بررسی انواع کرکره برقی
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

بررسی انواع کرکره برقی

بررسی انواع کرکره برقی

 

کرکره برقی در واقع یک عایق به هم پیوسته است که جهت محافظت از منازل بر روی درب‌ها و پنجره‌ها نصب می‌گردد.

این کرکره‌ها علاوه بر اینکه ایمنی را برای منازل، مراکز تجاری و ... فراهم می‌کنند، باعث می‌شوند تا افراد به راحتی و آسانی از طریق یک ریموت کنترل یا گوشی تلفن همراه به صورت کنترل از راه دور (بی‌سیم) اقدام به باز و بسته نمودن آن‌ها کنند.

این کرکره‌ها از امنیت بالایی برخوردار بوده و معمولاً از جنس آلومینیوم ساخته می‌شوند.

نحوه کارایی این کرکره‌ها به این صورت است که با سرخوردن به سمت بالا و پایین کار می‌کنند و از هر لحاظ ایمن هستند.

کرکره‌ برقی دارای انواع و مدل‌های گوناگون از جمله کرکره پنجره‌ای، کرکره پارکینگی، کرکره صنعتی، کرکره شفاف، کرکره ضد حریق، کرکره فروشگاهی و ... هستند.

از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از کرکره برقی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این کرکره‌ها باعث افزایش امنیت ساختمان‌ها می‌شوند.
  • در برابر صداها عایق قوی و مقاومی هستند.
  • کرکره‌های برقی یا اتوماتیک باعث تنظیم نور در محیط شده و در مقابل سرما عایق مقاومی هستند.

از قطعات مهم کرکره‌ برقی می‌توان به تیغه کرکره و موتور کرکره اشاره نمود. تیغه‌های کرکره برقی از مهم‌ترین بخش‌های این کرکره محسوب شده که علاوه بر افزایش امنیت در ساختمان‌ها، در زیبا سازی آن‌ها نقش بسزایی دارند.

اشکال مختلف تیغه‌های کرکره اتوماتیک یا برقی شامل فومدار، شفاف، رول‌گیتر، قوسدار و ... هستند و جنس این تیغه‌ها اغلب از تیغه گالوانیزه، تیغه آلومینیوم و فولاد است.

اگر تیغه‌های کرکره برقی به‌درستی انتخاب شوند، درب اتوماتیک حرکتی روان و بدون صدا خواهد داشت.

موتورهای کرکره برقی در دو نوع توبولار و ساید وجود دارند که موتور توبولار نسبت به موتور ساید، بسیار پرکاربردتر بوده و قیمت مناسب‌تری نیز دارد و دارای قابلیت برق اضطراری است.

موتورهای ساید بیشتر برای کرکره‌های درب پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با توجه به مطالب فوق، این سؤال مطرح می‌شود که اگر افراد بخواهند به‌جای استفاده از کرکره‌های سنتی برای منازل، درب ورودی پارکینگ‌ها، مراکز تجاری و ... از کرکره‌های اتوماتیک یا برقی استفاده کنند، باید به کدام شرکت‌ها مراجعه نمایند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت؛ این افراد می‌توانند به شرکت‌های معتبر ایرانی در این حوزه مراجعه نموده و اقدام به خرید و سفارش انواع کرکره‌های برقی یا اتوماتیک کنند.

یکی از امتیازات کرکره‌های اتوماتیک یا برقی نسبت به کرکره‌های سنتی این است که از استحکام بالایی برخوردار بوده و به‌راحتی خراب نمی‌شوند و به همین علت به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند.

در صورتی که کرکره‌های برقی یا اتوماتیک استفاده شده در منازل شما نیاز به تعمیر پیدا کرد، شما می‌توانید جهت بررسی خرابی و عیب‌یابی کرکره برقی خود مراحل زیر را انجام دهید:

  • کرکره برقی درب اتوماتیک را روغن‌کاری نمایید.
  • از گریس مناسب برای کرکره برقی درب اتوماتیک استفاده کنید.
  • کرکره برقی درب اتوماتیک خود را تراز کنید.

 

درصورتی‌که مراحل فوق را انجام دادید و در زمینه تعمیر کرکره‌های درب برقی یا اتوماتیک به نتیجه مطلوب نرسیدید یا اینکه خرابی کرکره برقی درب اتوماتیک نیاز به تعمیرات جدی داشت؛

می‌توانید با یک تعمیرکار کرکره برقی از شرکت‌های معتبر ایرانی تماس بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.