همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

پی ال سی چیست و چه تاریخچه ای دارد؟

پی ال سی چیست و چه تاریخچه ای دارد؟

پی ال سی ها تاریخچه کوتاهی دارند و از تولید اولین آنها عمر چندانی نمی گذرد، اولین پی ال سی در دهه 70 میلادی برای استفاده در صنایع اتومبیل سازی طراحی شد. نخستین پی ال سی توسط شرکت modicin امریکا در سال 1968 به صنعت معرفی شدند که با هدف جایگزینی رله های مکانیکی از آنها استفاده می شد.

پی ال سی به مجموعه ای کوچک از قطعات الکترونیکی که همراه چند خط برنامه بتواند وظایف  40-50 تابلوی تشکیل شده از مدارات رله و کنتاکتور را  انجام دهد، می گویند.

استفاده از پی ال سی به تدریج رایج شد و سازندگان متعددی نیز در این رشته که مهم ترین آن شرکت زیمنس است، پدیدار شدند. کم کم، با پیشرفت علم، پی ال سی ها از قابلیت بهتر و بیشتر برخوردار شدند و در صنایع مختلف به کار گرفته شدند. هم اکنون بیش از میلیون ها پی ال سی در سراسر دنیا در حال کار هستند که مهمترین آنها پی ال سی زیمنس میباشد.

در بخش اتوماسیون صنعتی زیمنس، پی ال سی ها به چند بخش اصلی سی پی یو و ماژول های ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. خانواده پی ال سی های زیمنس را می توان در گروه های زیر طبقه بندی نمود:

پی ال سی S7 200 ، پی ال سی S71200 ، پی ال سی S7300، پی ال سی S71500 ، پی ال سی S7400 و نمایشگرها وکنترلر ها.

در حال حاضر بزرگترین شرکت تولید پی ال سی زیمنس شرکت زیمنس است که در تمام نقاط دنیا دارای نمایندگی می باشد.

شما میتوانید تمام نیاز های پی ال سی زیمنس و اتوماسیون صنعتی زیمنس را از نمایندگی زیمنس ایران فراهم کنید.




ن : khashayars

آنتی اسکالانت چیست؟

آنتی اسکالانت چیست؟

هر سيستم غشایي نظير سيستم RO بطور طبیعی بر اثر وجود مواد معلق، املاح محلول و پارامترهای میکروبی موجود در آب خوراک دچار گرفتگی می­شود که این امر لزوم در نظر داشت پیش تصفیه فیزیکی و شیمیایی صحیح سیستم را ضروری می سازد.

آب ورودی به دستکاه اسمز معکوس حاوی نمک های محلول کلسیم ، منیزیم و سایر املاح می باشند ، که این نمکهای محلول در اثر عبور از غشاهای دستکاه اسمز معکوس با گذشت زمان بر روی ممبران های دستگاه رسوب می کنند ، که این امر جهت کاهش کارایی سییستم در حذف جامدات محلول می گردد ، جهت از بین بردن رسوبات تشکیل شده بر روی ممبران های از مواد ضد رسوب مانند انتی اسکالانت استفاده می نمایند .

آنتی اسکالانت ها مواد فعال سطحی هستند که در واکنش های رسوب زایی و ته نشینی از سه طریق ابتدایی مداخله و برهمکنش باعث از بین رفتن رسوبات تشکیل شده ، می گردند.

آنتی اسکالانت  مهمترین ماده شیمیائی است که معمولا در سیستم های RO تزریق می‌گردد. هر دستگاه اسمز معکوس نیاز به یک سیستم تزریق از این نوع دارد. این ماده باعث افزایش حلالیت ذرات محلول شده ، در نتیجه امکان رسوب آنها در سطح غشا RO را کاهش می‌دهد. کاهش میزان رسوب برای عملکرد بهتر دستگاه ضروری می‌باشد .

عملکرد آنتی اسکالانت

آنتی اسکالانت  به آلاینده ای موجود در آب می پیوندد.

آنتی اسکالانت از  اتصال و چسبندگی رسوبات به سطح ممبران جلو گیری می نماید.

آنتی اسکالانت آلاینده ها را از داخل ممبران عبور داده ، آنتی اسکالانت این مواد را همراه پساپ از سیستم خارج می نماید.

مواد ضد رسوب یا آنتی اسکالانت ها  بر پایه اسید فسفونیک ( فسفونیت ها ) می باشد.

عدم استفاده از آنتی اسکالانت  آسیب جدی به ممبران های دستگاه RO زده و موجب کاهش دبی خروجی و همچنین بالا رفتن  TDS  آب می گردد .

بنابراین استفاده از آنتی اسکالانت   در دستگاه اسمز معکوس جهت افزایش طول ممبران و همچنین افزایش راندمان جریان خروجی ضروری می باشد .

نحوه تزریق آنتی اسکالانت

محل تزریق آنتی اسکالانت در سیستم های آب شیرین کن به روش اسمز معکوسRO   بعد از فیلتر شنی و کربنی و قبل از فیلتر میکرونی میباشد ، تا با عملکرد آنتی اسکالانت رسوب گذاری کمتری بر روی فیلتر های میکرونی انجام شود و عمر فیلتر های میکرونی را در ابتدا و سپس انتی اسکالانت از رسوب گذاری بر روی غشاء میکرونی ممبران ها جلوگیری کند.

دوز تزریق آنتی اسکالانت

مقدار دوز تزریقی انتی اسکالانت با توجه به آنالیز آب خام ورودی ، میزان جریان ، دما و pHآب متفاوت می باشد و می توان مقدار انتی اسکالانت را از طریق نرم افزار COROLA.T مقدار دوز تزریقی را بدست آورد . به طور معمول میزان تزریق آنتی اسکالانت‌ ها در محدوده 1 الیppm 6می‌باشد .

پاکان پالایش

   Product Description

 

Flocon 260 has been developed as an an foulant for use in Reverse Osmosis and Nano Filteration systems operating on high silica fees-water.

Anti Scalant Flocon 260 is also e EC ve against all common scale forming Salts such as Calcium , Barium and strontium Sulphate.

Anti Scalant Flocon 260 is considerably mor effective than many competitive products at controlling Carbonate and Silica scale forma on under a wide range of condi ons.

By inhibi ng all forms of Scaling , Anti Scalant Flocon 260 allows systems to be design and operated at higher recovery rates.  .

Typical Properties:

Appearance:                   pale yellow liquid

Specific gravity:               ۱٫۱۴ – ۱٫۱۶۵

PH:                                     <2

Freezing point range:     ۰ to – 20 * C

solubility in water:          soluble in all proportions

Application:

Flocon 260 an aqueous solution of an organic acid and as such is corrosive in its concentrated form. Corrosion-resistant dosing equipment should therefore be used. Examples of suitable materials are 316L stainless steel or plastics such as GRP, PVC and PE.

Address:

Antiscalant Flocon 260 for use in reverse osmosis systems producing potable water.

Shelf Life And Packaging:

The shelf life is 24 months under normal conditions of storage.

Antiscalant Flocon 260  is available in 25 Kg and 230 Kg drums




ن : khashayars

مواردی که قبل خرید ویلا در شمال ممکن است به صورت سوال برایتان مطرح شود

مواردی که قبل خرید ویلا در شمال ممکن است به صورت سوال برایتان مطرح شود

 

خرید ویلا و ساخت و سازهای ویلایی در شمال از گذشته های دور مورد توجه بوده و افراد زیادی میل به خرید ویلا در شمال داشته و در این اواخر رونق ساخت و ساز به حدی زیاد شده که حتی اگر مدت کوتاهی از ویلا خود دور باشید و بعد از آمدن متوجه تغییرات اساسی در اطراف خود خواهید شد ، البته در این خصوص نکاتی ظریف و حایز اهمیت وجود دارد و برای شما که برای اولین بار تصمیم و قصد خرید ویلا در شمال دارید مهم و‌ باید به آن توجه داشته باشید و ما در این بحث به این نکات اساسی و ابتدایی اشاره خواهیم داشت .

سوالات اولیه هنگام خرید ویلا در شمال که برای شما ممکن است پیش بیاید را در این قسمت به آن اشاره مینماییم و این سوالات ممکن است در خصوص خرید و فروش ویلا بر اساس:

۱- مبلغ در نظر گرفته شده و شناخت و انتخاب منطقه ای مناسب از ویلا در شمال ( کجا ویلا بخرم )

۲- مالکیت بر اساس سند ویلا

۳- کیفیت و نوع ساخت ویلا

۴- نوع نقشه و جانمایی ویلا .

بله افراد زیادی برای اولین بار تصمیم به خرید ویلا در شمال گرفته اند و هیچ اطلاع از مدارک مربوط به زمین و یا ویلا در مناطق مختلف شمال که دارای سند ششدانگ عرصه و عیان و سند های شورایی و سند مشاع و سند هایی به عنوان مبایعنامه و قولنامه مطرح میباشند نداشته ، باید جهت توضیح و اطلاع این دسته از عزیزان خاطر نشان کرد که سندهای ششدانگ عرصه و عیان بهترین و کاملترین سند مالکیت ویلا میباشد و خرید ویلا با سند ششدانگ میتواند در اولویت انتخاب برای شما باشد و سند عرصه حکم سند زمین برای ویلا و سند عیان نیز حکم بنا و سازه ای که در زمین احداث شده و در اینجا منظور ویلا میباشد مطرح است .

در مورد سند مشاع ویلا باید گفت به اسنادی که به صورت توافقی بین افراد برای جزء یا قطعه ای از زمین که از متراژ کلان مجموعه زمین در نظر گرفته شده، گفته می شود، عده ای از ویلاهای انتخابی و مد نظر شما در شمال میتواند دارای سند مشاع باشد و در مورد این دسته از سندها باید گفت که در صورتی خرید چنین ویلاهایی بلامانع میباشد که دارای کنتور برق و کنتور گاز و از همه مهم‌تر ویلا با سند مشاع دارای مجوز ساخت یا پایانکار باشد ، چرا که داشتن پایان کار برای ویلا امکان افراز و در نهایت تبدیل به سند تفکیکی و ششدانگ وجود داشته و میتواند خریدی امن و بدور از مشکل برای شما باشد .

سندهای مبایعنامه ای و قولنامه ای نیز به سندها و مدارکی از ویلا که با فروشنده مشخص و هماهنگی با خریدار  در دفتر املاک با مهر املاک و کد رهگیری تنظیم میشود و بعد از آن به اتفاق طرفین میتوان مدرک مربوطه را نزد شوراء منطقه مربوطه برد و تایید شوراء را با ممهور کردن توسط مهر رییس شورا در انتهای مبایعنامه به سند شورایی تبدیل کرد و از صحت و سلامت زمین و ویلا توسط تایید شوراء مطمین شد و بعد از آن با صرف هزینه و زمان اقدام به اخذ سند تک برگ نمود که در مطالب قبل به آن اشاره داشته ایم .

سوال بعدی با توجه به مبلغی که برای خرید ویلا در نظر گرفته اید میتواند انتخاب منطقه ای مناسب در شمال برای خرید شما باشد ، بله بهترین مناطق ویلایی در شمال که شناخته شده و معروف میباشند در اولویت میباشد و این مناطق بیشتر در غرب مازندران و شامل شهرهای ساحلی ، رویان ، نوشهر ، نمک آبرود ، متل قو یا همان سلمانشهر و در نهایت رامسر و روستاهای مابین این شهرها میباشد ، چرا که این شهرهای ساحلی با داشتن ساحل و دریا و دسترسی آسان به کوه و جنگل و طبیعت بکر و زیبا در جوار هم همیشه در بورس و رونق خرید و فروش ویلا در شمال بوده اند و انتخاب دوم و سوم میتواند شهرهایی از محمود آباد تا بابلسر و در انتخاب آخر نور و چمستان باشد ، چرا که قیمت ویلا در شهرهای ساحلی پرفروش نسبت به شهرهای درجه دو و سه نام برده فوق از ارزش و اهمیت بیش‌تری برخوردار میباشد .

در رابطه با شناخت در کیفیت ساخت ویلا میتوان در وهله اول اعتماد در خرید به سازندگان بنام و مطرح منطقه شمال نمایید و همچنین به نوع نقشه ساخته شده در طراحی مهندسی ساز و بدون پرتی و با جانمایی مناسب و از سازندگان غیر حرفه ای دوری کنید ، همچنین درخواست نقشه با فیلم ساخت مرحله ای که در آیتم سفت کاری ویلا که در بیشتر موارد پوشیده از نظر میباشد در اکثر ویلاهای فروشی توسط سازنده و مالک میتوان به شما ارایه دهند و نوع ساخت هم در مرحله نازک کاری و کیفیت ساخت را میتوان با نوع مصالح و متریال در این قسمت شامل ، نوع و درجه سرامیک ، کاشی ، شیرآلات استفاده شده در برندهای معتبر و دیزاین و طراحی داخلی مشاهده نمود .

مورد بعدی که کاملا به سلیقه و توان مالی شما مرتبط میباشد نوع نقشه و موقعیت ویلا میباشد ، بله نقشه های دوبلکس که در دو طبقه ساخته میشوند و یک خواب در طبقه همکف ویلا مورد تایید اکثر افراد میباشد و بیشتر سازندگان امروز سعی در ساخت چنین ویلاهایی با نقشه پرفروش در جای جای شمال هستند ، موقعیت ویلا از لحاظ جانمایی و امنیت نیز مساله قابل توجهی است که وجود ویلا در محیط و مکان امن نظیر شهرک با موقعیت شمال جنوبی میتواند بهترین گزینه در انتخاب و خرید ویلا مناسب شما در شمال باشد .

جمع بندی ؛ بهترین مورد خرید ویلا برای شما عزیزان میتواند ویلایی دوبلکس سه یا چهار خواب با یک خواب در پایین و در محیطی شهرکی به حالت شمال جنوبی و با سند ششدانگ عرصه و عیان در بهترین مناطق ساحلی ویلایی شمال باشد که در بیشتر موارد با قیمت بالای 200 میلیون تومان به شما معرفی میشود.

اگر هرگونه سوال در مورد خرید و فروش ویلا در شمال دارید و یا نیاز به مشاوره ای مجرب دارید می توانید با کارشناسان بانیان مسکن شمال در ارتباط باشید.




ن : khashayars

محصولات اورجینال کانن را از نمایندگی کانن بخرید

محصولات اورجینال کانن را از نمایندگی کانن بخرید

 

کـانـن ایران نماینده رسمی و انحصاری شرکت های الکترونیکی کانن (Canon) و نیکون (Nikon) است که از سال 1390 محصولات این شرکت را در کشور عرضه می‌کند.

این فروشگاه انواع محصولات اصل و با کیفیت شرکت‌های فوق را به سراسر ایران ارائه می‌کند.

کلیه اجناس کـانـن ایران دارای اصالت کیفی بوده و با گارانتی اصل عرضه می شود و درصورت بروز هرگونه مشکل برای محصول فروخته شده به مشتری، توسط کارشناسان حرفه‌ای، در اسرع وقت به مشکل رسیدگی می‌شود.

مجرب ترین افراد در زمینه دوربین های دیجیتال در کـانـن ایـران به شما برای خرید دوربین مورد نظرتان به صورت رایگان مشاوره می دهند.

خدمات فروش پرینتر کانن ، اسکنر کانن و  انواع دوربین کانن  در نمایندگی کانن انجام می گردد. مشاوران نمایندگی کانن ، قبل از خرید هر کدام از محصولات کانن، شما را راهنمایی خواهند کرد، تا بهترین محصول کانن را با توجه به نیاز خود برگزینید. لذا توصیه می کنیم جهت خرید بهتر و انتخاب محصول متناسب با نیاز خود با کارشناسان فروش در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید . علاوه بر این، می توانید از مزایای خرید انلاین با کمترین قیمت و خدمات پس از فروش در نمایندگی کانن بهره مند شوید.

 

کـانـن ایران به منظور جلب رضایت مشتری، اقدام به برگزاری کلاس‌ها آموزشی کاملا رایگان برای مشتری جهت آشنایی با محصول خریداری شده، می‌کند.

تلفن های تماس:

۰۲۱-۶۶۴۸۲۵۸۰
۰۲۱-۶۶۴۸۲۶۷۳
۰۲۱-۶۶۴۶۴۴۲۴

www.canon912.com

 

 




ن : khashayars

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

 

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

 

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی سایت و یا اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | طراحی لوگو مشهد |

 




ن : khashayars

بهترین سایت برای دانلود برنامه و بازی های اندروید کجاست؟

بهترین سایت برای دانلود برنامه و بازی های اندروید کجاست؟

با توجه به گسترش اندروید در میان کاربران ایرانی و سوق کاربران موبایلی به اپلیکیشن های قوی تر و حرفه ای تر،  سایت اندرویدینا.نت در سال 1390 به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت های  اندروید (Android) در ایران پا به عرصه قدم نهاد تا از این بازار سهم داشته و همچنین پا به پای گوگل پلی و مارکت های جهانی جلو آمده و تحول شگرفی را در دنیای اپلیکیشن های اندرویدی به وجود اورده است.
سایت اندرویدینا که به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت با محتوای اندرویدی میباشد ، به وسیله فراهم سازی بستری کاملا کاربر پسند در کنار همه کاربرانی که در جستجوی نرم افزار و برنامه اندرویدی یا بازی (گیم) اندروید و… هستند باشد و کاملا برایشان در این زمینه سرگرمی و علمی یاری رسان باشد.

به احتمال خیلی قوی پس از تهیه یک گوشی یا تبلت اندرویدی، یکی از دغدغه ‌های کاربران پیدا کردن برنامه اندروید و همچنین بازی اندروید مطابق با نیاز و علاقه آن‌ها و البته متناسب با کشش دستگاه‌شان است.
ویژگی که سایت اندرویدینا رو از سایر سایت های اندرویدی متمایز میکنند در کنار داشتن ارشیو عظیم بازی ها و برنامه های اندروید بیش از 8000 بازی و برنامه ، جستجو گر پیشرفته آن است بدون گذاشتن وقت اضافی می توانید هر چیزی را به سادگی و در دسته بندی های مشخص و راحتتر پیدا کنید و دانلود  نمایید .

وبسایت اندرویدینا که یکی از برترین مراجع اموزشی نقد و بررسی و همچنین دانلود برنامه و بازی‌های اندرویدی است به تازگی نسخه جدید پوسته خود را ارائه داده است که همزمان با آن از صفحه جستجوی پیشرفته اپلیکیشن و بازی‌ها اندرویدی رونمایی کرده است.

این جستجوگر با ارائه بیش از ۱۰ پارامتر مختلف به شما در پیدا کردن موارد زیر یا ترکیبی از آن‌ها کمک می‌کند:

یافتن بازی‌ها و برنامه ‌های متناسب با نسخه اندروید گوشی شما
پیدا کردن برترین اپلیکیشن و بازی‌ها بر اساس امتیاز کاربران یا امتیاز گوگل پلی
دسترسی به بازی‌های مورد علاقه در دسته خاص و نیازمند اینترنت و فایل دیتا (یا عدم نیاز به آنها)
مرتب سازی اپ و گیم‌ها بر اساس امتیازدهی یا بازدید یا تاریخ به‌روزرسانی
یافتن اپلیکیشن‌های نیازمند روت (یا عدم نیاز به روت)
و…

در سایت اندرویدینا براحتی میتوانید جدید ترین برنامه های اندروید و جدید ترین بازی های اندروید اعم از پرطرفدارترین و بهترین بازیها از جمله  بازی های دیتا دار و بازی های ورزشی ، اکشن و جنگی ، مسابقه ای، استراتژیک و انلاین با کیفیت اچ دی ، (hd)از قدیم تا الان که برای سیستم عامل اندروید منتشر گردیده و حتی نرم افزار ها و بازی های اندروید جدید و… که پولی بوده اند را می توانید به سادگی و  با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید. اندرویدینا بستری را فراهم ساخته است که در آن کاربران به سادگی می توانند از بخش های مختلف سایت مانند بخش های  دانلود بازی اندروید و  دانلود برنامه اندروید و … را در دسته بندی های کامل و مشخص استفاده کنند و از آن لذت ببرند
شما میتوانید لیست انبوهی از بهترین های پلی استور را هم اکنوندر کمترین زمان و با بالاترین سرعت از اندرویدینا دریافت نمایید.
در اندرویدینا اپلیکیشن های محبوب چون دانلود تلگرام telegram  رسمی و غیررسمی همچون دانلود موبوگرام اخرین نسخه و بروز ترین و  دانلود اینستاگرام  instagram اصلی و هم چنین اینستاگرام پلاس وپیشرفته  و توییتر اندروید و فیسبوک اندروید را سریعا اپدیت نمایید.

با اندرویدینا بروز ترین باشید




ن : khashayars

چگونه میتوان به پرورش و تولید بلدرچین پرداخت

چگونه میتوان به پرورش و تولید بلدرچین پرداخت

بلدرچین از جمله منابع پروتئینی است که آرام آرام جای خود را در سفره های ایرانی باز می کند و تولید آن در کشور روز به روز افزایش می یابد. ویژگی های استثنایی بلدرچین و سودآوری تولید آن موجب جلب توجه پرورش دهندگان طیور شده است.

پرورش بلدرچین از جمله حوزه‌های جدید در صنعت کشاورزی است که در سال‌های اخیر توجه خوبی به آن شده است.

شعار رشد اقتصادی چین “بیائید هر خانه را کارخانه کنیم”

برای شروع پرورش بلدرچین تنها یک مکان کوچک (انباری، اتاق، زیر زمین) به مساحت 3*4 (12 متر مربع) در خانه خودتان کافیست.

بدون اینکه روزانه وقت زیادی از شما بگیرد. (در حد 40 دقیقه در روز)

در کنار شغل اصلی خود با صرف هزینه بسیار اندک و وقت بسیار کم درآمد بالایی داشته باشید.

شما می توانید در یک مکان کوچک پرورش بلدرچین را چه به صورت گوشتی و چه به صورت تخمگذار آغاز کنید و از سود اقتصادی خوب آن بهره مند شوید.

آموزش پرورش بلدرچین

از تعداد کم شروع کنید! شما در یک اتاق 12 متری حدود 800 بلدر چین را میتوانید پرورش دهید. بلدرچین ها در قفس های مخصوص بلدرچین تخمگذار نگهداری می شوند.

قیمت فروش هر تخم بلدرچین برای شما حدودا 75 تومان می باشد این در صورتی است که هر بلدرچین روزانه 30 گرم دانه به قیمت 15 تومان می خورد. (با فرض دانه کیلویی 500 تومان) یعنی هر تخم بلدرچین 60 تومان سود خالص است

با یک انباری 12 متری (3*4) شروع می کنیم.

تعداد 8 قفس 5 طبقه درآن جای میگیرد

در هر قفس 165 بلدرچین می باشد که جمعا 1300 بلدرچین خواهید داشت. توجه داشته باشید اگر به راهنمایی های ما و توجه داشته باشید از قفس های استاندارد استفاده کنید بالای 95 درصد بلدرچین ها تخم گذاری میکنند. یعنی بالاتر از 1200 تخم بلدرچین در روز.

شما با بسته بندی های شکیل تخم بلدرچین و داشتن لیبل می توانید هر بسته 12 تایی تخم بلدرچین را به قیمت 1000 تومان به مرغ و تخم مرغ فروشی ها و سوپر مارکتها بفروشید. البته قیمت برای مصرف کننده 1200 تومان است.

از هر 1000 تومان که شما به فروش می رسانید 100 تومان خرج بسته بندی می شود و 900 تومان برای شمامی ماند.برای هر تخم بلدرچین 15 تومان هزینه دانه را کم کنید و سود خالص خودتان را با دست کم 1200 تخم بلدرچین در روز حساب کنید. و این نسبتا در آمد خوبی برای یکی از مشاغل خانگی می باشد.

قفس هایی که باید بدین منظور استفاده کرد

سیستم قفس های بلدرچین طوری طراحی شده است که به دلیل چند طبقه بودن جای خیلی کمی میگیرد.

** دقت نمایید که قفس های پرورش بلدرچین از استاندارد های خاصی برخوردار هستند که اگر این استاندارد ها رعایت نشود، راندمان کار پرورش بسیار پایین آمده و حتی در بعضی مواقع با شکست روبرو خواهد. بنابراین به شما توصیه میکنیم قفس های خود را فقط از شرکت های معتبر تهیه نمایید که پیشنهاد ما به شما تهیه قفس از کارخانه پرآور صنعت بزرگترین تولید کننده قفس بلدرچین ، قفس کبک، قفس مرغ ، قفس قرقاول و... میباشد.
شماره تماس کارخانه پرآور  : 05144417200        وبسایت کارخانه پرآور : paravar.ir

دانخوری ها بیرون از قفس تعبیه شده و حدودا 20 دقیقه زمان در هر وعده برای دانه دادن به بلدرچین ها کافی می باشد. (2 وعده در روز)

سیستم آبخوری قفسها مجهز به نیپل فنجان دار است که به طور اتوماتیک پر از آب می شود. در این سیستم نهایت بهداشت رعایت شده و از شیوع بیماری جلوگیری می کند. شما با این سیستم آبخوری پیشرفته جلوی 80 % از بیماری هایی که از طریق ظرف آب کثیف و مانده منتقل می شود را می گیرید. از مزایای دیگر این سیستم آبخوری این است که هیچگاه زمانی صرف آب دادن به بلدرچینها نمی کنید به طور اتوماتیک با مصرف هر قطره آب دوباره فنجان پر میشود.

در طراحی این قفسها شیبی لحاظ شده است که به محض اینکه بلدرچین تخم می گذارد تخم ها به بیرون از قفس هدایت شده و به داخل مخزن تخمگذاری می آید و شما نیز مجبور نیستید درب قفس را باز کرده و تخمها را از درون قفس جمع کنید.

کف قفس ها توری خاصی وجود دارد که فضولات بلدرچین ها از داخل سوراخهای آن بیرون می آید و در سینی مخصوص جمع آوری فضولات که زیر هر قفس وجود دارد می ریزد. با این حساب هیچگاه زیر پاهای بلدرچین کثیف و آلوده به میکروب نمی باشد و همیشه تمیز است و جلوی یکی از عوامل مهم بیماری زا در طیور که تجمع میکروب زیر پاهای آنان است را می گیرد.

فقط کافی است هر چند روز یکبار سینی فضولات را تخلیه نمایید. با این حال باور کنید که اگرآن انباری کنار اتاق خود شما نیز باشد هیچگاه بویی از بلدرچین شما را آزار نمی دهد.

شما حتی یک بار نیز نیاز ندارید که درب قفس را باز کرده و آب و دانه بدهید یا تخم ها را جمع کنید.

بازاریابی برای فروش

با قراردادن پوستر ها و تبلیغات در مغازه ها به مشتری انگیزه خرید بدهد.گذاشتن کالا برگهایی در داخل بسته تخم بلدرچین که خواص کامل تخم و گوشت بلدرچین را به مشتری معرفی کند بسیار تاثیر گذار است. (نگران نباشید قیمت این کالا برگها که 1/8 برگه A4 می باشد حدودا 5 الی 6 تومان میشود) ولی در عوض فروش شما را بی نهایت بالا می برد.

بازار فروش در کسب و کار پرورش بلدرچین

قیمت فروش هر کیلو گوشت بلدرچین نسبت به مرغ 3 الی 3.5 برابر است و همیشه در بازار متقاضی دارد به دلیل خواص دارویی و خوشمزگی این گوشت لذیذ.

گوشت بلدرچین نسبت به تخم آن از بازار فروش کمتری برخوردار است و همچنین سود آن از فروش تخم بلدرچین کمتر است. پس بهتر است روی پرورش بلدرچین تخم گذار سرمایه گذاری کنید چون هم سود خوبی نسبت به زمان و وقت گذاشتن شما دارد هم دردسر آن بسیار کمتر است. در کل هیچ مشکلی برای فروش تخم بلدرچین وجود ندارد و همیشه مشتریان آماده به خرید نقد هستند.

 




ن : khashayars

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن استیل مکث

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن  استیل مکث

 

به دنبال تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستید؟ استیل مکث ارائه کننده کانتر سرد و گرم ، فر پیتزا ، هود صنعتی ، لوازم فست فود،تاپینگ یخچال دار ،پاستاپز ، میز و سینک صنعتی .

در هر خیابان و یا محله نیاز به رستوران و فست فود می باشد شرکت استیل مکث تامین کننده لوازم فست فود و لوازم رستوران میباشد.

کباب ترکی از بهترین غذاهایی است که بین مردم ایران و جهان بسیار محبوبیت بالایی دارد.  دستگاه کباب ترکی تولید شده توسط استیل مکث دارایکیفیت بی نظیر و تضمین بهترین کیفیت را می دهد.

هود صنعتي تمام استيل مركزي و ديواري داشتن یک هود در آشپزخانه صنعتی یکی از موارد مهم در این راستا می باشد . که دود و بخار و آلاینده های حاصل از پخت و پز با توجه به فشار کانال و فشار محیط جذب کند در این راستا شرکت استیل مکث با طراحی بی نظیر تمام استیل ، تمامی این مشکلات را حل نموده و تضمین بهترین کیفیت و بهترین انتخاب را به شما می دهد به نحوی که کارایی این هود در آشپزخانه های صنعتی به طور چشم گیر قابل مشاهده خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات آشپزخانه صنعتی,


ن : khashayars

چگونه در مشهد هتل مناسب رزرو کنیم؟

چگونه در مشهد هتل مناسب رزرو کنیم؟

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید و می خواهید با خیالی آسوده اقدام به رزرو هتل در مشهد کنید، اگر دغدغه ی نزدیك بودن هتل به حرم امام رضا (ع) را دارید و قصد رزرو هتل نزدیك حرم و در محدوده ی خیابان امام رضا (ع) و ... را دارید، اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در مشهد هستید، پیشنهاد ما به شما سامانه ی رزرو آنلاین هتل "رزروان" است!

"رزروان" با قراردادهای همكاری که با اكثر هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد منعقد کرده است، سعی در كاهش قیمت رزرو هتل در مشهد و ارائه ی تخفیف های شگفت انگیز به مسافران امام هشتم دارد.

ارزان ترین هتل های مشهد را از "رزروان" بخواهید ...

کافی است از طریق وب سایت "رزروان" هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با واریز پیش پرداخت، رزرو خود را قطعی کنید.

اگر نیاز به مشاوره ی رایگان در زمینه ی رزرو هتل در مشهد داشتید، پشتیبانی ما در خدمت شماست.

جهت اطلاع از تخفیف ها و هتل های ارزان قیمت با پشتیبانی تماس حاصل نمائید.

تمام تلاش ما این است که در اسرع وقت بهترین هتل را با توجه به شرایط شما فراهم کنیم.

با خیال آسوده سفر كنید و از سفر لذت ببرید.

رزرو آسان و اقامت ارزان با "رزروان"

photo_2018-03-17_14-07-58

photo_2018-03-17_14-07-53



:: برچسب‌ها: رزرو هتل در مشهد,


ن : khashayars

صنعت گردشگری در عصر جدید

صنعت گردشگری در عصر جدید

صنعت گردشگری بعنوان یكی از مطرح ترین فعالیتهای اقتصادی جهان در كشورهای مختلف به شمار می آید بطوریكه بر اساس گزارش سازمان های مرتبط، درآمد ناشی از گردشگری، بالغ بر یك دهم تولید ناخالص كشورهای جهان را تشكیل میدهد. امروزه این صنعت ضامن توسعه اقتصاد پایدار بوده و بعنوان یكی از بزرگترین منابع ایجاد اشتغال بخصوص در كشورهای دارای تنوع آب و هوائی به شمار می آید.بر اساس بررسیهای بعمل آمده آغاز قرن حاضر نقطه عطفی برای صنعت گردشگری و جهانگردی به شمار می آید. البته توجه به این موضوع كه توسعه این صنعت بخصوص در حوزه بازاریابی و فروش خدمات غالباً از طریق درگاههای الكترونیكی مقدور خواهد بود برای فعالان این رشته بسیار حائز اهمیت است .

آژانس مسافرتی برجمان بیش از 10 سال است كه به صورت تخصصی مجری مستقیم برگزاری انواع تور های گروهی فرهنگی، سیاحتی و گردشگری است. آژانس برجمان هر ساله بیش از 150 تور گوناگون برگزار می كند و سالانه هزاران مسافر را به مقاصد گردشگری جهان اعظام كرده است. تور های آژانس برجمان در پنج قاره چهان برگزار شده است و در هر كدام از این مقاصد آژانس برجمان تنها با بهترین كارگزار ها و هتل ها همكاری می نماید.

آژانس ایرانگردی و جهانگردی برجمان سال 1386 با اخذ مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری با شماره مجوز 1057 – 126 / 952 در زمینه اجرای تورهای گردشگری شروع به فعالیت نموده و در سال 1388 با اخذ مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی كشوری فعالیت خود را در حوزه ی گردشگری گسترش داد. این آژانس در تاریخ 21/02/1390 با تغییر ماهیت از حقیقی به حقوقی با نام شركت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی برجمان ایده نوین سفر اقدام به توسعه حوزه ی گردشگری و اخذ ویزا جهت مسافران outgoing و incoming و اخذ مجوز جهت صدور بلیط قطار ، گواهینامه بین المللی ، بیمه نامه مسافرتی و نمایندگی فروش كلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی از جمله :

ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ایر ، معراج ، ایران ایر تور ، كیش ایر ، كاسپین ، نفت ، زاگرس ، تابان

لوفتانزا ، امارات ، قطری ، تركیش ، الاتحاد ، اتریشی ، بیریتیش ، آلیتالیا ، عمان ایر ، طای ایر ، ایر آسیا ، فلای دبی ، ایر عربیا ، آذربایجان ، اكراینی ، ایر آستانا

را اخذ نموده و با بهره گیری از مدیران با سابقه و كارآمد در حوزه صنعت گردشگری بفعالیت خود ادامه می دهد.

 





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.