همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

دانلود فیلم های جدید در سایت فیلم چین

دانلود فیلم های جدید در سایت فیلم چین

برای دانلود فیلم به چه سایتی مراجعه میکنید؟ آیا سایت مورد نظر شما به صورت رایگان و با لینک مستقیم فیلم های جدید را در اختیارتان قرار میدهد؟ دانلود فیلم ایرانی میتواند یکی از اصلی ترین دغدغه های هر فردی باشد که در سایت فیلم چین این مشکل رفع شده است؛ ما در فیلم چین سعی کرده ایم جدید ترین فیلم های ایران و جهان را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت مستقیم و رایگان در اختیار کاربران قرار دهیم

دانلود فیلم سینمایی

اگر تمایل به مشاهده فیلم ایرانی و خارجی دارید، این امکان وجود دارد با مراجعه به قسمت فیلم ها از جدیدترین فیلم های سینمایی با خبر شوید و به دانلود بپردازید. جهت دسترسی به صفحه دانلود فیلم سینمایی و دانلود فیلم ایرانی به پیوند پایین رجوع کنید

دانلود فیلم

فیلم های جدید منتشر شده در فیلم چین

دانلود فیلم خانم یایا

فیلم سینمایی خانم یایا که قبلا با عنوان ما شما را دوست داریم خانم یایا مطرح شده بود، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته ساخته سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک اجتماعی (درام) و به زبان‌های فارسی، تایلندی و فرانسوی ساخته شده و محصول مشترک کمپانى هسته زردآلوى طلایى ایران و پاز استودیو تایلند است و با حضور عوامل ایرانى و تایلندى تولید شده است.

دانلود فیلم تگزاس ۲

خلاصه داستان تگزاس ۲:

پس از ماجراهای قسمت اول تگزاس، ساسان (سام درخشانی) به همراه بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) به ایران برمی گردند. پدر بهرام آقا بابک (مهدی هاشمی) و مادر ساسان سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آنها می آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند. بهرام با یک اشتباه جدید دلار های خود در چمدان جاساز کرده، چمدان جا به جا می شود، آدم های کارلوس به سراغ آنها می آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجرای جدیدی می شوند…

 .

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

فریلنسرها چگونه در خانه درآمد بالا کسب می کنند؟

فریلنسرها چگونه در خانه درآمد بالا کسب می کنند؟

در ابتدا بهتر است با مفهوم فریلنسری که به تازگی در کشور ما رایج شده است، آشنا شویم. فریلنسر یا دورکار به فردی گفته میشود که توسط انجام پروژه و عموما از راه دور درآمد کسب میکند. انجام پروژه نیاز به حضور فیزیکی در محیط کار نداشته و فریلنسر می تواند پروژه ها و وظایف محوله را از راه دور و در محل دلخواه به انجام برساند.

چه کسانی میتوانند فریلنسر شوند؟

عموما فرادی که دارای مهارت های نرم افزاری و یا تخصصی هستند بطوریکه این تخصص قابل ارائه بر بستر اینترنت باشد، می توانند به فریلنسر شدن فکر کنند. برای مثال مهندسین مسلط به نرم افزارهای تخصصی، مترجمین، گرافیست ها ، افرادی که به تولید محتوا مشغول هستند و همچنین تایپیست ها عمده فریلنسرها را تشکیل می دهند.

مزایای فریلنسر شدن

  • حذف قوانین سرسختانه و آزاردهنده محیط کار
  • حذف حضور فیزیکی در محیط کار یا اداره
  • حذف مدت زمان رسیدن به محل کار در ترافیک سنگین شهرها
  • حذف هزینه حمل و نقل
  • کمک به بهبود وضعیت آلودگی هوا و حفظ محیط زیست
  • کار در محیط دلخواه مثلا خانه یا پارک تنها با داشتن اینترنت

چگونه با فریلنسری درآمد بالا کسب کنم؟

خب کسب درآمد بالا ارتباط بسیار زیادی با مهارت مورد نظر شما دارد. مثلا نباید انتظار داشته باشید که با مهارت تایپ بتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید. از طرفی افرادی که دارای نخصص های خاص نرم افزاری و گرافیکی ، مثلا انجام پروژه متلب، انجام پروژه دانشجویی ، طراحی گرافیکی و ... میباشند میتوانند به درآمد بالا در این حوزه فکر کنند.

کجا فریلنسر شویم؟

یک دو سه پروژه به عنوان یکی از بزرگترین سایت پروژه و آنلاین کشور، میزبان هزاران فریلنسر فعال در زمینه های مختلف میباشد. شما هم اگر دارای مهارتهای لازم و کافی هستید، همین امروز شروع کنید.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

همه چیز درباره آموزش رویت

همه چیز درباره آموزش رویت

دانستنی هایی درباره آموزش رویت

قبل از هر چیز باید بگوییم که اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در یکی از حوزه های: برق، عمران و مکانیک فعالیت دارید و می خواهید در رشته خود مهارت و تسلط بیشتری پیدا کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتماً آموزش رویت را فراگیرید.
رویت یک نرم افزار کاربردی ساختمانی است که از آن برای مدل سازی اطلاعات ساختمان استفاده می شود. به واقع این نرم افزار با برخورداری از ویژگی هایی نظیر طراحی معماری، سازه، و مهندسی ساختمان و بسیاری قابلیت های دیگر می تواند شما را چند قدم به طراحی حرفه ای تر ساختمان نزدیک سازد. از همین رو آموزش رویت به سادگی می تواند به کاربران این برنامه توان و قدرت طراحی سازه های ساختمانی آن هم به شیوه سه بعدی را داده و یادداشت و علامت گذاری های اطلاعات ساختمان را در اختیار آنان قرار دهد. رویت در رشته های مختلف و متنوع معماری، مهندسی برق، مهندسی ساختمان، لوله کشی و طراحی و پیمانکاری کاربردهای بی‌نظیری دارد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مزیت های آموزش رویت با ما همراه باشید.

مزیت های آموزش رویت

درباره مزیت های آموزش رویت چه می دانید؟
بدون شک همه کسانی که در رشته های متنوع مهندسی تحصیل می کنند با اصول مهم آن نیازمند می باشند. چرا که آن ها مهندسین این مرز و بوم هستند و نباید به شیوه ای عمل کنند که پروژه های آنان در تأسیسات ساختمان و دیگر سازه ها زیر سؤال رود. از همین رو آموزش رویت یا همان آموزش تأسیسات و برنامه های ساخته شده در آن به مهندسین کمک می کند طراحی ها و مدل سازه های گوناگون و نیز مستند سازی را در مدت زمان کوتاهی و با میزان دقت بسیار بالایی به اتمام برسانند. در واقع مدل های هوشمند ایجاد شده توسط این برنامه موجب به حداکثر رساندن میزان بهره وری در ایجاد طراحی اطلاعات ساختمان و نیز مستند سازی های گردش کار می شود. از دیگر مزیت های آموزش تأسیسات می توان به:

دسترسی به مدیریت مالی و نیز هزینه های تولید و مصرف در یک بازه زمانی مشخص

امکان دسترسی به قدرت بالای خلق در نرم افزارهای مهندسی

امکان دسترسی به قابلیت طراحی و مستند سازی سه بعدی ساختمان

امکان دسترسی به ابزارهایی برای نقشه کشی و ردیابی چرخه ساختمان

امکان دسترسی به انواع مدل سازی های هوشمند متنوع و با کیفیت

امکان به اشتراک گذاشتن یک پروژه میان چند مهندس

سؤالات رایج و متداول در رابطه با آموزش رویت

این روزها سؤالات متداول بسیاری در رابطه با دوره های اصول آموزش رویت یا همان آموزش تأسیسات از جانب کارآموزان ارائه می شود که بسیاری از آن ها، پارامترهایی درباره تأسیسات ساختمان را نیز شامل می شوند. سؤالاتی از قبیل:

  • آیا در کلاس های آموزشی، فیلم های آموزشی ارائه می شوند؟
  • دوره های آموزش اصول رویت در چه روزهایی برگزار می شود؟
  • دوره های آموزشی در چند جلسه به اتمام می رسند؟
  • آیا تمامی اصول و مبانی آموزش تأسیسات در این جلسات ارائه می شوند؟

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

پشم سنگ چیست؟ انواع پشم سنگ، ویژگی ها و کاربردهای آن

پشم سنگ چیست؟ انواع پشم سنگ، ویژگی ها و کاربردهای آن

 
روش ایجاد پشم سنگ – انواع پشم سنگ:

پشم سنگ یک عایق صوتی-حرارتی با الیاف معدنی میباشد. ماده اولیه ی عایق پشم سنگ، بازالت است که  از گروه سنگ های آذرین می باشد و بازمانده فعالیت های آتشفشانی است. برای تولید پشم سنگ، بازالت را در دمای 1500 درجه سانتیگراد ذوب می کنند و با استفاده از روشهای خاص آن را به الیافی بسیار ریز با قطر میکرونی تبدیل می کند. 97% کل محصول پشم سنگ را این الیاف تشکیل می دهد، 3%  باقی مانده رزین و روغن های مورد نیاز برای فرم دهی الیاف متناسب با نوع محصول مورد نیاز می باشد.

محدوده تحمل دمایی پشم سنگ از 30- تا 750 درجه سانتیگراد می باشد و ضریب انتقال حرارت آن بسیار پایین می باشد که این ویژگی باعث شده که نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی داشته باشد. کاهش مصرف انرژی علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه ها می شود باعث می شود که آلاینده های کمتری تولید شود و این به حفظ محیط زیست کمک می کند. علاوه بر این پشم سنگ از نظر زیست محیطی و بهداشتی به عنوان عایقی مطلوب شناخته شده و هیچ یک از عوارض نامطلوب عایق های مشابه را ندارد، در واقع پشم سنگ بی ضررترین عایق حرارتی-صوتی شناخته شده می باشد. پشم سنگ علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی بسیار عالی می باشد عایق صوتی خوبی است. قدرت عایقی پشم سنگ 33 برابر دیوار بتنی و 22 برابر دیوار آجری است.
از پشم سنگ در کشت هیدروپوینک (کشت بدون خاک) نیز استفاده می شود.

در کشورهای پیشرفته بیشترین مصرف انرژی مربوط به بخش صنعت می باشد اما در کشور ما بیشترین مقدار انرژی در منازل و بخش اداری مصرف می شود. این امرنه تنهاباعث اتلاف بخش زیادی ازسرمایه ملی کشور می شود بلکه باعث ایجاد آلودگی های زیادی درمحیط نیزمی شود که اثرات این آلودگی ها به صورت ضایعات زیست محیطی ویا کاهش سطح سلامت جامعه نمایان می شود.
از عایق پشم سنگ در صنعت ساختمان سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاه، کوره ها، اجاق ها، کانال های هوا، دیگ های بخار، دودکش ها و همچنین به منظور عایق کاری صوتی استفاده می شود.

انواع پشم سنگ:

انواع پشم سنگ شامل:

– پشم سنگ فله ای : این نوع عایق صوتی حرارتی بصورت پشم سنگ خام حلاجی شده تولید و به مصرف می رسد و از آن برای پر کردن فضاهای فاقد شکل هندسی منظم استفاده می شود.

– پشم سنگ لحافی : این نوع عایق پشم سنگ بصورت رولی به بازار ارائه می شود و بسیار انعطاف پذیر می باشد. پشم سنگ لحافی در انواع مختلف بدون روکش و با روکش آلومینیومی و کاغذ کرافت تولید می شود و برای عایق کاری سقف ساختمان ها، سوله ها، دیوارها، سقف های کاذب، کانال های تهویه هوا و سطوح با انحنای کم استفاده می شود.

– پشم سنگ پتویی:عایق پتویی پشم سنگ یک عایق حرارتی صوتی حیاتی برای صنایع به حساب می آید و عموما جهت عایق کاری ماشین آلات، تجهیزات صنعتی و لوله های با قطر بالا استفاده می شود. در این نوع عایق پشم سنگ از هیچ نوع عامل پیوندی استفاده نشده است.

– پشم سنگ تخته ایاین نوع عایق پشم سنگ یکی از پرکاربردترین محصولات پشم سنگ می باشد، زمینه های کاربردی بسیاری دارد و تقریبا در تمام صنایع از آن استفاده می شود. در صنعت ساختمان سازی در عایق کاری صوتی و حرارتی دیوار، کف و سقف کاربرد فراوانی دارد و صنایع کوره سازی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها از مصرف کننده گان عمده این محصول هستند. این محصول در دانسیته و ضخامت های مختلف تولید می شود.

– پشم سنگ لوله : همانطور که از نام آن پیداست، عایق لوله ای پشم سنگ برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. پشم سنگ لوله ای در قطر استاندارد لوله های موجود در بازار و در ضخامت های مختلف تولید می شود.

این محصولات پشم سنگ با پوشش خارجی یا بدون پوشش تولید می شوند.
از ویژگیهای پشم سنگ می توان به نصب ساده، خنثی بودن با تمام مصالح مورد استفاده در ساختمان و صنعت، غیر سمی بودن، سازگاری با محیط زیست، مقاوم بودن در برابر آتش، ضریب هدایت حرارتی پایین، قدرت جذب بالای صوت، انتقال صدای کم، اشاره کرد.

عایق های پشم سنگ یا پشم معدنی نزدیک به 44% کل عایق های بکار رفته در صنایع مختلف و ساختمان ها را شامل می شوند.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

ارائه انواع سیستم های اعلام حریق

ارائه انواع سیستم های اعلام حریق

ما فقط یک گروه نیستیم ما تفکر و اقدامی نو با رویکردی جهانی در حوزه سیستم های اعلام حریق و اطفا حریق در کشور هستیم. هیراب متشکل از متخصصین خبره با دانشی جهانی بر لبه تکنولوژی های روز در تلاش است علاوه بر ارائه بهترین راهکارها و خدمات در این حوزه ، به ارائه آموزش های حرفه ای در حوزه اعلام و اطفا حریق طبق استانداردهای NFPA بپردازد و مسیر سنتی موجود رو به رویکردی مدرن و توام با دانش سوق دهد تا مشتریان در انتخاب و تصمیم خود هوشمنداتر عمل کنند.

سیستم اعلام حریق

این سیستم ها سیستم  متشکل از چندین قطعه الکترونیکی میباشد
که با توجه به امکاناتی که درون آنها در نظر گرفته شده
و سنسور های که در آنها به کار رفته قادر به تشخیص حریق و اعلام آن میباشد.

این سیستم دارای انواع متفاوتی میباشد از جمله:

انواع سیستم اعلام حریق

سیستم آدرس پذیر:
این سیستم علاوه بر تشخیص حریق قابلیت اعلام محل آتش سوزی را نیز دارا میباشد.

سیستم متعارف:
چندین حسگر در مکان های مختلفی از محل مورد نظر قرار داده شده که همگی
به واحد کنترل مرکزی متصل میباشند و هر مدار مسئول کنترل یک منطقه است.

سیستم بی سیم :
این سیستم با توجه به اینکه نیاز به هیچ گونه سیم و کابل کشی در محل را ندارد
بسیار نصب و راه اندازی راحتتری نسبت به مدل های دیگر دارد
و کاربرد های بیشتر نیز در محل های مختلف دارد
و هر کدام از سنسور های آن که حریق را تشخیص دهند
قادر خواهد بود که به شماره های که برای آن ثبت شده تماس بگیرد و حریق را اعلام کند.

سیسستم های خودکار و دستی

هر کدام از سیستم های بالا میتوانند خودکار باشند و یا دستی
در حالت دستی یک شستی برای اعلام آتش سوزی وجود دارد
که باید توسط انسان فشرده شود تا آژیر دستگاه به صدا در بیایید
در واقع کار تشخیص آتش سوزی بر عهده انسان است و به صورت خودکار عملی انجام نمیدهد

سیستم های خودکار وابستگی چندانی به انسان ندارند
و خود قادر به تشخیص حریق هستند و در صورت تشخیص حریق نیز قابلیت اعلام را دارا میباشند.

سیستم های اعلام آتش سوزی با توجه به توانایی های که دارند مخصوصا قابلیت کنترل از راه دور
در بسیاری از اماکن و واحدهای مسکونی و تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

چگونگی تشخیص حریق توسط سیستم ها

عملکرد سیستم های اعلام حریق بر اساس تشخیص یکی از اثرات آتش سوزی یعنی دود ، حرارت و یا شعله میباشد

در زمان نصب این سیستم ها محل مورد نظر به چندین قسمت تقسیم میگردد
که به هر کدام از این قسمت ها یک زون گفته میشود
و هر یک از این زون ها توسط یک سنسور جداگانه کنترل میشوند

در سیستم های اعلام معمولی تنها آتش سوزی تشخصی داده شده
و آژیر مربوطه به صدا در می آیید و در صورت مجهز بودن به سیستم تلفن تماس گیرنده
با شماره ای که بر روی آنها ثبت شده است تماس حاصل میشود

در سیستم های هوشمند علاوه و بر تشخیص و اعلام آتش سوزی و تماس تلفنی این امکان وجود دارد
که آدرس دقیق محلی که دچار حریق شده است نیز اعلام گردد
و همچنین عنصری را که حریق را تشخیص داده مشخص میگردد
و خبردهنده مربوط به همان محل فعال میشود و حریق را اعلام میکند.

اجزای سیستم اعلام حریق:

1-تجهزات مربوط به تشخیص حریق

2-تجهیزات مربوط به اعلام پس از وقوع حریق

3-مرکز کنترل اصلی که رابط بین تجهیزات تشخیص و اعلام  میباشد.

نحوه اطلاع رسانی در سیستم اعلام حریق

1-ارسال پیام های متنی و یا صوتی توسط یک سیستم تلفن کننده به شماره های که بر روی آن ذخیره شده.

2-به صدا درآمدن آژیر صوتی و یا چراغ های چشمک زن در محل.

3-پخش پیام های صوتی از قبل ضبط شده توسط سیستم صوتی هشدار مرکزی سیستم  در محل.

هدف از هر یک از اطلاع رسانی های بالا اطلاع رسانی به افراد حاضر در محل و یا نزدیک محل
جهت حفاظت از جان افراد و همچنین اقدام برای اطفاء حریق میباشد.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

بهترین محل تهیه و تعمیر اینورتر

بهترین محل تهیه و  تعمیر اینورتر

اینورتر یک قطعه بسیار پر کاربرد و شناخته شده در صنعت الکترونیک است و همانطور که از نام این قطعه برمی آید عملکرد اینورتر تبدیل کردن است اما اینکه چه نوع تبدیلی انجام میگیرد توسط این قطعه و کاربرد آن چیست در ادامه تشریح میکنیم

عملکرد اینورتر

عملکرد این قطعه تبدیل جریان مستقیم DC به جریان متناوب AC است
که در ساخت بسیاری از وسایل الکترونیکی کاربرد دارد و میتواند علاوه بر افزایش عمر دستگاه
مصرف برق را نیز کاهش دهد این قطعه تبدیل جریان را بدون استفاده از هیچ قطعه متحرکی انجام میدهد.

به کمک اینورتر میتوان بدون کاهش قدرت و گشتاوری سرعت یک موتور سه فاز را کنترل کرد.
اینورتر در توان و ظرفیت های مختلف برای استفاده در دستگاه های الکترونیکی مختلف ارائه میشوند.

عملکرد اینورتر

مهمترین کاربرد اینورتر

  1. به کمک این قطعه مصرف انرژی مورد نیاز دستگاه کاهش یافته در نتیجه برق مصرفی کاهش مییابد.
  2. جریان راه اندازی دستگاه کاهش میابد در نتیجه دستگاه طول عمر طولانی تری خواهد داشت.
  3. کنترل سرعت موتور و امکان تغییر آن
  4. ایجاد تغییر در جهات حرکت موتور
  5. محافظت کرذن از موتور در مقابل اضافه بار
  6. کنترل از راه دور دستگاه
  7. افزایش سرعت موتور نسبت به سرعت واقعی آن
  8. امکان برنامه ریزی کردن حرکت موتور

تشریح برخی از کاربرد های اینورتر

عملکرد اینورتر در مقابل اضافه بار اینگونه است که با افزایش بار ،
موتور خاموش شده و پیغام مناسب به نمایش داده میشود.

اینورتر به گونه ای موتور دستگاه را راه اندازی میکند که هیچ گونه ضربه ای به قسمت های مکانیکی وارد نمیشود
و این باعث افزایش طول عمر میشود که اصطلاحا راه اندازی نرم میگویند.

به کمک اینورتر میتوان بدون نیاز به قطع و وصل جریان برق اصلی ، دستگاه را خاموش و روشن نمود.

در دستگاه های که موتور مرتبا جهت حرکتش تغییر میکند یعنی چپگرد و یا راستگرد دارد
و یا اینکه خاموش و روشن میشود مانع از گرم شدن دستگاه گردیده و از سوختن دستگاه جلوگیری میکند.

اکثر دستگاه های الکترونیکی در زمان راه اندازی جریان برق بیشتری نیاز دارند نسبت به زمانی که در حین کار هستند
در نتیجه برای تامین این انرژی موتور قوی تر را بری راه اندازی آن انتخاب میکنند
که در لحظه روشن شدن جریان بیشتری از شبکه دریافت میکند و در نتیجه مصرف انرژی بالاتر میرود
با استفاده از اینورتر جریان برق مورد نیاز دستگاه در زمان راه اندازی افزایش می یابد و در حین انجام کار کاهش میابد.

اینورتر این امکان را میدهد که بتوان با جریان برق خانگی یعنی 220 ولت یک موتور سه فاز را راه اندازی کرد.

عملکرد اینورتر

مزایایی استفاده از این قطعه

  1. افزایش عمر مفید دستگاه
  2. کاهش مصرف انرژی تا 50 درصد
  3. عدم نیاز به استفاده از دستگاه های کنترل دبی مکانیکی
  4. حذف شوک راه اندازی به دستگاه

موارد کاربرد اینورتر

دستگاه های که گشتاور ثابت دارند مانند میکسر ، نوار نقاله و ...

دستگاه های که گشتاور متغییر دارند مانند فن ، پمپ و ...

دستگاه های که به توان ثابت نیاز دارند مانند دستگاه های ماشینی

اینورتر به عنوان یک قطعه برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی در ساخت بسیاری از وسایل الکتریکی از جمله وسایل الکتریکی منزل مورد استفاده قرار میگیرد از این رو عیب یابی اینورتر و تعمیر آن حائز اهمیت است.

عیب یابی اینورتر

شناخت دقیق اجزای تشکیل دهنده اینورتر و همچنین عملکرد اینورتر و چگونگی اتصال آن

میتواند در تشخیص عیب و برطرف کردن آن به شما کمک کند.

عیب یابی اینورتر

اجزای تشکیل دهنده اینورتر عبارتند از :

  1. واحد مدار یکسو کننده:

که عملکرد این قطعه در اینورتر این است که برق ورودی AC را به برق  DC  میانی تبدیل نمایید.

  1. واحد مداری DC  :

این واحد برق DC میانی را در خازن های توان بالایی که میتوانند ولتاژ زیادی را در خود برای چند دقیقه نگهداری کنند ذخیره میکند.

  1. واحد مداری وارونگر:

این واحد برق DC  را گرفته و به ولتاژ سینوسی AC تبدیل میکند

با این سه فرایند برق DC  به AC تبدیل شده و در موتور های AC  مورد استفاده قرار میگیرد.

اینورتر

عیب یابی اینورتر

اگر اینورتر با مشکل مواجه شد در درجه اول صفحه نمایش و اتصالات آنرا چک کنید

سپس دماها را بررسی کنید اگر متوجه چیزی نشدید به صورت چشمی اینورتر (درایو فرکانس متغییر)را بازدید کنید

اگر گرد و غباری بر روی داریو وجود دارد برطرف کنید و بعد از آن از سفت بودن اتصالات اطمینان حاصل کنید

در بسیاری از موارد شل شدن اتصالات ورودی و خروجی درایو منجر به قطع شدن اینورتر میگردد.

قطع و یا شل بودن اتصال برق ورودی به درایو و یا اتصال به موتور معمولا مهمترین دلیل عدم کارکرد درست اینورتر است.

عیب یابی اینورتر

ولتاژ سه فاز ورودی نباید انحرافی بیشتر از 5 درصد از مقدار نامی خود داشته باشد

ولتاژ خروجی داریو نیز بررسی شود

اضافه ولتاژ و یازیر ولتاژ اینورتر را از مدار خارج میکند

همچنین مشکلاتی مانند اضافه بار موتور منجر به قطع شدن اینوتر میشود.

تعمیر اینورتر

عیب یابی اینورتر با چک کردن اجزای آن

اگر با بررسی های چشمی به مشکل داریو پی نبردید باید اجزای آنرا مورد بررسی قرار دهید

  1. چک کردن یک سو کنند ورودی:
  1. چک کردن خروجی اینورتر
  1. چک کردن خازن های باس DC
  1. چک کردن منبع تغذیه داخلی

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

فنیکا یادگیری برای کسب و کار

فنیکا یادگیری برای کسب و کار

آموزشی که ما در دانشگاه و مدارس با آن آشنا هستیم دارای نقاط ضعف بسیاری هست مخصوصا اگر مدارس یا دانشگاه مورد نظر دارای امکانات لازم جهت یادگیری و مهارت آموزی نباشد ، این نوع از آموزش مسیر استعداد یابی یا فهم علاقه به انجام کار و آینده شغلی رو هم تحت تاثیر قرار میدهد.

خیلی از ما فارق التحصیلان مدارس و دانشگاه ها بعد از چند سال کار و خواندن رشته های بسیار سخت دانشگاهی به این نتیجه میرسیم مهارت لازم را برای شغلمان نداریم و باید به آموزشگاهها رجوع کنیم یا کتابهای فراوانی بخوانیم تا به مهارت شغلی مد نظر برسیم.

خب این کار کلی هزینه و زمان لازم داره ! تازه اگر کارهای خانواده یا شغلمون اجازه بده.

پس بهترین مسیر آموزشی ، آموزش آنلاین بدون حاشیه و سریع است، آموزشی که از کلی گویی اجتناب کنه و سریع بره سر اصل مطلب و فن مورد نظر رو به خوبی یاد بده.

ما در فنیکا به همراه اساتید خبره صنایع مختلف با شما خواهیم بود که مهارتی را به شما بیاموزیم که برای کسب و کار شما مفید باشد.

تا در اسرع وقت با هزینه کم تمامی مفاهیم تجربی و علمی مورد نیاز را برای راه اندازی یک کسب و کار یا پاسخ به سوالات اساسی در آن را به شما بگوییم.

آموزش پرورش بلدرچین در فنیکا

در فضایی هرچند محدود در مساحت 25 مترمربع باعلاقه میتوانید با یک الی دو نفر به پرورش بلدرچین بپردازید.

پرورش بلدرچین از ضریب امنیتی بیشتری برخوردار است، یکی از مزایای مهم این طیور زود بازده بودن پرورش آن است، بلدرچین پرنده ای است که پرورش آن بسیار سود ده است ، اما باید قبل از پرورش این پرنده به مواردی مانند میزان سود ، متراژ محل پرورش ، تجهیزات مورد نیاز و هزینه های پرورش آن توجه کافی کرد.

معمولا کسانی که هدف شان از پرورش بلدرچین تولید تخم می باشد از قفس های مکانیزه چند طبقه استفاده می کنند ولی کسانی که دوست ندارند هزینه زیادی را برای تجهیز مکان پرورش بلدرچین بپردازند از روش سنتی استفاده می کنند. این کاملا به خودتان بستگی دارد که از قفس های مکانیزه استفاده کنید یا آنها را به صورت ساده و در بستر پرورش دهید ولی پیشنهاد ما این است که اگر اولین بارتان است که بلدرچین پرورش می دهید، بهتر است از روش ساده استفاده کنید و بعد از گذشت چند دوره که موفقیت را در کارتان احساس کردید می توانید اقدام به خرید قفس بلدرچین بنمایید. ما در دوره پرورش بلدرچین بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت.

اهداف آموزش دوره پرورش بلدرچین

  • کسب دانش مربوط به پرورش بلدرچین توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد سالن پرورش بلدرچین
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های پرورش بلدرچین
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه پرورش بلدرچین تصمیم بگیرید.

آموزش پرورش قارچ در فنیکا

پرورش قارچ دکمه ای در رده شغلی گروه کشاورزی قرار می گیرد ، شما در دوره پرورش قارچ با وظایفی همچون طراحی و احداث واحد پرورش قارچ و تأمین تجهیزات و ابزار  ،  تهیه رقم مناسب بذر ، تهیه کمپوست و بذر زنی ، تهیه خاک پوششی و ضد عفونی نمودن آن ، آماده سازی سالن پرورش ، نگهداری از بسترهای قارچ ، برداشت قارچ و نگهداری ، فرآوری و ضدعفونی آن را خواهید آموخت .

در دوره پرورش قارچ دکمه ای شما می توانید به درستی مكان و تجهيزات را انتخاب کنید ، سالن و بستر مناسب کشت را آماده سازی کنید . ، تشخيص قارچ دکمه ای و تهيه و نگهداري بذر و آماده سازي بستر جهت كشت را شناسایی کنید و همچنین انجام عمليات داشت ، و برداشت و بسته بندي و بازار يابي آن را بیاموزد.

برگشت زودهنگام سرمایه از دیگر امتیازات این کار است. با توجه به مراتب فوق وضعیت این شغل از نظر اشتغال در حال حاضر مناسب می باشد و آینده کاری آن نیز خوب است و اشتغال زایی آن در صنایع غذایی صد در صد است. درصورتیکه فرهنگ مصرف این ماده مغذی در بین مردم کشور جابیفتد، شرایط بهتری نیز برای شاغلین این حرفه قابل تصور است.

قارچ خوراکی، یک محصول زود بازده است که کشت و پرورش آن به دلایلی نظیر شاخص اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از پسماندهای کشاورزی و ماهیت اشتغال زایی در پرورش قارچ و مزیت نسبی آن درمقایسه با دیگر محصولات کشاورزی، باعث شده که استقبال از پرورش قارچ همواره رو به افزایش باشد، چراکه برای این فعالیت کشاورزی نیازمند تهیه زمین وسیع نخواهیم بود و کشت آن به صورت طبقاتی قابل انجام است.

اهداف آموزش دوره پرورش قارچ

  • کسب دانش مربوط به پرورش قارچ توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد سالن پرورش قارچ
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های پرورش قارچ
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه پرورش قارچ تصمیم بگیرید.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

بهترین مرکز خرید گیفت کارت

بهترین مرکز خرید گیفت کارت

- خرید گیفت کارت آیتونز اپل ، پلی استیشن ، استیم ٬ گوگل پلی و ... با تخفیف ویژه :

سایت گیفت کارت GiftCard.iR ، اولین و معتبرترین وبسایت ارائه دهنده انواع گیفت کارت در ایران امکان خرید انواع گیفت کارت آیتونز اپل ، گیفت کارت psn ، گیفت کارت استیم ٬ گیفت کارت گوگل پلی و ... با تخفیف ویژه را برای شما فراهم کرده است.

خرید گیفت کارت از مطمئن ترین راه

از آن جا که پروسه خرید گیفت کارت به صورت مجازی صورت می گیرد ، اطمینان از خرید مهم ترین مساله برای کاربران خواهد بود.

از طرفی ارائه قیمت های مناسب که برای اکثر کاربران ایرانی قابل پرداخت باشد نیز یکی از امتیازات فروشگاه های ارائه دهنده گیفت کارت به حساب می آید.

فروشگاه گیفت کارت به عنوان معتبرترین فروشگاه ارائه دهنده انواع گیفت کارت ، قصد دارد جهت رفاه حال کاربران گرامی تمامی گیفت کارت های خود را با تخفیف ویژه در اختیار این عزیزان قرار دهد.

از جمله محصولات بسیار بی نظیر این فروشگاه می توان به گیفت کارت اپل ، گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت گوگل پلی ٬ گیفت کارت آمازون ٬ ویزا کارت و مستر کارت مجازی اشاره کرد.

محصولات با تخفیف ویژه فروشگاه گیفت کارت

  • گیفت کارت اپل
  • گیفت کارت psn
  • گیفت کارت استیم
  • گیفت کارت ایکس باکس و مایکروسافت
  • گیفت کارت گوگل پلی
  • انواع ویزا کارت و مستر کارت مجازی و ...

از جمله امتیازات دیگر فروشگاه گیفت کارت که کمتر جایی می توان دید ٬ ارائه انواع گیفت کارت با قیمت های دلخواه است که به کاربران حق انتخاب بیشتری برای خرید خواهد داد.

امتیازات ویژه خرید گیفت کارت از فروشگاه GiftCard.iR

خدمات و امتیازاتی که در صورت خرید از این فروشگاه امن و مطمئن در اختیار کاربران قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان خرید با قیمت های مختلف بدون هیچ محدودیتی. سایت گیفت کارت به کاربران فرصت می دهد گیفت کارت مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت ها خریداری نموده و اکانت خود را شارژ نمایند.
  • تخفیفات ویژه و مناسبتی برای همه کاربران در نظر گرفته شده است.
  • بلافاصله پس از خرید ٬ کاربر اطلاعات کارت خود را دریافت کرده و به پنل کاربری خود دسترسی خواهد داشت. در پنل کاربری فرد می تواند اطلاعات حساب کاربری خود را مشاهده نماید. لیست تراکنش ها، تاریخ خرید ٬‌ کد خریداری شده و تمام پرداخت ها در پنل قابل مشاهده است.
  • دامنه سایت گیفت کارتhttps://GiftCard.iR دارای گواهینامه ssl است که نشانگر امنیت جهانی و استاندارد بودن این سایت است.
  • پشتیبانی آنلاین در این فروشگاه وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند خرید و حتی نیاز به مشاوره جهت ثبت نام و خرید ، کاربران می توانند از آنها کمک بگیرند.
  • امنیت بسیار بالای درگاه های پرداخت که خرید مطمئن را برای کاربران فراهم می آورد.
  • تنوع بسیار بالای محصولات باعث می شود که کاربر بدون صرف زمان اضافی گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری نموده و بلافاصله پس از آن تحویل گیرد.
  • اعتبار فروشگاه گیفت کارت به عنوان اولین و معتبرترین فروشگاه ارائه دهنده ی گیفت کارت می تواند تضمین خرید شما باشد.

تنها با زدن دکمه خرید می توانید گیفت کارت مورد نظر خود را به آسانی و با اطمینان خاطر خرید نمایید.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام بخش جدانشدنی از مردم ایران و کسب و کارهای نوین می باشد و به علت گسترش و در دسترس بودن می توان آن را بهترین محیط برای تبلیغ برای کسب و کارها دانست.

اگر شما مالک هر کسب و کاری باشید مطمئنا با یک برنامه ریزی صحیح می توانید از طریق اینستاگرام به فروش مطلوب برسید. 

اولین و اساسی ترین مرحله در بحث برندینگ و جذب مشتری و افزایش فالوور اینستاگرام برای پیج خود، قرار دادن مطالب مناسب و مرتبط یا همان تولید محتوای کاربرپسند می باشد که می بایست به طور منظم و پیوسته انجام شود و در مرحله بعد نیاز به دیده شدن می باشد که این امر از طریق تبلیغات و به اشتراک گذاشته شدن مطالب توسط کاربران صورت می گیرد.

شما برای شروع قوی تر و بهتر دیده شدن، نیاز دارید که با خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک و کامنت به پیج خود رنگ و لعاب ببخشید.

شاید این برای شما سوال باشد که آیا فالوور اینستاگرام بخریم یا خیر؟ عده ای بر این باورند که خرید فالوور اینستاگرام برای پیج بی فایده است، ولی صرف نظر از درست یا غلط بودن این مطلب، همه ما می‌دانیم که ارزش و اعتبار یک پیج اینستاگرام بر اساس تعداد فالوورهای آن پیج می‌باشد. و اگر این فالوور ها از یک منطقه جغرافیایی مشخص مانند ایران باشند اعتبار آن پیج به مراتب بالاتر می‌باشد. در نتیجه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام باعث افزایش محبوبیت و پیشرفت پیج شما می‌شود.

شاهد این مدعا پیج های مطرح و محبوب اینستاگرام از جمله واینرها، بازیگران، خواننده ها و ورزشکارانی هستند که برای افزایش محبوبیت خود و پیشی گرفتن از رقیبان، با خرید فالوور اقدام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام و همچنین افزایش لایک و ویو اینستاگرام خود می نمایند.

مردم نیز زمانی که می‌بینند شما تعداد فالوور زیادی را برای خود جذب کرده اید، به این فکر می‌کنند که شما چه مطالب مفیدی دارید که باعث شده این تعداد دنبال کننده را به خود جذب کنید. این امر باعث می‌شود خواه یا ناخواه، مطالب شما را بررسی کنند و در صورت نیاز محصول شما را خریداری نمایند و شما را نیز دنبال کنند و به دیگران معرفی نمایند. این روش باعث جذب فالوور واقعی و باکیفیت و فعال می‌شود.

بی شک جمله معروف «مردم عقلشان به چشمشان است» را زیاد شنیده اید. متاسفانه یا خوشبختانه امروزه این جمله نمود فراوانی دارد و امروزه کاربران اینستاگرام با وجود تعداد بالای پیج های محبوب، کمتر به سراغ پیج هایی با فالوور پایین می‌روند حتی اگر این پیج ها مطالب زیبایی را به اشتراگ بگذارند.

در نتیجه شما با خرید فالوور برای پیج های تجاری خود نیز می‌تواند اولین قدم برای بازاریابی اینستاگرامی‌و جذب مشتری از طریق اینستاگرام را بردارید و در ادامه با قراردادن پیوسته محتوای مناسب در پست ها و استوری های خود و همچنین تبلیغات اینستاگرام، فروش محصول خود را بیشتر نمایید. یکی از جمله پیج های معروف دیجی کالا می‌باشد که شما با یک بررسی سطحی متوجه اختلاف فاحش تعداد فالوورها و تعداد لایک و کامنت های این پیج خواهید شد.

با اینکه اکثر مردم از غیرواقعی بودن این اعداد و ارقام میلیونی خبر دارند اما ناخودآگاه به چشم برتری به این پیج ها نگاه می‌کنند.

جالب است بدانید برخی از پیج های سلبریتی ها که 7 یا 8 میلیون فالوور دارند، بسیاری از اوقات چیزی در حدود 200 هزار لایک و 600 هزار ویو دارند که قسمتی از این تعداد ویو ها را نیز از سایت ما و یا سایت های مشابه خریداری می‌کنند، برای مثال خرید 100 هزار ویو برای یک کلیپ تصویری به مبلغ 30 هزار تومان برای یک بازیگر، سلبریتی و یا فروشگاه مطرح اینترنتی مبلغ ناچیزی می‌باشد.

با این تفاصیر که ذکر شد صرف نظر از اینکه پیج خود را چه مدت هست که ساخته اید و اینکه چه مقدار دنبال کننده دارید، شما می‌توانید با خرید فالوور ایرانی و لایک اینستاگرام، محبوبیت پیج خود را افزایش دهید و در ادامه با تبلیغات اینستاگرام و تبادل مناسب با افراد دارای پیج اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام خود را تضمین کنید. کاربران زمانی که می‌ببینند شما دنبال کننده زیادی دارید ناخودآگاه ترغیب می‌شوند تا شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد پست های شما جالب است.

در انتها سایت سایبرگرام به آدرس https://www.cybergram.ir را به شما معرفی می کنم که یکی از معروف ترین و معتبرترین سایت های خرید فالوور و لایک اینستاگرام می باشد و با سابقه کاری ای که دارند برای اکثر پیج های معروف ثبت سفارش انجام داده اند و شما نیز می توانید تمام نیازهای خود از جمله بازدید فیلم و استوری و ... را از آنها تهیه نمایید.

 

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




ن : khashayars

تعمیرات مبل در تهران با بالاترین کیفیت !

تعمیرات مبل در تهران با بالاترین کیفیت !

مبلمان یکی از اساسی ترین لوازم در منزل بوده که قیمت نسبتاً بالایی هم دارد. نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی خانه را نمی توان نادیده گرفت. استفاده همیشگی از مبل ها موجب تغییر شکل ظاهری رویه و حتی زیره آن می شود.

در گذر زمان حتی گران ترین مبل ها دچار فرسودگی می شوند. تعمیرات مبل راهکاری مناسب و کم هزینه برای رفع خرابی ها و آسیب های ظاهری مبل می باشد.

آسیب های وارده به پایه های مبل، پارگی های سطحی و عمقی و یا سایش روکش مبل، شکستگی و حتی خرابی اسفنج با انجام تعمیرات مبل برطرف می شوند. قیمت تعمیرات مبل همیشه بسیار کمتر از هزینه تعویض مبلمان است. با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی، نوسانات قیمت دلار و بی ثباتی قیمت ها در بازار، تعمیرات مبل برای صرفه جویی در هزینه های خانوار بهترین تصمیم می باشد.

مبلمان با کیفیت می توانند سال های زیادی بخشی از دکوراسیون منازل باشند. اما گاهی سبک مبلمان خسته کننده شده و تکراری می شوند. قیمت تعویض مبلمان نیز سرسام آور خواهد بود. در این صورت محیط منزل کسالت بار می شود و نیاز به تغییر دکوراسیون دارد.

یک راه ساده برای تغییر دکوراسیون با قیمت مناسب، تعویض رویه مبل است. اگر می خواهید یک تغییر عالی و اساسی در محیط منزل ایجاد کنید، پارچه و رویه مبل را براساس ترکیب رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری منزل تغییر دهید. تغییر در شکل ظاهری مبلمان یکی از محبوب ترین درخواست هایی است که ما در مبل ساتن انجام می دهیم.

تعمیرات مبل یا رویه کوبی یک کار تخصصی بوده که توسط نجار حرفه ای انجام می شود. در واقع رویه کلی مبل شامل: تعویض رویه، فنرکشی، تعویض اسفنج وغیره است که موجب نوسازی مبلمان می شود.
رویه کوبی مبل برای صندلی میز ناهارخوری، مبل های قدیمی و نوسازی کاناپه های بزرگ استفاده می شوند. رویه کوبی مبل استیل بهترین راه برای زیباسازی و تغییر شکل ظاهری آن است. به این ترتیب نیازی به تعویض مبلمان و صرف هزینه زیاد نخواهید داشت.هزینه تعمیرات مبل ارتباط مستقیمی با خدمات رویه کوبی مبل دارد. پارچه رویه در قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و بیشترین تاثیر را در افزایش هزینه تعمیر مبل دارد.

مبلمان راحتی، بخشی از دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شود که باید همیشه تمیز و پاکیزه باشند. شستشوی مبلمان جهت نظافت و پاکیزگی رویه مبل الزامی است. همواره از نیروهای متخصص برای شستشوی مبلمان استفاده کنید تا عمر مفید مبل ها حفظ شود و در صورت آسیب احتمالی از خدمات رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استفاده کنید.

لیست هزینه تعمیر مبل ساتن

تعمیرات مبل ساتن توسط افراد مجرب، آموزش دیده و با قیمت مناسب انجام می شوند. تعمیرات مبل در تهران شامل تعمیر انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل استیل و حتی مبلمان تخت خواب شو می باشد.

تعویض رویه مبل، رفع ایراد نجاری و تعمیر شکستگی، تعویض اسفنج مبل، رنگ کاری مبل استیل، رنگ کاری مبل راحتی و ... را به حرفه ای های مبل ساتن بسپارید.

قبل از ثبت سفارش حتما از متخصصین ما مشاوره بگیرید تا در برآورد قیمت تعمیرات مبل همه موارد برای شما بصورت شفاف اطلاع رسانی شده و با توجه به آن تصمیم مناسب خود را بگیرید. جهت جلب رضایت مشتری خدمات تعمیرات میل ساتن شامل مشاوره و بازدید رایگان است همچنین می توانید از کارگاه ساتن با تعیین وقت قبلی بازدید داشته و از کیفیت ارایه خدمات ما مطلع گردید.

در نظر داشته باشید که هزینه پارچه مد نظر به صورت مجزا محاسبه و اعلام می شود. چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه جنس مناسب توسط متخصصین ما داشته باشد، همکاران ما در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارائه کند. برای اطلاع از لیست کامل قیمت تعمیرات مبل استیل و مبل راحتی به وب سایت ساتن مراجعه نمایید.

تعمیرات مبل در تهران

در این اوضاع اقتصادی دیگر نیازی به تعویض مبلمان ندارید! ما فرسوده ترین مبل ها را تعمیر می کنیم. تعمیر مبل در تهران یکی از خدمات ارزنده مبل ساتن است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و یا به وب سایت مبل ساتن ( satanmoble.com ) مراجعه نمایید :

مشاوره قبل از سفارش : ۰۹۱۲۷۰۱۶۶۷۰

شمال تهران : ۲۲۸۹۴۲۹۶

شرق تهران : ۷۷۹۲۶۲۹۹

شمال غرب تهران : ۸۸۰۸۳۱۷۹

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.