همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

امیر شریفی مدیر سایت‌ پرورش افکار

امیر شریفی مدیر سایت‌  پرورش افکار  ، مربی قانون جذب و صاحب چندین سایت پربازدید دیگر است. هرکسی او را ببیند، نخستین چیزی که نظرش را جلب می‌کند، صداقت و انرژی فوق‌العاده‌اش است، طوری که همواره با جنب‌وجوش حرف می‌زند و کمتر می‌نشیند.

وقتی حرف می‌زند کاملاً مشخص است که باصداقت کامل حرف می‌زند و انسان محو صداقت و خاکی بودنش می‌شود. مشخص است که کودک درون بسیار قدرتمندی دارد و به قول خودش رفتارهای کودکانه بسیاری دارد و اصلاً هم سعی در مخفی کردنش ندارد. در کل سعی در مخفی کردن هیچ‌چیزی ندارد. می‌گوید نقاب را دوست ندارم.

جوانی که در چند مقطع فقر و ورشکستگی را تجربه کرده است و امروز لقب کارآفرین موفق را به دوش می‌کشد. زمان تعریف کردن هر چیزی اشتیاق زیادی دارد و با حرارت حرف می‌زند. بسیار عاشق است. به گفته خودش اگر عشق به انسان‌ها را فاکتور بگیریم ۲ عشق درونی و معنوی دارد. یکی عشق به تدریس و معلمی و دیگری عشق به کشور عزیزمان ایران.

وی در زیر به پرسش‌هایی در مورد اینکه چگونه در این سن کم تبدیل به کارآفرینی موفق شد، پاسخ داد:

چطور شد که فکر کردید می‌توانید کارآفرین شوید؟

- داستانش طولانی است. اول از توانستن شروع نشد. اصلاً به توانستنش فکر نکردم. بیشتر بحث خواستن بود. همه شنیدیم که خواستن توانستن است ولی من این موضوع رو یک مدل دیگر مطرح می‌کنم. من اعتقاد دارم وقتی انسان بخواهد اصلاً فکر نمی‌کند که می‌تواند یا نه!‌ فقط شروع می‌کند. البته اگر خواستن، خواستن واقعی باشد. من عاشق کارم هستم و زمانی که نشاط آوران یا پرورش افکار را استارت زدم، نشستم و حساب کتاب کنم که می‌شود یا نه. فقط گفتم می‌خوام و بسم الله گفتم و شروع کردم.

اگر موفق نمی‌شدید چطور؟

- آنقدر در زندگی‌ام شکست‌خورده بودم که نمی‌ترسیدم (می‌خندد). جدای شوخی می‌دانستم موفق می‌شوم چون وقتی‌که به درک خوبی از قوانین موفقیت رسیدم این قوانین را درجاهای مختلفی تست کردم و نتیجه همواره یک‌چیز بود: بی‌نظیر! اجازه بدید تنها یک موردش را برای‌تان خیلی کوتاه تعریف کنم.

من ابتدا کمک مشاور دبیرستان علامه حلی ۴ بود. شروع کردم گفتم خوب من می‌خواهم به درجات بالاتری برسم نه اینکه تایپ و کپی به عهده من باشد. من می‌خواهم تأثیرگذار باشم. بعد شروع به استفاده از همین قوانین کردم و کمتر از یک سال مسئول المپیاد همان دبیرستان شدم. درصورتیکه به طور معمول کمک مشاورها شاید بعد از چندین سال نهایتا مشاور اول دبیرستان شوند ولی من فقط المپیاد را می‌خواستم.

جالب اینجاست که تمام مسئولان المپیادی که می‌شناختم، مدال المپیاد کشوری و یا حتی جهانی داشتند ولی من نداشتم. این باعث نشد ناامید بشوم تنها به خودم گفتم جای مدال را باید با تواناییم پر کنم. در آن زمان دبیرستان علامه حلی ۴ از زمان تأسیس تا همان سال ۲ مدال طلای کشوری المپیاد داشت و سال اولی که من مسئول المپیاد شدم موفق شدیم ۶ مدال طلا به دست بیاوریم. می‌دانم شاید برای عده‌ای این نتایج خیلی چشم‌گیر نباشد ولی من به بزرگترین هدف کاری‌ام در آن زمان رسیدم. در کمتر از یک سال.

یعنی سه برابر تمام ادوار مدرسه فقط در یک سال مدال طلا کسب کردید؟

- بله

خیلی عالی است...

- شاید من هم در آن زمان چون تازه این قوانین را به کار می‌بستم همین نظر را داشتم ولی الآن می‌گویم کاملاً طبیعی است. بعد این قوانین را در مورد ثروت در زندگی شخصیم به کار بردم و به‌سرعت درآمدم ده برابر شد. به‌سرعت منظورم ۳ ماه نیست ولی در کمتر دو سال و چند ماه نزدیک به ده برابر شد. این‌ها فقط قسمتی از به کار بردن این قوانین بود. اگر بخواهم نتایجی که گرفتم را بگویم یک جلد کتاب می‌شود. حالا فکر می‌کنم جواب سؤالتان را کامل گرفته باشید. آنجا که پرسیدید اگر موفق نمی‌شدید چطور؟ من اصلاً به موفق نشدن فکر نمی‌کردم چون می‌خواستم و تجربه‌ام می‌گفت همه‌چیز به بهترین شکل پیش خواهد رفت.

پس شما موفقیت خودتان را پیشگویی کردید. اتفاقاً شنیدم که شما در یکی از صحبت‌های‌تان اشاره کردید، بارها به افراد گفتید تا ۶ ماه دیگر به موفقیتی می‌رسید یا برعکس، گفتید که الان زمان شروع کار نیست و اگر آغاز کنید، حتماً متضرر می‌شوید و اکثراً هم درست گفتید. در کل پیشگوی خوبی هستید؟

- نه، به‌هیچ‌وجه اسمش پیشگویی نیست. اگر من بگویم امشب خورشید در آسمان نخواهد بود پیشگوی خوبی هستم؟

مسلماً خیر. این موضوع خیلی طبیعی است...

- کاری که من کردم و می‌کنم هم طبیعی است. ما در جهانی منظم زندگی می‌کنیم. صد در صد منظم! شنیدید حتی یک برگ هم بدون اراده خداوند از درخت نمی‌افتد؟ این دقیقاً همان نظم جهان هستی است. اراده خداوند متعال منظم است. بهتر بگویم خداوند بزرگ و مهربان اراده کرده که جهان منظم باشد. تابه‌حال دیده‌اید که خداوند اراده کند شب خورشید در آسمان باشد؟ یا اراده کند که یک روز به‌جای جاذبه زمین جاذبه آسمان داشته باشیم؟

خیر...

- پس تابه‌حال ۲ موضوع رو قبول داریم: همه‌چیز در دنیا به اراده خداوند است. اراده خداوند این است که جهان هستی کاملاً منظم باشد و این نظم است که جهان را زیبا کرده است. اصلاً دقت کردید که عمومی‌ترین و ساده‌ترین برهان برای اثبات خداوند برهان نظم است؟ حالا ما به‌عنوان اشرف مخلوقات خداوند در زندگی‌مان نظم وجود ندارد؟

در عین سادگی خیلی جالب است...

- بله جالب است، کلاً همیشه حقیقت جالب است.  کاری که من می‌کنم کار عجیبی نیست. کافی است نظم جهان را بدانیم. آن زمان به راحتی می‌بینیم که یک نفر آیا در راستای این نظم حرکت می‌کند یا برخلاف آن. اگر در راستای این نظم حرکت کرد به چیزی که می‌خواهد می‌رسد و اگر رعایت نکرد نمی‌رسد و هیچ‌چیز این بین قدرتی ندارد. معنی «لاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم» دقیقاً همین است: یعنی هیچ حول و قوه‌ای نیست مگر مال خدا. یعنی اوضاع اقتصادی مهم نیست. تصمیم کارفرما مهم نیست و هیچ‌چیز دیگری مهم نیست؛ فقط خدا.

یک شعر زیبا از زبان دل‌نشین و مبارک مقام معظم رهبری شنیدم که نمی‌دانم از کیست ولی بسیار زیباست: «اگر تیغ عالم بجنبد ز جای - نبرد رگی تا نخواهد خدای» این یعنی دیدگاه توحیدی به جهان. یعنی جهان به اراده خداوند متعال منظم آفریده‌شده است.

و تلاش شما این است که این نظم را به مردم آموزش دهید؟

- دقیقاً. من محصولی آماده کردم به نام کارشناس جذب شوید که در آن قانون جذب را آموزش می‌دهم. البته نه به آن شکلی که در فیلم راز و یا منابع دیگر آموزش داده‌ شده است. این منابع دیدگاه اومانیسمی دارند و سعی کردند خدا را از این  قانون حذف کنند درصورتی‌که کل این قانون بوی دل‌نشین خدا را می‌دهد. به‌شخصه معتقدم بهترین منبع برای یادگیری این قانون کتاب مقدس قرآن و کلام نورانی اهل‌بیت(ع) است.

 




ن : khashayars

ثبت برند چیست؟

به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص است این امر طوری صورت می گیرد که حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. برند ها به صورت نوشته تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی روزانه افراد زیادی قصد ارائه محصولی جدید یا خدماتی ویژه دارند. این افراد تصمیم به جذب مخاطبان و مشتریان خود را از راه هایی همانند رسانه های ارتباط جمعی ، تبلیغات محیطی و … دارند و پر واضح است که شرط لازمه برای ماندگاری در ذهن مخاطبین و مشتریان داشتن یک نام و یا علامت تجاری خاص و منحصر به فرد است. این نام تجاری و یا علامت تجاری به نوعی معرف اصلی افراد و شرکت های سازنده می باشد.ثبت برند به منظور ایجاد تفاوت میان افراد ، محصولات و خدماتشان از یکدیگر به کار می رود و همین امر سبب می شود که رقبا با ارائه خدمات مشابه نمی توانند از زحمات صاحب برند سوءاستفاده کنند و در صورتی که افرادی این عمل را انجام دهند فردی که قبلا به ثبت برند مورد نظر پرداخته است این اجازه را دارد که با استناد بر گواهی ثبت برند به شکایت از شخص مورد نظر بپردازد.

 

 

هر شرکت یا شخصی می تواند علاوه بر ثبت شرکت به ثبت برند خود نیز بپردازد تا با هک شدن آن بر روی محصولات و هر مکان دیگری خود را بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان جای دهند.به منظور تعیین نام تجاری باید توجه داشت نام انتخاب شده توسط صاحب برند می تواند تمام و یا چند حرف از آن برگرفته از نام خاص محلی باشد ، و در نهایت زمانی که نام تجاری مورد نظر خود را انتخاب کرد می تواند آن را از طریق کارشناسان ثبت شرکت کریم خان به ثبت برساند و از طریق آن در بازار کسب و کار شناسایی شود.

 

 

در ادامه ثبت شرکت کریم خان، برند را از ۷ دیدگاه مورد بررسی قرار می دهد.

یک برند را می توان از هفت دیدگاه مورد توجه قرار داد :

  • اقتصادی
  • هویتی
  • دید مصرف کننده
  • شخصیت شناسی
  • دید مدیریت رابطه
  • اجتماعی
  • فرهنگی

فرق برند و علامت تجاری چیست؟

نشان یا علامت تجاری (Trade Mark)، علامتی با رنگ ، شکل، حرف، شعار، آهنگ و تصاویر خاص می باشد.این نکته را همواره باید در نظر داشته باشید که نام تجاری یا برند همواره میبایست با علامت تجاری همان محصول همخوانی داشته باشد شخصی که به ثبت برند می پردازد ، این اطمینان را دارد که شخص دیگری نمی تواند از آن نام و نشان استفاده نماید.نشان تجاری تصویری است که یک شرکت یا سازمان از خود یا محصولش ، آن چنان که هست ارائه می دهد ، اما برند بعنوان هویت تجاری محصول قلمداد می شود.از جمله عواملی که در شناخت کامل یک برند موثر هستند می توان به بسته بندی، نوع ارائه ی محصول، مخاطبان محصول، کیفیت آن، تبلیغات، تجربه ها و… اشاره نمود.


انواع برند چیست؟

برندها بر حسب چیزی که معرفی می کنند ، انواع مختلفی دارند. بعضی از انواع برند را با هم مرور می کنیم:

برند محصول: برند کردن یک محصول یا خدمت خاص.
برند شخصی: مانند یک ورزشکار
برند شرکتی: یک شرکت که چندین محصول یا خدمات مختلف دارد.
برند جغرافیایی: مانند یک شهر خاص
برند عمومی: مانند مراسم های حکومتی
برند فرهنگی: مانند یک مراسم فرهنگی
برند مذهبی: مانند یک مسجد یا کلیسا

اقدامات لازم جهت ثبت برند

برای ثبت برند خود می توانید مستقیما به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید.اما این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است انجام این کار برای شما اندکی وقت گیر باشد.لازم به ذکر است که در صورتی که جهت ثبت برند از مشاورین مربوطه کمک نگیرید ممکن است لازم باشد که چندین بار برند خود را تغییر دهید که این امر ممکن است برای شما زمان گیر و هزینه بر باشد ، بنابراین بهتر است جهت ثبت برند با مشاورین موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان تماس گرفته و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.
قانون درباره‌ ثبت برند چه می‌گوید؟

ماده های ۵۷۶ تا ۵۸۲ قانون تجارت ایران، مربوط به ثبت برند و نام تجاری هستند. این فصل قانون ، «اسم تجارتی» نام دارد و در آن به کلیات ثبت یک اسم برای یک فعالیت تجاری پرداخته شده است.

علاوه بر این، قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری نیز در سال ۱۳۸۶ در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. در فصل سوم این قانون، درباره ی ثبت علامت تجاری با جزئیات کامل صحبت شده است.


ویژگی های یک برند ایده آل

موسسه ثبت شرکت کریم خان جهت ثبت یک برند مناسب به ۷ نکته اشاره نموده است :

ایجاد تفاوت و تمایز با ثبت برند مناسب : در ثبت برند باید به این نکته توجه داشته باشید که برند شما میبایست با برند ثبت شده توسط رقبای شما، متفاوت باشد.

درگیری با احساس و عواطف مخاطب با ثبت برند مناسب : شما می توانید پیش از ثبت برند به این نکته توجه داشته باشید که احساسات مشتری را به وسیله برند خود تحت تاثیر قرار دهید.

ایجاد کاریزمای برند هنگام ثبت برند : سعی کنید به ارزش هایی که مخاطبانتان به آن ها پایبندند توجه کنید.
ایجاد فرهنگ برند با ثبت برند : به تمامی کارمندانتان یاد دهید که ارزش برندتان را بدانند و از آن استفاده کنند.
ایجاد سیستم مدیریت برند در هنگام ثبت برند : برند شما باید همه ی نیازمندی های حوزه ی مورد نظر را پشتیبانی نماید.
ثبت برند با توجه به تغییرات : همگام با زمانه به ثبت برند بپردازید و به علاقمندی های جدید مخاطبان خود احترام بگذارید.
ایجاد و ثبت برند به عنوان سرمایه گذاری: همواره این را به یاد داشته باشید که ثبت برند، هزینه نیست بلکه می تواند برای صاحب برند به منزله یک سرمایه ارزشمند به حساب بیاید.

مراحل ثبت برند چیست؟

پیش از انجام ثبت برند ، می بایست اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری تحویل داده شود که این کار در سریع ترین زمان توسط کارشناسان ثبت شرکت کریم خان صورت می پذیرد.سپس کارشناسان اداره ثبت علامت تجاری اقدام به بررسی نام و برند نموده و پس از سپری شدن مدتی اقدام به رد یا تایید برند می کنند.در صورتی که برند و نام تجاری مورد تایید قرار گرفت کارشناسان ثبت شرکت کریم خان اقدام به تکمیل مدارک نموده و چنانچه نام تجاری و برند مورد تایید اداره ثبت برند قرار نگرفت با توجه به نظراتی که کارشناسان ارائه داده اند میبایست نقص موجود در برند را رفع نمایند.پس از گذراندن مراحل فوق به منظور ثبت برند باید یک آگهی تقاضا ترتیب دهند.در این مرحله در صورتی که شخصی اعم از حقیقی و حقوقی شکایتی مبنی بر تکراری بودن نام یا علامت و یا کپی برداری و سوءاستفاده از نام نداشته باشد پس از گذشت زمان قانونی ثبت برند صورت می پذیرد.برای ثبت برند در ایران ، پس از استعلام های اولیه توسط مشاوران ثبت کریم خان ، می بایست اظهارنامه شما در سامانه اداره مالکیت صنعتی ثبت شود ، پس از گذشت ۴۵ الی ۹۰ روز پس از ثبت اظهارنامه کارشناسان اداره نظر نهایی را در مورد علامت مورد نظر اعلام نموده و در صورت مورد تایید قرار گرفتن نام ، آگهی تقاضا جهت ثبت علامت در ایران صادر می شود.از زمان چاپ آگهی تقاضا در روزنامه رسمی کشور ، به مدت ۳۰ روز مهلت به اشخاص حقیقی و حقوقی داده می شود تا در صورت داشتن اعتراض به ثبت این برند ، اعتراض خود را با ذکر مستندات به اداره مالکیت صنعتی ارائه کنند.درصورت گذشت ۳۰ روز از زمان چاپ آگهی تقاضا و عدم اعتراض نسبت به ثبت برند در ایران ، آگهی دوم (آگهی رسمی ثبت علامت) در روزنامه رسمی کشور چاپ می شود و در پایان تصدیق ۱۰ ساله برند صادر گردید و به مالک ارائه می گردد.این نکته شایان توجه است که مشاورین و کارشناسان ثبت شرکت کریم خان جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان به صورت تخصصی برند شما را استعلام می نمایند.در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیحی اجمالی در رابطه با استعلام برند بپردازیم.


آیا پس از ثبت برند می توانیم شروع به فعالیت نماییم؟

مدیران پیش از هر چیزی در هنگام تاسیس یک مجموعه باید به ثبت برند بپردازند تا بدین ترتیب از سو استفاده غیر جلوگیری به عمل آید.اما لازم است بدانید برای شروع فعالیت تجاری ، تنها ثبت برند کافی نیست. مدیران و صاحبان مشاغل می بایست متناسب با نیاز خود اقدام به ثبت شرکت نمایند و پس از آن فعالیت تجاری خود را شروع کنند.موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان شما را در اموری از قبیل ثبت برند و ثبت شرکت یاری می نماید.
اقدامات لازم جهت تقویت برند

گسترش: از گسترش زود هنگام کار خود جدا خودداری نمایید زیرا افزایش ناگهانی مخاطبان، سبب پراکندگی و گم شدن برند شما در میان انبوه فعالیت خواهد شد.

اختصار: در فعالیت مربوط به برند خود، متمرکز شوید. به هر میزان که تمرکز شما بر مورد یا موارد خاصی باشد، برند شما قوی تر می شود.
معروفیت: تا جایی که می توانید باید برند و کار خود را معروف کنید.یکی از روش های کارآمد در کسب شهرت ، این است که در کار خود «اولین» باشید.به عبارت دیگر اولین کسی باشید که این محصول را ارائه می کند ، و یا اولین کسی باشید که این محصول را به این شکل خاص معرفی می کند.

تبلیغات: تبلیغات برای برند یکی از زیربنایی ترین اقدامات جهت تقویت برند می باشد و این تبلیغات باید به گونه ای باشد که برند مذکور به نام شما شناخته شود.

استعلام برند ثبت شده

یکی از مهم ترین مراحل ثبت برند ، استعلام برند می باشد که توسط کارشناسان ثبت شرکت کریمخان از اداره ثبت علائم تجاری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که نام تجاری و یا برند شما مشابه با برند دیگری باشد موسسه ثبت کریم خان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین برند و شبیه ترین برند به نام اولیه را به ثبت برسانید و اگر نام تجاری شما عنوان مشابهی نداشته باشد در کمترین مدت زمان نسبت به ثبت برند اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدارک لازم جهت ثبت برند

مدارک لازم برای ثبت برند توسط شخص حقیقی:

  • کپی شناسنامه
  • کارت ملی
  • کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

    مدارک لازم برای ثبت برند توسط شخص حقوقی:
  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  • کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

جهت اطلاع از سایر مدارک و شرایط لازم با کارشناسان ثبت شرکت کریم خان تماس حاصل فرمایید.

موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان در خصوص مدارک لازم جهت ثبت برند به ۴ نکته اشاره می نماید:

نکته ۱ :مجوز جهت ثبت علامت تجاری در ایران می تواند پروانه بهره برداری یا جواز تاسیس و یا جواز کسب و … باشد.

نکته۲: اگر نام برند لاتین باشد و یا در لغت نامه دهخدا معنایی نداشته باشد ، جهت به ثبت رساندن آن نیاز به کارت بازرگانی می باشد.

نکته ۳:جهت ثبت برند در ایران در زمینه تبلیغات نیاز به مجوز از وزارت ارشاد می باشد.

نکته۴: جهت علامت در زمینه دارویی نیازمند دریافت مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

 

هزینه ثبت برند

برای اعلام هزینه نهایی ثبت یک نام و علامت تجاری ابتدا می بایست کارشناسان و متخصصان ثبت برند کریم خان نام و علامت شما را بررسی نموده و نسبت به استعلام برند اقدامات لازم را انجام دهند ، اما شما می توانید با مشاورین ثبت کریم خان تماس گرفته و به کسب اطلاعات از هزینه ثبت برند بپردازید.

ثبت برند فارسی و ثبت برند لاتین

بعنوان چند نمونه از مشهورترین برندها می توان به Apple ، Samsung و BMW اشاره نمود. برندهای غیر لاتین یا فارسی برندهایی هستند که به صورت فارسی در اداره مالکیت صنعتی و معنوی طی مراحلی که جزئیات آن در سایت ثبت شرکت کریم خان موجود است به ثبت می رسند.جهت ثبت برندهای فارسی میبایست مجوزی مبنی بر فعالیت مرتبط با آن نام تجاری ارائه شود.در ضمن لازم به ذکر است که نام تجاری مورد نظر باید الزاما دارای ریشه فارسی در فرهنگ لغات فارسی باشد. برندهای لاتین برندها یا نام هایی هستند که در آنها حروف لاتین به کار می رود و ملاک ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی و معنوی اخذ مجوز فعالیت مرتبط به انضمام کارت بازرگانی مرتبط می باشد.لازم به ذکر است که ثبت برند های معروف که به اسامی مشهوره شهرت یافته اند خلاف قوانین بین المللی می باشد و غیر قابل ثبت نیز هستند.
طریقه انتخاب درست برند

انتخاب نام و برند یکی از اصول اساسی در شروع یک کسب وکار جدید است.با ثبت برند درواقع قدمی جهت شناسایی محصولا و خدمات به مشتری برداشته اید.همچنین می توان از انتخاب نام تجاری بعنوان یکی از اصول مهم و اساسی در شروع کار جدید یاد کرد که باید در برگزیدن آن دقت لازم را به عمل بیاورید.نام تجاری که انتخاب می کنید باید ساده باشد تا بدین ترتیب برند شما به سهولت تلفظ شده و به خاطر سپرده شود.یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب نام تجاری مورد توجه قرار داد این است که طریقه تلفظ برند باید با شکل نگارشی آن یکی باشد تا مشکلی در سرچ اینترنت کاربران به وجود نیاید در حقیقت یکی دیگر از ویژگی های لازم و اساسی در ثبت برند ، اینترنت پذیر بودن آن است.توجه به این نکته ضروری است که در دنیای امروز کار و تجارت زمانی شکوفا می شود که وارد اینترنت و فضای مجازی شده باشد، یافتن نامی که برای وب آشنا باشد را می توان لازمه این کار دانست.یکی از نکات دیگری که در مورد نام تجاری در وب می توان به آن اشاره داشت تبلیغات است. همانگونه که مطلع هستید یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی، دنیای مجازی بر بستر وب و شبکه های اجتماعی گوشی های همراه است که کمک قابل توجهی به رونق کسب و کار می نماید.

چگونه نام تجاری مناسب ، باعث دیده شدن برند ما می شود؟

یکی از مناسب ترین راهکارها برای متفاوت بودن در بین رقبا و کانون توجه قرار گرفتن در بازار کنونی ، برگزیدن نامی ویژه و متفاوت از رقبای هم صنف می باشد.این راهکار می تواند علاوه بر تحریک حس کنجکاوی سبب شود تا مشتری نام این برند را راحت تر به خاطر بسپارد و زمانی که مشتری قصد خرید محصولی را دارد ، نامی آشنا که در ذهن دارد را انتخاب خواهد کرد.از آنجایی که تمامی تلاش ها در جهت انتخاب بهترین برند ، صرفا برای خوانایی و به خاطر سپردن توسط مشتری می باشد ، گفتنی است که برند و لوگو با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند. یکی از مهم ترین نکاتی که میبایست در ثبت برند مورد توجه قرار دهیم همخوانی برند با لوگو می باشد به صورتی که این دو کاملا با یکدیگر مرتبط باشند.لوگو در واقع تصویری است که با شنیدن نام تجاری شما در خاطر مشتری مرور می گردد ، پس باید نتیجه گرفت که لوگو های تصویری مرتبط با برند بسیار موثر واقع می شوند.البته ناگفته نماند که برند و لوگو باید با ذات کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و باید قدرت شما را در کار منعکس نمایند تا امکان رقابت با رقبا را داشته باشید.

ثبت برند به صورت بین المللی

یکی از نکات حائز اهمیت پس از ثبت برند در داخل ایران ، ثبت برند در جامعه بین المللی یا جامعه جهانی می باشد ، ثبت برند به صورت بین المللی به صورت ثبت در معاهدات بین المللی می باشد.

معاهدات معتبر برای ثبت برند های جهانی

معاهدات معتبر برای ثبت برند های جهانی شامل پروتکل مادرید ، معاهده لیسبون و کنوانسیون مادرید می باشد.در معاهده مادرید حدود ۸۶ کشور که شامل کشور ایران و عدم حضور کشور عراق می باشد حضور دارند.یکی از نکات مهم در خصوص ثبت بین المللی این است که اصولا تحریم ها برند یا نام تجاری را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.حتی شهر ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.در صورتی که نام شهر در این معاهدات به ثبت رسیده باشد می تواند تحریم ها را دور بزند.تا به امروز تبریز اولین شهری است که برای ثبت برند اقدام نموده است.جهت ثبت برند به صورت بین المللی ابتدا باید برند در نقطه مبدا ثبت شود سپس به معاهده مادرید ( ثبت جهانی) ارجاع گردد.

مزایای ثبت برند

عدم سوء استفاده از نام تجاری
عدم کپی برداری و شبیه سازی بر طبق برند
عدم تاثیر تحریم ها در صورت ثبت در معاهدات بین المللی (مانند معاهده مادرید(

ثبت برند می تواند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها و ارگان ها و کارخانجات کمک شایان توجهی نماید.لازم به ذکر است که ادارات استاندارد و اداره بهداشت ، غذا ، دارو و ادارات محیط زیست برای اعطای مجوز یا پروانه از شما تقاضای برند می نمایند.داشتن یک برند و یا ثبت برند (انتخاب اسم برند) در نتیجه برند سازی می تواند در موثر بودن هدف شرکت ها و ارگان ها و محصولات در جهت ورود به بازار رقابت کمک کند و در نتیجه می تواند باعث ورود محصولات و دیگر خدمات توسط همان برند بدون پرداخت هزینه اضافی جهت ثبت برندی جدید و حضور در عرصه رقابت بدون هزینه برند سازی گردد.در ادامه ثبت شرکت کریم خان ۹ نکته مهم جهت انتخاب برند یا نام تجاری را در اختیار شما قرار می دهد.

 




ن : khashayars

تجربه حساب و کتاب مدرن با نرم افزار حسابداری قیاس

تجربه حساب و کتاب مدرن با نرم افزار حسابداری قیاس

مقدمه ای بر حسابداری و تاریخچه آن و لزوم استفاده از نرم افزار حسابداری

از دیرباز تاکنون، مردم با هر میزان از سواد و دانش، دارایی خود را مورد ارزیابی قرار می داد و حسابداری آن را انجام می داد. وسایل و تجهیزات حسابداری در آن زمان، کاغذ و قلم، چرتکه، ماشین حساب و ذهن خود افراد بود. حسابداری نزدیک به 6000 سال قدمت دارد و نخستین مدارک و مستندات حسابداری مربوط به 3600 سال قبل از میلاد بر می گردد. در ایران نیز این پیشینه به تمدن هایی بر می گردد که در ایران بوجود آمد و مدارک حسابداری بدست آمده در آن زمان، دارای قدمتی 25 قرنه می باشد که پیشرفت ایران در راه حسابداری و تنوع متعدد آن در راه امور مملکت، کاملا قابل مشاهده می باشد. با گذشت زمان، نرم افزار حسابداری به روی کار آمد.

اهمیت حسابداری و نرم افزار حسابداری در جامعه کنونی

در دنیای امروزی با پیشرفت شگرف، مؤسسات کوچک و فردی، جای خود را به مؤسسات بزرگ و وسیع دادند.

در این مؤسسات که با تعداد بالا کار انجام می شود، ( تولید، خرید، فروش ) نیاز به پیاده سازی یک سیستم یکپارچه و منظم حسابداری می باشد تا از دزدی، اختلاس، کم یا زیاد آمدن جلوگیری شود و بتوان یک لیست منظم از درآمد و هزینه شرکت در اختیار داشت. این مدل از حسابداری هم اکنون تحت سیستم و برنامه ریزی نرم افزار های مخصوص حسابداری انجام می شود که به سرعت جای حساب و کتاب های دستی را گرفتند و توانستند علاوه بر افزایش سرعت و کارایی، اشتباه و خطا را به حداقل برسانند و در زمان نیز صرفه جویی کنند.

این برنامه ها در زمان کوتاهی، لیستی از تولیدات، فروش، خرید و مواد اولیه تهیه می کنند ( این لیست شامل موارد کوچکتری نظیر دستمزد و ضایعات و . . . نیز می شود ) که می توان با آن مقایسه لازم را انجام داد و سود و زیان شرکت را ملاحظه کرد و با آن تحلیل های لازم را انجام داد. به طور کلی با وجود این برنامه ها، کار بسیار راحت شد و کامپیوتر و برنامه، جای کاغذ و محاسبات دست نویس انسان ها را گرفت.

نرم افزار حسابداری تحت وب

وقتی ما برنامه ای را دریافت می کنیم و آن را نصب می کنیم، روی سیستم مان وجود دارد و از آن بهره می بریم ولی وقتی برنامه ای، روی خط اینترنت کار می کند و راه اندازی می شود، اصطلاحا به آن تحت وب گفته می شود. نرم افزار حسابداری تحت وب، به این صورت عمل می کند که داده های لازم را به آن می دهیم و از طریق اینترنت، پاسخ را به ما عرضه می کند. بسیاری از برنامه ها بدین صورت وجود دارد که در نوع خود، جدید و جالب به نظر می رسد. البته این نوع نرم افزار حسابداری، بیشتر برای محیط های کوچک مناسب است و برای شرکت های بزرگ و وسیع، معمولا نرم افزار های کارا و سنگین تری لازم است تا تمام داده ها را در خود نگه دارد و بتواند اطمینان خاطر را به مدیران دهد که تمام حساب و کتاب ها و محاسبات، صحیح و درست می باشند.

نرم افزار حسابداری ابری چیست ؟

مفهوم حسابداری ابری شاید برای بسیاری از افراد کلمه ای ناشناخته باشد. اصطلاح پردازش ابری، به این معنا می باشد که با استفاده از اینترنت، بتوان به نرم افزار در فضایی دسترسی داشت که هیچ نیازی به حضور شخص یا فردی بر روی یک کامپیوتر خاص نخواهد بود و نیاز به نصب نرم افزار روی سیستم های مختلف نیست.

حسابداری ابری یا نرم افزار حسابداری ابری، که با حسابداری آنلاین نیز شناخته می شود در واقع عملی مانند پردازش ابری را انجام می دهد. در واقع مثل این می ماند که شما روی سیستم محل کار خود نرم افزار حسابداری نصب کرده اید ولی می توانید در خانه با اینترنت و بدون نصب برنامه مورد نظر، تنها از طریق مرورگر وب، به نرم افزار حسابداری مذکور دسترسی داشته باشید.

همه این موارد ( حسابداری تحت وب، حسابداری ابری، نرم افزار حسابداری ) برای راحت تر کردن کار ها ایجاد شده و ما را به سمت این می برد که با حداکثر سهولت، بتوان کار مورد نظر را انجام داد. بسیاری از شرکت ها از این طریق و از راه دور می توانند شرایط شرکت یا کارخانه خود را ملاحظه کنند یا به افراد حرفه ای و حسابداران خبره نشان دهند تا آن ها بتوانند برایشان تصمیم بگیرند و نظر شخصی خود را اعلام کنند. باید قبول کرد که پیشرفت علم و تکنولوژی در بسیاری از مشاغل، سهولت لازم را برای افراد به وجود آورده و باعث شده است در کوتاه ترین زمان ممکن، حداکثر کار ها پیش برود.




ن : khashayars

وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی

وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی

وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل عدالت اداری در زمینه تخلفات و تظلمات دستگاه‌های اداری و حکومتی نسبت به مردم در دیوان عدالت اداری دارای تجربه است. آنها در زمینه رسیدگی به مواردی که در صلاحیت دیوان است دارای تخصص ارزشمندی هستند. وکیل دیوان عدالت اداری وکیل دادگستری است. برای وکالت دادن به یک وکیل باید به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک به دفتر مربوطه مراجعه کرد. ‌پس از مطالعه مدارک و قبول پرونده از طرف ایشان وکالتنامه امضا و قرار مالی تعیین می شود. وکیل دیوان عدالت اداری، وکالت دیوان عدالت اداری را بر عهده دارد این صفت به علت با تجربه و ماهر بودن این وکلا در دیوان عدالت اداری می باشد.

رسیدگی به پرونده هایی همچون شکایت از رای ماده صد، اعتراض به آرای کمیسیون های مواد ۵۵ ، ۷۷ ، ۹۹ قانون شهرداری، شکایت از شهرداری برای صدور پروانه ساختمان، شوراهای اسلامی شهرها و مراجع دولتی، اختلاف بر سر  تغییر کاربری اراضی، شکایت از تعزیرات حکومتی به پرونده های تخلفات اداری، و ... بر عهده یک متخصص دیوان عدالت اداری می باشد.

 

مزایای استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری:

- سرعت بخشیدن به نگارش لایحه  دادخواست شکایت به دیوان عدالت اداری

- کاهش اشتباه در توضیح دادخواست

- کوتاه نمودن راه دادرسی با تنظیم صحیح دادخواست توسط متخصص دیوان عدالت اداری

- خدمات وکیل دیوان عدالت اداری در دفاتر استانی دیوان عدالت اداری

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی وکیلی است که در زمینه ی پرونده های  حقوقی و کیفری که مربوط به اموال غیر منقول است تخصص دارد. وی نسبت به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت آگاهی دارد .

امروزه به علت  عدم نظارت صحیح بر قراردادهای ملکی ،دخالت دلالان به جای سردفتران و وکلا و همچنین عدم آگاهی از قوانین، مشکلات زیادی در پرونده ها به وجود می آید که برای حل کردن آنها نیازمند  آگاهی درباره مسائل ثبت و کارشناسی دقیق یک وکیل ملکی در تهران می باشیم. زیرا بدون وکیل ملکی نمی‌توان به راحتی حق را از باطل تشخیص داد. وکیل پایه یک ملکی در تهران به قانون و آیین نامه های قانون ثبت تسلط دارد و می‌تواند مسائل بسیار پیچیده ای را به راحتی حل کند.

از جمله وظایفی که یک وکیل ملکی بر عهده دارد می توان به تنظیم سند رسمی، رفع مزاحمت از ملک،  تصرف عدوانی، تخلیه املاک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۵۷، تایید فسخ معامله، ابطال قرارداد اجاره،تعدیل اجاره بها، الزام به اخذ پایان کار و سایر دعاوی ملکی اشاره کرد.

 

از جمله ویژگی های یک وکیل ملکی:

.  میزان تجربه ،  هر چقدر وکیل ملکی تجربه بیشتری در امور املاک و اراضی داشته باشد درصد موفقیت وی در تمامی دعاوی ملکی بالاتر است.

. تسلط کافی به مسائل حقوقی،کیفری و ثبتی . یک وکیل ملکی خوب علاوه بر تجربه کافی باید با قوانین و مقررات  در دادگاه ها آشنا باشد.

 

طلاق توافقی

 طلاق توافقی گونه‌ای از طلاق به شمار می‌آید که در آن زوجین (زن و شوهر) به دلایلی به این نتیجه می‌رسند که قادر به ادامه زندگی مشترک نبوده و تصمیم به جدایی و طلاق می گیرند. در این نوع طلاق زوج و زوجه در کلیه مسائل که مربوط به زندگی مشترک است مانند حضانت فرزند یا فرزندان،نفقه، جهیزیه،مهریه و... به تفاهم و توافق می‌رسند. طلاق توافقی بهترین نوع طلاق است  چرا که زوجین در طلاق توافقی دعوا، جدال و برخوردهای نامعقول  ندارند.

در طلاق توافقی اگر زوجین در مواردی  با یکدیگر تفاهم داشته باشند، این موارد  برای دادگاه قابل قبول خواهد بود. مواردی که زن و شوهر در آن به توافق رسیده اند در گواهی عدم امکان سازش نوشته خواهد شد. این نکته قابل ذکر است که طرفین می توانند تا قبل از آخرین جلسه دادگاه و قبل از صدور حکم طلاق،درخواست طلاق توافقی خود را پس بگیرند .

 

شرایط طلاق توافقی

زوجین در صورت تصمیم گیری برای طلاق در سامانه تصمیم طلاق توافقی ثبت نام می کنند سپس با مراجعه به یکی از مراکز مشاوره پس از گذراندن یک یا چند جلسه مشاوره ،تصمیم نهایی خود را  برای ادامه زندگی و یا طلاق میگیرند. به طور معمول در یک ماه چهار جلسه مشاوره انجام می‌شود اما ممکن است مشاور خانواده انجام مشاوره در یک جلسه را نیز کافی بداند. در طلاق توافقی معمولا تمامی مراحل از زمان مراجعه زوجین یا وکلای آنها به دادگاه تا زمانی که صیغه طلاق جاری شود کمتر از ۱۰ روز به طول می انجامد.

 




ن : khashayars

ارزان و آسان به اروپا مهاجرت کنید

ارزان و آسان به اروپا مهاجرت کنید

اگر قصد مهاجرت دارید و مقصد مناست را نمی دانید، اگر قصد صادرات و واردات دارید اما نمیدونید به چه کشوری و چگونه، اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید و نمی دانید کدام کشور و کدام دانشگاه، ما اوکراین را به شما معرفی می کنیم.

 

ما با در اختیار داشتن تیمی مجرب از متخصصان و کارشناسان حقوق مهاجرت ، مدیریت، بیزنس و تجارت و با داشتن سالها تجربه درخشان در خدمت هم میهنان عزیز جهت ارائه خدمات مهاجرت واقامت کشور اوکراین، همچنین سرمایه گذاری، راه اندازی و مدیریت بیزنس در این کشورهاست.

راه های اخذ اقامت اوکراین :

1-  اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در اوکراین

2-  اخذ اقامت از طریق خرید ملک

3-  اخذ اقامت از طریق حضانت در اوکراین

4-  اخذ اقامت از طریق ازدواج در اوکراین

5-  اخذ اقامت از طریق تولد فرزند در خاک اوکراین

6-اخذ اقامت از طریق تحصیل در اوکراین

 

اقامت از طریق خرید ملک - اقامت اوکراین

خرید ملک در اوکراین می تواند می تواند برای زندگی در آنجا و اقامت اوکراین از طریق خرید ملک اتفاق بیفتد یا با دید اقتصادی و سرمایه گذاری در اوکراین انجام شود.

همچنین و چند نوع ویزا اوکراین داریم که در وب سایت موسسه اقامتی سفیر نور کاملا توضیح داده شده است

دفتر تهران : 02128424794

دفتر تهران : 02128427363

تمتاس از طریق واتزآپ :

09120350072

09108725373

سایت : ukr-visa.com

 

لینک اینستاگرام

https://www.instagram.com/UKRAINE.2017/

تلگرام: @ukraine2017

در صورت عدم پاسخگویی بعلت تماس های متعدد، شماره موبایل خود را به شماره موبایل زیر ارسال نمایید، تا در زمان مناسب با شما تماس بگیریم.

09108725373




ن : khashayars

برترین ارائه دهنده خدمات شهری و نورپردازی

برترین ارائه دهنده خدمات شهری و نورپردازی

شرکت فنی مهندسی دمیت عرضه  کننده انواع  خدمات شهری (مبلمان و تزئینات) و نورپردازی با عنوان اولین تولید کننده لامپ های تزئینات شهری و سازه های نورپردازی LED و پرژوکتور در کشور و ساخت تلویزیون های غول پیکر شهری و با استفاده از مهندسین و پرسنل با تجربه و دستگاه های پیشرفته همواره تلاش می کند محصولات با کیفیت، زیبا و مطابق با استاندارد های داخلی و خارجی در راستای روشنایی و شادابی در محیط شهر خلق کند. مفتخر خواهیم بود که با حمایت شما مشتریان گرامی بیش از پیش نظاره گر شهری زیبا و با نشاط با محصولات جدید ومهیج باشیم.

طراحی، تولید و اجرای پروژه های روشنایی و نورپردازی شهری، صنعتی و تجاری مسکونی بر مبنای تکنولوژی LED

تیم حرفه ای طراحی منحصربه فرد و خلاقانه خود، آزمایش نور معماری داخلی، نقشه کشی، و طراحی سه بعدی(3D) در اختیار مشتری قرار میدهد و همچنین این شرکت نظارت کامل و دقیق بر اجرای پروژه بر خود لازم میداند.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

خرید آنلاین و مطمئن(فروشگاه ایگل)

خرید آنلاین و مطمئن(فروشگاه ایگل)

با توجه به رشد بالا و روزافزون تکنولوژی وسایل ارتباط عمومی مردم برای استفاده از سرویس های نوین که بر بستر اینترنت قابل اجراهستند افزایش یافته و دنیای جدید و تازه ای برای همگان باز نموده است.

یکی از اموری که با فراگیر شدن بستر اینترنت در فضای جامع سبک تازه ای به خود گرفته است فرایند خرید است.شاید در زمان گذشته برای خرید محصولات مختلف مجبور بودیم فروشگاه های متفاوتی در سطح شهر جست و جو کنیم و حتی برای یک سری از محصولات نیاز به  رفتن به شهرهای دیگر داشته ایم،اما حال به کمک اینترنت و فروشگاه های اینترنتی نیاز به صرف زمان زیاد نیست و به راحتی میتوان تمام وسایل مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تنها با چند کلیک خریداری کرد و درمحل کار یا خانه تحویل گرفت.

خرید گل اینترنتی

تمایل مردم دنیا نسبت به شهرنشینی و رفاه طلبی آنان از یک سو و از سوی دیگر زندگی ماشینی به دور از طبیعت زنده باعث شده است که تمایل انسان ها برای داشتن مدل کوچکی از فضای سبز و طبیعت برای برطرف کردن نیاز های روحی و دور شدن از وابستگی های ماشینی و خستگی های روزانه بالا برود و گل این موجود زیبا این مدل کوچک طبیعت است.

سالانه انواع گل ها و گیاهان به شکل،شاخه بریده،گلدان آپارتمانی،فصلی و درختچه های زینتی تولید و در اختیار انسان ها قرار می گیرد.

هم اکنون تجارت گل های شاخه بریده تبدیل به تجارتی سودآور شده است.یکی از پرمصرف ترین گل های شاخه بریده گل رز است که دارای اقسام و واریته های زیادی است که هر کدوم دارای زیبایی خاصی هستند که البته تمامیه آنها به عنوان گل های شاخه بریده به کار نمی رود.

آنچه مسلم است لذت از پرورش گل و ایجاد محیط زیبا و دلپذیر برای بسیاری از مردم جهان یک آرزوی دیرینه است.با این حال هر سال میلیون ها بوته گل زیبا در نتیجه عدم اطلاع از طرز پرورش و نگهداری و احتیاجات واقعی گیاه از بین می رود.

باید دانست هر گیاهی با شرایط خاص خود پرورش می یابد،بسیاری به اشعه مشتقیم خورشید نیاز دارند در صورتی که تعدادی در مقابل نور مستقیم آفتاب دوام نمی آورند،همچنین میزان رطوبت،درجه حرارت هوا،اسیدیته خاک،وزش باد و کوران هوا در رشد گیاه تاثیر مستقیم دارد

خرید گل و هدیه اینترنتی(فروشگاه ایگل)

برای هدیه دادن به افرادی که دوستشان دارید باید به یک سری از مسائل دقت کرد.گل مثل دیگر کالاها نیست،گل ها بسیار حساس و لوکس هستند،خرید گل و هدیه دادن گل مثل هیچ کالای دیگر نیست،چرا که وقتی گل برای فردی ارسال می کنید همراه آن باید احساسات شما انتقال داده شود.

امروزه هدیه دادن به امری مهم تبدیل شده است که افراد برای مناسبت های خاص به عزیزان خود تصمیم به خرید هدیه گرفته که انتخاب گل برای هدیه دادن از جمله هدایایی شمرده می شود که احساسات شما که نشانه محبت و یا پیام تسلی برای فرد دیگر است را انتقال دهد.با گرایش روزافزون مردم به سمت فروشگاه های آنلاین برای خرید کالاهای مورد نیاز خود فروشگاه ایگل تصمیم به راه اندازی وب سایت ایگل داشته تا با خدماتی نظیر خرید گل،سفارش گل برای شهرستان را ارائه دهد تا راهی ساده تر و راحتر هر چه بیستر برای متقاضیان عزیز فراهم کند.

از مزایای بسیار خوبی که بین تمام فروشگاه های آنلاین مشترک است می توان به صرف جویی در وقت و آلودگی هوا در ترافیک اشاره کرد.امروزه اگر مردم برای خرید کالاهای ضروری خود بتوانند از فروشگا های آنلاین کمک بگیرند حجم زیادی از ترافیک و آلودگی هوا در کلان شهرها کاسته شود.شما می توانید در وب سایت ایگل با صرف کمی زمان و تنها چند کلیک خرید گل خود را انجام دهید تا با ارسال رایگان به تمام نقاط درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته و خریدی راحت بدون از دست دادن زمان در ترافیک را داشته باشید

خرید ارزانترین کالا باعث خوشحالی و خرسندی افراد می شود.چه بهتر است این محصول بدون از دست دادن و اتلاف وقت به دستمان برسد.این روزها می توان تاثیر تکنولوژی رادرزندگی روزمره مشاهده کرد.این روزها با پیشرفت تکنولوژی برای بسیاری از کارهای روزمره نیاز نیست وقت زیادی صرف کنیم.مثلا برای انجام دادن تراکنش های بانکی نیاز به از دست دادن وقت خود در صف های طولانی بانک شوید.یکی دیگر از قابلیت های زندگی هوشمند خرید گل اینترنتی است.استفاده از سایت گل فروشی ایگل این امکان را به شما می دهد تا سریع تر و راحت تر خرید گل خود را بدون اتلاف وقت انجام دهید.گل فروش آنلاین ایگل با ارائه خدماتی به متقاضیان خرید گل به صورت آنلاین در تمام نقاط کشور مفتخر است با قبول سفارش انواع گل ها و ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت به متقاضیان با خدماتی منحصر به فرد را ارائه دهد.

از مهمترین فعالیت های گل فروشی آنلاین ایگل پشتیبانی و مشاوره مشتریان عزیز قبل از خرید گل و تحویل سفارشات متقاضیان در همان روز 3 ساعت پس از ثبت سفارش می باشد.نحوه تحویل گل ها در تمامیه نقاط کشور توسط نمایندگی های ایگل در همان شهر صورت می گیرد تا به شکل هر چه بهتر و سالم تر گل ها به دست مشتریان عزیز برسد.متقاضیان می توانند با ورود به وب سایت ایگل انواع گل ها از قبیل دسته گل،سبد گل،جعبه گل،گل های آپارتمانی و ... را در سایت سفارش داده و در اسرع وقت محصول انتخابی خود را دریافت کنند

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی

 

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولر گازی و اسپلیت های ال جی و همچنین تبلیغات وسیع، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان ، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

 

معرفی کولر گازی ال جی

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولر گازی و اسپلیت های ال جی و همچنین تبلیغات وسیع، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان ، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

امروزه در ایران، کولر گازی ال جی اینورتر ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی و اسپلیت شناخته می شود ؛ دوام طولانی قطعات فنی و طول عمر بالای کمپرسور این محصول ، باعث شده این کولر گازی قیمت بالاتری نسبت به بعضی از محصولات مشابه داشته باشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی

پس از خرید کولر گازی ال جی اینورتر و تحویل آن ، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات نصب مجاز آنلاین سرویس ۲۴ و نمایندگی کولر گازی ال جی توسط شماره تلفن های درج شده بر روی گارانتی کولر گازی ال جی برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد.

بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرویس کاران مجاز آنلاین سرویس ۲۴ ال جی تعیین می شود.
کولرهای گازی ال جی دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۲ سال گارانتی قطعات فنی توسط کارت ضمانت آنلاین سرویس ۲۴ می باشد.

ضمانت نامه و گارانتی کولر گازی ال جی

شركت خدماتی فن آوران آرشام صنعت به شماره ثبت ٢٣٩ و شماره ملی ١٤٠٠٤٩٢٨١٤٤ به تاريخ ثبت سال ١٣٨٢ (سهامي خاص با مسوليت محدود) با نام و لوگوی آنلاين سرويس ٢٤ ( آنلاين سرويس ٢٤ ) به عنوان تنها ارائه دهنده رسمی ضمانت نامه و خدمات پس از فروش کولر گازی دیواری ، ایستاده و پرتابل ال جی با بيش از ۱۵ سال سابقه كاری و داشتن بيش از ١٠٠٠ تكنسين مجرب و كار آزموده در تمام شهرهای ايران در زمينه نصب و راه اندازی و تعميرات لوازم خانگی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.
لوگو و اسم اين شركت ( آنلاین سرویس   ۲۴) ثبت رسمی گشته و كليه حقوق ثبتی و معنوی آن محفوظ و هرگونه تقليد يا كپی از نام ، لوگو و موارد ذينفع اين شركت پيگرد قانونی خواهد داشت.

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش آنلاین سرویس ۲۴

 –بهره مندی از مزایای پوشش تعویض کالا.
 –حُسن سابقه در پشتیبانی از 11 هزار مشترک.
 –خدمات پس از فروش مورد تأیید توسط متخصصان، مجامع و اتحادیه ها.
 –استفاده از قطعات اورجینال در دوره خدمات و پس از آن.
 –گستره پهناور مناطق تحت پوشش به پشتوانه 1000 نمایندگی در سراسر ایران.
 –دارای گواهینامه ISO 9001:2008 در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش.
 –کیفیت بالای خدمات پس از فروش به گواه 15 سال سابقه حضور درخشان در ارایه خدماتی استاندارد و شایسته مشتریان برندهای برتر.

 

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

خودروبر چیست؟

امروزه با توجه به قیمت روز افزون انواع خودروها  و همچنین بالا بودن هزینه تعمیرات، داشتن یک خودروبر معتبر برای کسانی دارای خودرو های لوکس و وارداتی هستند و یا افرادی که اهمیت ویژه ای به خودرو خود می دهند و رو آن حساس هستند ملزم و ضروری میباشد.

خودروبر خوب و معتبر خودروبری است که در تمامی ساعات شبانه روز بتوان بر روی آن حساب باز کرد .

خودروی شما ممکن است خراب باشد و یا نیاز باشد به تعمیرگاه هدایت شود و یا بنا به هر دلیلی نتوان از اتومبیل استفاده کرد باید یک خودروبر حرفه ای داشته باشیم تا خودروی ما را بدون هیچ گونه فشار اضافی و با امنیت بالا و بدون هیچ ریسکی برای ما جا به جا کند.

برای انتخاب یک خودروبر برای اتومبیل خود قبل از انتخاب حتما از نحوه انجام انتقال و مراحل بارگیری اطلاعات کافی را از متصدی این کار پرس و جو کنید.

خودروبر چیست؟

به وسیله ای که یدکش اتومبیل و حامل خودرو میباشد را خودروبر گویند.

حال میخواهیم انواع خودروبر را مورد بررسی قرار دهیم:

خودروبر ها از لحاظ شکل ظاهری و نوع عملکرد و  نوع کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند:

ما در اینجا توضیحات مختصری راجع به انواع خودروبر پر کاربرد داخل شهری خواهیم داد.

خودروبر یا خودروسوار:

به کامیون و یا کامیونت هایی که بر پشت کشنده ی آن ها کفی صاف و دارای عاج هایی برای استکاک با لاستیک خودرو داشته باشد را خودرو بر یا خودرو سوار مینامند.

کفی ای که بر پشت کامیونت ها نصب شده است،  خود بر چند نوع عملکردی میباشد. لازم به ذکر است که کلیه  کفی ها مکانیزه میباشد و تمامی مراحل حمل و بارگیری توسط جک ها و بازو های هیدرولیکی و پنوماتیکی صورت میپذیرد.

کفی خودروبر ها طوری طراحی میشوند که یا کفی به طور کامل بر روی زمین قرار گیرد و سپس خود رو بر روی آن سوار شود.

و یا کفی به سمت عقب آمده و سپس به طور شیبدار با زمین تلاقی پیدا میکند.

یک نوع دیگری از کفی ها وجود دارد که  کف ثابت بوده و دارای دکل میباشد. این نوع  خودروبر ها با دکلی  که دارند و آن دکل مجهز به تسمه میباشد که با قرار گیری آن تسمه ها بر روی چهار چرخ خودروی شما را بلند کرده و سپس بر روی کفی قرار میدهد.

این نوع خودرو بر ها اغلب برای خودرو هایی به کار میرد که قادر به حرکت نیستند و یا چرخ ها دچار اسیب شده و یا جعبه دنده آن ها دچار خرابی شده است، یا به علت تصادف امکان تکان دادن ماشین نباشد از این نوع مدل خودروبر باید استفاده کرد.

نوع دیگر خودروبر توسط خودرو های کوچک تری که توان کشندگی خودرو را داشته باشند صورت میپذیرد.

همانطور که گفتیم کشندگی و یا یدکشی!!!

ماشین هایی همانند نیسان و پاترول و شورلت و ... که توانایی حمل و کشندگی قوی هستند با قرار دادن دکل بر پشت کاین خود امکان کشندگیه تقریبا خوبی را امکان پذیر میکند.

حال این دکل ها بر دو صورت میباشد:

1.دکل جرثقیل:که  تسمه ای از نوع پلاستیک فشرده بر زیر خودرو قرار گرفته و سپس توسط یه چرخ دنده قوی و زنجیر سر ماشین را به بالا هدایت میکند.

2.دکل چرخ گیر:در مطلب بالا تمامی کار ها توسط متصدی یدک کش انجام خواهد شد ولی با استفاده از دکل چرخ گیری که بر پشت نیسان ها نصب میشود کافیت چرخ های جلو بر روی بازوان قرار گیرد سپس چرخ های عقب هم بر روی ریل قرار گرفته و عملا سر خودرو بالا آمده و سپس بر روی ریل ها  شروع به حرکت میکند.

خودروبری که بتواند مارا راضی نگه دارد باید مکانیزه باشد.

مکانیزه بودن خودروبر تضمین این را به ما میدهد که خودروی ما هیچ گونه فشار اضافی را متحمل نخواد شد و تمام مراحل بارگیری توسط بازوان هیدرولیکی و پنوماتیکی انجام خواهد شد.

مرحله بعدی پس از بارگیری ثبات خودرو بر روی کفی میباشد.

ثبات یک خودرو بر روی کفی به میزان استکاک لاستیک با سطح کفی خودرو بر رابطه مستقیم دارد.یک کفی استاندارد دارای عاج های متناسب با عاج های لاستیک خودرو میباشد تا دچار هیچ گونه لیز خوردن در مسیر نشود.

در جابه جایی های خارج از شهر و یا مسیر هایی که دارای شیب و پیچ و خم های زیادی هست باید از وینچ های فولادی و یا سیم های بوکسل استفاده شود تا احتمال کوچک ترین نا امنی برای خودرو از بین برود.

برای مسیر های برون شهری که خودروی شما نیاز به حمل دارد باید از رانندگان و متصدیان این امر درخواست بیمه بارنامه بکنیم تا خودروی شما در مدت این جابجایی بیمه باشد و اگر دچار خسارت احتمالی شد بتوان میزان خسارت را از بیمه طلب کرد.

تیم تخصصی خودروبران با سابقه درخشان  بیش از 10 سال در عرصه حمل خودرو و با داشتن چندین خودروبر مکانیزه و مدرن در سطح کشور و سطح شهر تهران به طور ویژه آماده خدمت رسانی به هم شهریان و هم میهنان عزیز میباشد.

برای درخواست خودروبر و یا مشاوره برای انتخاب خودروبر مورد نظر میتوانید با شماره تلفن 09100039904 و یا با مراجعه به سایت khodrobaran.ir  اطلاعات تکمیلی و یا پاسخ به هرگونه سوال احتمالی را بدست آورید.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

تهیه پاسپورت دوم ( پاسپورت دومینیکا ) و یا مهاجرت؟ کدام گزینه مناسب شماست

تهیه پاسپورت دوم ( پاسپورت دومینیکا ) و یا مهاجرت؟ کدام گزینه مناسب شماست

در زمینه مهاجرت باید بگم که مهاجرت تصمیم خیلی سختیه ،  رها کردن همه ارتباطات ، شغل و رویارویی با انبوهی از مشکلات تا کی پاسپورت بگیریم ، حدود ۶ سال تازه اگر قوانین عوض نشود .
پیشنهاد من به شما اخذ پاسپورت دومینیکا هست به دلیل قیمت مناسب و زمان سریع در کسب پاسپورت و همچنین مزایا بسیار زیاد آن که در ادامه می خوانید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

دومینیکا تنها کشوری است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اعطای پاسپورت و حق شهروندی اقدام می‌نماید. (کل پروسه تا زمان دریافت پاسپورت ۳ تا ۶ ماه)

  1. 
پایین‌ترین قیمت
  2. 
روند سریع رسیدگی
  3. 
زبان رسمی کشور انگلیسی
  4. 
معافیت مالیاتی برای بسیاری از امور
  5. 
امکان مسافرت به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا
  6. امکان اقامت در انگلستان و اروپا و همچنین اروپا
  7. 
عدم اطلاع کشور مادری از نسبت به اعطای تابعیت و اقامت

دومینیکا کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب. نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسواست.
دومینیکا از جزایر بادپناه و بخشی از منطقه آنتیل کوچک است و به خاطر طبیعت دست‌نخورده‌ای که دارد «جزیره طبیعت کارائیب» نامیده شده‌است. دومینیکا در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک واقع شده؛ مساحت دومینیکا ۷۵۰ کیلومتر مربع و جمعیت این کشور ۷۱.۲۹۳ نفر (در سال ۲۰۱۱) است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و زبان‌های کریول دومینیکایی و فرانسوی نیز به عنوان زبان‌های گفتاری استفاده دارند.

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا  و اقامت دائم

داشتن شرایط زیر جهت برنامه اقتصادی شهروندی لازم میباشد

  • متقاضی اصلی باید بالای ۲۱ سال باشد.
  • افراد وابسته و فرزندان متقاضی باید زیر ۲۱ سال و مجرد باشند.
  • متقاضی باید در یک زمان (چه مجرد باشد چه دارای خانواده)کلیه مبالغ و هزینه ها را به دولت دومینیکا بپردازد.
  • متقاضی باید آزمون  تلاش را بگذراند و هیچ گونه سابقه ارتکاب جرم نداشته باشد.
  • متقاضی باید یک سری معاینات پزشکی انجام دهد.
  • متقاضی اصلی باید به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد .
  • متقاضی باید از طریق گروه iranusatour اقامت اقتصادی مورد تصویب دولت را دریافت نماید.

هزینه های متقاضی اخذ پاسپورت دومینیکا , اقامت دائم

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت و به شرح جدول زیر (مجموع هزینه سرمایه گذاری و هزینه های دولتی) است:
هزینه های سرمایه گذاری

  • یک فرد مجرد: ۱۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج بدون فرزند: ۱۷۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج + ۱ فرزند زیر ۱۸ سال: ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج + ۲ فرزند زیر ۱۸ سال: ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • به ازای هر فرزند دیگر (بدون توجه به سن) ۵۰ هزار دلار آمریکا به پرونده اضافه می‌شود.

خدمات ارئه شده توسط گروه iranusatour در کشور مشترک المنافع دومینکا

(در صورت تمایل متقاضی برای سفر به آن کشور)

  • زمان بندی پرواز.
  • رزرو هتل.
  • انتقال مسافر از فرودگاه.
  • تورهای مسافرتی خصوصی عمومی متنوع که به علایق متقاضی بستگی دارند.
  • جلسه با وکیل در مشترک المنافع دومینیکا.
  • انجام جلسه با یک نماینده مشاور املاک در مشترک المنافع دومینیکا
  • جلسه با مقامات بانک.
  • انتقال مسافر و تحویل وی به منظور مصاحبه.
  • دیگر خدمات اضطراری و خارج از برنامه ریزی شده .

نماینده رسمی دولت دومینیکا

تهران: چهارراه فرمانیه ، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین ، واحد ۱ اداری

تلفن : ۰۲۱۲۲۲۸۷۰۰۹

همراه: ۰۹۱۲۴۴۰۳۶۰۰

https://irandominica.com

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.