همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

ارزانترین قیمت بازار آیتی و موبایل در سایت آیتی قیمت

ارزانترین قیمت بازار آیتی و موبایل در سایت آیتی قیمت



در بازار آی تی و بازار گوشی موبایل، همیشه موقع خرید برای انتخاب کالای مد نظر با قیمت دست اول و اطمینان از اینکه کالای خریداری شده اصل باشد و دارای تولیدکننده و گارانتی معتبر، که همیشه پاسخگوی مشتریان باشد برای هر خریداری مهم هست ولی مهمترین پارامتر،بحث قیمتاست.

ما به شما سایت آی تی قیمت را پیشنهاد می کنیم که در این سایت تمام فروشنده ها و واردکننده های اصلی بازار آی تی و بازار موبایل را که در قیمت و کیفیت حرف اول را میزنند یک جا جمع کرده تا خریداران محترم از مسئولین خرید سازمانها گرفته تا مصرف کننده نهایی با خیال راحت و بدون اتلاف وقت و بسیار ارزانتر از بازار که گاهی میتوان گفت تا 20% پایین تر از قیمت های بازار دیجیتال است خرید خود را براحتی و بدون واسطه انجام دهند.

این حس خیلی خوبی هست که خریدار بتواند کالای مد نظر خود را در شرایطی کاملا رقابتی خرید کند چون در آی تی قیمت تمام فروشنده ها سعی دارند برای فروش بیشتر قیمت پایین تری را به خریداران بدهند و با اینکار فروش خود را بالا ببرند.

به گزارش ویرلن؛ این یک معامله دو سر سود است در آیتی قیمت با از بین رفتن واسطه ها هم خریدار میتواند کالای خود را ارزانتر خریده و هم فروشنده با سود کمتر و فروش بیشتر ، درآمد خود را افزایش دهد با این روش میتوان گفت که هم فروشنده راضیست و هم خریدار.

سود دیگری که در این میان نصیب خریدار میشود اینست که به جای مراجعه حضوری به پاساژها و بازارها بدون هدر دادن وقت، خیلی سریع بتواند بعد از مقایسه بین چند فروشنده بفهمد کالایی که قصد خریدش را دارد، کدام فروشنده با بهترین قیمت عرضه میکند تا مستقیم خرید خود را انجام دهد.

از مزیت های دیگر سایت آی تی قیمت باید گفت که قیمت ها کاملا بصورت لحظه ای میباشد و کاربر با توجه به نوسانات بازار کامپیوتر و گوشی موبایل در هر لحظه میتواند از آخرین قیمت کالای مورد نظر از قیمت لپ تاپ و قیمت گوشی موبایل گرفته تا قیمت هارد اس اس دی و ماشینهای اداری با خبر گردد.

در نظر بگیرید که مثلا برای اداره یا کارخانه خود نیاز به خرید دوربین مداربسته دارید اولین مطلبی که به ذهنتان میرسد بررسی قیمت دوربین مداربسته است در این شرایط میتوانید با مراجعه به سایت آی تی قیمت ( itgheymat.com ) اولا مشخصات دوربین مدارسته مختلف را مشاهده نموده و سپس با مراجعه به بخش قیمت فروش از فروشندگان مختلف هم از طریق آنلاین و هم تماس تلفنی و حضوری خرید خود را انجام دهید.

البته آی تی قیمت در حوزه ماشینهای اداری از قیمت رم کامپیوتر و قیمت انواع سی پی یو گرفته تا دستگاه حضور و غیاب و بارکدخوان بیش از 10.000 کالا برای ارائه قیمت و مشخصات دارد.

البته گروه آی تی قیمت برای راحتی کاربران خود اقدام به راه اندازی اپلیکیشن اندروید نموده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.


ویژگی‌های اپلیکیشن آی تی قیمت

● اولین نرم افزار موبایل برای مقایسه قیمت فروشنده های بازار کامپیوتر
● خرید کالا با بهترین قیمت و بهترین گارانتی بدون اتلاف هزینه و زمان
● اطلاع از قیمت جدید کالای فروشندگان به صورت نوتیفیکیشن
● امکان جستجو بین تمامی محصولات در دسته بندی های مختلف
●دسترسی به لیست کامل گارانتی های معتبر محصولات آی تی و دیجیتال

با اپلیکیشن آی تی قیمت تو هر زمان و هر مکان میتونی با جستجوی کالای دلخواهت و بررسی کردن مشخصات فنی و قیمت و فروشنده های مختلف هم برای خودت و هم برای دیگران بهترین خرید رو انجام بدی و نیازی به مشاوره هیچ فرد دیگه ای نداشته باشی،اپلیکیشن آی تی قیمت خیلی ساده و سبک طراحی شده به نحوی که هر کاربری با هر مقدار اطلاعاتی بتونه باهاش کارکنه و خیلی سریع به نتیجه برسه.

 

منبع : اخبار برند آی تی قیمت



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اس اس دی, قیمت رم کامپیوتر, قیمت انواع سی پی یو, بارکدخوان, بازار گوشی موبایل,


ن : khashayars

۵ مقصد اصلی گردشگری ایرانیان

۵ مقصد اصلی گردشگری ایرانیان

نیمه ی دوم هر سال معمولا فکر سفر بیشتر به ذهن ایرانیان می افتد . هرساله با شروع فصل پاییز مسافران به فکر سفر و دیدن جاذبه های گردشگری شهرها و کشور های گرمسیر دیگر می افتند . در سه ماهه پایانی سال نیز هموطنان به فکر رزرو تورهای نوروزی می افتند از این رو بر آن شدیم مکان هایی که ایرانیان در ۵ ماهه نخست سال ۹۶ به آن بیشترین سفر را انجام داده اند را ما به شما معرفی می کنیم .

  1. تور دبی

کشور امارات واقع در جنوب غربی آسیا است و از جنوب با قطر ،عربستان سعودی و ازشرق با عمان و از شمال با خلیج منتهی می گردد. پایتخت کشور امارات ابوظبی است .

امارات شامل ۷ شیخ نشین است بنام های ابوظبی ، دبی ، شارجه ، راس الخمیه ، عجمان ، فجیره و ام القوین میباشد. دبی بزرگترین شهر امارات است که هرساله مسافران زیادی از سراسر جهان جذب خود می کند و از لحاظ آب و هوایی پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به دبی می باشد. دبی یک شهر ساحلی که دور تا دور آن را آب فرا گرفته است ، هتل های ساحلی دبی هرساله میعادگاه ایرانیان سراسر جهان است . امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و بازرگانانی موفق و مهم در منطقه جای خود را پیدا کرده است، اقتصاد دبی با صنعت نفت روزبروز رشد کرد و درآمد کلانی را بابت فروش ملک به شهروندان خارجی و یا اعطای اقامت به آنها کسب می کند.

دبی با ۱۴۹ آسمان خراش ،سومین شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان های بلند می باشد. تفریحات آبی و پارهای آبی ،صحرا گردی و بازدید از آسمان خراشها و فستیوال های خرید از جاذبه هایی است که توریستها را ترغیب به دیدن دبی می نماید.

۲. تور مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیا است که پایتخت آن کوالالامپور می باشد. از لحاظ جغرافیایی از دو قسمت کاملا مجزا تشکیل شده است . نام مالزی از مالایا ،صباح ، ساراواک ،سنگاپور که یک اتحادیه و ۱۴ ایالت می باشد تشکیل شده است.

مالزی پس از اینکه در سال ۱۹۷۵ از طرف انگلیس استقلال یافت حکومت سلطنتی را پذیرفت . مالزی شامل ۱۳ استان میباشد که استاندار هر استان را شاه می نامند. مالزی از منابع طبیعی شامل کشاورزی ، جنگلداری و مواد معدنی و از لحاظ کشاورزی صادرکننده خرمای روغنی می باشد. ۵۹ رصد مالزی پوشیده از جنگل است و از لحاظ آب و هوایی ، هوای گرم دارد . ساکنین کشور مالزی از سه نژاد ( چینی ، هندی ، مالایی ) تشکیل شده اند .مالزی یک کشور چند دینی دارد که اسلام دین اصلی آن می باشد.

از جمله مکان های تفریحی مالزی میشود برجهای دو قلو پتروناس ، آکواریوم klcc ، پارک آبی سان وی ، بلندی های گنتینگ ، غار میمون ها ، برجایا هیل و پوتراجایا اشاره کرد.

۳. تور کیش

جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است . این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را در خود جذب می کند . کیش در زمان هخامنشیان و سپس اشکانیان و ساسانیان تحت تسلط ایران بوده و با گسترش اسلام این جزیره به دست خلفای اموی افتاد. در دوره سلجوقیان کیش به بزرگترین مرکز تجاری خلیج فارس تبدیل گردید . کیش تنها جزیره در خلیج فارس که دارای قنات آب شیرین بوده است و جزیره کیش بصورت بیضی شکل با محیط ۴۴ کیلومتر می باشد.

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و دارای تابستانی طولانی و گرم و زمستانی کوتاه و ملایم است . ارتباط کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش انجام میشود . علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران قرار گرفته پارک های ساحلی مانند تم پارک ، پارک آبی اوشن ، پارک هنر ، ساحل مرجانی ، باغ وحش ، آکواریم ، باغ پرندگان از دیگر جاذبه های گردشگری کیش میباشد.

۴. تور مشهد

شهر مقدس مشهد در شمال شرقی ایران و مرکز خراسان رضوی است . اینشهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده ،مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران می باشد. مشهد شهری مدرن است و دارای فن اوری بالا بهمراه پیشینه ایی پر افتخار و میراث و معماری پرجاذبه به خصوص عجایب معماری موجود در مجموعه حرم مطهر باعث الگو شدن در معماری اسلامی گردیده است و هنوز در اطراف و اکناف آن آثاری از بازارچه های سنتی به چشم می خورد.شهر مشهد در بین کوه های هزار مسجد و بینالود گسترده شده است و دارای آب و هوای متغییر اما معتدل ومتمایل به سرد و خشک دارد.

بیش از ۹۳ درصد مردم مشه فارسی زبان هستند و این شهر در سال ۱۳۸۸ رسما به عنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شد. هم چنین مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی اسلامی در سال ۲۰۱۷ برگزیده شده است.

مشهد مکان های بسیاری جهت بازدید دارد که به راحتی قابل دسترسی می باشد. از جمله این تفرجگاهای ، حرم محرم رضوی ، کوه سنگی ، پارک ملت ، طرقبه ، جاغرق و مجموعه آرامگاه فردوسی می توان نام برد.

۵٫ تور گرجستان

البته اخیرا به این ۴ مقصد پرطرفدار گردشگری، تور گرجستان نیز اضافه گشته که باتومی و تفلیس شهرهایی محبوب برای گردشگران ایرانی شده است . این کشور بعلت نزدیکی به کشورمان بشدت مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است . باتومی شهری ساحلی و توریستی است که قطعا دیدن سواحل زیبا، رستورانهای شیک و ساختملنهای مدرن آن برای شما جذاب خواهد بود .

5 مقصد عمده گردشگری ایرانیان



:: برچسب‌ها: تور دبی, تور کیش, تور مالزی, تور مشهد, تور گرجستان, ۵ مقصد اصلی گردشگری ایرانیان,


ن : khashayars

نقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن

نقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن

بی شک شما مثل همه ی ما با نقش کمد و دراور در دکوراسیون خانه های امروزی آشنا هستید، دراور ها انواع گوناگونی دارند که بسته به ابعاد و سبک دکوراسیون شما انتخاب می شود.

دراور ام دی اف یکی از پر طرافدارترین انواع دراور ها محسوب می شود، که برای هر فضایی در دکوراسیون تان مناسب می باشد و به سادگی می توانید برای فضای داخلی تان انواع طرج چوب و یا ساده آن را انتخاب کنید و به فضای داخلی تان سر و سامان دهید. دراور ها در آشپزخانه ی شما، قاشق و چنگال ها را در جای درست نگهداری می کنند. در کارگاه شما، ابزار و وسایل را منظم و در دسترس قرار می دهند و در دکوراسیون اتاق خواب شما می توانند انواع لباس ها را مرتب نگهداری کنند.

یکی از مزایای طرح های چوبی این است که به راحتی با سایر لوازم و مبلمان موجود در اتاق خواب مانند تخت و میز و صندلی به ارحتی جور می شوند. رنگ قهوه ای چوب از جمله رنگ های خنثی بشمار می رود و با تم های رنگی متفاوت در اتاق به شکل مناسبی ترکیب می شود.

بلج مرجع تخصصی دکوراسیون اتاق خواب است که با دانش فنی روز در کنار تجربه چندین ساله اقدام به تولید محصولات تخصصی در زمینه اتاق خواب می کند که در همین راستا جهت تکمیل دسته بندی های خود، اقدام به تولید جدید ترین مدل های دراور با جنس ام دی اف فشرده شده با روکش های ضدخش کرده است تا با قیمت بسیار مناسب به نسبت کیفیت بتواند در بازار کشورمان به خوبی فعالیت خود را ادامه دهد که با این ایده تفکر تا به حال توانسته است سهم بسیار خوبی را از بازار کشورمان به خود اختصاص دهد.

فروشگاه اینترنتی بلج جهت اعتماد سازی بیشتر و تضمینی بر کیفیت نهایی دراور، اقدام به تضمین کتبی و یا همان کارت ضمانت مکتوب برای تمامی دراور های موجود در فروشگاه کرده است تا همواره در هدف رضایت مندی مشتریان کوشاتر باشد. لازم به ذکر است تمامی دراور ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند که همواره تضمین صحت و سلامت و همچنین مطابقت کامل محصولات

دکوراسیون اتاق خوابدراورنقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن



:: برچسب‌ها: دراور, دکوراسیون اتاق خواب,


ن : khashayars

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال

دکوراسیون داخلی منزل امروزه یکی از دغدغه های مهم تمام افراد دنیاست. امروز افراد به فضا و محیط خانه ای که در آن زندگی می کنند اهمیت زیادی میدهند و از نظر علم روانشناسی نیز ثابت شده است که فضای زنندگی میتواند از نظر روحی نیز در افراد تاثیر بگذارد. یکی از مهمترین بخشهای هر خانه ای آشپزخانه آن است، چرا که معمولا خانم خانه بیشترین وقت خود را در آن می گذارد. امروزه طراحی آشپزخانه و کابینت سبک ها و مدلهای اجرایی متفاوتی دارد.

شرکت فولکو با هدف ارتقاء سطح کیفی زندگی، فعالیت خود را در ضمینه طراحی حرفه ای کابینت و اجرای صفحات یکپارچه کورین در سطحی تخصصی و دیدی متفاوت آغاز نموده است.

این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از افراد ماهر و متخصص توانسته است زمینه پاسخگویی به نیاز مشتریان را در زمینه دکوراسیون آشپزخانه فراهم آورد.

از جمله فعالیت های این شرکت می توان به طراحی و اجرای تخصصی کابینت هلال ، کلاسیک ، مدرن و … ) و اجرای صفحات کابینت ، روشویی های لوکس و مدرن اشاره کرد.

کلمات کلیدی:

کورین/قیمت کورین/قیمت کابینت/کابینت

۰۲۱۸۸۱۷۶۴۱۴

۰۹۱۲۷۹۳۶۳۸۶

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال



:: برچسب‌ها: طراحی کابینت, اجرای کابینت, قیمت کابینت, کابینت هلال, قیمت کورین,


ن : khashayars

خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین معتبر

خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین معتبر

امروزه اینترنت زندگی همه ما را را به گونه ای تغییر داده که بیشتر به سمت فعالیت های آنلاین گرایش پیدا کرده ایم. یکی از همین فعالیت ها خرید است. خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ما را به سمت خریدی آسان و آگاهانه سوق داده است.
همه میدانیم با شرایط پیش آمده در زندگی مدرن و مشغله های روزانه، فرصتی برای خرید در بازارهای شهر باقی نمی ماند بنابراین ترجیح می دهیم زمانی را که در اختیار داریم، صرف تفریح و رفع خستگی های روزانه کنیم.
ما هم مانند تمام مردم دنیا به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود اهمیت می دهیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فروشگاه های آنلاین، کمتر کسی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام به خرید کالا می کند. همه ما قبل از خرید، تمام اطلاعات موجود را بررسی و با دیدی باز اقدام به انتخاب محصول مطلوب خود می کنیم. از این رو، هر روزه به تعداد کاربران و مشتریان فروشگاه های اینترنتی و آنلاین افزوده می گردد.
در فروشگاه های اینترنتی برخلاف فروشگاه های سنتی امکان خرید ۲۴ ساعته وجود دارد. هم چنین ابزارهایی مثل مقایسه با توجه به اطلاعات درج شده از محصولات، ما را به سمت انتخابی آگاهانه و صحیح در هر ساعت شبانه روز هدایت می کند .خرید و پرداخت آسان و همینطور بهره مندی از تخفیف های فوق العاده و گاها تکرار نشدنی از مزایای قابل توجه در خرید اینترنتی است.
نگاه ما در آلین وان:
فروشگاه اینترنتی آلین وان پلی است میان مشتریان و صدها تامین کننده و تولید کننده معتبر درکشور. پس از ثبت سفارش توسط مشتری، فعالیت آلین وان جدی تر می شود. در اینجا کنترل محصول و اطمینان از اصالت کالا توسط آلین وان انجام گرفته و محصول برای خریدار در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می گردد.
هدف اصلی آلین وان رضایت مشتری است. اصالت، رقابت و سرعت، بنیان تفکر و عملکرد آلین وان هستند. ما در اینجا تلاش می کنیم تا تجربه ای از بهترین خرید آنلاین را برای شما رقم بزنیم.

 



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی, فروشگاه اینترنتی, خرید آنلاین, فروشگاه آنلاین,


ن : khashayars

رزرو آسان بلیط هواپیما با هفت اقلیم

رزرو آسان بلیط هواپیما با هفت اقلیم

 

اگر برای خود و خانواده خود تنوعی در نظر دارید ، بهترین کار تدارک یک سفر است . معمولا سفر روحیه اعضای خانواده را بشدت بالا برده و شادابی را در میان اعضای خانواده بسیار زیاد می کند . ارتباط بین یک مسافرت لذت‌بخش با آژانس خدمات گردشگری شبیه به ارتباط  بین یک رستوران خوب و غذای خوشمره است. انتظار گردشگران از یک مسافرت صرفا به وسیله سفر یا محل اقامت ختم نمی‌شود کما این که انتظاری که از یک رستوران خوب در ذهن افراد وجود دارد می‌تواند شامل جزئیات متفاوت و متنوعی از خدمات و هزینه‌ها باشد، پس وقتی قرار است یک آژانس هواپیمایی را به عنوان ارائه دهنده خدمات سفر و گردشگری انتخاب کنید تکیه بر یک جزء از دهها ملزوم سفر - مثل قیمت - شما را در قضاوت سریع ناشی از خطای شناختی فرو خواهد برد. همان‌طور که تعریف یک رستوران خوب تنها در کیفیت غذای آن خلاصه نخواهد شد، یک آژانس گردشگری خوب هم تنها در یک خدمت یا مزیت خاص خلاصه نمی‌شود، مجموعه‌ای از خدمات و سوابق در کنار هم یک برند معتبر گردشگری را می‌سازد. «هفت اقلیم» آژانس خدمات گردشکری و مسافرتی است که با در نظر گرفتن همه جزئیاتی یک برند معتبر گردشگری باید دارا باشد، از طریق وب سایت خود شما را با یک کلیک آماده رفتن می‌کند. رزرو آسان بلیط هواپیما با هفت اقلیم ، به شما امکان می دهد با کمترین زحمت و صرف زمان تدارک سفر خود را ببینید .

خرید بلیط هواپیما تابعی از شرایط زمانی، مکانیِ سفر و همچنین نوع خدمات شرکت ارائه دهنده سرویس است. امکان رزور بلیط غیر حضوری، فارغ از محدودیت های مکانی و زمانی با اتکاء به کاملترین سامانه جستجوی بلیط‌های سیستمی موجود کشور و با پشتیبانی کامل، از مهم‌ترین بخشهای وب‌سایت گردشگری هفت اقلیم است. از ویژگی‌های برجسته‌ی این سامانه امکان استرداد بلیط خریداری شده به هر دلیل مثل انصراف یا جاماندن از پرواز است که بواسطه‌ی آن می‌توانید با حداقل جریمه - اعمال شده شرکت هواپیمایی - مبلغ بلیط را در حسابتان نگه داشته و مجددا خرید کنید. در هفت اقلیم آرامش و لذت بردن از سفر صرف نظر از هدف آن، از همان لحظه رزور بلیط آغاز شده و این موضوع در کنار دهها نکته ریز و درشت دیگر برای مشتریان این وب‌سایت اهمیتی ویژه‌ دارد.

سامانه خرید بلیط سیستمی هفت اقلیم امکان رزور بلیطِ آنلاین از 90 ایرلاین معروف را در 70 کشور جهان فراهم کرده است. بلیط‌های قابل ثبت شامل انواع بلیط‌های چارتر سیستمی داخلی و خارجی است که در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر مکان قابل ثبت و دریافت است. امکان مقایسه پروازهای مشابه یا همزمان، و همچنین مقایسه قیمت، ساعت پرواز ،توقف و غیره، این امکان را به شما می‌دهد که مناسبت‌ترین انتخاب را نسبت به شرایط سفر خود داشته باشید بدون این که نیاز باشد به آژانس‌های متعدد مراجعه نمایید.

رزور آنلاین هتل از دیگر امکانات وب‌سایت خدمات گردشگری هفت اقلیم است، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات هر هتلی را در هر شهر جهان مورد ارزیابی و مقایسه قرار داده، آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت کنید. بر همین اساس امکان جستجوی هتل در هر شهر دنیا، ارزیابی و مقایسه سرویس‌های مشابه و همچنین مشاهده تصاویر، رتبه هتل و دریافت واچر به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.

بیمه سفر، تضمینی بر آرامش شما در هنگام مسافرت است، کوچکترین حادثه در یک کشور خارجی یا حتی شهری به غیر از محل اقامت، صرف نظر از بر هم خوردن برنامه سفر، هزینه‌ای به مراتب بیشتر از آنچه تصور می‌کنید به شما تحمیل خواهد کرد. هفت اقلیم با ارائه بیمه مسافرتی قابل اعتبار در خارج از کشور، آرامش خیال شما را در طول سفر فراهم خواهد کرد. برخی از خدمات بیمه مسافرتی هفت اقلیم عبارت است از: پرداخت هزینه بستری در بیمارستان و معالجات پزشکی، انتقال بیمه شده به نزدیکترین مرکز درمانی در اثر حادثه و یا بیماری، پرداخت هزینه های فوریت های دندانپزشکی، ارسال داروهای ضروری، حواله وجه ضمان، حواله وجه نقد و .. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان هفت اقلیم تماس حاصل فرمایید.

دسترسی به خدمات آنلاین هفت اقلیم از طریق اپلیکیشن موبایل این سامانه به آسانی امکان پذیر است، کافیست نسبت به نوع سیستم عامل تلفن همراه خودتان یکی از اپلیکیشن‌های اندروید یا آیفون هفت اقلم را از کافه بازار، اپ‌استور  یا پلی‌استور گوگل دریافت و نصب نمایید، به این شکل شما همیشه و در همه شرایط به تمامی امکانات وب‌سایت از طریق برنامه موبایلی دسترسی خواهید داشت. برخی از امکانات برنامه موبایلی هفت اقلیم عبارت است از: امکان جستج و نمایش تمامی پرازهای چارتری و سیستمی، امکان خرید مستقیم و آنی بلیط از طریق برنامه، امکان مشاهده تخفیف‌ها، ارائه گزارش کامل خرید و استفاده از خدمات و..

یکی از آخرین نظرسنجی‌های انجام شده از گردشگران در خصوص میزان اهمیت ویژگی‌های یک سفر خوب، نشان می‌دهد بیش از 35 درصد از گردشگران علاقه‌مند هستند که قبل از سفر در مورد مقصد مورد نظر اطلاعات جامع و شناخت نسبی داشته باشند. شناخت و تلاش برای برآورده کردن همین نیاز مهم،  باعث گردید وب سایت هفت اقلیم به صورت پیوسته و بر اساس زمان‌بندی منظم نسبت به تولید و انتشار مطالبی پیرامون مقاصد شناخته شده گردشگری اقدام کند. آشنایی با فرهنگ، جذابیت‌های مهم گردشگری هر شهر و همچنین بهترین زمان سفر در ردیف مهم‌ترین علاقه‌مندی‌های گردشگران پیرامون مقصد است که د هفت اقلیم به شرح آن پرداخته می‌شود

وب‌سایت هفت اقلیم متعلق به آژانس خدمات گردشگری به همین نام - هفت اقلیم - است، از همین رو خدمات این سامانه تحت نظارت کامل سازمان میراث فروهنگی و خدمات گردشگری ارائه شده و دارای تمامی مجوزهای قانونی و الزامی از جمله نماد اعتماد تجارت الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت است.



:: برچسب‌ها: سامانه جستجوی بلیط‌های سیستمی, بلیط هواپیما, رزور آنلاین هتل, رزور هتل, ,


ن : khashayars

بهترین تور استانبول ترکیه با آژانس قصر زرین میترا

بهترین تور استانبول ترکیه با آژانس قصر زرین میترا

 

ترکیه بعلت سواحل زیبا و آب و هوای مدیترانه ای ، یکی از کشورهای توریستی جهان است . همانطور که می دانیم آنتالیا ، استانبول، کوش آداسی ، بدروم و سایر شهرهای زیبای این کشور معمولا مملو از توریست های ایرانی است .  دلایل مختلفی از جمله نزدیکی راه ، نبودن مشکل ویزا و نیز مناسب بودن هزینه سفر به این کشور ، ترکیه را برای گردشگران ایرانی بشدت جذاب کرده است . پر طرفدار ترین شهر ترکیه برای گردشگران ایرانی استانبول است . بویژه جاذبه های گردشگری استانبول خیلی از ایرانیها را مجذوب کرده است . مراکز خرید پرتعداد این شهر معمولا همواره شاهد حضور توریستهای ایرانی است . تور استانبول ترکیه که توسط آژانس هواپیمایی قصر زرین میترا ارائه شده است ، بهترین امکانات گردشگری و اقامتی و رفاهی را برای شما عزیزان تدارک دیده است . بهترین تور استانبول ترکیه با آژانس قصر زرین میترا برای شما مهیا شده تا خاطره انگیز ترین سفر را تجربه فرمایید . یکی از محاسن سفربه ترکیه عدم وجود مشکلی به اسم ویزا می باشد همانطور که می دانیم بسیاری از کشورهای اروپایی برای سفر مشکلی به نام اخذ  ویزا شینگن را دارند که خوشبختانه ترکیه این مشکل را هم ندارد . گرچه این مشکل هم به کمک این آژانس معتبر در گرفتن ویزا کاملا قابل حل است .

ترکیه علی رغم نزدیکی به کشورمان یک کشور اروپایی محسوب می شود و در واقع با سفر به ترکیه به اروپا سفر می نمایید . در زمینه تورهای اروپایی ، این آژانس در زمینه تورهای کشورهای مختلف از جمله رزرو تور قبرس ، تور صربستان ، و بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر اروپایی نیز فعالیت دارد . در مورد قاره آفریقا نیز تور آفریقای جنوبی ، تور تونس ، تور مراکش و بسیاری دیگر از کشورهای زیبای این منطقه را ارائه می دهد . تور سریلانکا  از بهترین تورهای آسیایی این آژانس مسافرتی معتبر بوده که بشدت مورد استقبال قرار گرفته است . در آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان نیز فعالیت این آژانس موفق بشدت گسترده است . در نهایت باید خدمتتان عرض نماییم همه حدمات تورهای مسافرتی سراسر جهان و نیز خدمات اخذ ویزای کشورها از جمله شینگن را از آژانس معتبر قصر زرین میترا بخواهید تا سفرهایتان با بهترین شرایط و امکانات انجام گیرد .

 

 



:: برچسب‌ها: تور استانبول, ویزا شینگن, تور مراکش, تور سریلانکا, تور صربستان, ,


ن : khashayars

مبارزه با چاقی یعنی تلاش برای زنده ماندن

مبارزه با چاقی یعنی تلاش برای زنده ماندن

امروز در جراید با آماری مواجه شدم که واقعا تنم را لرزاند . یکی از 3 عامل اصلی مرگ و میر در کشور را سکته های قلبی دانسته بود . عوامل سکته را که بررسی می کنیم مصرف سیگار و دخانیات قطعا یک عامل اصلی است . دیگر عامل آن کم تحرکی در زندگی شهرنشینی امروزی می باشد . سومی هم مصرف غذاهای نامناسب از حمله فست فودها می باشد . عامل دوم و سوم مجموعا پدیده ی اضافه وزن و چاقی را موجب می شوند که بشدت سلامت افراد را تهدید می نماید .

ازدیاد وزن که معمولا با انباشت چربی در بدن همراه است باعث ایجاد بسیاری بیماری ها در انسان شهرنشین امروزی می گردد . افزایش کلسترول و چربی خون ، افزایش فشار خون و بیماری های قلبی و حتی افزایش احتمال سکته های قلبی و مغزی از عوارض چاقی می باشد . از این روست که بسیاری از افراد به فکر پیدا کردن و اجرای یک رژیم غذایی مناسب هستند . آنها هم دریافته اند درمان چاقی، ضامن سلامت و افزایش طول عمر است . منتها هر رژیم غذایی بدون نظر متخصصین می تواند عوارض غیر قابل جبرانی برای بدن داشته باشد . برخی فراتر از این حرفها بدن خود را برای لاغری به تیغ جراحان می سپارند . این عملها بعضا بشدت پرخطر است . برخی هم روشهای نوین را برای کمک به کاهش وزن و درمان چاقی خود بر می گزینند . بعنوان مثال یکی از این روشها را توضیح می دهیم .

رفلکسولوژی یک تکنیک طب فشاری است که معمولا فشار سیستماتیک انگشتان شصت و اشاره را به همه مناطق از پا وارد می کند.اعتقاد بر این است که مسیرهای عصبی از بالای سمت راست سر پایین از طریق بدن به دست و پا ها کشیده می شود.بنابراین اعتقاد بر این است که فشار اعمال شده به مناطق خاصی از دست و پا برای تحریک تمام اعضای بدن و سیستم های نشسته بر روی مسیرهای عصبی را تحریک می کند.این کار هر انرژی مسدود شده را که ممکن است باعث مشکلات سلامتی در منطقه مربوطه باشد از بدن خارج می کند.

این نظریه بر اساس تحقیقات انجام شده در دهه ۱۸۹۰توسط سر هنری سر و سر چارلزشرینگتون ایجاد شده است، که در تحقیقات خود نشان دادند یک ارتباط عصبی بین پوست و اندام های داخلی وجود دارد و این که کل سیستم عصبی با یک محرک تنظیم می شوند. با توجه به نظریه، اعمال فشار به پا، دست، و یا گوش توسط رفلکسولوژیست یک پیام آرام بخش از اعصاب محیطی در این اندام به سیستم عصبی مرکزی می فرستد، که به نوبه خود بدن را وادار به تنظیم سطح تنش می کند.این کار آرامش کلی راافزایش می دهد، اندامهای داخلی و سیستم های آن ها را به حالت عملکرد مطلوب می رساند ، و جریان خون را افزایش می دهد.این کار بر گردش خون، تنفس، غدد درون ریز، سیستم ایمنی بدن، و سیستم های نوروپپتید در بدن تاثیر مثبت می گذارد.

مرکز ایران رِفلِکسولوژی در سال ۱۳۹۴ به عنوان اولین و تنها مرکز ارائه خدمات درمانی به شیوه رِفلِکسولوژی (بازتاب درمانی) در تهران شروع به فعالیت نمود.  این مرکز در حال حاضر خدمات درمانی خود را به ۳ روشِ: درمان حضوری,درمان غیرحضوری و درمان رایگان ارائه میدهد. درمان غیر حضوری و رایگان شامل ویدئوهای آموزشی است که توسط این مرکز با توجه به درمان بیماری های مختلف به صورت جداگانه و تخصصی ارائه شده است و علاقه مندان  با مشاهده این ویدئوها میتوانند تکنیک های رِفلِکسولوژی را به روی خود یا عزیزانشان اجرا کنند. در ادامه برخی از مشکلات قایل درمان با این روش توضیح داده می شوند .

چاقی یکی از بدترین معضلات انسان امروزی است. افرادی که به‌نوعی به این مشکل دچار هستند، ذهن و روحشان نیز درگیر خواهد شد. چاقی از زیبایی و جذابیت فرد می‌کاهد. چاقی و افزایش وزن مقدمه‌ای برای پیدایش بیماری‌های مختلف در بدن انسان است. چاقی در بعضی مواقع، آن‌قدر دردسرآفرین است که فرد را به جدایی، خودکشی، انزواطلبی، افسردگی و گوشه‌گیری می‌کشاند .  بخصوص برای خانم هایی که به تناسب اندام اهمیت می دهند رژیم لاغری بشدت مورد توجه است .

جدیدترین روش درمان ناباروری و نازایی که در  کشورهای اروپایی و آسیایی و همچنین آمریکا به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته و همینطور با درصد موفقیت ۸۰ درصدی آن هم بدون عمل جراحی و دارو درمانی افراد بسیاری را شگفت زده کرده است. این روش که “رفلکسولوژی ” نام دارد علمی سنتی-مدرن است که ریشه کشف آن به کشور چین در ۵۰۰۰ سال قبل بازمیگردد. رفلکسولوژی یا “بازتاب درمانی” که این روزها برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده میشود یکی از محبوب ترین روشها و طب های سنتی- مدرن در قرن ۲۱ است که تعداد علاقه مندان به این شاخه  علمی  روز به  روز در حال افزایش میباشد. با توجه به هزینه بالای درمان ناباروری ، خیلی افراد با استفاده از این روشهای موثر به نتیجه رسیده و مشکل ناباروی خود را حل کرده اند.

این روش برای مشکلات دیگر بدن انسان هم درمان دارد . اگر تصورتان این است که درمان زودانزالی ممکن نیست، باید بگویم در اشتباه هستید. اگر بتوانید عواملی که باعث آن می‌شوند را از بین ببرید، از شرش خلاص خواهید شد. باید بدانید که درمان آن باعث می‌شود استحکام رابطه زناشویی بهتری داشته باشید. رفلکسولوژی درمانی قطعی و مفید برای این مشکل دارد که می تواند مشکل بسیاری از زوجها را حل نماید.




ن : khashayars

تجربه عالی خرید بلیط چارتری ارزان

تجربه عالی خرید بلیط چارتری ارزان

 

بعنوان یک عاشق سفر چه ایرانگردی و چه جهانگردی ، قصد دارم تجربه های سفرم را با شما در میان بگذارم . ابتدا با ایرانگردی آغاز می کنم . شهرهای توریستی جذاب در ایران کم نداریم . شیراز ، کیش ، اصفهان ، کاشان ، سرعین ، رامسر ، قشم و ... . اما تنها یک شهر است که دلهای ایرانیان همواره به سوی آن روانه است . مشهدالرضا قطب اصلی گردشگری مذهبی ایران است . نه تنها ایرانیان بلکه بسیاری از توریست های خارجی نیز برای زیارت به این شهر مراجعه می کنند . من تازه از سفر مشهد بازگشته ام و خاطراتی که از تور مشهد تابستان 96 برایم باقی مانده هرگز برایم فراموش شدنی نیست. مشهد علاوه بر اینکه حرم امام رئوف را در خود جای داده  و میعادگاه عاشقان حضرت رضاست ، از نظر جاذبه های تفریحی نیز در سالهای گذشته بشدت غنی شده و وجود پارک های آبی خوب و پاساژهای شیک این شهر را یک شهر توریستی ایده آل کرده است . این شهر حتی برای توریست های خارجی نیز امکانات پذیرایی کافی دارد .

 

از طرف دیگر خیلی از خانواده ها علاقمند مناطقی برای سفر هستند که بهترین تفریحات سالم را برای فرزندانشان داشته باشد . کیش یکی از بهترین گزینه هاست . تفریحات گردشگری جزیره کیش معمولا برای این دسته از گردشگران و ایرانگردان بشدت جذاب می باشد . شنا در خلیج همیشه فارس زیبا و استفاده از امکانات ورزشهای آبی مانند جت اسکی و پارک دلفینهای کیش از جذابترین نقاط دیدنی این جزیره هستند . نیز بهترین مراکز خرید کشور نیز در جزیره کیش واقعند و برای خانواده ها بشدت جذاب است .

 

من علاقمند سفرهای خارجی نیز هستم و از کشورهای اطراف مثل ترکیه و گرجستان و آذربایجان و دبی گرفته تا مالزی و اندونزی و تایلند و استرالیا را گشته ام . بهترین قیمت بلیطهای خارجی همیشه یکی از دغدغه های بنده به عنوان یک توریست بین المللی است . مهمترین مزیتی که من همیشه مدنظر دارم این است که بهترین قیمت پرواز را از بهترین و معتبر ترین و ایمن ترین ایرلاین ها یا خطوط هواپیمایی دریافت کنم .

 

بهترین چیز برای یک علاقه مند سفر مثل من خرید بلیط چارتر ارزان از یک آژانس معتبر می باشد که خوشبختانه با خدمات آژانس هواپیمایی رایکا گشت ، بهترین سفرهای زندگی ام را تجربه کرده ام و حتی خدمتی مثل رزرو هتل برای سفارت نیز توسط این آژانس برای من به بهترین شکل ممکن فراهم شد . پس تجربه فوق العاده سفر با خدمات این آژانس را به تمام دوستان نیز پیشنهاد می کنم .



:: برچسب‌ها: تور مشهد, تور مشهد تابستان 96, تفریحات گردشگری جزیره کیش, رزرو هتل برای سفارت, آژانس هواپیمایی, خرید بلیط چارتر ارزان, خرید بلیط چارتر, خرید بلیط ارزان, بلیط چارتر ارزان, بهترین قیمت بلیطهای خارجی, بهترین قیمت بلیط, قیمت بلیطهای خارجی, ,


ن : khashayars

بهترین نوع بک لینک کدام است ؟

بهترین نوع بک لینک کدام است ؟

در این مقاله انواع بک لینک ها را بررسی میکنیم و در نهایت بهترین نوع بک لینک را معرفی میکنیم .با ویرلن همراه باشید ؛

بک لینک چیست ؟

آیا بک لینک از نظر شما همان تبلیغات متنی هست که در ستون کناری یا فوتر وب سایت های مختلف مشاهده می‌کنیم ؟

اگر چنین است باید بدانید که این نوع بک لینک دیگر تاثیر گذاری مثبتی بروی سئو سایت و رتبه سایت شما در گوگل ندارد . و دلیل آن هم این است که با خرید بک لینک برای مدت زمان مشخصی ، مثلا یک تا سه ماه بک لینک شما در سایت ها قرار گرفته و سپس حذف میشود . خوب پس از حذف آن گوگل به وب سایت شما نمره منفی میدهد و رتبه سایت شما در گوگل افت میکند . حتی در همان زمانی که بک لینک شما در سایتهای مختلف فعال است ربوت گوگل آن را خرید لینک محسوب کرده و این برای رتبه سایت شما تاثیر منفی خواهد داشت .

دلیل آن هم این است که همیشه وب سایت هایی که بک لینک ارائه میدهند ، چند بک لینک مخلتف به سایت های مختلف میدهند و در همه صفحات این وب سایت ها این بک لینک ها تکرار میشود . دلیل دیگر تاثیر منفی خرید بک لینک نیز ارتباط نداشتن صفحات مختلف آن وب سایت ها با محتوای سایت شماست .

خرید بک لینک از آنجایی اهمیت پیدا کرد که بروی رتبه وب سایت ها در جستجوی گوگل تاثیرگذار شد و سئو کار ها برای سئو و بهبود رتبه وب سایت در گوگل از بک لینک استفاده کردند.

پس بهترین تکنیک لینک بیلدینگ برای سئو سایت و رسیدن به رتبه اول گوگل چیست ؟

خريد بک لينک

سایتهایی برای خريد بک لينک انبوه درست شد و سایتهای مختلف اقدام به قراردادن بک لینک در سایت خود کردند. در این میان برخی سایتها مخصوص خريد بک لينک ارزان بودند که درواقع تاثیر گذاری چندانی هم نداشت .

بک لينک رايگان

بک لینک رایگان بندرت توسط برخی سایتهای نیازمندی ها یا تبلیغات رایگان ارائه میشود . در تعداد کمی از فروم ها نیز امکان درج بک لینک رایگان در متن نوشته وجود دارد . برخی سایتهای خبری نیز در بخش کامنت ها امکان قراردادن لینک را دارند . اما خوب اکثرا این بک لینک ها بصورت نوفالو است که هیچ تاثیر گذاری بروی رتبه وب سایت شما نخواهد داشت .

بک لینک فالو

بک لینک فالو آن چیزی است که از نظر گوگل بروی رتبه سایت شما تاثیر دارد . اما شرایط خاصی دارد .

خريد بک لينک دائمی

خريد بک لينک قوی و خريد بک لينک دائمی بصورت تبلیغات متنی تقریبا نایاب است و کمتر وب سایتی چنین چیزی ارائه میدهد .

 

بهترین نوع بک لینک کدام است ؟

 

رپورتاژ آگهی

بهترین نوع بک لینک طبیعی از نظر گوگل ، بک لینک رپورتاژ اگهی است .

در واقع اگر بدنبال بهترین تکنیک سئو هستید و میخواهید وب سایت شما در نتایج گوگل بصورت استاندارد بالا بیاید تا به رتبه اول برسد ، بهترین انتخاب رپورتاژ آگهی است .

رپورتاژ آگهی چیست ؟

یک خبر تبلیغاتی است که درسایتهای خبری منتشر میشود و در متن رپورتاژ آگهی 3 تا 5 کلمه کلیدی مورد نظر شما به وب سایتتان لینک فالو میشود . این بک لینک دائمی فالو واقعی است .

اگر رپورتاژ آگهی در سایتهای خبری معتبر و پربازدید منتشر شود و برای همیشه آرشیو شود قطعا در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیر بسیار عالی بروی رتبه سایت شما در گوگل خواهد داشت .

چرا خرید رپورتاژ آگهی بهتر از خرید بک لینک است ؟

  • بک لینک رپورتاژ آگهی فالو است. تا 5 کلمه کلیدی در محتوای رپورتاژ به وب سایت شما لینک فالو میشود.
  • رپورتاژ پس از انتشار در سایتهای خبری معتبر برای همیشه آرشیو میشود.
  • محتوای رپرتاژ معرفی کسب و کار شماست ، بنابراین بک لینک رپورتاژ از محتوای مرتبط به سایت شما لینک میشود که از نظر گوگل بسیار عالیست.
  • اتوریتی خبرگزاری ها و سایت های خبری معتبر بسیار بالاست و دریافت بک لینک در رپورتاژ از این سایت ها بروی رتبه سایت شما تاثیر بالایی دارد.
  • رپورتاژ از نظر تبلیغات و برندینگ نیز بسیار موثر است.
  • خرید رپورتاژ آگهی برای یکبار است و مانند خرید بک لینک ماهیانه و سالیانه نیست ، بنابراین به صرفه تر است.

مقالات آموزشی بیشتر در مورد انواع روش های دیجیتال مارکتینگ و سئو را در سایت شرکت ویرلن میتوانید پیدا کنید .



:: برچسب‌ها: بهترین نوع بک لینک کدام است ؟, خرید لینک, سئو سایت, بک لینک رایگان, بک لینک فالو, رپورتاژ آگهی چیست, رپورتاژ آگهی, خرید رپورتاژ, خرید رپورتاژ آگهی, بک لینک, خرید بک لینک, بهترین نوع بک لینک, ,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.