ها در نوع دیگر دسته بندی به 2 نوع  معمولی و خاص تقسیم بندی می شوند که سرنگ های معمولی یکبار مصرف بوده و می توانند خطرات زیادی را برای افراد و یا پرسنل و کارمندان مراکز درمانی ایجاد نماید. این در حالی است که سرنگ های خاص در دو دسته ی سرنگ های خود تخریب و ایمن دسته بندی می شوند.

ویژگی ای که سرنگ های خاص دارند امکان انهدام سرنگ یا سر سوزن می باشد که با روش های مختلفی قابل انجام است. انهدام سرنگ یا  سر سوزن سبب شده تا از استفاده ی مجدد سرنگ جلوگیری شده و به این لحاظ بهداشتی تر می باشند.

خرید بهترین سرنگ

شرکت ورید که یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی است، توانسته سرنگ هایی را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کرده و روانه ی بازار نماید. یکی از محصولات این شرکت سرنگ ورید می باشد که معمولا با نام تجاری vmed شناخته می شود و یکی از بهترین انواع سرنگ ها است که در انواع مختلف تولید می شود.

برای خرید سرنگ که یکی از پر مصرف ترین محصولات پزشکی می باشد، بایستی معیار های مختلفی در نظر گرفته شود تا استاندارد های لازم را داشته و بتواند نیاز های مصرف کننده را برطرف نماید. بنابراین برای آنکه یک سرنگ مناسب تهیه کنید بهتر است از نمایندگی های مجاز فروش تجهیزات پزشکی خرید کنید تا هم از ضمانت اصل بودن کالا مطمئن شوید و هم بتوانید بدون واسطه خریدی امن و مطمئن را تجربه نمایید.

امروزه غالبا به دلیل شیوع بیماری های خاصی نظیر ایدز و یا هپاتیت به دلیل استفاده ی نادرست، بی احتیاطی و یا سرنگ های بی کیفیت، تمایل افراد و ارگان ها برای استفاده از سرنگ های خاص بیشتر شده و معمولا این نوع از سرنگ ها امروزه طرفداران بیشتری دارند.

سیلندر سرنگ نیز از دیگر ویژگی هایی است که در هنگام خرید سرنگ بایستی به آن توجه ویژه ای داشت. سیلندر سرنگ بایستی از مواد اولیه ی درجه یک و مرغوب تولید شده باشد تا به راحتی درون محفظه ی داخلی جا به جا شده و تزریق را امن و راحت تر نماید. علاوه بر این سر سوزن سرنگ نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که در صورت استاندارد بودن می تواند درد هنگام تزریق را کاهش دهد. همچنین محفظه ی پیستون سرنگ ها بایستی شفاف بوده تا نیروی تزریقات بتواند ریز ترین حباب ها را نیز تشخیص داده و آن ها را پیش از تزریق خارج نماید.

شرکت تجهیزات پزشکی سدان مد که سال هاست در زمینه ی تهیه ی بهترین تجهیزات پزشکی فعالیت دارد، نمایندگی سرنگ ورید می باشد که اقدام به فروش سرنگ های 2 تا 50 سی سی این برند از تجهیزات پزشکی نموده است. این شرکت امروزه بر آن شده است تا از طریق فروش لوازم پزشکی به صورت اینترنتی و غیر حضوری، نیاز های مردم به تجهیزات پزشکی و بیمارستانی را در تمام کشور، حتی نقاط دوردست برطرف نموده و به این طریق کمک شایانی به ارتقا سطح بهداشت کشور نماید.

سرنگ لوئرلاک یا سرپیچ دار ورید

سرنگ  vmed که مورد تائید مراکز درمانی بزرگ مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه های کشور می باشد معمولا در بسته بندی های جعبه ای و یا کارتنی با تعداد مشخص فروخته می شود.

همچنین سرنگ ورید در 2 نوع ساده و لوئرلاک تولید می شود که از ویژگی ‌های منحصر به فرد سرنگ لوئرلاک می توان محکم بودن سر سوزن به سرنگ را نام برد که باعث می شود ماده ی دارویی تزریقی به بیرون نشت نکند.

سرنگ لوئرلاک که در واقع به نوعی سرنگ سرپیچی بوده که ویژگی آن نسبت به سرنگ های ساده در آن است که به دلیل آنکه سر سوزن بر روی بدنه ی سرنگ پیچ می شود، بنابراین احتمال نشتی و یا پرش سر سوزن در این نوع از انواع سرنگ ها در حد صفر می باشد. علاوه بر این در سرنگ سرپیچی تعویض سر سوزن به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد.

سرنگ لوئرلاک ورید با پوشش سیلیکونی سبب کاهش سوزش و درد در محل تزریق شده و دارای مکانیسم قفل شدن سر سوزن بر روی سرنگ می باشد که ویژگی مهمی در هنگام انتخاب و خرید سرنگ می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های سرنگ vmed می توان وضوح و بدنه و پیستون را نام برد که باعث می شود میزان محلول تزریقی را مشاهده کرده و سپس با اطمینان از مقدار صحیح ماده، تزریق انجام گیرد.

این نوع از سرنگ ها به دلیل وجود لوئرلاک امکان قرار گیری و نصب درست سوزن بر سر جای خود را فراهم می نمایند و از این طریق تزریقی ایمن و راحت را برای همگان ایجاد می نمایند.

 




ن : khashayars

شرکت های معتبر تجهیزات پزشکی

امروزه مراکز درمانی متعدد در سطح کشور نظیر بیمارستان ها، درمانگاه ها و جمعیت کثیری از پزشکان و حتی مشتریان خانگی نیازمند تجهیزات پزشکی می باشند. تجهیزات پزشکی به دلیل آن که با جان مردم سر و کار دارد بایستی از استاندارد های لازم برخوردار بوده تا بتواند سلامت جامعه را تامین نماید.

اداره کل تجهیزات پزشکی در این راستا سعی نموده است تا با معرفی تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و وارد کنندگان لوازم مصرفی پزشکی از سو استفاده ی افراد و شرکت های نامعتبر جلوگیری نماید. چرا که غیر استاندارد بودن لوازم پزشکی و یا دستگاه های پزشکی می تواند خطای پزشکان، متخصصین و مراکز درمانی را بالا  برده و موجب پایین آمدن سطح بهداشت و سلامت در جامعه شود.

لزوم توجه به این مهم همچنین باعث شده است تا این سازمان لیستی از قیمت های مصوب برای فروش تجهیزات پزشکی نیز ارائه نماید که به این طریق مصرف کنندگان خانگی و دیگر ارگان ها بتوانند از قیمت واقعی اجناس اطلاع پیدا کرده و مجبور نباشند که آن ها را با قیمت های گزاف از توزیع کنندگان غیر معتبر خریداری نمایند.

شرکت سدان مد با 15 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی تجهیزات پزشکی، امروزه با گسترش فعالیت های خود در زمینه ی تامین تجهیزات پزشکی تهران و نیز شهرستان ها اهتمام ورزیده است. از جمله اقدامات مفید این شرکت در راستای تامین نیاز های اساسی مردم به تجهیزات پزشکی شامل تجهیز کردن بیمارستان ها، تجهیز کردن کلینیک ها، تجهیز درمانگاه های عمومی و تخصصی، تجهیز آمبولانس، تجهیز درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی و نیز کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل را می توان نام برد.

فعالیت های مفید این شرکت به همین جا خاتمه نمی یابد، چرا که سدان مد بزرگ ترین شرکت پزشکی می باشد که با اکثر ارگان ها و سازمان های کشور همچون سازمان امداد و نجات، سازمان ملل، هلال احمر، شهرداری، نیروی دریایی سپاه، مپنا و ... همکاری نموده است.

لوازم مصرفی پزشکی

یکی از انواع لوازم مصرفی پزشکی، لوازم مصرفی جراحی می باشد که شامل کامفیل، نخ بخیه، استپلر، تروکار، لوله تراشه، کلیپ اپلایر، مش جراحی، کلیپس جراحی، بند لیگاتور، الکترو سرجری، سوند ها و ... بوده که مورد نیاز مراکز درمانی همچون بیمارستان ها می باشد. این لوازم مصرفی پزشکی به دلیل حساسیت بالا بایستی حتما از بهترین برند ها باشند تا بتوانند سلامت بیماران را حفظ کرده و برای ادامه ی زندگی آنان مشکل ساز نباشد.

سدان مد مرجع تخصصی کالای پزشکی می کوشد تا با تمرکز و تخصص لازم در این حوزه، فعالیت های خود را جهت ارتقا کیفیت و سطح سلامت و ایمنی کالای مصرفی پزشکی گسترش داده و در تمام مراحل درمان بیماری، همراه بیماران باشد. این شرکت تلاش دارد تا بیماران یا مصرف کنندگان خانگی برای تامین نیاز های خود به لوازم پزشکی سختی و مرارت را تحمل نکرده و با تامین سریع وسایل مورد نیاز ایشان، کمی از مشکلات بیماری آنان بکاهد. همچنین فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد با عرضه ی محصولات استومی، باند و گاز، پانسمان و ... با برند های مختلف و قیمت های متفاوت سعی می کند تا نیاز های مصرف کنندگان را با هر سطح توان مالی به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

علاوه بر این خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت برای تامین نیاز های مراکز درمانی می باشد. سدان مد در نظر دارد تا با فروش تجهیزاتی نظیر دستگاه های پزشکی به صورت نو و دست دوم موجبات رضایتمندی سازمان ها و ارگان های پزشکی را با وسعت هر چه تمام تر فراهم نماید. این شرکت با فروش تجهیزات دست دوم مرغوب و با کیفیت سطح توان مالی ارگان های دولتی را نیز در نظر گرفته و برای تامین نیاز های قشر محروم جامعه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

از آن جایی که جستجو برای محصول مورد نظر در بازار و خرید آن می تواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد که زمان و انرژی زیادی را از شما صرف می کند، امروزه فروشگاه های اینترنتی خرید مردم را بسیار آسان نموده اند. در میان فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی، فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد امان خرید تجهیزات پزشکی را به صورت آنلاین برای تمامی هم وطنان عزیزمان در تمام نقاط ایران فراهم نموده است.

شما می توانید لیستی از تمامی محصولات با برند های مختلف را در این فروشگاه به صورت موردی بررسی کرده و ویژگی های هر محصول را به صورت دقیق در این فروشگاه اینترنتی مطالعه نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. علاوه بر این، فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان مد امکان پرداخت درب منزل را نیز برای خریداران تهرانی فراهم نموده است.

محصولات در این شرکت در تمامی شاخه های پزشکی همچون تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی، کلینیکی، مراقبت بیمار در منزل، تجهیزات امداد و نجات و آمبولانس و نیز لوازم مصرفی پزشکی عمومی و تخصصی ارائه می شوند که خریدی امن و راحت را برای شما امکان پذیر می سازند.

لوازم مصرفی پزشکی می توانند از نوع یک بار مصرف و یا از نوع چند بار مصرف باشند. لوازم یک بار مصرف همانطور که از نام آن نیز پیداست به صورت پکیج های بسته بندی برای جلوگیری از انتقال عفونت ها عرضه و روانه ی بازار می شوند که تنها یک مرتبه قابل استفاده می باشند. این محصولات شامل لباس های یک بار مصرف بیمارستانی، چسب های ضد حساسیت پزشکی، انواع دستکش های یکبار مصرف، گان و شان، سرنگ، آبسلانگ، انواع سوند ها، کلاه بیمار و جراح، سر سوزن، آنژیوکت و ... می باشند که تنها یک بار می توان از آن ها استفاده نمود.

علاوه بر لوازم مصرفی پزشکی، سدان مد تجهیزات پزشکی و محصولات زیبایی را نیز با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دارده و سعی می کند تا روز به روز برند های مختلف موجود در بازار را نیز به مصرف کنندگان خود ارائه نماید. ضمانت اصل بودن کالا، ارسال سریع و قیمت مناسب موجب شده است تا این روز ها سدان مد به یکی از محبوب ترین شرکت های توزیع کننده ی تجهیزات پزشکی بدل شده باشد.




ن : khashayars

شــرکت ارتباطات نادیــن

nadin co

چه خدماتی در ارتباطات نادین ارائه میگردد ؟

  • خدمات راه اندازی شبکه
  • خدمات فروش و نصب دوربین مداربسته
  • راه اندازی سیستم تلفنی VOIP
  • راه اندازی شبکه وایرلس (لینک وایرلس)
  • خدمات پشتیبانی شبکه

 

خدمات راه اندازی شبکه چیست ؟

  • خدمات فروش کالای شبکه :

فروش تجهیزاتی چون داکت و ترانک - انواع کابل شبکه – روتر و سوئیچ – تجهیزات میکروتیک و سیسکو - رک و متعلقات - پچ پنل و سایر تجهیزات مربوطه.

 

  • خدمات پسیو شبکه :

کلیه خدمات داکت و ترانک کشی ، کابل کشی ، طراحی و اجرای اتاق سرور و دیتا سنتر با تیم فنی مجرب و نمونه کارهای بسیار متنوع.

 

  • خدمات اکتیو شبکه :

حوزه اکتیو شبکه شامل مبحث روتینگ و سوئیچینگ ( با تجهیزات میکروتیک و سیسکو ) ، خدمات مایکروسافت شامل راه اندازی Active Directory و DC و سایر سرویس های مربوطه ، خدمات مجازی سازی تحت لینوکس ( ESXI , VMware Vsphere ) با سرور های HP و تجهیزات ذخیره سازی NAS,  SAN , DAS و راه اندازی سیستم های فایروال و UTM همانند Kerio Controller یا تجهیزات سخت افزاری Firewall  برند Cyberoam میباشد.

 

 

 

خدمات فروش و نصب دوربین مداربسته :

خدمات فروش انواع دوربین های مداربسته :

  • دوربین مداربسته IP )تحت شبکه(
  • دوربین مداربسته AHD
  • انواع دستگاه ذخیره ساز تصاویر DVR و NVR
  • کلیه لوازم جانبی دوربین مانند آداپتور ، کابل ، هارد دیسک و ...

 

خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته :

 هیچوقت امنیت را فدای پول نکنید، هزینه ای که بابت نصب دوربین مداربسته میپردازید شاید صدها برابر ارزشمند تر باشد.

اگر به دنبال امنیت هستید کافیست تا با ما تماس بگیرید، ظرف مدت 2 الی 24 ساعت کارشناسان ما به محل شما اعزام میگردند، البته بصورت کاملا رایگان !!!

پس از بازدید صورت گرفته کارشناسان ما تعداد و نوع دوربین مناسب را با مشورت شما انتخاب میکنند.

در کمتر از 1 روز کاری کارشناسان فروش ما تمامی هزینه های نصب و راه اندازی دوربین مداربسته شما را در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال میکنند.

این پیش فاکتور شامل : دوربین مداربسته ، دستگاه ذخیره ساز ، هارد دیسک ، کابل به مقدار لازم و سایر لوازم جانبی میباشد.

شما پس از مشاهده پیش فاکتور ارائه شده، میتوانید تصمیم بگیرید...

 

 

خدمات راه اندازی شبکه وایرلس :

خدمات فروش انواع رادیو های وایرلس در برندهای Mikrotik و UBNT و انواع آنتن های وایرلس در ابعاد و توان های مختلف.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه های وایرلس ( شبکه های بی سیم ) از جمله ارتباطات نقطه به نقطه Point to point و شبکه های بی سیم داخلی.

 

wireless

 

خدمات سیستم های تلفنی VOIP :

خدمات فروش انواع تجهیزات ویپ مانند IP Phone ها کارت های تلفنی و Gateway در برند های مطرح دنیا در زمینه VOIP مانند NewRock , Yealink , Grandstream , Fanvil که عمده بازار ایران را تشکیل داده اند.

خدمات نصب و راه اندازی VOIP بصورت راه اندازی سرور ویپ فیزیکی (Natural) یا بصورت مجازی (Virtual) بر بستر الستیکس (Elastix) و ایزابل (Issabel) صورت میگیرد.

 

voip

 




ن : khashayars

قیمت رزین اپوکسی چقدر است و از کجا میتوان تهیه کرد؟

قیمت رزین اپوکسی _ خیلی از افرادی که به‌تازگی با رزین اپوکسی آشنا می‌شوند این سؤال در ذهنشان است که رزین اپوکسی را از کجا بخریم و قیمت رزین اپوکسی چند است؛ و یا مرجعی را نیاز دارند که قیمت رزین اپوکسی را از آن به‌صورت به لحظه متوجه شوند؛ که من در اینجا به شما بهترین مرجع یعنی سایت آقای دکور را معرفی می‌کنم.

قیمت کفپوش اپوکسی به چه عواملی بستگی دارد:

اولین و مهمترین عامل تعیین‌کننده‌ی قیمت کفپوش اپوکسی نوع آن است.
قیمت کفپوش اپوکسی سه بعدی در منزل به متراژ – زیرسازی و مسافت مشتری تا محل کارگزار (در مورد شهرستانهای اطراف توافقی صورت میگیرد که هزینه های ایاب و ذهاب هم محاسبه شود) بستگی دارد.
نکته: مدل انتخاب طرح هیچ‌گونه ارتباطی با قیمت نخواهد داشت یعنی مثلاً طرح آکواریوم با طرح گل یک قیمت هست. البته یک اما وجود دارد چنانچه طرحی انتخاب شود که نیازمند طراحی باشد مثلا مثل لوگوی شخصی یا یک طرح خاص که موجود نیست هزینه‌ی طراحی به مبلغ نهایی اضافه خواهد شد که این مورد بسیار پیش میاد و این یک اتفاق بسیار عالی در زمینه‌ی تبلیغ این کفپوش است. کاملاً انحصاری بودن این کفپوش مورد علاقه ی کاربران قرارگرفته است.

1




ن : khashayars

مزایای قارچ گانودرما و نحوه تهیه آن

مزایای قارچ گانودرما و نحوه تهیه آن

قارچ گانودرما یا ریشی که در ژاپن به این اسم شناخته میشه و با نا م علمی (Ganoderma lucidum)  در حال حاضر مهمترین قارچ دارویی و تجاری  در سراسر جهانه، به طوری که تجارت فعلی اون در حال حاضر سالی 2 میلیون دلار.  این گیاه بومی آسیا و کشور چینه. البته خواص درمانی قارچ های تولید شده در آسیا و بخصوص ایران بسیار بالاتر از بقیه کشوراست. مصرف این قارچ ها سابقه تاریخی و باستانی طولانی بیش از پنج هزار سال داره. در ۱۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح تصاویر این قارچ روی ظروف، جواهرات حک شده و در حال حاظز هم وجود دارن.  از این قارچ در چین و ژاپن تحت عنوان اکسیر جوانی ابدی، گیاه معجزه آسا، گیاه جاودانگی و حافظ سلامتی نام برده میشه. این قارچ در چین و ژاپن غذای امپراطورا و پادشاهان بوده . در چین و طی سالیان متمادی قارچ گانودرما به عنوان اکسیر سنتی در درمان انواع بیماری ها شناخته شده بود و کلیه متون طب سنتی چین از این قارچ نام بردن و اون رو برای درمان انواع بیماری ها بدون عوارض جانبی موثر می‌دونن.

قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام «گانودرما» است. قارچ گانودرما خواص درمانی دارد و به نام‌های «قارچ جان‌افزا»، «رِیشی» یا «لینگژی» هم شناخته می‌شود. در ساخت این قهوه از مواد دیگری مانند: شکر، مکمل قهوه و گیاهان دارویی هم بهره می‌برند. گفته می‌شود که این قهوه‌ی جذاب هم مفید است و هم علاوه‌بر مزایای زیادی که دارد در ترک و کم‌کردن قهوه‌ی مصرفی عادی به شما کمک می‌کند.

تاثیر گانودرما بر دیابت

حتما به گوشتان خورده که گانودرما با فواید زیادی که دارد می تواند در درمان دیابت و بیماری های بسیار زیادی موثر باشد و به درمان آن ها کمک کند. با تحقیقات گسترده ای که در زمینه درمان بیماری دیابت صورت گرفته است له این نتیجه رسیده اند که قارچ گانودرما علاوه بر کمک به تولید انسولین در بدن به فرد دیابتی کمک می کند تا درمان بیماری  تسریع بخشیده شود. قارچ گانودرما در بدن تاثیری مشابه با انسولین دارد  و به همان اندازه قند خون را کنترل و کاهش می دهد .

گانودرما حاوی حدود ۴۲۲ ترکیبات فعال زیستی مختلف است. که هر یک  خواص منحصر به فرد و ارزشمندی  دارد و میتواند  در کنترل و درمان پیسی بسیار موثر باشد .
گانودرما با خاصیت آداپتوژن سازی ،موجب تعادل در بدن میشود . در نتیجه حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن که در بیماری پیسی با حمله به سلولهای تولید رنگدانه در پوست رخ میدهد تا حد بسیار زیادی کنترل می شود . و به مرور زمان کاهش پیدا می کند و همچنین با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی می شود.

چرا قیمت قارچ گانودرما متفاوت است؟

حتما به این نکته توجه داشته باشید که این قارچ و پودر و محصولات آن را حتما از فروشنده های معتبر خریداری کنید و به قیمت اصلی موجود در بازار هزینه بدهید چرا که افرادی هستند که پودر این قارچ را با قارچ های جنگلی مخلوط کرده و مقدار پودر خالص از قهوه گانودرما در این محصول کمتر از اصل محصول می باشد به همین علت هم قیمت پایین تری نسبت به  پودر اصل و خالص این قارچ ها دارد .

گروه تولیدی پژوهشی ایران گانو با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تحقیق پرورش تولید انواع قارچ های خوراکی ( قارچ دکمه ای قارچ صدفی و گانودرما ) نماینده انحصاری فروش کمپوست قارچ صدف در ایران و تولید انواع قارچ های دارویی و با بهره‌گیری از کادری مجرب افتخار دارد تولیدکنندگان، علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران در زمینه تولید قارچ را با ارائه‌ی خدمات خود در تولید انواع قارچ یاری نماید.

 




ن : khashayars

مزایای کرم دور چشم و نحوه استفاده از آن

مزایای کرم دور چشم و نحوه استفاده از آن

مراقبت از پوست در هر سنی یکی از مهمترین دغدغه های همه به خصوص خانم ها می باشد، پوست اطراف چشم به دلیل نازکی و لطافت بیشتری که دارد به مراقبت ویژه ای نیز نیاز دارد، از این رو متخصصان استفاده از کرم دور چشم در انواع مختلف با خاصیت های مرطوب کننده، روشن کننده، ضد چروک و ضد پیری را در هر سنی توصیه می کنند.

ضرورت و چگونگی استفاده از کرم دور چشم

همه ی افراد به ویژه خانم ها تاکید زیادی بر مراقبت از پوست خود دارند و با افزایش سن، این مراقبت باید بیشتر شود. پوست دور چشم به دلیل حساسیت بیشتری که دارد نیاز به مراقبت های ویژه و استفاده از کرم دور چشم با کیفیت و استانداردی را در هر سنی می طلبد. این کرم ها برای رفع تیرگی دور چشم که یا ژنتیکی می باشد و یا در اثر عوامل محیطی مثل اشعه های نور خورشید و یا رادیکال های آزاد پدید می آید، بسیار موثر می باشند و از پیری و چروک پوست اطراف چشم هم جلوگیری می کنند. به عقیده ی متخصصان برای استفاده از کرم دور چشم سن و سال مشخص و معینی وجود ندارد و بهتر است استفاده از آن در هر سنی، در کنار سایر مراقبت های پوستی گنجانده شود و چه بهتر که از دوران نوجوانی از کرم های دور چشمی که خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی دارند و پوست اطراف چشمتان را همیشه سالم نگه می دارند استفاده کنید. شما نیز اگر تاکنون از کرم دور چشم استفاده نمی کردید، بدانید که برای شروع هیچ کاری دیر نیست و همین الان با خرید کرم دور چشم عالی و استاندارد، از خشکی یا پیری زودرس پوست دور چشم خود جلوگیری نمایید و حتی اگر پوست اطراف چشمتان در حال حاضر ایراد و مشکلی ندارد، ساده ترین مزیت استفاده از آن این است که از پوست خود در برابر رادیکال های آزاد و اشعه های خورشید به ویژه در فصل تابستان و مواد مضر و آلودگیهای موجود در محیط محافظت می کنید و از خراب شدن آن به مرور زمان و با افزایش سن پیشگیری می نمایید.

خرید اینترنتی کرم دور چشم به دلیل وجود سایت ها و آنلاین شاپ های آرایشی و بهداشتی و فروشگاه اینترنتی کرم دور چشم، با تنوع محصولات مانند انواع کرم های مرطوب کننده، روشن کننده، ضد چروک و ضد پیری بسیار راحتتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

کرم دور چشم و استفاده صحیح از آن

مزایای کرم دور چشم

می توان گفت یکی از هدف های اصلی کرم دور چشم، علاوه بر روشن کردن و یا از بین بردن چین و چروک پوست اطراف چشم، این است که برخی از ویتامین ها و مواد مغذی را به این قسمت از پوست برساند که در کرم های مختلف صورت مانند ضد آفتاب ها به مقدار متفاوتی وجود دارد و باید برای پوست دور چشم از موادی با دز کمتر استفاده شود، زیرا پوست نازک دور چشم جذب بهتر و بالاتری از سایر قسمت های پوست داشته و استفاده از کرم های صورت برای اطراف چشم بیش از حد قوی و گاها آسیب زننده می باشند. کرم های دور چشم منحصرا جهت رطوبت دهی به این ناحیه تولید می شوند و از این رو قیمت بالاتری نسبت به سایر کرم های صورت دارند. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم دور چشم، کرم های بدون بو و ضد حساسیت را انتخاب نمایید.

خرید کرم های معطر به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بعضی از برندهای کرم دور چشم، هنگام تولید این محصول به آن کافئین اضافه می کنند که موجب سفت شدن موقتی پوست دور چشم می شود و اثر آن سریعتر بر روی چهره نمایان می شود. محققان ثابت کرده اند که کافئین موجب بهبود در عمل گردش خون و کاهش پف اطراف چشم می شود. جالب است بدانید قرار دادن کرم دور چشم در یخچال و استفاده از آن به صورت کاملا سرد می تواند پف اطراف چشم ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. یادتان باشد هنگام خرید این کرم ها حتما با مشاور فروش کرم دور چشم چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری صحبت کنید و متناسب با نیازتان، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کرم دور چشم روشن کننده

استفاده از کرم دور چشم در روز یا شب؟

به این دلیل که پوست اطراف چشم بسیار نازک است و در طی روز با پلک زدن و به اطراف نگاه کردن دائما در حال استفاده از عضلات این ناحیه هستید، توصیه می شود که از کرم دور چشم، هم در طول روز و هم در طول شب استفاده نمایید. هنگام صبح که از خواب بیدار می شوید، پس از شستن صورت و پاک کردن آن با حوله ی تمیز، کرم دور چشم را به پوست لطیف اطراف چشم خود بمالید. دقت کنید اگر کرمی که استفاده می کنید حاوی ویتامین c باشد، می تواند از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و اگر حاوی ویتامین E باشد، در برابر آنتی اکسیدان ها مراقبت نماید.

شب هنگام نیز، ساعتی قبل از خواب، پوست خود را تمیز کرده و کرم دور چشم مخصوص خود را بزنید تا کاملا جذب پوستتان شود. استفاده از کرم های رتینول دار می تواند آبرسان بسیار خوبی برای پوست دور چشم باشد که باعث می شود صبح که از خواب بیدار می شوید چهره ای بشاش و سرحال داشته باشید.




ن : khashayars

سمساری

سمساری

امروزه با در نظر گرفتن مشکلات ترافیک، زمان و وزن سنگین کالاها مثل گذشته نمی توانیم کالای خود را به مغازه های سمساری ببریم.

ولی نسبت به مشکلات به وجود آمده راه حل هایی هم به وجود آمده که یکی از این راه حل ها استفاده از خدمات آنلاین سمساری تهران می باشد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

چجوری کالای خود را بفروشیم؟

  • در مرحله اول وارد وب سایت ما می شوید و با کارشناسان ما در منطقه خود ارتباط برقرار می کنید.
  • در محله دوم کارشناس ما برای بازدید کالا خدمت شما خواهد رسید و یا عکس کالای خود را برای ما ارسال می کنید.
  • در محله بعد کالای شما قیمت گذاری می شود و هزینه آن به شما پرداخت می گردد.

سمساری تهران چیست؟

  • سمساری تهران یکی از برترین سمساری های ایران بوده و با در نظر گرفتن رضایت مندی از مشتریان خود مشغول به فعالیت می باشد.

چرا لوازم کارکرده منزل خود را به سمساری تهران بفروشیم؟

  • دلیل اصلی این مورد این است که ما کالای شما را به بهترین قیمت خریداریم.
  • همچنین زمان تماس شما تا فروش کالای شما حداکثر یک ساعت می باشد.

خدمات سمساری تهران در کدام مناطق تهران انجام می شود؟

  • ما در تمام مناطق 22 گانه تهران فعالیت داشته و داریم.

سمساری تهران را چگونه پیدا کنیم و کالای خود را بفروشیم؟

  • با جستجو در گوگل از طریق کلمات : سمساری ، سمساری تهران ، سمساری شمال تهران ، سمساری غرب تهران ، سمساری در تهران، سمساری شرق تهران ، می توانید ما را به راحتی پیدا کرده و با ما در تماس باشید.
  • همچنین از طریق راه ارتباطی زیر می توانید با ما در تماس باشید.
  • آدرس وب سایت ما:  https://semsari-tehran.com




ن : khashayars

دلایل استفاده از درب ضد سرقت

دلایل استفاده از درب ضد سرقت

چرا باید از درب ضد سرقت استفاده کنم؟

درب های ضد سرقت با هدف اولیه محافظت از خانه و خانوادتان طراحی شده اند. دلایل بسیاری وجود دارند که باعث نصب درب های ضد سرقت می شوند شاید جذاب ترین آن ها این است که علاوه بر اطمینان خاطر در برابر سارق باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود.

در ایستادر همه ی ما به شما برای حفاظت از منزل و خانوادتان پیش از یک دستبرد کمک می کنیم. تمام سوال های شما در مورد هزینه، نوع درب مورد نیازتان و اینکه اصلا به درب ضد سرقت نیاز دارید یا نه توسط  تیم پشتیبانی پاسخ داده می شود.

درب ضد سرقت ایرانی ایستادر متناسب با آب و هوای ایران بوده مواد به کار رفته و عایق کاری اصولی به منظور جلوگیری از افزایش هزینه های انرژی و ماندگاری بسیار بالا در طول زمان در ساخت آن انجام شده است.

چرا درب های ضد سرقت ایستادر؟

شرکت ایستادر دارای پیش از 15 سال تجربه در تولید درب و پنجره می باشد. این سابقه سبب شده که دارای انواع طرح ها برای درب های داخلی و درب های ضد سرقت باشد مشتری می توانند طیف وسیعی از انتخاب را اعم از نوع متریال مورد استفاده مانند فلز مستحکم، چوب های طبیعی بلوط، راش، گردوی آمریکایی، و در انواع مدل های لوکس، مدرن، گلد وسفارشی با رنگ های چشم نواز و اندازه ی دلخواه را متناسب با بودجه ی خود پس از مشاوره ی کامل با تیم پشتیبانی ایستادر دارا باشد.

این نوید را به شما می دهیم که ایستادر دارای بیشترین نوع تنوع در تولید درب های ضد سرقت متناسب با نیاز های شما می باشد.

200 نیروی متخصص و کارشناسان آموزش دیده سبب شده که شرکت ایستادر به عنوان یکی از نام های مطرح و دارای اعتبار تجاری در بازار داخلی از منظر نگرش دانش محور و سیستمی باشد واردات ماشین آلات پیشرفته ی تولید درب از آلمان و همچنین اعزام نیروهای خود به خارج از کشور برای دیدن آموزش سبب شده درب های ما از منظر کیفیت و همچنین قیمت از رقبای داخلی خود برتر و پایاپای محصولات خارجی قدم بردارد، شرکت ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده ی درب ضد حریق و ضد سرقت در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهر سازی (B.H.R.C) شده است.

وهمچنین نشان گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت (ISO 9001) سبب اطمینان خاطرشما به جهت ارائه محصولاتی با کیفیت قابل قبول و خدمات پس از فروش می باشد.

تولید لنگه دوتکه کشویی و پرکردن با بتن، تعویض پروفیل های ضعیف با ساختاری بسیار مستحکم در لنگه درب ها و استفاده از قفل های گاوصندوقی که به هیچ وجه نمی شکنند ما به جرات ادعا می کنیم درب های ضد سرقت ایستادر از مقاوم ترین درب های ضد سرقت در ایران و با کیفیتی بالاتر از درب های وارداتی ترک تولید و عرضه می شوند.

درب ضد سرقت سری لوکس

در این سری از درب های ضد سرقت، چهارچوب فلزی با روکش طبیعی چوب ارائه می گردد که از زیبایی ویژه ای بر خوردار است و همچنین لنگه بازشوی آن بطور کامل از پنل با روکش طبیعی چوب می باشد و با طرح های بسیار زیبای برجسته کاری شده، ارائه می گردد.

درب ضد سرقت سری مدرن

در درب های سری مدرن ایستادُر، لنگه بازشو کلیه درب ها، بطور کامل از پنل روکش لمینیت می باشد که با طرح های بسیار زیبا ارائه می گردد.
همچنین علاوه بر لنگه بازشوی درب ها، چهارچوب فلزی آن ها نیز با روکش لمینیت ارائه می گردد که از زیبایی ویژه ای برخوردار است.

درب ضد سرقت سری گلد

درب های ضد سرقت سری گُلد، دارای چهار چوب فلزی بوده و در لنگه بازشوی آن بطور کامل روکش طبیعی چوب بکار گرفته شده است.
این سری از درب ها با طرح های شیاردار ( CNC ) و یا طرح های بسیار زیبای بر جسته و منبت کاری شده ارائه می گردد.

درب ضد سرقت سری سفارشی

درب های ضد سرقت ویژه یا سری سفارشی، درب هایی هستند که بنا به نیاز مشتری و با تشخیص کارشناسان فنی ایستادر بصورت تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه و یا درابعاد مختلف مطابق با درخواست خریدار قابل سفارش و نصب می باشند.

ساختار و مواد به کار رفته در درب های ضد سرقت.

مهم ترین ویژگی درب های ضد سرقت توانایی این درب ها در مقابله با سارقان است رابج ترین روش ورود از طریق یک سری لگد و یا تنه زدن به درب می باشد اما در درب های ضد سرقت این روش جواب نداده و با این کار فقط به خود فرد آسیب وارد می شود تا اینکه بتواند درب  را بشکند و اصلی ترین وسیله مورد استفاده سارقان دیلم می باشد. یک درب ضد سرقت استاندارد علاوه بر زیبایی ظاهری باید دارای ساختار داخلی مستحکمی باشد که بتواند دربرابر دیلم و سایر ابزارآلات سارقین مقاومت کند. چارچوب و لنگه درب ها اجزای اصلی یک درب هستند. چارچوب انحصاری ایستادر با ساختار دوتکه کشویی که با بتن پر می شود به هیچ وجه خم و تا نمی شود همچنین پروفیل های بسیار مستحکم به کاررفته در لنگه درب های ایستادر با رنگ الکترواستاتیک با گارانتی ده ساله خیال شما را بابت نصب یک درب ضد دیلم واقعی مقاوم در برابر سرقت با استانداردهای روز جهان راحت می کند.




ن : khashayars

میهن ساب، برترین ارائه دهنده خدمات کفسابی و سنگسابی

میهن ساب، برترین ارائه دهنده خدمات کفسابی و سنگسابی

 

کفسابی چیست ؟

در سالهای اخیر کفسابی و سنگ سابی امر مهمی در صنعت ساختمان محسوب می شود. کف ساختمان درصد زیادی از سطح ساختمان را تشکیل می­دهد. بنابراین زیبایی و تمیزی آن نقش مهمی را در زیبا جلوه دادن ساختمان ایفا می کند. ممکن است در حین سنگ فرش کردن بوسیله نیروی انسانی پستی و بلندی در سنگ فرش ایجاد شود که منجر به تجمع رسوبات و میکروب­ها گردد. ممکن است تمیز کردن کف بوسیله نیروی انسانی و یا استفاده از موادی که خاصیت اسیدی دارند مانند جرم گیرها موجب تخریب سنگ کف ساختمان و از دست رفتن زیبایی کف شود. شما می توانید اینکار را به یک گروه متخصص و با تجربه زمینه خدمات کفسابی بسپارید تا عملیات کفسابی و سنگ سابی را بصورت درست انجام دهند تا ضمن پرداخت هزینه پایین، زیبایی و جلوه کف ساختمانتان را حفظ نماید.

 روش انجام کفسابی و سنگ سابی

در کفسابی توسط دستگاه های مخصوص یک لایه خیلی نازک از سنگ مانند پوست پیاز از روی آن برداشته می شود. بعد از برداشتن لایه نازکی از سنگ، یکسری مواد مخصوص برای هم تراز کردن و درخشان جلوه دادن روی سنگ استفاده می شود بطوریکه سنگ مثل آیینه عمل می کند و تصویر وسایل را در خود نشان می دهد. برای ایجاد حالت آیینه ای در سنگ کفسابی با کفساب ایتالیایی صورت می گیرد. از آنجائیکه در عمل کف سابی لایه خیلی نازکی از سنگ برداشته می شود لازم است فرد ارائه دهنده خدمات کفسابی علاوه بر دانش و تجربه از صبر و حوصله کافی برخوردار باشد.

سنگسابی همان کف سابی است که روی سنگ های مختلف صورت می گیرد. در این عمل لایه خیلی نازک مانند پوست پیاز از روی سنگ ها برداشته می شود. این امر به حذف بر آمدگی ها و تیزی های موجود در سنگ که ممکن است به دست و پای انسان آسیب بزند، می پردازد. ضمنا تمامی درز ها که می تواند محل تجمع باکتری ها شود در این روش پر می شود و در نهایت سنگ شما زیبا و براق می شود و در عین حال موجب افزایش طول عمر سنگ نیز می گردد. پرکردن ترک خوردگی ها، سنگ پریدگی ها و پرکردن بندها در این روش توسط رزین مخصوص صورت می گیرد. در نهایت رنگ آمیزی این بخش های ترمیم شده به شکلی انجام می شود که اصلا قابل رویت و یا به عبارتی قابل تشخیص از سنگ واقعی نیست. سنگ سابی بسته به نوع سنگ نیاز به مهارت خاص، دستگاه مخصوص و مواد نانو متفاوت دارد. سنگ سابی را می توان در ساختمان های نوساز که نیاز به بازسازی دارند و همچنین در مکان­های پرترددی مانند ادارات، ارگان ها، رستوران ها، باشگاه­های ورزشی، مغازه­ها، انواع پاساژ و مراکز خرید، فرودگاه­ها، بیمارستان­ها، شرکت­های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار داد. با این کار طول عمر کف پوش سنگی این مکان ها افزایش پیدا می کند و نیز با افزایش جلای سنگ، حس دلپذیر بودن فضا به مشتریان انتقال پیدا می کند. در زیر به سایر مزایای کفسابی و سنگ سابی اشاره خواهیم کرد.

مزایای کفسابی و سنگ سابی

  • کفسابی به افزایش درخشندگی سنگ و ایجاد حالت آیینه ای در آن کمک می کند.
  • پر کردن ترک ها و درز ها با رزین در طی عمل سنگ سابی منجر به افزایش طول عمر سنگ می شود و دیگر این ترک ها محل تجمع قارچ و باکتری و سایر آلودگی ها نخواهد بود و برای افراد حساس مشکل ایجاد نمی کند.
  • کفسابی باعث می شود نمای داخلی ساختمان نو و جدید بنظر برسد.
  • گاها ممکن است سنگ های ساختمان آنقدر آسیب دیده باشند که نیاز به تعویض داشته باشند، با کف سابی می توان از پرداخت هزینه های بالای تعویض سنگ در امان بود.
  • چنانچه فرد ارائه دهنده خدمات کفسابی کار خود را درست انجام داده باشد شستشو و تمیز کردن کف بعد از انجام اینکار بسیار راحت صورت می گیرد.

 

درخشندگی سنگ بعد از کفسابی

هزینه کفسابی و سنگ سابی

هزینه انجام کفسابی و سنگ سابی به عوامل متعددی از جمله نوع و جنس سنگ، میزان جرم سنگ و همچنین سابقه ساب خوردگی وابسته است. برای مثال سنگ سابی سنگ هایی مانند تراورتن و گرانیت هزینه بالاتری را در مقایسه با موزائیک و بتن دارد.

 

با توجه به اصول و حساسیت کار باید در نظر داشته باشیم که خدمات کف سابی ساختمان را به یک متخصص مطمئن بسپارید تا از عواقب برگشت نا پذیر جلوگیری کنیم.

میهن ساب به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات کف سابی در سرتاسر کشور با سابقه درخشان 18 ساله حضور خود را با افتخار اعلام می کند.

ارتباط با میهن ساب : 09125363969

 




ن : khashayars

از کجا فیلم و سریال روز را دانلود کنیم

از کجا فیلم و سریال روز را دانلود کنیم

سایت Bi-3-Seda  در زمینه ارائه فیلم و سریال های روز دنیا و با آرشیوی کامل از بهترین فیلم و سریال های تاریخ جهان می باشد ، این سایت یک سایت کاملا حرفه ای و بروز بوده که می توانید به راحتی جدیدترین آثار سینما و تلوزیون را از آنجا دانلود کنید.  باید اشاره کنیم که یکی از مشکلات عمده کاربران ایرانی نبودن یک سایت مناسب با محیط کاربری فوق العاده است که با حضور سایت پیشرفته ای چون Bi-3-Seda تا حدود بسیار زیادی این مشکل حل شده است. شاید از قدیم و الایام یکی از مشکلات عمده کاربران فارسی زبان که با آن رو به رو بوده اند نبودن یک منبع مناسب و کامل و خصوصا رایگان برای فیلم های خارجی زبان بوده است، اما امروزه با وجود این وبسایت، این مشکل تا حدود زیادی حل شده است به شکلی که شما به راحتی برای دانلود فیلم و سریال می توانید به این وبسایت مراجعه کرده و از آنجا فیلم و یا سریال مورد نظر خود را دانلود کنید. ما سعی داریم در این پست این وبسایت بی نقص را برای شما شرح بدهیم. برای معرفی یکی از بهترین سایت های دانلود با ما همراه باشید.

سایت بی صدا را به جرائت می توان یکی از بروزترین و پیشرفته ترین سایت های داخلی و حتی خارجی دانست که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان سینما قرار گرفته است. بنظر من که تا به امروز در سایت های مطرح بسیار زیادی برای دانلود فیلم جستوجو کرده ام این سایت از آن دسته سایت هایی است که تمامی نیازهای یک فرد علاقمند به سینما رو رفع می کند و کاربر می تواند به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نیازش دسترسی داشته باشد.

یکی از امکانات بسیار جالب این وبسایت در قسمت سریال ها, بودن تایمر معکوس هست که به کاربر این امکان را میدهد تا زمان دقیق پخش قسمت ها را اطلاع دهد.

سایت بی صدا دارای آرشیوی فوق العاده از فیلم ها و سریال های جدید و قدیمی می باشد که کاربر می تواند با استفاده از جستوجوی هوشمندی که در بالای سایت موجود است فیلم و یا سریال مورد نظرش را جستوجو کند. جالب اینجاست که اشاره کنیم که سایت بی صدا برعکس دیگر سایت های داخلی و خارجی از نظم و دسته بندی بسیار خوبی برخوردار است به شکلی که مخاطب برای دانلود یک سریال با چندین فصل دچار هیچگونه مشکلی برای پیدا کردن لینک مورد رو به رو نمی شود در صورتیکه در بیشتر سایت های داخلی و خارجی کاربر نمی تواند به راحتی لینک مورد نظرش را پیدا کند و با انبوهی از لینک های غیر مرتبط دیگر رو به رو می شود که به صورت درهم ریخته ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم سایت بی صدا دارای محیط کاربری و قالبندی کاملا دوست داشتنی می باشد که کاربر برای اولین بار که وارد سایت می شود متوجه تفاوت این سایت با دیگر سایت های داخلی و حتی خارجی می شود. دومین نکته دسته بندی منظم فیلم ها و سریال ها می باشد. همچنین در این وبسایت علاوه بر دانلود فیلم و  دانلود سریال , میتوان آهنگ جدید و یا بازی های کامپیوتری جدید را نیز دانلود نمود.

 

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی است که مسئولیت هر آنچه داخل متن است به صاحب لینک و آگهی مربوط است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.