فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی

امروزه خشک کردن انواع میوه و سبزی بسیار رایج شده است. برخی، آنها را در منازل خود با هوای طبیعی خشک می کنند. بعضی دیگر به صورت حرفه ای آنها را با استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی برای کسب درآمد خشک می نمایند. دستگاه های خشک کن به دو صورت صنعتی و خانگی در بازار وجود دارند که در این مقاله به نکات مهم در خرید دستگاه خشک کن صنعتی و هیتر برقی و دستگاه خشک کن خانگی می پردازیم. با ما همراه شوید.

در انتخاب دستگاه خشک کن بهتر است ابتدا موارد زیر را بررسی و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.

ظرفیت دستگاه

اولین فاکتور مهم در انتخاب دستگاه خشک کن صنعتی، دستگاه خشک کن خانگی و هیتر برقی ظرفیت آن است. شما بهتر است در هنگام خرید این محصول بسته به نیازتان ظرفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به طور مثال برای مصارف خانگی ظرفیت کمتری مورد نیاز است و یک دستگاه خشک کن خانگی با ظرفیت محدود می تواند مفید باشد. برای افرادی که به دنبال یک کسب و کار هستند دستگاه خشک کن صنعتی می تواند مناسب تر باشد.

جنس بدنه

برای مقاومت در برابر دما و رطوبت بهتر است محصولی را انتخاب کنید که جنس بدنه ی آن از استیل و گالوانیزه رنگ کوره ای باشد. عایق کاری می تواند موجب کاهش مصرف سوخت تان گردد.

برقی یا گازی

نوع سوخت دستگاه، فاکتور مهم دیگری است که هنگام خرید دستگاه خشک کن صنعتی یا خانگی باید به آن توجه کرد. کیفیت خشک کردن مدل های برقی و گازی یکسان است. اما برخی تصور می کنند تولید آنها از کیفیت متفاوتی برخوردار بوده که این یک تصور اشتباه است. فقط تفاوت آنها در ظرفیت شان است. به طور معمول دستگاه خشک کن صنعتی با ظرفیت بالا از سوخت گاز استفاده می کنند.

جنس سینی

فاکتور مهم دیگر در انتخاب دستگاه خشک کن صنعتی، دستگاه خشک کن خانگی و هیتر برقی جنس سینی است. به طور معمول جنس آنها از گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک است. برای تمیز کردن راحت بهتر است از رول های توری پلاستیک نسوز بر روی آن استفاده کنید. بدین ترتیب میوه ها و سایر محصولات به سینی دستگاه نمی چسبند.

خدمات پس از فروش

موضوع مهم در انتخاب هیتر برقی، دستگاه خشک کن صنعتی و دستگاه خشک کن خانگی خدمات پس از فروش آن است. محصول را از بین برندهایی انتخاب کنید که دارای خدمات پس از فروش معتبر هستند. این نکته موجب می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در محصول شرکت سازنده موظف به تعمیر و سرویس آن باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن صنعتی می توانید از محصولات ما بازدید کنید.

موارد استفاده از دستگاه خشک کن

از این محصول می توان به عنوان دستگاه خشک کردن میوه، دستگاه خشک کردن سبزیجات، دستگاه خشک کن غذا استفاده کرد. از آن می توان برای خشک کردن انواع میوه مانند سیب، زردآلو، انگور و انجیر به کار برد. همچنین برای خشک کردن سبزیجاتی مانند مانند فلفل، کدو سبز، بادمجان، قارچ، گوجه فرنگی و محصولات غذایی مانند تخم کدو، گوشت، سوسیس می توان از دستگاه خشک کن صنعتی و دستگاه خشک کن خانگی استفاده کرد.

مزایای دستگاه خشک کن

به خصوص برای میوه های دارای قند زیاد، وقتی اثرات چسبندگی با هم مقایسه می شود، بین خشک کن های میوه های مختلف مناسب ترین سیستم است. میوه ها و سبزیجات مختلف را می توان در یک سیستم خشک کرد.

هزینه نگهداری آن کم است. با سیستم سینی چرخان، خشک شدن برابر در قسمت های مختلف سینی صورت می گیرد. قیمت دستگاه خشک کن از نظر هزینه اولیه سرمایه گذاری نسبت به سایر سیستم ها ارزان تر است.

اصل کار دستگاه خشک کن

محصول با قرار گرفتن در معرض درجه حرارت و سرعت هوا برای مدت زمان مشخص با یک دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی روی سینی ها خشک می شود.

سخن پایانی

این محصول به دو صورت دستگاه خشک کن صنعتی و دستگاه خشک کن خانگی در بازار وجود دارد که برای انتخاب دستگاه مناسب باید مواردی مانند ظرفیت دستگاه، برقی یا گازی، جنس بدنه، جنس سینی و خدمات پس از فروش محصول را بررسی و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنیدتاوریس صنعت با ارائه بهترین محصولات صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.