همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

نقاشی ساختمان خودتان را خودتان انجام بدهید !

نقاشی ساختمان خودتان را خودتان انجام بدهید !

چند وقت پیش یکی از دوستام اومده بود پیش منو می‌گفت می خوام خونمو رنگ کنم. و چند نفر نقاش آوردم یه آپارتمان کوچیک داشت می‌گفت: هزینه ای که برای چند روز کار نقاشی خونه من بهم گفتن از درامد یک ماه منم بیشتره و من ندارم و نمی دونم چکار کنم . من بهش گفتم دوست داری با یه مبلغ خیلی کمتر خونتو رنگ کنی. گفت چجوری: گفتم تو می تونی خونتو خودت رنگ کنی.

گفت من بلد نیستم و اونا یه عمر کار کردن و تجربه دارن و این حرفا من بهش گفتم: من اگر بهت تضمین کنم که ظرف چند دقیقه جوری بهت یاد بدم که از یه استا کار ماهر بهتر خونتو نقاشی ساختمان کنی حاضری این کارو بکنی؟

نقاشی ساختمان

خوب بهش یاد دادم و بعد چند روز که پیش من اومده بود و خوشحال بود اعتمادبه‌نفسش بالا رفته بود و می‌گفتش که خانمم جلو دوستاش پوز می‌ده می گه خونمون رو شوهرم رنگ کرده و من خیلی از این قضیه خوشحال شدم.

خیلی وقت‌ها دوستان پیش من میان و می گن ما سرمایه اولیه برای کار کردن نداریم من بهشون می گم: برای کار نقاشی ساختمان شما فقط ۳۰ /۴۰ هزار تومان برای خرید لوازم ندارین! اصلاً نیازی نیست که همونم داشته باشید معمولاً زمانی که یکی برای نقاشی ساختمان می‌ره. همون اول یه مبلغی رو برای تهیه‌ی رنگ می گیره شما می تونید از همون پول لواز اولیه تون رو هم تهیه کنید.

با دیدن این مسائل و برخورد با مشکلات افراد مثلاً: هزینه‌ی زیاد پیدا نکردن آدم مورد اعتماد و خوش‌قول و… منو مصمم کرد. محصولی درزمینهٔ ی آموزش نقاشی ساختمان که در عرض یک ساعت خیلی سریع و به ساده‌ ترین زبان ممکن یاد بگیره که کارهای نقاشی خونشو خودش انجام بده و اون چیزی که خودتون می خوایین رو در بیارین.

نقاشی ساختمان

در مورد هزینه‌ی این دوره باید به گم که من جوری حساب کردم که هر فردی که محصول رو تهیه کرد و فقط در طول عمرش یک‌بار اتاق خودش رو رنگ کنه. چندین برابر این هزینه رو صرف جویی می کنه و زمانی از این کار نتیجه می‌گیرم. که شما لبخند رضایت از نتیجه‌ی کارتون روی لبهاتون نقش به بنده.

آموزش نقاشی ساختمان به زبان ساده که به شما ظرف مدت یک ساعت یاد میده. که کار های نقاشی و رنگ آمیزی خانه ی وتون رو خودتان انجانم بدین. و هزینه های خودتون رو تا یک / پنجم کاهش دهید. .

و درنهایت باید بگم که من به این محصول افتخار می‌کنم و ساخت اون یکی از باارزش‌ترین کارهای زندگی من بود..

نقاشی و رنگ آمیزی

حاصل دوره

شما در عرض یک ساعت یاد می گیرید به راحتی منزل و یا هر محیطی که در نظر دارید رو نقاشی و رنگ آمیزی کنید.



:: برچسب‌ها: نقاشی و رنگ آمیزی, نقاشی ساختمان,


ن : khashayars

معرفی سایت تالار پذیرایی و تالار عروسی

معرفی سایت تالار پذیرایی و تالار عروسی

تالار وب مکانی برای انتخاب تالار پذیرایی و باغ تالار برای برگزاری تمامی مراسم های شما در بین تالارهای پذیرایی تهران است.

از ابتدای امر حسنه ازدواج تا برگزاری مراسم عروسی و رفتن به خانه بخت، چند بار نیاز محلی برای جمع نمودن فامیل دور و نزدیک احساس میشود. غیر ممکن است بخواهید مراسمی برگزار نمایید و محل برگزاری مراسم قسمت اعظم ذهن و زمان شما را به خود اختصاص ندهد. همواره نبودن فضای در دسترس که بتوان توسط آن به تالارهای پذیرایی دسترسی پیدا نمود جزو مشکلات عروس و داماد ها بوده است.

تالار وب به شما کمک میکند تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات کلیدی، شما را در انتخاب محل مراسمتان یاری نماید. سایت بانک تالارهای پذیرایی ایران برای سهولت در امر انتخاب تالار پذیرایی اقدام به طبقه بندی تالارهای تهران نموده است که با استفاده از این طبقه بندی شما میتوان به راحتی به اطلاعات مورد نظرتان دسترسی پیدا نمایید.

تالار وب سعی نموده است تا تالارهای خوب تهران را که در اقصی نقاط تهران قرار دارند به شما معرفی نماید. اطلاعات هر تالار اعم از نام تالار پذیرایی یا باغ تالار، منطقه ای که تالار در آن قرار دارد و… نمایش داده می شود. با کلیک کردن بر روی هر یک از این بنرها وارد صفحه اختصاصی آن تالار می شوید که در آن تمامی اطلاعات به صورت کامل برای شما به نمایش در می آید. اطلاعات اولیه، تلفن، آدرس، توضیحات عکس های جدید و به روز تالار پذیرایی مورد نظر، تور مجازی اطلاعاتی است که میتوانید در مورد تالارهای پذیرایی طرف قرارداد با تالاروب کسب نمایید.

یکی دیگر از قسمت های مهم تالار وب بخش نظرسنجی و ثبت دیدگاه مرکز تالارهای پذیرایی ایران است. با استفاده از این بخش شما میتوانید از نظرات سایرین که از خدمات مورد نظر شما استفاده نموده اند نهایت استفاده را ببرید و یا دیدگاه خود را نسبت به تالار عروسی مورد نظر بنوسید و اگر سوالی دارید آن را مطرح نمایید تا دوستان دیگر یا مسولان تالار و یا بخش روابط عمومی سایت تالار وب پاسخ شما را بدهند.

هم چنین لیست تالارهای تخفیف دار در صفحه ای برای شما گردآوری شده است تا بتوانید بهترین تخفیف را از تالار عروسی خود بگیرید.

امید است که کوشش تمام پرسنل سایت به بار نشسته و شما را انتخاب تالار پذیرایی یا باغ تالار مورد نظرتان یاری رساند.

تالار وب حامی زوج های جوان

معرفی سایت تالار پذیرایی و تالار عروسی



:: برچسب‌ها: تالار عروسی, تالار پذیرایی,


ن : khashayars

مبلمان اداری طبی چه ویژگی هایی دارد؟

افراد شاغل، محل کار را، خانه ی دوم خود می دانند. از آنجایی که افراد در خانه های خود احساس راحتی می کنند، لازم است تا آرامش در محیط کار نیز برای آنها فراهم شود.

عوامل مختلفی در محیط کار وجود دارند که می توانند در ایجاد حس همکاری، اعتماد و اطمینان و به خصوص آرامش و راحتی تاثیر گذار باشند.

یکی از مهم ترین محصولاتی که در فضای اداری به کار گرفته می شود، مبلمان اداری است. مبلمان اداری نه تنها در ایجاد سبکی زیبا در دکوراسیون تاثیر دارد، بلکه در افزایش یا کاهش راندمان کارمندان بسیار موثر است.

اما چگونه؟

جالب است بدانید که برای خرید مبلمان اداری، باید ها و نبایدهایی وجود دارد که لازم است کارفرمایان به این موارد توجه کنند. طیف گسترده ای از مبلمان اداری وجود دارد که بسته به ویژگی هایی که دارند، در فضاهای مختلفی استفاده می شوند.

از آنجایی که کارمندان حدود 8 ساعت از شبانه روز خود را روی صندلی اداری و مبلمان های محیط اداری می گذرانند، سلامتی آنها بیش از پیش اهمیت میابد، چرا که این محصولات می توانند مستقیما بر سلامت افراد تاثیر گذار باشند. لذا در کنار دقت در زیبایی این وسایل، به این دلیل که طیف گسترده ای  از مبلمان اداری وجود دارد، راحتی آنها نیز مورد توجه قرار میگیرد.

 

این موضوع اساسا به این دلیل مطرح می شود که نشستن فرد روی صندلی، کاملا ستون فقرات وی را تحت تاثیر قرار می دهد، لذا استفاده از صندلی های اداری طبی و ارگونومیک یکی از موثرترین راه ها برای افزایش بهره وری در کارکنان است. خستگی کمر و ستون فقرات، خستگی ذهنی را در پی دارد و در نتیجه بر بهره وری کارکنان تاثیر مستقیمی می گذارد.

 

مبلمان اداری طبی چه ویژگی هایی دارد؟

علم ارگونومیک آمده است تا وسایل استانداردی طراحی شود که سلامت فیزیکی انسان را تضمین کند و از آسیب رسیدن به اعضای بدن حین کار کردن افراد جلوگیری به عمل آید. 

 لذا طراحی ارگونومیک و طبی مبلمان اداری نه تنها به سلامت ستون فقرات افراد کمک می کند، بلکه سلامت پاها، بازوها و ناحیه ی گردن کاربران را نیز تضمین می کند. همانطور که در ابتدا گفتیم، از آنجایی که یکی از پر کاربردترین وسایل محیط اداری، همین صندلی و مبلمان اداری است، سلامت فیزیکی و زندگی حرفه ای یک کارمند در گرو این وسیله است.

یک مبل اداری طبی ویژگی های مختلفی دارد، برای مثال، می تواند با توجه به قد، وزن و فرم بدن افراد تنظیم شود. اینکه حین نشستن پای کاربران به زمین برسد و زانو زاویه 90 درجه داشته باشد، بسیار مهم است و یک صندلی ارگونومیک می تواند به راحتی این نیاز ها را برای کاربران فراهم کند.

یک صندلی اداری طبی، تکیه گاه قابل تنظیمی دارد که به راحتی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و برآمدگی و فرورفتگی این ناحیه را به آسانی پر می کند.

همچنین باید گفت که دسته ی آنها نیز قابل تنظیم است و کاربران می توانند حین نوشتن و کار با کامپیوتر، آنها را در بهترین زاویه که احساس راحتی می کنند، تغییر دهند.

 

در خرید مبلمان اداری کمی خلاقیت به خرج دهید

جالب است بدانید که دفاتر بزرگ و معروف اداری در هر بخش از فضای کاری، از مبلمان متفاوتی با رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده می کنند. اغلب کمپانی های بزرگ با بهره گیری از روانشناسی رنگ، از مبلمانی با رنگ های شاد و روشن به جای مبلمانی با رنگ های کسالت آور و قدیمی استفاده می کنند.

تحقیقات مختلفی در این رابطه صورت گرفته که نشان داده است که استفاده از رنگ های روشن و شاد در محیط کار، در افراد تاثیرات مثبتی ایجاد می کنند، راندمان را بالا میبرند و خلاقیت را افزایش می دهد.

 

قیمت مبلمان اداری طبی چقدر است؟

از آنجایی که مدل های مختلفی از مبلمان و صندلی اداری وجود دارد، لذا در قیمت های مختلفی عرضه می شوند. شروع قیمت مبل و صندلی اداری از 310 هزار تومان آغاز می شود و این رقم تا 4800000 تومان ادامه میابد. برای خرید و مقایسه انواع مبلمان اداری می توانید به صفحه ی فروش مبلمان اداری فروشگاه آنلاین خوگر مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و از بهترین برند ها خریداری کنید.

 

کلمات کلیدی : مبلمان اداری – صندلی اداری- مبلمان

 

لینک :

https://www.khooger.com/products/%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

 



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری, صندلی اداری, مبلمان,


ن : khashayars

کلاف پیچ در پیچ بازارکار و راهکار آنلاین آن !

کلاف پیچ در پیچ بازارکار و راهکار آنلاین آن !

در جوامع امروزی ، زیر بنای توسعه و پیشرفت کشورها , مرهون صنعت و دانش و گسترش صنایع و کارخانجات زیربنایی و تبدیلی می باشد . در این بین آنچه که بنیان و اساس این تحول و پیشرفت را مقدور می سازد ، نیروی انسانی ماهر و مجرب و باتجربه و جذب شده از بازارکار می باشد که چشم پوشی از اهمیت نیروی کار و انسانی ، برابر با اغماض از پیشرفت صنعت و دانش هر کشوری خواهد بود.

با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی ،لزوم تعیین سازوکاری مناسب برای جذب نیروی انسانی وگزینش آن ، ناگریز می باشد.

در هر جامعه و کشوری ، فرآیندها و اصولی برای دعوت به همکاری و انتخاب و استخدام نیروی انسانی در نظر گرفته میشود که این روال در کشور ما ، شامل برگزاری آزمونهای استخدامی و مصاحبه های علمی و حضوری جهت گزینش نیروی انسانی کارآمد می باشد.

از دیگرسو، با توجه به شرایط کنونی کشور و عدم وجود هماهنگی بین تقاضای نیروی انسانی و فارغ التحصیلان دانشگاهی و آکادمیک و نیروی انسانی موجود ، توازن و برابری مناسبی برقرار نمی باشد و به دلیل همین عدم توازن ، رقابت تنگاتنگی برای استخدام و دست یابی به مشاغل و موقعیت های شغلی و موفقیت در آزمونهای استخدامی توسط کارجویان وجود دارد که رفته رفته سخت تر و پیچیده تر می گردد. همین رقابت تنگاتنگ سبب می شود که لزوم اطلاع رسانی و آگاهی از موقعیت های شغلی و استخدام های جدید ، برای افراد در جستوجوی کار، بیش از پیش احساس شود.

پاسخ به این دغدغه ها وایجاد موقعیت های مناسب و برابر برای همه افراد و اطلاع رسانی منظم ودقیق آگهی های استخدامی اساس تشکیل سایت های استخدامی را تشکیل می دهد. سایت کاریابی کاریاب دات نت با احساس این مسئولیت سنگین و درجهت گسترش آگاهی های شغلی جامعه و ثبت و ارائه آگهی های استخدام دولتی و خصوصی و استخدام کشوری و استخدام سراسری معتبر و برگزیده، پا به این عرصه نهاد.

ما در سایت استخدامی کاریاب دات نت براین باور و عقیده هستیم که نباید هیچ فردی به خاطر عدم اطلاع و آگاهی از موقعیت های شغلی و آگهی های استخدامی، فرصت شرکت در آزمونهای استخدامی و استخدام های جدید را از دست بدهد. هدف سایت استخدامی کاریاب دات نت ایجاد پل ارتباطی بین افراد جویای کار و کارفرمایانی که به دنبال استخدام کارمندهای مورد نیاز خودشان هستند، می باشد.

همچنین در کنار اطلاع رسانی دقیق و منظم آگهی های استخدامی ، خدمات زیر نیز از سوی سایت کاریاب به همه دواطلبان آزمونهای استخدامی و مصاحبه های شغلی ارائه می گردد.

امکانات ارائه شده در سایت کاریاب دات نت :

این خدمات شامل گستره وسیعی از کاربران گرامی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و دارای تحصیلات آکادمیک گرفته تا همه کارجویان و افراد ماهر و مبتدی در عرصه صنعت را در بر می گیرد.

سایت استخدام کاریاب دات نت با ارائه مجموعه ای کامل و در عین حال جامع از خدمات آگهی های استخدامی ، نیاز به هرگونه منبع و مأخذ اضافی را برطرف نموده و نگرانی های موجود بر سرراه دواطلبان شرکت کننده در آزمونهای استخدامی را برطرف می سازد.

در یک کلام اینکه کاربرانی که از سرویس ها و خدمات سایت کاریاب بهره مند می شوند و در آنها عضویت واشتراک دارند از یک امتیاز و برتری خاصی نسبت به سایر افراد جویای کار برخوردار خواهند بود.

علاوه بر ارائه و درج به روز آگهی های استخدامی و استخدام های به روز و خدمات ویژه در سایت کاریاب،همواره کارشناسان سایت کاریاب در جهت ایجاد آمادگی برای آزمونهای استخدامی و مصاحبه های شغلی ، بسته ها و نمونه سوالات استخدامی برگزیده و ویژه ای را برای داوطلبان آزمونهای استخدامی ارائه می نماید.

همه موارد ذکر شده در بالا، تنها گوشه ای از خدمات بی نظیر و گسترده سایت استخدامی کاریاب می باشد که شما کاربران گرامی با عضویت در سرویس ها و امکانات ویژه سایت کاریاب دات نت اعم از  خدمات اطلاع رسانی سایت کاریاب ، خدمات اطلاع رسانی کانال تلگرامی سایت کاریاب ، خدمات اطلاع رسانی پیامکی و ایمیل های گروهی و موارد بسیار دیگر که سبب می شود سایت کاریاب از جایگاه ممتازی در میان سایر سایت های موجود در این زمینه برخوردار گردد.



:: برچسب‌ها: آگهی استخدام, سایت استخدام,


ن : khashayars

چگونگی تعمیر درب برقی و پارکینگ

چگونگی تعمیر درب برقی و پارکینگ

فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای کشویی فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای کشویی تاشو نیمه گرد و تمام گرد تلسکوپی با سازه های استاندار روز دنیا بدونه خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب شیشه ای فریم درب شیشه ای باریک و پهن در وزن مختلف و رنگهای متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد و لوازم بردی درب اتوماتیک پخش انواع یدکی درب شیشه ای تهران تکنیک چندین سال در صنعت درب اتوماتیک بخصوص درب شیشه ای اتوماتیک فعال بوده و در زمینه تولید قطعات درب اتوماتیک شیشه ای مانند ریل کاور هنگر مقطعه ریل فریم قطعات پلاستیکی انواع چرخ دنده فولی و غیره نیز فعال میباشد. فروش انواع موتور درب شیشه از ایرانی چینی ایتالیایی و سوئیسی تایوان با قیمت های تجاری بی واسطه فریم های خاص استیل و فولادی فریم لوکس وارداتی تهران تکنیک درب اتوماتیک شیشه ای  وتعمیر درب برقی ریموتی در تمام نقاط تهران.

تعمیرات درب های اتوماتیک دولنگه ،ریلی، کرکره برقی ، درب های بادی قدیمی با قطعات اصلی و با ضمانت و تعمیر جک پارکینگ – برد – چشم – ساخت ریموت یدک به صورت شبانه روزی با ضمانت

مرکز تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک (دولنگه, ریلی,تک لنگه) و انواع درب اتوماتیک و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی با کیفیت بالا و نازلترین قیمت حتی تعطیلات



:: برچسب‌ها: تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک,


ن : khashayars

تعمیر و نگهداری کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

تعمیر و نگهداری کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

 

|سخت افزار:|

– تعمیر انواع کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک و سرور

– ارائه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی

– پشتیبانی کامپیوتر و سیستم

|نرم افزار:|

– نصب انواع سیستم عامل ویندوز

– نصب نرم افزارهای کاربردی

– ارائه انتی ویروس اورجینال

|شبکه:|

– نصب و راه اندازی شبکه

– پشتیبانی شبکه و کامپیوتر

– عقد قرارداد پشتیبانی جهت شرکت ها و موسسات

– فروش انواع سرور و ups و پشتیبانی سرور

|ماشین های اداری:|

– ارائه انواع پرینتر و کاتریج

– شارژ کاتریج لیزری و جوهر افشان

– تعمیر پرینتر، فکس و اسکنر

سعادت آباد – میدان کاج – نبش کوچه هفتم – مجتمع میلاد کاج – طبقه ۳ واحد ۳۰۷

تلفن: ۲۲۳۴۰۴۹۲ – ۲۲۳۴۰۴۷۶

Www.rayanposhtiban.com



:: برچسب‌ها: شارژ کاتریج لیزری,


ن : khashayars

نمایندگی هایک ویژن در ایران

نمایندگی هایک ویژن در ایران

کمپانی Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. که با نام Hikvision شناخته می شود در سال ۲۰۰۱ با ۴۹ درصد سرمایه خارجی تاسیس شد. هایک ویژن به طور رسمی در سال ۲۰۱۰ در در برد شرکت های کوچک و متوسط بورس اوراق بهادار چین وارد و ثبت گردید. هایک ویژن یک شرکت سهامی خاص که بخشی از سهام آن به صورت عمومی در بورس چین عرضه شده است، بنیان گذار این شرکت با سهم ۱۸٫۲۸ درصد آقای کونگ هوگ کای می باشد و ۵۲ درصد از سهام شرکت متعلق است به شرکت فناوری چین و موسسه تحقیقاتی CETC و ۸٫۴۸ درصد سهام متعلق به کارمندان و مدیران ارشد شرکت می باشد و ۲۱٫۲۴ درصد سهام نیز متعلق به سهام داران عمومی هست.

سرمایه گذاران بین المللی نظیر UBS AG و JP Morgan در میان ۱۰ شرکت برتر سهام دار Hikvision حضور دارند. موسسه آماری IHS در سال ۲۰۱۵ سهم Hikvision را از بازار محصولات نظارت تصویری ۵٫۵ درصد اعلام کرد که قابل توجه است سهم این کمپانی در سال ۲۰۱۰ ۴٫۶ درصد بود که رشد ۱ درصدی در بازار توان این کمپانی را نشان میدهند. هایک ویژن ۲۴۰۰ نمایندگی در ۱۵۵ کشور دارد که بیش از ۴۰ هزار تولید کننده در سراسر جهان مشغول به فروش محصولات این  شرکت هستند. Hikvision  به ارائه بهترین خدمات در جهان از جمله پشتیبانی فنی، مهندسی، فروش و خدمات محلی به مشتریان معروف است.

شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نمایندگی هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.

راهکارهای هایک ویژن هم اکنون در سراسر جهان و در سازمان ها و نهادهایی مانند پروژه های نظارت شهری، بوئنس آیرس آرژانتین، چانگینگ چین، بلو هاریزون برزیل، لایت ریل فرانکفورت آلمان، قطار برقی شانگهای چین، حمل و نقل عمومی لندن، مترو بلژیک، مترو نورنبرگ آلمان، فرودگاه شارل دوگل فرانسه، برگرکینگ انگلستان (گلاسکو)، استادیوم های ورزشی پاویلیون چین، آلبرتو آرژانتین ، هتل آتلانتیک موناکوَ، دانشگاه ماساچوست آمریکا و تعداد زیادی از سازمان های دولتی، گمرکات، هتل ها و بیمارستان های سراسر دنیا در حال کار هستند.

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و راه حل های نظارت تصویری به ویژه دوربینهای مدار بسته در دنیا است که با داشتن فناوری و تخصص در طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته همواره از شرکت های نوآور و پیشرو بوده است.سامانه دوربین مدار بسته هایک ویژن ، از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به طور کلی به دوربین و مرکز کنترل ضبط تصاویر اشاره نمود. امروزه این سامانه بطور روز افزون در حال پیشرفت و فراگیر شدن در دنیا می باشد. هدف کلی از بکارگیری سامانه دوربین مدار بسته بطور کلی به دو شاخه مهم تقسیم می شود. رویکرد نظارتی: با توجه به کیفیت بالای تصاویر دوربین های هایک ویژن و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند یک کار در یک کارخانه و… می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مهم می تواند اطلاعات مهمی جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی در اختیار مدیران قرار دهد. رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه دوربین مداربسته هایک ویژن ، با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است.سبد محصولات کامل دوربین هایک ویژن با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد.شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده دوربین هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی هایک ویژن در ایران,


ن : khashayars

آل اسپرت، تجربه یک خرید ایده آل

آل اسپرت، تجربه یک خرید ایده آل

فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش ها را به خود اختصاص داده است و بیشتر خرده فروشان بزرگ عضو این دسته هستند .

فروشندگانی که تنها فروش  آنلاین دارند درحال رشد هستند و میلیون ها نفربطور منظم به فروش آنلاین رسیده اند. از اجناس دسته دوم گرفته تا  لوازم ورزشی، کالای دیجیتال و… به معاملات آنلاین روی آورده اند.

همچنین مشتریان دلایل متعددی برای خرید اینترنتی عنوان می کنند. بسیاری از این دلایل به خصوصیات منحصربه فرد محیط اینترنت مثل دسترسی آسان به کالا و خدمات وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات، امکان مقایسه کالاها با یکدیگر و قیمت های آن ها، صرفه جویی در زمان، انعطاف پذیری در زمان خرید، عدم نیاز به تحرک فیزیکی، وجود قیمت های رقابتی، تنوع محصولات و سهولت در سفارش خرید برمی گردد. در واقع می توان عمده ترین مزیت خرید اینترنتی را راحتی و سهولت آن دانست. به این ترتیب خرید مجازی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای خرید حضوری باشد.

یکی از دسته محصولاتی که خریداران زیادی برای تهیه نمودن آن با سردرگمی های فراوان مواجه میشوند، کفش و پوشاک ورزشی می باشد.

پیدا کردن سایز مناسب به خصوص در خرید اینترنتی محصولاتی که سایزبندی دارد، کمی سخت به نظر می رسد و بیشتر کاربران نگرانی این را دارند که به چه صورت سایز دقیق خود را خرید کنند و یا اگر خرید کردند و با سایز آنها مغایرت داشت آیا امکان تعویض وجود دارد. آل اسپرت برای حل این مشکل این امکان را برای مشتریان خود گذاشته تا در صورت هر گونه مغایرت در سایز محصول امکان بازگشت و تعویض محصول برای مشتری وجود داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آل اسپرت با هدف ارائه جدید ترین محصولات ورزشی از قبیل، کفش فوتسال، کفش پیاده روی، کفش فوتبال ، کفش والیبال ، کفش بسکتبال و پوشاک ورزشی از برندهای معتبر آدیداس، نایک، پوما، ریبوک، اسیکس، ساکونی، میزانو، جوما، کانورس، اندرارمور، اسکچرز و… در محیطی کاربرپسند، قابل اطمینان و با مجربترین مشاوران و کارشناسان ورزشی فعالیت می کند. فروشگاه آل اسپرت که دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا، با سریع ترین روش های ارسال به سراسر ایران (پیک، باربری، پست پیشتاز، تیپاکس و هوایی) در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه که ساعت کاری از ساعت ۹ الی ۲۰  (حتی روزهای تعطیل) می باشد، اماده مشاوره خرید و کلیه مراحل ثبت نام، خرید و پس از آن را با دقت نظارت می کنند تا رسالت خود را ادا نموده و خدمات فروش و پشتیبانی را به نحو احسنت ارایه دهند.

جشنواره های فروش فصلی با تخفیفات ویژه، مهلت تست و گارانتی، بن های خرید متنوع و… از جمله امکانات خوب این فروشگاه میباشد.

اگر قصد خرید لوازم ورزشی را دارید، پیشنهاد ما این است که همین الان به وب سایت این شرکت به نشانی www.allsport.ir مراجعه نموده تا یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

آل اسپرت، تجربه یک خرید ایده آل



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی,


ن : khashayars

کف کاذب فناوری جدید در صنعت ساختمان

کف کاذب فناوری جدید در صنعت ساختمان

همانطور که میدانید فناوری های نوین همه بخش های زندگی را بخصوص برای انسانهای شهرنشین دستخوش تغییراتی کرده است که اغلب موجب راحتی بیشتر و دارای مزیت های فراوان می باشد . در بخش ساختمان و طراحی داخلی بنا نیز پیشرفت تکنولوژی بخوبی خود را نشان می دهد . مثلا مصالح و امکاناتی جدید مهیا شده که در کار ساختمان سازی، راحتی زیادی را ایجاد می کنند . یکی از این موارد ، مصالح و تسهیلاتی است که راهی مناسب و مطمئن برای عبور دادن تجهیزات جانبی نظیر : سیم ها و کابل ها ایجاد کند به طوری که در مواقع ضروری بتوانیم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم .

تا چند سال قبل شاید برخی اسامی در صنعتی ساختمان حتی وجود خارجی نداشتند . ولی امروزه این مفاهیم و مصالح و اصطلاحات ساختمانی بشدت پرکاربرد شده اند . یکی از اینها کف کاذب است . حال سوال اینجاست که کف کاذب چیست ؟ کف کاذب محصولی است که در صنعت ساختمان و بصورت تخصصی برای مکانهای مختلف کاربرد دارد و از سه قطعه اصلی تشکیل شده است : ۱- تایل  ۲- پایه  ۳- استرینگر . در واقع مجموعه ای از صفحات و سازه که بصورت شبکه های افقی و پایه های عمودی قابل تنظیم میباشند که به منظور  ایجاد یک فضای مناسب در زیر تایل ها جهت پشتیبانی تاسیسات و توزیع خدمات بکار برده میشود  . صفحات کف کاذب به آسانی جابجا میشوند تا دسترسی به خدمات زیرین صفحات به سرعت انجام شود . کف کاذب چندین نوع است : کف کاذب سولفات کلسیم ، آلومینیومی ،فولادی و …

کف کاذب در سازه ها به دلیل داشتن پایه ها به عنوان کف اصلی به حساب نمی آید . کف کاذب به منظور پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق های سرور و دیتاسنتر وهمچنین کف نمایشگاه ها و غرفه ها کاربرد فراوانی دارد .

کف های کاذب انواع گوناگونی دارد که دو نمونه از آنها بیشترین کاربرد را دارد . کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار بیشتری دارد واز لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و کف کاذب آلومینیومی که سبکتر است و در مناطق شرجی و مرطوب مصرف بیشتری دارد اما به دلیل آنکه این محصول در اتاق سرور بیشترین مصرف را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه داده است این نوع کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL عرضه میشود که تمامی استانداردهای اتاق سرور و نیازهای کارفرمایان صنعت IT را برآورده میکند . از جمله این استانداردها میتوان به ضد حریق بودن ، آنتی استاتیک بودن ، آکوستیک بودن و تحمل بار گسترده و بار متمرکز اشاره کرد .

مجموعه ی آرتام را که از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی و جدی شروع به فعالیت کرده و متخصصین آرتام با سال ها تجربه توانسته اند با واردات این نوع کف کاذب ها از سراسر دنیا ، کیفیت را افزایش داده و موجب شده تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند



:: برچسب‌ها: کف کاذب,


ن : khashayars

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان

 

یونولیت کاربردهای متنوعی را به شرح زیر به خود اختصاص داده است بیش از ۵۰ سال است این محصول در بسیاری از کاربردهای بسته بندی جای خود را باز کرده
یونولیت در سال های اخیر جاذبه زیادی در بخش های مختلف صنعت ساختمان پیدا کرده است از جمله کاربردهای مهم این فوم ها در ساختمان میتوان استفاده به عنوان بلوک سقفی عایق حرارتی یا صوتی را نام برد که در سال های اخیر یونولیت جای گزینی سفال در سقف منازل و ساختمان ها شده است.
یونولیت سبک عایق حرارتی برودتی و صوتی می باشد و با استفاده است این بلوک ها به جای بلوک های سنتی حدود ۷۰% از هدر رفت انرژی جلوگیری میشود.
به طور کلی دانه های پلی استایرن انبساطی به عنوان یک محصول نهایی به بازار عرضه می شود که در کارگاه های مصرف کننده بدون انجام هیچگونه واکنش شیمیایی تبدیل به انواع قطعات و ورق های پلی استایرن انبساطی می شود که این محصول برحسب دانسیته و شکل و اندازه در زمینه بسته بندی و عایق کاری به کاربرده میشود . به علت قابلیت قالب پذیری این ماده در هرشکل و اندازه ای خطوط مصرف کننده پلی استایرن انبساطی توانایی تولید انواع محصول را به هر شکل و اندازه ای دارا میباشند و این کار فقط با تعویض قالب امکان پذیر میباشد.

شرکت مادفوم عرضه کننده محصولات ساختمانی پلاستوفوم { یونولیت } استاندارد و با کیفیت تحت نظارت سازمان استاندارد ملی می باشد. مادفوم با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید یونولیت ، یونولیت سقفی ، یونولیت بسته بندی در انواع و ابعاد مختلف آماده ارائه خدمات به کارفرمایان و انبوه سازان محترم در سراسر کشور می باشد.

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان



:: برچسب‌ها: تولید یونولیت, یونولیت سقفی, یونولیت بسته بندی,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.