همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

فرش سجاده ای مساجد با محراب نقش کاشان

فرش سجاده ای مساجد با محراب نقش کاشان

 

فرش سجاده ای  کاشان با نام "محراب نقش" با حدود 20سال سابقه در صنعت نساجی به ویژه تولید فرش محرابی یا همان فرش سجاده ای برای  مساجد، حسینیه ها، اماکن متبرکه،امامزاده ها، نمازخانه های مدارس و ارگان های دولتی با جدیدترین طرح ها و چشم نواز ترین رنگ ها در تولید کفپوش های فرش سجاده ای  خدمت گزار شما عزیزان است. محراب نقش علاوه برتولید سجاد فرش، محصولات دیگری چون فرش تشریفات که برای سالن ها، راهروها، هتل ها، همایش ها و اماکن عمومی قابلیت استفاده را دارد؛ پشتی هایی هم طرح با سجاده فرش برای مساجد، هم نقش با فرش های ماشینی برای منازل و مناسب  برای مکان های مذهبی – تفریحی و سنتی همچون رستوران ها و قهوه خانه ها است و تابلو فرش هایی زیبا با طرح هایی متنوع در سبد محصولات خود گنجانده است.

«نصب دقیق و صحیح»، «ضمانت مناسب ترین  قیمت» و «ارائه بهترین کیفیت» از اصولی است که محراب نقش، به آن پایبند بوده است.

فرش سجاده ای

هدف محراب نقش  آبادانی بهشت زمین یعنی مساجد است و در همین رابطه خدمات ویژه ای را برای فروش سجاده فرش در نظر گرفته است و به وسیله ی کسب رضایت  مشتریان توانسته است به عنوان یک تولید کننده موفق در زمینه سجاده فرش، نام محراب نقش را در ذهن خریداران خود ماندگار کند.

خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه:

فروش سجاده فرش

مشاوره رایگان:

محراب نقش کاشان توسط کارشناسان  و متخصصان فنی فروش، به صورت رایگان و آنلاین به صورت فعال و صادقانه به ارائه مشاوره به متولیان و خیرین مساجد می پردازد. همین عامل سبب می شود تا مشتریان با کسب اطلاعات مفیدی که کارشناسان این مجموعه در اختیارشان قرار می دهند  بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

طرح تعویض:

فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، به منظور  تسهیل در امر مفروش کردن مساجد، طرح تعویض فرش های کهنه را با سجاده فرش نو ارائه داده است. این طرح با استقبال خوبی از طرف  بسیاری از مساجد مواجه شد. وجود مشکلات مالی، انبار شدن فرش های کهنه و عدم کارایی آنها از دلایل استقبال از این طرح بوده است.

طراحی طبق سفارش مشتری:

شما می توانید طرح سجاده فرش خود از بین طرح هایی که از سوی شرکت خدمت شما ارائه می شود، انتخاب کرده و در صورت لزوم تغییراتی همچون تغییر در رنگ ها، گل و بوته ها، ترنج، سرترنج، حاشیه ها و... ایجاد کرده و یا بخشی را حذف و اضافه کنید. همچنین می توانید فرش سجاده ای با طرحی خاص و منحصر به فرد سفارش دهید. شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، توسط طراحان حرفه ای خود، این نیاز شما را برآورده می سازد.

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان

بن هدیه 5میلیون ریالی:

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان با توجه به استقبال اهالی مسجد از محصولات خود، طرح ویژه ای را برای ائمه ی جماعات مساجد در نظر گرفته است.
با ثبت اطلاعات مسجد خود می توانید بدون قرعه کشی از هدیه ی محراب نقش یعنی بن خرید ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی از محصولات شرکت محراب نقش کاشان شامل: فرش سجاده ای، فرش تشریفات، کالاهای مورد نیاز مساجد همچون : فضا سازی، هدایای مسجدی و تجهیزات مسجدی بهرمند شوید.

فرصت همکاری:

اگر فرصت کمی دارید و به دنبال یک شغلی میگردید که محیط کاری مذهبی داشته باشد، پاره وقت هم باشد امّا درآمد تضمینی و سوددهی بالا داشته باشد، فرصت را از دست ندهید و همین الان با ثبت اطلاعات خود، وارد یک کار درآمدزا بشوید.

شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان در نظر دارد جهت تکمیل کادر بازاریابی خود اقدام به جذب نیرو در این بخش نماید. علاقمندان می‌توانند اطلاعات خود را در قسمت همکاری با محراب نقش کاشان ثبت کنند.
محراب نقش با ارائه فرش های سجاده ای و سجاده فرش های متنوع سعی در تعالی فرهنگ نمازخوانی در مساجد و سایر مجتمع های فرهنگی و مذهبی دارد . فرش سجاده ای و فرش تشریفات به ‌طورمعمول در عرض استاندار ۱٫۲۵ سانتی‌متر تولید می‌شود، اما شرکت محراب نقــش،  با به‌کارگیری از فنّاوری روز دنیا توانسته است این اندازه را به دو برابر افزایش دهد. شما می‌توانید پس از سفارش محصول موردنظرتان، سجاده فرشی متناسب با  فضای مسجد خود تهیه کنید، تا دیگر نیاز چندانی به برش سجاده فرش نباشد و شما را از پهن کردن هر گونه فرش دیگری بی نیازکنــد.
برای آگاهی از قیمت وهمچنین نحوه خرید فرش سجاده ای با ما تماس بگیرید.

"ما بر آنیم که همدمی برای سجده های عاشقانه ی شما باشیم"

جهت مشاهده محصولات فرش سجاده ای محراب نقش کاشان  به وب سایت ما و یا کانال تلگرامmehrabnaghsh@  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ۰۳۱۵۴۷۵۱۳۶۶ و  ۰۹۱۳۳۸۹۹۵۱۹ تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: فرش سجاده ای مساجد,


ن : khashayars

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت مشهد

 

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

 

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

 

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی سایت و یا اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | طراحی لوگو مشهد |

طراحی سایت مشهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مشهد,


ن : khashayars

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا

 

دفتر ازدواج آیین مهر و وفا

امروزه کیفیت برپایی مراسم عقد به نسبت گذشته کاملا متفاوت شده است. به نوعی که دیگر مراسم‌های عقد در منزل، پاسخگوی تقاضا و نیاز زوج‌های جوان نیست. این روزها اکثر زوج‌ها برای برپا کردن مهم‌ترین جشن زندگی به دنبال فضایی رویایی، لوکس و مجلل هستند که از دکوراسیون داخلی مناسبی برخوردار باشد و چیدمان سفره عقد نیز با توجه به جدیدترین متدهای دیزاین انجام شود. یک سالن عقد منحصر به فرد و کاملا مجهز علاوه بر خاطره‌سازی برای عروس و دامادها و ساختن یک شب رویایی برای آنها، موجب می‌شود تا باب آشنایی خانواده و اقوام در یک فضای لوکس و دلنشین باز شود و اولین دیدار آن ها به صورت نیک و دلنشینی به ثبت برسد. دفتر ازدواج آیین مهر و وفا با در نظر گرفتن چنین مواردی و با کمک حرفه‌ای ترین طراحان دکوراسیون داخلی سعی بر ایجاد فضایی لوکس و دلنشین گرفت و توانست خیلی زود به عنوان شیک‌ترین دفتر ازدواج تهران شناخته شود.

دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا با شماره ثبتی ۴۰۲۸۹ و ظرفیتی ۵۰ نفری یک مکان مناسب برای برپایی مراسم عقد و آشنایی خانواده‌ها با یکدیگر خواهد بود.  مدیریت محضر ازدواج آیین مهر و وفا به منظور رفاه حال مدعوین گرامی و پشتیبانی از انواع سلیقه‌ها، خدمات دفتر ازدواج خود را در قالب ۴ پکیج متنوع گردآوری کرده است، عکاسی و فیلمبرداری، شمع‌آرایی، گل‌آرایی طبیعی، پذیرایی، بادکنک‌آرایی، موسیقی زنده، گیفت و عقد آریایی (به طور نمادین) خدمات عرضه شده‌ای است که به صورت متنوع در پکیج‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. برای کسب آگاهی از محتویات پکیج‌ها در ادامه مقاله همراه ما باشید.

دفتر ازدواج

پکیج اول

همان طور که واضح است خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن یکی از موارد مشترک در هر ۴ پکیج محضر آیین مهر و وفا است. در این پکیج انتخاب عاقد اعم از: روحانی، غیر روحانی، سید و... بر عهده زوجین خواهد بود. انتخاب تم رنگی سفره عقد یکی دیگر از گزینه‌هایی است که دست زوج ها برای انتخاب آن باز خواهد بود. سفره عقدهای دفتر ازدواج آیین مهر و وفا در سه رنگ صورتی، آبی و بنفش مورد استفاده هستند. برگزاری مراسم عقد نمادین که این روزها بازار داغی هم پیدا کرده است، یک گزینه قابل اجرا برای افرادی است که  علاقمند هستند تا عقد آریایی را نیز در کنار عقد رسمی خود داشته باشند. نورپردازی، سیستم دود و موسیقی از دیگر خدماتی است که در این پکیج عرضه می‌شود.

پکیج دوم

پکیج دوم محضر آیین مهر و وفا نیز کلیه خدمات ارائه شده در پکیج اول از جمله خواندن خطبه عقد و ثبت آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی، عقد نمادین آریایی، نورپردازی، سیستم دود و موسیقی را شامل می‌شود؛ علاوه بر اینکه این پکیج دارای موسیقی زنده (دف زنی) و شمع‌آرایی کامل هم خواهد بود. ضمن اینکه از کلیه مدعوین نیز با دمنوش و یا چای پذیرایی خواهد شد.

پکیج سوم

خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی برای سفره عقد، عقد آریایی (نمادین)، نورپردازی، سییستم دود، موسیقی، موسیقی زنده (دف‌زنی) و شمع‌آرایی کامل خدمات ارائه شده در پکیج اول و دوم است که در پکیج سوم به صورت یکجا جمع شده است؛ ضمن اینکه این پکیج دارای گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد است و از تمامی میهمانان با کوکتل میوه و یا شربت پذیرایی خواهد شد.

پکیج چهارم

این پکیج کامل‌ترین پکیج ارائه شده در دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا است و به نوعی دربرگیرنده کلیه پکیج‌های قبلی است. دراین پکیج برخی از خدمات عرضه شده به صورت ویژه  خواهد بود، ضمن اینکه گزینه‌های جدیدتری را هم شامل می‌شود. خواندن خطبه عقد، ثبت قانونی عقد، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی سفره عقد، مراسم عقد نمادین آریایی ویژه، نورپردازی، سیستم دود، موسیقی زنده (دف زنی دوبل به همراه هم خوانی)، شمع‌آرایی کامل، گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد، بادکنک‌آرایی و عکاسی و فیلمبرداری و ثبت تمامی لحظه‌های شیرین زوج‌ها از جمله خدمات پکیج چهارم است. شما می‌توانید با استفاده از این پکیج از میهمانان خود با آب میوه طبیعی پذیرایی کنید.

توجه اول: زمان در نظر گرفته شده برای تمامی پکیج‌ها ۱ ساعت خواهد بود، ولی قابل افزایش است.

توجه دوم: حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی در کلیه پکیج‌ها ۵۰ نفر است.

سفره عقد

درباره دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا

ما سال‌هاست که به برپایی مراسمی شیک و بی‌بدیل برای زوج‌های جوان مفتخریم و قطعا مهم‌ترین اصل برای ما جلب رضایت زوج‌ها در مهم‌ترین شب زندگی‌شان است. در صورتی که می‌خواهید اطلاعاتی خاص در زمینه برپایی مراسم عقد، خدمات قابل عرضه و یا درج شروط ضمن عقد بدانید می‌توانید با ما با شماره های ۲۲۱۴۸۷۷۶ - ۲۲۱۴۸۸۰۱ در ارتباط باشید. دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا واقع در محدوده سعادت‌آباد یک گزینه بسیار عالی برای زوج های با سلیقه و حساسی است که کیفیت را در راس فاکتورهای انتخاب محضر خود قرار داده اند.

شما می‌توانید از طریق سایت آیین مهر و وفا به آدرس www.daftaraghd.com اطلاعات جامع‌تری در مورد حیطه فعالیت‌ها و خدمات این محضر کسب نمایید.

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

این یک رپرتاژ آگهی می باشد



:: برچسب‌ها: شیک ترین دفتر ازدواج تهران,


ن : khashayars

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور

 

وب سایت نوظهور عروسکو به عنوان اولین و بزرگترین سایت مرجع رتبه‌بندی کسب و کارهای عروسی کشور و به سبب ایده جدیدش بسیار زود مورد توجه همگان قرار گرفته است.

سایت عروسکو  در رویکردی متفاوت و شاید جنجالی و هیجان انگیز اقدام به رتبه‌بندی (رده بندی) مشاغل مرتبط با خدمات مجالس و عروسی در ابتدای هر ماه کرده است که همین موضوع به مذاق عده‌ای ناخوشایند و به زعم برخی دیگر بسیار میمون و مبارک بوده است. تا جایی که تاکنون اخبار رتبه‌بندی‌ها در سراسر کشور و به سرعت میان صاحبین مشاغل دست به دست گشته است.

رتبه‌بندی مشاغل عروسی در سایت عروسکو در یکم هر ماه و بر اساس امتیازات مشتریان به برندهای برتر در مشاغل اصلی عروسی یعنی آتلیهعکاسی، سالنزیبایی، مزون‌ لباس عروس، باغ و تالارهای عروسی و تشریفات مجالس صورت می‌گیرد و این خود باعث شده تا در میان مردم خیلی زود به لقب " سایت برندهای برتر عروسی"  نامیده شود و به طور مستمر و روزانه بازدیدکنندگان بسیاری از جمله عروس و دامادها و صاحبین این گروه از مشاغل در این سایت حضور داشته باشند و از آخرین اخبار و اطلاعات مفید در حوزه مراسم عروسی بهره مند گردند.

به بیان مدیریت این سایت، اصل ایده‌ی رتبه‌بندی به سبب ارزش‌گذاری و پاسداری از جایگاه هنرمندان و دلسوزان عرصه‌ی مجالس عروسی در سراسر کشور بوده  و سایت عروسکو، همواره هدف اصلی خود  که ساماندهی و همچنین معرفی برترین برندهای عروسی است را پیگیری خواهدکرد تا روز به روز به سایتی بزرگتر در زمینه های راهنمای عروسی و همینطور  راهنمای مشاغل عروسی در کشور تبدیل شود./

برندهای برتر عروسی

 

برندهای برتر عروسی



:: برچسب‌ها: آتلیه‌ عکاسی, سالن‌ زیبایی, آتلیه‌ عکاسی، سالن‌ زیبایی, مزون‌ لباس عروس, باغ و تالارهای عروسی, تشریفات مجالس,


ن : khashayars

تاثیر کانال تلگرام در تبلیغات

تاثیر کانال تلگرام در تبلیغات

 

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و حضور پررنگ فناوری‌های جدید، دنیای کسب و کارها نیز سبک و سیاق خاصی به خودش گرفته و از زمانی که شبکه های اجتماعی به میان آمده‌اند با استقبال بی‌نظیر افراد جامعه روبرو شده است، تلگرام که یکی از این شبکه‌های پرقدرت تبلیغاتی است، برجسته ترین و کاربردی ترین رسانه در تبلیغات رسانه‌ای است که می‌تواند یک نقش مثمر ثمر در کسب و کار شما داشته باشد. در کنار تمام ویژگی‌های این شبکه‌ی پر قدرت، تبلیغ کانال تلگرام توانسته حسابی جایگاه ویژه‌ای را برای خودش باز کند. از این رو ما بر آن شدیم تا در این مقاله در رابطه با تبلیغ تلگرام و کانال تلگرام مطالب مهم و ویژه‌ای را برای شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تبلیغ کانال تلگرام

 

کاربرد تلگرام در تبلیغات:

تلگرام با ویژگی‌های تبلیغاتی خود به عنوان یکی از محبوبترین رسانه‌ها شناخته شده و امروزه کمتر کسی است که برنامه تلگرام را در گوشی خود نداشته باشد و روزانه چند ساعتی را درون کانال به جستجو نپردازد.این رسانه‌ی قوی یکی از پل‌های ارتباطی مستحکم ما بین فروشندگان و مشتری قرار گرفته و شرکت های زیادی برای معرفی برند خود از طریق تبلیغ در کانال تلگرام اقدام می کنند و طبق تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته، بازاریابی و فروش به واسطه‌ی کانال تلگرام توانسته نظر عموم مردم را به خودش جلب کند. این شبکه رفته رفته به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است به گونه ای که زمان زیادی را برای دیدن پست ها و مطالب ارائه شده سپری می کنند و بسیاری از مدیران و فروشندگان نیز با استفاده از تبلیغات در کانال تلگرام به فروش خود وسعت فوق العاده‌ای داده‌اند.

یک رسانه کمهزینه و پر نفوذ:

اگر می‌خواهید قدم محکمی در کسب و کارتان بردارید و نمودار فروش خود را افزایش دهید، از تبلیغ در تلگرام غافل نشوید، در واقع این جامعه مجازی یک کمپین کم هزینه و پرنفوذ در برند سازی برای افرادیست که قصد دارند کسب و کار خود را رونق دهند و با یک تکنیک مثمر ثمر، هوشمندانه عمل کنند.

کلام آخر

با کانال تلگرام می توانید کسب و کارتان را توسعه دهید و وارد دنیای مجازی شوید. مهمترین نکته پس از داشتن یک کانال تلگرام تبلیغات موثر و افزایش ممبر می باشد که می توانید از طریق تبلیغ کانال های تلگرامی به راحتی به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید و رشد روزافزونی را در کسب و کارتان تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: تاثیر کانال تلگرام در تبلیغات,


ن : khashayars

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

 

افزایش فالور اینستاگرام به یکی از دغدغه  های اصلی کاربران این شبکه اجتماعی تبدیل شده است . بسیاری از کسب کارها ، شخصیت ها سلبریتی ، کاربران عادی و . . . با اهداف مختلف سعی در افزایش طرفداران و دنبال کنندگان خود دارند . در این بین شرکت هایی هستند که خدمات افزایش فالورفیک ارائه می کنند . این شرکت ها با درست کردن حساب های جعلی سعی در افزایش فالوور اینستاگرام یک حساب کاربری دارند . در این مقاله به بررسی فالور فیک در اینستاگرام می پردازیم :

 

 

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

برای استفاده از خدمات شبکه اجتماعی اینستاگرام نیاز است یک حساب کاربری در آن ایجاد نمایید . برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری هم می بایست یک پست الکترونیک داشته باشید . شرکت های مختلف با استفاده از آدرس ایمیل های جعلی اقدام به ایجاد حساب های کاربری جعلی (فیک) کرده و از آن برای افزایش تعداد فالور های اینستاگرام استفاده می کنند . معمولاً حساب های کاربری فوق فاقد تصویر پروفایل است و هیچ فعالیتی در پیج مربوطه دیده نمی شود و تنها هدف از ایجاد چنین کاربرانی افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

سایت های بسیاری در زمینه فروش فالور فیک فعالیت دارند و تنها با جستجوی عبارت “خرید فالور فیک اینستاگرام” می توانید با تعداد زیادی از این سایت ها آشنا شوید .

 

چگونه فالور های فیک اینستاگرام را تشخیص دهیم ؟

همانطور که اشاره شد این حساب های کاربری عملا فعالیتی نداشته و فقط افزایش تعداد فالور ها آن هم به صورت نمایشی مورد استفاده قرار می گیرند . بنابراین می توانید به تعداد لایک های مطالب منتشر شده در پیج نگاه کنید . در صورتی که تعداد لایک ها با تعداد فالور ها همخوانی نداشته باشد بی شک آن پیج دارای فالور های فیک می باشد .

همچنین این حساب های کاربری فاقد تصویر پروفایل هستند . با بررسی فالور ها یک پیج می توانید بفهمید فالور های آن فیک یا واقعی هستند .

 

جهت خرید فالور های واقعی و هدفمند متناسب با شهر خود با کارشناسان لوتوس شرق در ارتباط باشید . . .

www.lotusshargh.com | لوتوس شرق

 
 

مشاوره رایگان – ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

 

۰۹۱۲۹۱۵۵۵۳۰ – ۰۹۱۵۲۴۰۲۳۰۰

 

جهت خرید فالور های واقعی و هدفمند متناسب با شهر خود با کارشناسان لوتوس شرق در ارتباط باشید . . .

مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته


:: برچسب‌ها: افزایش فالور,



ن : khashayars

دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

 

انواع دیگ بخار ( بویلر بخار ) تولیدی بخار صنعت سپهر
انواع دیگ بخار ( بویلر بخار ) تولیدی بخار صنعت سپهر

بویلر بخار از نظر تعداد مراحل عبور آتش شامل دو مرحله یا دو پاس و سه مرحله یا سه پاس و از نظر موقعیت به دو دسته کوره وت بک (Wet Back) و درای بک (Dry Back) تقسیم بندی می شوند .

دیگ بخار ساخت شرکت بخار صنعت سپهر از نوع سه پاس وت بک می باشند . برای دیگ های بخار با ظرفیت بالا کوره به صورت کره گیت تولید می گردد . بویلرها بر اساس استاندارد جهانی (BS2790) و استاندارد ملی (4231) تحت نظارت بازرس مورد تایید اداره استاندارد طراحی و تولید می گردد .

مواد مصرفی شامل ورق های آلیاژی ضد تنش 17mn4 با استحکام کششی بالا مطابق استاندارد Din17155 لوله آتشخوار آلیاژ St35.8 مطابق استاندارد din17175 و جوشکاری ها بر اساس PQR و WPS تایید شده استاندارد و توسط جوشکار گواهینامه دار انجام می گردد و الکترودهای نفوذی 7018 و پوششی 6010 می باشد . کلیه جوش های انجام شده با تست های غیر مخرب NDT آزمایش می گردد و پس از اتمام پروسه جوشکاری دستگاه با فشار 1.5 برابر فشار طراحی ، تست هیدرو استاتیک می گردد .

تجهیزات مهم مورد نیاز در کنار یک دیگ بخار ، سختی گیر برای حذف رسوبات ، دستگاه دی اریتور برای حذف گازهای مضر ، منبع آب تغذیه ، منبع برگشت آب کندانس و منبع سوخت برای سوخت های مایع می باشد .
امکانات خط تولید شامل انواع دستگاه های سوراخکاری (دریل و فرز در سایز های مختلف) ، دستگاه های جوشکاری (جوش معمولی و زیر پودری) ، انواع ماشین آلات خمکاری ، انواع ماشین آلات مورد نیاز ساخت قالب ، تجهیزات مورد نیاز عملیات مونتاژ و نصب می باشد .

 

انواع دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

 

دیگ بخار عمودی یا ایستاده :

دیگ بخار عمودی بخار صنعت سپهر مطابق با استاندارد بین المللی BS270 و استاندارد ملی 4231 ساخته می شود . دیگ بخار عمودی یا بویلر بخار عمودی ( ایستاده ) برای تولید بخار با ظرفیت و فشار پایین مناسب هستند . مهمترین ویژگی این دیگ ها امکان استفاده در فضاهای محدود و نصب و راه اندازی بسیار آسان می باشد. موارد کاربرد دیگ بخار عمودی در سونای بخار ، خشکشویی ها ، اتوکلاو های صنعتی و بیمارستانی و . . . می باشد .

 

مهمترین ویژگی های دیگ بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت :

  • سوخت مصرفی این دیگ ها گاز و گازوئیل بوده و امکان استفاده از مشعل های دوگانه سوز نیز وجود دارد .
  • جایگیری در فضای کم و قیمت مناسب
  • ظرفیت دیگ های بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت از 75 تا 500 کیلوگرم در ساعت را شامل می گردد .
  • بویلرهای عمودی نیاز به فونداسیون ندارند .
  • دیگ های بخار ایستاده برای کاربردهای کوتاه مدت و پروژه ها مناسب هستند
  • نگهداری و سرویس این دیگ ها آسان بوده و با دانش فنی معمولی نیز امکان پذیر است .
  • راه اندازی آسان و توانایی ذخیره بخار اشباع شده تولیدی را دارند .
  • امکان کنترل اتوماتیک تحت سیستم BMS امکان پذیر است .
دیگ بخار افقی بخار صنعت سپهر
دیگ بخار افقی بخار صنعت سپهر

 

 

 

دیگ بخار افقی

دیگ بخار افقی شرکت بخار صنعت سپهر مطابق با استاندارد BS2790 و استاندارد ملی 4231 تولید می گردد . دیگ بخار افقی یکی از دیگ های متعارف در صنایع مختلف می باشد . این دیگ راندمان بالاتری نسبت به دیگ بخار عمودی داشته و سبب کاهش مصرف سوخت در بلند مدت می شوند . همچنین در این دیگ ها امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد در حالی که در دیگ بخار عمودی محدودیت فشار کاری داریم . دلیل دیگری که بویلرهای بخار افقی را از دیگ های بخار عمودی متمایز میکند امکان بازدید کوره ها ، سطح داخلی عبور دود و داخل مخزن است .

 

مهمترین ویژگی های دیگ بخار افقی تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر :

  • سوخت مصرفی این دیگ ها گاز و گازوئیل بوده و امکان استفاده از مشعل های دوگانه سوز نیز وجود دارد .
  • ظرفیت دیگ های بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت از 300 تا 1500 کیلوگرم در ساعت را شامل می گردد .
  • به صفر رسیدن احتما ارتباط بین حرارت مستقیم آتش و سطوح داخلی بخار که سبب افزایش ایمنی دستکاه می گردد .
  • امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد .
دیگ بخار افقی تولید شرکت بخار صنعت سپهر
دیگ بخار افقی تولید شرکت بخار صنعت سپهر


:: برچسب‌ها: دیگ بخار, بویلر بخار,


ن : khashayars

متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت چند کاراکتر باید باشد ؟ (سال 2018)

متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت چند کاراکتر باید باشد ؟ (سال 2018)

 

در بهار سال 2015 گوگل محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت در Search Snippets را شکست و در برخی از نتایج تعداد کاراکتر های بیشتری را نمایش می داد . اما این اتفاق برای تعداد کمی از نتایج و سایت ها اتفاق افتاده بود و معیاری برای تغییرات در گوگل به شمار نمی رفت . اما در اواخر سال 2017 شرایط تغییر کرد . اکنون تقریباً با قطعیت می توان گفت که گوگل محدودیت نمایش توضیحات را به بیش از 230 کاراکتر ارتقا داده است .

روند تغییرات محدودیت نمایش متای توضیحات در search snippets گوگل
روند تغییرات محدودیت نمایش متای توضیحات در search snippets گوگل

 

همچنین بخوانید

طراحی سایت در مشهد | کتاب رازهای وبمستر ثروتمند نوشته محسن سیاح

کتاب رازهای وبمستر ثروتمند نوشته محسن سیاح

 

 

مشکل در تخمین میانگین محدودیت در Meta Description سایت :

با بررسی 10.000 کلید واژه ، میانگین تعداد کاراکترهای نمایش داده شده برای سایت های مختلف در حدود 215 کاراکتر بود که این رقم بسیار بیشتر از تعداد 155 کاراکتر معمول بود .

مشکلی که در تخمین میانگین کاراکترهای نمایشی بوجود می آید این است که بسیاری از سایت ها دارای توضیحات بسیار کوتاهی هستند و گوگل همان توضیحات را نمایش می دهد . بنابراین این قبیل وب سایت ها میانگین بدست آمده را به شدت کاهش می دهند . سایت زیر را مشاهده نمایید :

Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه
Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه

متا تگ Description این سایت شامل دو حرف است که بسیار کمتر از محدودیت گوگل است . این نتایج در تخمین میانگین تاثیر بسیاری داشته است . بنابراین نیاز است دامنه تحقیقات را محدود کنیم .

آنچه که ما به دنبال آن هستیم این است که گوگل دقیقاً چه موقع توضیحات بخش Description وب سایت ها را در search snippets قطع می کند . بنابراین می بایست فقط نتایجی را بررسی کنیم که در انتهای توضیحات آنها " . . . " قرار گرفته است . در میان کلید واژه های مورد تحقیق حدود 33% درصد از این نتایج به این شکل قطع شده بود . با محدود کردن کلید واژه ها به این نتایج ، میانگین کاراکتر های نمایشی به 292 کاراکتر افزایش پیدا کرد . برای مشاهده فراوانی های مختلف نمودار را مشاهده نمایید :

جزئیات میانگین کاراکترهای متا تگ توضیحات نمایش داده شده در search snippets
جزئیات میانگین کاراکترهای متا تگ توضیحات نمایش داده شده در search snippets

همانطور که در تصویر مشخص است جهش خیره کننده ای در محدود 300 تا 325 کاراکتری داریم که این بدان معنی است که محدوده قطع توضیحات متا در حدود 300-325 کاراکتر است . اما سوالی که پیش می آید این است که دلیل قطع شدن توضیحات در محدوده های 100 تا 250 کاراکتری چیست .

 

همچنین بخوانید

آموزش سئو در مشهد | دوره جامع فتح قله های گوگل (30 ساعت)

دوره جامع فتح قله های گوگل (30 ساعت)

 

 

محدودیت متا تگ توضیحات یا Meta Description در ویدئو ها :

نکته عجیبی که در نتایح بررسی مشاهده می شود این است که متا تگ توضیحات مربوط به ویدئو ها محدودیت بیشتری دارد و اکثراً این محدودیت به زیر 200 کاراکتر می رسد . توضیحات مربوط به ویدئو ها معمولاً دو خطی هستند .

محدودیت توضیحات متا در ویدئو ها
محدودیت توضیحات متا در ویدئو ها

 

پیش برش توضیحات متا توسط CMS یا افزونه ها :

نکته عجیب دیگری که با آن مواجه شدیم مواردی بودند که توضیحات متا / متا تگ توضیحات بدون دخالت گوگل محدود شده بودند . این محدودیت معمولاً توسط سیستم های مدیریت محتوا (CMS ها) اعمال شده است . به عنوان مثال نتیجه زیر را مشاهده کنید :

محدود شدن متا تگ توضیحات توسط cms سایت
محدود شدن متا تگ توضیحات توسط cms سایت

توضیحات این بخش توسط خود سایت محدود شده و گوگل عملاً دخالتی در محدودیت این بخش نداشته است . این محدودیت در سیستم مدیریت سایت بصورت آگاهانه (تیم SEO سایت) و یا ناآگاهانه (تنظیمات اشتباه افزونه ها) اعمال شده است . در هر صورت این نتایج در بررسی ها مشکل آفرین است و مورد دلخواه نیست .

 

افزودن توضیحات توسط گوگل :

نکته دیگری که در این میان به چشم می خورد این است که گوگل بصورت اتوماتیک توضیحات متای برخی از سایت ها را تکمیل می کند . گوگل بنا به صلاحدید خود Meta Description برخی از وب سایت هایی که دارای توضیحات کوتاهی بودند را ارتقا داده است . البته این عملیات بیشتر در وب سایت هایی دیده می شود که اعتبار بالایی داشته و عموماً در صدر نتایج قرار دارند . نظیر ویکی پدیا .

تولید خودکار Meta Description توسط گوگل
تولید خودکار Meta Description توسط گوگل

در صورتی که متا تگ توضیحات این سایت بسیار کوتاه است .

Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه
Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه

 

آیا می توان با قطعیت گفت محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات برداشته شده است ؟

هنوز به طور قطع نمی توان محدودیت جدید را تخمین زد و گوگل نیز در این خصوص چیزی عنوان نکرده است . اما نتایج بررسی های فوق نشان می دهد که این مقادیر به سرعت در حال تغییر است. بنابراین عاقلانه به نظر می رسد که خود را با این تغییرات تطبیق دهیم . حال سوال بعدی این است که چگونه سایت خود را با شرایط جدید هماهنگ کنیم ؟

 

سایت خود را با تغییرات گوگل هماهنگ کنید :

قدم اول : لیستی از صفحات مهم خود آماده کنید و جهت بهینه سازی و سئو سایت خود متا تگ توضیحات یا Meta Description آنها را تغییر دهید . می توانید توصیحات مفید بیشتری در این قسمت قرار دهید .

قدم دوم : صفحات مختلف سایت خود را در گوگل جستجو کنید و اطلاعات Search Snippets آنها را رصد کنید . در صورت نیاز صفحات را ویرایش و پس از هر تغییر از طریق ابزار Fetch as google این تغییرات را به گوگل اعلام نمایید .

قدم سوم : در مطالب جدیدی که در سایت منتشر می کنید این نکات را مد نظر قرار دهید و سعی کنید توضیحات مناسب تر و با تعداد کاراکتر های بیشتری قرار دهید .



:: برچسب‌ها: بهینه سازی و سئو سایت, آموزش سئو در مشهد, طراحی سایت در مشهد, ,


ن : khashayars

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت مشهد و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل

 

طراحی سایت در مشهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد, سئو سایت در مشهد, طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت, طراحی سایت مشهد, سئو سایت مشهد, سئو سایت, طراحی سایت مشهد, طراحی سایت,


ن : khashayars

کپسول های آتش نشانی ایمنی را زیادتر میکنند

کپسول های آتش نشانی ایمنی را زیادتر میکنند

 

فروش آنلاین جعبه آتش نشانی یا فایر باکس انواع کپسول آتش نشانی کپسول آتش نشانی و دیگر تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

بهسازان سرای مهر آهنگ (بسما) عرضه کننده کلیه تجهیزات آتش نشانی از جمله کپسول آتش نشانی پودر و گاز،کپسول آتش نشانی CO۲  یا خاموش کننده CO۲ ،کپسول آتش نشانی بیوورسال ، سیستم اعلام حریق کانوشنال یا سیستم اعلام حریق متعارف،سیستم اعلام حریق آدرس پذیر ، سیستم اطفا حریق اتوماتیک آبی ،سیستم اطفای حریق اتوماتیک واتر میست ، سیستم اطفا حریق پشت خودرویی واتر میست ، علائم هشدار دهنده آتش نشانی، چراغ قوه آتش نشانی و تولید با کیفیت ترین قرقره آتش نشانی و جعبه آتش نشانی پیشرو (دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به شماره ۶۷۵۴/۷ ) را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است. بسما جهت ارائه خدمات و عرضه مستقیم کلیه محصولات آتش نشانی فروش آنلاین تجهیزات و کپسول آتش نشانی را برای سراسر کشور خرید اینترنتی با قیمت مناسب مهیا کرده است. از جمله محصولات قابل خرید آنلاین کپسول آتش نشانی پودر و گاز وco۲، جعبه آتش نشانی ،انواع فایر باکس آتش نشانی ،انواع جعبه آتش نشانی استیل ، فایر باکس های استیل ، سیستم اطفا حریق آبی، سیستم اعلام حریق گلوبال فایر،سیستم اعلام حریق کانونشنال و آدرس پذیر ، سیستم اطفا حریق فشار قوی، علائم هشدار دهنده و چراغ قوی شارژی آتش نشانی است.



:: برچسب‌ها: انواع کپسول آتش نشانی, جعبه آتش نشانی, سیستم اعلام حریق, فایر باکس, کپسول آتش نشانی,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.