آشنایی با انواع مبل کلاسیک و نئوکلاسیک و خرید مبل آنلاین
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

آشنایی با انواع مبل کلاسیک و نئوکلاسیک و خرید مبل آنلاین

آشنایی با انواع مبل کلاسیک و نئوکلاسیک و خرید مبل آنلاین

قبل از خرید مبلمان برای منزل و یا اداره سعی کنید مواردی را در این زمینه بیاموزید و اهدافی را برای خود تعیین نمایید. اینکه قرار است از مبلمان جدید کجا استفاده شود و یا اینکه سبک شما به مبل کلاسیک نزدیک تر است یا مبل نئوکلاسیک می تواند در خرید شما تعیین کننده باشد. همچنین امروزه به دلیل مشغله کاری فراوانی که افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و وجود بیماری کرونا باعث شده افراد به سمت خرید آنلاین تمایل پیدا کنند. در این مقاله تمام تلاش ما آشنایی شما با انواع مبل کلاسیک و مبل نئوکلاسیک و نحوه خرید مبل آنلاین و مزایای آن خواهد بود.

مبل کلاسیک و انواع آن

در مبل کلاسیک معمولا چوب علاوه بر استحکام بخشی و استفاده در اسکلت داخلی مبل نقش مهمتری نیز ایفا می کند. چوب در ظاهر مبلمان کلاسیک بسیار مهم است. استفاده از چوب های سنگین و محکم که قابلیت منبت کاری نیز داشته باشند در این سبک مبلمان بسیار به چشم می خورد.در مبلمان کلاسیک پشتی ها بلند می باشد. طرح های منبت کاری نیز در پشتی ها و دسته های این سبک به چشم می خورد. منبت کاری از ویژگی های بارز مبل کلاسیک است. همچنین در خصوص جنس پارچه در این سبک باید گفت که اکثرا پارچه هایی استفاده می گردد که حالت زربافت یا اشرافی داشته باشد. البته پارچه های معمولی نیز در این سبک مبلمان دیده می شود.

مدل پرادا

مبل کلاسیک فرانسوی

در این سبک مبلمان که به سادگی و ظرافت مشهور است از خطوط ساده و منحنی نامتقارن چوب برای تزیین مبل استفاده می گردد. جنس پارچه معمولا از کتان، مخمل و ابریشم بوده و رنگ های ساده و خنثی در آن مشهود است.

مبل کلاسیک ایتالیایی

سبک مبلمان کلاسیک ایتالیایی به تجملاتی بودن و شکوه آن مشهور است. در این سبک مبلمان از منبت و پارچه هایی با طرح های تجملاتی و سلطنتی و رنگ هایی خنثی استفاده می گردد. این مبلمان بسیار شیک بوده و معمولا سنگین تر از سایر مدل ها در مبل کلاسیک می باشد.

مبل کلاسیک چستر

این مبل از دسته کلاسیک راحتی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد. از ویژگی ها و مشخصه هایی که می توان تقریبا در تمامی مدل های مبل چستر یافت استفاده از هنر لمسه دوزی است. گرچه در این سبک منبت کاری زیاد به چشم نمی خورد اما به دلیل قدمت و استفاده از هنرهای قدیمی چون لمسه کاری و رویه های چرمی این مبل در این دسته قرار می گیرد. لازم به ذکر است که مبل چستر امروزه در هر دو سبک مبل کلاسیک و راحتی قرار می گیرد.

انواع دیگری که از مبلمان کلاسیک وجود دارد: مبل کلاسیک مصری، انگلیسی و... می باشد.

مدل چرنوبیل

مبل نئوکلاسیک و نکات مهم درباره آن

وقتی در چیدمان و سبک منزل خود بین دو سبک مبل کلاسیک و مدرن مردد شوید می توانید از مبل نئوکلاسیک بهره ببرید. مبل نئوکلاسیک تلفیقی از هنر کلاسیک و مدرن در کنار هماست. در واقع سبک نئوکلاسیک در مبلمان بیشتر به ترکیب رنگ هایی شاد با ظرافت مبلمان کلاسیک باز می گردد. در مبلمان کلاسیک عموما از رنگ هایی خنثی استفاده می شود اما در سبک نئوکلاسیک می توانید رنگ ها را به خانه خود بیاورید. استفاده از منبت یا چوب های ساده و ترکیب آن با پارچه های شاد و رنگی استفاده شده در کوسن مبل می تواند سبک نئوکلاسیکرا به منزل شما هدیه کند. در استفاده از مبل نئوکلاسیک بهتر است حواستان به چند نکته مهم باشد:

  • نئوکلاسیک سبکی شلوغ نیست،بهتر است رنگ مبل را ساده و کوسن ها را رنگی رنگی انتخاب کنید.
  • رنگ کفپوش و دیوارها را در انتخاب رنگ مبل خود درنظر داشته باشید.
  • چون این سبک بیشتر با رنگ سروکار دارد حواستان به دکوراسیون اطراف مبل باشد.
  • سبک مبل نئوکلاسیک هم به دلیل وابسته بودن به سبک کلاسیک میتواند انواع مختلفی از قبیل: سبک آمریکایی،فرانسوی،ترکیه ایی و... داشته باشد.

مبل نئوکلاسیکمدل تورین

خرید مبل آنلاین

امروزه فضای جامعه به سمت مدرنیته رفته است و یکی از معایب آن نداشتن وقت کافی، ترافیک، زندگی های شلوغ و... است. وقتی انسان به خانه می رسد نیاز به آرامش و دیدن فضایی مهیج توام با امنیت و صفا دارد. دکوراسیون در تمام این موارد که گفته شد نقش مهمی ایفا می کند و مهمترین قسمتی که انسان در بدو ورود با آن رو به رو می گردد مبلمان و سبک چیدمان آن است. پس تنوع در مبلمان می تواند از مسائل مهم و ارزشمندی باشد که برای هر خانواده در اولویت است. خرید مبلمان به دلایل مختلفی این روز ها بسیار سخت شده است. رفتن به مغازه ها، فروشگاه ها و نمایشگاه های مختلف مبل و آخر دست خالی برگشتن از آنها می تواند انسان را از خرید و یا تغییر مبل جدید پشیمان کند. اما خرید مبل آنلاین این روزها مسئله ایست که بسیار باب شده و با سر زدن به سایت های معتبر خرید مبل آنلاین می توانید این نیاز خود را مرتفع کنید. با مراجعه به سایتی که از آن اطمینان کافی دارید می توانید انواع مبل را به صورت آنلاین مشاهده کنید و از قیمت مبل آنلاین باخبر شوید. استفاده از سایت های مبل آنلاین می تواند برایتان راحتی و آسودگی خاطر به همراه داشته باشد. همچنین وقتی مبل آنلاین خرید می کنید می توانید رنگ، جنس، طرح مورد نظر و... را از همان طریق سفارش داده و مبل خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.