همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

چگونه دکوراسیون داخلی اداری شیک داشته باشیم؟

چگونه دکوراسیون داخلی اداری شیک داشته باشیم؟

xxzx

دکوراسیون داخلی و اجرای آن تخصص شرکت مهندسین و مشاوره اسپو  است. که با ۱۵ سال سابقه در زمینه های طراحی دکوراسیون داخلی شامل: طراحی داخلی بیمارستان , دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی ، دکوراسیون داخلی منزل ، دکوراسیون اداری ، ساخت و بازسازی معماری ، سازه و همچنین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی فعالیت داشته و با در اختیار داشتن شرکت دیگری با نام مبتکر بهین تجربه و کارخانه تولید مصنوعات چوبی، فعالیت خود را گسترش داده و در این سال ها افتخار همکاری با سازمان های دولتی و خصوصی در داخل و خارج کشور را دارد.

dsdsd

این شرکت با تکیه بر دانش روز در زمینه دکوراسیون داخلی و همچنین کادر مجرب و متخصص با هدف توسعه دانش معماری در ایران تاسیس و فعالیت خود را به شکل تخصصی در حوزه دکوراسیون داخلی و اجرای آن از صفر تا صد به عهده دارد ، مشتری مداری سر لوحه کار این مجموعه بوده و رضایت مشتریان ما گواه این حرف است .

xzxz

اسپو در تلاش است با ایجاد پایگاه دانش و آموزش علاقمندان به این حوزه تمام تلاش خود را برای پیشرفت علم معماری در ایران  انجام دهد ، همچنین سعی بر آن داریم با تولید محصولات دانش بنیان در زمینه دکوراسیون داخلی در بهبود محصولات با کیفیت و با بومی قدمی نو بر داریم، محصولاتی های تک که در مصارف درمانی ، مسکونی ، تجاری و اداری سادگی ، زیبایی ، تنوع و ماندگاری را به ارمغان آورد.

xzxzxzx

از اینکه تجربیات خود را در قالب مستندی علمی و مقالاتی تخصصی در حوزه های دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرا و به سمت و نظر علاقمندان این حوزه قرار دهیم مجله معماری اسپو را به شکل آنلاین ایجاد کرده و امیدواریم علاقمندان به موضوعات مختلف این رشته از آن بهرمند گردند.

zxzxzx

طراحی داخلی بیمارستان بخاطر مقیاس و اندازه بزرگ آنها، لزوما امری پیچیده نیست. چیزی که طراحی داخلی بیمارستان را پیچیده می کند، عملکرد های پیچیده به همراه تداخل علوم مختلف نظیر علوم پزشکی، فنی مهندسی و روانشناسی است. علومی که روز به روز در حال تغییر و تکامل می باشند. نکاتی که الزام طراحی یک بیمارستان نوین هستند، سازماندهی فضایی مناسب، فرم مناسب، توجه به بستر و سایت مجموعه، اصول ایمنی ، دیدهای درون و بیرون بنا و فضاهای سبز، نور پردازی ، رنگ آمیزی و انتخاب متریال مناسب است. توجه اصولی به این ویژگی ها، در طراحی فضایی که حس آرامش بیشتری برای مراجعین داشته باشد، بسیار اثر گذار است.

cfbgrg

امروزه، فضاهای درمانی بویژه بیمارستان ها در ایران . برخی نقاط جهان ، از طراحی داخلی مناسبی برخوردار نیستند. حجم های سلب که در دل خود راهروهایی تاریک و بعضا ترسناک دارند. بیمارستان ها و مراکز درمانی همواره از فضاهایی بوده اند که برای هرکسی موجب آزار و ناخوشایند هستند. هیچ کس دوست ندارد مسیرش به چنین مکان هایی بیفتد، زیرا نشانه ای است از درد و بیماری. با این وجود این واقعیت انکارناپذیر وجود دارد که هر کدام از ما ممکن است به خاطر خودمان یا نزدیکانمان مدتی را در این فضا سپری کنیم. فراتر از بیماران که شاید فقط مدت اندکی را در این فضاها بگذرانند، پزشکان و پرستاران و کارمندان این مراکز بخش عظیمی از وقت خود را در بیمارستان ها و مراکز درمانی به سر می برند. پس شایسته است تا جایی که می شود و از طریق طراحی داخلی بیمارستان این مکان ها را از نظر احساسی برای کاربران آنها تعدیل کرد.

hgfhgfhtg

شرکت فنی مهندسی اسپو در حوزه معماری و دکوراسیون درمانی شامل: طراحی داخلی بیمارستان ، دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی ، به عنوان بزرگترین برند این حوزه شناخته شده و با داشتن مهندسین و متخصصین خبره و با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون مراکز درمانی فعالیت دارد.

gfftg

این مجموعه با تکیه بر تجارب گذشته و تخصص و توانایی کارشناسان و با رویکرد نوآوری در صنعت ساختمان در جهت حفظ و حمایت از سرمایه گذاری کارفرما با در نظر گرفتن مجموعه مباحث فنی و تخصصی و ضوابط و آئین نامه ها و مقررات فنی ساخت و ساز از سوی سازمان نظام مهندسی- سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه نشریات مرتبط در جهت جذب مشتری، باقی ماندن در بالاترین سطح کیفیت و رقابت، اخذ بالاترین گواهینامه ها و استاندارد ها و ارزشیابی های مربوطه از طرف سازمان های ذیصلاح، کاهش هزینه ها، کاهش تنش های انسانی و ایجـاد محیط دلـنشین و چشم نواز هدف گذاری شده است.

xzxzx

با اسپو در ارتباط باشید تا با برترین مشاورین خود بهترین راهکارهای  تخصصی در حوزه معماری و دکوراسیون درمانی شامل: طراحی داخلی بیمارستان ، دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی  را به شما ارائه کنیم.



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی اداری,


ن : khashayars

تکنولوژی جدید در صنعت ماشین سازی

تکنولوژی جدید در صنعت ماشین سازی

امروز در صنعت ماشین سازی تکنولوژی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و بایستی از تکنولوژیهای جدید در ماشین سازی بخوبی استفاده کرد.

گروه ماشین سازی بیات با مدیرعاملی آقای مهدی بیات افتخار دارد با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه ساخت انواع اکسترودر pvc و پلی اتیلن و با بهره گیری از فناورهای روز دنیا و استانداردهای جهانی جهت ارتقا بخشیدن به سطح کیفیت در ساخت ماشین الات و خطوط تولید و همچنین بعنوان سازنده دستگاه شلنگ محصولات مربوط به انها و رساندن آن به حد معیارهای جهانی و رقابت با محصولات مشابه خارجی گامی ارزنده را بردارد. این مجموعه به عنوان عضوی از خانواده بزرگ و پر هفتخار صنعت ایران زمین تلاش دارد که سهمی در امر خودکفایی میهن عزیزمان در راستای تامین ماشین الات و محصولات موردنیاز داخلی و نیز عرضه به بازارهای جهانی را دارا باشد.

ساخت خط تولید لوله پلیکای برق و آب

تولید و ساخت دستگاه شیلنگ

ساخت انواع قالب و کلگی دستگاه پلاستیک

تعمیر و بازسازی انواع خطوط تولید

vhiu




ن : khashayars

دوربین هایک ویژن , رک دیواری و قیمت رک و تجهزات شبکه

دوربین هایک ویژن , رک دیواری و قیمت رک و تجهزات شبکه

bjkll

امروزه شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک به قدری توسعه یافته اند و به حدی با فعالیت های روزمره حجم عظیمی از کاربران عجین شده اند که دیگر تصور سازمانی بدون شبکه و تجهیزات شبکه، تصوری محال است.از همین رو شبکه ها و سرویس ها و خدماتی که از طریق آن ها به کاربران ارائه می شود به موضوع مهمی بدل شده است: یعنی سازمان های جدید در پی بنا نهادن شبکه هایی با کارایی مناسب و بستر قوی هستند و سازمان های قدیمی تر به دنبال ارتقاء یا بهینه سازی شبکه و تجهیزات شبکه پسیو و اکتیو موجود خود هستند، بیش از بیست سال قبل، مدیران پرشیا سیستم با درک اهمیت این موضوع، گام در راهی نهادند که از بطن آن شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم (D.D.C Persia) زاده شد.

رک دیواری

kllkjuyt

از عمومی ترین تجهیزات زیر ساخت شبکه های کامپیوتری ، رک شبکه می باشد . رک شبکه محفظه فلزی است که جهت نگهداری و محافظت از تجهیزات مختلف شبکه مانند کابل ، سوئیچ ، پچ پنل ، سرور ،تجهیزات مخابراتی، ups  و … مورد استفاده قرار می گیرد.  رک ها بر حسب نوع نصب به دو گروه اصلی زیر تقسیم می شوند : رک ایستاده و رک دیواری : این گروه از رک ها همانطور که از نامشان مشخص است، قابل نصب روی دیوار می باشند و بیشتر برای شبکه های کوچک و یا قسمتی از یک شبکه بزرگ ( با توجه به نقشه شبکه و توپولوژی انتخابی ) مورد استفاده قرار می گیرند. برند equip  از سال ۱۹۹۸ توسط شرکت Digital Data Communication  آلمان در شهر دورتموند آلمان به بازار معرفی شد . محصولات DDC  تولید شده با این نام تجاری در برگیرنده انواع لوازم جانبی شبکه و تجهیزات پسیو آن می باشد که در شعبه های این شرکت در ۱۸ کشور دنیا بازار فروش  مناسبی را دارد . رک دیواری از مواردی است که بسیار در محیط هایی همچون استفاده از رک دیواری آشپزخانه ها , رک دیواری کافی شاپ , رک دیواری اداری , رک دیواری رستوران , رک دیواری شرکتی , رک دیواری مغازه اشاره کرد.

قیمت رک

nm,.

برند ای کوییپ بر پایه توسعه محصولات و مدیریت کیفیت کالاها و همچنین تنظیم مستمر این محصولات با نیازهای روزبازار جهانی استوار است . شرکت پرشیا سیستم با پشتوانه سابقه برند ای کوییپ در بازار ایران در محصولات Passive و همچنین واردات سرور ، استاده و دیواری در این مدت و ایجاد رزومه ای قابل قبول برای این محصول بر آن شد که از سال ۱۹۳۱ با همکاری برترین تولید کنندگان در بخش مکانیک خود و همچنین ثبت نام تجاری equip  در ایران و هماهنگی با DDC  آلمان و تحت لیسانس این کمپانی تولید و گروهی از رک ها را هم به صورت Indoor و هم  Outdoor آغاز نمایید . انواع رک دیواری , رک ایستاده , رک آزمایشگاهی , تجهیزات رک شبکه و خدمات مشاوره و اجرای پروژه های پسیو شبکه از جمله فعالیت های این مجموعه می باشد. ما بهترین کیفیت و بهترین قیمت رک را در ایران ارائه میدهیم. قیمت رک به بسیاری عوامل بستگی دارد یکی از آنها نوع جنس استفاده شده در ساخت رک است، ما با برتین تجهیزات روز دنیا و برتین متریال تولید رک میکنیم قیمت رک بالا بستگی به نوع ساخت نیز دارد یکی دیگر از عوامل بالا بودن قیمت رک می توان به شیوه تولید و خط تولید اشاره کرد که قیمت رک را افزایش می دهد.

دوربین هایک ویژن

jkl

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و راه حل های نظارت تصویری به ویژه دوربینهای مدار بسته در دنیا است که با داشتن فناوری و تخصص در طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته همواره از شرکت های نوآور و پیشرو بوده است.سامانه دوربین هایک ویژن ، از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به طور کلی به دوربین و مرکز کنترل ضبط تصاویر اشاره نمود. امروزه این سامانه بطور روز افزون در حال پیشرفت و فراگیر شدن در دنیا می باشد. هدف کلی از بکارگیری سامانه دوربین مدار بسته بطور کلی به دو شاخه مهم تقسیم می شود. رویکرد نظارتی: با توجه به کیفیت بالای تصاویر دوربین هایک ویژن و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند یک کار در یک کارخانه و… می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مهم می تواند اطلاعات مهمی جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی در اختیار مدیران قرار دهد. رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه دوربین هایک ویژن ، با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است.سبد محصولات کامل دوربین هایک ویژن با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد.شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده دوربین هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.



:: برچسب‌ها: دوربین هایک ویژن,


ن : khashayars

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

bnmk

مجله ایران سکوریتی با هدف ارائه مطالب تخصصی در زمینه سیستم دوربین های مدار بسته کار خود را آغاز کرد، هدف اصلی ما افزایش میزان آگاهی و توانمندی خوانندگان در حوزه نظارت تصویری می باشد، طیف خوانندگان ایران سکوریتی شامل مشتریان این صنعت، افراد علاقه مند به صنعت امنیت، تکنیسین های نصب، نمایندگان برند های معتبر، دانشجویان و نخبگان صنعت امنیت و IT و بسیاری از افراد دیگر می باشد از این رو ما سعی می کنیم تا در ابتدا با ارائه مطالب بنیادی در صنعت نظارت تصویر خوانندگان را با مفاهیم اولیه سیستم دوربین مدار بسته آشنا کنیم. در ادامه به معرفی مختصر هر کدام از بخش های مجله تخصصی امنیتی ایران سکوریتی می پردازیم.

مبانی دوربین مدار بسته

در یک سیستم مدار بسته، دوربین به عنوان چشم سیستم می باشد، تصاویری که  توسط چشم (دوربین مدار بسته)سیستم  تصویر برداری می شود توسط مرکز کنترل، ضبط می شود. تصویر این دوربین توسط کابل کواکسیال به مرکز کنترل منتقل می شود. انواع سیستم دوربین مدار بسته عبارتند از سیستم های آنالوگ، تحت شبکه یا آی پی و سیستم دیجیتال یا HD می باشد.

سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ شامل دوربین، DVR (Digital Video Recorder)، هارد دیسک، کابل کواکسیال، کابل برق و منبع تغذیه می باشد. تصویر دوربین آنالوگ، از طریق کابل کواکسیال به مرکز کنترل منتقل و روی هارد دیسک داخل DVR ضبط می شود.

سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه یا آی پی، شامل دوربین، NVR (Network Video Recorder، کابل شبکه، سوئیچ شبکه و هارد دیسک شبکه می باشد. تصویر دوربین آی پی از طریق بستر شبکه به سوئیچ و سپس به NVR منتقل شده و روی هارد دیسک درون آن ضبط می شود.

سیستم دوربین مدار بسته دیجیتال یا HD( High Definition)، شامل دوربین، DVR، هارد دیسک، کابل کواکسیال، کابل برق و منبع تغذیه می باشد. تصویر دوربین های مگا پیکسل دیجیتال، از طریق کابل کواکسیال منتقل و روی هارد دیسک درون DVR ضبط می شود. این سیستم ها خود به چهار نوع مختلف تقسیم می شوند که در قسمت های دیگر مجله تخصصی ایران سکوریتی، آنها را توضیح خواهیم داد. در این مقاله تنها به ذکر این نکات خواهیم پرداخت که انواع سیستم های HD عبارتند از، سیستم های HD-SDI (High Definition Serial Data Interface)، سیستم های HD-TVI( High Definition Television Line)، سیستم های HD-CVI( High Definition Composite Interface)، و سیستم های AHD( Analog High Definition).

آموزش نصب دوربین مدار بسته

cxcxcx

آموزش نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها , آموزش نصب دوربین مدار بسته در اداره , آموزش نصب دوربین مدار بسته در مهد کودک , آموزش نصب دوربین مدار بسته در پاساژ , آموزش نصب دوربین مدار بسته در مغازه , آموزش نصب دوربین مدار بسته در ورزشگاه , دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته , کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته را با قدرت در ایران سکوریتی بگذرانید.

قیمت دوربین مدار بسته

cvcvcv

امنیت ساختمان امری مهم و حیاتی است. صاحبان کسب و کارها و ساکنان خانه باید به امنیت ساختمان تجاری و مسکونی خود اهمیت بدهند. یکی از معمول ترین و موثر ترین روش ها برای حفظ امنیت، خرید و نصب دوربین مدار بسته است. نصب دوربین مدار بسته باعث می شود ساکنین ساختمان احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند. دوربین مداربسته به صورت پیوسته و 24 ساعته بر فضای داخلی و بیرونی ساختمان نظارت می کند. آسیب مالی که در اثر سهل انگاری ممکن است اتفاق بیفتد، بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای نصب دوربین مدار بسته در ساختمان صرف می شود. اگر در اثر این سهل انگاری، آسیب جانی اتفاق بیفتد، غیر قابل جبران خواهد بود. از این رو تهیه و نصب دوربین مدار بسته در همه ساختمان ها توصیه می شود. در این مطلب نکاتی مهم و کاربردی را در رابطه با قیمت دوربین مدار بسته بیان می کنیم.

قیمت دوربین مدار بسته برای منزل , قیمت دوربین مدار بسته برای مغازه , قیمت دوربین مدار بسته برای اداره , قیمت دوربین مدار بسته برای شرکت تقسیم بندی دیگری نیز برای دوربین مدار بسته وجود دارد و آن تقسیم بندی بر اساس کیفیت تصویر ضبط شده است. از این نظر دوربین مدار بسته به 4 دسته کلی “آنالوگ”، “اچ دی”، “فول اچ دی” و “های فول اچ دی” تقسیم بندی می شوند. واضح است که هر چه کیفیت تصویر بیشتر باشد، قیمت دوربین مدار بسته افزایش می یابد. قیمت پک دوتایی دوربین مدار بسته آنالوگ، HD و FULL HD و HIGH FULL HD به ترتیب 583000، 833000، 923000 و 1083000 تومان می باشد.

در این مطلب، فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت دوربین مدار بسته مطرح شدند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته,


ن : khashayars

آکادمی بین المللی هنر پارس

آکادمی بین المللی هنر پارس افتخار دارد با حضور اساتید مجرب و حرفه ای، فضایی کاملا تخصصی و رقابتی را برای علاقمندان به طراحی لباس و خیاطی ایجاد کرده است. آکادمی بین المللی هنر پارس به منظور آموزش تخصصی و کاربردی پوشاک ایجاد شده و در اهداف این آکادمی، توسعه و تکمیل دانش طراحان لباس ایرانی اولویت ویژه دارد.
در این مجموعه آموزشی تلاش است بر اساس نیازهای روز پوشاک ایرانی، به آموزش طراحان و الگوسازان لباس پرداخت. آکادمی بین المللی طراحی لباس پارس دارای دوره های تخصصی آموزش طراحی لباس و آموزش الگوسازی و دوخت و... می باشد. این آکادمی از دوره های مقدماتی و طراحی های دستی تا دوره های پیشرفته و تخصصی (کت و شلوار مردانه و لباس های بچگانه) و نرم افزاری از جمله نرم افزار جمینی و نرم افزارهای طراحی لباس، علاقمندان و هنرجویان به پوشاک را همراهی کرده و به طراح پارچه و لباس شدن هدایت می کند.

آموزشگاه خیاطی  پارس با تجارب اساتید مجرب و فضای تخصصی همیشه سعی در آموزشی اصولی داشته است. آموزش های این آکادمی مطابق با آموزش های روز دنیای طراحی مد و لباس است و هنرجویان را در بروز شدن هنر و تخصص خود یاری می کند. برپایی نمایشگاه های طراحی لباس و اجرای شو های زنده لباس از طرح های هنرجویانی که در دوره های لباس مجلسی، لباس عروس و مانتو شرکت کرده اند، از برنامه های خاص این آکادمی است.

bbs
حضور و شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی هنرجویان آکادمی هنر پارس و کسب مقام هنرجویان و اساتید از افتخارات این آکادمی است. شرکت در نمایشگاه دوسالانه طراحی پارچه و لباس معتبر ترین جشنواره طراحان پارچه و لباس است و جشنواره طراحی لباس فجر از جمله فعالیت های هنرجویان آکادمی هنر پارس می باشد.
   در آموزشگاه طراحی لباس گواهی معتبر و بین المللی در پایان دوره ها به هنرجویان اعطا می گردد. برقراری ارتباط هنرجویان با بازار پوشاک ایران به خوبی در این مجموعه آموزشی انجام می شود که باعث آشنایی با کاربردی شدن طرح های پارچه و لباس می شود. این ارتباط در شناخت سلیقه بازار پوشاک و مد به هنرجویان کمک زیادی می کند.
آکادمی هنر پارس با داشتن ارتباط نزدیک با تولیدی های پوشاک و همچنین مدیریت تولیدی برند BODY DRESS هنرجویان را تا معرفی به بازار کار همراهی می کند. هنرجویان برای آموزش خیاطی در این محیط با تمامی مهارت های طراحی لباس و تولید آشنا می شوند و با همکاری آکادمی به مراکز تولیدی و کارخانجات معرفی می گردند.

 




ن : khashayars

نرم افزار انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور

نرم افزار انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور

bbjhjjk

در انتخاب رشته دانشگاه، تراز داوطلب مهم است نه رتبه در سهمیه. به همین دلیل هم هست که شانس قبولی در رشته محل های دانشگاه را با تراز قبولی می سنجند نه با رتبه در سهمیه. بنابراین در نرم افزار تخمین تراز موسسه گلینا بزرگ ترین مشکل دانش اموزان را برای تخمین شانس قبولی خود در دانشگاه حل کرده ایم. به این شکل که شما کافیست در ابتدا رشته خود مشخص کنید. به دلیل اهمیت سهمیه و تراز برای داوطلبان کنکور تجربی 95 این امکان را قرار داده ایم که سهمیه خود را نیز مشخص کنند

در نرم افزار تخمین رتبه کنکور می توانید با وارد کردن درصدهای خود تراز احتمالی که در کنکور 96 کسب می کنید رامشاهده کنید. همچنین شما متوجه میشوید با این تراز احتمال قبولی، در چه رشته و محل هایی را خواهید داشت. کنکور آسان است.

این نرم افزار تخمین رتبه توسط تیم تخصصی انتشارات گیلنا برنامه نویسی شده است و در اختیار شما قرار داده شده است تا با در نظر گرفتن مجموعه احتمالات و وارد کردن درصد های مورد نظر خود رتبه ای که ممکن است کسب کنید را برایتان نمایش دهد.

مزیت استفاده از این نرم افزار برای شما داوطلب کنکوری این است که در ایام جمع بندی که سوالات کنکور های سنوات اخیر را تمرین می کنید و خود را در شرایط امتحانی قرار می دهید،بدانید با توجه به درصد های کسب شده در هر سال چه رتبه ای کسب می کردید و به تصوری نزدیک به واقعیت از خود برسید.

از مزایای این نرم افزار برای شما داوطلب کنکوری این است که می توانید با توجه به رشته ی مورد علاقه تان در شهر مورد نظر می توانید هدف گذاری کنید تا در هر درس به چه درصدی نیاز دارید و در برنامه ریزی های مطالعاتی خود بتوانید میزان تلاش برای هر درس را مدیریت کنید.

https://marjakonkour.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

 




ن : khashayars

افزایش ممبر رایگان کانال تلگرام

افزایش ممبر رایگان کانال تلگرام

 

دیگه پولتو هدر نده!!
تا کی میخوای اعضای تقلبی واسه کانالت داشته باشی؟
تا حالا به این فکر کردی که اعضای کانالت مثل خودت کاملا واقعی باشن و کانالت محبوب همه باشه؟

bnbnbn

کــاربران تقلبی یا رباتـ ؟
یه بار هم که شده با خودتون صادق باشید ، ربات های کاربر چقدر تونستن به پیشرفت کانالتون کمک کنند؟بهتر نیست به جای کاربران تقلبی و ربات کاربران واقعی عضو کانالتون بشن؟

تاپ چنل چیست ؟
تاپ چنل در واقع واسطه بین مدیران کانال ها و کاربران تلگرام هست که کانال های تلگرام رو در دسته بندی های مختلف به دیگران معرفی می کنه.

چرا تاپــ چنل؟
تاپ چنل با داشتن دایرکتوری کامل کانال های ایران در تمامی دسته های مختلف و بیش از 8هزار کانال ثبت شده توسط مدیران کانال میتونه نیاز تمامی جوستجو کننده های کانال رو برطرف کنه!شما هم عضوی از خوانواده ی بزرگ ما باشید!

کاملا رایگان!
معرفی کانال به کاربران
شما فقط کافیه کانالتون رو ثبت کنید.کاربران با جستجو در گوگل به لینک کانال شما ارجاع داده میشن و در صورت تمایل در کانالتون عضو میشن!به همین راحتی ! مزایای استفاده از سرویس ما :

عضویت اسان و رابط کاربری مناسب
سئو عالی و ایندکس سریع کانال شما در گوگل
مدیریت تعداد اعضای معرفی شده از طرف تاپ چنل

اعضای واقعی
تعامل داشته باشید
یکی از مزایای داشتن اعضای واقعی داشتن تعامل با آنها و نظر خواهی در مورد مطالب کانال هست که ربات ها و اعضای تقلبی این مزیت را ندارند ! شما میتونید به راحتی در مورد بسیاری از مطالب کانال با کاربرانتون ارتباط داشته و از اونها نظر خواهی کنید
یکی دیگر از مزایای کاربران واقعی کانال افزایش چشمگیر مشاهده پست ها ست ! ربات ها تمامی پست ها رو نمیبینند و معمولا کانالی که مثلا 50عضو داره آمار مشاهده پست های اون 4-6 K هست .این یعنی عدم تمایل تبلیغ دهنده به اعتماد به کانال شما.. یعنی عدم اعتماد کاربر به عضویت در کانال شما..

xcxct

ویژه شدن
بهتر دیده شوید
با ویژه کردن کانال خود با قیمتی بسیار پایین میتونید بالای تمام کانال های عادی و بیشتر دیده شوید ! معمولا کاربران به کانال های اول هر دسته بندی اعمیت بیشتری میدن .
مزایای ویژه شدن : ایندکس سریعتر در گوگل
نمایش کانال شما در صفحه اول سایت
نمایش کانال شما در صفحه اول دسته بندی مربوط

از همین حالا افزایش ممبر رایگان کانال رو شروع کنید ..
تلگرام منتظر شماست!از همین حالا اقدام به ثبت رایگان کانال و افزایش اعضای واقعی کنید

 




ن : khashayars

مقالات isi زا ار کجا میشود دانلود کرد؟

مقالات isi زا ار کجا میشود دانلود کرد؟

 

 

مؤسسه اطلاعات علمی یا ISI مؤسسه‌ای با تمرکز بر علم‌سنجی و انتشارات علمی است که در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد تأسیس شد. این مؤسسه توسط مؤسسهٔ علمی تامسون در سال ۱۹۹۲ خریداری و به‌عنوان Thomson ISI شناخته شد و اکنون نیز با نام Thomson Scientific شناخته می‌شود. مؤسسه اطلاعات علمی بخشی از شرکت Thomson Reuters است.

مؤسسهٔ ISI خدمات مربوط به پایگاه‌های دادهٔ فهرست کتاب‌ها و مقالات را ارائه می‌دهد. به‌طور اختصاصی این خدمات نمایه‌سازی نقل‌قول‌ها و تحلیل آنها است که توسط خود گارفیلد پایه‌گذاری شده‌است. این خدمات شامل نگهداری داده‌های نقل‌قول‌های مقالات هزاران نشریهٔ دانشگاهی است. این خدمات از طریق سرویس پایگاه داده ISI's Web of Knowledge در دسترس است. این پایگاه داده به پژوهشگران این امکان را می‌دهد که بدانند کدام مقاله‌ها بیشتر مورد ارجاع قرار گرفته و چه مقالاتی از این مقاله مطلبی را نقل‌قول کرده‌اند.

اگر به دنبال دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی هستید یکی از بهترین سایتها برای این امر سایت www.hotpaper.net می باشد.

تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد.ضمانت ما، کیفیت ماست. اگر به دنبال سایتی برای دانلود و خرید ترجمه مقاله هستید سایت فوق یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

 




ن : khashayars

آسا چارتر | بلیط هواپیما مشهد

آسا چارتر | بلیط هواپیما مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد

آسا چارتر بروزترین سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما lمشهد و بلیط چارتر است که قدم اول رسیدن به اهداف پروژه‌ی بزرگ سفرهای آسا چارتر به حساب می‌آید: «تجربه‌ی لذت‌بخش سفر برای تمامی ایرانیان.» با آساچارتر، خرید بلیط هواپیما مشهد و سایر شهر ها، خرید بلیط چارتر و برنامه‌ریزی برای سفر، دیگر یک اتفاق پراسترس، وقت‌گیر و هزینه‌بر نیست؛ بلکه فرایندی است مطمئن و لذت‌بخش، شامل حق انتخاب‌های پرشمار، با امکان مقایسه و بررسی، که در صورت نیاز به تغییر برنامه‌ی سفر یا لغو آن، همچنان در کنار مسافر می‌ماند تا کمترین هزینه و زمان را پرداخت کند. برای رسیدن به این هدف، آسا چارتر ۱۰۰% پروازهای تمامی خطوط هواپیمایی داخلی – شامل پروازهای سیستمی و پروازهای چارتر – را به مشتری ارائه می‌دهد. به عبارتی شما با جستجوی بلیط در آساچارتر با تهیه بلیط هواپیما مشهد و سایر مسیرها، اطمینان خواهید داشت که هرگز پروازی را در آسمان ایران از دست نخواهید داد. همچنین برای خرید بلیط هواپیما مشهد یا شهرهای دیگر بصورت چارتر، آسا چارتر مطمئن‌ترین گزینه است، چرا که استرداد آنلاین پروازهای کنسل شده را تضمین می‌کند. با تکمیل بخش پروازهای خارجی آسا چارتر، همین امتیازات هنگام خرید بلیط پروازهای خارجی و بلیط هواپیما مشهد نیز در اختیار کلیه‌ی مسافران خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما مشهد ارزان

آسا چارتر نه تنها تمامی پروازهای ثبت شده در سیستم پروازهای بین‌المللی را که از مبدا یا مقصد تهران یا مشهد انجام می‌شود برای شما جستجو می‌کند، بلکه این جستجو را برای تمامی مقاصد پروازی و ایرلاین‌های خارجی که امکان خرید آنلاین بلیط آنها موجود است انجام می‌دهد. خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد یا مقاصد دیگر، قدم بزرگی به سوی دنیای آینده است که در آن اینترنت، موبایل و ابزارهای دیجیتال به کمک انسان می‌آیند تا به فعالیت‌های روزانه‌اش سرعت بخشد، هزینه‌های روزمره را کاهش دهد، با کاستن از رفت و آمدهای غیرضروری، ترافیک و آلودگی هوا را کنترل کند و با محیط زیست خود مهربان‌تر باشد. شما هم این قدم را با آسا چارتر مطمئن‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر بردارید.جهت خرید راحت بلیط هواپیما مشهد میتوانید از اپلیکشین اندرود آسا چارتر براحتی استفاده کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما
جستجوی بلیط هواپیما

برای مشاهده از آخرین وضعیت بلیط مشهد، در بخش جستجوی پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و … را تعیین نمایید؛ با زدن دکمه جستجو لیست پروازها نمایش داده شود. برای انتخاب شهر مبدا و مقصد،
سه حرف فارسی یا انگلیسی را تایپ نمایید تا لیست شهرها نمایش داده شود و سپس مسیر خود را انتخاب نمایید.

رزرو بلیط هواپیما

انتخاب بلیط موردنظر: در نتایج جستجو براساس شرایط انتخابی شما لیست بلیط ها از ارزان قیمت ترین بلیط نمایش داده می شود و شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ، ساعت حرکت و ورود، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزییات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه ها و نوع هواپیما ارایه شده است.

جهت خرید بلیط هواپیما مشهد یا خرید بلیط چارتر به صفحه اصلی مراجعه و یا با آسا چارتر تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما مشهد



:: برچسب‌ها: خرید بلیط هواپیما مشهد, خرید بلیط هواپیما, بلیط هواپیما مشهد, ,


ن : khashayars

هدایای تبلیغاتی گیفت سازان (www.giftsazan.com)

هدایای تبلیغاتی گیفت سازان (www.giftsazan.com)

شرکت ما تولیدکننده پازل با فوم بهداشتی در ابعاد ۱۲ تیکه، ۲۴ تیکه، ۴۸ تیکه، ۷۲ تیکه و ۹۶ تیکه ، مگنت آهنربایی در سایزبندی و طرح اختصاصی، کلاه های فومی،کلاه های مقوایی با سلفون و بدون سلفون، تقویم های رومیزی، ساک دستی های مقوایی، ساک دستی های سوزنی بدون کاست و کاست دار، بادبزن های رویال و لوگوکات، جاکلیدی های چرم ساده و کمری، جاکلیدی های پلی فتو می باشد. همچنین عرضه کننده خودکارهای فلزی، جیر و پلاستیکی، ماگ های سرامیکی ساده، لبه و دسته رنگی و حرارتی، لیوان های ABS ساده و زیره و قاشق دار، جاموبایل های رومیزی، هولدر موبایل، خط کش های ژله ای

خودکارهای تبلیغاتی

امروزه خودکارها با عنوان خودکار ارگونومیک بیان می شوند. خودکار ارگونومیک را میتوان اینگونه تعریف کرد که بتوان آن را در مدت زمان طولانی  در دست گرفت بدون اینکه درد در ناحیه ی مچ و انگشتان احساس شود. بعضی افراد عادت دارند خودکار را بین انگشتان خود محکم نگه دارند و یا با انگشتان خود فشار زیادی به خودکار وارد کنند که باعث درد در ناحیه انگشت اشاره می شود و لازم است از خودکارهایی با پوشش پلاستیکی انعطاف پذیر استفاده کنند. به طور کلی مشخصه هایی وجود دارد که اگر خودکاری دارای آن ویژگی باشد، میتوان جزء دسته ی ارگونومیک قرار داد.

عواملی که در ارگونومی یک خودکار موثر است:

شکل و ظاهر، وزن ( خودکاری که وزن آن به طور غیر معمولی سبک باشد، در هنگام نوشتن در دست دچار لغزندگی می شود، بنابراین در حین نوشتن باید فشار زیادی را وارد کرد که این پدیده موجب آسیب رسانی به دست می شود)، وجود پوسته ای در بدنه (ما پوسته هایی از جنس پلاستیک نرم را به شما توصیه می کنیم، چون بسیار لطیف هستند و برای قرار گرفتن بر روی بدنه ی خودکارهایی که از جنس پلاستیک و فلز هستند، بهتر عمل می کنند)، میزان روان نویسی خودکار (خودکاری که روان می نویسد علاوه برکاهش  میزان نیرویی وارد شده در حین نوشتن به خودکار،باعث کاهش خستگی و فرد با آرامش و اعصاب راحت به نوشتن می پردازد).به هرحال، همه افراد در زندگی روزمره ی خود نیاز به نوشتن دارند، بنابراین با استفاده از نوشت افزار مناسب، این امر را برای دیگران تسهیل کنیم.

 برای مشاهده انوع خودکار تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

مگنت تبلیغاتی

مگنت از کلمه MAGNET به معنای آهن ربا گرفته شده است

به صرفه و جایگزین مناسب به جای تبلیغات کاغذی همچون تراکت

نوعی بیلورد (تابلو) تبلیغاتی در دست افراد مورد نظر شما

جلوگیری از افزایش قطع بی رویه ی درختان و کمک به محیط زیست

کاربرد مگنت آهنربای؛ در امور پزشکی مانند مگنت تراپی  ، برای نصب عکس روی سطوح فلزی ، وایت بردهای آهنربایی، تبلغات روی خودرو

یادداشت های مخصوص خانم ها در آشپزخانه، قاب عکس مگنتی ،کارت اشتراک مگنتی، کارت ویزیت مگنتی ،تقویم مگنتی، تبلیغات مگنتی رو ماشین

 برای مشاهده انوع مگنت تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

پازل های تبلیغاتی

پازل های فکری، هوشی، سرگرمی، تبلیغاتی،

قطعات پازل دو بعدی، به علت خاصیت ” soft click ” به راحتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

این محصول علاوه بر تبلیغات، یک بازی مناسب برای کودکان مشتریان محسوب می شود.

چیدن جورچین در کاهش استرس و افسردگی و در پیشگیری از آلزایمر مؤثر است.

پازل تبلیغاتی مؤثر در آموزش جغرافیایی کشورها و استان ها

 برای مشاهده انوع پازل تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

ماگ های تبلیغاتی

انواع لیوان یا ماگ تبلیغاتی شامل؛ ماگ شیشه ای، ماگ ABS ، ماگ سرامیکی، ماگ فلزی

کاربرد لیوان و ماگ تبلیغاتی؛ همایش ها، نمایشگاه ها، هدیه ویژه مدیران، مخصوص کودکان، رستوران و فست فودها، آموزشی، هدیه دانش آموزان، مراکز دولتی، محصولات غذایی و ….

ماگ تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات محصول مورد نظر شما به دلیل استفاده از وسایل شخصی جهت آشامیدن در طول شبانه روز همیشه در دست مخطب مورد نظر شما قرار دارد و موجب می شود مخاطب برند شما را همشه در ذهن به خاطر بسپارد. قابلیت تبلیغاتی بالای لیوان باعث استقبال مناسب از این محصول برای هدیه تبلیغاتی است.

 برای مشاهده انوع ماگ های تبلیغاتی و خرید کلیک کنید



:: برچسب‌ها: خودکارهای تبلیغاتی, ماگ های تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.