همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران

تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران

ایران به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه و البته بسیار قدرتمند در صنعت ساختمان می باشد و این امر سبب گستردگی تولیدات ساختمانی من جمله تجهیزات آشپزخانه در ایران است. بسیار از تجهیزات آشپزخانه تولیدی در ایران به کشورهای همسایه صادر میشوند و دارای استاندارد اتحادیه اروپا نیز می باشند. تجهیزات آشپزخانه شامل انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، اجاق گاز، فر و شیر آلات بهداشتی می باشند که توسط تولید کنندگان متعددی نیز در ایران تولید میشوند. تولید کنندگان برتری چون اخوان جم، استیل البرز، کن، ناب استیل، ایلیا استیل و تولید کنندگان برتر دیگر که با بکار گیری نیروهای متخصص و دارا بودن استاندارد تولید صنایع ایران به تولید تجهیزات آشپزخانه از این قبیل می پردازند.

تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

شرکت تولیدی اخوان جم از پیشگامان تولید انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار، شیر آلات بهداشتی و اجاق گاز می باشد. اخوان جم فعالیت خود را از اوایل دهه پنجاه آغاز نمود و تا بحال موفق به تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد های معتبر جهانی شده است. کیفیت محصولات اخوان جم به اندازه ای بالا می باشد که گاز صفحه ای تولیدی این شرکت حتی 25% راندمان حرارتی بالاتر از استاندارد های جهانی دارد. تنوع بسیار گسترده در تولید سینک های ظرفشویی استنلس استیل از نظر سایز و کاربری، تولید هود آشپزخانه با تنوعی از جنس استیل و شیشه، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از ویژگی های محصولات اخوان جم می باشد.

تجهیزات آشپزخانه استیل البرز

شرکت تولیدی صنعتی استیل البرز یکی دیگر از تولید کنندگان بنام تجهیزات آشپزخانه می باشد. استیل البرز تولیدات خود را در شهر شیراز با تولید سینک ظرفشویی آغاز نمود و اکنون توانایی تولید بیش از 1.500.000 دستگاه تجهیزات آشپزخانه شامل سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر و اجاق گاز را دارد. محصولات شرکت استیل البرز دارای استاندارد های معتبر تولید در دنیا می باشند و محصولات این شرکت در حال صادر شدن به بیش از 40 کشور دنیا می باشند. ورق های مصرفی در تولید سینک ظرفشویی استیل البرز از کشورهای صنعتی معتبر مانند فرانسه و ژاپن وارد شده و نسبت به دیگر ورق های استیل براق تر می باشند و دارای استاندارد های صنایع ژاپن و آمریکا نیز می باشند.

تجهیزات آشپزخانه کن

شاید در بین محصولات کن هود آشپزخانه کن بیش از باقی محصولات مطرح باشد اما می بایست خاطر نشان نمود که شرکت تولیدی صنعتی کن تولید کننده گستره وسیعی از تجهیزات آشپزخانه شامل سینک ظرفشویی، اجاق گاز و فر توکار نیز می باشد.  شرکت تولیدی صنعتی کن با دارا بودن کیفیت بالایی از محصولات موفق به دریافت انواع استاندارد ها و لوح ها گردیده است. هود آشپزخانه کن در چهار دسته بندی اصلی شومینه ای، توکار، جزیره و زیر کابینتی تولید میشود. سینک ظرفشویی کن نیز در دو دسته اصلی گرانیتی و استیل موجود می باشد.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

گیت ها ی فروشگاهی بی ان بی

گیت ها ی فروشگاهی بی ان بی

در حال حاضر، گیت ضدسرقت یکی از مفیدترین وسایل ضدسرقت برای فروشگاه‌ها و . . . در جهان می‎باشد و همین مفید بودن و کارآمد بودن باعث شده است که زمینه کاری گیت ضدسرقت بیشتر و تکمیل‌تر شود.

از گیت فروشگاهی در موزه، گالری نقاشی، گمرک، کتابخانه‌های مرجع دنیا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها استفاده می‌شود. ولیکن خرید گیت ضدسرقت دو روی سکه دارد که گاه بسیار موفق است و گاه ناموفق. که باید در خرید آن بسیار دقت کنیم. البته محل‌های بزرگی که در بالا مقاله به  آنها اشاره شد معمولا با دقت خریداری می‌کنند. درواقع آنها با مشاوران و کارخانه‌جات تولید گیت مشورت می‌کنند و گیت مناسب صنف خود را با کیفیت بالا تهیه می‌کنند و بعد آن قراردادی بین دو طرف، برای انجام خدمات پس از فروش و رفع مشکلات بعدیبسته می شود، زیرا در گیت فروشگاهی خدمات پس از فروش امری حیاتی است و تضمین‌کننده کارکرد گیت ضدسرقت می‌باشد. گیت‌های ضدسرقت معمولا نیاز به تنظیمات در زمان و مدت مشخص دارند که همان‌طور که بالا اشاره شد این اتفاق معمولا برای فروشگاه‌های بزرگ یا هایپرمارک‌ها روی نمی‌دهد .

درمقابل بسیاری از مغازه‌های کوچک که بدون تحقیقات گیت ضدسرقت خود را تهیه می‌کنند درگیر این مسئله می‌شوند. بعضی شرکت‌ها که بدون تجربه خاصی وارد این صنف می‌شوند و از مشورت با مشاوران مربوطه هم استفاده نمی‌نمایند، بدون داشتن اطلاعات خاص در مورد گیت ضدسرقت و تگ لباس و فقط به خاطر ارزان بودن این اجناس آنها را از چین تهیه می‌کنند که بسیار دیده شده این اجناس اصلا کیفیت ندارند، یا مرجوعی دیگر کشورها هستند و یا جنس‌هایی هستند که از لحاظ تکنولوژی، به صورت وقت گذشته می‌باشد و آنها را تهیه می‌کنند و به ایران می‌اورند و به همین جهت، بسیار ارزان‌تر فروخته می‌شوند و چون این شرکت‌ها، تخصص خاصی جهت نصب و تنظیم گیت‌های ضدسرقت ندارند تازه مشکل دوم شروع می‌شود که آن، نصب غیرکارشناسی گیت فروشگاهی می‌باشد. شرکت گیت فروشگاهی بی ان بی همیشه همراه شماست و به شما کمک میکند تا مناسب ترین سیستم ضد سرقت را برای خود انتخاب کنید .درواقع باید گفت که انتخاب گیت ضدسرقت فروشگاهی مناسب برای هر صنف و نصب مناسب و تنظیم و راه‌اندازی آن کار بسیار کارشناسی می‌باشد که با آموزش و یادگیری فراوان به دست می‌آید. خیلی از عزیزان دزدگیر فروشگاهی خود را  از شرکت‌ها و یا افراد متفرقه که تخصصی خاصی نداشته‌اند، خریداری کرده‌اند و گیت آنها بی‌کیفیت بوده و نتوانسته آنها را به طور صحیح راه‌اندازی کنند و با وعده مختلف فروشنده، آن‌ها واردار به تسویه حساب می‌شوند و پس از مدتی مغازه‌دار متوجه شده گیت فروشگاهی که تهیه کرده کارایی مناسب را ندارد یا به علت بی‌کیفتی سوخته است و شرکت یا فرد موردنظر پای‌بند به قرارداد و گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد و شخص مورد نظر به علت هزینه که کرده فعلا قصد دوباره هزینه کردن را ندارد و مجبور به استفاده از یک گیت ضد سرقت بی‌فایدهمی‌شوند که بعد از مدتی ممکن است مشتریان و دیگران، متوجه شوند که گیت ضد سرقت کار نمیکند و باعث می‌شود آمار سرقت از فروشگاه بالا برود وعملا وجود گیت ضدسرقت کارایی خود را از دست بدهد و همچنین سبب می‌شود برای شما یک خرید ناکام صورت گیرد. همیشه سعی داشته باشید با تحقیقات از شرکتها معتبر که چندین سال است در این صنف مشغول به کار می‌باشند خرید کنید. زیرا شرکت های معتبر  برای ادامه حیات خود، مجبور به بستن قرارداد با تولیدکنندگان باکیفیت هستند و معمولا از کارشناسان استفاده می‌کنند و باعث می‌شود که دستگاه‌های مناسب به شما پیشنهاد دهند و نصب مناسب و بی‌عیبی برای شما انجام دهند و به دنبال آن، اگر زمانی نیاز به تنظیم و استفاده از گارانتی باشد حتما برای شما انجام می‌دهند و شما قادر خواهید بود تا دستگاهی مفید برای فروشگاه خود تهیه کنید که باعث می‌شود آمار سرقت شما کاهش یابد و باعث آسودگی خیال برای شما می‌شود. شرکت بی ان بی همچنین نماینده انحصاری قفل هوشمند شرکت سامسونگ کره جنوبی میباشد که مشتریان جهت خرید قفل دیجیتال و هوشمند به سایت شرکت بیایند.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

همه آن چیزهایی که باید در سفر به مشهد بدانید

همه آن چیزهایی که باید در سفر به مشهد بدانید

سفر به مشهد، همه آن چیزهایی که باید بدانید

مشهد دومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران و پایتخت فرهنگی جهان اسلام است. شهر مشهد به واسطه‌ی وجود حرم امام رضا (ع)، روزانه میزبان مسافران و گردشگران و زائران بسیاری است و تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری مردم ایران و برخی کشورهای جهان شده است. توریست بازار در این مطلب شما را با برخی از جاذبه‎های گردشگری این کلانشهر مذهبی آشنا می‌کند.

حرم امام رضا

شهر مشهد به علت حضور حرم امام رضا (ع) شهر مقدس ایران نامیده می‌شود و هر ساله میلیون­ها زائر با ملیت‌های مختلف از سراسر جهان به زیارت این حرم می­روند.

اگر شما زائر امام رضا باشید می‌دانید که مردم پس از ورود به دروازه‌ی ورودی حرم، مکث کوتاهی کرده و سر خود را به سمت گنبد اصلی می‌چرخانند تا به امام رضا (ع) سلام بدهند. بد نیست بدانید هنگامی که مردم محلی در حال راه رفتن یا رانندگی در اطراف یا مرکز شهر مشهد هستند و حرم را در مسیر خود می‌بینند، به نشانه‌ی احترام رو به آن می‌ایستند و سلام می‌دهند.

حرم امام رضا بسیار بزرگ و دارای معماری زیبایی است. این بنای مقدس دارای تزئینات پر زرق و برق، کاشیکاری‌ها و آینه کاری‌های ظریف، کتیبه‌های خوشنویسی عربی و حیاط‌های متعدد است. ضریح امام رضا (ع) در فضای داخلی حرم قرار دارد. زائرین برای تبرک سعی می‌کنند آن را لمس کرده و پارچه‌ی سبز رنگی را به ضریح ببندند.

بازار زعفران

زعفران به عنوان گران‌ترین ادویه در جهان شناخته می‌شود. بوی شیرین و خاص آن بازدیدکنندگان را به بازارهای محلی مشهد جذب می‌کند تا این طلای سرخ را خریداری کنند. بد نیست بدانید واحد وزن برای خرید و فروش زعفران «مثقال» بوده که هر مثقال معادل حدودا 5 گرم است.

اگرچه خود مشهد تولید کننده‌ی اصلی زعفران نیست، اما این شهر به عنوان مرکز پخش این صنعت در کشور، مقصد مناسبی برای گردشگر و خریدار است.

مقبره فردوسی

با وجود اینکه مقبره‌ی فردوسی، شاعر ایرانی، در شهر توس و در فاصله‌ی 40 کیلومتری مشهد واقع شده است، اما بسیاری از مردم گمان می‌کنند که مقبره‌ی فردوسی در خود شهر مشهد قرار دارد و آن را متعلق به مشهد می‌دانند.

همانطور که اطلاع داریم، فردوسی شاعر حماسی و پارسی‌گوی ایرانی است که کتاب معروف خود یعنی شاهنامه را بدون استفاده از کلمات عربی نوشته است. به همین منظور او را به عنوان ناجی زبان فارسی می‌شناسند. مقبره‌ی بزرگ او در شهر توس که از سنگ مرمر سفید ساخته شده است، صحنه‌هایی از شعر حماسی را به تصویر می‌کشد. اینجا مکانی است که هر علاقمند به فرهنگ و هنر و ادبیات، از آن دیدن می‌کند.

شیشلیک

شیشلیک غذایی است که در بسیاری از کشورها محبوب است، اما تنها یک جا برای کسب تجربه مزه واقعی شیشلیک ایرانی وجود دارد و آن مشهد است. گوشت‌های مرغوب بره با استخوان که در روغن زیتون و زعفران خوابانده شده‌اند، تخصص خاص آشپزهای منطقه‌ی شاندیز مشهد است. در سفر به مشهد به هیچ عنوان نباید این غذای خوشمزه و اصیل را از دست داد.

‎.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

دکتر کجا برم؟ جستجو و انتخاب بهترین خدمات درمانی

دکتر کجا برم؟ جستجو و انتخاب بهترین خدمات درمانی

 

دكتر كجا برم

دكتر كجا برم؟ این احتمالا سوالی است كه بارها و بارها در طول زندگی برایمان پیش آمده است؛
اگر از آن آدمهایی هستید که قبل از مراجعه به پزشك احتمالا یك جستجوی اجمالی داخل اینترنت می كنید و شاید از دوستان و اطرافیانتان هم پرس و جو می كنید، ما در هنر درمان كار شما را راحت كردیم.
ما در آكادمی هنر درمان به نمایش امتیازات، بیان بازخوردها و البته نظرات شما كاربران عزیزمان در ارتباط با پزشک دکتر متخصص ، بیمارستان ها و مراكز درمانی پرداخته و رفتار حرفه ای و تعهد كاری بهترین های كشورمان را با انجام مصاحبه با ایشان در خبرگزاری ایرنا ارج می دهیم؛
شما می توانید با مشاركت در ثبت امتیازدهی به پزشكان و مراكز درمانی، نوشتن كامنت و ارسال تجربه های درمانی خود، سایر كاربران را راهنمایی كرده و هم چنین به واسطه این همكاری دراما(Drama) طلایی و نقره ای دریافت نموده و از آن ها در تهیه محصولات عمومی، اختصاصی و نیكوكاری بازارچه هنر درمان بهره مند شوید.

.
.
.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

بلیط هواپیما و رزرو هتل های خارجی در آژانس هواپیمایی سیاره

بلیط هواپیما و رزرو هتل های خارجی در آژانس هواپیمایی سیاره

آژانس هواپیمایی سیاره توریستی با بیش از دو دهه خدمتگزاری شایسته به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی و عضویت در مجامع بین المللی IATA - JATA - ASTA با کمال افتخار آماده ارائه خدمات مسافرتی می باشد. به سادگی از ما خرید کنید. در وبسایت www.sayyareh.com جهت سهولت هرچه بیشتر همسفران در انتخاب و خرید خدمات مربوط به سفر اقدام به ارائه خدمات آنلاین نموده ایم .

جهت جلب رضایت حداکثری همسفران تلاش کرده ایم تنوع فراوانی در محصولات داشته باشیم به طوریکه تاکنون حدود 470 هزار هتل ، 900 ایرلاین و 5800 سرویس ترانسفر فرودگاهی در سراسر نقاط دنیا با قیمت های مناسب و رقابتی در وبسایت ما قرار گرفته است.

سهولت و راحتی استفاده از وبسایت ، جستجو و خرید آنلاین همواره جزو دغدغه های اصلی مدیران و تیم فنی وبسایت ما بوده است و تیم پشتیبانی 24 ساعته وبسایت سیاره پاسخگوی همسفران عزیز می باشد. علاوه بر ارائه خدمات آنلاین ، همکاران ما در بخش های مختلف تور ، ویزا ، رزرو هتل خارجی، پرواز و بلیط هواپیما در ساعات اداری آماده پذیرش حضوری همسفران هستند.

خدمات ما :

  • نمایندگی فروش بلیط کلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی
  • نمایندگی و رزرواسیون هتل های ایران و سایر نقاط جهان
  • برنامه ریزی و فروش تورهای متنوع و لوکس داخلی
  • برنامه ریزی و فروش تورهای طبیعت گردی
  • فروش تورهای علمی و تفریحی جوانان و نوجوانان
  • برنامه ریزی و فروش تورهای لوکس تفریحی و فرهنگی خارجی
  • ارائه خدمات CIP فرودگاهی
  • انجام امور بیمه مسافرتی
  • ارائه خدمات پروازهای چارتر
  • نماینده فروش تورهای ایرانگردی و جهانگردی مارکوپولو
  • ارائه خدمات ویزا
  • ارائه خدمات آنلاین

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

رامین فلاح کیست؟

رامین فلاح کیست؟

رامین فلاح در دهم آذر ماه 1344 در تهران به دنیا آمد. ولی حسب شغل پدر وی که کارمند وزارت کشاورزی بود دوران کودکی او در شهرهای مختلفی سپری شد. شهرهایی مثل دزفول، اهواز، اندیمشک، لاهیجان، رشت، کاشان، کرمان، اردبیل...

زندگی در شهرهای مختلف قطعاً در زندگی او تأثیر بسیار زیادی داشته. زندگی با اقوام مختلف باعث شد تا او با فرهنگ‌های مختلفی آشنا شود و به قول خودش بتواند با هر شخصی ارتباط بهتری برقرار کند.

 

دوران کودکی و مدرسه

دوران ابتدایی رامین فلاح مقارن شد با دوره‌ای که او همراه خانواده‌اش در استان اردبیل و در منطقه‌ی دشت مغان زندگی می‌کردند. در مدرسه‌ی کوچکی که با مدارس عادی تفاوت زیادی داشت. مدرسه‌ای که در آن همه‌ی کادر آموزشی را یک نفر به عهده داشت. در آن مدرسه همه‌ی مقاطع تحصیلی ابتدایی در یک کلاس آموزش می‌دیدند و معلم مجبور بود برای درس دادن به همه‌ی آنها یک به یک به ایشان درس بدهد. ولی جالب اینجاست که استعدادهای بسیاری از همان مدرسه ظهور کردند.

رامین فلاح تا چهارم ابتدایی را در دشت مغان گذراند. ده ساله که شد همراه خانواده راهی تهران شدند. در تهران او دبستان را در مدرسه نراقی و راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه خوارزمی گذراند.

دانشگاه، آغاز رشد و شکوفایی

او رشته تجربی که با روحیاتش سازگارتر بود را انتخاب کرد و در سال 1362  وارد دانشگاه شد. در رشته زمین شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان قبول شد و بعدها این رشته را در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد.

دانشگاه محلی بود که در آن رامین فلاح بسیاری از استعدادهای خود را شناخت. بخصوص در زمینه‌های ورزشی او استعداد خیلی زیادی از خود نشان می‌داد. روحیات رامین فلاح طوری بود که در دانشگاه هم روابط اجتماعیش به کارش آمد. شاید به خاطر همان سالهایی که در دوران کودکی در شهرهای دیگر سپری کرده بود. در دانشگاه او در چند رشته ورزشی هم فعالیت می‌کرد. این موضوع و روابط اجتماعی قوی او باعث شد تا به سرعت تبدیل به نماینده رشته و بعد نماینده دانشکده و بعد نماینده دانشگاه شود.

همچنین دانشگاه محلی بود که در آن بسیاری از روابطش شکل گرفت. در همان دوره‌ی دانشجویی بود که وارد بازار کار شد. البته شرکای کاری او دوستانی خارج از محیط دانشگاه بودند.

بعد از دوره کارشناسی او در کارشناسی ارشد در رشته ژئوفیزیک پذیرفته شد، ولی این نتیجه در عین ناباوری بعد از چهار سال به او اعلام شد. دلیل آن هم آنچنان که خود دانشگاه اعلام کرد فقط فراموش کردن این موضوع توسط دانشگاه بود!

او برای ادامه تحصیل در رشته ژئوفیزیک به دانشگاه رفت، ولی خیلی زود آن را به خاطر مشغله‌ی کاری رها کرد. او بعدها در رشته MBA تحصیلات خود را ادامه داد و مدرک کارشناسی ارشد گرفت.

زندگی کاری رامین فلاح

او اکنون به جز مدیر عاملی در شرکت "فن‌آوری آزمایشگاهی" در اتحادیه بازرگانان، و در انجمن شرکتهای مهندسی پزشکی عضو هیئت رئیسه و نایب رئیس هر دو آنهاست.

او به همراه دو نفر از دوستان خود، شرکت (طب تکنولوژی) را در سال 1366، زمانی که هنوز دانشجو بود تاسیس کرد. این شرکت بعدها به (تکنولوژی آزمایشگاهی) و بعد از آن به (فن آوری آزمایشگاهی) تغییر نام داد.

این شرکت را رامین فلاح با آقای سلیمانی و آقای ملکانیان شروع کرد. همان یارانی که هنوز هم در کنار آقای فلاح هستند.

کارآفرینی در بحبوحه جنگ

شرکت طب تکنولوژی را رامین فلاح در سن 22 سالگی تاسیس کرد. آن هم در شرایط جنگ و موشک باران که خیلی ها فرار را بر قرار ترجیح میدادند. شاید همین امر باعث شده بود که شرکت بتواند از خلاء تأمین‌کننده در بازار استفاده کند و شروعی قوی داشته باشد. تا جایی که بعضی از مواقع صد در صد پیش فاکتورهایی که توسط شرکت صادر میشد منتج به خرید نهایی می‌گردید. در حالی که شاید حتی امروز که شرکت تا این حد پیشرفت داشته است این مقدار از فروش موفق وجود نداشته باشد.

به خاطر شرایط جنگی در آن سالها کسب و کار به این راحتی نبود و مشکلات خاص خود را داشت. رامین فلاح در خاطراتش می‌گوید که با پزشکی در یکی از بیمارستان ها قرار ملاقات داشتم، در همان لحظه موشک به بیمارستان اصابت کرد. موشکی که خوشبختانه عمل نکرد، ولی حتی با توجه به عمل نکردنش ماشین من را از جای خود تکان داد و به جوی آب کنار خیابان انداخت. با همان شرایط من به سر قرارم رفتم و با دکتر ملاقات کردم، و در همان وضعیت کالای مورد نظر هم فروخته شد.

شرکت (فن آوری آزمایشگاهی) به پیشنهاد آقای سلیمانی تأسیس شد. دوستی و نسبت فامیلی آقای سلیمانی با اقای ملکانیان و آقای فلاح باعث این پیشنهاد کاری و نهایتاً این شراکت گردید.

در آن زمان به علت شرایط خاصی که کشور پس از انقلاب داشت، به علت وقوع جنگ تحمیلی و دیگر عوامل اجتماعی نظم زیادی در نمایندگیهای لوازم پزشکی وجود نداشت. این خود فرصتی بود برای شرکتهای تازه تأسیسی مثل "فن آوری آزمایشگاهی" تا بتوانند از بازار بکر ایران استفاده کنند و پیشرفت نمایند. ولی همانقدر که ورود به بازار در آن شرایط آسان بود، ماندگار شدن در بازار مصائب خود را داشت. موسسان "فن‌آوری آزمایشگاهی" تصمیم گرفتند تا استراتژی خود را از همان ابتدا بر صحت و صداقت و همینطور خدمات پس از فروش درست بگذارند. معتقد بودند در طول زمان همین صداقت است که مشتری را حفظ می‌کند. سیاستی که تا امروز هم ادامه دارد.

ادامه مسیر و چالش های پیش رو

رامین فلاح معتقد است روند کار از سالها پیش که شرکت تأسیس شده به طور فزاینده‌ای در حال تغییر است و آن را از یک شرکت کوچک یک یا دو نفره تبدیل به شرکتی کرده است که تمامی مراحل وارد کردن تا فروش و بعد پشتیبانی را به صورت مستقل انجام می‌دهد.

این شرکت اکنون حدود 300 نفر پرسنل دارد و بدون شک یکی از بزرگترین شرکت در زمینه واردات تجهیزات آزمایشگاهی است. شرکتی که کار خود را با فروش 20 عدد انکوباتور شروع کرد و اکنون نماینده چندین برند بسیار معتبر جهانی در ایران است.

"فن‌آوری آزمایشگاهی" تا سال 1370 فقط در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی کار می‌کرد و از آن پس بود که به سمت واردات و فروش تجهیزات پزشکی پیش رفت.

رامین فلاح می‌گوید از همان ابتدا صداقتمان در کار بود که مخاطبان را ترغیب می‌کرد تا ما را به یکدیگر معرفی کنند و همین امر باعث پیشرفت هرروزه‌ی ما شد. به عنوان مثال قسمت آندوسکوپی شرکت "الیمپوس" که بخش بسیار بزرگی از آن شرکت است به پیشنهاد قسمت میکروسکوپ آن نمایندگی خود را به "فن آوری آزمایشگاهی" محول کرد. که این در زمان خود قدم بسیار بزرگی در جهت پیشرفت شرکت به حساب می‌آمد. نمایندگی شرکت‌های  Drager ،  Getinge ، AMSCO ، Siemens و چندین برند دیگر هم همگی تقریباً به همین صورت به "فن‌آوری آزمایشگاهی" واگذار شد.

رامین فلاح می‌گوید "فن‌آوری آزمایشگاهی" همچنان و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، تلاش خود را برای ارائه به روزترین و بهترین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی صد چندان کرده است و افقهای بسیار روشن‌تری پیش روی این شرکت خواهد بود.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

همه چیز درباره کوچینگ

همه چیز درباره کوچینگ

کوچینگ چیست؟

کوچینگ روندی است که جهت بهبود عملکرد افراد در زندگی روزمره شخصی یا حرفه‌ای، اجتماعی و حتی احساسی کار می‌کند، به این معنی که در بسیاری از زمینه‌های زندگی، برای پیشرفت و ارتقاء عملکرد می‌توان از کوچینگ یاری و کمک گرفت. تمرکز و هدف اصلی کوچینگ به‌جای گذشته بر حال و آینده شخص است و به پیدا کردن و حل کردن مسائل و مشکلاتی که درگذشته اتفاق افتاده است نمی‌پردازد. نظر کوچینگ این است که همه مردم و عموم جامعه بهترین مسیر را خودشان می‌توانند تشخیص دهند و غالباً پاسخ مشکلاتشان، نزد خود آن‌ها است. کوچ‌ها درواقع با مراجعه‌کننده خود شریک و دوست می‌شوند تا با آن‌ها برای طرح‌ریزی و رسیدن به آنچه دوست دارند کمک کنند. پس‌ازاین رو انتخاب‌کننده و تصمیم‌گیرنده نهایی مسیر سرنوشت و کاردان و نوآور زندگی، خود مراجعه‌کننده است؛ و کوچ او فقط نقش یک راهنما و یا به عبارتی شریک را بازی می‌کند.

بیاید با یک مثال این موضوع را روشن کنم :به تعریف دیگری می‌توان گفت که کوچینگ به‌جای اینکه شکار آماده را در دهان افراد بگذارد، شکارچی بودن را، به‌صورت غیرمستقیم و به کمک خود مراجعه‌کننده، آموزش می‌دهد. در این مرحله خود شخص با یاری کوچ، به ایده آل‌ترین و بهترین راه‌حل برای حل مشکل خود می‌رسد. در دوره کوچینگ، به افراد به‌صورت مستقیم آموزشی داده نمی‌شود (منظور این است که چیزی به فرد دیکته نمی‌شود)، بلکه فرد طی  جلسات کوچینگ، به کمک کوچ ،  فرد مراجعه کننده به اطلاعاتی درباره خصوصیات خود دست می‌یابد.

کوچ چه کسی است؟

کوچ‌ها معلم، روان‌شناس و مشاور نیستند، آن‌ها درواقع کمک‌کنندگانی هستند که به شما نشان می‌دهند به آگاهی برسید و مسائلی را خودتان کشف کنید و یاد بگیرید. کوچ‌ها هرگز شمارا نصیحت نمی‌کنند و به شما راهی را ارائه نمی‌دهند، بلکه با استفاده از فن های آموزش دیده در حرفه خود (مانند گوش دادن ، پرسیدن سؤالات کلیدی و قدرتمند و گرفتن بازخورد)، به شما کمک می‌کنند تا مسیری را برای جلو بردن اهدافتان تعیین کنید، یا پازل‌های درونی که موجب بروز مشکلاتی در زندگی شما شده‌اند را کنار هم ببینید و به نتیجه برسید. کوچ‌ها در حقیقت به افراد کمک می‌کنند که خودشان با رسیدن به جواب هایشان، میان آن‌کسی که هستند و آن‌کسی که می‌خواهند باشند ارتباط ایجاد کنند. کوچ‌ها به مراجعه کنندگان کمک می‌کنند تا افکار و پیچیدگی‌های ذهن خود را خودشان سروسامان دهند به‌طور خلاصه ساده کنند و به شفافیت برسند.

افزایش مهارت ها  به کمک کوچینگ

کوچینگ درواقع با بکار گیری فن خود باعث افزایش مهارت دیگران می شود. مدیرانی که شیوه‌ی مربی‌گری را برای راهنمایی کارمندان و اعضای خود به کار می‌گیرند درواقع آن‌ها را تشویق می‌کنند که با انجام کارهای پرهیجان و چالش‌برانگیز به تجربیات خود مهارت‌هایی را اضافه کنند. حال بیاید از یک زاویه دیگر به این موضوع نگاهی بی اندازیم; فرض کنیم یک پدر باتجربه می‌خواهد تجربیات و مشکلاتی که خود در زندگی دیده است را به پسرش یاد بدهد و به پسرش می‌گوید پسرم مواظب باش کسی گولت نزند و پسر هم می‌گوید; چشم پدر. به نظر شما آیا این پسر یاد گرفت که کسی در زندگی گولش نزند؟ مسلماً این‌طور نیست و ما با گفتن یک موضوع نمی‌توانیم به فردی هم‌چین چیزی را یا د بدهیم. به‌طور مثال من به شما می‌گویم در این استخر یک سکوی پرش وجود دارد که ارتفاع آن ۵ متر است.
قطعاً برداشت ذهنی و چشم‌اندازی خوبی در شما به وجود نمی‌آید؛ اما وقتی شمارا به جایگاه سکو پرش می‌بریم و شما از ارتفاع ۵ متری پایین را نگاه می‌کنید، قطعاً یک ذهنیت از ارتفاع ۵ متر در شما ایجاد می‌شود و وقتی‌که جرات می‌کنید و از این ارتفاع به داخل آب می‌پرید تازه متوجه مفهوم ارتفاع ۵ متری می‌شوید! درنتیجه با گفتن یک موضوع مسلماً شخصی نمی‌تواند عمق موضوع را به‌خوبی درک کند. درواقع مراحل کوچینگ به همین شکل است.

انواع کوچینگ

کوچینگ کسب و کار (business coaching)

مدلی است که در آن کوچ، صاحبان بیزینس های کوچک و متوسط را در قسمت های مختلف فروش، مدیریت، سازماندهی ، تیم سازی ، برنامه‌ ریزی، بازاریابی، ساخت و تولید و … به کمک تکنیک‌ها و مهارت ها، تجارب اختصاصی و ابزارهای حرفه‌ایِ خود رهیاری (کوچ) می‌کند.

کوچینگ فردی

در این مدل کوچینگ به افراد کمک می‌کند تا به اطلاعاتی در مورد خود دست‌یافته و تمامی اهداف و اولویت‌بندی‌های شخصی خود را شناسایی کنند، تفکرات، عواطف و انتخاب‌های خود را بهتر بشناسد و برای تغییر زندگی‌شان، دستیابی به اهدافشان، و احساس رضایت‌مندی بیشتر گام‌های مناسب بردارد.

کوچینگ شغلی یا کاری

کُوچ  کاری یا به اضطلاح شغلی ، به افراد یاری می‌رساند تا بدانند از شغل و تخصص خود چه چیزی را خواستار هستند و بعدازآن برای تعیین قدم‌های مناسب دررسیدن به اهداف شغلی هماهنگ با دیگر بخش‌های زندگی‌شان تصمیم بگیرند.

کوچینگ گروهی

در این مدل، کوچینگ به‌صورت گروهی با افراد به‌صورت جمعی و گروهی کار می‌کنند. مرکزیت اصلی این کوچینگ از پیشرفت رهبری تا پیشرفت شغلی، برخورد با استرس تا تیم سازی به‌صورت گوناگون است. درکوچینگ گروهی مزیت‌های کوچینگ فردی را با منابع گروهی ادغام می‌کند. به این صورت، افراد از یکدیگر یاد می‌گیرند و تعاملات در راستای گروه شکل می‌گیرد

کوچینگ عملکرد

در این مدل ، کوچ‌های عملکرد به کارمندان و پرسنل ادارات و شرکت ها در همه زمینه ها کمک می‌کنند تا ملزومات شغلی، شایستگی‌های لازم برای دستیابی به آن ملزومات، مشکلات و شکاف های میان عملکرد کنونی وعملکرد شایسته، و چالش ها و فرصت های بهبود عملکرد خود را بشناسند. و بعد از آن، با پرسنل، مدیران آنها و دیگرافراد در محل کارشان همکاری می‌کنند تا پرسنل با آگاهی از مشکلات عملکردی موجود، برنامه‌های اقدام برای توسعه حرفه‌ای خود را تدارک ببینند.

دوره کوچینگ

آیا با این قضیه مواجه شدید که باهدف تغییر و تحول در زندگی خودتان و رسیدن به آرامش درونی و یا موفقیت در عرصه زندگی و یا شغلی و حرفه، در یک دوره آموزشی یا وبینار شرکت کرده باشید و بعد از مدتی اصلاً شاهد تغییری در رفتار قبلی خود ندیده باشید و تغییر و پیشرفتی را که انتظار داشته بودید با شرکت در آن کارگاه آموزش و یا به‌اصطلاح وبینار، تجربه نکرده باشید؟ کوچینگ درواقع در مورد تغییر و تحول در شیوه‌ی زندگی است و کوچ یک کمک‌کننده برای ایجاد تغییر مسیر نگرش به زندگی است. برای اینکه تغییر مسیر همیشگی شود،

ما به مدت‌زمان احتیاج داریم تا عملکرد و رویکرد جدید به‌طور پایه‌ای جایگزین شود. تخصص کوچینگ در طول سال‌های گذشته در تمام دنیا، نشان داده که برای مراجعین نتایج تأثیر برانگیز و مطلوبی داشته. از زمانی که با کوچینگ آشنا شدم، آشنایی بیشتری از خود پیدا کردم و این آگاهی موجب شد تا مواردی که برای من هدفمند بودند شفاف شوند و آشنایی با کوچینگ موجب شد تا گام درراه تغییری بگذارم که حدود سالیان دراز به دنبالش بودم.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

معرفی و تاریخچه شرکت مرک (Merck)

معرفی و تاریخچه شرکت مرک (Merck)

شرکت مرک آلمان شناخته شده ترین و قدیمی ترین کمپانی در حوزه تولید و فروش مواد شیمیایی داروسازی , تحقیقاتی می باشد.

مرک در سال 1668 در آلمان با تاسیس یک داروخانه به نام فرشته Angel توسط  فردریش یعقوب مرک که یک متخصص روانشناسی بود تاسیس گردید .

در سال 1816 , امانوئل مرک که یکی از بنیان گذاران اصلی , عهده دار مدیریت داروخانه گردید

او آزمایشگاه داروخانه را گسترش داد و موفق به تشخیص چندین alkaloids شد.

او و جانشینانش موفق به اختراع و تولید چندین دارو و مواد شیمیایی اولیه ساخت دارو در سال  1890 گردیدند.

در سال 1891 جورج مرک نمایندگی این شرکت را در ایالات متحده (نیویورک ) تاسیس کرد اما این شرکت پس از جنگ جهانی مصادره گردید و به عنوان شرکت مستقل فعالیت کرد.

مواد شیمیایی تولید شده این شرکت در گرید های مختلف دارویی , خلوص بالا برای کروماتوگرافی و آنالیز انواع محیط های کشت با استانداردهای روز آمریکا و اروپا می باشد.

مواد شیمیایی مرک در شرکت های مختلف تولید کننده مواد شیمیایی به عنوان رفرنس  مرجع و استاندارد  کاربرد دارد.

در سالهای اخیر مرک با خرید شرکت های زیگما آلدریچ و میلی پور فعالیت خود را بیش از پیش گسترش داده است.

شرکت سیگما با تولید آدنوزین تری فسفات ATPو شرکت آلدریچ با تولید ۱متیل،۳نیترو،۱نیتروگائیدین فعالیت خودشان را شروع کردند و فعالیت های خود را با تولید انواع مواد شیمیایی زیستی دیگر گسترش دادند.
در سال 1975 این دو شرکت با یکدیگر ادغام شده شرکت سیگما آلدریچ  Sigma-Aldrich را تشکیل دادند. این شرکت هم نهایت در سال های اخیر با شرکت مرک ادغام شد.

شرکت میلی پور نیز در سال 1954 با تولید انواع فیلترها و ممبران ها شروع به کار کرده است و از شرکت های پیشرو در این صنعت بوده این شرکت در سال 2010 به شرکت مرک پیوست.

امروزه مرک با حدود 60 هزار کارمند در 70 کشور از دنیا مشغول به فعالیت می باشند.

در حوزه سلامت نیز با 2500 نفر در 4 مرکز بوستون , درتمند , توکیو و پکن عملیات تحقیق و توسعه خود با بیش از 1183 میلیون یورو در حوزه سرطان , متابولوژیکی و قلب سرمایه گذاری نموده است .

شرکت مرک در سال های 2017 و 2018 با برگزاری مسابقات علمی و سرمایه گذاری در پروژه های تحقیقاتی اصلاح ژن تلاش خود را برای گسترش بهداشت و درمان بیماری ها و بهبود کیفیت زندگی نموده است.

قیمت سهام گروه مرک:دلار   MRK (NYSE) 75.75

دارایی این شرکت در سال 2017 : 40.12 میلیارد دلار

درآمد خالص این شرکت در سال 2017 : حدود 1.5 میلیارد دلار

دفتر مرکزی :  نیوجرسی، ایالات متحده

مدیر عامل : سی. فرازیر از تاریخ 1 ژانویه 2011

بنیان گذار: فردریش مرك

سایت مواد شیمیایی مرک :

www.merckgroup.com

www.merckmillipore.com

*حدود 70 درصد سهام این شرکت هنوز هم متعلق به خانواده مرک می باشد.

علمینوگستر از مراکز فروش مواد شیمیایی در ایران با هدف ارائه خدمات به مراکز دارویی و تحقیقاتی و دانشگاهی وغذایی کشور اقدام به واردات مواد شیمیایی مرک اصلی در کمترین زمان با به صرفه ترین قیمت می نماید .

همچنین این شرکت دارای موجودی انواع گرید های مواد شیمیایی مرک از جمله  HPLC  وUSP  و ...

و انواع تیترازول مرک ,چسب انتلان  گاز پک های و... می باشد.

خرسندیم که توانسته ایم با واردات مواد شیمیایی مرک اصلی این نیاز را در کشور عزیزمان مرتفع نماییم.

در مقاله بعدی راه های مختلف تشخیص مواد شیمیایی مرک اصلی از تقلبی را بررسی خواهیم نمود. هم اکنون روش گرفتن برگه آنالیز و سرتیفیکیت محصولات مرک در سایت علمینوگستر توضیح داده شده است همچنین شما می توانید به صورت رایگان با ارسال تصویر ماده شیمیایی و کد مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان برای ما در کمترین زمان برگه آنالیز مواد شیمیایی مرک را دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید مواد شیمیایی مرک آلمان و اطلاع از قیمت مواد شیمیایی مرک با ما تماس حاصل نمایید.

تهیه شده توسط : شرکت علمینوگستر وارد کننده مواد شیمیایی مرک آلمان در ایران

 .

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

بازار املاک ترکیه

بازار املاک ترکیه

در چند سال اخیر ، املاك کشور ترکیه، به خصوص  نواحی ساحلی تركیه نظیر آنتالیا، آلانیا، مولغا، بدروم و گوش آداسی، به یك هدف فوق العاده برای خریداران بین المللی خانه تبدیل شده است.همانند آنجه سابقا در اسپانیا تجربه شده است ، رشد  سريع در بازار نوظهور املاك در تركیه سرمایه گذاران بین المللی را به سمت خود جلب می كند.

عوامل قابل ملاحظه كه تقاضا برای خرید و سرمایه گذاری در تركیه را تعیین می كنند عبارتند از:

1 - با وجود رونق بازار مسکن در سالهای اخیر،  قیمت ملک در ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای مشابه همچنان ارزان است  ( مثلا برابر است با قیمت ملک در اسپانیا در سال ۱۹۸۰ میلادی )

2 - هر ساله قوانین جدیدتری در جهت حذف مالیات و ایجاد تسهیلات بیشتر بمنظور ایجاد انگیزه برای                     سرمایه گذاران و خریداران خارجی املاک در ترکیه وضع می شود.

 

3 - طبق آمار کشور ترکیه،  بازار مسکن در شهرهای بزرگ نظیر استانبول و آنتالیا رشد بین 10% تا 15%          داشته و این رشد برای سالهای آتی نیز پبش بینی میشود .

4 - صنعت بزرگ توریسم ترکیه با رشد سریع و پایدار و دور نمائی طلائیی، موجب تقاضای بیشتر برای مسكن با كیفیت شود كه برای سرمایه گذاران املاك یک فرصت ایده آل است .

 

5 - سواحل مهیج و آب و هوایی كه برای زندگی بازنشستگی مناسب است.

 

6 - مخارج پایین زندگی ( رتبه چهارم پایین ترین بین كشورهای OECD  ) و نرخ پایین جرم.

 

7 – علاوه بر خریداران خارجی، ترکیه با داشتن جمعیتی 75 میلیونی و درصد بالای جمعیت جوان، نیاز جوانان برای داشتن خانه افزایش یافته است که این خود یکی از امتیازات رونق سرمایه گذاری در بخش مسکن  میباشد.

شما با مراجعه به سایت جامع  سامانه املاک ترکیه (اولین سایت فارسی املاک در ترکیه) میتوانید به تمامی آگهی های املاک و مستغلات بازار مسکن ترکیه با جامع ترین مشخصات و توضیحات ، دسترسی پیدا کنید

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.




ن : khashayars

نرم افزار اتوگرام بهترین ، سریعترین و ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

نرم افزار اتوگرام بهترین ، سریعترین و ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

 

چگونه ربات اینستاگرام فالوور های شما را افزایش می دهد؟

احتمالا تا به حال متوجه شده اید زمانی که شما پست های اشخاص دیگر را در اینستاگرام لایک کرده یا کامنت می گذارید آنها نیز بازگشته و پست های شما را لایک کرده، کامنت گذاشته و یا شما را فالو میکنند. این موضوع زمانی که شما شخصی را فالو میکنید نیز اتفاق می افتد.

در اپلیکیشن اینستاگرام تنها راه افزایش فالوور واقعی استفاده از ربات خودکاری سازی فعالیت های اینستاگرام است ، با استفاده از اتوگرام علاوه بر افزایش فالوور ، لایک ها و کامنت های شما نیز به صورت چشمگیر و با سرعتی باورنکردنی و روز افزون افزایش می یابد.

نرم افزار اتوگرام چیست؟

نرم افزار اتوگرام به صورت یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم ویندوز طراحی شده است، که این امر منجر به کاهش هزینه چشمگیر نسبت به نسخه های تحت سرور، همچنین سرعت باورنکردنی انجام فعالیت های ربات شده است.

اتوگرام بهترین ربات اینستاگرام محسوب شده و به صورت خودکار و تنها با چند کلیک تمام فعالیت های لازم جهت افزایش فالوور و افزایش بازدید پیج شما در اینستاگرام را انجام می دهد .

از قابلیت های اتوگرام می توان به انجام فالو خودکار ، لایک خودکار ، کامنت خودکار ، آنفالو خودکار ، ارایه آمار فعالیت های ربات ، ایجاد زمان های خواب و تنظیمات بسیار دقیق و گسترده اشاره کرد.

در صورت استفاده روزانه از ربات افزایش فالوور اتوگرام ما افزایش هفته ای 500 فالورو و حتی بیشتر بسته به پیج شما را تضمین می کنیم.

ویژگی های کلیدی و متمایز کننده ربات افزایش فالوور اتوگرام:

  • ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام به علت نیاز نداشتن به سرورهای پر هزینه
  • سریعترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام به علت طبیعی بودن فعالیت ربات و تحت سرور نبودن اتوگرام قادر است به صورت ثانیه ای فعالیت کند!
  • تنظیمات بسیار دقیق و گسترده
  • فالو خودکار ، آنفالو خودکار ، لایک خودکار ، کامنت خودکار
  • قابلیت انتخاب کشور،شهر،جنسیت،تعداد فالوور و فالووینگ باعث شده تا شما بتوانید بسته به نیازتان فالورهای واقعی جمع آوری کنید
  • ...

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.