بهترین رنگ برای فضاهای تجاری و اداری کدام است؟
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

بهترین رنگ برای فضاهای تجاری و اداری کدام است؟

وقتی صحبت از نقاشی ساختمان های تجاری و اداری می‌شود، رنگ و برند باهم در تناقض خواهند بود. انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی اتاق خواب و یا پذیرایی خانه شما کار ساده‌ای است. زیرا شما رنگ‌های مورد علاقه خود را و پیامی که دوست دارید به کمک آن رنگ دیده شوید را انتخاب کرده و رنگ آمیزی را انجام می‌دهید. و مطمئنا خانه شما با آن رنگ یا رنگ‌ها به یک فضای دلنشین و منحصر به فرد تبدیل خواهد شد. با این حال انتخاب رنگ برای فضاهای تجاری و اداری کاملا متفاوت است. ممکن است رنگی که تمایل دارید آن را با دیوار رنگ آمیزی کنید مورد پسند شما باشد اما ایده‌آل‌ترین رنگ برای دیوارهای محل کارتان نباشد. طراحی بیرونی و دکوراسیون نیز تاثیر بسیار زیادی بر انتخاب رنگ فضاهای تجاری و اداری دارد.

با برند تجاری خود همراه باشید

انتخاب رنگ‌های متناسب با رنگ برند شما یک انتخاب کاملا واضح است. در مورد طرح‌های رنگی که می‌توانید در بخش حسابداری خود استفاده کنید، تصمیم بگیرید. آیا رنگ‌های خاصی دارید که نشان دهنده آرم تجاری شما باشد؟ اینها گزینه‌های ایده آل برای رنگ آمیزی فضای داخلی و خارجی دفتر شما هستند. وقتی این رنگ‌ها را انتخاب می کنید، محیطی ایجاد می‌کنید که نام تجاری شما برجسته تر می‌شود. همچنین سعی کنید از رنگ‌هایی استفاده کنید که با نام تجاری شما همخوان باشد.

 

عملکرد رنگ را در نظر بگیرید

یکی از مواردی که در انتخاب رنگ در فضاهای تجاری و اداری باید مورد توجه قرار گیرد، عملکرد رنگ‌ها بر پرسنل و نیروهای شماست. به عنوان مثال اگر می‌خواهید همه چیز را واضح و شفاف نشان دهید، خب، بهتر است به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید و اگر قصد دارید کافه شاپ خود را رنگ آمیزی کنید برای ایجاد حس دنج بودن به سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید زیرا این حس را به خوبی به مشتریان و پرسنل شما منتقل خواهد کرد.

 

به محل فضای تجاری‌تان توجه کنید

نمای بیرونی محل کار شما قطعا اولین برداشت را به مشتریان‌تان خواهد داد. بنابراین باید در انتخاب ظاهر محل کار دقت زیادی بکنید زیرا رنگ انتخابی شما تاثیر به سزایی در رفتار مشتریان ایجاد خواهد کرد. به خصوص اگر پاساژ یا مغازه باشید که روزانه با تعداد زیادی مشتری مواجه باشید. بسیار به اشتباه فکر می‌کنند که رنگ سفید و یا طوسی بهترین انتخاب است اما باید شرایط آب و هوایی و منطقه ای که در آن کاسبی می‌کنید را در نظر بگیرید. مثلا اگر در مناطق مرکز شهر هستید، حتما آلودگی هوا و ودوده زیاد است و خیلی زود رنگ محل کارتان کثیف خواهد شد بنابراین رنگ سفید انتخاب خوبی برایتان نیست.

 

روحیات را در انتخاب در نظر بگیرید

رنگ می‌تواند تا حد زیادی بر روحیه اتمسفر تاثیر بگذارد. بنابراین قبل از انتخاب رنگ ببنید چگونه می‌تواند اثرگذارتر باشید. به عنوان مثال اگر کسب و کارتان مدرن است یا اصطلاحا یک استارتاپ هستید، بد نیست به سراغ رنگ‌های روشن و شادتر بروید. رنگ‌های روشنی مثل نارنجی، آبی و سبز می توانید ظاهر زیباتری به فضا بدهید.

 

روانشناسی را در انتخاب دخیل کنید

مغز رنگ‌ها را متفاوت تفسیر می کند. رنگ‌ها  می‌توانند احساسات و عکس العمل‌های مختلفی ایجاد کنند. شما باید با تأمل بر اساس تأثیراتی که ایجاد می‌کنید، رنگ های دلخواه خود را برای کار خود انتخاب کنید. آیا برای رستوران یا فضای غذاخوری خود رنگ انتخاب می‌کنید؟ سایه های قرمز می‌توانند احساس گرسنگی را افزایش دهند و اشتها را القا کنند. رنگی که برای فضای کاری خود انتخاب می‌کنید نیز می تواند بر بهره وری در دفتر تأثیر بگذارد. سایه های آبی و سبز می‌توانند باعث بهبود کارایی و همچنین تمرکز در محل کار شما شوند.

منبع: paintingcafe.ir

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.