همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

شیمیایی آمازون معتبرترین فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی تحقیقاتی

شیمیایی آمازون معتبرترین فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی تحقیقاتی

این روزها خرید مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی اورجینال با توجه به افزایش نرخ دلار،  به دغدغه اصلی دانشجویان، محققان و واحد های D& R شرکتها تبدیل شده است.

از دیگر مشکلات موجود ،افزایش قیمت مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و بعضا ً عدم اطمینان از اصل بودن مواد شیمیایی موجود در داخل، می باشد.

پازل صنعت رنگ ایران بدون تکه گمشده تحقیقات هرگز کامل نمی شود ولزوم تحقیق در صنعت رنگ مطابق با تکنولوژی روز دنیا برای ارائه تکنیکهای نو اجتناب ناپذیر است لذا دسترسی به مواد شیمیایی تخصصی در مقیاس آزمایشگاهی برای انجام پروژه تحقیقاتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای خرید آنلاین مواد شیمیایی اصل چه کار باید انجام دهیم؟

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی آمازون تله ،وبسایت بسیار قدرتمندی است که مواد شیمیایی اصل را در مقیاس تحقیقاتی در اختیار شما قرار می دهد.

 آمازون تله راه حل دستیابی به برندهای جهانی ″

مواد شیمیایی موجود در فروشگاه آنلاین آمازون تله برای صنایع رنگ، رزین، چسب و کامپوزیت

می باشد و بیش از صدها محصول را به صورت آنلاین به فروش می رساند. قیمت های هر محصول بسیار پایین تر از قیمتهای جهانی بوده و ارسال بلافاصله  بعد از ثبت سفارش در همان روز کاری انجام می گیرد.

آمازون تله مواد شیمیایی کمپانی های معتبر اروپا و امریکا را بدون واسطه در اختیار شما قرار می دهد.

برای یافتن کالای مورد نظرکافی است با ورود به سایت و جستجوی نام محصول در نوار جستجو، خرید خود را کامل کنید و یا با رفتن به بخشهای زیر محصول مورد نظر خود را بیابید.

♦ رزین های آب پایه

♦ رزین های پایه حلال

♦ پیگمنت ها

♦ افزودنی ها

♦ هادنرها

♦ مواد اولیه رزین

سپس محصول مورد نظر خود را در سبد خرید اضافه کنید و با چند کلیک ساده با کارت شتاب خود خریدتان را انجام دهید و رایگان در آدرس خود تحویل بگیرید.

بخش مقالات آمازون تله اطلاعات کاملی را در مورد مواد شیمیایی در سایت خود گرد آوری کرده است. از مطالب منتشر شده در بخش مقالات آمازون تله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

◄ خواص فیزیکی پلیمرها

◄ پیگمنتهای شب تاب

◄ غلظت دهنده های سولزی

◄ پراکسیدهای آلی

هرماه بیش از 100 مطلب کاربردی و غیر تکراری در بخش مقالات منتشر می شود که هریک از این مطالب اطلاعات زیادی را به دانش شما می افزاید.

برخی از مشتریان ما :

پژوهشگاه پلیمر

پژوهشگاه رنگ

دانشگاه شیراز

دانشگاه تبریز

پژوهشگاه مواد و انرژی

پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی

دانشگاه تهران

دانشگاه صنعتی امیر کبیر

پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه امیرکبیر و ....

### پایان خبر رسمی




ن : khashayars

اهمیت تصفیه فاضلاب به منظور حل مشکل بحران کم آبی

اهمیت تصفیه فاضلاب به منظور حل مشکل بحران کم آبی

همه ما می‌دانیم که جهان و تمام موجودات زنده‌ برای ادامه حیات به آب وابسته هستند، به همین دلیل مشکلاتی که در کمبود یا نبود منابع آب ایجاد می‌شود بر کسی پوشیده نیست. کمبود آب به کمبود منابع آب شیرین گفته می‌شود. در واقع اگر میزان این منابع کمتر از میزان مورد تقاضا باشد، با کمبود آب مواجه خواهیم بود.

موضوع کمبود آب و انجام اقدامات مناسب در رابطه با این موضوع آن‌قدر اهمیت دارد که امروزه رقابت‌های اقتصادی شدیدی در ارتباط با مقدار و کیفیت آب در حال شکل‌گیری است و در چند سال آینده این رقابت‌ها بیشتر خواهد شد. البته نمی‌توان با چند شعار ساده این مشکل را حل کرد و تا دیر نشده باید دست به کار شد.

در حال حاضر حدود یک سوم از جمعیت جهان حداقل یک ماه از سال را در شرایط کمبود شدید آب به سر می‌برند. حدود نیم میلیون از مردم دنیا تمام سال با کمبود آب مواجه هستند و نیمی از بزرگترین شهرهای جهان کمبود آب را تجربه می‌کنند.

ایران ما با آب و هوایی گرم و خشک و منابع آبی نه‌چندان زیاد، یکی از کشورهایی است که با کمبود این نعمت بزرگ مواجه است. استفاده بی‌رویه از منابع آب در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی دلیل اصلی کمبود آب است و کاهش شدید بارندگی‌ها و گرم شدن کره زمین هم به این مشکل بزرگ دامن می‌زند.

از سوی دیگر مدیریت نکردن فاضلاب‌های شهری و صنعتی، عدم تصفیه فاضلاب و رهاسازی آب‌های آلوده به محیط، نه‌تنها سبب آلودگی زیست محیطی می‌شود بلکه با ورود آلودگی‌ها به آب‌های تمیز، بیشتر به این منابع آسیب می‌زند. همچنین پساب‌های فاضلابی با نفوذ به منابع آبی زیرزمینی سبب آلودگی بیشتر آب می‌شوند.

تصفیه فاضلاب چطور می‌تواند مشکل آب را حل کند؟

ورود آب‌های آلوده به دریاها می‌تواند سبب مرگ بسیاری از جانوران آبزی شود. فراموش نکنیم که دنیای ما از دنیای موجودات آبزی، پرندگان، گیاهان و سایر موجودات جدا نیست. ما انسان‌ها از تمام این موجودات و گیاهان استفاده می‌کنیم، به همین دلیل خطر این آلودگی‌های پی‌درپی بیشتر از هر چیزی متوجه خود ما و نسل‌های پس از ماست. با این حال، با مدیریت درست در حوزه تصفیه فاضلاب می‌توان دوباره از منابع آبی برای مصارف مختلف استفاده کرد. با این کار، هم از کمبود آب جلوگیری به عمل می‌آید و هم می‌توان از آلودگی و آسیب بیشتر  به محیط زیست جلوگیری کرد.

حال که اهمیت تصفیه فاضلاب واضح و مشخص است، شاید این سوال برایتان مطرح شود که چه راهکارهایی برای استفاده بهینه از منابع آبی و مدیریت فاضلاب وجود دارد. یکی از بهترین شیوه‌ها برای مدیریت آب و فاضلاب، استفاده از روش‌های درست برای تصفیه آنها است.

در فرایند تصفیه آب و فاضلاب مواد آلاینده یا پساب‌ها از فاضلاب شهری خارج می‌شود. با روش احیای آب می‌توان آب را دوباره به چرخه آبی برگرداند یا برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد. بخش عمده این فاضلاب‌ها را فاضلاب منازل و مقدار کمی از آن را  فاضلاب صنعتی تشکیل می‌دهد. برای جداسازی این مواد آلوده و تصفیه فاضلاب فرایندهای فیزیکی، شیمیایی و زیستی انجام می‌شود تا در نهایت ایمنی لازم برای رهایی آب در محیط ایجاد شود. محصول جانبی این فرایند که زباله نیمه جامد یا دوغاب است لجن فاضلاب نامیده می‌شود. این لجن قبل از دفن و ورود به محیط مجددا باید تصفیه شود.

در دنیا شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی در زمینه تصفیه آب و تصفیه فاضلاب فعالیت دارند و برای بهبود شرایط آبی و زیست محیطی سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام می‌شود. شرکت‌هایی مانند وئولیا (Veolia Environnement) و سوئز (Suez Environnement ) در فرانسه و شرکت آی تی تی (ITT Corporation)  و نالکو (Nalco Company) در ایالات متحده از جمله این شرکت‌ها هستند که در حوزه مدیریت آبی و تصفیه فاضلاب فعالیت دارند.

پرتو کنترل هوشمند ؛ همگام با روند روزِ دنیا

شرکت فنی و مهندسی پرتو کنترل هوشمند از جمله شرکت‌های فعال و موفق در زمینه طراحی و اجرای  انواع سیستم‌های تصفیه آب و تصفیه فاضلاب در کشور عزیزمان ایران است که برای حل مشکل کم آبی در کشور گام‌های بزرگی برداشته است. این شرکت پیمانکاری با نزدیک به دو دهه تجربه با بسیاری از سازمان‌های آب و فاضلاب، پالایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و نظایر آنها همکاری داشته است و از سال ۱۳۹۰ با بسیاری از شرکت‌های بزرگ خارجی مانند کمپانی‌های EMEC ایتالیا، Hydro  امریکا، AIS استرالیا برای تأمین تجهیزات کنترل کیفی آب و فاضلاب و پکیج‌های تزریق کلر و دیگر مواد شیمیایی همکاری می‌کند.

شرکت بزرگ پرتو کنترل هوشمند با شعار «پاسخ‌گویی بهنگام، کیفیت خدمات و تجهیزات» از تجربیات کارشناسان کاردان و موفق در زمینه طراحی تجهیزات تصفیه فاضلاب، پکیج تصفیه آب و پکیج تصفیه فاضلاب بهره‌مند است.

از جمله فعالیت‌های شرکت پرتو کنترل هوشمند در زمینه تجهیزات تصفیه فاضلاب می‌توان به چربیگیر، آشغالگیر، دریچه کشویی (دریچه آب بند) و دانه‌گیر اشاره کرد.

شرکت پرتو کنترل هوشمند با توجه به نوع کار از روش‌های مختلفی در دستگاه‌های تصفیه آب استفاده می‌کند؛ برای مثال از فرایندهای فیزیکی شامل فیلتراسیون، ته‌نشینی و تقطیر یا از روندهای زیستی مانند کربن اکتیو (کربن فعال) و فیلترهای شنی و ماسه‌ای و همچنین از فرایندهای شیمیایی مثل کلرزنی و اوزون‌زنی استفاده می‌کند. از جمله دستگاه‌های تصفیه آب در شرکت پرتو کنترل هوشمند می‌توان به آب شیرین‌کن (RO)، سختیگیر، کلرزن گازی و فیلترشنی اشاره کرد.

این شرکت دارای پکیج‌های کاملی در رابطه با تصفیه فاضلاب در سازمان‌ها و مراکز مختلف مانند پکیج تصفیه فاضلاب شهری یا در کشتارگاه‌ها، پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان‌ها و پکیج تصفیه فاضلاب برای کارگاه‌های قالی‌شویی و کاغذسازی است.

به یاد داشته باشیم که آب اکسیر زندگی است و باید به بهترین شیوه آن را مدیریت و نگهداری کرد. بیایید با مدیریت درست و استفاده از تجهیزات مناسب این اکسیر را برای خودمان و فرزندان‌مان حفظ کنیم.

https://www.partocontrol.com

https://en.wikipedia.org/wiki/Water_scarcity

https://en.wikipedia.org/wiki/Sewage_treatment

https://en.wikipedia.org/wiki/Wastewater_treatment

http://www.etcgroup.org/content/worlds-10-largest-water-companies




ن : khashayars

معرفی سایت اسقاط آنلاین

معرفی سایت اسقاط آنلاین

رپورتاژ آگهی :اگر به دنبال یافتن راهی برای از بردن ضایعات الکترونیکی خود هستید چاره ی آن تنها یک تماس تلفنی با اسقاط آنلاین است. بسیاری از مشاغل ممکن است در سطح انبوه با ضایعات کامپیوتر، ضایعات باطری ماشین و یا ضایعات موبایل مواجه شوند. نگه داشتن این ضایعات کار عاقلانه ای نیست زیرا هم به فضای زیادی نیاز دارد و هم اینکه بعضا شامل مواد سمی همچون جیوه می باشند و خطرناک می باشند بنابراین باید به فکر یک خریدار ضایعات الکترونیکی باشید که بهترین خدمات ممکن را داشته باشد.

یکی دیگر از خدمات ویژه و جالب توجهی که اسقاط آنلاین ارائه می دهد فروش باطری نو با قیمت روز بازار می باشد. یعنی این موسسه هم ضایعات شما را با مناسب ترین قیمت خریداری می کند و هم اینکه می توانید در اسقاط آنلاین باطری نو را به صورت عمده با قیمتی مناسب خریداری کنید.

اسقاط آنلاین کدام ضایعات الکترونیکی را خریداری می کند ؟

دیگر نگران ضایعات الکترونیکی خود مانند ضایعات باطری ماشین، ضایعات کامپیوتر و ضایعات برد موبایل نباشید. اسقاط آنلاین خریدار انواع ضایعات الکترونیکی شما می باشد.

کافی است با شماره ی 09128099856 تماس بگیرید. در کمترین زمان ممکن مامورین این موسسه در مکان حاضر شده و ضایعات را خریداری می کنند و وجه آن را در همان لحظه پرداخت می کنند. به همین سادگی و تنها با یک تلفن می توانید ضایعات الکترونیکی خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانید.

چنان چه قصد خرید باطری نو را در سطح انبوه دارید باز هم تلفن ذکر شده نیاز شما را مرتفع می کند زیرا همانطور که گفته شد اسقاط آنلاین علاوه بر خرید ضایعات فروشنده ی عمده ی باطری نو نیز می باشد.

جمع بندی 

اگر به دنبال یک خریدار منصف و مطمئن برای ضایعات الکترونیکی خود هستید قطعا می توانید اسقاط آنلاین را انتخاب کنید و تنها با یک تلفن ضایعات باطری، کامپیوتر و ... را به فروش برسانید. قیمت ضایعات مختلف در سایت این کارگروه به صورت تفکیکی مشخص شده و تمامی قیمت ها کاملا منصفانه می باشند. این شفاف سازی نشان از اهیمت این کارگروه به مخاطبان خود می باشد.

همچنین اگر به دنبال خرید باطری نو و انبوه باطری نو هستید باز هم می توانید اسقاط آنلاین را انتخاب کنید. در این کارگروه می توانید انواع باطری ماشین نو را به قیمت عمده خریداری کنید.

 




ن : khashayars

تولید محتوا برای اینستاگرام با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد

تولید محتوا برای اینستاگرام با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد

تولید محتوا برای اینستاگرام با هدف افزایش فالور و افزایش فروش

 

کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش هستند.آنها سلایق گوناگونی دارند اما با توجه به تعداد بسیار زیاد آنها ، میتوان گفت که هیچ کسب و کار یا ایده ای نیست که به سوشیال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی نیاز نداشته باشد.

حالا، علاوه بر استفاده تفریحی از شبکه‌های اجتماعی، کاربران برای دریافت مهمترین اخبار، خرید، استفاده از خدمات، مقایسه بین سرویس ها یا شرکت ها و ... از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

از میان شبکه‌های اجتماعی که به صورت رسمی قابل دسترسی کاربران در ایران هستند و مورد اقبال فراوانی هم قرار گرفته اند، می توان از اینستاگرام نام برد.

شبکه اجتماعی که مدتی است تحت مالکیت فیسبوک فعالیت می‌کند.

این شبکه اجتماعی بر طبق آخرین آمار های منتشر شده دارای حدود ۲۴ میلیون کاربر فعال ایرانی است.

هر چند تعداد اکانت های ایرانی فعال در این شبکه اجتماعی بسیار بیشتر می باشد.

این حجم از حضور کاربران فعال ایرانی می‌تواند برای برندها، صاحبان کسب و کار و یا حتی افرادی که علاقه‌مند به حوزه پرسونال برندینگ هستند بسیار جذاب باشد.

استفاده از خدمات اصلی این شبکه اجتماعی کاملا رایگان است و تنها تبلیغات است که نیاز به پرداخت هزینه در این بستر دارد.

برای موفقیت در این شبکه اجتماعی نیاز به آنالیز رقبا و برنامه ریزی درست برای حضور موفق ، فعالیت اصولی و تولید محتوای مناسب و حرفه ای ، ایجاد ارتباط صحیح با مخاطبان، درگیر کردن آنها با صفحه خودتان، علاقه مند سازی آنها به استفاده از خدمات و محصولات شما و در نهایت شبکه سازی و جذب مخاطب ( فالوور ) فعال و هدفمند می باشد.

آنالیز رقبا برای تولید محتوا اینستاگرام

شما باید رقبای خود تان را بشناسید.

آنها را بر اساس قدرت تاثیر گذاری روی مخاطبان و بازار هدف نحوه فعالیت و ایجاد ارتباط با کاربران لیست کنید تا بتوانید برای رقابت با آنها برنامه ریزی کنید.

برای گرفتن بهترین نتیجه در این رقابت با صفحات دیگر، نیاز است که زمینه رقابت را به خوبی بشناسید. از ابزار شرکت در این رقابت شناخت کافی داشته باشید.

نقاط قوت و ضعف مخاطبان خود را بشناسید و با آگاهی از نقاط ضعف و قوت خودتان یک فعالیت حرفه‌ای را شکل دهید.

 

برنامه ریزی تولید محتوا (تقویم محتوا) اینستاگرام

برای طراحی یک تقویم محتوای خوب، باید نیازها و علاقه مخاطبان تان را بشناسید.

آنها تا زمانی که تحت تاثیر خدمات شما و تخصص شما قرار نگیرند، اقدام به خرید از شما نخواهند کرد.

پس باید ابتدا آنها را متاثر از حرفه‌ای‌گری خودتان کنید بعد توقع خرید داشته باشید.

در طراحی تقویم محتوا، شما ابتدا تعداد پست هایی که میخواهید در یک بازه زمانی مشخص برای مثال (یک ماهه) را مشخص می کنید.

در آخر نیاز است که موضوعات خود را برای انتشار در تاریخ های مورد نظرتان مشخص کنید.

برای مثال ، مجموعه رایکا قصد دارد در فروردین ماه 1398 ، در ساعت 10:30 صبح روزهای انتخابی خود پست هایی را منتشر کند.تعداد 10 پست برای اینکار انتخاب شده است که طبق جدول زیر منتشر میشود.

تاریخ نوع محتوا عنوان پست
13 فروردین پست مناسبتی پست ویژه گرامیداشت روز طبیعت
17 فروردین پست انگیزشی شروع با انگیزه فعالیت به صورت رسمی در سال ۹۸
۱۹ فروردین پست آموزشی آموزش انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو صفحات سایت
۲۰ فروردین پست اطلاع رسانی اطلاع‌رسانی تمدید تخفیف تا پایان فروردین ۹۸
۲۲ فروردین پست سرگرمی انتشار یک ویدیو شاد و فان مرتبط با تکنولوژی
۲۴ فروردین پست انگیزشی ایجاد انگیزه برای شروع یک هفته خوب
۲۵ فروردین پست ویدئویی موشن گرافیک اختصاصی رایکا
۲۷ فروردین پست آموزشی ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت های روزانه
۲۸ فروردین پست نمونه کار معرفی اپلیکیشن ماشین سازی اراک
۳۱ فروردین پست انگیزشی یک ویدیوی انگیزشی

 

 

- تولید محتوای اینستاگرام ، جذابیت در کنار انتقال درست پیام

 

حالا که برنامه خود را برای انتشار محتوا آماده کرده اید باید با استفاده از ابزارهای لازم نسبت به طراحی محتوای با کیفیت اقدام کنید.

در اینستاگرام شما می‌توانید از فرمت تصویر و یا فیلم برای انتشار محتوای خود استفاده کنید.

اما طراحی محتوای اینستاگرام چالش های زیادی را در خود دارد.

انتشار مطالب با هدف ایجاد آگاهی از برند، مدیریت افکار، جذب مخاطب و یا افزایش فروش صورت می‌گیرد؛ اما انجام این پروژه نیاز به توانایی انجام طراحی گرافیک ساخت کلیپ و نوشتن محتوای تبلیغاتی می باشد.

یک محتوای مناسب در اینستاگرام علاوه بر جذابیت بصری باید محتوای جذابی داشته باشد تا با انتقال درست پیام شما، بتواند باعث دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در تولید آن محتوا گردد.

تمامی بخش های توضیح داده شده به علاوه فرآیندهایی مانند آنالیز و رهگیری رفتار کاربران در قبال پست منتشر شده، انتخاب روش های صحیح تبلیغاتی، انتشار گسترده تبلیغات و غیره فعالیت‌هایی است که در مجموعه رایکا با عنوان تولید محتوا برای اینستاگرام انجام میشود.

ما در رایکا اپ از آغاز تا پایان یک پروژه سوشیال مارکتینگ را برای شما انجام خواهیم داد و تا دریافت بالاترین میزان بازخورد و موفقیت شما، در کنارتان خواهیم بود.




ن : khashayars

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصيلي 98

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصيلي 98

برنامه تدبیر یعنی چه؟

کاملترین نمونه برنامه سالانه براساس طرح تدبیر 1398-1399

تهیه و تدوین شده توسط مدرس و مجری و نویسنده که 15 سال سابقه مدیرت مدرسه ابتدایی را برعهده داشته است

این برنامه سالانه مطابق با ساحت های سند تحول تدوین گردیده است که شما با دانلود این طرح تدبیر 6 ساحت را در یک برنامه عملیاتی کاملا ساده و اماده خواهید داشت

با توجه به اهمیت و ضرورت راهنمایی در این برنامه بنده بصورت رایگان در تمامی فصل سال اماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان خواهم بود کافیست مشکلات برنامه تدبیر را در آیدی drsifile@ در میان بگذارید همچنین با توجه به تخصصی بودن کار و ارائه فایل تقلبی توسط سودجویان اینترنتی لطفا قبل از خرید تمامی سوالات خود را با بنده در میان بگذارید تا از دریافت کاملترین برنامه توسط مدرس و نویسنده طرح اطمینان حاصل نمایید بعد اقدام به خرید نمایید.

چند تصویر نمونه از محیط برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر ۹۸

 

توصیحات جدول تکمیل شده خود ارزیابی اولیه و پایانی جهت نمره دهی 1 تا7 سال تحصیلی 98-99 با محیطی بسیار ساده با میانگین گیری خودکار

جدول شماره(6)یا فرم خود ارزیابی در ابتدا و انتهای سال تحصیلی جهت مشخص شدن وضعیت مدرسه از لحاظ امور اداری تا آموزشی و فیزیکی می باشد ما این جدول را در دو فرم ورد و اکسل(میان گین گیری خودکار) برای شما عزیزان تدارک دیده ایم هر گونه سوال در مورد نحوه پر کرردن جدول شماره (6) در ایدی بنده به ادرس drsifile@ آماده پاسخگویی می باشم

ساحت ها و امتیازات
1-ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي حداکثرامتياز49
2-ساحت اجتماعي سياسي حداكثر49 امتياز
3-ساحت علمي فناورانه حداكثر42 امتياز
4-ساحت تربیت زیستی بدنی حداكثر42 امتياز
5-ساحت زيبا شناختي وهنري حداكثر 28 امتياز
6-ساحت اقتصادي و حرفه اي حداكثر35 امتياز
7-فرا ساحتي(مواردی غیر از 6 ساحت)
حداكثر56 امتياز
امتیاز کل فرم 301

توضیحات جدول شماره (2) یا همان برنامه عملیاتی(برنامه سالانه تدبیر) طبق شیوه نامه سال تحصیلی 98 جهت اپلود در سایت همگام که آخرین فرصت آن شهریور ماه و گاهی تا هفته اول مهر می باشد

جدول شماره(2)یا همان برنامه سالانه براساس طرح تدبیر طبق شیوه نامه جدید می باشد که شما مدیر محترم بعد از تکمیل خود ارزیابی اولیه که در توضیحات بالا ارائه نمودیم در ادامه کار برنامه سالانه(شماره2) که توسط بنده کاملا آماده شده است را ویرایش مختصر در حد مشخصات مدرسه و امکانات و تجهیزات نمده و سپس در سایت همگام اپلود نمایید.

1-جدول تکمیل شده ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي
2-جدول تکمیل شده ساحت اجتماعي سياسي
3-جدول تکمیل شده ساحت علمي فناورانه
4-جدول تکمیل شده ساحت تربیت زیستی بدنی
5-جدول تکمیل شده ساحت زيبا شناختي وهنري
6-جدول تکمیل شده ساحت اقتصادي و حرفه اي
7-جدول تکمیل شده فرا ساحتي

توضیحات تقویم اجرایی (فرم3)ویزه برنامه تدبیر که بصورت کاملا اختصاصی و جدا از سایر تقویم های مدارس می باشد

جدول شماره (3) یا تقویم اجرایی براساس برنامه تدبیر که هماهنگ در راستای جدول شماره دو جهت تحقق آن اهداف در طول سال تحصیلی می باشد که این نمونه تقیم مختص به برنامه تدبیر بوده و در فرمت ورد بوده و نیاز به هیچ گونه تغییراتی ندارد

1-جدول تقویم اجرایی خاص برنامه سالانه تدبیر

2-براساس فعالیت های روز ماه سال

3-این تقویم خاص و برای این برنامه تدوین شده است

جدول شماره 4 : یا همان فرم بهبود فرایند ها بصورت تکمیل شده طبق شیوه نامه جدید

جدول شماره (4) یا هنمان فرم بهبود فرایند ها که توسط کلیه پرسنل مدرسه در طول سال تحصیلی هر 45 روز یک بار باید تکمیل و گزارش عملکرد خود را به مدیر آموزشگاه ارائه نمایند توسط بنده بصورت کامل آماده و نمره دهی شده است

1-مرحله ی اول مرحله ی دوم مرحله ی سوم مرحله ی چهارم مرحله ی پنجم مرحله ی ششم

2-ساحت-فرایند-فعالیت-میزان پیشرفت در انجام اقدام مورد نظر

3-بسیار خوب-خوب-متوسط-ضعیف-انجام نشده

جدول شماره 5 بازدید های بیرونی متناسب با ساحت های جدید

جدول شماره (5) ویژه بازدید های درونی و بیرونی که توسط کارشناسان اداری و ارزیابان برنامه تدبیر در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد بصورت آماده در این پکیج در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

موانع و مشکلات اجرا راهکارهای پیشنهادی

اقدامات انجام شده در مدرس

نقات قوت و ضعف

پوشه بندی مستند سازی سال جدید براساس ساحت ها جهت عدم سردرگمی مدیران مدارس

این قسمت اختیاری بوده و جز برنامه تدبیر ارائه نشده و صرفا جهت آموزش مدیران و معاونان مدارس جهت مستند سازی و نحوه ردیف کردن مستندات خود در سیستم اداری آموزشگاه می باشد که با یک نگاه اجمالی و بررسی ساده نسبت به نحوه مستند سازی برنامه تدبیر کاملا آگاهی خواهید یافت

 

لینک دانلود

دانلود برنامه سالانه تدبیر 98-99

 

 

 




ن : khashayars

بهترین سایت مرجع دانلود رایگان ایران

بهترین سایت مرجع دانلود رایگان ایران

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین سایت های دانلود برنامه و بازی های اندروید را معرفی کنیم:

بی شک اندروید تایم را می توان به عنوان بهترین سایت مرجع دانلود رایگان ایران معرفی کرد. سایتی که برنامه ها و بازی های اندرویدی را به صورت روزانه در سایت خود قرار داده و با به روز رسانی برنامه ها و بازی های قدیمی کار خود را تکمیل می کند. سایت اندروید تایم در ایران و بر روی سرور های آسیاتک نگهداری می شود و این نیز باعث شده تا سرور بارگذاری سایت و دانلود فایل ها برای کاربران ایرانی چند برابر شود. البته این نیز به نفع کاربران می باشد زیرا اینترنت آن ها در صورت استفاده از این سایت و دانلود فایل های موجود در آن نیم بها محاسبه خواهد شد.

اندروید تایم سریع ترین سایت از لحاظ قرار دادن نسخه های جدید بازی و نرم افزار های اندروید مانند اینستاگرام ، تلگرام ، واتس اپ و… برای کاربران که باعث می شود آن ها بتوانند بهترین استفاده از این برنامه ها ببرند. بنابراین ما توصیه می کنیم برای دانلود برنامه ها و بازی های مد نظر خود از سایت اندروید تایم استفاده کنید.




ن : khashayars

گیفت کارت را از کدام فروشگاه اینترنتی گیفت کارت بخریم ؟

گیفت کارت را از کدام فروشگاه اینترنتی گیفت کارت بخریم ؟

 

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز قصد داریم به یک موضوع جذاب در زمینه گیفت کارت بپردازیم . کاربران زیادی طی یک دهه اخیر با گیفت کارت آشنا شده و اند و کاربردهای آن را دیده اند . به طور مثال کاربران با خرید گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا حساب کاربری خود را در اپ استور امریکا شارژ کرده و با آن جم کلش آف کلنز خریداری می کنند و یا کاربری با خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا برای دستگاه پلی استیشن 4 خود و شارژ آن در PSN ID خود بازی زیبای God Of War را خریداری می کند یا کاربری با خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا و شارژ والت گوگل خود روی دستگاه اندرویدی اقدام به خرید سکه بازی  اندرویدی ساکر استار می کند .

در پیرو توضیحات داده شده درباره گیفت کارت کاربران به دنبال یک فروشگاه معتبر و ارزان قیمت و با سابقه خوب برای خرید گیفت کارت خود هستند که ما فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز را به نشانی giftcardbaz.com که دارای تمامی مجوز های لازم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و ... می باشد را با بیش از 10 سال سابقه کاری معرفی می کنیم .

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز دارای بیش از 400 نوع گیفت کارت با تنوع بسیار بالا می باشد و در صورتی که گیفت کارت مد نظر شما جز محصولات فروشگاه نمی باشد می توانید با ارسال ایمیل به پشتیبانی سایت نسبت به تهیه آن اقدام کنید .

گیفت کارت چیست ؟

معمولاً گیفت کارتها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب کسان با وارد نمودن یک کد شارژ میشود و شما در واقع با این اعتبار مجازی میتوانید برای خرید اجناس و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس کاربرد نمایید. کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی همانند بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی هستند که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل گرفتن میباشند. برای مثال گیفت کارت آیتونز قابل کاربرد در استور آیتونز یا اپ استور بوده و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل کاربرد در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و در ایکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در سونی و غیره…

کارت PSN چیست و به چه‌کاری می‌آید؟

اصلی‌ترین مزیت یک کارت PSN یا همان کارت شبکه پلی‌استیشن(PlayStation Network Card) این است که می‌توانید خدماتی را که به‌وسیله‌ی فروشگاه پلی‌استیشن ارائه می‌شود، با استفاده از این کارت‌ها، به‌جای استفاده از کارت اعتباری خریداری نمایید. اگر تمایل به خرید بازی، افزودنی‌های بازی و هر آنچه بر روی شبکه پلی‌استیشن موجود است دارید، می‌توانید از گیفت کارت‌های پلی‌استیشن ارائه‌شده بر روی سایت گیفت کارت باز استفاده کنید. همین طور شما با خرید پلاس می توانید به بازی های رایگان PS4 روی شبکه پلی استیشن دسترسی پیدا کنید .

با گیفت کارت تمامی پرداخت های خود را در اینترنت  و بعضا خارج از اینترنت انجام دهید

کاربرد های بسیار زیاد گیفت کارت و دسترسی سریع ، آسان و ارزان به آن باعث شده است کاربران برای انجام کارهای خود به خصوص در اینترنت از گیفت کارت استفاده کنند . کمپانی های زیادی به خصوص اپل ، گوگل ، سونی و … برای محصولات خود گیفت کارت تولید کرده تا کاربران به آسانی از محصولات دیجیتالی آنها استفاده کنند ، با این که گیفت کارت کاربرد های زیادی نیز در دنیای فیزیکی دارد . برای دریافت راهنمایی های بیشتر و دریافت آموزش های بیشتر به وبلاگ فروشگاه گیفت کارت باز به نشانی blog.giftcardbaz.com  مراجعه کنید .




ن : khashayars

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا

یکی از مهمترین بخش های یک برنامه مسافرتی خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس می باشد. یکی از مهمترین مسائلی که قبل از آغاز سفر باید به آن توجه نمایید زمان دقیق برای آغاز سفر می باشد. امروزه هماهنگی با دفتر فروش بلیط هواپیما اندکی دشوار است از این رو سامانه گردشگری کجامجا خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما را به مسافران ارائه می دهد. با مراجعه به سایت سامانه گردشگری کجامجا می توانید از پروازهای چارتری، تخفیف بلیط هواپیما، تور گردشگری و قیمت شرکت های مختلف هواپیمایی آگاه شوید. اگر قصد سفر از طریق هواپیما را دارید توصیه می کنیم اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا نمایید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا

شما می توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا مبدأ و مقصد خود را به راحتی انتخاب نموده و به بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارج از کشور دسترس پیدا کنید. همچنین سامانه گردشگری کجامجا از طریق فروش بلیط هواپیما به صورت آنلاین خدماتی از جمله معرفی بهترین هتل ها با قیمت مناسب در شهرها و کشورهای مورد نظر شما را به مسافران ارائه می دهد. شما به راحتی و تنها با مراجعه به وب سایت سامانه گردشگری کجامجا با انتخاب تور مورد نظر خود لیستی طولانی از انتخاب هایی که باعث می شوند سفر شما لذت بخش شود را مشاهده خواهید نمود.

با خرید بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا می توانید از این مسئله اطمینان حاصل نمایید که حتی در ایام شلوغ نوروز و تابستان به راحتی به بلیط هواپیما جهت سفر به شهرهای پربازدید همچون مشهد، کیش و تبریز با قیمتی ایده آل دست یابید. یکی از مهمترین مزایای خرید بلیط هواپیما از این سامانه گردشگری این است که هیچ گاه بدون بلیط نخواهید ماند زیرا این شرکت برای یک سفر لذت بخش تورهای گردشگری بسیار زیادی را معرفی می نماید.

با خرید بلیط هواپیما از سامانه گردشگری کجامجا از چه مزایایی بهره مند خواهید شد؟

شما می توانید به راحتی و از طریق پرداخت الکترونیکی هزینه بلیط هواپیما، به بلیط هواپیما به صورت آنلاین دست یابید و در نهایت بلیط خریداری شده توسط شما از طریق روش های مختلف همچون ایمیل، پیامک یا فکس برای شما ارسال می شود. با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین از سامانه گردشگری کجامجا نیازی به مراجعه حضوری و مهر نخواهید داشت.

چگونه می توان اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سامانه گردشگری کجامجا نمود؟

شما می توانید در وب سایت کجامجا به جستجوی بلیط هواپیمایی به صورت آنلاین بپردازید تنها کافیست مبدأ و مقصد سفر خود را در این وب سایت ثبت نمایید تا لیستی از قیمت های متعادل برای شما ارسال گردد و به راحتی می توانید یکی از بلیط ها که با توجه به بودجه شما متناسب می باشد را انتخاب نمایید و به سفری ایمن و مطمئن بروید.

طراحی ساده سامانه گردشگری کجامجا به شما این فرصت را خواهد داد تا به راحتی به تمامی بخش های سایت دسترسی پیدا کنید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق این سامانه می توانید به راحتی لیستی از تورهای مسافرتی، هتل ها و قیمت های آن ها را مشاهده نموده و با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. با کلیک کردن روی چند گزینه ساده که در بخش سمت چپ این سامانه قرار گرفته است به اطلاعات مورد نیاز خود به راحتی دست یابید. البته لازم به ذکر است اولین گام برای خرید بلیط هواپیما ثبت نام در این سامانه می باشد تا بتوانید به آسانی به پنل کاربری خود دست یابید. پس از ثبت نام وارد پنل کاربری شده از وضعیت بلیط ها و قیمت آن ها مطلع شده و در نهایت اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما نمایید. البته شما می توانید از اطلاعات ارائه شده پرینتی تهیه نمایید تا در فرصت مناسب آن ها را بررسی نموده و گزینه مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

همچنین با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین می توانید لیست قیمت ها را در 50 فرودگاه داخلی با یکدیگر مقایسه نمایید و به اطلاعاتی جامع و کامل در رابطه با ساعت پرواز و تاریخ آن ها دست یابید. کسب اطلاعات در مورد زمان و تاریخ پروازهای مختلف یکی از مزایایی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما از آن بهره مند خواهید شد و می توانید نزدیک ترین تاریخ و بهترین مبدأ را برای سفر خود انتخاب نمایید.

 




ن : khashayars

بهترین شرکت بر ای خرید سایت و طراحی سایت کدام است؟

بهترین شرکت بر ای خرید سایت و طراحی سایت کدام است؟

قیمت خرید سایت چقدر است؟ برای تهیه یک سایت چقدر هزینه لازم است؟ این ها سوالاتی هستند که مشتریان ما که دارندگان کسب و کار در صنف های مختلفی نیز هستند از ما می پرسند. اما مشکل این جاست که هیچ گاه نمی توان پاسخ مشخصی به این افراد داد. زیرا سایت ها مانند لباس یا لوازمی که یک فروشگاه با یک اتیکت قیمت در ویترین می گذارد نیستند. تهیه یک سایت مراحل مختلفی دارد و فعالیت های بسیاری روی آن انجام می گیرد تا به یک وب سایت عالی و آماده به کار تبدیل شود بنابراین قیمت خرید سایت نیز به تمامی این عملیات و زمانی که پروژه طراحی سایت نیاز دارد وابسته است. شاید تمام سایت ها از لحاظ ظاهر شبیه به یکدیگر باشند، یک صفحه با منو و متن و تصاویر اما در واقع طراحی یک سایت بسیار پیچیده تر از این هاست. سایت ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام نیازهای مربوط به خود را دارند، یک سایت خبری با یک سایت فروشگاهی یا یک سایت شرکتی کاملا متفاوت هستند و هر کدام اهداف مختلفی را دنبال می کنند. گستردگی و تعداد صفحات سایت، نوع کاربران، امکانات استفاده شده در سایت، حجم هاست و بسیاری عوامل دیگر بر روی قیمت خرید سایت تاثیرگذار هستند.

طراحی سایت فروشگاهی

هزینه و قیمت خرید سایت ها به نوع سیستم برنامه نویسی و مدیریت محتوا بستگی دارد، برای مثال طراحی سایت با وردپرس ارزان تر تمام می شود. اما طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها کمی فرق دارد و بدلیل نیاز به فضای هاست زیاد، اتصال به درگاه بانکی، تعداد صفحات فراوان، نیاز به سرعت لود بالا، نیاز به خرید سرور اختصاصی و… هزینه بیشتری را دربر دارد. البته در این مورد هم شرکت هایی وجود دارند که با استفاده از فروشگاه سازهای اینترنتی یک سایت فروشگاهی با حداقل امکانات یک وب سایت را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهند. اما هرچه امکانات یک وبسایت فروشگاهی بیشتر باشد حرفه ای تر خواهد بود و کاربر نیز خرید از چنین سایتی را ترجیح می دهد و رضایت بیشتری هم از ورود و خرید از این سایت خواهد داشت.

طراحی سایت شرکتی

امروزه خرید یک وبسایت برای هر شرکتی لازم است و به ایجاد ارتباط راحت تر و سریع تر میان صاحبان شرکت و مشتریان کمک می کند. قیمت خرید سایت شرکتی نیز می تواند بسیار متغیر باشد، قیمت خرید یک سایت شرکتی ممکن است بسیار ارزان اما قیمت خرید سایت شرکتی دیگر بیشتر از آن باشد. مواردی که در قیمت خرید سایت شرکتی دخیل می باشند نوع سیستم مدیریت محتوا، حجم مطالب و تعداد صفحات، قابلیت ریسپانسیو، اتصال به رسانه های اجتماعی، تعداد زبان های وب سایت و… می باشند. هرکدام از این عوامل در تعیین قیمت خرید سایت تاثیر گذار هستند و همچنین اگر سایت به صورت اختصاصی برنامه نویسی شود نیز به قیمت آن می افزاید. این شما هستید که نوع سایت و سفارشی یا آماده بودن آن را تعیین می کنید و انتخاب می کنید که چه امکاناتی بر روی سایت قرار گیرند.

مولفه های موثر در قیمت خرید سایت

همانطور که گفتیم قیمت خرید سایت شامل تعرفه مشخصی نمی شود و به مولفه های مختلفی بستگی دارد که یک طراح براساس نوع وبسایت، نیازها و امکاناتی که از او می خواهید و همچنین مدت زمانی که بر روی سایت شما صرف می کند حدود قیمتی را به شما اعلام می نماید. در ادامه به توضیح برخی از مولفه های موثر بر قیمت خرید سایت می پردازیم.

 




ن : khashayars

کارخانه ساخت اسکلت فلزی تهران آریسمان

کارخانه ساخت اسکلت فلزی تهران آریسمان

کارخانه ساخت اسکلت فلزی تهران آریسمان با سابقه ای موفق و درخشان در حوزه سازه های فلزی به ویژه ساخت اسکلت فلزی و ساخت سوله در کارخانه ای به مساحت 10 هزار متر و با استفاده از نیروی انسانی ماهر و با تجربه و با بهره گیری از تجهیزات روز مورد نیاز از قبیل (دستگاه های جوش رکتی فایر و اینورتر، دستگاه های جوش زیرپودری، دستگاه های جوش تحت پوشش گاز، دستگاه برش CNC ، دستگاه های برش پلاسما، دستگاه های برش ریلی، دیزل ها،  دستگاه های سوراخ کاری و …) و با حضور مهندسان مجرب و گروه های نظارت کیفی همراه با تست های جوش در هر مرحله توسط گروه های نظارت جوش طبق استاندارد های لازم انجام می‌دهد. با دارا بودن تجربه ملی و بین المللی فراوان آماده ارائه خدمات به روز در حوزه های مختلف می باشد.

مراحل ساخت سوله صنعتی در کارخانه تهران آریسمان

طراحی سوله :در ابتدا کارشناسان ما از محل پروژه بازدید کرده و بر اساس نوع کاربری سازه و جغرافیای محل و در نظر گرفتن کلیه امکانات و همچنین قابلیت فازهای توسعه ای ، محاسبات لازم را انجام داده و طراحی صورت می گیرد.
برای این امور از نرم افزارهای مهندسی استفاده می شود و همچنین قابلیت فازهای توسعه ای در نظر گرفته می شود.

زمان بندی ساخت سوله صنعتی :در این مرحله تمامی امور اجرایی و محاسبات ساخت و تهیه مصالح لازم برای ساخت سوله صنعتی از جمله ساخت اسکلت فلزی سوله در کارخانه طبق برنامه های مهندسی و بر اساس استانداردهای لازم صورت می پذیرد.

رنگ آمیزی: پس از ساخت سوله ، عملیات رنگ آمیزی با در نظر گرفتن نوع رنگ، تعداد لایه و ضخامت پوششی که مشتری اعلام میکند، انجام شده و سوله آماده می شود.

نصب سوله و حمل و نقل : پس از انجام مراحل قبل ، متریال مورد نیاز به محل پروژه با دقت بالا حمل شده و نصب سازه فلزی سوله انجام می گیرد.

پوشش سوله : عملیات نصب پوشش سقف سوله بوسیله موادی به نام ساندویچ پانل مرغوب یا ورق گالوانیزه و پشم شیشه و توری مرغی با پیچ های سرمته ای ، پس از نصب سوله اجرا می شود.

دیوار کشی و کف سازی : بنا به طراحی انجام شده و نوع کاربری دیوارکشی و نصب پنجره و درب سالن و عملیات مش بندی و کف سازی انجام خواهد شد.

تاسیسات و برق : پس از آماده شده سوله مطابق نقشه های ارائه شده تاسیسات حرارتی ، برودتی ، آب ، فاضلاب ، هوای فشرده ، برق صنعتی ، روشنایی ، تهویه و … اجرا میگردد.

 

مراحل ساخت اسکلت فلزی در کارخانه تهران آریسمان

  • تهیه نقشه‌های شاپ اسکلت فلزی با توجه به نقشه‌های محاسباتی
  • عملیات برش‌کاری و سوراخ‌کاری
  • عملیات ساخت اعضا سازه اسکلت فلزی
    •  مونتاژ اسکلت فلزی اجرای درز های لب به لب و همراستا کردن ورق ها
    • مونتاژ ستون های I شکل و باکس سازه اسکلت فلزی
    • جوش‌کاری بال و جان در مونتاژ اسکلت فلزی
    • تحدب بال در مونتاژ اسکلت فلزی
  • تمیزکاری و رنگ
  • حمل
  • عملیات پیش مونتاژ و مونتاژ در پای کار
  • عملیات واداشتن، نصب، خال‌جوش و اتصالات موقت
  • تنظیم نهایی، شاقولی کردن ستون‌ها، هم‌محور کردن تیرها و تکمیل اتصالات
  • بازرسی و تأیید نهایی
  • رنگ‌آمیزی و لکه‌گیری

 

 

 





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.